Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

Shomi91 napisao:Hm ne znam dal je ovo samo do ovog posta, al primetio sam da se dosta ljudi zale na Desire i njihove servise. . .dal je to samo jedan u hiljadu ili inace Desire dolazi sa tehnickim problemima? Jako mi je bitno posto planiram da kupim ovaj telefon, mada kad vidim ovakve postove zapitam se jel vredan toga . . . :dry:

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

telep napisao:Izgleda da je HTC isporučio modele sa greškom na matičnoj ploči pa se zato restartuju telefoni
http://www.youtube.com/watch?v=wK7cAk01 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=YwYY3egh ... r_embedded

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

Sauriann napisao:Opet isto, ako ti je tako nešto neko rekao/nije rekao od prodavaca logično je da ćeš pre nego što kreneš da ostaviš aparat od 500+e na servisu pozvati call centar operatera gde si kupio apratat ili bar u najmanju ruku posetiti sajt operatera gde bi u tvom slučaju na adresi http://www.telenor.rs/?section=private&page=3850 mogao malo da se informišeš. Tako su meni u jednoj smeni u comtrejdu pričali jedno a ovi u kontra smeni drugo što nije razlog da ih slepo poslušam ili ne proverim njihove tvrdnje (na kraju sam pozvao uvoznika robe u Čačak i saznao šta me je zanimalo). I oni su ljudi pa greše, nije moj problem jedini na svetu pa da ne može da dođe do greške...Npr. moj drugar je predao HD2 preko dotičnog operatera na sevis i dobio zamensku raspalu n95 ali koja je punih mesec dana šljakala sasvim ok. Baš me zanima gde su ti rekli da se aparat nosi pravo u servis to je jedna od solucija koju možeš da izabereš ako hoćeš da uštediš dan dva(za slanje aparata i vraćanje istog nazad) koju su inače pomenuli kao opciju i mom drugu na šta se on našalio da će aparat ionako da se servisira minimum mesec dana, da dva dana gore dole ne znače ništa i uzeo n95 kao revers...doduše to je bilo u knezu gde im je kao predstavništvo.

ništa lično samo si trebao da se informišeš o zamenskom telefonu pre odlaska u servis jer se ta procedura mogla i promeniti u međuvremenu.

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

Chronos napisao:@Shomi91
Ne zelim da te sad nesto preterano ohrabrujem ilii plasim, ipak je odluka na tebi ali mogu ti reci da je kod HTC Desire-a mnogo manji stepen ucestanosti hardware-skih kvarova nego kod drugih telefona sudeci po onome sto mi je rekao poznanik koji radi u Telenoru, a sa druge strane i serviser iz Begrama mi je rekao da mu je moj aparat bio tek mozda 3-4 na servisu sto donekle objasnjava nestrucnost u popravci s obzirom da ga nije popravio 100% ali i stepen kvarova kod ovog telefona.
Ono sto je mozda cesce kod HTC-ovih telefona su "softverski kvarovi" koje Mirkos uglavnom uspe da resi najobicnijim fleshovanjem telefona, mada ni tu nemoju 100% uspeha, cesto se ljudi vrate sa istim problemom na telefonu i posle flashovanja...
Da je podrska za HTC losa, losa je kao i sve ostale podrske za kupce i proizvode u ovoj zemlji (svaka cast izuzecima) ali ma gde kupio telefon ako je u pitanju HTC i desi se nesto sa njim jedino sto ti preostaje su Mirkos( tj. Begram) ... dobro razmisli, i znaj da sam ja jedan od retkih kojima se ovo desilo, ali ako pogledas malo strane forume uvideces da opsteg pravila koji se telefon vise a koji manje kvari zapravo nema, i da se konkretno HTC tamo preko kvari i to bas, kao i drugi telefoni.
Zato i postoji garancija i eto u mom slucaju je 2 godine pa cu valjda imati dovoljno vremena da stvar isteram do kraja i to kako treba i u moju korist.
Ovih dana cu ponovo nositi telefon ali ovog puta pravo u Telenor, uzecu zamenski telefon ko covek, a doticni servis neka ga drzi i 44 dana na popravci samo neka ga na kraju vrate ispravnog i fizicki neostecenog, jednostavno pruzicu im jos jednu sansu jer smatram da je to ok, i da mogu da budem toliko bez svog telefona, i da mogu za toliko da se strpim i koristim zameski... ali sve preko 45 dana bi bio cist bezobrzluk i ako do toga dodje ( poucen iskustvima ljudi sa ovog foruma ) pravac inspekcija pa redom Telenor, Mikros, Begram...

Sticajem okolnosti, na zavrsnoj sam godini studija Softverskog Inzenjerstva na Etf-u u Begradu i ovako kao buduci programer koji zbog samo prirode prog.posla mora da poznajedetaljno kako softverske tako i hardwarske aspekte platformi danasnjice za koje pise aplikacije, smejao sam se kada sam cuo neke odgovore servisera u Begramu. Naime, to gore nisam napomenuo ali prilikom podizanja sistema vreme potrebno da se isti podigne se posle servisiranja produzilo za nekih 30-tak sekundi u odnosu na vreme koji je bilo potrebno kod originalno preuzetog aparata prilikom kupovine( pojavi se beli ekran sa natpisom htc i tu stoji nekih 30 sec, potom se zacrni ceo ekran pa tek onda ide ispisivanje htc quietly brilliant....). Kada sam ga upitao zasto je to tako jadnik rece, znas stavljen je novi rom u telefon pa posto mu je ovo prvo paljene( kao da ga on nije vec upalio da pogleda da li sve radi, ali ne bi me zacudilo da nije) sistemu treba vise vremena da "povuce" ( naglasavam ovo POVUCE) softver.
Kratko i jasno nije telefon auto pa je nov i nerazgazen pa mu treba 10k kilometara predjenih da pocne da radi kao sat. Termin povukao softvare je neki serviserski sleng za: "eto ne znam sta drugo da ti kazem pa cu malo da se pravim pametan, ali to ne menja cinjenicu da sam kvazi serviser koji zapravo ne zna da radi svoj posao i nadam se da se uopste ne razumesh u sw/hw i da ovo sto sam ti rekao zvuci zadovoljavajuce".
To be continued... :lol:
Chronos napisao:@telep pronahsao si video na youtube koji tacno demonstrira sta se desavalo sa mojim telefonom pre nego je kriticno zabo... bas se sve ovako desavalo random fail do fail-a... :(

@Sauriann
telefon je kupljen U Bulevaru Kralja Aleksandra preko puta ETF-a, u Beogradu.

Svestan sam cinjenice da sam ja kriv i da sam trebao da proverim i da sam ispao glup i naivan u celoj prici, i tome se ne bih vise vracao,
ali isto tako ne mogu da shvatim profesionalnost prodavca Telenoru koji mi je prodao telefon i pritom prosledio informaciju koja nije tacna. Cela prica dobija pomalo cudan spijunski zaplet, znaci ovlasceno lice mi da informacije a onda ja proveravam ispravnost istih.
Zamisli kupis auto od npr. par k evra i kazu ti da je servis u Subotici i daju ti adresu i sve potrebne podatke, auto se pokvari a ti posto npr. zivis u Vranju zapucash za Suboticu,vozih 5-6 sati i tu ti saopste da je servis ipak u Boru...ako je neko ovlasceno lice u okviru neke kompanije i prilikom kupovine proizvoda ti daje neke informacije, iste moraju biti precizne i nadasve tacne, jer sta ako neko kupi telefon a ne zna npr. da upotrebljava kompjuter pa samim tim nema pristup internetu da bi se dodatno informisao, kao sto ti lepo savetujes ljude tj. mene.

Kako je mogla da mi kaze da se nosi direktno u Mikros ako to nije validna i tacna informacija, za sta ona prima platu, da svoj posao radi ofrlje i opet napominjem da ne zna 30 linaja texta koje treba da izgovori u kontaktu sa strankom...

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

Sauriann napisao:Ako prođe rok od 45 dana traži nov telefon i srećno...inače umeju da zezazju da ako ne mogu da poprave telefon oni ga kao vrate poprvaljenog pa ti ponovo šalješ i tako dalje...sve u svemu u zbiru ti možeš da budeš bez svog telefona po 3 puta 35 dana i oni su opet u zakonskom okviru. Ranije nisam znao ali sam ovde na forumu skapirao da je to tako zato što u slučaju zamene aparata pri probijanju roka od 45 dana tošak nosi servis a ne operater jer servis nije ispunio rokove iz garancije (nije mogao da popravi za ugovoreno vreme verovatno zbog toga što za sve ozbiljnije šalju u Italiju). Kako su naši servisi smešni (po svim kriterijumima pa i finasiskim) to je za njih veliki izdatak pa vozaju ljude da dolaze po nekoliko puta...

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Chronos, tesko sta im mozes. Verovatno si upoznat sa mojim slucajem, pa si video koliko muke treba da bi izasao sa njima na kraj...mozda ti je i najpametnije (a i jedino sto trenutno mozes) to sto si rekao, da se naoruzas strpljenjem i da pones punjac i sedis kod njih u servisu i testiras mob 3 sata, i ako vidis da baguje da ga ne primis nazad, i da nastasvi dalje da tece vreme (u kontinuitetu) do cuvenih 45 dana...mada i pri svom tom testiranju telefon ne mora da krene da baguje... :dry:
A verovali ili ne, danas mi je izgleda otkazao zvucnik na HD2...Uradio sam hard reset ali i dalje ne radi, tako da opet verovatno ode na servis! :smutny: Izgleda da bas nema srece... Videcu da li mogu nekako da raskinem ugovor, a da ne bude na moju stetu...mada mi je sef poslovnice rekao jednom da je to u vecini slucajeva ne moguce...
P.S.Chronos ima li ti user name veze sa HON-om...? :D

Nemanja88
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 47
Pridružio se: Sre, 27. Maj 2009. 18:34
Lokacija: NBG

Post od Nemanja88 »

Auuuuuu,koliki problemi... Ja trenutno imam 3 post-paid paketa kod Telenora, 5x sam uzimao telefone (na prolece dace Bog jos 2x), nikad nikakav problem nisam imao, ni sa racunom, ni sa aparatima. Sa druge strane, uzeo sam nov HTC Magic u VIP-u pre tacno godinu dana (nije na moje ime, ali sam ga ja platio, uzeo ga novog sa svim papirima, i dobio blanko garanciju), i perfektno je radio sa fabrickim Androidom 1.5 do prosle nedelje, kada je "pukao" ROM. Posto me je mrzelo da se cimam po servisima i da se natezem sa njima u stilu "Jer ste prebacivali nesto preko Bluetootha?" - "Jesam." - "E, pa u tome je problem, Vi ste izazvali kvar, garancija ne vazi", lepo sam sam root-ovao fon i instalirao novi "kuvani" ROM 2.1, i sve perfektno radi. Ne daj Boze da mi se nesto desi, ne bih ni nosio na servis, vec bi zamenio o svom trosku, jer 50e imam, a zivce za bacanje ne. Ljudi u Srbiji nikako da shvate da garanciju mogu da upotrebe kao adekvatnu zamenu za toalet papir (dovoljno je samo procitati Garantni list, a plus i primeri iz prakse), tako da sam ja iz tog razloga i prestao da kupujem nove telefone (osim kod operatera, jer kad vec koristim post paid, i znam da cu ga sigurno koristiti, zasto da im ne dam 1 din. :D ?). Uzmem polovan, garancija nebitna, sluzim se, ako se nesto i desi, sredim sam, i gotovo. Bolje 10-20e nego 2 meseca bez telefona ;-).

Elem, ja sam naisao na drugaciji problem, a takodje je vezan za operatera, pa bih voleo da cujem neke savete,ako je neko imao predhodnih iskustava. U sekundarnom telefonu koristim staru 064 karticu (iz 2002.), koja mi je nekada bila primarna, a sada sluzi uglavnom za Omiljeni broj (vec 3 godine redovno koristim tu uslugu(. I tako meni 5.9. stigne SMS obavestenje da mi je istekla ta usluga i da ne moze biti produzena, jer nemam dovoljno na racunu. Odem do trafike, uplatim 500 din., posaljem aktivacionu poruku na 7780 i nakon par sati dobijem obavestenje da mi je usluga ponovo aktivirana, a na racunu ostane tacno 300 din. Toga dana nisam zvao, ali sutra jesam, i razgovor je trajao oko 45 min. Po prekidu veze djavo mi ne da mira, proverim kredit, i imam sta da vidim - ostalo samo 18 din.! Poludim, i pozovem korisnicki servis mt:s. Prvog puta cekam slobodnog operatera ~50 min, drugog puta ~20 min, treceg, cetvrtog, petog i sestog puta (napominjem da sam zvao otprilike od 17h pa sve do ponoci) dobijam obavestenje da su svi operateri trenutno zauzeti i da pokusam kasnije. Nema veze, ponadam se da je neka greska u sistemu, da ce sutra sve biti OK. Sutra ponovo zovem omiljeni broj, 2 min. razgovora, i prekid veze - nema vise kredita! E, tu izgorim. Par dana sam imao dosta obaveza i nisam imao kada da ih zovem, prekjuce ugrabim malo vremena, ponovo uplatim kredit i okrenem korisnicki servis. Naravno, ne dobijem iz prve, ni iz druge, a Boga mi ni iz trece. Ali, eto 4. puta, i nakon 15 min. sa druge strane zacujem glas operatera! Pitam da li mi je aktivirana usluga Omiljeni broj, kaze jeste, br. 064 prve 3 cifre te i te. Pitam da nisu ostale 4 te i te, on daje potvrdan odgovor. Objasnim mu problem, i lik mi opusteno kaze da proverim broj u imeniku, jer mozda to nije taj broj (?), mozda sam pogresio. Ponovo ponavljam broj i napominjem kako vec dosta vremena koristim tu uslugu bas ka tom broju. Onda je proverio i video da je 5.9. nalog upucen oko 13h, a prvi poziv ostvaren sutradan oko 16h, sto je vise od 24h, a oni 24h navode kao poslednji rok za aktivaciju (u prevodu, ako ti za 24h nekim cudom i ne stigne potvrdna poruka, usluga je SIGURNO aktivirana) E, a onda sam cekao jos pola sata da lik napise izvesni "nalog", nakon cega mi je receno da je nalog prosledjen (gde?), i da cu biti obavesten o mom "slucaju" u najkracem mogucem roku. Cekacu jos 7-10 dana, a onda planiram posetu direktorici mt:s-a, pa da vidimo kako mozemo da se nagodimo. U svakom slucaju, necu pristati samo na reaktivaciju usluge, a ako pocnu da me "vozaju" zapreticu tuzbom (cale mi je advokat, ja buduci, nadam se), a imam i par "vezica" u RTS-u i Blic-u, pa cemo videti kom opanci, kom Air Max. Da ne dodje do zabune, nije mi do novca (ni da je u pitanju mnogo veca suma), ali najvise na svetu MRZIM kada me neko pravi na budalu i kada ne odradi/ispuni ono za sta je placen i sta je u obavezi! Jer ja da nisam hteo tu uslugu, ne bi ni uplacivao kredit, ne bi je ni aktivirao, i nikom nista, a cim sam platio da mi aktiviraju, znaci ocekujem da to i urade. Kroz tu karticu proslo je sigurno preko 300 000 din. kredita (5 godina mi je to bio primaran broj,uplacivalo se minimum po 1000 din. nedeljno, a u zadnje 3 godine malo manje, ali i dalje oko 1000 din. mesecno), i smatram da nicim nisam zasluzio takvu "brigu o korisniku". Ako im je i malo stalo do ostalih korisnika, razmislice dobro o narednom potezu...
Ne brze od zivota...A ni od svetlosti!

Chronos
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Čet, 16. Sep 2010. 23:56

Post od Chronos »

@cure2fast
ne mogu da verujem sta ti se desava... pa kako posle svega zvucnik da fail-uje, toliko si se cimao da bi na kraju na novom telefonu riknuo zvucnik. Strasno! Ali strasno. Znam da se kvarovi desavaju i da uopste ne treba da se cudim ali zamena za nov i opet fail po meni je to previse!!!
Hteo sam da te pitam da li si prilikom podizanja telefona sa servisa ( cini mi se da su ti telefon vracali 3 puta ako se ne varam) uocio neka fizicka ostecenja koja telefon nije imao kad si ga predavao na servise( mislim na ogrbotine na ekranu i na plastici kucista telefona) ili je telefon uvek bio u stanju u kakvom si ga predao?

I ja sam se kod Telenora raspitivao o raskidu ugovora i dobio informaciju (preko call centra) da nije moguce raskinuti ugovor i da takav postupak u redovnoj praksi nepostoji. Jedino resenje je pokretanje sudskog postupka, mada mislim da bi cela stvar bila jedno veliko i skupo putovanje ako bi sve to islo preko suda i da ipak moramo da se "rvemo" sa nadri serviserima i nadamo se najboljem.

Ako ne budem uspeo u svemu ovome uradicu sledece:
pojavim se u Begram servisu kao neko 16. lice i trazim servis telefona koji bi platio, garanciju ne spominjem, tj. pravim se lud, imam Htc Desire ali kao nemam garanciju za njega. Kad sve oni lepo zavrse pojavim se i mrtav ladan pocnem da vitlam garancijom i kazem da cu da platim popravku ali kad budem popravljao telefon koji nije u garanciji. Mogu da se kladim da kad bi im se odneo telefon koji nije u garanciji na popravku da bi iz momenta uradili istu i da to ne bi trajalo duze od 2 nedelje( samo dok im stigne deo), ali bi to i slatko naplatili.
Pa cik nek dokazu da nisu preuzeli telefon koji je u garanciji... naravno u njihovoj papirologiji ce stajati da je telefon primljen na servis van garantnog roka, ali to nista ne menja pa ko bi nosio telefon koji je u garanciji a da to prilikom predaje istog ne spomene...

Nick nema veze sa HON-om, ali ima sa grckom mitologijom( Chronos bog vremena, personifikacija vremena)... Proucavanje mitologija je jedno od mojih interesovanja :)
How much for freedom?

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

cure2fast, ti da ides u neki manastir da se pomolis bogu za malo vise srece.Pa nije to onaj popravljen nego nov i na novom telefonu ponovo kvar.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Chronos, ali ako oni u servisu imaju u papirima zavedeno da si predao telefon bez garancije, onda ce ti i te kako slatko naplatiti, ili neces dobiti uredjaj nazad. Jer na taj nachin ti njih dovodis u zabludu, i obmanjujes ih, sto je opet zakonom zabranjeno i onda je zakon na njihovoj strani.
Nemanja88, sto se tvog problema tiche, oni su duzni da ti vrate svaku paru kredita koji si uplatio, i koliko znam, to ce da bude uradjeno, tako da se ne sekiras. Ja sam do sada imao 2 reklamacije, i sve je bilo uradjeno u roku od 3 dana.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Na temi o HD2 mi covek napisa da ono sto je nasao na netu, tj nekom liku je otkazao zvucnik posle tri nedelje iz cista mira...bar me je malo utesio, cisto ono kao nisam jedini...videcu da ako ne mogu da raskinem ugovor, bar mogu nekako da zamenim telefon za drugi model...npr HTC Desire? :D To bi bilo jako lepo od njih...

jouissance
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 2
Pridružio se: Pon, 20. Sep 2010. 15:10

Post od jouissance »

Najezila sam se citajuci sta se ljudima sve izdesavalo :/ pogotovo sto sam trenutno u procesu odluke kupovine novog fona i ovo je gotovo obeshrabrujuce.

da li mogu da iskoristim ovu temu - vidim da ima pristojnih ljudi koji hoce da pomognu i da postavim pitanje: da bih maksimalno predupredila nuznost slanja na servis, koje sve opcije treba da proverim u radnji pre nego sto kupim htc (desire) telefon? kapiram da je prevencija pola uspeha :)

neke stvari mi izgledaju zdravorazumske: proveriti ekran da li ima mrtvih piksela, fotoaparat i blic, eventualno poziv nekome da proverim zvuk... ali posto sam poslednjih 15 godina koristila iskljucivo nokia telefone, sada se osecam kao potpuni noobie i plasim se da mogu da pogresim i sebe uvalim u nevolje prepiranja sa prodavcima, sefovima, serviserima i ostalom gamadi. Bila bih jako zahvalna ako bi mi iskusniji korisnici dali savete (otkrili trikove?^^) kako da proverim da li je telefon ispravan pre nego sto im ljuljnem kes.

hvala unapred za odgovore i savete :)

moderatori, unapred se izvinjavam zbog "ninja" ove teme - izgledalo mi je da je ovo mesto dobro za ovo pitanje. ako sam pogresila, sorry! proverila sam druge teme u "kaficu" i nisam nasla nista pogodnije.

owc
Novajlija
Novajlija
Postovi: 15
Pridružio se: Čet, 19. Avg 2010. 15:25

Post od owc »

jouissance: NOKIA je zakon !!!!!

Mozda ste i zaboravili na mene. Ja sam onaj što je potpomogao da se ovo podigne na nivo šerpi, lonaca, pištaljki i slično, ali bi sam opravdano otsutan. Elem, nakon duge i teške ......... borbe (ukupno 58 dana) moj tattoo ima novi displej tj. touch-panel i u mojim je rukama. Pozvali su me 38. dana od momenta moje žalbe na prvobitno poništenje garancije da me obaveste da mogu da preuzmem popravljeni telefon, tačnije 17.09. ali sam ja sačekao još 2 dana jer sam insistirao na potvrdi produženja garantnog roka. Interesantno je to da servisni izveštaj opet dolazi od MMC - Mikros Mobile Centra tj. opet nema nigde BEGRAM-a. Nadam se da će raditi neko vreme i da nisam baksuz kao neki ovde - cure2fast ŠALIM SE, NARAVNO - ne mogu da verujem šta ti se dešava i mislim da je vreme da neko pojede taj tvoj novi telefon (bez SIM kartice). HA, HA , HA, da mi je da vidim lika kad se ponovo pojaviš sa reklamacijom. Pretprošli petak sam se pojavio u VIP poslovnici, čisto da im ne dozvolim da se dosađuju, i izričito tražio da mi dodele novi aparat jer je prošlo više od 45 dana od kada sam ga predao na reklamaciju. Dao sam im rok do ponedeljka (ceo vikend) da mi jave da li je to moguće ili ne. U ponedeljak mi je javljeno kako rok teče od momenta moje reklamacije na prvobitno poništenje a ne od prvog dana kada sam predao telefon i da ću telefon dobiti u toku nedelje (kao što se i desilo). Naravno da je to notorna glupost ali ja zaista nisam imao snage za dalju raspravu pogotovo što su ljudi u toj VIP poslovnici krajnje korektni za razliku od odgovornih u neandertalskoj firmi u kojoj rade. Sve u svemu, ja sam moja prava ostvario i izuzetno mi je drago ako sam bar malo svim neodgovornim učesnicima u mojoj priči zagorčao život.

Chronos
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Čet, 16. Sep 2010. 23:56

Post od Chronos »

@jouissance
Nemoj da se brines oko samog procesa provere i to da li ces sebe da uvalis u nesto, jer ti si kupac i kao takav imas pravo da pre placanja ( pa narocite pre potpisivanja ugovora) pred prodavcem uveris sebe ( a i njega) u ispravnost rada telefona i samo stanje telefona.
Ako budes kupovala telefon preko Telenora dobro obrati paznju na sve detelje kupovine ( prilicno su sturi i trude se da budu ljubazni i experitivni a zapravo se provera prodavca svede na sledece (u mom slucaju): upalila telefon, ushla u meni i predala mi ga u ruke sa recima : "Dobro posto smo se uverili da radi, ostaje jos samo da potpisete ugovor i telefon je Vas...")
Posto se na netu shushka o tome da nekoliko poslednjih serija HTC Desire-a ima fabricku gresku na samoj ploci telefona, a sto se u daljoj upotrebi manifestuje tako sto se telefon pregreva i sto za posledicu ima konstatno restratovanje istog, najbitniji test koji u ovom trenutku mozes da uradish (konkretno vezan za HTC Desire) jeste sledeci:

- startujes internet(i to varijantu preko mobilnog operatera,preko wifi je znatno stabilniji u paraleli sa ostalim aplikacijama, mada i tako zna da zabada...)
-pokrenes otvaranje nekog zahtevnog sajta preko browsera telefona
-vratis se na glavni meni, pokrenes paralelno sa tim GoogleMaps ( da te lepo pronadje gde si :D)
-vratis se na glavni meni pa pokrenes neku pesmu preko muzickog playe-ra
-i na sve to udjes da kuckas poruku
-pa opet u meni , pokrenes program za slikanje, pa udri slikaj sa blicem,( dok u pozadini ide muzika, otvoren gmaps, browser,...)
-a zatim po sopstvenom nahodjenju saltaj po aplikacijama( malo gmaps, malo browser, malo ovo malo ono pravi pravcati "user multitasking"...)
_

>> test mora da potraje, jer da bi se telefon zagrejao do kriticne temeprature za restartovanje potrebno je u proseku oko od 2-3 do 10-tak minuta u zavisnosti od "inteziteta" upotrebe istog.
U nekim slucajevima uopste nije potrebno specijalno opterecenje da bi doslo do restartovanja sto mozes da vidish na :
telep ::
Izgleda da je HTC isporučio modele sa greškom na matičnoj ploči pa se zato restartuju telefoni
http://www.youtube.com/watch?v=wK7cAk01 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=YwYY3egh ... r_embedded
Ako te prodavac ili prodavacica gledaju belo samo opusteno iskuliraj celu situaciju i nastavi sa zabavljanem sasvojim novim buducim telefonom. Ne obaziri se na guzvu, na prigovore, negodovanje... opet kazem tvoje je pravo da se uveris u ispravnost aparata pre preuzimanja.

>>sve stavke koje su potrebne za testiranje, navodim iz licnog iskustva, jer u mom slucaju telefon nije uspevao da izdrzi gore navedeno opterecenje, e sad zasto nisam sproveo takvo testiranje na licu mesta priliom kupovine? Zato sto sam kreten koji ke mislio da ako kupuje telefon od 500e nista ne moze da podje po zlu... bitno je da sam naucio lekciju, pa makar i na tezi nacin jer iskustvo je najbolji ucitelj ( tesim se ja sta cu).
uses est optimum magister

>> mozda ce neko reci da sam paranoican i da za ovim nema potrebe. Veruj mi ima. I ja sam mislio da kupujem jedan od najboljih telefona i da nista ne moze da podje po zlu, da ono sto sam procitao vezano za kvarenje desire postoji ali da se to desava jako jako retko, da je to telefon koji bi izdrazao put do Marsa i nazad...hvalospev, do hvalospeva odzvanja mi u glavi i danas..., pa sam se prevario i to jako, ispao glup i nasamaren a uz to i laski za 50k...


*napomena:
pre postovanja sam proverio sve sto sam u testu naveo kod mene na telefonu ( 15 minuta intenzivnog multitaskinga, stim sto sam pustao i neke igre...) sve najnornalnije radi... cisto da ne bude zabune da sam nabacao prvo sto mi je palo napamet vezano za testiranje stabilnosti telefona.

Pozdrav i zelim ti puno srece u lovu na fabricki ispravan HTC Desire :)
How much for freedom?

jouissance
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 2
Pridružio se: Pon, 20. Sep 2010. 15:10

Post od jouissance »

Chronos, hvala na odgovoru, to je upravo ono sto sam htela da saznam :)

owc, apsolutno se slazem za nokiu, ali vreme je za promene, makar mobilnog^^

djoni
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 236
Pridružio se: Ned, 06. Jun 2010. 10:59

Post od djoni »

cure2fast napisao:Na temi o HD2 mi covek napisa da ono sto je nasao na netu, tj nekom liku je otkazao zvucnik posle tri nedelje iz cista mira...bar me je malo utesio, cisto ono kao nisam jedini...videcu da ako ne mogu da raskinem ugovor, bar mogu nekako da zamenim telefon za drugi model...npr HTC Desire? :D To bi bilo jako lepo od njih...
daj bože da to nisu neki refurbished telefoni koje naši mobilni operateri nude na ugovor. Znam npr. da se drugaru 3 puta kvario neki Samsung koji je uzeo na ugovor u Vipu.
Imam utisak da je učestalost kvarova veća nego kod telefona skinutih sa drugih mreža, koje uz veliki rizik kupujemo u piratskim radnjama.

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

djoni, znas kako, ovo je zemlja Srbija u kojoj je sve moguce...od toga da Kecman da trojku sa pola terena, u sred Zagreba, za manje od 1 sec... :) do toga da nam uvaljuju popravljane telefone kroz ugovor! :smutny:

qwertysrb
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 26. Avg 2010. 01:14

Post od qwertysrb »

Evo da se javim, posle nešto više od 5 nedelja uspeo sam da izvučem - dobijem novi uređaj, sad za sad je ispravan, doduše star je jedan dan, videćemo dokle će da traje.
Iako sam uzeo telefon preko Telenora, mišljenja sam da je ipak bolje uzeti telefon "skinut" sa neke inostrane mreže, pošto je očigledno da kvalitet telefona koji dolazi u našu zemlju nije na visokom nivou, a pored toga postoji veliki problem sa servisima (neobučeni-nestručni-neškolovani tzv. majstori), pa lepo bi to bilo kad bi svako mogao da bude serviser!

Chronos
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 4
Pridružio se: Čet, 16. Sep 2010. 23:56

Post od Chronos »

@qwertysrb
Svaka cast na upornosti i istrajnosti.Dobro je sto si iznindžovao nov fon, kao i to sto se nisu petljali sa zamenom displeja nego zvekete nov fon i molim lepo, ipak su ispali korektni, a posto pretpostavljam da je Mikros(Begram) odgovoran za servis tvog telefona, stvarno sam šoku kako su uopšte smogli snage i pameti da se odluče na takav čin. Sve u svemu dobro se završilo i to u tvoju korist što je najbitnije :)
How much for freedom?

Mirjana
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 37
Pridružio se: Sub, 09. Jan 2010. 17:41

Post od Mirjana »

cure2fast, sta bi sa zvučnikom?
Mojoj kevi na nokii nije radio dva dana (dešava se da bude softverski problem i da zvučnik ne radi,a ispravan je). Ja ga malo čačkala,restartovala i posle nekog vremena proradio.

Odgovori