Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
k120
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 7
Pridružio se: Ned, 10. Jun 2012. 14:07
:: samsung I9001

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od k120 »

Danas sam zvao telenor da vidim sta je bilo s mobom, i onaj lik mi rece da se nije restartovao za ovih 48h, ali cu tek sutra ici da ga pokupim, pa cu videti a li ce do tada nesto biti..
mada rece i da nisu stavili zamensku kartiu, jer nisu imali, vec ga je smao malo koristio ovako, slikao, bloototh i sl.. tako da ako se i do sutra ne ugasi, uzecu novu sim karticu i staviti u njega, i ako opet pocne po starom, znaci zeza ga kad je prikacen na mrezu ili mozda to sto je kodiran.. elem videcemo za 2-3 dana.. a odrobijacu nekog :D :o

k120
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 7
Pridružio se: Ned, 10. Jun 2012. 14:07
:: samsung I9001

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od k120 »

I agoniaj se nastavlja...
-telefon je bio u telenoru 3dana i malo su ga koristili, nisu imali SIm karticu, i radio je bez restartovanja, video sam tajmer..
-pokupio sam ga, i uzeo novu SIM karticu i stavio u njgea.. restartovao se u roku od 24h.. pa je u nedelju jutru totalno izgubio mrezu, nije hteo ni rucno da se registruje pa sam morao da ga restartujem, ali sam sve to zabelezio pomocu kamere sa drugogo mobilnog.. posle toga se restartovao jos dva puta u toku dana...
-danas sam isao u Telenor opet i ispricao sve prodavcu, pokazao u video, i one j opet rekao mozemo samo u servis da ga poslajemo, pa sam trazio da pricam sa sefom tj seficom poslovnice..
-ona je opet gurala svoju pricu, da samo serivs moze da im odobri zamenu, iako sam ja insistirao da necu da ga saljem u servis vec hocu zamenu.. a ona opet da je Telenor tu samo posrednik, i da za svaki kvar treba da se obratim ovlascenom serivseru bla bla, na sta sam ja opet ali vi ste trgovoac po zakonu imam pravo na zamenu.. na sta je ona onako malo bezobrazno mi po zakonu smo duzni da ga poslajemo u servis, i mi smo posrednik,a vi mozete i licno da ga saljete u servis.. a za snimak je rekla da je ok, ali da se ne moze utvrditi da li je to bas taj telefon!! i da ne moze posluziti kao dokaz na sudu ili slicno..
rekao sam da su u servisu nesposobni, i da zahtevam zamenu, ostala je pri svome, da su oni smao posrednici, jer nije Telenorovo ime na garanciji, i da ce poslati telefon u servis, a da ja mogu napisati zalbu/rekalmaciju telenoru u koj zahtevam novi mobilni i druu da se zalim na serivs ako hocu.. cak je rekla da mogu da ga nosim i u drugi servis ako en verujem ovom.. i tako opet budlaa za svoje pare..
-mob je opet otisao u servis o treic put, a ja cu da sednem da pisem zalbu telenoru, a sutra cu u centar za zastitu potrosaca da im oni poslaju prijavu, iako je to najvise i jedino sto mogu uraditi..

Prodaje neko iseljenicku vizu za bilo gde?

VeNoM
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 5064
Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
:: Sony Xperia Z5P
:: Sony Xperia Z
Lokacija: Jagodina

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od VeNoM »

k120 pa normalno im se nije ugasio kada nije imao karticu.da je bio u offline reežimu verovatrno bi to isto bilo.može da se desi jedna problematika a to je deepsleep kod tog moba.probaj sledece postoji program koji se zove wakelock ili tako nešto slično spemenuo sam ga u mojoj temi za transformera koji u principu ne daje mobu da ode u taj mod.e sada baterija se više troši ali nema restarotovanja.ako je do toga onda je sw prirode koji je usko povezan sa hw prirodom.ali to je druga priča.prbaj prvo ovo.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!

k120
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 7
Pridružio se: Ned, 10. Jun 2012. 14:07
:: samsung I9001

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od k120 »

pa ostavio sam im ga da ga salju opet u servis.. nije vise kod mene.. ne znam koliko su (ne)sposobni tamo, pa mozda gledaju samo par stvari u servisu. a telenor je sasvim druga prica.

VeNoM
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 5064
Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
:: Sony Xperia Z5P
:: Sony Xperia Z
Lokacija: Jagodina

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od VeNoM »

Pazi, ovde na forumu imas ljude koji se profesionalno bave time. Ako ovi zakažu kontaktiraj lepo njih. A i oni sami kazu da po servisima ima svašta da se vidi od radnika.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!

k120
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 7
Pridružio se: Ned, 10. Jun 2012. 14:07
:: samsung I9001

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od k120 »

Hvala na savetu. ali sam skoro napravio profil ovde, pa i ne znam sta gde sve ima, a tek ko je profi u tome.. a meni prvi android..

Felix55
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 91
Pridružio se: Pet, 05. Feb 2010. 22:32

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od Felix55 »

I šta bi na kraju, ukoliko neko od nas kupi telefon kao "polovan" neoštećen naravno u garanciji( nije bitno na IMEI ili na Ime) i pojavi mu se neki problem?
Puno sam čitao o ovome i sve teme ovde kod nas na forumu i jednostavno šta sam zaključio je do prodavca(operatera mts, telenor, vip) da li će tražiti ugovor.

Gledao sam i po ovim zakonicima koje su nam dotični članovi(Hvala im) ostavili, ali jednostavno ne mogu nikako da zaključim vredi li ta garancija koju dobijemo kao "drugi" korisnih išta ili ne?

Layne_Staley
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1768
Pridružio se: Čet, 16. Feb 2006. 18:41
:: iPhone 6 64gb SG
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od Layne_Staley »

Ljudi, moram nesto da vas pitam :

Devojka moja je kupila SGS II u telenoru odavno. I pocela je da ima sledece probleme :

Proximity senzor ne radi kako valja. Kada se telefon odmakne od glave, u toku razgovora, ekran se pali posle 10ak sekundi (sto je mnogo , na mom SG Nexusu se pali odmah).

Pri pritisku na "power" ili "home" dugme da bi se upalio ekran i otkljucao telefon, pojavljuje se bela vertikalna crta na ekranu, pa se tek onda pali telefon.

Ekran je dobio neke mrlje po sebi, koje mogu da se vide samo na odredjenoj pozadini pod odredjenim uglom.

Razmisljam da odnesem telefon direktno u BG El****k (valjda su oni ovlasceni servis, i valjda ovo nije reklamiranje), i da vidim da li mogu da mi pomognu, da ne nosim u Telenor uopste..

Sta da radim ? POmoc please :)
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...
-- iPhone 6 space gray, 64 GB --

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od miodrage »

Ako je fon u garanciji (2 god), nosi u Telenor, ako nije, nosi gde hoces... Mojne se zezas, da izgubis garanciju, kakva je, takva je bolje da je imas nego nemas.
I kad sredis telefon, prodaji odmah bez razmisljanja.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od cure2fast »

Pozdrav svima! S vremena na vreme svratim da obiđem temu i eventualno pomognem ako ikako mogu.
k120, savet tebi i svim ostalima. Kao sto sam već pominjao, ovlašćeni serviser je i uvoznik telefona (tako su mi rekli kada sam se svojevremeno raspitivao) i oni jednostavno neće da ti zamene telefon dok ih dobro ne pritisnes, tačnije ako nisi dovoljno uporan. Verovatno su pri svakoj zameni telefona na nekom gubitku, jer inače zašto ljudima ne bi menjali telefone (kao da je njih briga za fabriku telefona), tako da tu verovatno postoji neka "kvaka" koja nama nije poznata. Čak mozda nisu ni na gubtku nego im je jednostavno komplikovana procedura reklamiranja telefona koji verovatno moraju da pošalju negde da bi se i opet utvrdila neispravnost telefona, jer je u celom lancu krajnja karika na gubtku najviše. E sad s obzirom da se dosta ljudi žali na neispravnost mobilnih telefona, oni bi verovatno propali kad bi svima na prvu loptu prihvatali reklamaciju (pod pretpostavkom da trpe novčane gubitke prilikom zamene mobilnog). A pri tome dobar deo ljudi jednostavno odustane jer nema vremena ni živaca da se sa njima zeza oko telefona koji su kupila za dinar ili neku manju svotu novca. Te je verovatno iz tog razloga politika sevrisa takva, jer štite svoje interese na račun korisnika. :dry:
Moj savet svima je da samo budu strpljivi i uporni i da im konstanto dosađuju+traže njihove neregularnosti u poslovanju, pa im poslati inspekciju (ako postoje), pa da oni vama daju nov uređaj samo da vas više "skinu s vrata".

LET THE FORCE BE WITH YOU! ;)

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od siki069 »

Ne mora ovlašćeni servis uopšte da bude uvoznik telefona.
Jedan od najvećih, ako ne i najveći u Srbiji: http://www.mesc.rs/ ne uvozi telefone i ne prodaje ih.

Zamena se radi samo u slučaju da se nikako ne može popraviti telefon.
U ovlašćenom servisu se popravlja 99.9% kvarova.
Imaju na raspolaganju i ploče od telefona kao rezervni deo.

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od cure2fast »

siki069, slažem se da ne mora, ali ovo se odnosilo na servise koji imaju ugovor sa telenorom i vipom (ne znam za mts), tako da ako ti je telefon u garanciji (a kupljen preko operatera) ti nemaš drugu mogucnost već da ti ga odnesu tamo. E sad problem i nastaje oko toga sto oni nikada ne bi rekli da telefon ne mogu da poprave. Čist dokaz za to je što nekim ljudima je telefon čak 7-8 puta na servisu. Sve bi to bilo OK da postoji neki limit za broj popravki (npr. 3 popravke maksimalno)...jer ako neko ne može iz 3 intervencije da ti popravi telefon, očigledno da nema rešenje za tvoj kvar, tj. telefon se ne može popraviti. Ali oni jednostavno nastavljaju da ga popravljaju u beskonačnost... :uhuh:

AlekGera
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 1
Pridružio se: Pet, 28. Sep 2012. 18:15
:: Samsung

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od AlekGera »

POMOC !!!
Istekao mi je ugovor za stari telefon I odlucio sam da uzmem nov. Otisao sam u Telenorovu radnju 13.6.2012 i potpisao ugovor u 14.41. Kupio sam Samsung Galksi Ace +.U 18.00 istog dana proverio sam stanje preko opcije *111#. Rekli su mi da sam duzan 1800.00 din. Pomislio sam da je to vezano za nov paket koji sam potpisao( “Prenesi 1000”) I nisam dizao paniku. Sutradan sam ponovo proverio racun I video da me duze za nekih 4200.00 dinara.Uspanicio sam se. Otisao sam u Telenor sutradan, preko puta Beogradjanke, oko 9.30.Rekli su da ne mogu da dobijem listing,jer osoba koja je zaduzena za to dolazi oko 11.00. Osoba je stigla, dobijam listing I vidim da pravim u vreme sklapanja ugovora sa Telenorom za novi telefon 2400,00 dinara zaduzenja na osnovu internet konekcije, to jest, za 3 minuta sam preuzeo 60 mg necega (preko telefona Nokia C3 moj stari telefon ). Dan ranije navodno u 19.30 pravim isti takav racun za 1700.00.din.Pocinjem da se bunim , pisem neke reklamacije I uspevam da skinem racun za 2400.00 din, jer dokazano je da sam u to vreme bio u Telenorovoj radnji. Za 1700.00 nisam uspeo da dokazem i morao sam da platim. Moj horor se ne zavrsava tu. Novi telefon Galaxy Samsung Ace + se pokvario 09.09.2012(nedelja).Cim sam ustanovio kvar , istog dana sam se uputio u Telenorovu radnju u Knez Mihajlovoj ulici . Prodavacica je preuzela telefon. Rekla je da ce biti servisiran I da ce mi poslati poruku u vezi toga. Dobio sam u zamenu neki telefon, preko koga je nemoguce ici normalno na internet. Ja,u medjuvremenu, paket I dalje placam.Poruka je stigla 27.09.2012 u 19.00 da je telefon vracen u radnju I da mogu doci po njega.28.09.2012 u 15.00 odlazim srecan po telefon ali……”Vrsta kvara vaseg telefona nije u garanciji I morate da platite 3500.00 din glavnom servisu za Samsung telefone BG-Elektronik”.U Telenor radnji su mi pokazali slike gde se,navodno, vidi voda u USB konektoru.Mislim, jebe lud zbunjenog, kome da se zalim! Ovo je prevara u najavi ,jer ko meni garantuje da ga oni nisu polili vodom a pritom su mi se javili 16 dana kasnije I ko zna sta je sve moglo da se desi u tom vremenskom period.Moj telefon je pod garancijom od dve godine, a kvar je nastao posle tri meseca . Ljudi, ako je neko imao ovakav slucaj neka me uputi, jer ja necu da platim prevarantima 3500.00 iz inata jer kao sto vidite vec sam placao.

telep
Expert
Expert
Postovi: 2210
Pridružio se: Pon, 22. Okt 2007. 04:23

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od telep »

AlekGera, Nema ti pomoći u vezi toga, to je uveliko poznata fora naših "servisera", malo ga zalijemo i ćao.
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Xiaomi Redmi 5 Plus 64GB
Nexus 7 32GB 2013 White

sugarcoated_ass
Sertifikovani Trol
Sertifikovani Trol
Postovi: 7897
Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
:: Samsung Galaxy A52s
:: Nokia 8.1
Lokacija: Novi Sad

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od sugarcoated_ass »

AlekGera, jedino mozes da se pozoves na onu stavku u zakonu da u roku od 15 dana treba da ti jave sta je sa telefonom i da li ce ga popravljati u okviru garancije ili ces ti trebati da platis. Tada treba da te pitaju da li se ti slazes sa tim da se uredjaj popravi o tvom trosku. Ako neces, vracaju ti telefon kakav si im done, a ako pristanes - popravljaju ga. Ako te nisu zvali u tih 15 dana vec su ga samo popravili i traze pare mozes da odbijes preuzimanje telefona pa da im napakujes koju inspekciju... Ali za 3500 din, ja se ne bih mnogo cimao...

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od Deksi »

To sam ranije citao da je radio vip tj. servis koji radi sa njima. Poprave telefon a racun ispostave uz naredni mesecni racun, vlasnika niko ne kontaktira a mora da plati.
A evo i pametni poceli isto da rade :cry: strasno :x .

appostol
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 2
Pridružio se: Pet, 09. Nov 2012. 23:55
:: OT991

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od appostol »

Cao Svima. Ja sam Misa Hlebnicki iz Zrenjanina imam 24 godine i imao sam situaciju sa VIP Mobile.

Novemra ove 2012-te godine mi isekao dvo godisnji post-paid ugovor u VIP-u.
Obavestajno pismo sam primio Avgusta da mogu da odem ranije i produzim ugovor.

18-og Avgusta odem i produzim ugovor (jer sam zadovoljan cenama usluga i pokrivenoscu mreze).
Naravno ponude mi nov mobilni telefon iz njihove ponude, pa se ja tako odlucim za VIP Droid XL.
Telefon je za mene OK. Nakon dve nedelje koriscenja, prestane da radi spoljasnji taster za smanjenje zvuka (sto u multimediji, sto u toku razgovora).
Znaci ne radi nikako.
Ja odem do VIP-a, reklamiram telefon i oni ga posalju u servis.
Opet nakon dve nedelje u servisu, javljaju mi da je telefon vracen NE popravljen i da je ukinuta garancija, jer je ustanovljeno da je telefon ne ovlasceno otvaran, sa pratecim slikama servisera da je unutar telefona na nekoj osnovnoj ploci nesto grebano, cackano.

Ja nisam otvarao niti ga davao nekom drugom da ga otvara (zasto bi kad imam dve godine garancije).

Sta cu, kako cu, ja posaljem zalbu na izjavu servisera da telefon nije otvaran, i da zelim drugi, ispravan (kakav mi i sleduje po potpisivanju ugovora).
Opet posle dve nedelje mi stize odgovor na moju zalbu da je serviser jedini koji moze da ustanovi da li je telefon ne ovlasceno otvaran ili nije.

A juce 09.11.2012. prestane i kamera da radi. (sta reci...).

Prema tome mogu da kazem da je VIP Mobile meni Misi Hlebnicki prodao polovan a uz to i ne ispravan mobilni telefon. Vrlo ne profesionalno od takvog operatera.

Imam li neko neku ideju sta da radim sa ovakvim problemom?

Hvala unapred. :)

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od Miškoni »

Simpatičan im je drugi odgovor - "da je serviser jedini koji može da ustanovi da li je telefon neovlašćeno otvaran ili nije"...
A ko proverava servisera i njegovu stručnost? Ko proverava poslovanje ovlašćenog servisa? Da li operatori imaju neki dogovor sa servisima po pitanju poništavanja garancije ili je u pitanju čista nezainteresovanost zaposlenih? Da li su proizvođači telefona upoznati sa ne tako malim brojem sličnih slučajeva?

Sve to jako miriše (ili bolje reći smrdi) na neku mutljavinu i zaista bi trebalo pokrenuti veću grupnu akciju u cilju sprečavanja bahatosti i iživljavanja "odgovornih" lica i firmi. Pojedinac teško može sam išta da uradi.

Evo jednog primera navedenog u Servisiranju:
cyber_vrbas napisao:Aman` ljudi realnost je SUROVA i tu nema sta da se prica. Ako ovlasceni servis nesto nece da odradi (nema tih instrumenata koji ce ga naterati).

Da se malo vise interesujes, video bi da ne postoji (u ovom slucaju) nikakav instrument koji moze da NATERA servis da mu odradi.

Cisto da napomenem slucaj od pre par godina iz nama susedne HR :

Telefon je donet u jedan servis (kod kolege) sa konstatacijom da telefone NECE da UPALI. Posto je kolega video da je telefon u garantnom toku, vodio je racuna da ne osteti garancijske nalepnice !
Kada ga je otvorio i video da nema nikakvih vidljivih ostecena, uzeo je digitalni foto aparat i slikao telefon sa svih strana (makro).
Telefon je pazljivo sklopljen i poslat u OVLASCENI SERVIS. Posle 30 dana telefon je vracen iz OVLASCENOG SERVISA sa konstatacijom da je telefon : "pokvasen" !
Slikana je ploca (od strane ovlascenog servisa) na kojoj se tacno vidi NALEPNICA koja je promenila boju (u dodiru sa vodom).
Kolega je uporedio slike sto je on slikao i sto je dobio iz OVLASCENOG SERVISA i sta mislite, kakva je nalepnica na prvom snimku ?

Musterija je pokrenula privatnu parnicu, koja ga je kostala kao 10x telefon (bio je jedan od najskupljih tada), i sta mislite da li je dobio parnicu ?

Ta firma i dalje radi (i radice).

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od Deksi »

Ih kako je ovo surovo i totalno razocarenje. A svi se nadamo ako kupimo telefon kod operatera da smo dve godine mirni kod ono CVRC.
Zato kupis setefon na crno i ustedis oko 30% bez garancije naravno, pa kakvu ti je bog srecu dao tako ce i biti.

appostol
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 2
Pridružio se: Pet, 09. Nov 2012. 23:55
:: OT991

Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

Post od appostol »

Ljudi sad tek vidim sta rade ovi operateri (citao sam tudje probleme i situacije).
Pre ovog Alkatela sam imao Nokiju 5228 koju sam takodje uzeo preko vipa. i ona mi je riknula za dve nedelje od dana preuzimanja, i to je crkao konektor punjenja, pa su mi prvi put dali nov punjac a drugi put mi zamenuli konektor na telefonu.

A telefon sam dobio poslednji iz radnje koji je bio izlozeni primerak, gde lepo ima tabla i pise da se ti telefoni ne prodaju vec samo novi iz kutije. Naravno ja sam dobio taj sa police jer je bio poslednji, kad sam pitao kako to. Rece mi lik pa opusteno pa i to je nov samo su ga svi pipali.

Ma idem bre do kraja isteracu im kiselo, jesam platio dinar ali nisam ovca. Idem lepo do advokata pa polako.

EDIT:
deksicom napisao:Ih kako je ovo surovo i totalno razocarenje. A svi se nadamo ako kupimo telefon kod operatera da smo dve godine mirni kod ono CVRC.
Zato kupis setefon na crno i ustedis oko 30% bez garancije naravno, pa kakvu ti je bog srecu dao tako ce i biti.

Druze u pravu si. Kupio sam Mrtvu N97 pre 3 godine za 1000dinara, odnesem je u servis oni je flesuju i probude je.

Dan danas radi, a sa obzirom da se bavim mehanikom na motociklima i elektrikom na kolima, taj telefon se stalno vuce po tezgi i masnim rukama i ispada i nije u futroli i iskreno ne pazim na tu nokiju, radi kao od prvog dana od kad je kod mene.

Kad sam uzeo alkatela kupio sam mu futrolu i pazim ga i ostavljam ga na cisto i sve, sve.. ali kad je sr**e onda je sr**e pa mozes ga **bati.
Poslednja izmena od Ninolina u Sub, 10. Nov 2012. 22:41, izmenjeno 1 put ukupno.
Rezlog: spojeni postovi pisani jedan za drugim. Procitaj pravila foruma.

Odgovori