

iPhone 16 Pro Max 8GB, 256GB, 1x SIM, 2x eSIM2024
2024. godina
6.9" OLED 120Hz, 91.4% body
A18 Pro, iOS 18
RAM 8 GB, INT 256GB, EXT nema
4685 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 48MP
Komentari
Rade
•
20.10.2024 22:49h
vnn3cfv98zw726s
Xiaomi 14. Telefon je kao zvono
.
•
20.10.2024 22:37h
9zcx9pny1rqshk4
Koji, 14 ultra? Posto je on do skoro kostao ovoliko ;)
339
•
19.10.2024 21:00h
gc5r91w25lzmb3k
Najbolji iPhone ikada. Tacka.
(:
Haha
•
19.10.2024 22:49h j93dmknvl5fkg23Najbolji telefon ikada koji jos niko nema 😋
pls
•
20.10.2024 02:15h 62r7zkvlnlf0zrdjel neko zna kad ce se telefon pojaviti u a1, rezervisao sam ga jos u septembru a i dalje ga neme na stanju nigde
Filip
•
20.10.2024 09:25h 928fnp6jd2493fvNazoves a1 pa pitas. Inace najgora mreza za pre order telefona, pola godine nakon sto je izasao 14 pro max sam pokusao da ga uzmem i dalje ga nisu imali na stanju. Zapreti im raskidom ugovora pa ga mozda dobijes do kraja 2024.
pls
•
20.10.2024 15:27h 7y8m9bl1mfzgvqczvao sam, rekli su da im telefoni stizu u "turama" tj ne stigne sve odjednom pa onda idi po hijararhiji ko je kad rezervisao al evo cekam vec skoro meses dana a cisto sumnjam da ima toliko ljudi pre mene s ozbiram da sam ga rezervisao prvi dan kad je poceo pre order
Filip
•
20.10.2024 16:28h lkgfyd2l4gld2knCekaj prvo da ga dobiju braca kumovi i rodjake pa ces doci na red. Naravoucenije - kloni se a1 i njihovih pre ordera. Posle 5 godina placanja redovnih racuna svaki mesec trazili su mi 100.000 depozita da bih kupio 14 pro max. Bolesnici. Sacekao sam i uzeo kes kredit kupio telefon u radnji ko covek. Kamata 5000-6000din i to je to. Nemas posla s budaIama.
pls
•
20.10.2024 18:09h 85kv59dv8jgpgfdmeni nisu uopste trazili depozit, presao sam pre godinu dana iz yettela u a1 jer su me u yettelu doslovno ucenjivali da uzmem 3 puta skuplji paket kada sam obnavljao ugovor i kad sam rekao da ga necu obnavljati vec da cu preci u drugu mrezu onda je krenuo haos... da li mislis da je bolje da samo uzmem u istylu u kesu, naravno pod uslovom da se pojavi i tamo jer ih i dalje nemaju na stanju
Filip
•
20.10.2024 19:20h 0ntmmk3xx89m8d2Ja ti savetujem neku od manjih radnji po gradu, ove koje imaju cene okacene na sajtu. Ili da uzmes preko oglasa od ljudi koji su ga kupili na paket pa prodaju za kes, mnooogo jeftinije. Svakako dobijas apple garanciju godinu dana. Ja sam 3 telefona uzeo tako, sve je ista serija modela za EU samo ih ovi sto imaju licencu prodaju 30% skuplje jer im se moze.
pls
•
21.10.2024 10:26h rhh8mp9myy127qxrazumem ali uzimam preko a1 jer mi je lakse da ga isplacujem u ratama, nego u nekoj radnji da uzimam za kes i to je jedini razlog zasto uzimam preko njih, samo je iritantno ovo cekanje po mesec dana
Filip
•
21.10.2024 13:48h ftlxw2fr52p8l0zI vamo isplacujes u ratama kes kredit preko kartice ne moras da ides u banku. A placas telefon jedno 400-500 evra manje.
Stef
•
21.10.2024 23:27h qsxxr8vmx8kbxgnPa uzimas kod operatera na rate, isto ti dodje.. covek ti samo kaze kako ti je bolje. 16 pro max 256gb kod operatera 235.000 a ovako mozes da ga uzmes za 1400-1500 evra preko oglasa. Preko operatera isto placas ratu kao i za kredit, samo ces da das mnogo vise novca. Logika je vrlo jednostavna, a tebi ako se isplati dati 2000 evra za telefon, samo napred majstore :)
Chase
•
22.10.2024 13:18h p33nqwplbq3wg2wCime se sve ljudi bave... Kao prvo, taj telefon ne vredi ni tih 1500 preko oglasa, a kamoli onih 2000 preko operatera... Kakve su to sulude cene... Imas macbook pro za te pare da uzmes ili neki macbook air m2 + iphone 15 pro (max)
Stef
•
22.10.2024 18:06h pczkv30q8rjchcqNaravno da ne vredi, ne bih u zivotu dao ove pare na telefon jer znam da ce doci na 1100-1200 evra kroz par meseci. Ali, ocigledno ljudi imaju mnogo vise novca nego sto mislimo :)
Alex
•
23.10.2024 18:17h nzrj460n3lzcq8bNije do A1,ja sam porucila u MTS-u prvi dan preordera,odmah ujutro,cim se pojavio,koleginica u Yettelu. Nijedna nije dobila svoj uredjaj. Mene su danas kontaktirali da me pitaju da li u obzir dolazi crni model jer ostale boje (htedoh beli) nece dobijati duzi vremenski period.
P
•
24.10.2024 11:12h thqjsmzk5rtc010Generalno operateri imaju taj problem sa nabavkama. A1 se najgore pokazao do sada. Prethodne 2 godine Yettel i Mts su uveliko imali modele koje je A1 i dalje cekao “svaki dan bi trebali da stignu”….
Sasa
•
19.10.2024 12:07h
h4yt8t0gbvm580j
Kakve ludacke cene. Sa svakim novim modelom, cena ige gore. I to ne zanemarljivo. I te kako je iskusan Apple tim i kompanija zna kako da namami i drzi zavisnim trziste.
D
•
19.10.2024 14:00h dcd3fxmkgn9348rPo ko zna koji put - ovo nije realna cena i pasce vrlo brzo. Po oglasima je vec 200-250 niza. Uskoro ce doci na normalnu cenu. Svake godine je ista prica.
Boki
•
15.10.2024 00:12h
t4fqkjvd5254d64
Pozz uzeti ovaj model ili honor magic 6 pro ili koliko je pametno preci sa androida na ajfon
Neba
•
15.10.2024 09:15h 80lt5l93t2db7h8Šta ispisa ovaj poštar… 🥲 Iphone druže, kakav crni honor. Ko još koristi taj brend. Reći ću ti samo da osobe koje reklamiraju honor za pare, privatno koriste iphone i samsung 😉
Aleks
•
15.10.2024 13:03h h5qw400fz64yph1Iphone je klasa ispred honora. Telefon kompletan paket. Uzmes jednom i ne razmisljas. 10 godina, promenio sam 3 ajfona, samo jer sam ja to hteo. Inace bih gurao verovatno tek drugi.. :)
Aleks
•
15.10.2024 16:05h 4c7z3yw4n1mhpbpPogledaj statistiku i koliko ljudi i dalje koristi X, 11, 12.. znam da je neverovatan podatak jer tako nesto ne postoji na androidu danas i nezamislivo je za nekoga ko ne koristi iphone. Narocito kada uzmes brojke korisnika u obzir. 30% trzista ima apple, naravno da ne koriste svi najnoviji model. Pricamo o stotinama miliona korisnika. :)
B
•
16.10.2024 15:26h by30mr1x61xnxldA Horor je jeftin inace. Kaze “mnogo više mogućnosti ostavlja i osobama koje vole da istražuju, čačkaju i mijenjaju izgled telefona kao i profesionalcima koji sa sistemom mogu da rade šta hoće, a IOS zatvoren, dosadan ali zato zaista stabilniji.” Zaboravljeno je samo pomenuti da takav korisnik zivi izmedju 2 update-a, dok ceka resenja bugova koja pronadje jer je avanturistickog duha. P.S. Ovaj komentar ce a.dmini ukloniti kao veliku vecinu do sad, jer su osvedoceni pristrasnici Android OS-a.
Ž
•
16.10.2024 16:16h n7dk4ckng4wjqy1Nije samo što su novi skupi, već su i stari skupi. Kad su dobri i dalje. To je iphone, nije bilo ko. Zato volim taj brend i ušuškanost kad ga koristim :)
Name
•
17.10.2024 08:30h 55q0dw8dr1v0192Telefon kao telefon, nista posebno u odnosu na ostale. Odlicne performanse, stabilan sistem, odlicna softverska podrska, kamere dobre, video najbolji, jako lose korisnicko iskustvo (osim ako ne zelis samo da listas drustvene mreze), vrlo male mogucnosti prilagodbe telefona, nedostatak nekih opcija i mogucnosti koje bi morale biti podrazumevane za takve telefone (npr. split screen). I da ne zaboravim, odlicna integracija u njihov ekosistem koji je mac sa dve ostrice.
Ž
•
17.10.2024 09:35h l2j3pskckswy34jKorisničko iskustvo je odlično, naročito dolaskom IOS18. Osim ako ne želiš svaki dan da menjaš raspored ikonica na androidu i da ne znaš gde ti se šta nalazi. Iphone je toliko lepo organizovan, prilagodljiv svakome. Šta god da radiš na telefonu za nijansu je bolje od androida, aplikacije rade fluidnije što je opšte poznato, opet zahvaljujući IOS optimizaciji. Split screen… budi iskren pa reci da li si ovo ikada u životi koristio ;)
Name
•
17.10.2024 10:50h 6lkgprx26bcwxlpSplit screen jesam koristio i to bas cesto za razne stvari. A inace ne stavljam akcenat na nekoj kastomizaciji telefona jer i nije toliko vazna realno, u smislu da menjas neke teme i tako to. Pricam o gomili stvari koje na ajfonu ne postoje ili nisu dobro implementirane i cine korisnicko iskustvo losijim. Evo nabrojacu ti delic toga. Neko te poziva i zelis da odbijes poziv a nisi nikad koristio ajfon, nema teoretske sanse da mozes da znas kako da obijes jer nema dugmeta za odbijanje poziva. Imas propusten poziv u notification center (mozda je neki spam ili neka osoba koju ne zelis da zoves), kliknes na taj propusten poziv, on automatski zove tu osobu. Zamisli 17 generacija iOS-a nije bilo dugmeta za pauziranje videa, sad su ga uveli. 17 generacija nisu bili prikazivani aritmeticki simoboli u kalkulatoru kod sabiranja, oduzimanja, itd. vec samo jedan broj, kao kod najjeftinijeg kineskog digitrona. Tastatura i dalje izgleda isto kao pre 15+ godina, i dalje nema red za brojeve, tacku, zarez, itd. na pocetnoj strani. Nema clipboard history, ne pamti privremeni kod iz SMS-a, kad kopiras neku sliku ne daje ti opciju da automatski nalepis u cet, itd. (mada je ovo sad napredniji teren za apple hehe). Gomila opcija su neintuitivne i na pogresnom mestu. Npr hoces da pretrazis stranicu u safariju, da bi to uradio treba da kliknes na ikonicu "share" pa da izaberes pretragu reci (WTF?!). Hoces da saljes slike putem whatsappa, nacin slanja je drugaciji u zavisnosti od toga odakle saljes (da li iz galerije, iz aplikacije, na koju ikonicu za slanje si kliknuo itd.). Hocu da editujem reminder, tacnije da promenim mu ime. Treba da odaberem "show list info", umesto "edit" ili "rename". Pa onda ono njihovo namerno komplikovanje kod trazenja opcija za koje smatraju da ne trebamo da ih diramo. Ako si tek kupio ajfon, nema sanse da ces iz prve naci kako da smanjis refresh rate ili iskljucis adaptivno osvetljenje. Npr ovo drugo se nalazi u settings > accessibility > display text and size i onda skroz na dnu. Pa onda zasto ne prikazuje vreme kad prevuces za kontrolni centar, a zasto ne prikazuje bateriju kad otvoris notifikacije... Ako gledas video ili igras igricu i ceo ekran ti je zauzet, da bi video vreme, moras da povuces skroz do dole, umesto kod androida, samo malo povuces prstom gornju ivicu i vidis sve. Ovo je samo deo sto sam nabrojao, ima jos puno toga. Ko nije nikad koristio android, verovatno mu ovo sve nista ne znaci. A ko jeste, pogotovo samsungov oneUI jer je najbolji, onda moze da razume razliku kad ljudi koji su eksperti za UX odrade takav posao da ti telefon bukvalno cita misli i uvek je spreman za tvoj naredni potez i uvek ce ti pruziti opciju ili neku informaciju koja ti je neophodna. Jer telefon treba da sluzi nama i da se adaptira na nase potrebe a ne mi na njegove. Iako imam ajfon, nije mi tesko da priznam mane telefona, nema potrebe zatvari oci pred cinjenicama.
Ž
•
17.10.2024 11:10h 8m6hrz67gvgt97yJedan od glavnih razloga zašto se toliko masovno prodaje, je jednostavnost prilikom korišćenja i fluidnost/sigurnost u radu. IOS nije savršen, ali je ispred Androida po mnogim stvarima. Fali neka sitnica tu i tamo, ali sve u svemu ne treba tražiti dlaku u jajetu. Svaka čast ako si redovno koristio split screen, spadaš u 1% ljudi koji to praktikuju :)
Name
•
17.10.2024 12:24h gfpfpv32gp4h50rAko je nesto jednostavno ne znaci da je intuitivnije ili logicnije i iOS ti je primer. Da bilo sta od ovoga sto sam naveo poprave (a ima jos toga) ne bi uticalo na jedostavnost koriscenja. Evo primer, tek sad su dodali to dugme za pauziranje videa, bez njega je bilo jednostavnije ali nije bilo bolje jer sad imas mogucnost da uradis nesto sto ti stvarno treba a banalno je totalno. A zasto je ajfon tako popularan, ima tu i te jednostavnosti ali sira slika zasto je to tako je nauka sama za sebe, moze da se izucava na univerzitetima.
.
•
17.10.2024 13:44h pysbf9tbxq5n98qKo je pustio taj mit da je ios bolji o androida?
Ž
•
18.10.2024 13:27h 4h84qvy2m2f46p2Možeš ti da budeš uveren u šta god želiš, iphone koristi stotine miliona ljudi širom sveta, koje apsolutno ne zanima koji je brend, niti imaju kome da se dokazuju, kupiti ga je sitnica za njihov standard. Poistovećuješ trećinu planete sa par hiljada korisnika u Srbiji. Pogubio si se malo, a da izadješ sa Balkana video bi o čemu pričam. Sedim sa likom koji može da kupi pola Beograda, svoje 2 firme u Nemačkoj, čovek nosi iphone 12 pro max. To ovde ljudi možda gledaju kao ti, ali ne stavljaj nas u koš s tobom :) Najbolji i najpouzdaniji telefon na svetu preko decenije, i traje dalje. Nema šta da se kaže, kome ne valja IOS ima gomilu androida pa izaberite ;)
Status
•
13.10.2024 22:40h
vcwhgs94rwrq565
Chase jesi testirao refresh rate, mozda? Jel ide do 120HZ, ili je kao na ovom 16 Pro Max, 80Hz?
339
•
14.10.2024 22:08h 1b3747jljf6csf3Kako se zove aplikacija u App Store koja prikazuje realno osvezavanje ekrana?
Chase
•
15.10.2024 23:10h jvd4jygj921bms7Ma nema aplikacije koja to meri, barem ja nisam nasao da postoji. Ima neki nacini da se povezuje sa mac-om pa da se meri al ne mogu time da se bavim. Sta da kazem... Ajfon i njegov ograniceni iOS...
Boki
•
16.10.2024 07:14h 0g74xh9hv066d57Ide preko 80hz, makar na beti 18.1
Status
•
16.10.2024 19:26h 0cfl7q14sbhpq61@Boki, jel mozes demonstrirati sa nekim kratkim sninkom ekrana, cisto da budem siguran? I koji je uredjaj u pitanju iz 16 serije na kojem si probao. Chase, mora biti, samo ne znam koju da trazim, screen refresh rate ili sta? Ovo mi je prvi iPhone, posle duze vremena, a i imam ga par dana i isto tako, nemam previse vremena, a bas me zanima jer je dole negde postavljeno, a i video sam da skace od 60 do 80hz, par sekundi do 120hz i vrati na 80hz u koristenju i skrolanju.
.
•
10.10.2024 10:33h
h04nfm4tysxhz2x
Koliko mu treba da se napuni?
Z
•
10.10.2024 11:22h cc0w0dxn6l1zzsfKoliko ti treba?
.
•
10.10.2024 11:31h 4bt1lkcmxqq8r7lBar oko 1h do 100%
Y
•
10.10.2024 20:00h 2dmdg8zsmwyglbp1h i 57 min od 0 do 100%
Ilija
•
10.10.2024 20:39h b770035pyfv8t33Ja moj punim po pola sata dnevno svaki dan, i to je to. Nikad ne pada ispod 30%. Topla preporuka da nijedan ne praznite ispod 20%, osim ako niste blizu punjaca. 15 pro max 100% bh posle godinu dana ja sam prezadovoljan.
Mane
•
10.10.2024 20:40h ylm358lkdtmd1hrJa imam od 5w sa usb c, od lenovo tableta, bolje tako da ne brinem o bh... Punim preko noci i dobro, bude puna baterija ujutro, svaki put.
and B
•
14.10.2024 11:47h 3mz4hf9vfnxyhj512-13h SoT, dnevno oko 6.5h. 2 puna dana korišćenja, video stream, 5+ aplikacija za komunikaciju, pozivi, kamera.. Telefon je zmaj, baterija je najbolja na tržištu u ovom trenutku. Čak i ne mora da se puni do 100% da bi izgurao 2 dana prosečnog korišćenja. To ne može biti loša stvar NIKAKO 🤨😁
and B
•
14.10.2024 16:12h 7ppwp1qlp8wvwc9Ja tebi kažem jer imam telefon. Ti meni kažeš da je naučna fantastika? 13 pro max je pre 3 godine pravio slične rezultate. Govorim o potpuno regularnoj upotrebi bez battery savera, minimalnog osvetlenja i slično. Kažem lepo, dva dana korišćenja, bez poteškoća. Imaš po youtubu ljudi testirali koliko drži, ako meni ne veruješ.
and B
•
14.10.2024 22:57h blb1kmr9q0xxg9mGde sam rekao da igram igrice? Napisao sam šta najviše koristim. Kameru ne koristim svaki dan kao i drugi, ne znam šta bih toliko fotografisao. Ali me čudi da nisi čuo koliko mu je moćna baterija. Istraži po netu pre nego optužiš nekoga ko ima telefon… naročito kad ga ti nemaš.
and B
•
25.10.2024 12:35h jzt3kdl9csgj8vjMejlovi, pozivi, drustvene mreze, youtube, netflix, max, excel, safari, reddit…
Danko
•
7.10.2024 20:46h
s40mtjpt3zdlh8h
Koliko ce mu pasti cena do nove godine? Treba mi tel sto pre pa sam mislio da sacekam malo ili 15 pro max...
G
•
8.10.2024 08:56h 3tjr606750qllxpKupuj 15 nece ovaj pre proleca na pristupacnu cenu. Ili ako imas nacin, uzmi ga u Madjarskoj, Becu, Rumuniji… jeftinije
Gile
•
8.10.2024 09:47h yjqsqp42bh6m8f9Uzmi stari model pa pricaj kako je iznad svih kao i ovaj iznad sa 14 pro max.
Ivan011
•
8.10.2024 11:02h p3tzygxxlhjd0q4Ceo svet bruji koliko je smesan upgrade ove godine i da je to famozno kamera dugme gimik, nesto sto ce koristiti manje od 10% korisnika. Svaki video na netu koji sam pogledao kaze lepo da je razlika jako mala, kamera testovi to potvrdjuju… baterija nesto bolja, ekran isti, kao 14/15, izgled takodje. Procesor jaci ali u praksi to niko ne oseti osim ako se na njemu ne igraju najzahtevnije igrice na svetu. Ko hoce da menja sa 12 i starijih modela, moze da ide na 14 ili 15. Naravno izvolite iskesirajte i 16 ako zelite, ali razlika u ceni je velika a ono sto dobijate je malo.
Iph
•
8.10.2024 16:39h sl18r1fnrhbgm58Slazem se Ivane. Cekao sam 16 ali cu docekati i 17 kako stoje stvari. Inace sam na 13 pro max i radi ko zmaj i dalje. 88bh ali ne mogu da ga potrosim za 1 dan sta god da radim.
Aca
•
8.10.2024 17:08h bt031797vgmlynvJa sam na iphone 11 i cekam 17. I moj je najbolji od svih telefona na trzistu.
Z
•
9.10.2024 00:12h xqlzp87wd94hqjnU čemu je poenta čekati nešto, što ne postoji a biće šarena laža kad se pojavi sledeće godine. A ovo sada što se prodaje je užas i šarenija laža sa i ne baš lepom a previše glupom promocijom i reklamama?
Luka
•
10.10.2024 09:51h 5ymc8kc8yskzl3bKome se ne svidja ne mora da ga uzme Z. Ne znam o cemu ti pricas, malo si izgubio tok i smisao. Telefon kao telefon je vrhunski uredjaj, koliko se razlikuje od prethodnika, pa malo, kao i svaki. Ali je bolji, brzi, fluidniji. Izbor je na korisnicima, i to je jedino bitno.
Y
•
10.10.2024 20:01h zwrlv8zcgtx4nygSve je tacno, ali da li vredi 1700eura?! To je problem... Sto nas prave ludima
Ilija
•
10.10.2024 20:41h wz1pmqpg4qyry0nDa li je vredeo honor magic 6 pro 150 hiljada kada je izasao? Da li je vredela ultra 190 hiljada kada je izasla? Xiaomi isto tako cifre blizu 1500 evra sto je za xiaomi bilo nezamislivo pre 3-4 god. Nijedan ne vredi toliko iphone vredi najvise ali ne 1700 naravno. Brzo ce proci ova cena kao i svake godine nista novo samo da se uzme brza kinta ovima sto su puni para.
S
•
6.10.2024 19:34h
cck7d829qxwm8hm
Nikakve razlike u odnosu na 15 pro max..samo bacanje para
S
•
7.10.2024 19:16h qk7g858cfgqsrlfOK.
Edi
•
12.10.2024 08:06h j3xscpdkn6ys0wvBogami 16 Pro ima a18 pro 3nm sa frekfencijom od čak 4.1 ghz čip sto znaci da je brzi mnogo a troši manje baterije. Da ne pišem o snimanju u 4k u čak 120 FPS sto ga čini jedinstvenim. Naravno da ni ekran nije isti.
Haps
•
14.10.2024 17:51h s8p6p1kp6dtxv13X14U ostane bez baterije dok je ovaj na 60% 😁 Nije sve tako crno belo. 144hz i 120hz, ti pronadji razliku, ja ti kupujem telefon po tvom izboru. 😎 Kineski marketing peca na brojke. Hoćeš da kažeš da je 108mp kamera sa npr. Note 10T pro bolja od 48mp kamere od 16 pro max? Po tvojoj logici jeste? 😉
Neba
•
15.10.2024 09:21h zsqdszbzc4955kbNe postoji razlika vidljiva ljudskom oku izmedju 120 i 144hz. Zato većina proizvodjača koristi 120hz kao standard. Ovi sa 144hz samo pecaju neupućene poput tebe, ložane. Mislim da nisi ni sam siguran šta je slow mo video, a kad bi ti pustio uporedo 2 u različitim rezolucijama, imao bi problem da ih razaznaš. Postoji (dobar) razlog zašto niko generacijama unazad ne budzi slow mo video i isti je kao pre par godina. Jer ga maltene niko i ne koristi. Iphone je ubacio 4k120fps i to je prosto najbolji video na tržištu, kao i 4k60fps koji sniman iphonom deluje kao profi kamera. Još ako koristiš raw log, što niko nema osim iphone, pa ga povežeš na externi drive… ljudi snimaju spotove tim čudom. Bio i ostao zver ispred svih, 🍏👌🏼.
D
•
6.10.2024 15:31h
rf9nvjq9hqgv98x
Koliko je bolja baterija u odnosu na 16 pro? Kako lezi u ruci? Je li prevelik?
.
•
6.10.2024 20:02h kb01byn3sywjkmkKo ce da ti kaze. Ovo je najbolji telefon koji niko ne koristi. Cekamo da cena padne.
D
•
6.10.2024 20:44h rrzf0twykdw5lz6Pa bolje uzeti odmah 15 pro max nego cekati da ovom padne cena, jer su male razlike u telefonima a u cijeni velike
.
•
6.10.2024 20:47h gwvs3p4lhfcl0gzPa i ja se nesto lomim za 15 pro max ali me prpa da predjem sa fenomenalne s23 ultre.
D
•
6.10.2024 21:56h ly3nf7b5dvn1flnSvasta, kazu da kamera na s klasi nije ni blizu iphonu a tek video i brzina..
V
•
7.10.2024 11:50h dwzjvnzj5p6p7ptUltra nije ni blizu kameri a tek videu na ajfonu. Mnogo su se pokvarili sa kvalitetom iz nekog razloga
Iph
•
8.10.2024 16:41h n3ssmvlmnxmmzx3Ko god hoce odlicnu, pouzdanu kameru, najbolji video ba svetu i od 4k120fps, studio sound, video/audio mixovanje, najbolju podrsku na svetu i tehnoloski najbolje obuhvacen telefon zna se sta uzima - ajfon. Kad je dobar za trecinu planete dobar je i za mene. I vise od toga
Fff
•
8.10.2024 18:20h zw5mdykc34lscykLjudi napravili 3D vision pro headset, na kojem mozes da gledas isti taj video koji snimis. Ima li tehnoloski napredan honor to? 😎
Chase
•
8.10.2024 18:38h fxp5b0vwyqn3xw2Ajfon jeste jako napredan sa integracijom uredjaja u svoj ekosistem. Ima tu pregrst jako dobrih, korisnih i unikatnih opcija. Tako da je skroz razumljivo zasto ljudi ostaju u tom ekosistemu i ne odlucuju se za android. Jedino je problem sto velika vecina korisnika (pogotovo u Srbiji) ima samo ajfon i realno kao telefon sam po sebi nije u nekoj prednosti u odnosu na android. To je moje misljenje jer sam koristio oba sveta. Ajfon ima neke prednosti ali i mane (pre svega u korisnickom iskustvu i kolicini opcija).
Milan
•
8.10.2024 20:58h j12f0hpl980ds2rNije to problem Chase. Ljudi misle da ajfon nije tehnoloski napredan jer nema srpski meni 🤣 Dovoljno je da imas sluske ili sat uz telefon i vec si superiorniji od bilo kog androida. Koristio sam android, koristio iphone. Nisam pomislio na android posle iphona. Potpuno drugacije iskustvo. Samo neko ko nikad nije drzao iphone u ruci moze da kaze da nije tehnoloski napredan. Sve se svodi na to da imas 500w punjenje na androidu, nema battery health da se ne vidi koliko je sprzen, i da ti ubace srpski koji ne koristi niko ispod 40god i to je tehnoloski napredak 👌🏼🤣
Status
•
8.10.2024 22:49h mbtt6vppp12hccnMilane, moj telefon ima battery health, ali je preveden na srpski jezik, iPhone nije posle 17 godina i nece biti u sledecih 5, jer nije namenjen za Srbiju, ozbiljna je to firma, bogata, u top 3 u IT svetu. Verovatno imaju razlog zasto je to tako, i ne treba im zameriti. Cak umu je cena sada niza od vecine drugih koji su na trzistu, postoji razlog za to, oni koji ne znaju, kupe iPhone ili Samsung A seriju, oni koji znaju kupe od S serije Samsunga, pa na dalje. Naravno, nema ovo veze sa Vama, dok gubite ovde vreme tipkajuci, nego vec zaradio za 6 iPhone 15 Pro Max u poslednjih mesec dana.. Chase, ovim si samo potvrdio, koliko kasnis i koliko si zaostao, a cak i nemas iPone, neki stariji, inovativnije brendove koje gore spominjes, da ne spominjemo.. hihih Nemoj sta zamerit'
Chase
•
9.10.2024 07:56h 3x3m6j12wr126tk@Status, Kao sto sam napisao, Apple u okviru ekosistema ima pregrst raznih opcija kao ova gde pokrenem telefon na mac-u i korisim ga u potpunosti bez da sam uzimao u ruke isti... Kao sto mozes da vidis: imgur.com Samo da nemam mac, mozda bih se vratio na samsung zbog ovog iOS-a... OneUI je izmislio korisnicko iskustvo za iOS i to je cinjenica... Tako da ne znam na o cemu pricas i kako si to sve zakljucio na osnovu mog komentara...
Maki
•
9.10.2024 09:18h 33hj9lzrcs3nlmwKako mislis nije namenjen za Srbiju? Dobijamo istovrrnena azuriranja kao i Ameri, to nema nijedan Android brend na svetu. Dobijamo AI koji Evropska Unija nece dobiti neko vreme. Imamo i cirilicu na tastaturi na Ajfonu. Iako je niko ne koristi kao ni Srpski meni da se ne lazemo. Kad ispada da smo pogodnije trziste za ajfon od Evropske Unije onda je sve jasno 😁 Ovlastene radnje nas malo zezaju da cenama ali to nema veze sa Applom kao firmom, to su nasa posla. Ja sam prezadovoljan i nikad ne bih presao na Android. Ne kazem da je los, ali mi IOS vise lezi i sigurniji je, fluidnija svaka aplikacija, sve ko podmazano. Kome ne odgovara, ima drugi izbor i svi srecni 😁
Chase
•
9.10.2024 13:42h j1y43xkk1cj9hbd@krio, nisi u pravu :) streamable.com
Status
•
9.10.2024 21:02h 9flgzbjq3w9d3vt"Imamo cirilcu na tastaturi na Ajfonu".. hehe.. Odavno bolji deo komentara nisam video, ha ha.. Ima i Xiaomi cirilicu, ne samo u tastaturi nego u celom menu. Nije valjda da poredite iPhone i Xiaomi? Lepo, nije za Srbiju, bas zbog tog jezika naglaseno, razumem ja da se uvek prebaci na Engleski, ili entuzijasti na Hrvatski, kako to da ima Hrvatski jezik 17 godina, a Srpski nema. Treba razumeti i da se dinari lako konvertuju u dolare, jedino sto hoce su dinari, ali nece da imaju previse posla sa vama/nama/njima.. Zbog toga imas ovastene, koji uzimaju i vise nego sto treba, sto je ok, umesto Apple radnju, nije valjda da nije bilo mesta za istu u celom Beogradu 20 godina, bar ovom delu na vodi? U Becu ima ovaj eu kupio tamo telefon, bez boje, jer su mu preveliki okviri na crnoj nijansi haha.. Neveroatno, ali niste posteni, Apple prodaje i krpice za ciscenje ekrana, 99$ cena, zasto ne kupite full paket, ako vec nema punjaca, jos malo nece biti ni usb u kutijama Apple proizvoda. Chase: ima to smisla kada je ekosistem, ali i taj ekosistem ima nedostataka, Apple sat, dan-dva baterija, Samsung duze, ako slucajno imas Samsung sat cak i 7 generacije, ne mozes povezati sa iPhone, jer nema app u App Store, ko je na gubitku? Korisnik.
Chase
•
9.10.2024 22:17h n0q2w2l4d69qwtlPa to im je filozofija da te drze u okviru ekosistema. Napravljeno da sve radi fantasticno a ovamo sa druge strane te cine zavisnim i uskracuju slobodu sto je tacno. Sto se sata tice, mislim da mozes da povezes one starije sa tizen OS (watch 3 i stariji), ima aplikacija bas od samsunga za iOS. A apple watch ne bih zbog baterije. Imao samsungov sat, 3 dana baterija traje. Vremenom smori to punjenje, a na eplovom je to jos krace...
Chase
•
9.10.2024 22:18h tzx1pp165z7dz3d*ne bih uzimao
Status
•
9.10.2024 22:32h 9dryq9dc94yywh0Bas tako i generalno je situacija skroz drugacija nego pre par godina, danas jedan iPhone ima nizu cenu, nego jedan Samsung, ili Honor, ili Huawei, ispada da je bolje kupiti iPhone onda 16 Pro Max po sluzbenoj ceni (ne ovoj gore sigurno), nego neki drugi, naravno ako je korisnik spreman da mu telefon bude na engleskom, a navikao na srpski. Tu nije stvar ne znanja, nego principa! Ali, ako ne moze moze Hrvatski, pa i Slovenski i tako smo slicni hehe.. Inace, nije sve bas tako kako se prestavlja, iPhone 16 Plus je telefon sa najduzim trajanjem kombinovano, ne kod nas, nego na celom svetu u flagship segmentu, ok Pro Max ima nesto manje, ali to je do velicine ekrana, jos jaceg procesora, vece rezolucije pa i osvezavanja. A ono negativno, sto mozda neko od nas ne zna, sada ce saznati i opet je to onaj osecaj platis nesto, a ne dobijes obecano (na stranu Apple inteligencija, to je stara prica, pola ovih i ne zna sta sve spada tu). Osvezavanje ekrana na 16 Pro Max je, kao sto znamo dinamicko i nema opcije prebacivanja rucno (kao kod nekih drugih) i ok je to, ali je problem sto je 90% vremena ide do max 80hz umesto obecanih 120hz, istina sitnica (ili ne za ovu cenu), ali to je to.. verovatno ce i to nekada da se ispravi.. ali jednostavno u sadasnjem stanju, pa bolje i ne razmisljati ko ima npr 15 Pro Max i zdravlje baterije iznad 95% o 2024 modelu.
Luka
•
10.10.2024 09:54h h0wgmdgrsrdy8rg@Status, Iphone ima opciju podesavanja rucno refresh, odnosno limitiranja do 60hz ako to zelis iz nekog razloga (ne vidim zasto, ali ima opcija). Dinamicki zavisi od aplikacije koja je aktivna, ne telefona. Ako ces da igras igricu koju moze da izgura na 120hz dobices ih. Nema limitiranja. Ako ces da gledas video spustice ga na minimum. Savrseno je optimizovno i radi sjajno.
Chase
•
10.10.2024 10:59h zpy49ph578n63nx@postar, sa hardverske strane v3 je sigurno uz onaj huawei iz tri dela najnapredniji uredjaj. Nema tu sumnje. Trebalo bi jos da se vidi kako ce se pokazati u vezi dugotrajnosti, kvarova, popravki itd. To sad ne znamo. Nego, hocu da kazem da jednu stvar ne razumes kao i vecina koja samo prica o tom v3 telefonu. Vi niste kupci fold telefona, vec kometarisete onako sa strane posmatrajuci uzu sliku iskljucivo vezanu za hardver ovog telefona koji je sjajan. E sad, stavi se u poziciju kupca ovog telefona koji ce stvarno da ga iskoristi na pravi nacin. To znaci da ce mu telefon biti na neki nacin orudje za rad, pa cak i prenosni racunar u nekim situacijama. E tu stupa na snagu softver koji na Honoru nije los, ali Samsungov OneUI ipak nesto posebno sa bogatstvom funkcija, sa intuitivnoscu, optimizacijom za Fold uredjaje, odlicna integracija olovke a da ne pricam o Dex-u koji je jedan svet za sebe. I jedan ozbiljan (biznis) korisnik fold telefona bi upravo to stavio na prvo mesto iako hardver zaostaje. Sa druge strane, ako kupujes takav telefon da bi gledao na jednoj strani youtube a na drugoj pisao komentare na mobilnom svetu i ujedno se divio hardveru, onda je honor v3 dosta bolja opcija.
Branko
•
10.10.2024 11:24h 6w3t9tswqllxl1zNismo “mi” nista uspjeli, mi smo korisnici kao i ti. Veselimo se sto imamo sjajne telefone kojima smo zadovoljni, ne cjepidlacimo i ne gledamo stvari koje nas ne zanimaju. Postujemo svaciji izbor, pa mozes i ti da postujes tudji. Honor nema ni redovna azuriranja a kamoli da bude spejs satl za bilo koji telefon, da ne govorim o ajfonu. Pozdrav
Branko
•
10.10.2024 17:44h xnqkjhbzsc3qbt6Znaju sta si doruckovao svako jutro na androidu. Otvoreni kod, sloboda da bilo ko ubaci bilo sta u tvoj telefon. Pricas o sigurnosti sa takvog telefona 😄 Kakva ironija
Status
•
10.10.2024 19:31h jthrgwm8cdkmjmc@Luka gde je rucno podesavanje osvezavanja ekrana u iPhone 16 Pro Max u postavkama (podesavanjima da je prevedeno)?
Status
•
10.10.2024 19:35h gsdwtfn1nvhf44z@Luka, ako slucajno imas iPhone onda verujem da znas prevesti za ostale hehe.. "Don't confuse the elegance and fluency of animation. For example, the animation of iOS 18 is still elegant, but it is not smooth. Anyone can feel that iOS 18 still limits the refresh rate of most scenes to 80Hz. For Android users who are used to 120Hz, iOS 18 looks really not smooth. This is why it is difficult for me to use iPhone 16 Pro Max as the main mobile phone." A, ako hoces dokaz instaliraj app za prikazivanje osvezavanja, ili pogledaj na x, originalno twitter, post od Ice Universe (nadam se da znas ko je).. Nemojte dovoditi korisnike, koji bi mozda stvarno dali svoj novac u zabludu, zbog neznanja.
Odg
•
10.10.2024 20:44h n6knn2r7knns7npStatus, znam ko je IU pre tebe to ti garantujem :) pricas o beta verziji sistema maltene, necu da komentarisem dalje. IOS 17.7 je fluidniji od bilo kog androida, a uskoro ce biti i 18.1 nema sta dalje da se prica :)
Status
•
10.10.2024 20:57h 8vlnfd62yw0xsck zbog toga se ogranicava jezik, cisto da se poslozi sve na svoje mesto. Ja da sam tu gde si ti, ne bih ni razmisljao o telefonu za koji si dobar dok platis, iste sekunde kasnije si gradjanin 2 reda. Klasifikacija, ipak treba da postoji! Uveravati nekoga za fluidnost, ili uveravati nekoga da je bolji model iz 2023 godine, nego iz 2024, zbog licnih (ne)interesa i (ne)mogucnosti i zelja, je apsurd, kao i za jezik i lokaciju u tonalitetu moze-ne moze, ili obrnuto, cak i sada u fazi Bete;*
Status
•
10.10.2024 21:05h 46p9zdfxnzvdqsx@Odg: da nisi mozda pratio objave o IU za Lumia telefone? :)
Chase
•
10.10.2024 22:22h vnmrn2rj6frj3hhKod ajfona se ukljucivanje/iskljucivanje adaptivnog osvezavanja vrsi u settings / accessibility / motion / limit frame rate. Naravno, napravljeno u klasicnom epl stilu: Smatramo da tu opciju ne trebate da dirate pa je nismo stavili na logicno mesto, vec smo je zavukli negde da je ne pronadjete... I naravno sitnim slovima pise ispod da opcija smanjuje na 60hz, izbegavaju prikazivanje brojki/specifikacija po svaku cenu iz njima poznatih razloga 😁 @status, jel to 80hz samo na 16 pro max ili? Ja sam na iOS18 na 15pm i radi sve podjednako fluidno kao i na iOS17. I podjednako je sve glatko kao i na samsungu sa 120hz (ako ne i bolje). A kad smanjim frame rate na 60hz, razlika je ogromna, jasno se vidi da secka sve, bude malo neprijatno za koriscenje. Tako da ne znam jesu li tih 80hz neki izolovani slucajevi ili sta... Jer sam i ja tu vest video...
Status
•
10.10.2024 22:41h drlmyf3s1m9jnw4Verujem da je do iOS 18, a ne modela, probaj ako budes imao vreme, skini app za prikazivanje trenutnog osvezavanja (kao kod njega), vest je za 16 Pro Max i na njemu je demonstrirano, da, ne na drugom nekom modelu. Da ne kacimo linkove kada ukucas ince universe iphone 16 pro max refresh rate ili nesto slicno, izbaci tweet, vid. A lepo da ima opcija, zbog toga sam i napisao, ako je 120hz treba da bude toliko, ako ti je 80hz a fluidno (sto ne sumljam), onda na 120hz bi bio jos fluidniji.. kako god, verujem da ce ispraviti, ali je nedostatak.
Status
•
10.10.2024 22:44h j891fxf219l03w8A za Samsung, moze imati i refresh rate kao PWM dimming (Samsung je poznat po niskom PWM kao i iPhone:), OneUI 6.1, pa i 7, su i dalje bazirani na izvornom kodu TouchWiz-a, ako se secas, samo su sada hardveri 120% jaci, pa ne pocne usporavati, bas posle 10 dana koristenja.. nego 20 dana.. :)
and B
•
14.10.2024 16:14h 8h099fh4147vynxKad ti je najveća i jedina zamerka što telefon nema srpski meni, znaj da je pred tobom savršen telefon. Ćirilicu pominješ, dok latinicom pišeš. Verovatno toliko i taj srpski meni koristiš na svom telefonu ;)
mihajlo
•
5.10.2024 23:39h
sn94v61rzh17tvh
Proizvodnja ovog telefona košta oko 485$ pa vi gospodo vidite šta plaćate
.
•
7.10.2024 11:23h 8wpwl2663c8mtkxTo je cifra za javnost. Masovna proizvidnja u kini je u pitanju. Cena je jos duplo manja od toga
V
•
7.10.2024 11:49h xghlt8lbnv6d319Ala ste se uhvatili iphona. Svaki vredi 5x manje od prodajne cene ako gledas samo suve materijale. Treba platiti i te ljude koji rade na telefonu, inzenjere, softverske developere, marketing.. vidi se da niste upuceni u tematiku samo copy / paste od nekud.
Realno
•
5.10.2024 10:36h
7g58sbrb210vy79
Covek objasnio u testu. Dugo sam kopao ovo poredjenje otkad je izasao 16, svaki video je 15 i 16. Ovde se jasno vidi da je 14 i dalje zmaj. Reprodukcija boja je drugacija, ali moze da se reši jednostavnim filterom za toplije / hladnije boje po licnoj preferenci. Cak ni ovaj ultrasiroka od 48mp ne deluje nista bolje od 12mp. Makar ne golom oku. 14 je bombica telefon.
Kole
•
5.10.2024 17:34h 64853c0bmv7qj4mbato ta 14ica posustaje. razmisli o menjazi
A
•
5.10.2024 18:32h dl0jdn15yfk9dgmBato u cemu posustaje? Si video test gore?
P77
•
6.10.2024 15:33h drmpr6s3qpsjg1lMalo teze ti ide ta logika Y nema ljutis. :)
Y
•
6.10.2024 15:48h 0fv12rqgh86js6xKako god predlazem ne ici ispod 15 pro max, a i vi uz smesnu dopaltu mozete sa 14 na 15. Ps pogledaj mote 10 plus. Zezam se ali bio je opak uredjaj...
Kole
•
7.10.2024 11:58h 7jy8ygq3fz2sf45bato pa nekako imati 14 u drustvu ovih dana i nije vise in slozices se
Y
•
8.10.2024 09:34h scrx02y0f2kwqb6Kole je potpuno u pravu
Y
•
8.10.2024 12:03h jgm06bl1q300krfNebitno je sta ti mislis jer imas iphone 14
Luka
•
10.10.2024 09:55h ykxgp7m3bv5n5vnNajnapredniji telefon sa najboljim kamera sistemom na svetu. Bombica.
Da
•
11.10.2024 13:25h 8tl78qf6nq3qhd0Apsolutno se slazem Luka.
Xeon
•
15.10.2024 18:14h mfqbyd8z3b8lpgpImam Iphone 16 Pro Max, telefon je Savrsen, manite me komentara i gluposti molim vas, to pisu ljudi koji nemaju love 😂
Belgium
•
4.10.2024 09:41h
k7291fj0lgn4gp5
Kod nas je povoljniji. Lep telefon. Preporuka
Eu
•
3.10.2024 10:30h
zphtw45vj16klb5
Pozdrav : u vezi cene necu da pisem jer svuda su različite negde cak i duplo skupljije ja sam se nasao u sredinu…U vezi cene,Nisam mogao da cekam! Kazem pre da sam video telefon uzivo 6’9inc bilo mi je zabrinjavajuce tezina u onim zvoncem mislio sam da ima 1kg sve to na uvidjaj tu i tamo … pre neki dan sam kupio direktno dosao kuci otvorio Box i odma se vatam koliko je tezak :Pravo iznanadjenje !!!! Sto se tice velicine i tezine odlicno staje u mojoj šaci tanje prsti i srednja šaka .Telefon na oku Bombona Bež farbe..dvoumio sam se i titanium natural al sam odabrao Bež. Sto se tiče izgleda i sitne promene kako sa baterijom i displejom i tezine odličan bateriju nisam testirao nema potrebe , zadnju stranu panela je indetična na predhodnika kome pojedinima smeta jer je indetičan ali dolazi sa unapredjenje kamere :sičiva inace se telefon razlikuje od predhodnika!! Kamere necu da pisem nema potrebe! Zvuk : je jedan od mnogo boljih telefona koji S24U posedujem on sprema ip samo pišti dok iphone ima ergonomičan zvik basa i kvaliteta kao i predhodnika odličan!! Displej jedan od mnogo boljih kako i na suncu tako i u svetlosti performanse necu da pisem!! U svemu nisam se pokajao i nije mi zao vredi !!!! Na brzinu sam vam nesto otkrio koliko sam znao da objasnim i testirao jos telefon moram da podesim bankovne račune i TD pozdrav izvinjavam se na malo dugu poruku
Swiss Boris
•
3.10.2024 11:25h lj5rxwghxmrknn5Isto, vlasnik sam ovog telefona 7 dana, desert titanium mi je nekako previse pedrast zbig boje, pa sam uzeo sivi. Imam osecaj da je pill shaped ostrvce smanjeno, na osnovu proslogodisnjeg modela, kada je jedan pored drugog. Displej je svetliji, jos je veci od 15 pro max, sve u svemu, korak napred. Mi ovde ne placamo 1 nego, mesecno provajderi su omogucili tu opciju pa se i ne oseti uopste.
KorisNik
•
3.10.2024 11:30h cvmg0mn13g38yx8Mislim da je to samo opticka varka jer 16 pro max ima veci ekran...
Eu
•
3.10.2024 15:24h npy7b4wjs2vq6bhNažalost od ProMaxa nema ni jedna zenstvena boja’ sve su to boje unises… Zene vise uzimaju crne & bele raspitao sam se duboko samo na BalcanySitty su čudni . Bež boja bas parira muskarcu sine a bez boje imam i u garderobi i druge kolekcije
Bianka
•
3.10.2024 18:51h fwjfr3286zlspylUpravu je ,meni idealna paleta bele boje,a crna uz nokte i karmin ki vampir...
Swiss Boris
•
3.10.2024 20:47h n3q7q1nfg979n20KorisNik: Verovatno je tako, ali vizuelno se cini drugacije, lepse. Veci je telefon, ali i displej, ivice vidljivo tanje. Ono sto je bilo najprimetnije je osvetljenje, ne znam kako im je to fabricki, ali golim okom vidljiva razlika u korist 16 Pro Max, sa vec odlicnih na 15 Pro Max. Ko ima mogucnost da negde isproba, mozda se i odluci za prelazak, preporuka. EU, ne zamerite nisam mislio nista lose, a i vasa stvar, ukusti su razliciti, samo mi nije legla ta zlatkasta boja, mislim da je za lepsi pol vise, ili one koji se tako osecaju.
Eu
•
3.10.2024 21:32h p6xnm55hwh7ngh6Iskreno smorio me taj krom rameni ili te ivice kako vec, pa mozda i pojedine .Crn nije loš ali crn ramen i ono okvir displeja je crna linija ispadne 90 umesto koliko ima 91,4% veličine ekrana pa sam odustao ,jer je bas primetno.Pozdrav i uzivaj uz telefon!
Gile
•
2.10.2024 12:41h
q62f9cqg90mnk05
Nema jos niko da je pisao iskustva
Ilija
•
2.10.2024 12:53h 2sxj4khjjcxrypjladno sve rasprodato u ajstajlu
Uki
•
2.10.2024 19:43h kk7gb311kj6bh2zLjudi sa sajta su pametniji, znaju da treba sacekati da padne cena. Ovi sto su ga pokupovali po 2000 evra zna se zasto ga uzimaju, a to nisu funkcije. Takvi ne znaju da postoji ovaj sajt.
X plane
•
2.10.2024 20:51h ns94xghgp4vdfwzDok padne cena, bice star model, evo sada je 15 serija jeftin, pa opet se ne prodaje kao pre godinu dana, jer ima bolje, novije. Kada vec neko kupuje. Onaj ko samo gleda, njemu je svejedno, moze imati i 15 i 16 i ajstajl u mislima, ali to nije stvaran svet.
Deja vu
•
3.10.2024 01:07h nng6ws0t2bt579vIzgleda da sam ovo vec video pre
Vuk
•
3.10.2024 01:23h y8fsccdz5q887wnDosta izmena u odnosu na 15 iako na prvi pogled slicni uredjaji. Da ubace novi dizajn rekli bi sto su menjali pre je bio lepsi. Kad ostave onda opet ne valja. Nije se rodio ko je narodu ugodio. Jedina mana ova cena kod nas. Po dijaspori je jeftiniji.
Deja Vu
•
3.10.2024 01:27h cpbxq0y0hpm7hskAko samsung opet namerno zakaze sa s25 serijom u kamerama odoh na iPhone.
Long distance runner
•
3.10.2024 02:00h r7bq98qdg7ml041Koje velike izmene leba ti. 15 pro max je najbolja kupovina do sledeceg leta kad ce ovaj clone da se spusti na 1100e
Xiaomi
•
3.10.2024 02:06h chjdtjsvfk3w080Kod iPhonea je dobra stvar sro je svaki dobar pa oni stariji ne gube nista i ovi novi su im bleda kopija . Dobar fazon. Uzecu ga
B
•
30.09.2024 19:13h
7nfs8g3z5k6x0t2
Kada ce da splasne cena, kupio bih ali u de je 1320€ vec sad
S
•
30.09.2024 19:52h sl0pqy2vdkd2lq2Za koji mjesec ce da splasne
Momo
•
1.10.2024 08:57h vqgnlg56yty81psi ja bih za 1270e
Tigar
•
3.10.2024 09:07h b7clc281njz0bj7@Momo, toliko je u CH u MediaMarkt-u
Tigar
•
3.10.2024 09:09h ytgm17969cwkxlyPrüfen Sie dieses Produkt bei MediaMarkt: mediamarkt.ch
B
•
27.09.2024 20:56h
5mxd941h6w3hspg
Gledao danas. Lepo je to uradjeno. Kvaltetno. Jedino sto mi se ne dopada sto je malo prevelik. Bas komad. Ploca. Nije za male rukice
B
•
27.09.2024 21:39h 8sc17w8522yhnl1Ocekivao sam da ce ici sa 6.9 ekranom na foru daljinca ali ne. Dobio je i na sirini. Ne znam kako ce da lezi u jednoj ruci. Na prvu mi je nezgrapan. Bavezno probati pre kupovine 👍
Stef
•
28.09.2024 00:14h qqqgx3sygybb8f0Dobio je po par milimetara na svim stranama, ali ok, u vreme fold telefona mislim da je ovo vrlo kompaktno u odnosu na njih. I dalje ima tu ergonomiju, jednostavno lezi u ruci, prija. Naravno, kome ne odgovara, obicna pro verzija je tu :)
B
•
28.09.2024 00:24h dq7w96ccgjhhb96Samo kazem moj utisak. Bez zezanja ovaj put. Ok je
B
•
28.09.2024 14:31h p87js4gp2jr9q95Malo je samsung ispao jaje prema svojim korisnicima. Ajfonu je uzgleda prodao 80 miliona najboljih ekrana koje imaju. Verovatno za debele pare. Slika je definitivno bogatija i ostrija na ovom ajfonu a i prethodnom.
Krleza
•
30.09.2024 09:59h hzxgwfn2tft43pxodlicna dimenzija maxa kao i uvek
x
•
27.09.2024 10:10h
zs17vwf6vvvnsvh
kad ce da spadnu cene ostalim ajfonima
Igor
•
27.09.2024 12:30h fqhspkrz7qqczzrAjfoni tesko gube na ceni… uvek su trazeni i kvalitetni.. ocekuj blagi pad cene narednih mesec, dva..
Brisel
•
28.09.2024 16:51h yyl8x1n1j9lvhnyimEU izglasala zakon o zabranih prodaje polovnih iPhone telefona. Valjda zbog usb C ulaza i standarda sto potenciraju, sto znaci, stariji iPhone od 15 serije se od oktobra 2024, nece moci prodati legalno, cak i na oglasima, nadam se da to nece zahvatiti nas kao i iPhone sa usb C.
Ralo
•
28.09.2024 17:12h 9tngnks39rx5zmgNe samo ajfona, nego svih.. koji nemaju tip c za punjenje i sinhronizaciju..
Aleksandar
•
28.09.2024 20:51h 3jd01278yyk03fwTo sto EU izglasa se nas ne tice :D mi smo zaboravljeni u vremenu i prostoru
Aleksandar
•
28.09.2024 21:55h 994spjy57c64474Gde si nasao tu vest uopste? Nigde ne nalazim osim sto je to najavljeno pre 3 godine
Racku
•
28.09.2024 22:48h hwmr1w1lhjq6vg3Pa i eu kapira americku maglu za velike pare
A
•
30.09.2024 14:14h f9xlfhqsb666qyrZakacice i nas. Primenjujemo njihove zakone, ali za razliku od njih nemamo para da se adaptiramo. Tako da udri po dzepu prosecnog gradjanina.
Dimanik ajlend
•
30.09.2024 19:06h 9ll97p2qvpkbq2jLaki, znaci mi mozemo kupiti iphone bez usb c ulaza, a uveden i u 15 modele, jer je eu donela zakon da se mob i laptopi mogu prodavati samo sa usb c portom, pocetkom 2023. Daj se malo uozbiljite, ko ima starije ajfone, 14 i ispod, ako hoce da ih pridaii uzme novije, sada je vreme..
14
•
30.09.2024 19:10h vpr81xp52wcx7trProdacemo sve i prelazimo na xiaomi
Hadžija
•
27.09.2024 07:18h
hs2l4pwfjghb1mv
Ima dobrih i androida za te pare
Marko
•
27.09.2024 09:03h x322jxf1g82wxhxIma, svako neka uzme sta mu odgovara. Hvala Bogu trziste je veliko, izbora ima. Ovaj mi je u uzem izboru.
Vlado nk
•
25.09.2024 19:43h
3fbj27vm220lv1s
Po meni, ne vrijedi ovoliko. Ajfoni godinama lice, nema nista revolucionarno- recimo da su ugradili projektor ili neku 3D foru ili da su na preklop ekrana ili slicno...Bas za ove pare ne bih ga nikad kupio..
Mare
•
26.09.2024 02:19h yy6v1p5jflmq1hgU pravu si Vlado. Software im kaska za Androidom, iz godine u godinu dodaju feature koje Android ima već godinama... Ekran 2000 niti, na Suncu se ne vidi ništa, pola aplikacija baguje... Al dobro, imaju novo Dugme!! O tome što su ekrani Samsungovi kao još neke komponente to nema veze...
Dosta bre
•
26.09.2024 08:37h 4n1tbj8syjrf97wDajte bre vise okanite se pljuvanja ok ako nemate para ili vam ne lezi IOS. Ovaj ekran se vidi savrseno i po najjacem suncu, jer nije obican ekran sa androida od 200 evra kojem napisu da ima 1500 niti a u realnosti 500. Drugo, reci da bilo koja aplikacija baguje je notorna laz. Najbolje optimizovane aplikacije su na IOS jer je sistem za sebe. Android aplikacije baguju jer ih koriste stotine razlicitih brendova. Samo lazete i lupate bespotrebno, niko vam ne veruje jer zna se i vidi se godinama koliko su im kvalitetni telefoni. I cena koja je visoka i posle 2-3 god. ako je ok ocuvan. Manje mrznje i lazi, vise pametnijeg posla.
Acko
•
26.09.2024 17:27h 221pftsnrbyqsg3Da baguje, ne baguje, radi bas dobro. Da vredi te pare, ne vredi ni upola. Kvalitetan i preskup. Android je u prednosti sto se tice mogucnosti i raznih dodataka, ios je optimizovaniji. Moj savet, ne kupujte telefon skuplji od 500€, ne vredi nijedan vise, bez obzira da li ih imate, jer se onda svodi na bukvalno bacanje para.
S
•
25.09.2024 14:19h
l55msndbsbzjksr
Ajmo da pisemo dok cekamo da cena splasne
B
•
26.09.2024 14:11h 5626fzmbc7z6mh0Ne pazaruje se, dok ne isprave bug sa neresponzivnim odzivom ekrana sa iOS 18 i IOS 18.1-Beta i ne ubace Srpski jezik, da se konacno osecamo u svojoj zemlji kao gradjani 1 reda! Nadajmo se da nece biti previse zastarela tehnologija u to vreme bas u svim oblicima, dizajn sigurno jeste, danas
B
•
26.09.2024 23:34h 7d2fywb9r6c33k2Pa rekoh ti da ima 2 ...Al laku noc..
Zoran
•
23.09.2024 11:08h
tmfp36mwq3x76n2
Mobilni telefoni su u stagnaciji već 5+ godina, ako ne i više. Ne donose ništa novo, kako god se predtavili tržištu. I taj AI je sada dostupan preko app, ne treba ti novi telefon.
Ivan
•
23.09.2024 11:53h 61krd3k11pj8xk3Treba ti serija 15 pro ili noviji sa 8gb RAM da bi podrzao AI.
Jel
•
24.09.2024 01:22h y8rqb5dz9qf623bZa sada ai ne moze da radi sa manje od 8gb rama. Mislim da ce ih kinezi i tu razvaliti jer nude 12/512gb modele za 350€. A bas mi je bilo cudno cemu budzenje rama, ali kinezi nista ne rade napamet!
Z
•
24.09.2024 07:13h s62r9w5cl8jzdnm8GB rama na ajfonu je kao 16GB rama na Androidu. Optimizacija softvera i sam IOS sistem je druga prica. Ne postoji potreba da ajfon ugradi preko 8GB rama na svoj telefon i svoj sistem. Android proizodjaci nemaju kontrolu nad Android aplikacijama i sistemom, zbog toga budze ram, uglavnom za svaki slucaj jer nemaju luksuz da koriste svoj operativni sistem i svoj procesor kao Apple.
Z
•
24.09.2024 09:41h cyxg8hqlgsgvc7sDrugi nam i ne treba ;)
B
•
24.09.2024 09:48h dwh3cb52nj40c9zPa i ne treba jer je svak skoro isti. Ostanes na starom 14 pro max i to je dovoljno da budes validan sa komentarima na 16 pro max isto kao i ja
Werikica
•
24.09.2024 14:39h yx4z07nwcpbwbl4Jeste, android zahteva više ram,ali kada je AI u pitanju situacija je ista. Ne može ni na iPhone AI ako ima ispod 8gb rama. A kupiti iPhone 15 ili 16 seriju a imaš 14 je ravno bacanju para. 99% isti telefoni.
Pavle
•
24.09.2024 14:50h v2lnw4d78bwd53wWerikica, zato je iphone ugradio 8GB prosle godine a pixel 16GB ove godine 🙂
Q
•
24.09.2024 17:39h cnxg87p7n03h1yqZato i Samsung opet ugradio 8gb. I ceo AI ima da radi. Proucite nesto ljudi o necemu sto komentarisete.
Q
•
24.09.2024 17:39h 26kl9mpp7hmv1pjZato i Samsung opet ugradio 8gb. I ceo AI ima da radi. Proucite nesto ljudi o necemu sto komentarisete.
.
•
24.09.2024 17:53h j384l5dcvgc1sfhGde je ugradio 8Gb?
S
•
24.09.2024 18:42h dg1c1hlbl4w8mjrI S22 ultra je dobio ai funkcije azuriranjem na 6.1 oneui, a ima 8gb ram i model star, skoro 3 godine.
.
•
24.09.2024 18:47h 0nrlgp1vm6d0cx1Dovoljno je 8gb rama jos dugo vremena.
Meksi
•
24.09.2024 20:30h z1h424dxllx07hlU s24, 8gb rama osnovna verzija, sve AI funkcije stizu.
EU
•
22.09.2024 22:20h
ql0s0d04x26vbhs
Ja zivim u Beču i nemenjam ime ovde po oglasima. Sem EU!! ...Telefon kao telefon pff ja iskreno volim tehnologiju kao i vecina imam da preustim sebi,Pa i svojoj porodici i kuci. Ali čisto da znas ima pola istine svaki brand laze maze ne samo u telefonima !! Ali ajd da iznesem svoje misljenje .....Ja sam koristio android do pre nekoliko godina i sve sto su bili noviji telefoni i bolji od androida najvise samsunga koji nas jeb..sa exenos telefon kao tel najveci deo procesa kod androida je UPDATE !! Tek ovo tek ono nevalja kamere , baterija greje se drugi update negreje se i sve tako u neogled .Upalim navigaciju ona me ppsalje drugim putem uzass ...70%update utiče u radu dzaba sve 12+~ ram i te specikacije na papiru takodje iphone koristio i pre ali slabo , u zadnjih niz godina em sam navikao i nikad nisam imao problema ni sa update ma ništa sto mi je najbitno...Sad sto je malo deblji par mm i teži ali zato performanse sa 6core pa cak i 8gb ram njemu nemoze niko !! Pa cak i baterija😅 zamisli ako gledamo da ima 12ram sto mu nije potrebno i core 8x i to mu nije potrebno pa telefon bi poleteo u vazdux🥰 samsung i drugi brendovi otisli mnogo napred a nista nisu postigli opet ih apple ubija ...Pozdrav izvinite na dugu poruku...
U
•
24.09.2024 01:24h 8pshmm5503mv9q7Apple i zivi zbog sopstvenog softvera.
Vladimir
•
26.09.2024 11:40h ksqb60p90pqlsvmU@ to je i najveca prednost. Sta ce ti telefon koji ima top komponente kada mu je softver ne valja.
D
•
26.09.2024 13:50h 8twbfjq6ccbb6k8Pa ios ne valja, sve vise i vise korisnika se zali da je sa azuriranjem ios 18 touch i odziv ekrana losiji? Ko zna sta ce, iz inata mozda, jer za neka trzista, i nije namenjen, vidi se po izboru jezika:)
D
•
26.09.2024 22:57h r1jx86b46mvfc96Sluzbeni
Eu
•
2.10.2024 12:37h kgc2ybfkjr6sph4Primarni
Lol
•
22.09.2024 11:11h
wm34jk64bg85kcz
Ok
Gax
•
20.09.2024 18:33h
zk38x4gjht9cfz6
Da li su realni operateri sa cenama u preorder?!
Stef
•
20.09.2024 18:57h fs2kmrqzngy5xhnNisu :) Ne treba niko da im poruci, pa bi manje udarali po dzepu. Ne pada mi ja pamet da placam 50% vecu cenu od zvanicne. Savetujem da svako jednostavno priceka koji mesec, doci ce do NG na razumnu cenu…
Gax
•
21.09.2024 17:47h 9jcbrlxppr3pkmbNerelane cene...mozes bukvalno bilo koji fold mozes da kupis za te pare...Za ovako neinovativnu seriju previsoke cene...bolje uzeti stariju seriju ako je neophodna zamena...totalno razocarenje cela serija
AA
•
21.09.2024 20:45h 773bs8gzxcks2gdNije doneo napredak ali opet je to to. Sve je odradjeno lepo na njihovom nivou. Ko prvi put prelazi na iphone ili neko ko ima stari model kupovace ovo.
Luka
•
22.09.2024 10:40h 38lsgj9sn1366b3Nerealne cene prodju za neki mesec. Ko ima samo neka kupi. Pametan ceka da prodje navala i splasne na realniju cenu.
Gax
•
22.09.2024 11:06h 2qx26d6q29pnhfjKad ce da padnu cene?NIKAD! Pa sada je 15pro max 120 eura jeftniji od 16 pro max?! Godinu dana kasnije....Ma koliko dobar uredjaj bio,za nase trziste je definitivno ludo kupovati ga...Barem kod nas...
.
•
22.09.2024 11:50h gnz0xp3g3xbbz26A inace ovaj telefon jeste bolji i lepsi od svih prethodnika taman toliko da ga kupis. Pre bi uzeo njega nego 15 pro max uvek. Prosto je bolji uredjaj.
Neskeee
•
24.09.2024 01:25h zvv2k3fbtl8rcw1U cemu bolji bre? Sve isto godinama.
S
•
24.09.2024 07:14h n7j0qqvy2kvhm3sSve je isto onima koji telefon koriste za 3 drustevene mreze i flashscore.
KorisNik
•
24.09.2024 08:23h rbpb0d8865dz97y@S, navedi mi neki primer kako treba da izgleda toliko napredno koriscenje telefona da nekome ne bude dovoljan 15pm vec mora iskljucivo da uzme 16pm? Zapravo, navedi mi neki primer kako neko moze "napredno" da koristi telefon? O tome slusam non stop, a slabo cujem sta to ljudi zapravo rade na telefonu... Jedino ako si neki vloger koji koristi iphone kao sekundarni uredjaj za snimanje ili tako nesto. Neces valjda raditi photo i video editing na telefonu? Za to sluzi racunar...
S
•
24.09.2024 09:20h fjzxwpgwxwmqlzjNe pricam o naprednom koriscenju vec o komentarima da je sve isto godinama samo jer se dizajn nije znatno menjao. Prosecan korisnik ne zna koliko stvari se promenilo od 11 do 16 serije i koja je to razlika sada. Serija 13 i 15 ima mnogo unapredjenja, a ne nesto drugo. Izgleda da je samo bitno da telefon izgleda drugacije svake godine, sta je unutra ne.
B
•
24.09.2024 09:50h 6v5kydshmtm9h22Sve da je tako opet mislim da nisam jedini ;-)
Aleks
•
24.09.2024 14:41h lrn6qhvqhss7npmAko je 14-ka Kanta, onda je i 16. Isti telefoni. A dopisivati se sam sa sobom je ispod svakog nivoa.