Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
Odgovori
cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

U breeeeeee....pa ja otisao na par sati sa foruma, a vi raspalili bez mene! :)
Lepo sam danas otisao u trzisnu inspekciju (kao sto sam i rekao: cim dobijem odgovor od HTC-a), podneo prijavu :roll: i inspektor mi rece da ce mi pomoci, da dobijem nov HD2...lepo od njega, ali dok mi ga ne uruce u ruke nista nikom ne verujem vise! :angry: I naravno trazicu da se doticna dva servisa dobro provere kao i njihove licence...
Takodje sam otisao i do delte i rekao Mirku (sefu u delti) , i on je bio veoam ljubazan (hoce covek da pomogne), i rece mi da ce videti dokle se stiglo sa mojom zalbom samom Teleloru.
A videcu da ja nekako licno porazgovaram sa ovim ljudima koji promovisu HTC u Srbiji da im posaljem link sajta i da ih zamolim da se eventualno ukljuce u diskusiju i probaju da pomognu, jer koliko ga god oni dobro promovisali ovakve stvari ih upropastavaju. Dobili su primedbu preko mog komse(kuma) koji im servisira kompove i na ciji sam paket ja uzeo HD2.
Owc, svidja mi se ideja. Stvarno ne bi bilo lose da ih nekako SVI smaramo, da se vise ovakve stvari ne bi ponavljale. Tako da ne bi bilo lose ako bi imali POMOC ADMINISTRATORA da se ova tema malo vise "pustu u promet" (moze i pod nekim drugim imenom da bi bila univerzalna, ili da se ako nista odnosi na korisnike HTC-a), jer verujem da dosta ljudi ima slican problem, pa da napavimo neku vrstu "JEDIS COUNCILA" :D i da svi ljudi pomognu da se nesto promeni. Mozda zvucim malo preambiciozno...
Slika
LET THE FORCE BE WITHUS! Tags: u sredini vlasnik servisa :lol: :lol: :lol:
P.S. Bilo mi je dosadno pa sam opet smarao Mr.Amr-a da mi da odgovor za Mikros servis i njihovu licencu(jer mi nije odgovorio), i isput sam bio slobodan da ih pozvovem "to join our discussion". :D Male su sanse, ali reko aj da probam...
Poslednja izmena od cure2fast u Sre, 01. Sep 2010. 17:22, izmenjeno 1 put ukupno.

Mirjana
Povremeni posetilac
Povremeni posetilac
Postovi: 37
Pridružio se: Sub, 09. Jan 2010. 17:41

Post od Mirjana »

Evo da se i ja oglasim!
Još uvek čekam odgovor, pošto je neka nn gospođa još uvek na godišnjem. G-đa iz servisa me je kontaktirala i rekla da nije bilo potrebe za inspekcijom, da je moglo da se reši i bez njih. Bila je extra ljubazna i reče da mora da kontaktira roming el. (ali nn g-đa je na odmoru) pa će mi javiti kakav je ishod.
Moraću ovih dana (što pre) da ih kontaktiram da vidim da li se dotična g-đa vratila. Moraš da im dosađuješ non-stop da bi postigao nešto,a tebi (cure2fast) svaka čast. Nesekirajte se biće nešto od ovog.
POZDRAV

qwertysrb
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 26. Avg 2010. 01:14

Post od qwertysrb »

Dal sam ja lud ili blesav, ali prvi put čujem da o garanciji uređaja (vezanoj za mrtve piksele - broju), odlučuje sam servis. :wacko: :wacko: :wacko:
HTC:
(prosleđuje podatke ovlašćenog servisa Begram)...Please note that the warranty state of the screen that has dead pixel issue is determined by the repair center itself according to the tests carried out by the engineers.
JA:
Thank you very much on fast reply, on your site i couldn't find any warranty related to dead pixels. Can you be kind to tell me how much dead pixels is allowed on a brand new phone,and if is not trouble for you to give me the web link of "HTC dead pixel policy" or something similar where i can find that information.
HTC:
...Kindly be informed that the warranty status regarding this issue is a result of the engineers' testing as informed in the last email, if you wish, we can escalate to the repair center to further investigate this issue.
Da li me nisu dobro razumeli ili... :wacko: :wacko: :wacko:
Očigledno servis bolje zna od mene da li mi smetaju ili ne.
Ko je još ostao normalan u ovoj zemlji svaka mu čast!

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Matori bre pravac trzisna inspekcija BEZ RAZMISLJANJA i kazes: "Uvalise mi telefon sa ostecenim ekranom i sad hoce da ga salju na popravku umesto da mi daju novi!", i kraj price. :angry:
LET THE FORCE BE WITH US!

mugy
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 81
Pridružio se: Pon, 27. Jul 2009. 20:56

Post od mugy »

I koja je pouka posle svega ovoga?Zar jos uvek nevidite gde zivite?Pa samo lud moze da uzme neki jeftiniji model telefona preko operatera,a jos ludji neki skuplji. Ja sam bio pre 3 god. i lud i glup.Uzeo sam tada prelo Telenor-a ne tako skupi model S.E.K550.Problemi sa ratama posle prvog meseca.Poruke i pozivi ka inostranstvu.Kad odem tamo,oni vrdaju i blage veze nemaju da mi objasne kad ,kome i u kojoj zemlji sam ja slao to pruke i vrsio razgovore.Pricaju mi neke nebuloze,gledaju me u oci i prave me budalom.Nisu bre ljudi znali ni obicni GPRS da mu podese.Kad sam pitao znaju li,rekli su znamo,kako da ne,kad sam ga odneo,posle sat vremena cackanja,covek mi kaze "Ma na ovom telefonu nemoze da se podesi GPRS''.Dok neuzmes fon tretiraju te kao cara,a kad ga uzmes i potpises ugovor,automatski postajes samo jos jedna zrtva ''legalnog kriminala''.Tako da su price tipa "Telefoni kod operatera su originali i imaju siguran servis dve godine''samo price za malu decu.I da ne s...m mnogo.Ja licno nemam para za fon od 400-500 evra,jer ja sam obican 'golja',ali da uzmem 'povoljno' telefon od 400-500 evra kod bilo kog operatera samo da bih ispao faca,ma ni u ludilu.Ni dzabe.Jer covek koji ima para da kupi fon od 400-500 evra,nece ici kod operatera da ga kupi,i nece da se smara po servisima,vec ce ga lepo baciti i kupiti novi.A mi 'golje' najbolje da nosimo neko fonce do nekih 50-tak evra i nemoj da se k.....o,kad nemamo sacim.A vama zelim i nadam se da cete dobiti nazad svoje telefone ispravne.I sledeci put razmislite samo malo vise,oliko vredi jedan mobilni telefon a koliko ljudsko zdravlje.Znam da smaram,a vi kako hocete.Pozdrav

hibiskus
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 666
Pridružio se: Sre, 18. Mar 2009. 01:34

Post od hibiskus »

mugy, po tvojoj prici najbolje da ni ne koristimo telefone :dry:. Ovo je tema o tome sta raditi kad dospes u slican problem ili kako priucenim majstorima stati na put, a nema veze koliko ko ima

mugy
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 81
Pridružio se: Pon, 27. Jul 2009. 20:56

Post od mugy »

hibiskus brate,jasno mi je.Nego objasni ti meni zasto ljudi uzimaju telefone preko operatera.Sta je to toliko povoljno?

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

mugy, pa gde bre da kupujemo telefone,zasto da platim telefon u prodavnici daleko skuplje i posle ga koristim opet postpeid kada ga ovako ipak dobijem jeftinije i sa tom razlikom u novcu placam racun skoro godinu dana. Tri telefona sam kupio od operatera koje i dalje koristim i sada planiram da kupim jos nova dva komada. To je drugo ako si ti nezadovoljan njihovom postpeid uslugom.

Wicker Man
Expert
Expert
Postovi: 2120
Pridružio se: Sub, 06. Jan 2007. 14:53
:: HTC Desire
:: Sony Ericsson K800
Lokacija: nije poznata

Post od Wicker Man »

mugy, Sta reci osim BRAVO za komentar.Istina izrekao si stvari na malo grub nacin ali si pogodio metu.Svaka cast da telefone na ugovor uzimaju ljudi koji mnogo razgovaraju i prave promet pa im se isplati,ali ostali, cisto preterivanje i uzimanje zalogaja kog' tesko mogu da progutaju.
When I'm walking a dark road I am a man who walks alone!

hibiskus
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 666
Pridružio se: Sre, 18. Mar 2009. 01:34

Post od hibiskus »

pa cekajte ljudi, telefoni su napredovali od 1995. Ne govori se ovde o telefonu optocenim zlatom i dijamantima koji ne moze nista drugo da radi sem da salje i prima pozive? A sta cemo sa svim ljudima koji telefon koriste kao mp3 player, za navigaciju, za surf, za sve vrste online komunikacije?

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Ljudi skrenuki ste sa teme totalno...mugy, ako hoces o tome da se raspravlja otvori temu
kafic -> "da li kupovati telefone preko operatera?", pa cu tamo da ti objasnim zasto sam kupio veoma detaljano. I druga polovina posta (400-500 evra, golja itd.) mi je totalno nesvatljiva, i ne vidim kakve ima veze sa bilo cim?! :? Ako mozes da pomognes (savetujes), onda pomozi, a nemoj da spamujes. Ovako je trebao da izgeda tvoj post:
mugy napisao:Dok neuzmes (ne uzmes) fon tretiraju te kao cara,a kad ga uzmes i potpises ugovor,automatski postajes samo jos jedna zrtva ''legalnog kriminala''
, a ostalo je totalno nebitno...
Elem...zvali su me iz servisa da mi jave da mi je telefon popravljen. Takodje me je zvala inspektorka i rekla mi da je bila do delte i razgovarala sa menadzerom, i da je trazila iscrpno misljenje servisera da vidi o cemu se radi , s' obziro da se 3 puta javlja isti kvar.
HTC mi je odgovorio da ce oni ispitati isto zasto je moj telefon toliko dugo na servisu, kao i da cim budu imali informacuju o Mikros servisu da ce mi je poslati. Toliko od mene...pozz ;)
LET THE FORCE BE WITH US!

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Post od Miškoni »

cure2fast, odlične vesti! :) Sila je očigledno uz tebe. :wink:
Pošto se priča podigla na svim nivoima, iskreno se nadam da će se u budućnosti ovakve stvari ređe dešavati.

mugy
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 81
Pridružio se: Pon, 27. Jul 2009. 20:56

Post od mugy »

Izvini brate,cure2fast,nisam mislio nista lose.Samo se nerviram kad samozvani pametnjakovici prave obicnog coveka budalom.Pa zar se nevidi,da operateri nisu vise operateri vec trgovci mobilnim uredjajima.Ko se od njih postarao da sve funkcije koje pruza ovakav uredjaj,mogu da se koriste normalno kod nas,vec samo reklame,pune radnje telefona,i prica: mobilni za dinar,dva telefona za dinar,samo1500din.samo15000din i slicno.E,od toga mi je muka.Licno nebi koristio ni jednu karticu bilo kog operatera,ali j....a,nemogu da razgovaram bez nje :)Nadam se da da ce se sve okoncati kako treba,i da dobijes ispravan telefon(posto je 'svetska kriza',pa jedna ovako 'jaka' firma nemoze da da nov uredjaj,zbog kog ce biti na gubitku 10000000000evra).A vi kupujte sta hocete,i kod koga hocete,jer i ovako je ovde sve igra na srecu.Pozdrav

Layne_Staley
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1768
Pridružio se: Čet, 16. Feb 2006. 18:41
:: iPhone 6 64gb SG
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od Layne_Staley »

Prvo da cestitam cure2fast-u na upornosti i na rezultatu... i da ga pitam : "Jel imas ti neke veze u trzisnoj ili su tek tako otisli? " :D

a moram i da odgovorim mugy-ju..:

Za sebe ne smatram da sam golja..I da imam 300000 eura,nikada u zivotu ne bi bacio telefon i kupio drugi.. Jer sam naucen da cenim novac i stvari koje imam . Nisam golja.. daleko od toga.. Student sam, koji studira Elektrotehniku i radi ( pored toga sto moji roditelji imaju dosta novca, radim.. ne non stop ali radim povremeno).
E sad, ja sam kupio hd2 preko telenora, jer nikada u zivotu necu dati 400+ eura za telefon. Paket koristim vec duze vreme, i ok mi stizu racuni koje pola-pola placam sa roditeljima.. tako da.. Ovo sto se desilo cure2fast-u , je slucaj.. Ja sam dobio, da kucnem u drvo, savrseno ispravan HD2.. Nisam kupio telefon da ga pokazujem i da se smekerisem, vec sam ga kupio jer sam ga zeleo, jako :D ( zbog funkcionalnosti itd...)
Tako da ne smatram ljude goljama koji kupuju u telenoru..
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...
-- iPhone 6 space gray, 64 GB --

mugy
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 81
Pridružio se: Pon, 27. Jul 2009. 20:56

Post od mugy »

Layne_Staley,sve je to OK sto pises,mada kazes da nebi nikad dao za fon 400+ evra.A koliko te kosta taj sto si ga uzeo preko telenora?A,da izvini zaboravio sam,besplatni minuti,pa poruke,pa postpejd.Mi sto koristimo pripejd i ne pricamo.Koristis li 3G,mozes li da posaljes i primis MMS,E-Mail?I jos nesto:Nedaj Boze da ti se telefonu nesto desi,jer bi najverovatnije tad bila druga prica.I zelim ti da imas tih 300000 evra i vise :wink:, ali cisto sumnjam da bi tad uzeo fon preko operatera.Pozdrav

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

Evo mene opet...Na zalost inspekcija nije nista uspela da uradi, tj. nisam uspeo(za sad) da dobijem novi HD2. :uhuh: Rece zena da u sustini i ako je sve vreme u pitanju isti kvar, mogu da mi ga popravljaju do sutra. E sad ako se bas i po cetvrti put bude kvario onda ce traziti da sudski vestak utvrdi da servis ne moze da popravi telefon. Tako da mrka kapa, ali ja se ne predajem. Cekam odgovor od HTC-a za Mikros i odgovor od Telenora na zalbu(trazio sam da dobijem novi HD2). A spremam se i da pisem mail Telenoru na nekoj visoj instanci( u Norvesko ili gde vec, samo da provalim koje nadlezni za nas Srbe, cisto da im kazem kako se ovde postupa sa korisnicima njihovog servisa). Ma nema sanse da odustanem dok ne probam sve moguce opcije... :uhuh:
LET THE FORCE BE WITH US!
P.S. ETF rules... 8)

mugy
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 81
Pridružio se: Pon, 27. Jul 2009. 20:56

Post od mugy »

Nedaj se brate.Samo uporno.Stvarno su ovi iz Telenora preterali.Izvini,samo da te nesto pitam:Koliko ti je vec telefon na servisu?,i dali placas racun za to vreme?Zelim ti sve najbolje,i da okoncas vise ovu nocnu moru.Ajde,pa javi sta si uradio.Pozdrav

cure2fast
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 142
Pridružio se: Uto, 17. Mar 2009. 19:10
Lokacija: Beograd

Post od cure2fast »

AHAHHAHAHAHAHAHAHAH.... :lol: :lol: :lol: pa ja sam dobio telefon na kome ne radi kamera! :lol: :lol: :lol: AHAHAHHAHAHAHA... :lol: :cry: :lol: :cry: :lol: :cry: Pa ljudi nista vam vise necu reci... Sutra im vese ne pomaze ni da mi daju HTC HD2 zajedno sa HTC Desire-om, i 3x Iphona 5 (ne Iphone 4!) ni besplatni minuti do kraja zivota... Evo svecano vam obecavam (a covek sam od reci, i kad se nesto zainatim onda idem do kraja) da cete videti u roku od par dana, obavestucu vas koje novine, koji kanal na TV-u (verovatno beogradska hronika posto oni vole ovakve vesti), gde ce se svi pojaviti...AKO ZNATE JOS NEKE LJUDE SA SLICNIM ILI ISTIM PROBLEMOM NEKA MI POSALJU MAIL NA ADRESU cure2fast@hotmail.com , KAO I OBAVEZNO OPERATERA KOD KOGA SU KUPILI TELEFON!
Pa narvno dobijaju i tuzbu jer ocigledno moje potroseno vreme, kao i pare ovde niko nepostuje, jer ce telefon biti po 4 put na servisu! :blinky: E pa sad su dobili smrtnog neprijatelja, koji (sto bi rekao Owc) moze samo da izgubi mobilni telefon! TRENUTNO PRELAZIM NA DARK SIDE...
LET THE FORCE BE WITH US!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x :x :x

mugy
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 81
Pridružio se: Pon, 27. Jul 2009. 20:56

Post od mugy »

Sta reci vise posle ovoga?Da sam ja na tvom mestu tuko bi ih telefonom u glavu dok sve ne proradi kako treba.Kao da si uzo' svemirski brod,a ne mobilni.Jadno,stvarno jadno za jednu ovakvu 'firmu'.

qwertysrb
Novajlija
Novajlija
Postovi: 13
Pridružio se: Čet, 26. Avg 2010. 01:14

Post od qwertysrb »

I ja sam za novine, štampu...
Do sad sam dobio uveravanja od šefa filijale da će problem biti rešen,ali od tog uveravanja prošlo je nedelju dana i ništa.
Telenoru sam uputio zvanični dopis - mail 27 avgusta i još uvek nema odgovora (rok im je 15 dana,barem tako stoji na sajtu).
A, koliko vidim ni inspekcija nije od neke pomoći.
Tek sad vidim da garancija koju oni daju i nije neka garancija, bolje da sam kupio telefon na buvljaku...

Odgovori