Narode, imam problem sa V600 koji se pojavljuje otkako sam je kupio...
Naime, desava se da kada uvece ugasim telefon, ujutru ne mogu da ga upalim! Ne pomaze niti kada ga stavim na punjac jer nece da ga "primi", tako da izgleda kao da je telefon mrtav!
Odneo sam ga na servis prvi put i rekli su mi da je "baterija pala ispod nivoa", sto je apsolutno netacno, jer sam ugasio pun telefon, sa sve tri crte. Flesovali su mu softver i rekli da je stvar sredjena.
Naravno, ponovo se desio problem, ovog puta su mi rekli da ce da srede i da se to vise nece desavati. Desilo se i treci put, a tada su mi rekli da mi je baterija crkla (?) i da kupim novu.
Kupio sam novu originalnu bateriju koju sam platio o-ho-ho, cak sam dobio i garanciju od 6 meseci na nju, medjutim problem se ponovo manifestuje. Ovog puta imam problem i sa slabim dometom. Naime telefon je non stop van dometa, retko kad uspem i da pricam sa nekim.
Sta da radim? Nema sanse da je u pitanju baterija, jer se stvar desava i sa novom baterijom. Softver su reinstalirali, znaci nije ni to...
Pomagajte!
Problem sa V600
Pravila foruma
Ukoliko želite da pogledate teme vezane za određeni OS, možete to uraditi preko sledećih prečica:
● Android OS ● Windows OS ● Symbian (UIQ) OS ●
Ukoliko želite da pogledate teme vezane za određeni OS, možete to uraditi preko sledećih prečica:
● Android OS ● Windows OS ● Symbian (UIQ) OS ●
- outlaw
- Povremeni posetilac
- Postovi: 47
- Pridružio se: Čet, 02. Dec 2004. 14:46
- Lokacija: Kod žene u potkrovlju
- Kontakt:
Problem sa V600
Dobrodošli na najluđe diskusije na Internetu - www.zafrkancije.co.yu/forum
- Srbin
- Mobil stručnjak
- Postovi: 725
- Pridružio se: Sre, 08. Dec 2004. 21:08
- Lokacija: Privremeno odsutan :(
- Kontakt:
Jel sad jasnije zasto treba kupovati Nokia telefone ?
Just making a point.
Zasto ne reklamiras tamo gde si kupio, imas valjda neku garanciju?
To o cemu ti pricas deluje mi kao da je neki od chipiva na samrti... ne bi bilo lose da odneses u neki drugi servis da ti nadju u cemu je problem, al im prvo ispricaj kompletan istorijat bolesti.
Just making a point.
Zasto ne reklamiras tamo gde si kupio, imas valjda neku garanciju?
To o cemu ti pricas deluje mi kao da je neki od chipiva na samrti... ne bi bilo lose da odneses u neki drugi servis da ti nadju u cemu je problem, al im prvo ispricaj kompletan istorijat bolesti.
Lepo ti taj telefon prodaj, nema tu leka, pa onda kupi novi isti takav, ako si baš vezan za njega, ili odi i kupi neki SonyEricsson/Nokia telefon. Mnogo su pouzdaniji, lepši, lakši za rukovanje...
P.S. Motorola je kao mačka u džaku, može da bude jako dobra, a može da bude i jako loša(kao ova tvoja), radi se o igri na sreću.
P.S. Motorola je kao mačka u džaku, može da bude jako dobra, a može da bude i jako loša(kao ova tvoja), radi se o igri na sreću.
U susret novim izazovima...
- outlaw
- Povremeni posetilac
- Postovi: 47
- Pridružio se: Čet, 02. Dec 2004. 14:46
- Lokacija: Kod žene u potkrovlju
- Kontakt:
@Srbin: nosio sam telefon bar pet puta na servis i svaki put su mi ga vracali ubedjujuci me da ce telefon raditi. Garanciju imam do septembra, ali dzabe kad je u toj radnji sve olos do olosa (radi se o jednoj od boljih radnji).
@Ludak: konkretno taj telefon je kod keve, jer je navikla na telefone sa preklopom. Imala je Samsunga T100 koga je sahranila posle 500h price tako sto ga je potopila u CocaColu I umesto da joj uzmem E710/E715, ja uzmem V600...
P.S. Zaboravio sam da napomenem da ako dva-tri puta skinem bateriju sa kontakta i vratim, da uspem da upalim telefon!!! Eto to isto se desilo i jutros!
Dajte neki pouzdan servis gde mogu na miru da obrazlozim problem i gde nece da me zeznu...
Fala ljudi!
@Ludak: konkretno taj telefon je kod keve, jer je navikla na telefone sa preklopom. Imala je Samsunga T100 koga je sahranila posle 500h price tako sto ga je potopila u CocaColu I umesto da joj uzmem E710/E715, ja uzmem V600...
P.S. Zaboravio sam da napomenem da ako dva-tri puta skinem bateriju sa kontakta i vratim, da uspem da upalim telefon!!! Eto to isto se desilo i jutros!
Dajte neki pouzdan servis gde mogu na miru da obrazlozim problem i gde nece da me zeznu...
Fala ljudi!
Dobrodošli na najluđe diskusije na Internetu - www.zafrkancije.co.yu/forum
- Srbin
- Mobil stručnjak
- Postovi: 725
- Pridružio se: Sre, 08. Dec 2004. 21:08
- Lokacija: Privremeno odsutan :(
- Kontakt:
Cekaj ne mozes da vratis telefon koji ne radi?
Doneses ugasen i kazes ja ovo ne mogu da upalim i necu da se zezam, dao sam ok kintu i necu ovo vise da trpim. Mislim, sad je trazenje igle u plastu sena sta je kvar, a posebna prica sto niko ne radi samo motorolu pa da to zna ...
Daljim nosenjem u servise samo ces izgubiti garanciju
Doneses ugasen i kazes ja ovo ne mogu da upalim i necu da se zezam, dao sam ok kintu i necu ovo vise da trpim. Mislim, sad je trazenje igle u plastu sena sta je kvar, a posebna prica sto niko ne radi samo motorolu pa da to zna ...
Daljim nosenjem u servise samo ces izgubiti garanciju
- Miškoni
- Administrator
- Postovi: 4096
- Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
- :: Samsung S7
- :: Huawei Y6
- Lokacija: Beograd
Pobogu Outlaw, pa traži drugi telefon i ne izlazi im iz radnje dok ga ne dobiješ! Još kažeš da se radi o boljoj radnji??? Reci nam ko je u pitanju da više ne ulazimo tamo! :evil: Kakav je to bezobrazluk, mogu da tvrdim da su ti oni zeznuli prijem sa poslednjim flešovanjem. Nije trebalo ni da kupuješ novu bateriju, nego da im lepo tražiš zamenu, jer telefon od početka zeza. Ja bih im se krvi napio :!:
Poslednja izmena od Miškoni u Pon, 13. Dec 2004. 10:01, izmenjeno 1 put ukupno.
● PRAVILA FORUMA ●
Same here . Zgazio bi ih da mi neko nesto tako slicno priredi. I ne samo da bi trazio da mi vrate pare vec bi trazio i odstetu na povredu ugleda i casti . Ja bi trazio da mi daju drugi tel isti (ako si vec vezan za njega) ili neki drugi po nizoj ceni ili sa dodatnom opremom kao izvinjenje sto su se poigrali sa tobom prvi put. Zapreti policijom to uvijek pali videces kako ce se saletiti da ti sad daju tel koji valja. LJudi kad kupujete telefone nemojte doc u radnju tipa: "Imate li telefon? ima super, kolko para ok evo izvolite hvala i dovidjenja". Nego prostudirajte telefon do zadnjeg pedlja, svaku funkciju pa tek onda ako je sve zadovoljavajuce onda uzeti telefon. Ja recimo imam obicaj prostudirati uputstvo telefona (kojeg nameravam kupiti) koje skinem sa interneta sve zapamtim sta je kako je ko da imam telefon i onda kad dodjem tamo u radnju tacno znam sta da trazim i gde da gledam ...
- outlaw
- Povremeni posetilac
- Postovi: 47
- Pridružio se: Čet, 02. Dec 2004. 14:46
- Lokacija: Kod žene u potkrovlju
- Kontakt:
Izvinjavam se, malo kasnim sa odgovorom.
Ne bih da navodim ime radnje, ipak, ali svejedno je: mi kao krajnji kupci i korisnici nemamo ama baš nikakva prava na zamenu ili tako nešto, jer nijedna radnja neće da ti zameni telefon, bez da ga prvo 150 puta otvara i traži iglu u plastu sena.
Telefon nije radio od početka, ja sam ga nosio barem pet puta na servis i SVAKI put su mi rekli da je telefon sada OK i da će raditi...
Više sam i digao ruke od njih, odneću ga u neki dobar provereni servis da vide šta je, pa i nek izgubim garanciju, ionako mogu da obrišem ... s njom
Ne bih da navodim ime radnje, ipak, ali svejedno je: mi kao krajnji kupci i korisnici nemamo ama baš nikakva prava na zamenu ili tako nešto, jer nijedna radnja neće da ti zameni telefon, bez da ga prvo 150 puta otvara i traži iglu u plastu sena.
Telefon nije radio od početka, ja sam ga nosio barem pet puta na servis i SVAKI put su mi rekli da je telefon sada OK i da će raditi...
Više sam i digao ruke od njih, odneću ga u neki dobar provereni servis da vide šta je, pa i nek izgubim garanciju, ionako mogu da obrišem ... s njom
Dobrodošli na najluđe diskusije na Internetu - www.zafrkancije.co.yu/forum
Toga batice nema kad qpis original telefon, ja sam im blju pomerao dok mi nisu zamenili tel, a to im je obaveza, ako ne poprave posle 40dana cini mi se! Tako da je po meni uvek bolje dati malo vise kesa, ali onda barem znas da mozes uvek da im se penjes na glavu i zaj. ti njih a ne oni tebe!
Ne pruzam podrsku putem privatnih poruka...
- Miškoni
- Administrator
- Postovi: 4096
- Pridružio se: Pet, 30. Jul 2004. 07:08
- :: Samsung S7
- :: Huawei Y6
- Lokacija: Beograd
Dovedeš im lepo inspekciju, pa ako oni drndaju tebe - možeš i ti njih. Meni se par puta desilo da su pokušali ono tipa "ne može" i slično, pa kad sam uzeo telefon i pred njima počeo da zovem inspekciju, odmah se promenilo u "e, može, ok"... Obavezni su da ti zamene uređaj ako nisu u stanju da ga poprave (kao što uglavnom nisu!). Postoji zakon koji je vrlo precizno odredio šta je obaveza prodavca, samo se treba malo upoznati sa propisima i kad im sve to saspeš u lice, nemaju kud. Čitao sam na jednom stranom forumu, lik je koristio 6110i na ugovor preko neke mreže, pokvario se, oni mu dali drugi koji je opet zezao i na kraju je dobio SX1 "free of charge", jer je 6110i u trenutku potpisivanja ugovora koštao koliko sad košta SX1. Baš lepo...
● PRAVILA FORUMA ●