Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Odgovori
Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

tridza napisao:I šta bi na kraju?
Pa nista ne bi na kraju...i dalje je status quo.
Da je nesto bilo javio bih se i napisao ovde.Al nista se ne desava...
Dug ti je inače zastareo. Ako te tuže ( a neće) pozoveš se na zastarelost po zakonu o obligacionim odnosima i oni gube spor.
Pa...bilo bi fino da je tako.
Ne znam,jer dobijam razlicite informacije od razlicitih ljudi koliko jos imaju vremena da me tuze.Neki kazu da je to proslo (zastarelo) posle 2 godine,neko kaze posle 5 godina...nemam pojma.

Evo,proslo je 4 godine od ovoga i nista se (jos) ne desava.
Pare da im dam za njihovu gresku nisam lud,to mi je stav od prvog dana.

Posle nekoliko godina su se smirili ti uterivaci,ni na fiksni ne zovu toliko kao ranije (mozda tek ponekad;ne secam se ni poslednji put kad je to bilo).

Status quo i dalje...

bestboy
Expert
Expert
Postovi: 3571
Pridružio se: Uto, 23. Jan 2007. 03:10
Lokacija: Casablanca

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od bestboy »

Сага се наставља, Лаза Бечкрешки против зликоваца. :D Кад победиш систем, предлажем да тема постане лепљива. :D
Слобода или смрт

znemanja
Moderator
Moderator
Postovi: 9188
Pridružio se: Pon, 07. Jul 2008. 22:16
:: Samsung S20 Ultra
:: Samsung A52
Lokacija: Beograd

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od znemanja »

Laza ZR, Član 376. stav 1. Zakona o obligacionim odnosima propisuje da potraživanje naknade prouzrokovane štete zastareva za tri godine od kad je oštećenik doznao za štetu i za lice koje je štetu učinilo dok isti član u stavu 2. propisuje da u svakom slučaju ovo potraživanje zastareva za pet godina od kad je šteta nastala.

Nije ti dug zastareo, pozivanje od agencije za naplatu je standardna priča, oni se bave tim stvarima. Tebe može da tuži samo VIP zbog duga, ali ne i ta agnecija. Opomene koje si dobio od kancelarije su predznak tužbe. Mi u kancelariji slično radimo, prvo opomena, pa ako se spor ne reši vansudski, ide tužba. U svakom slučaju objektivni rok zastare je 5 godina, tako da ako ne dobiješ tužbu do proteka roka od 5 godina od dana kada si pozvan da dug platiš, smatraj da je zastareo.
Samsung Galaxy S22 Ultra, Samsung Galaxy Watch4 Classic, Samsung Galaxy Tab S6 LTE, Samsung Galaxy A52, Samsung Galaxy A6+ (2018)

srkicom1
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 5
Pridružio se: Pet, 10. Mar 2017. 23:27
:: Samsung Galaxy S3
:: AlcatePixi 3(8) wifi

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od srkicom1 »

A šta ako oni stalno zovu da platim dug, na mesec, dva. Ili s vremena na vreme pošalju neku opomenu. Onda taj rok ide u nedogled.

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

znemanja napisao:Laza ZR, Član 376. stav 1. Zakona o obligacionim odnosima propisuje da potraživanje naknade prouzrokovane štete zastareva za tri godine od kad je oštećenik doznao za štetu i za lice koje je štetu učinilo dok isti član u stavu 2. propisuje da u svakom slučaju ovo potraživanje zastareva za pet godina od kad je šteta nastala.

Nije ti dug zastareo, pozivanje od agencije za naplatu je standardna priča, oni se bave tim stvarima. Tebe može da tuži samo VIP zbog duga, ali ne i ta agnecija. Opomene koje si dobio od kancelarije su predznak tužbe. Mi u kancelariji slično radimo, prvo opomena, pa ako se spor ne reši vansudski, ide tužba. U svakom slučaju objektivni rok zastare je 5 godina, tako da ako ne dobiješ tužbu do proteka roka od 5 godina od dana kada si pozvan da dug platiš, smatraj da je zastareo.
Hvala za ovu informaciju Nemanja,nisam znao to.
Inace,sad krajem septembra (za par meseci) ce biti 5 godina od tad.

Jos uvek nista novo,status quo.
Ako me budu tuzili valjda su u obavezi da mi dostave informaciju o tome da su pokrenuli tuzbu (?).Jer,ja ne znam kako to da znam drugacije.

***

Nego...
Usput,novo iskustvo sa VIP-om.
Opet greska zaposlenog,ali srecom ovog puta sa daleko manjim posledicama.

(Intro:dobio sam 100 bonus minuta ka svim mrezama na VIP prepaid kartici.Jos sam uplatio i kredit,pa sam dobio i besplatne pozive ka VIP mrezi u toku 7 dana.Znaci,imao sam na toj kartici i minute ka svim mrezama i minute ka VIP mrezi)

Ovo je copy/paste,koje sam jutros poslao VIP-u,sa naslovom "Lazni iskazi Korisnickog servisa".
(upozorenje:bio sam malo pod dejstvom alkohola kad sam to pisao,pa jos kad se tu i emocije pomesaju,dobije se malo cudniji tok misli pri kraju teksta)
Dobro jutro.

Ja sam Lazar.
Rec je o broju 061/...

Na tom broju sam imao bonus od 100 minuta ka svim mrezama,a pored toga jos i "besplatno u VIP mrezi" (neograniceni pozivi u VIP-u).

Uvidom u listu poziva videcete da sam u poslednjih nekoliko dana 3 puta zvao Korisnicku podrsku (12340).Imate snimljene razgovore,moezete proveriti ovo sto cu navesti.

Uvek sam imao isto pitanje za njih:da li se bonus minuti ka svim mrezama trose paralelno sa minutima ka VIP mrezi (tj. da je odvojeno tarifiranje poziva ka VIP mrezi i ka ostalim mrezama) ili se to racuna "zajedno" (nebitno da li sam zvao VIP mrezu ili neku drugu,meni se trose minuti).

I...sva tri puta dobijam isti odgovor:minuti se trose paralelno (odvojeno za VIP i za druge mreze).
I PITAM LEPO:znaci,kada ja pozivam nekog iz VIP mreze,da li ce mi se to "skinuti" sa onog sto imam minuta ka svim mrezama,NA OVOM BROJU SA KOG POZIVAM?I uvek dobijam odgovor "Ne,to vam se nece "skidati",vec ce vam se pozivi ka VIP mrezi tarifirati odvojeno".

Dobro...

I NARAVNO - TO NIJE TAKO!

Nisam obracao u pocetku paznju na to da li mi se minuti "skidaju" paralelno ili zajedno.
Racunam,zvao sam Korisnicki sevis,lepo sam im objasnio i lepo su mi rekli,nema razloga da me lazu.
(aha...kako da ne)

Ali,juce sam to primetio.Zvao sam druga ciji broj pocinje sa 060 i vidim kasnije - to mi se "skinulo" sa onih minuta koje imam ka svim mrezama (?).A meni je Korisnicka podrska rekla da to nece biti tako (?).

Nazvao sam Korisnicki servis da mi to objasne.
Taj prvi put kad sam ih nazvao juce me je ta zenska osoba koja se javila ubedjivala taj broj koji sam zvao NIJE u VIP mrezi (a ja znam da jeste),vec u nekoj drugoj i da mi se zbog toga "skinulo" od minuta ka svim mrezama.

Nazvo sam zatim jos jednom tog druga,da bih proverio navode sto mi kaze ta zena govorila kako taj broj nije u VIP mrezi (a jeste).I naravno,covek mi potvrdi kako njegov broj jeste u VIP mrezi.

OK.
Zovi opet Korisnicki servis.Da mi objasne.

I opet neka zenska osoba (mislim da je rekla da se zove Sofija) tera po svome - ja sam pogresio,taj broj nije u VIP mrezi,nije to njihova greska (VIP-a),vec moja (sto ne znam da je broj u drugoj mrezi).itd.

Kad sam rekao da znam da je taj broj u VIP-u i da sam ga malore nazvao i pitao upravo to (i da mi je covek potvrdio da mu je broj u VIP mrezi),rekla je da ce me nazvati malo kasnije.

I ONDA...kao,"E,pa znate,ovo-ono,ali minuti ka VIP mrezi se ipak tarifiraju u okviru tih bonus 100 minuta ka svim mrezama".I TO JE RECENO TEK KADA JE "STETA" VEC UCINJENA!

Zovem jednom i pitam KONKRETNO:da je je to tako za BROJ SA KOG VAS POZIVAM,U MOM KONKRETNOM SLUCAJU?Dobijam odgovor - da,tako je.
Zovem DRUGI PUT,opet isto pitam i opet isti odgovor - da,tako je.
Zovem TRECI PUT i OPET isto pitam i OPET dobijam isti odgovor - da,tako je.

Da bih posle toga dobio odgovor "to sto smo vam rekli da je tako - nije tako".
ALO?!

LJudi...ja kad nesto ne znam,ja nazovem i pitam onog ko zna.
Ja sam u ovom slucaju zvao da pitam ljude koje ste vi odredili da predstavljaju vasu firmu u razgovoru sa korisnicima vasih usluga.I ja njih TRI PUTA LEPO PITAM,konkretno pitanje.I oni mene tri puta LAZU.Daju mi netacne informacije.

LJudi...alegican sam na to kad nekog nesto LEPO I KONKRETNO PITAM i kad mi taj neko daje onda netacne informacije,tj. kad me laze.
Alergican sam na to.

Ja sam vec imao konflikt sa vama,pre par godina,kad je nastao onaj ogroman racun,a upravo zbog toga:pitam lepo osobu koja predstavlja vas/vasu firmu,ona mi da informacije na moje konkretno pitanje,i onda kad ja postupim tako,na osnovu tih laznih informacija koje sam dobio,tek onda naknadno dobijam informaciju "E,pa znas,nije bas tako".I budem ja kriv.Na takve stvari sam alergican.

...

Uglavnom,znam sad zbog cega je to bilo,da mi se ti minuti tarifiraju "zajedno".
Ali mi je to receno tek naknadno,kad mi je usluga vec bila pruzena.

Nije u redu da kad neko zove da se raspita nesto,da ga vasa Korisnicka podrska laze/daje mu netacne informacije na konkretna pitanja i onda,kad je steta vec nacinjena,mu kazu "To sto mi ti pricali da je tako - nije tako".Takvo postupanje tih osoba koje predstavljaju vasu firmu ka korisnicima usluga nije u redu.

Nadjite neke osobe koje nece lagati korisnike i koje ce im davati ispravne informacije na konkretna pitanja.

Idem da spavam,svanulo je.

Pozdrav

Laza
P.S. - Naknadno njihovo objasnjenje je bilo tipa:ti bonus minuti ka svim mrezama su bili neki "specijalni" bonus minuti,a ne "obicni" bonus minuti ka svima,pa su se zato oni tarifirali zajedno sa VIP minutima.
Da sam imao postpaid karticu,a ne prepaid,i da sam zbog toga napravio neki racun,opet bih verovatno ja bio kriv.Zato sto sam poslusao ono sto su mi njihovi zaposleni rekli (i to tri puta).Mislim...super ste :roll:

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

So...

Proslo je 5 godina od ovog.
Daleko bilo,ne ponovilo se.

I dalje je status quo - nista se ne desava,niko me ne obavestava da se nesto desava...mozda je u vremenu nastala i zastarelost slucaja (ne znam)?

Ako jeste nastala zasterelost,da se okrenem na neke stvari onda.

Ovo pisem samo zato da neko,ko se bude nasao u mojoj situaciji,zna od koga moze i sta da ocekuje (pomoc),a od koga ne (da ne gubi vreme).Zato,verujem,forum i sluzi.


Bilo je onih koji nisu bili duzni da mi pomognu - i nisu pomogli.
Bilo je onih koji su trebali da mi pomognu - i nisu pomogli.
A bilo je i onih koji nisu bili duzni da pomognu,pa su mi pomogli.

1. Oni koji nisu bili duzni da pomognu (a mozda su mogli) - i nisu ni pomogli:
A. Boris Malugarski
B. Potrosacki savetnik RTS-a

Pisao sam im (naravno,odvojeno) o mom slucaju.Nikad ni jedan odgovor nisam dobio.
Mogli su makar neki savet da mi daju,medjutim ni toga nije bilo.

2. Oni koji su trebali da mi pomognu - i nisu pomogli:
A. VIP kompanija
B. razni "drzavni aparati":pokrajinska i republicka inspekcija za zastitu potrosaca,trzisna inspekcija rada,sudski savetnik,itd.

Pisao sam im svima.Odgovorili su mi.Ali...nadlezni sektor VIP-a se pravio "blesav",a ovi iz inspekcija su mi ili odgovorili da sam potpisao ugovor i da je "to to" (ovi iz zastite potrosaca i sudski savetnik) ili da to nije njihova nadleznost (trzisna inspekcija).U sustini odgovorili su mi samo da bi me skinuli sa "dnevnog reda".

Tu je i RATEL.
To telo nema moc da "presudi" (ko je u pravu),ali su prosledjivali moja pisma VIP-u.Znaci,nisu mi direktno pomogli da se resi problem,ali su,kazem,prosledjivali moja pisma VIP-u,da se izjasni povodom slucaja.Ali se VIP pravio blesav - odgovorali su mi uvek (tj. RATEL-u,koji je prosledjivao odgovore meni) samo koliki mi je racun i da moram to da platim.

A tu je i menadzer poslovnice VIP-a u ZR-u.
Ne znam gde da ga svrstam,jer...u pocetku sam stvarno mislio da ce se potruditi da se ovo ljudski resi,u smislu (pisao o tome vec na forumu) da ja uplatim 500 dinara,a da ce on izdejstvovati da mi se retroaktivno aktivira dodatak od 1 GB,pa ce biti da sam to potrosio i necu morati dalje da se cimam (ni ja,a ni taj zaposleni sto me je dezinformisao)...sto je super i svaka mu cast na tome.
Ali...takodje mi je rekao (opet usmeno) "Ako ovo ne bude proslo,ja cu ti licno vratiti 500 dinara".Toliko je bio ubedjen da ce to proci,samo da pristanem na taj dogovor.Ja sam 500 dinara uplatio VIP-u,dogovor nije prosao,a on mi nije vratio tih (obecanih) 500 dinara.

3. Oni koji nisu bili obavezni da mi pomognu,a pomogli su mi:
A. clanovi foruma - hvala vam ljudi svima.Pogotovo Igiju iz BG-a (druze,ako citas ovo - saveti koji si mi predlozio nisu skroz ispali po planu,ali si mi dao vodilju u kom pravcu trebam da idem,posebno ti hvala).
B. MTS (?!Ladno,neocekivano),sto je na kraju (posle 4 godine) stao na put onoj bandi od uterivaca dugova,da me vise ne uzmemiravaju (ni mene,ni ukucane)

***

Kad vec spominjem uterivace dugova...
Da opisem usput i metodologiju koju su koristili tih par godina.

Prvi poziv (na mobilni):
Neki fiksni broj iz BG-a (pocinje sa 011),nazovu te i predstave se (u mom slucaju je bilo valjda "Zovemo iz agencije Creditexpress DOO Beograd" ili tako nesto,uglavnom nesto sto ti nista ne znaci) i kazu ti u sustini da ti imas dug prema ... (kome vec) i da su oni taj dug otkupili,tako da sad NJIMA te pare treba da se uplate.I da uplatis sto pre.

Drugi poziv (3-4 dana posle prvog):
Opet te zovu na mobilni,predstave se i pitaju da li si uplatio.Naravno da nisam uplatio za nesto za sta nisam kriv.NJih to ne zanima,hoce pare.
Onda vec krecu da ti prete (tj. da te obavestavaju,relativno mirnim tonom) da,ako ne platis,oni ce da te tuze i kazu ti da su sudski troskovi ZNATNO skuplji (sto je istina,navode ti i cifre) i da je bolje da platis sto pre,pre tuzbe.

Treci poziv (opet 3-4-5 dana posle drugog):
Zovu na mobilni.Ponove ono sto su rekli i drugi put kad su zvali.

Cetvrti poziv (opet posle par dana):
Zovu na mobilni,nisam se javio,ali sada zovu i na fiksni (kucni) broj.Pocinju da dave i gnjave tvoje ukucane,kako ti imas dug prema njima i da to mora da se plati.Svaki sledeci put kad se ne javis na mobilni zovu ukucane da ih uznemiravaju u vezi toga.

...

Sledi dugi niz poziva,tipa jednom nedeljno,gde bude otprilike ovako:
- Jel ste uplatili?
- Nisam.
- Kad cete uplatiti?
- Nikad.
- Morate uplatiti.
- Mora se samo umreti,nista drugo :)

Zatim razgovor moze da ide u dva pravca:
A. (redje,smirenim tonom) Ajde da se mi dogovorimo da uplatitite to.Makar jedan deo.Makar 1000 dinara,a?Pa kad stignete opet uplatite 1000 dinara i tako dok ne otplatite sve.
B. (cesce,nervoznim tonom) Slusajte gospodine,vi to MORATE da uplatite.Jel vam to JASNO?MORATE!Mozemo vam dati na 3 rate,po 20 hiljada [mislim da mi je tad dug bio oko 60 hiljada].To uplatite,inace vas TUZIMO.

Psiholoski trikovi,kojima se usput sluze:
A. prvo ce vas pustiti da se "izjadate".Pitace vas "Dobro,zbog cega niste uplatili?".I tu mozete da kukate i pricate/meljete kol'ko hocete.Ali znajte da njih vasa prica uopste ne zanima (kazem ono sto sam govorio oduvek:zaposleni u VIP-u me je doveo u zabludu vise puta,dajuci mi pogresne informacije na konkrento pitanje;njih to ne interesuje).
B. navodjenjem prednosti:kao Inkvizicija "Priznaj i muke ce prestati",tako i oni "Plati i prestacemo da te zovemo".
C. pretnje tuzbom (ovo ima vise oblika):
- pretnje kako ce moj slucaj predati "visoj instanci",a oni tamo nece imati milosti prema meni
- 100 puta su mi rekli kako ce me tuziti u roku od 7 dana ako ne uplatim MOMENTALNO barem neki deo...i od toga nikad nije bilo nista :P
- pretnje da ce mi doci sudski izvrsitelj sa uterivacima dugova na kucnu adresu (i kako to kosta jos dodatnih...ne znam koliko hiljada dinara)
- nagovaranje da platim to na rate ili u nekim delovima ili da uplatim bilo sta...i kako je to "dobro" za mene (a ustvari za njih)

Uglavnom...znajte KAD GOD vam kazu "Ovo vam je BUKVALNO zadnja sansa da platite dug,pre nego sto vas tuzimo" - znajte da nije i da ce vas opet zvati i opet vrteti tu istu pricu u krug ("Ovo vam je poslednje upozorenje pred tuzbu...bla,bla,bla").Bar je tako bilo u mom slucaju.

Takodje,ako promenite broj mobilnog (ili ste nedostupni ili sta vec),zvace vas na fiksni (kucni).Ako promenite i broj kucnoag,opet ce saznati (imaju vasu adresu) i opet ce vas zvati.Napomenite ukucanima da se paze ove zamke,koja ide ovako:
- (zovu na fiksni) Dobar dan,da li je Lazar tu?
- Nije sada kod kuce.
- Mozete li mi reci broj njegovog mobilnog?
(keva se tu zeznula,pa je nasela i dala drugi broj mog mobilnog;mislila je da me zove neko od prijatelja)
To ce reci pre nego sto kazu zbog cega zovu (da zovu u vezi dugovanja,itd.).Pazite se na taj trik.

A vezano za te osobe sto vas zovu telefonom...ajao.
U 99% slucajeva su to zene.Koliko se secam,samo jednom me je zvao muskarac (to je bilo posle mesec-dva,od kako su mi pretili da ce me predati "visim instancama";pa je on glumio to).Neke od njih su relativno ljubazne,dok su vecina njih besne,nadrndane zenturace,koje samo melju i prete.Znaci,bruka,

Savet:ne upustajte se sa njima u raspravu.Verujte mi,nije vredno nerviranja.
Morate shvatiti jednu stvar:te,sto zovu i prete,zanima samo jedna stvar.A to su PARE.I kad cete platiti.APSOLUTNO IH NISTA DRUGO NE ZANIMA.DZaba cete im vi objasnjvati,u njihovoj glavi logike nema,SAMO DAJ PARE.Znaci,ako znate da niste krivi - samo ignorisite raspravu,u smislu "OK,necu da platim...dobro...razumeo sam...ne,necu da platim...OK,tuzite me...dobro...dovidjenja".Ne svadjajte se,samo dzabe gubite i vreme i zivce.

Vezano jos za te osobe,koje agencija podmece da vas zovu i uznemiravaju...
Ja ne znam koji je to talog ljudskog (zenskog) roda.NJih ne interesuje da li si ti kriv ili ne,kakva ti je prica,kako ide dedukcija zbog cega nisi kriv...bas ih briga,njima je jedino vazno da te nateraju da ti njima das PARE.Sve za pare,pa makar i uznemiravali neduzne osobe (moje ukucane,npr.) :roll:

Jos da kazem da,za sve ove godine,ja mislim da me nijednom nije zvala ista osoba.A zvalo me je njih...milion.
To mi govori da oni imaju "arsenal" tog taloga od osoba,koji ce zbog novca da pristane na sve.Sta reci... :uhuh:

******

Suma sumarum...

VIP nije losa kompanija.
Iskreno,lagao bih/bio bih subjektivan da kazem da jeste.I dalje imaju milione korisnika (valjda i to nesto govori).

ALI.

Imaju osoblje,koje pravi DRASTICNE greske.
Ja,iz svog iskustva,mogu da kazem da ima...pa,minimum 10 puta da su me nesto zeznuli.
Pored ovog od pre 5 godina,tu je i ovaj skoriji primer,sto sam opisao od pre pola godine (kazu ti triput jedno,a na kraju ispadne drugo).Kao i mnogi drugi primeri.

I onda...umesto da lepo priznaju "Da,nas zaposleni je napravio gresku" i da se izvine...NE,oni to kriju i guraju pod tepih.
I krivicu svaljuju na drugog.


E pa,ljudi iz VIP-a,dokle god od zrtava vaseg nesposobnog osoblja pravite krivce,do tad ce ova moja prica (kao i mnoge druge - svih onih koje su vasi zaposleni zaj...,A CUTITE o tome) da kruzi i svetom i internetom

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

Evo i seste godine...

Manje-vise status quo.

U martu su mi poslali pismo,gde su rekli da platim onaj osnovni racun (56000) u roku od 7 dana ili ce me (opet,po milionti put receno) tuziti.Nisam naravno platio i nista se nije desilo.

Onda mi je u junu stiglo jos jedno pismo,od Creditexpress D.O.O. (tako je bar pisalo na koverti)
Ali ovog puta je posiljalac bila advokat Radmila I. Stepanovic,Kralja Milana 4,Beograd.
U fazonu - "Opomena",da platim osnovni dug+kamate+njoj (toj Radmili,kao zastupniku SVEA Finance) jos 3000 dinara.

Tu se setim ovoga:
Laza ZR napisao:Ja ne znam koji je to talog ljudskog (zenskog) roda.NJih ne interesuje da li si ti kriv ili ne,kakva ti je prica,kako ide dedukcija zbog cega nisi kriv...bas ih briga,njima je jedino vazno da te nateraju da ti njima das PARE.
Da li je ta necitava Radmila uopste upucena u slucaj (kazem "necitava",jer sumnjam da je upucena;a pre svake opemene trebas valjda prvo da proucis predmet potencijalne tuzbe,sto ona ocigledno nije uradila) ili je samo jos jedna u nizu (zenskih) osoba koja je u fazonu DAVAJ PARE,a nebitno je dal si kriv ili nisi kriv.Mislim,tragedija...talog ljudskog drustva.

***

Da kucnem o drvo,od kad sam ih prijavio za uznemiravanje MTS-u,vise me ne zovu na mobilni,ni na fiksni.
Sad mi samo "ljubavna pisma" povremeno salju (valjda da ne mislim da su me zaboravili) :).

Esseker
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 402
Pridružio se: Pet, 27. Mar 2009. 03:16
:: Huawei P40 Pro
Lokacija: Subotica

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Esseker »

I na kraju ti ne mogu nista. Samo bespotrebno cimanje.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Galaxy Note 9 SM-G960F/DS 128 GB Ocean Blue

bestboy
Expert
Expert
Postovi: 3571
Pridružio se: Uto, 23. Jan 2007. 03:10
Lokacija: Casablanca

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od bestboy »

Братски поздрав и пуна подршка за Лазу.
Видим, истрајности ти не мањка... 8)
Слобода или смрт

PetarI
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1000
Pridružio se: Sre, 02. Feb 2011. 15:41

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od PetarI »

Deset godina je period za nastupanje Opšte zastarelosti,po zakonu RSrbije.Ako izdržiš,nakon toga mogu da te povuku za vršnjaka...

Laza ZR
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 76
Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
:: www.festivali.info
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)

Post od Laza ZR »

Hvala ljudi na podrsci :)

Da kazem da im nisam nista platio za sve ove godine (jesam jedino onih 500 dinara na pocetku,sto me je menadzer prodavnice ubedio da uplatim,pa ce kao da sredi da se problem resi;medjutim od toga nista).Niti nameravam.

Da,mogu samo tako bespotrebno da me cimaju povremeno.Sabani.
PetarI napisao:Deset godina je period za nastupanje Opšte zastarelosti,po zakonu RSrbije.Ako izdržiš,nakon toga mogu da te povuku za vršnjaka...
Neko mi je rekao 5 godina,nisam upucen u to.
Valjda cu izdrzati.Imam jos nesto manje od 4 godine :)

Odgovori