Zakon o zaštiti potrošača

teme koje ne spadaju ni u jednu od postojećih kategorija
Pravila foruma
Teme koje ne spadaju ni u jednu od postojećih kategorija.
Postovi napisani u ovom delu foruma ne ulaze u ukupan broj korisničkih postova.
VeNoM
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 5064
Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
:: Sony Xperia Z5P
:: Sony Xperia Z
Lokacija: Jagodina

Post od VeNoM »

leonine ja mislim i da se oni valjaju od smeha kada čitaju tvoja "pisma".ja se nadam da je neko pogledao onaj snika o kome sam pisao gore.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!

leonine
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 175
Pridružio se: Čet, 25. Avg 2011. 22:51
Lokacija: Bg

Post od leonine »

Pa mogu se valjati koliko hoce. Njihov prvi dopis mi je sah mat za zamenu telefona ako bi nesto krenulo naopako. Tako da, nek im u zdravlje sluze moje pisanije. :D
Pogledala sam ja. Nista novo nisu rekli u odnosu na ono sto ja znam tj. sto sam saznala kroz moju muku. Za trzisnu inspekciju, konkretno ja, znam da ne izlazi na teren vise. Odes u CEPS i onda oni na RTS-u 1 u jutarnjem masu papirom pod imenom Crna lista, koja pri tome ne postoji na njihovom sajtu. U sustini prepusten si sam sebi, kao i za sve drugo u Srbiji. Ja sam na mom slucaju naucila mnogo. Od drzave nemas vajde. Zakon i nije los toliko, samo sto ovde, kao ni bilo koji drugi zakon, nema ko da ga sprovodi. A kad dodju na tv, svi su za saradnju. Ma daj...
No, da ne idemo u off topic...
Nokia 6600 slide; Nokia E72

Zligor
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 715
Pridružio se: Pet, 24. Apr 2009. 17:52
:: LG Nexus 5X
Lokacija: Niš

Post od Zligor »

Mislim da telenor krsi novi zakon, jer su pored telefona koje prodaju naveli punu cenu aparata, koja je mnogo veca nego, da kazemo prosecna.
Član 21.
Pod obmanjujućim poslovanjem, u smislu ovog zakona, smatra se poslovanje trgovca kojim navodi potrošača da donese ekonomsku odluku koju inače ne bi doneo, tako što mu daje netačna obaveštenja ili na drugi način dovodi ili preti da dovede prosečnog potrošača u zabludu u pogledu:
4) cene ili načina na koji je obračunata ili postojanja određenih pogodnosti u pogledu cene;
primer: Nokia 700
Cena kod ovlascenih distibutera cca 35.000 (handy i samsung mobile nokia) http://www.mobilnisvet.com/mobilni/3104/Nokia/700
Cena u telenoru 40.000 http://www.telenor.rs/sr/Privatni-koris ... one_id=386

Mislim da se ovde potrosac dovodi u zabludu da potpoisivanjem dvogodisnjeg ugovora stedi vecu sumu novca neogo sto je realno. mogli su da napisu da telefon kosta i 60.000 i da se ugovorom stedi preko 40.000 ili vise, zavisi od paketa naravno.
na sajtu mts-a i vipa nema cene telefona bez ugovora.

VeNoM
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 5064
Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
:: Sony Xperia Z5P
:: Sony Xperia Z
Lokacija: Jagodina

Post od VeNoM »

Zligor oni imaju pravo da stave koju god hoće cenu.lepo su napisali bez ugovnorne obaveze 40k.e sada što je kod nekih to jeftinije to je druga priča ali dobar market trik.
na ovo što sam napisao mogu bez problema da se vade.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Ne volim VIP, ali ne vidim šta je kod njih sporno?
Oni ne prodaju telefon već ga iznajmljuju korisniku.
U toku trajanja ugovorne obaveze od 2 godine, vlasnik telefona je VIP, a ne korisnik.
Pošto su oni vlasnik oni i diktiraju uslove.
Sve piše lepo u Ugovoru.
Po isteku ugovorne obaveze, korisnik može kupiti aparat za 1 dinar.
Time su legalizovali i zaključavanje telefona.

Kod MTS-a i Telenora je druga stvar jer oni prodaju telefone i korisnik postaje vlasnik
trenutkom zaključenja ugovora.
MTS se ponaša korektno i može se i čak preskočiti i ići direktno kod ovlašćenog servisa.
Telenor zna vrlo često da zeza i nezakonito traži da dođe lice koje je sklopilo ugovor.
Plus zaključavanje telefona koje prodaju, a ne iznajmljuju.
Zaključavaju čak i telefone koji se kupe bez ugovorne obaveze.
Ako ima neko lud da ih kupi jer su skuplji nego SIM free kod zvaničnih distributera.

toda81
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 8679
Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
:: Note 4 N9100 dual
Lokacija: Požarevac

Post od toda81 »

NE moze nas niko na zalost da zastiti od te proizvodjacke masinerije koja melje sve pred sobom .
Note IV N9100 dual

Freyr
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 457
Pridružio se: Sub, 14. Avg 2004. 09:57
:: iphone 4
Lokacija: Zemun 88

Re: Zakon o zaštiti potrošača

Post od Freyr »

Da izlozim svoj problem ovde, jeste da nema veze sa telefonima ali sustina je ista. Kupio sam Snsu clip+ u februaru ove godine, pre jedno 15 dana mi crknu slusalice, nikakva ostecenja, jednostavno se pokidale unutra ili sta vec, znaci nisu nagnjecene iskrzane i slicno. Odnesem u CT oni prime na servis, cekao sam dve nedelje i danas me zovu da dodjem da pokupim, vratio se sa servisa. Decko koji tamo radi mi donese paket, otvorimo zajedno i unutra potvrda da su ga pregledali, i konstatacija: MP3 je ispravan od previjanja slisalice kabal je fizicki ostecen i to garancija ne pokriva. :x ja poludeo, pitam njega on kaze da se cudi, kao obicno lagano menjaju kada se takve stvari dese i savetuje me da ih zovem, taj servis/uvoznika i da sa njim raspravim da oni sa tim nemaju nista. Ja sad ne znam prvo sta da radim, kome da se obratim i da li me vozaju? Ja sam u CT kupio i od njih garanciju dobio, valjda je logicno da oni rese meni problem a da se posle natezu sa svojim dobavljacem, to nije moj problem. Dalje, sta mislite o njihovoj konstataciji, dve godine je garancija i ja mislim da je bas ovo slucaj zbok koga garancija i postoji, ne vidim ja nacin da pokvarim slusalice iznutra, one se, po mom misljenju posto se radi o uredjju za slusanje muzike, ne mogu smatrati potrosnom robom jer su neophodne za pravilno funkcioisanje robe koju sam kupio. Nista mi nije jasno. Ima li neko neke predloge, kako da isteram stvar do kraja u svoju korist, nije to neka cena ali zasto bih sada iz svog dzepa kupovao slusalice posle 9 meseci koriscenja necega na sta se daje garancija 24?
12 godina na forumu!

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Zakon o zaštiti potrošača

Post od miodrage »

Posle 9 meseci sluske mogu da se pokidaju, vidi u garanciji da li one podlezu pod garanciju ili ne? Ako da, pravac trzisna inspekcija i trazis zamenu sluski. Ako ih garancija ne pokriva, e onda si ostavljen samome sebi. Obicno u garancija pise sta sve podleze a sta ne pod garanciju.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Freyr
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 457
Pridružio se: Sub, 14. Avg 2004. 09:57
:: iphone 4
Lokacija: Zemun 88

Re: Zakon o zaštiti potrošača

Post od Freyr »

Citao sam, to je neka uopstena garancija, nije ni pomenut mp3 a kamo li slusalice. Zvacu ih sutra, mislim na taj servis da vidim sta kazu a ako me otkace trzisna im ne gine, cisto iz principa :uhuh:
12 godina na forumu!

Miškoni
Administrator
Administrator
Postovi: 4096
Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
:: Samsung S7
:: Huawei Y6
Lokacija: Beograd

Re: Zakon o zaštiti potrošača

Post od Miškoni »

Freyr, koliko znam, kabl slušalica uglavnom ne podleže garanciji, posebno na malim sluškama. Nema veze što se na kablu ne vide oštećenja, verovatno je pukao na nekom pregibu unutra, ili kod konektora ili kod samih slušalica. Pogledaj na sajtu proizvođača šta pokriva garancija. Sennheiser takođe ne daje garanciju na kabl.

Kako god, to može elegantno da se sredi kod nekog iole pedantnog elektroničara.

Odgovori