Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
nemanjale
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 268
Pridružio se: Pet, 26. Mar 2010. 22:50

Post od nemanjale »

Mom bratu Hd2 sedi vec 27 dana u telenoru i nemamo nikakvo obavestenje, kada bi on mogo da trazi drugi telefon umesto hd2, jel nakon 40 dana???
SGS2, iPhone 4 32GB

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Za samsung 5230 iz VIP-a:
Vrlo je opasno kod postpejd korisnika.
Promene touch, kao sve je OK i onda stigne račun uvećan za 11.400,00 dinara.
Pitaš šta je. Oni kažu touch ne podleže garanciji - mehanićko oštećenje.
U drugim servisima je njegova zamena maksimalno 3.000 dinara

godja
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 402
Pridružio se: Čet, 05. Maj 2005. 09:27

Post od godja »

auuu siki069 ali si da izvines lupio..pa kako mogu da ti naplate ako se nisi slozio sa cenom popravke,a druga stvar to nije vezano za vip pa ne vidim kako ti je to naplaceno kroz racun...
Samsung S10+ red

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Za HTC Tattoo su mom komšiji naplatili 11.400 dinara za tač.
Došao mu uvećan mesečni račun za 11.400 dinara.
Posle kada se bunio, rekli mu da je bio mehanički oštećen tač.
Niko ga nije pitao jel hoće/neće da mu se radi.
Razlog je mnogo prost.
Korisnik nije vlasnik telefona. Vlasnik telefona je VIP.
VIP hoće da se njegovo vlasništvo popravi i tu ništa ne pita korisnika.
Korisnik samo plati ono što je sjebao.
Pročitajte Ugovor koji ste sklopili sa VIP-om i sve će biti jasno.
Garanciju rešava VIP, a ne korisnik.
Bilo bi kulturno da su ga pozvali, ali nisu.
Isti taj tač je mogao u nekom "neovlašćenom" servisu da reši za 2.500 dinara.

Takva situacija nije kod Telenora i MTS-a.
Vlasnik telefona je korisnik i on rešava garanciju u ovlašćenom servisu uvoznika
koji je se potpisao na garantni list.
Kod njih je sve korektno.

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

Cekaj bre siki069, kako nisi vlasnik telefona ako ga isplatis do zadnjeg dinara. Nije valjda da je vip vlasnik telefona dok traje ugovor naredne dve godine?
Isto je i meni ovaj slucaj cudan koji si opisao. :ohmy: :ohmy:
A drug jesenas presao u vip razlog bio desire koji telenor nije mogao da mu obezbedi, ako je ovo istina ima tako slatko da ga :D

Zligor
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 715
Pridružio se: Pet, 24. Apr 2009. 17:52
:: LG Nexus 5X
Lokacija: Niš

Post od Zligor »

siki069 napisao: Kod njih je sve korektno.
bilo bi lepo da je tako, ne mogu da se pohvale servisnom mrezom, toliko telefona se prodaje a servis najslabija karika. samsungov frizider od 200 e se servisira za 1 dan a telefon od 400 provede 2 meseca u servisu a i tad ga ne poprave

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Kad istekne ugovorna obaveza koju ste sklopili sa VIP-oma, onda korisnik može za 1,18 dinara
da kupi telefon. Dok traje ugovorna obaveza telefon je vlasništvo VIP-a. Sve lepo piše u
Ugovoru. Pročitajte da ga ne kačim ovde.
Piše čak i da telefon na servis u KS može predati isključivo lice koje
je sa njima zaključilo Ugovor.

Da ja ne prepričavam, evo vam kliše Ugovora sa autrisjskim hoštaplerima,
pa čitajte sami. Samo valja pročitati pre nego što se isti potpiše.
Mislim da bi 99% ljudi odustalo da ga je čitalo.

http://www.vipmobile.rs/upload/document ... odnosu.pdf

telep
Expert
Expert
Postovi: 2210
Pridružio se: Pon, 22. Okt 2007. 04:23

Post od telep »

Ma nema šanse da su mu naplatili 12000 dinara ako on to nije hteo. VIP iznajmljuje telefone ne prodaje ih, mada u mom ugovoru ne piše tako to im je valjda novo.
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Nexus 7 32GB 2013 White

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Ako te mrzi da čitaš ceo Ugovor pročitaj samo Član 7.6.
Ako je telefon oštećen krivicim korisnika, VIP će ga servisirati a od korisnika naplatiti.
Sve jasno ko dan, korisnik ispada grbava strana, jer VIP ne servisira tač u normalnim servisima za 2.500 dinara, nego u nekom "ovlašćenom" za 11.400 dinara.
Korisnik ne može da bira hoće/neće da popravlja telefon i gde će da ga popravlja.
Da je komšija ovo znao nikada telefon ne bi ni odneo kod švaba u KS.
Već bi ga popravio u normalnom servisu za 2.500 dinara.
Ne podržavam austrijske hohštaplere, ali je tako po Ugovoru i događa se u realnosti.

Druga je stvar ako kvar podleže uslovima garancije i nije izazvan nepažnjom korisnika.
Onda ga "ovlašćeni" besplatno servisira VIP-u i valjda ga VIP neće naplatiti korisniku.

Ali, ako je vidljivo da je kvar napravio korisnik, ne nosite ga u KS VIP-a, jer će vam popravka biti naplaćena 5 puta više od realne.
Popravite ga u prvom servisu.

telep
Expert
Expert
Postovi: 2210
Pridružio se: Pon, 22. Okt 2007. 04:23

Post od telep »

Ne na mom ugovoru iz decembra 2009 i marta 2010 nema toga. A to da ne može da bira da li hoće popravku je glupost, pošto je to vipovo vlasništvo i oni žele da se popravi (a ti jelte nemaš izbora) neka onda oni plate svoje želje i zahteve pošto su oni vlasnici istog (ako tako postaviš stvari kako si ti to izneo). Iskreno prvi put čujem za ovakav slučaj a čitao sam na drugim forumima skorija popravljanja u vipu i niko nije imao ovako "čudan" (da ga ne nazovem drugačije) slučaj.

Drugo (ne razumem se u zakon) ali mi popravka uređaja u garanciji i njegova naplata preko mesečnog računa bez dozvole korisnika deluje nelegalna. Ako je stvarno to što si napisao verujem da tržišna inspekcija može da ti to reši.
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Nexus 7 32GB 2013 White

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Da razdvojimo bitno od nebitnog.

Ako je tač crkao sam od sebe, VIP nikome neće ništa naplatiti, jer i ovlašćeni servis uvoznika
neče naplatiti VIP-u popravku/zamenu telefona.

Ako je oštećene izazvao korisnik telefona (pukao tač ili displej od pada) onda ovlašćeni servis uvoznika ne priznaje garanciju i naplaćuje je vlasniku telefona VIP-u po lihvarskoj ceni od 11.400 dinara. VIP to redovno fakturiše mom komšiji uz mesečni račun jer nema drugi modus da mu
uzme pare. Niko ga nije zvao iz VIP-a da mu kaže cenu. Telefon je podigao u KS pre dobijanja spornog računa. Niko mu nije rekao u KS VIP-a šta ga čeka. Ni kada je predavao niti kada je dizao telefon.

Jasno je da je komšija naleteo na totalne budale u KS VIP-a i da je bilo normalno da ga pozovu i kažu da to košta 11.400 dinara hoćeš/nećeš da se radi, ti plaćaš jer ne podleže garanciji.
Čovek uzme telefon i popravi ga u bilo kom servisu za 2.500 dinara.
Ceo HTC Tatoo ne vredi 11.400 dinara.
Dok on istera pravdu, pojeo vuk magarca.
Već mu je isključen saobraćaj zbog neplaćenog idiotskog računa.
On prigovor, oni će u međuvremenu tužbu protiv njega....
Igranka bez prestanka.

Slučaj je naveden kao upozorenje ljudima da se dobro raspitaju u KS kada predaju neispravan telefon.
Da ne nalete na budale u KS, a ima ih puno.
Ne samo u VIP-u već i u Telonoru i MTS-u.

telep
Expert
Expert
Postovi: 2210
Pridružio se: Pon, 22. Okt 2007. 04:23

Post od telep »

Ne znam, meni ova sitacije deluje kranje nemoguća i čudna čak i u ovoj banana zemlji gde korisnik i nema neka prava. Kao što rekoh ako je istina da tvoj komšija nije tražio popravku neka ode do inspekcije pa neka oni provere. Na osonovu čega oni popravljaju telefon (čak kada sam nosio telefon u ove male radnjice zvali su me da pitaju da li pristajem na cenu popravke) i njega primoravaju da plati račun? Mislim da se neko ovde zbunio ili je došlo do nesporazuma gde je tvoj komšija rekao da ga poprave ma koliko god da košta neočekujući toliku cenu.
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Nexus 7 32GB 2013 White

gargamel4
Expert
Expert
Postovi: 2746
Pridružio se: Čet, 02. Mar 2006. 08:37
Lokacija: Beograd

Post od gargamel4 »

I posle sam ja budala što uzimam telefone iz oglasa i ako im se desi kvar (a još nikad nije na mom telefonu) plaćam sam popravku kod ortaka u servisu. A i hvala im za povlašćene cene boljih telefona od po 300+e uz najskuplje tarife :shock:
Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO

Boban N.P.
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 62
Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52

Post od Boban N.P. »

POZ - evo da Vas obavestim da su me danas zvali iz VIP-a i da je telefon popravljen, taj Touch ekran je zamenjen i to je to ! Samo ne mogu jos da ga podignem jer mi je klinac sa onom njihovom zamenom otisao na kraci odmor pa dok se ne vrati ne mogu ovaj podici naravno ali uglavnom s obzirom da su bili i praznici, ovako brzu poravku nisam ocekivao :) - SVAKA CAST ! Ma ocigledno ako ima delova i ako nije neki veci kvar to ide brzo inace ... Nista toliko od mene pa se pisemo :)

mcdoc
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 28
Pridružio se: Sre, 25. Jan 2006. 12:14
Lokacija: Smederevo

Post od mcdoc »

Posle 15 dana moj HTC HD2 popravljen, samo ne znam sta je ostalo od starog tel kad pogledam sta je sve zamenjeno. Ko da je doziveo sudar sa kamionom :smutny:
Izvestasj servisa:
Prijavljena greška na uređaju
Kvar: Problem s ekranom
Opis kvara: Ekran ne reaguje na dodir.
Vidljiva oštećenja: Izgreban i izguljen.
Podaci o materijalu
[74H01549-00M] - Chassis Pre-Assy,Black,Stainless Steel,MLRB81 1
[83H00233-01] - Sub-Assy to 82H Lamination,LCM+Touch Window,AU LCM,HTC,HTClogo,w/o camera hole,WINTEK TW,HTC LAM,Leo 1

Bilješka
Kvar je otklonjen zamenom touch panela,kucista, fleta tastature (54H20178-00M) i upisa nowog SW-a. - NDJ
[/b]

nemanjale
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 268
Pridružio se: Pet, 26. Mar 2010. 22:50

Post od nemanjale »

mcdoc, sa koje mreze je HD2? ja sam moj odneo u Telenor, i ocekujem da ga poprave vec mesec dana, a isti problem imam s ekranom....moj hd2 nije imao nijednu tackicu na sebi kada sam ga predao a videcemo na sta ce da lici kada bude stigo :angry:
SGS2, iPhone 4 32GB

mcdoc
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 28
Pridružio se: Sre, 25. Jan 2006. 12:14
Lokacija: Smederevo

Post od mcdoc »

Kupljen u ComTrade nije ni na jednoj mrezi. Zale se na HD2 da ima ozbiljan problem sa ekranom. 10 dnevno ovakvih stize u servise u UK, ne mogu da stignu da nabave delove. Ja cu debelo da razmislim da moj prodam. Ovaj kvar mnogo kosta, sreca pa je tel u garanciji, inace...

gargamel4
Expert
Expert
Postovi: 2746
Pridružio se: Čet, 02. Mar 2006. 08:37
Lokacija: Beograd

Post od gargamel4 »

Ne znam zašto kućište ali staklo ekrana - digitajzer dolazi sa flet kablom i taj kabl nije deo koji se zasebno menja (niti to može) a softver tek nije nikakve veze s ovim imao, osim ako OS nije baš bio u lošem stanju pa ajde kad smo već tu. Al' dobro ako je u garanciji šta te briga osim ako ti je bez odobrenja pobrisao sve podatke :angry:

Btw. ne znamo kakvim kvarovima pričate, držao sam 3 komada u rukama i ni jedan nikakav problem sa ekranom i digitajzerom nema. Ja imam jedan mrtav pixel ali to je toliko uočljivo i bitno da sam to primegio tek posle 2 meseca imanja istog.
Ako Vam je dobro, onda ništa[/url]
Samsung A70, KZ AS10 wireless, Garmin Fenix 6X PRO

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

mcdoc, gde su ti popravljali telfon, pa pisu "biljeska"? :?

djoni
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 236
Pridružio se: Ned, 06. Jun 2010. 10:59

Post od djoni »

verovatno stari dobri begram/agram :roll: .

Odgovori