Iskustva sa (online) prodavnicama
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Zato zaobiđeš prodavca i pravac u ovlašćeni servis! Ali i bolje da me zavlače pa da na kraju ipak sve prođe ok nego da ga da ne kažem šta ako rikne uređaj.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ako ja uđem u Gigatron ili bilo koju drugu legalnu radnju i kupim nešto,
da li oni meni kažu ko je ovlašćeni serviser ili ne?
Te priče pravac servis i pretnja inspekcijom su priče za internet, u praksi ne prolaze.
Znam 3 primera iz najbliže okoline, jedan za Hendi i 2 za Gigatron,
nisu uopšte tako ljubazni kada je garancija u pitanju.
A ogule ti kožu s leđa.
Treba da imaš sreće i to je sve.
da li oni meni kažu ko je ovlašćeni serviser ili ne?
Te priče pravac servis i pretnja inspekcijom su priče za internet, u praksi ne prolaze.
Znam 3 primera iz najbliže okoline, jedan za Hendi i 2 za Gigatron,
nisu uopšte tako ljubazni kada je garancija u pitanju.
A ogule ti kožu s leđa.
Treba da imaš sreće i to je sve.
- Baraba
- Akcionar Mobilnog Sveta
- Postovi: 11008
- Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
- :: Ivan I. na Kupujem
- :: Prodajem
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
To tako glatko ide samo sa apple. U ostalim slučajevimao kao što je @psy napisao, bolje ikako da je ostvarim, nego nikako. Meni u ovlašćenim LG servisu bez pogovora zamenili displej na G2, videli da se odlepio, danas uzeli, sutra gotovo. Pisao sam već o tome. Toliko sam bio pozitivno iznenađen da sam im odneo čokolade.
Iskustva sa (online) prodavnicama
Ko je ovlašćeni serviser piše na garanciji, nema potrebe bilo ko da kaže. U radnju se ide po meni samo ukoliko u okviru prava možeš da ostvariš zamenu uređaja. Što bih se ja cimao dok radnja pošalje servisu, pa servis natrag radnji? Lepo sa garancijom pravo u servis, i sve ok. Nikad, ali nikad ne bih ni razmatrao neku od tih divljih radnjica po gradu.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
araphel, upravo sam to hteo da napišem, ali si me preduhitrio.
A da svuda ima neljubaznosti - u to 100% verujem.
A da svuda ima neljubaznosti - u to 100% verujem.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Neljubaznost i pokušaj da te otkače kako se ne bi smarali postoje svuda. Kad sam razmišljao da reklamiram Passport zbog frke oko ekrana, odmah sam zvao ovlašćenog uvoznika koji je ujedno i ovlašćeni serviser. Isto su probali da me oduvaju, ali čim su skontali da znam ponešto i da imam uvid u zakon koji me štiti, odmah su bili spremni da urade sve što treba. Ja na kraju ipak nisam reklamirao, ali to i nije poenta.
Suština je: zvanične prodavce i servisere sa regularnim garancijama isto boli uvo da se bakću sa tobom, ali njih možeš da uteraš u okvir zakona i da ostvariš svoja prava, jer si pokriven ispravnom papirologijom. U slučaju ovih radnjica sa garancijama na salveti i fiskalnim računima koji postoje samo u mašti možeš jedino da se nadaš da će vlasnik radnje imati dobar dan tada kad se javljaš sa reklamacijom. Po meni ta razlika u sigurnosti vredi i razlike u ceni.
Opet, najradije kupujem van zemlje kad god mogu. Bolje iskustvo i bolja sigurnost.
Suština je: zvanične prodavce i servisere sa regularnim garancijama isto boli uvo da se bakću sa tobom, ali njih možeš da uteraš u okvir zakona i da ostvariš svoja prava, jer si pokriven ispravnom papirologijom. U slučaju ovih radnjica sa garancijama na salveti i fiskalnim računima koji postoje samo u mašti možeš jedino da se nadaš da će vlasnik radnje imati dobar dan tada kad se javljaš sa reklamacijom. Po meni ta razlika u sigurnosti vredi i razlike u ceni.
Opet, najradije kupujem van zemlje kad god mogu. Bolje iskustvo i bolja sigurnost.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Razmišljam o kupovini malo skupljeg laptopa pa me interesuje da li je neko imao iskustva sa, ako ne daj bože dodje do potrebe za reklamacijom skupih uređaja?
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Drakenzen, nebitna je cena uredjaja ako je prodavac/servis korektan.
Da li se ti to samo hvalis ili zaista zelis da saznas nesto?
Da li se ti to samo hvalis ili zaista zelis da saznas nesto?
- LittlePrince
- Mobil manijak
- Postovi: 1356
- Pridružio se: Ned, 28. Okt 2007. 04:32
- :: Xiaomi Redmi Note 5
- Lokacija: Topola
- Kontakt:
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Drakenzen, Моли бога да му не зафали нешто озбиљно или да имаш проблем који није очигледан, нема везе колико си дао, ово је Србија овде нема ВИП купаца којима се љубе ноге. Ако си купио скуп рачунар то само значи да ће покушати још више да одеру, ти имаш пара,можеш опет да купиш
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ne, ne hvalim se.
Potreban mi je jak laptop zbog posla.
A voleo bih da saznam što više pre nego što bude pazario uređaj.
Još jedna opcija koja je u opticaju je da mi prijatelj pošalje isti uređaj iz SAD-a, razlika u ceni je velika, ali sa druge strane ovde bih dobio garanciju ako ništa drugo...
Potreban mi je jak laptop zbog posla.
A voleo bih da saznam što više pre nego što bude pazario uređaj.
Još jedna opcija koja je u opticaju je da mi prijatelj pošalje isti uređaj iz SAD-a, razlika u ceni je velika, ali sa druge strane ovde bih dobio garanciju ako ništa drugo...
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Pozdrav ljudi,treba mi mala pomoc.Nameravam da kupim LG G3 od 32 GB.U kojoj prodavnici mi preporucujete da kupim u MobilniShop ili u Telekoplus?Ako neko zna koja je pouzdanija od ove dve prodavnice,bio bih jako zahvalan.
- Apolo
- Expert
- Postovi: 3803
- Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
- :: Sony Xperia 5 II
- :: Samsung A6+ (2018)
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Igrom slucaja pre mesec i po sam kupio model koji si naveo, verzija sa 32gb. Kupljen u MobilniShop i prezadovoljan sam. Ovo mi je treci telefon da kupujem kod njih, zaista su profesionalni i meni licno pouzdani posto je i moj drugar kupovao kod njih i on je takodje zadovoljan. Preko Telekoplus nisam porucivao pa nemam sta da kazem za njih.
Festina lente.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Vidim da ima dosta pozitivnih komentara za MobilniShop,tako da cu najverovatnije uzeti kod njih.Hvala na preporuci.Da li si zadovoljan sa G3?Procitao sam da mu je mana baterija.
- Apolo
- Expert
- Postovi: 3803
- Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
- :: Sony Xperia 5 II
- :: Samsung A6+ (2018)
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Jeste, puno je zadovoljnih kupaca a licno sam se u to i uverio. Prezadovoljan sam, telefon radi odlicno, ne stuca, ne baguje, sve leti, ekran mu je brutalan... Baterija mu je mana, zavisno od intenziteta koriscenja izdrzava jedan dan. Ja svakodnevno przim svoj telefon pa ne mogu reci da moze vise od jednog dana.
Festina lente.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ima li ko iskustva sa aliexpresom, cene povoljne za fonove?
- ljubabvb09
- Mobil fan
- Postovi: 328
- Pridružio se: Uto, 09. Dec 2014. 20:33
- :: Umi Zero
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Sta te konkretno zanima? Skini njihovu aplikaciju za tel, jer je u toku promocija te aplikacije i za mnoge proizvodi daju snizenja samo ako se kupuje na taj nacin.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Video HDTV m8 za 200 Dolara cini mi se, lg g2 za 160, kako se skida aplikacija, da je Sigurna kupovina, ima li tu neke garancije
- ljubabvb09
- Mobil fan
- Postovi: 328
- Pridružio se: Uto, 09. Dec 2014. 20:33
- :: Umi Zero
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Odes na Play Store i skines Postoji Buyers protection koja odnedavno vazi i za Srbiju. Vise o tome mozes da procitas na njihovom sajtu ili kad odaberes neki proizvod koji ti se svidja ispod naslova imas to polje sa natpisom Buyers Protections pa kliknes tu. Sto se mog nekog iskustva sa njima tice, kupovao sam neku dodatnu opremu za telefone i zadovoljan sam. Svaki put mi je dosao neostecen proizvod, onakav kakav je opisan u oglasu. Carinu i pdv nisam placao, jer sam porucivao proizvode vrednosti do 20ak dolara. Stizali su mi u roku od 10 do 14 dana. Garancija vazi obicno godinu dana, ali je procedura oko vracanja komplikovana, jer moras prvo da posaljes to nazad za Kinu, pa oni da poprave, pa da ti to vrate i to sve ukupno traje mesec i po dva, tako da ti ta garancija ne znaci mnogo, osim ako nisi spreman da cekas toliko. To je rizik kupovine iz Kine. Ja sam do sada kupio preko 40 ranoraznih stvari odande i nijednu nisam morao da vracam ili da se zalim da mi je stigla defektna. Mozda sam imao srece, ali velika vecina svih prodavaca se stvarno trudi da zadobiju poverenje potrosaca kvalitetom proizvoda i usluga. Naravno, uvek ima i onih losih, zato obavezno pogledaj kakve su ocene i komentare ostavili kupci koji su dobili taj proizvod koji ti zelis da kupis. Posle svake kupovine, kupci daju ocene i komentar za kupljeni proizvod. Nekad je bolje da platis koji evro vise, a da budes siguran da ces dobiti ono sto zelis.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Interesuje me postoji li način da se telefon poruci iz kine A da se ne plati carina i pdv? Hvala
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ne postoji, jedino ako imas srece da ti propuste telefon, desava se ali je kockanje.