
Komentari
pera
•
9.03.2009 08:10h
stdykfm6mm38qkf
Kamera je veliko razocarenje. preko dana nikakvih zamerki, nocu prava katastrofa. Socivo je isto kao kod Samsunga U900, ali se softverski ocigledno razlikuju. Ekran jeste dosta mali ali svojim kvalitetom moze donekle da kompenzuje velicinu. Eksterni GPS je oko 50-70e, tako da na ovu cenu telefona gubi smisao. Sve u svemu ko voli SE telefone nece mnogo paznje obracati na ove sitnice. C901 bi trebalo da je prevazisao ove mane, tako da mi preostaje da sacekam da se pojavi na nasem trzistu!!
Attan
•
9.02.2009 22:18h
vsj8xhq3fh3df2x
To isto gasenje je problem i kod mene i kod mnogo ljudi na planeti. Ljudi masovno zele da ga se otarase !!! Azurirao sam softver, mada mi se gasenje desilo i posle toga. Nesto je trulo u ovom telefonu ukljucujuci sve mane koje je istakao Ja81+ slaba baterija .:-(
yamaha
•
8.02.2009 00:18h
x5rdqdyg56j15m9
Kao prvo izuzetno spor telefon, kamera osrednja, bolje slike pravi k800 koji je izasao pre 3 godine, pogotovo nocu zbog xenon blica, video zapis jos gori, tastature pretvrda, ne mozes da ubodes taster kad pises poruke. Baterija traje jedva dva dana, nema wifi, nema gps...
Vrline... ima kvalitetno kuciste, mada se posle mesec dana malo rasklimao onaj sistem za otvaranje kamere. I nosi ga James Bond!!!
Pre njega sam imao nokiu 6220c, koji je u poredjenju sa ovim azdaja.
licno iskustvo...
•
5.01.2009 12:25h
kzj3xsm8tpr9p55
slazem se sa milosom, xenonski blic je neuporedivo bolji... samim tim smatram novu c seriju losijom i korak unazad od k serije... mislim na odnos k810-c702 odnosno k850-c902...
qqqqqq
•
3.01.2009 09:26h
940zmwh2tqpn413
ja sam updejtovao softver, mozda se tripujem ali mnogo bolje radi, bolje slika, blic bolje radi. Probaj te...
za sad ,mi je najveca zamerka tastatura, koja je nezgodna skroz.
Miro
•
30.12.2008 09:04h
s9wwzchs9cdn688
neznam šta ti je točno važno kod mobitela,k850 nema diktafon,dok c902 nema xenon fleš i slike ispadaju lošije u lošijem osvjetljenju,po ostalim karakteristikama su tu negdje,osim što je c902 navodno sporiji kod otvaranja aplikacija,sad neznam da li se to da nekako softverski rješit?
Ustvari nijedan ni drugi mobitel nemaju neku bitniju prednost pred k800i,sa C902 FOTKE SU ČAK LOŠIJE OD K800i unatoč manje megapiksla kod k800i,jedino k800i ima lošije video snimke.Pošto je k800i najmanje duplo jeftiniji od ova dva modela mislim da nijedan ni drugi nisu vrijedni te cijene,jer k800i ih čak pere u nekim važnim stvarima,npr. diktafon i xenon fleš istovremeno.
znatizeljan
•
30.11.2008 13:07h
bqhq735p46dl9qg
znaci ipak je k850i najbolji medju telefonima od 5megapixela sto se tice kamere?a sto se tice n82 i 6220 kazu da imaju iste kamere dakle extra,i ovde su ako ste citali kompletan test za n82 rekli da je na n82 nesto bolja u odnosu na k850i i dali su mnostvo poredbenih fotki.Medjutim u casopisu Mobi dali su prednost k850 cak su i zvali jednog urednika fotografije nekog modnog casopisa da prokomentarise slike oba modela.Ocenjivali su panoramski i makro nacin fotografisanja jer se u tim modovima najbolje moze oceniti kvalitet autofokusa,ostrina slike,verodostojnost boja i slicno.Konstantovano je da je ostrina na n82 nesto slabija nego kod k850 narocito na ivicama a u makro modu k850i je glatko pobedio buduci da je na n82 autofokus nesto sporiji i sto se povremeno gubi odnosno ne moze da fokusira objekat!Detalnjije ako hocete procitajte u tom MObiju broj 40.
k770i fanatic
•
25.11.2008 17:48h
lqsj883kds3wdl4
Za dj: Evo ti neki moji predlozi: K800,K850,C702,C902,W890,T700....K800 ti je najbolji za male pare,K850 ima izuzetno dobar ekran i kameru,ima i Xenon i LED blic,C702 je moj favorit,vodootporan je i trpi udarce,naravno,ima i najbolju kameru od svih 3.2MPx telefona.C902 je isto dobro resenje,ima skoro sve opcije,W890 je izuzetan muzicki telefon za male pare,a pritom je i lep i mali,a T700 je nesto losiji od svih predhodnih,ali je najlepsi.T700 jos uvek nije izasao,uskoro ce i bice jeftin.
milan
•
21.11.2008 19:15h
xv4jwq9zgq310hs
Ma ne znam, jos se dvoumim... Imam w800, i super fon, nego me nervira sto je 2cm debeo (i sto prima oko 200 poruka, sto u primljenim, sto u poslatim porukama, ne znam da li SE i dalje zapostavlja tu cinjenicu? ), sad mi je imperativ neki fon duplo tanji (kao sto su c902, u800) ali me nenormalno uzasava pomisao na to da cu u sustini promeniti samo masku fona, tj ne dobijam ama bas nista novo i bolje (izuzev kamere, ali je ova(w800-ova) sa autofokusom odlicna, ja mislim da je bolja od u800-ove posto je kamera kod samsunga fus, a jos nema ni autofokus), samo cu za dz da bacim pare... Gledam sad samsung i7110, odlican je, sve ima, izlazi u decembru (kod nas verovatno od sledece god) ali ce cena biti paprena, pa stvarno ne znam sta da radim. Nervira me ovaj SE, vucem ga skoro 3 godine (u februaru treca)... I ja sam fan SE-a,ali sam do sada samo i imao sony ericssone (prvo T68i) i imam zelju da kupim samsung posto ne gotivim nokiu. Stvarno ne znam, verovarno cu jos da vucem ovaj, posto mi i7110 zapao za oko.
Ne svidja mi se c702, antipatican mi je, potseca me pomalo na T300...
ps Hvala puno na komentaru, znaci puno...
k770i fanatic
•
17.11.2008 21:34h
twppgqh2d42yygw
Za milana: u800 svakako nije los za te pare,ali u odnosu na C902i gubis jedino na kameri.Samsung izgleda dosta fensi,kako spolja,tako i unutra,ja mislim da ima sopstveni kreator tema.U sustini,u800 nudi sve sto i c902i.Nije tacno da u800 koristi 16M boja,zapravo,to tvrdi proizvodjac,ali nije tako,u800 prikazuje 262k boja(procitaj kompletan test u800).Ali,tu i nema vece razlike.U800 ima i zastitni sloj ekrana koji ga stiti od grebanja.Meni je u800 ok,ali mi smeta to sto nema poklopac kamere!To te sprecava da jednostavno bacis telefon na krevet,a da ne pazis da li ce se izgrebati.Ne daj boze da ti padne malo jace na beton-ode staklo kamere.Sto se tice fotki,ni 3MPx nije lose,ali ovaj problem sa poklopcem je po meni stvarno veliki.E sad,c902 nudi sve sto i u800,ali ima i poklopac kamere,bolju kameru.Jos jedna prednost u800 je nesto veci ekran,i to je to.Ja bi,kao SE fan,pre uzeo c902,ali brate cena...Odnos cene-kvaliteta je bolji kod u800,jer nudi skoro sve sto i c902,a mnogo je jeftiniji.A sto ne razmislis o C702?Perfektna kamera,veci display,GPS,otporan na vodu,blato,prasinu,udarce.A cena mu je koliko i u800.Ja bi najpre uzeo C702.Naravno,ako ti se svidja.
Igor n82
•
31.10.2008 20:30h
lbz77qqpw55xtlr
Ej rade ,pa ja ti iz iskustva(dvomesecnog) sa c902 govorim o restartovanju i iskakanju iz mreze !!Za sada n82 radi perfektno i nemam primedbi
dexter C702
•
30.10.2008 21:58h
xg3yvpssw6q3sb9
ja sam mojoj cerki kupio 6070 nokiju on je S40 izdanje pa se cak i on ponekad ugasi sam i ponovo se pali a moj s.e.K510 za ove 2 godine maltretiranja nikad sa nije restartovao.Sve nokije koje imaju ekran od 16 miliona boja imaju i kracu autonomiju baterije ja sam se ranije dvoumio da predjem na neki smart nokiu ali pored ne dopadljivog softvera i baterija je odlucila da ostanem na s.e.fotografije su mi naj bitnije jer digitalni aparat nenosite uvek sa sobom a uspomena nekog posebnog momenta uvak iskrsne i zato vam je telefon uvek pri ruci i skljoc i ovekovecite momenat zato treba imati ako se moze solidan telefon sa kamerom prema standardu vlasnika telefona.C telefoni su svi cyuber - shot takvi ce biti i noviji modeli kao C912 i oni su svi vise digitalni aparati nego telefoni C902 je jedini nedostatak mali ekran jer na C702 je 2,2 inca i kako to bolje izgleda a o tome koliko su lepsi od nokijinih netreba trositi reci ali znam igor ce odmah traziti repliku, jedino N73.E51 i 6120 i pojedinci E serije smart telefona lepo izgledaju.Nokija ima dobru E seriju ali kome treba internet za posao tu nema sta da traze ni s.e. niti samsung i kvalitetne su izrade i dopadljivog izgleda.
Igor6220
•
27.10.2008 22:45h
29tqng87vg182tz
dexter c702 ja sam imao probl sa n82 zato sam ga i prodao ali zbog tastature vec 4 meseca imam 6220classic i prezadovoljan sam nema greske iskreno prvi symbian koji mogu reci da je BRZ( najbriz ikad)!Ps nije ima se moze se vec menjaim aparate al eto ovaj osta kod mene sada planiram E66 ali necu prodavati ovaj mali fotoaparat!
dexter C702
•
27.10.2008 21:51h
y25xbtv2rxxfc80
eee blago tebi igore bas ti zavidim imati cetri ili pet vrhunska modela vise i ja nepamtim koliko si ih imao unazad pla godine svaka ti cast, abre imase moze se ja i fanatik pratimo razne sajtove gde se govori o foto mogucnostima telefona pa i to ovde prenosimo ti pak imas iskustva sa licnim tvojim poredjenjima po meni to je u redu to su tvoji stavovi i ja bih licno voleo da imam neki noviji smart model da vidim njihove mogucnosti pa ko zna mozda bi mi oni i vise odgovarali od A200 platforme.Ajde da uzmemoimo dva telefona zanemarimo kamere recimo bilo koji model S.E.sa A200 i nokiu Symbian OS v9.2,series 60 rel.3.1 daj ako vec imas toliko iskustva,koje se prednosti dobijaju uz smart sistem symbian telefona.Citao sam mnogo mnogo komentara o smart telefonima i na njima 90% se trazi pomoc o novo nastalom problemu dok kod soni eriksonove A100 i A200 platforme toga ima ali mnogo manje.Znaci po tebi sta je bolje A200 ili symbian i zbog cega.
dexter c702
•
22.10.2008 20:05h
b7nybzfc2dffzn0
ma igore nokija sem tog boljeg sociva drugo sve je iza s.e.Sonijevi digitalni foto aparati poseduju veoma dobru tehnologiju i ona je preneta i na Sony Ericsson telefone znaci za kameru je fanatik u pravu,nokijin operativni sistem smart telefona ja za dlaku bolji ali sony ericsonova A200 platforma sa JP-8 ispunjava 99% sto i symbian platforma razlike gotovo da i nema.C serija i noviji modeli W serije imaju JP-8.Kvalitet slike sa najbolje vidi u detaljima kada se zumira i to na kompjuteru .Ako cemo i o lepoti telefona pricati u celoj N seriji nevidim ni jedan model da moze konkurisati jednom C702 i C902.
igor
•
21.10.2008 09:46h
xncv7cww0x1qmss
Ej fanaticu i profesore,konacno sam se resio c902 i uzeo n82! I ne mogu da sakrijem zadovoljstvo zbog toga!! Blic je ubica,nigde i nikada ni na jednom telefonu nisam video bolji (da li ste vas dvojica? ).Zatim ekran je veci(16 mil.boja),pa bezicni internet koji radi perfektno,pa video zapis koji ne moze da se poredi sa c902! Ipak najvise me je odusevio zvuk dok pricate telefonom,to je vrh vrhova i to je najvaznije!! A inace kamera na n82 proglasena je BRILJANTNOM i najboljim fotoaparatom medju mob.telefonima da sada!! I ne lupetajte vise gluposti i ne branite nesto sto se ne moze odbraniti!! C902 je SAMO LEPSI telefon (stvar ukusa) i nista vise! N 82 JE NAJBOLJI IZBOR u odnosu cene i kvaliteta !! TACKA KRAJ GOTOVOOO !!
dexter
•
19.10.2008 20:42h
l6nzghfvvhs5j3f
k770fanatic evo ponovo sam procitao test N82 i tamo autor testa gde na kraju rezimira kamere N95,N82,i K850 naglasava da je N82 bolji od druga dva modela,ako neverujete procitajte test za N82.Akoliko su mocne cyuber-shot kamere idite na google i ukucaj te cyuber-shot i izbacice vam pored najboljih digitalnih aparata jos i sve telefone Sony Ericssona sa cyuber-shot tehnologijom i naravno C seriju koja je cela namenjena fotografisanju.Neidimo dalje ali koliko ja znam uvek je Sony Ericsson predstavio telefon sa jacom kamerom od Nokie kao sada C905i sa 8 m.p.a nekad K800 i N73 pai pojavljivanje K850 je bilo pre N82 a koji ce odgovor Nokie biti na C905i jedva cekamo da vidimo.Pozdrav prijatelji od dex c702i.
k770i fanatic
•
19.10.2008 18:58h
8pxshp8xft2cs7h
dexter,profesor-obojica niste u pravu.Kamere kod n82 i k850 su slicnih karakteristika,i tu niko nikoga ne moze zgaziti.Razlika verovatno ima,ali nisu toliko velike.Na primer,n82 bi zgazio moj mali k770i po pitanju kamere,ali k850 ne moze tako lako jer se on smatra telefonom sa najboljom fotokamerom danasnice.
dexter
•
18.10.2008 16:28h
d3fpxxh9h98w6z5
igore kucaj desno * levo levo * levo * ,tu se krije meni gde to mozes da proveris.Sony Ericsson telefoni su za mene dobri telefoni.Citao sam test telefona Nokia N82 gde ja autor testa uporedjivao kamere k850 i n82 gde je n82 zgazio pod noge k850 dali je to istina?Bas tako faforit soni eriksona k850 je toliko ocrnjen i bas se pitam dali je to istina.Nigde nisam nasao podatak dali nokia podrzava sajber sot karakteristiku ili je to samo odlika s.e.Bas me interesuje poredjenje fotografija N82 i C902.Ja planiram da kupim C702 za mene je on na izgledu naj lepsi dosad telefon a i bicu zadovoljan ako ima za 20% slabiju kameru od C902.Nokiju necu pa oni se ubise trazeci pomoc i zaleci se na probleme razne sto kod s.e. telefona nigde nema.Pozdrav.
tajsam
•
15.10.2008 09:40h
mgp5l6159vfx81d
@dovla ta dva telefona su samo po specifikacijama za nijansu razliciti ali stilom i izgledom mi se vise svidja c902, ipak, k850i ima xenon blic, i znatno je jaci po pitanju slikanja u nocnim uslovima u odnosu na led flash (koji vec) na c902. @k770i fantastic mislim da odgovor na to pitanje ``koji fon kupiti, c902 ili k850?`` lezi samo u fizickom izgledu uredjaja, nista vise. moje misljenje. poz
k770i fanatic
•
14.10.2008 12:36h
hb3cgb7ps233shc
dovla,to je do kraja glupo pitanje!Oba koriste Cyber-Shot,imaju istu rezoluciju kamere,i ne moze biti velikih razlika. Neke slike su bolje kod k850,a neke kod c902.Ni u jednom slucaju ne moze biti da jedan od ova dva telefona svaku sliku pravi bolje od drugog. Neces pogresiti,koji god da kupis.
k770i fanatic
•
13.10.2008 17:16h
zrkdz2tysl7zsy4
jeste,ali c902 je tek izasao,treba da mu padne cena.Za pola godine kostace 100 evra manje,a el znas kad ce da padne cena n82! jeste bolji n82,kamera,dizajn,n82 je dosta brz i pre bih ga uzeo nego dva n95 8gb. A sto se tice slika u mraku,meni nije bitno,ja po mraku retko slikam. I samo da znate-K770i je najbolji teleofn za 160 evra,ne bi ga menjao za n95 jer mrzim symbiane. OVO JE ISKRENO RECENO!
smeker
•
7.10.2008 12:10h
3bqmy5wlhcqdfjh
c902 vs K850.....kao sto,pretpostavvljam i znate,ovde na sajtu imate poredjenje modela,i tu mozete resiti sve svoje nedoumice ako se dvoumite izmedju par ili vise telefona koje zelite da kupite...prvo bi trebao da znas sta ocekujes od telefona..ja sam osoba koja cesto menja telefone,i retko koji zadrzim duze od 1,5 ili 2 meseca...ipak,IMAM SONY ERICSSON c902 ,a pre njega sam imao n95 i k85...zapazanja su sledeca...ukoliko zelis nadprosecan kvalitet 99%funkcija koje mozes ocekivati od telefona,i nisi preterano zahtevan,kad kazem preterano mislim na osobe koje mesaju svoje zahteve i mislim da im treba kompjuter a ne telefon,onda ti je moja topla preporuka da uzmes c902,i videces da se neces pokajati,i dugo dugo neces ni pomisljati da ga menjas,zato sto je telefon perfektan i za cenu i za svoju klasu,a upravo iz te priblizne klase je i k850,mada on nije telefon koji bi mogao ni priblizno da parira masini kao sto je c902....
smeker
•
7.10.2008 11:30h
7strbd32g5zxkf4
ZA MIKIJA....telefon ti je stvarno odlican u svakom segmentu i svakoj komponenti,blic nije xenonski,ali je veoma jak i takodje ima opciju video snimanja sa svetlom koji nema skoro nijedna,a mozda nijedna nokia do sada,ali dobro,to su sve sitnice,zavisi sta ocekujes od telefona,telefon je za osobe koje su malo zahtevnije,mali ne za one koje zele kompjuter u telefonu,ili ne znam ni ja sta..sto se tice slusalica,i cujnosti sagovornika,zavisi od okruzenja u kome se nalazis dok razgovaras,ali budi siguran da ces u svakom okruzenju,cak i u kaficu sa muzikom(ne preterano jakom) cuti poerfektno sagovornika...ako imas jos neku nedoumicu ostavi pitanje...pozz
Ziska
•
28.09.2008 00:12h
bkt6s189p458xtk
Ko kaze da nema xenon blic,ima xenon ali odabrana serija koja ima mnostvo vise funkcija i ta serija je u ogranicenoj kolicini izlazi zajedno sa premijerom filma Dzens Bond krajem 2008 i kosta 150e vise nego obicni C902 ima oznaku W902i a na izgled je isti!!!!