Evindzer, kao što rekoh, da mi nije žao razlike u parama ne bih ni razmišljao. Jurili bi me da ga vratim.
Azimuth, super! Hvala!
Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Pa pobogu ako je proslo manje od 6 meseci trazi NOV! ja sam tako dobio nov s7 edge od VIP-a
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Naravno da bih to uradio da je u pitanju manje od 6 meseci, ali s obzirom da sam ga uzeo skoro pa čim se pojavio kod nas, mučim ga već 10 meseci.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Ma, budi srećan ako uopšte pristanu da ti ga poprave, s obzirom koliko si ga maltretirao. [emoji14]
Sećam se, kad si ga se dočepao pa počeo da havajišeš po forumu, pomislio sam "I posle Bate - Bogdan!"
Sećam se, kad si ga se dočepao pa počeo da havajišeš po forumu, pomislio sam "I posle Bate - Bogdan!"
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Hoće, hoće, bio sam dobar.
Samo ti zezaj, ja sam ga već prve nedelje popljivao zbog nedržanja app u RAMu, ali ne možeš reći da nije odličan tel. za te pare. [emoji14]
Aj da ne spemujemo dalje, dobih odgovor pa begam sa teme.
Samo ti zezaj, ja sam ga već prve nedelje popljivao zbog nedržanja app u RAMu, ali ne možeš reći da nije odličan tel. za te pare. [emoji14]
Aj da ne spemujemo dalje, dobih odgovor pa begam sa teme.
Reklamacija telefona na garanciji dok je na popravci?
Telefon je kupljen 27. marta u prodavnici WinWin. Drugi dan odkio sam kvar u ekranu gde jedan vertikalni red pixela neradi.
29. marta predao sam ga nazad na servis (sto nisam trebao da uradim nego odmah da trazim novi). Da li imam pravo da trazim novi telefon dok mi je ovaj na njihovom servisu sobzirom da nije proslo ni 10 dana od kupovine telefona?
29. marta predao sam ga nazad na servis (sto nisam trebao da uradim nego odmah da trazim novi). Da li imam pravo da trazim novi telefon dok mi je ovaj na njihovom servisu sobzirom da nije proslo ni 10 dana od kupovine telefona?
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Oni telefon moraju poslati u servis da se utvrdi kvar i onda uz potvrdu servisa mogu da ti izdaju novi uređaj. Pri predaji uređaja si trebao zahtevati zamenu uređaja kao jedino razrešenje reklamacije, oni ga pošalju u servis na proveru, servis utvrdi kvar i ovi ti izdaju nov uređaj. [emoji846]
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
Sent from my Nokia 8.1 using Tapatalk
- гари
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4712
- Pridružio se: Uto, 13. Sep 2016. 17:04
- :: Xiaomi Mi A2 Lite
- Lokacija: Novi Sad
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Pri čemu, i da ne zahteva kako da se razreši reklamacija, morali bi prvo da ga pitaju šta želi. Zavisi sve šta je rečeno u servisu, ako ga je predao samo da bi ga reklamirao, onda možda i može da dobije drugi telefon, pa i novac nazad.
Šta recimo da je trgovac propao ili napustio naše tržište, to bi onda i moralo da ide preko ovlašćenog servisa.
Ali se nadam da im nije došao u servis sa molbom/zahtevom da se telefon popravi, ili bilo kako što bi oni mogli tako (uz mnogo radosti) protumačili.
Možda nešto piše na tom papiru od prijema na reklamaciju. Dakle, pogledaj šta si potpisao.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Šta recimo da je trgovac propao ili napustio naše tržište, to bi onda i moralo da ide preko ovlašćenog servisa.
Ali se nadam da im nije došao u servis sa molbom/zahtevom da se telefon popravi, ili bilo kako što bi oni mogli tako (uz mnogo radosti) protumačili.
Možda nešto piše na tom papiru od prijema na reklamaciju. Dakle, pogledaj šta si potpisao.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk