Kao prvo, previse paranoje... Batancev, stvoren si za balkanskog spijuna.
Sto se tice prepaid brojeva, prodaja ide iznad planirane, predpostavljam zbog promene tarifiranja u tipi tarifi na mt:s-u, pa ljudi zele da probaju nesto drugacije, sto je dobro (i za VIP).
Nije mi najjasnije zasto se bunis na tarifne dodatke, kada ih konkurencija u pre paidu nema, niti ce ih imati u onakvom formatu u kakvom su kod Telenora (stvarno beplatan omiljeni broj, bez nadoknade za zapoceti razgovor, besplatne poruke sa istim). Ponuda Telenora u pre paidu je za sada najbolja u zemlji.
Niko nije primoran da menja svoj tarifni paket na nove, a to vazi za nekih 2 miliona korisnika koji mogu uzivati u prednostima tarifnih dodataka.
batancev: "po meni, nizu se sve gori od gorih poslovnih poteza ( tarifnih dodataka, nove prepaid tarife, vladov singl za 200+200din) treba neko da im skrene paznju na to ako to oni sami ne shvataju"
Jako konfuzno zvuci ovo sto si rekao!
Pogresno je reci "nizu se sve gori od gorih poslovnih poteza" jer nisi u situaciji da imas uvid i uveris se u njihovu uspesnost. Nije mi jasno na osnovu cega onda ocenjujes neke poteze kao lose ili dobre, na osnovu osecaja? Licnog ne pronalazenja u nekoj od njih? Ako je tako, ok, ali ima ljudi u ovoj zemlji, kojima su ove ponude prihvatljive. Napraviti ponudu idealnu za svakoga je nemoguce, pogotovo ako su i ocekivanja velika ili cak nemoguca. Nijedan operater na svetu nece biti idealan u tom slucaju, ali je bitno koliko je blizu tome.
Bilo bi mudro da shvatis da bilo koja iole ozbiljnija kompanija koja posluje u dinamicnom okruzenju (kao sto su telekomunikacije na primer) mora konstantno biti upoznata sa situacijom na trzistu i mora brzo delovati u skladu sa njim, jer se u savremenom poslovanju promene desavaju svakodnevno. Neuspeh u jako profitnim kompanijama gotovo da ne postoji, vec samo manje uspesni i vrlo uspesni kvartali, godisnji izvestaji, jer se rizici svode na minimum, sto znaci sve daje pozitivan rezultat, samo je bitna velicina iznosa. I uvek su u plusu. Nemoj misliti da oni nisu svesni svojih prednosti i nedostataka, naprotiv, jako su svesni, i iskoriscavaju ih sto vise i bolje mogu, dok god to mogu i trziste im do dozvoljava.
jedan off odgovor
Kartica je najverovatnije istekla, ukoliko je prepaid, a blokirana/iskljucena ako je post paid, posalji mail na
service@telenor.co.yu sa naznacenim brojem za koji se interesujes da bi dobio detaljnije informacije ili pozovi Call Centar.

djuice user permanently deactivated.