062 i e-mail
062 i e-mail
Kratko i jasno pitanjce: imam aktiviran pop3 nalog na 062 mrezi, ali pitanje je koji mi je naziv accounta, posto je nomenklatura kod Mobtela broj telefona, ali bez prefixa 063... e, sad, koji je naziv kada je prefix 062, s obzirom da kada se kao account name postavi broj bez mreznog prefixa, telefon prijavljuje pogresan account i password?
Ima veze da li si 062 ili 063...
Za 063:
mail: GSMbroj@063.mobtel.com
pop3: pop3.063.mobtel.com (port 110)
smtp: smtp.063.mobtel.com (port 25)
mailbox ili username (ili account) GSMbroj npr. 123456
*GSMbroj je 123456 ako je tvoj broj 063123456*
Za 062:
mail: GSMbroj@062.mobtel.com
pop3: pop3.062.mobtel.com (port 110)
smtp: smtp.062.mobtel.com (port 25)
mailbox ili username (ili account) 62GSMbroj npr. 62123456
*GSMbroj je 123456 ako je tvoj broj 062123456*
Znaci razlika je sto je sto je kod 062 naziv accounta sa 62 prefiksom a kod 063 je bez ikakvog prefiksa.
Za 063:
mail: GSMbroj@063.mobtel.com
pop3: pop3.063.mobtel.com (port 110)
smtp: smtp.063.mobtel.com (port 25)
mailbox ili username (ili account) GSMbroj npr. 123456
*GSMbroj je 123456 ako je tvoj broj 063123456*
Za 062:
mail: GSMbroj@062.mobtel.com
pop3: pop3.062.mobtel.com (port 110)
smtp: smtp.062.mobtel.com (port 25)
mailbox ili username (ili account) 62GSMbroj npr. 62123456
*GSMbroj je 123456 ako je tvoj broj 062123456*
Znaci razlika je sto je sto je kod 062 naziv accounta sa 62 prefiksom a kod 063 je bez ikakvog prefiksa.
Poslednja izmena od Miljance u Pon, 17. Okt 2005. 17:03, izmenjeno 1 put ukupno.
- Dexter
- Expert
- Postovi: 3854
- Pridružio se: Pon, 23. Avg 2004. 12:06
- :: Samsung S21+
- Lokacija: Beograd
Pishe vam sve na wap sajtu...
E-mail adresa je u formatu GSMbroj@063.mobtel.com. Na primer, ako je Vas broj 063/123456, onda je Vasa e-mail adresa:
123456@063.mobtel.com
(iz Vaseg broja se izostavlja 063).
Ukoliko Vas broj telefona na primer 062/123456, onda je Vasa adresa:
62123456@062.mobtel.com
Da bi aktivirali ovu uslugu iz paketa VIVO, posaljite na broj 9830 SMS poruku u formatu:
EMA<prazno mesto><lozinka>
Ako zelite da promenite lozinku, posaljite istu poruku sa drugom lozinkom. Potvrdu da Vam je otvoren e-mail nalog dobicete putem SMS poruke. Vasem VIVO e-mail nalogu pristupate direktno preko VIVO WAP portala unosom svog korisnickog imena (username) i lozinke (password).
Vase korisnicko ime je Vas broj mobilnog telefona, bez pozivnog broja 063. Ukoliko je primera radi Vas broj 063/123456, onda je Vase korisnicko ime:
123456
Sto se tice 062 korisnika, u opciji korisnicko ime potrebno je upisati broj telefona u formatu 62xxxxxx, gde "xxxxxx" predstavlja Vas broj telefona.
Kada se ulogujete nakon unetog korisnickog imena i lozinke i potvrdom tastera "Login", dobicete prikaz primljenih mail-ova koje mozete "osveziti" klikom na opciju "Get". Ako zelite da posaljete e-mail poruku, kliknite na opciju "New".
E-mail adresa je u formatu GSMbroj@063.mobtel.com. Na primer, ako je Vas broj 063/123456, onda je Vasa e-mail adresa:
123456@063.mobtel.com
(iz Vaseg broja se izostavlja 063).
Ukoliko Vas broj telefona na primer 062/123456, onda je Vasa adresa:
62123456@062.mobtel.com
Da bi aktivirali ovu uslugu iz paketa VIVO, posaljite na broj 9830 SMS poruku u formatu:
EMA<prazno mesto><lozinka>
Ako zelite da promenite lozinku, posaljite istu poruku sa drugom lozinkom. Potvrdu da Vam je otvoren e-mail nalog dobicete putem SMS poruke. Vasem VIVO e-mail nalogu pristupate direktno preko VIVO WAP portala unosom svog korisnickog imena (username) i lozinke (password).
Vase korisnicko ime je Vas broj mobilnog telefona, bez pozivnog broja 063. Ukoliko je primera radi Vas broj 063/123456, onda je Vase korisnicko ime:
123456
Sto se tice 062 korisnika, u opciji korisnicko ime potrebno je upisati broj telefona u formatu 62xxxxxx, gde "xxxxxx" predstavlja Vas broj telefona.
Kada se ulogujete nakon unetog korisnickog imena i lozinke i potvrdom tastera "Login", dobicete prikaz primljenih mail-ova koje mozete "osveziti" klikom na opciju "Get". Ako zelite da posaljete e-mail poruku, kliknite na opciju "New".

Ovo veoma cudno, mogu da saljem a nikako da primam mail. Bio u mobtelovoj teh. podrsci sve podeseno ali "najverovatnije" software nije u redu, V3x, pa zato ne moze da prima mail, koja nebuloza. I na tome je ostalo, menjao sw i dalje isto, opet u teh. podrsku i pokazem koji sada sw imam "nesto sa tom motorolom nije uredu", opsovao i izasao. Ima li neko neku ideju kako da ovo resim i onda da im je.....m i oca i majku.
Pas je coveku najbolji prijatelj, pas na to nista ne odgovori.
S35, V3, V3x
S35, V3, V3x
Prva stvar: Software SIGURNO nije u redu, obzirom da je telefon prepakovan sa TRE mreže (www.tre.it) i verovatno i sam znaš da u njemu imaš gomilu opcija sa TRE mreže i pretpostavljam da si imao i sekiraciju sa MMS-om. Tako da ... Software nije u redu, ali to ne bi trebalo da ti pravi problem sa korišćenjem eMail-a.
Druga stvar: Slanje i prijem eMail-a su dve potpuno različite stvari ... Zašto? Zato što ti za slanje treba veza preko GPRS-a i ništa više! Povežeš se na smtp.063.mobtel.com i to je to ... Za proveru mail-a, pored ove dve, potreban ti je i username i password.
Ajde za početak, probaj da se preko webmail.063.mobtel.com uloguješ na svoj nalog ... da vidimo da li su ti user i pass kako treba. E, onda posle, kad smo sigurni da je user/pass kombinacija adekvatna, onda idemo dalje ... onda proveri kako ti je upisan server za prijem pošte, kao i DNS server. Onda se javi sa novim informacijama.
Uputstvo za podešavanje imaš na http://www.mobtel.co.yu/cms/view.php?id=20139
Predlog: Umesto da PROVERAVAŠ parametre, probaj da napraviš ponovo, NOVI PROFIL i da u njega upišeš sve kako valja i trebuje. Mož' se desi da si negde stavio zarez umesto tačke ili nešto slično i da zato imaš problem.
Aj' pa javi kako je prošlo ...
Druga stvar: Slanje i prijem eMail-a su dve potpuno različite stvari ... Zašto? Zato što ti za slanje treba veza preko GPRS-a i ništa više! Povežeš se na smtp.063.mobtel.com i to je to ... Za proveru mail-a, pored ove dve, potreban ti je i username i password.
Ajde za početak, probaj da se preko webmail.063.mobtel.com uloguješ na svoj nalog ... da vidimo da li su ti user i pass kako treba. E, onda posle, kad smo sigurni da je user/pass kombinacija adekvatna, onda idemo dalje ... onda proveri kako ti je upisan server za prijem pošte, kao i DNS server. Onda se javi sa novim informacijama.
Uputstvo za podešavanje imaš na http://www.mobtel.co.yu/cms/view.php?id=20139
Predlog: Umesto da PROVERAVAŠ parametre, probaj da napraviš ponovo, NOVI PROFIL i da u njega upišeš sve kako valja i trebuje. Mož' se desi da si negde stavio zarez umesto tačke ili nešto slično i da zato imaš problem.
Aj' pa javi kako je prošlo ...
Samsung Omnia HD 8GB