Nikad vise sa post paidom

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

MB maneken, ja im to i govorim sve vreme . Nesto nisu dobro ukomponovali . Tajmeri im se ne slazu debelo . Ali to mene ne zanima . Mozda rade po Norveskom vremenu i sve racune svode tamo , ko zna .Ali me to ne zanima . Nekada i takva neslaganja sa vremenima dovode do ovakvih racuna , koji se ne slazu .

Mislim , to je vec naucna fantastika da im se racuni sabiraju u Norveskoj i da tamo sve odradjuju :shock: Ne verujem . Ali neka vide kako im se slazu serveri sa vremenima i ostalo , to je njihov posao , ne moj .
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Nema vremenske razlike izmedju Norveske i Srbije ali kada su instalirali billing server sigurno nisu dobro podesili vremensku zonu. Ispada da si ti bio u Japanu i sl..

PS Ajde lepo priznaj da si bio u Japanu tog dana ;)

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Bio sam ali ne smem da kazem jer bi me devojka unakazila da pomisli da sam pobegao zbog neke Japanke i otputovao na dan dva da je vidim u Tokiju :lol:

Pili smo sake u restoranu kod Dziusicua u ulici Sedam samuraja broj 1247 :lol:

blaster90
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 198
Pridružio se: Sre, 06. Jun 2007. 19:32
Lokacija: Beograd - Vozdovac
Kontakt:

Post od blaster90 »

Da ne bih otvarao novu temu pitacu vas ovde
Sad sam nesto gledao na portalu "Moj Telenor" i vidim da me je poziv prema 064 kostao jeftinije nego kraci poziv prema 063 :blinky:
Samo mi nije jasno na koju foru je ovako
Slika

Akki
Ex-Moderator
Ex-Moderator
Postovi: 2147
Pridružio se: Sub, 09. Okt 2004. 11:03
Lokacija: Begis

Post od Akki »

tarifa ti je verovatno posle 4... :wink:
Ne pruzam podrsku putem privatnih poruka...

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

blaster90 napisao:i vidim da me je poziv prema 064 kostao jeftinije nego kraci poziv prema 063

Sada ces verovato svim drugarima da preporucis da koriste 064 ?

To im je malo glupo jer propagiraju da se koristi konkurencija! Izgleda da u Telenoru vlada haos.


:uhuh:

misternobg
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 193
Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od misternobg »

Ma oni su bre prolupali :lol: Postavio sam i temu na Telenorovom forumu i nisam do sada dobio nikakav odgovor, mora da niko i ne zna da mi odgovori. Evo sta sam tamo napisao:Kad sam danas 27.09. proverio putem koda *100# stanje kaze: iz prethodnog meseca preostalo vam je besplatnih 4 poruke i 7,21 minuta. Kako to kad sam po racunu koji sam dobio za avgust, napravio 52 poruke i 106,79 minuta? Znaci da sam sve potrosio. Da li se to misli mozda na tekuci mesec septembar jer prema mojoj evidenciji, koja nije bas precizna jer sam merace vremena resetovao 16.09. ali toliko poruka i minuta bi trebalo odprilike da mi je ostalo do kraja meseca? Molim da za odgovor, jer ako se misli na avgust mesec onda nesto nije u redu sa sistemom za proveru. Nalazim se na prenesi 50 paketu.

blaster90
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 198
Pridružio se: Sre, 06. Jun 2007. 19:32
Lokacija: Beograd - Vozdovac
Kontakt:

Post od blaster90 »

Akki napisao:tarifa ti je verovatno posle 4... :wink:
Trenutno sam na standard tarifi(onoj prvoj - najskupljoj) pokusavao sam da se prebacim na drugu ali kao trenutno nije moguce

misternobg
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 193
Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od misternobg »

Evo konacno sam dobio odgovor tek sada sumnjam da sam porkraden i to strasno! Citiram:

Naravno da ce vam svaki dan pokazivati isto tokom celog meseca.
*100# upravo tome i sluzi jer sifra pokazuje "broj prenesenih minuta i sms iz prethodnog meseca" - ni manje ni vise...

Ako smatrate da vam je nesto pogresno obracunato (ne kazem da nije, greske se uvek desavaju...) obratite se na neki od zvanicnih nacina i reklamirajte sta je u pitanju, ako ste u pravu sve ce biti regulisano.
I jos jednom za sve clanove:
Telenor Forum NIJE zvanicno mesto za vase reklamacije!

Pre nego sto uputite "teske tvrdnje" na racun neke usluge prvo proverite zvanicnim putevima da li je greska mozda samo do vaseg broja (ili je uopste nema - desava se i to...)

Do tada,

Srdacan pozdrav

/LOCK
I naravno zakljucase temu da se ne bi jos neko zalio. Zar im nije bilo bolje da priznaju da im ne radi provera preostalih besplatnih minuta i poruka, ovako ispada da je to tacno a da sam ja pokraden, jer mi je zaracunato i naplaceno 52 poruke i 106,79 minuta:shock:
Ja sam lepo rekao u jednom ranijem postu u ovoj temi, da mislim da svima stignu uvecani racuni, ako nista drugo uvecaju ti minute i poruke koje si napravio, kod mene ispada da sam potrosio 6 poruka vise i 63,79 minuta vise nego sto kod *100# kaze!

Ljudi pazite sad ovo! Sad udjem ja u svoj racun na moj Telenor i kaze: trenutno stanje je 21,50 din, Zasta bre?! kad ja od nocas u ponoc nisam imao ni jedan razgovor niti poslao nijednu poruku, samo sam malo pre proverio putem koda *100# minute i poruke a to bi trebalo da je besplatno. Zna li neko sta bi to moglo da bude? Mozda presek nije napravljen u ponoc nego u 12 u podne, to bi moglo da bude jer sam ja imao sinoc jedan razgovor od 30 sekundi i poslao popodne jedno 5-6 poruka.

Koren
Mobil poznavalac
Mobil poznavalac
Postovi: 670
Pridružio se: Ned, 16. Apr 2006. 09:09
:: Samsung Note 2
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od Koren »

Ne prave presek u ponoc nego u toku prethodnog dana, tako da ti je verovatno sve sto si pricao 30. uslo u tih 21din. Nisam siguran u koliko sati tacno rade presek.

Sto se tice odgovora sa telenorovog foruma, mogu samo da ti pojasnim zasto ti je to receno, jer i njega pratim povremeno bas zbog ovakvih tema. Svi koji su izneli neku zalbu na forumu su prosledjeni da upute zvanicnu reklamaciju u korisnickom servisu. To je iz razloga sto niko ko je na forumu nema ovlascenja da ti da bilo koju drugu informciju, oni su tu samo da posavetuju i odogovre na neka pitanja npr ako je nejasno nesto iz ponude, ali ovoko ozbilnije stvari kao sto su reklamacije, moraju da idu zvanicnim kanalima. Tema je zakljucana jer ti sem toga stvarno vise nista ne mogu reci ni pomoci.

Moj savet je listing u ruke i pravac korisnicki servis ako sumnjas da ti je bilo sta zakinuto! :wink:

PozZ

VeNoM
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 5064
Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
:: Sony Xperia Z5P
:: Sony Xperia Z
Lokacija: Jagodina

Post od VeNoM »

misternobg pazi oni onako random ubacuju taj iznos.drugar koji je imao pro200 i pro400 svakog dana su mu ivećavali iznos do onih 1700din na kraju meseca pričao ne pričao.možda je to slučaj i kod tebe.znači pretplata raste tj zaduženje.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!

misternobg
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 193
Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od misternobg »

Ma ok je to sto se tice pretplate, ali ovako da laze ta provera na kod 100 to je stasno, znam ja da sam dosta pricao u avgustu, ali da mi kaze kako imam neiskoriscene poruke i minute a ja napravio 52 poruke i 106,79 minuta, znaci ta provera je totalno nepouzdana, ja sam im rekao bolje da ste to iskljucili dok ne napravite da radi kako treba! A oni se ponasaju kao da to radi kako treba :angry:

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Eto jos jedan razlog da ni ne pomisljam na postpaid. Zadovoljan sam prepaidom uredno dopunjavam kredit kad mi treba sa 2 SMS-a, znachi jedva da i prstom mrdnem da sve sredim :)
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

MB maneken
Banned
Postovi: 619
Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07

Post od MB maneken »

Koren napisao:Ne prave presek u ponoc nego u toku prethodnog dana, tako da ti je verovatno sve sto si pricao 30. uslo u tih 21din. Nisam siguran u koliko sati tacno rade presek.
Lepo ja kazem, biling server ko zna gde im je, verovatno u Japanu... postavlja se pitanje sto presek rade na stetu korisnika?

Mora tacno da se zna presek, ipak su pare u pitanju.

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

miodrage napisao:Eto jos jedan razlog da ni ne pomisljam na postpaid.
Ovako i ja razmisljam od avgusta i nikako drugacije 8)

Inace , presek rade od 8 ili 10 ujutro zadnjeg dana u mesecu pa dok ne zavrse . Tako su mi rekli . Kad ce pojedini racun doci na red , nikad se ne zna .Znaci zadnjeg dana ne bi trebalo od rano ujutro praviti apsolutno nista od poziva ili poruka pa sve do sutradan pre podne prvog dana narednog meseca , pa onda videti da li ce racun biti nula ili ....... ? E onda ne bi smelo nista da bude .

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

E da ga je*es ako ako cu se ja bakcati oko toga kad rade presek i koliko kradu umesto da pricam i saljem sms normalno... Ja sam nesto slicno tome osetio na svojoj kozi i jos pre godinu ipo - dve presao sa post paid-a Telenora na posta paid Telekoma i sad mi lepo kao sto kaze miodrage. Uplatis i ne mislis, a ako hoce da te pokradu onda to moze samo u visini kredita i to samo taj mesec jer sledeceg me vise nece biti na njihovoj mrezi. Ne kazem,ali svugde i u svemu imas tih malverzacija, pocevsi od onog u kafani sto ne sipa koliko treba, preko benz. pumpe gde ti krade gorivo dok ti toci pa do mobilne telefonije.. Takav smo narod i takva drzava i mnogo ce vode Dunavom proteci dok se to ne promeni :disgust:

misternobg
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 193
Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od misternobg »

Iz mojih postova si mogao da procitas sta se meni desilo. Na kraju sam zakljucio da ne mozes nikako da ih uhvatis kako te kradu. Pocevsi od toga da ti dodaju vise minuta nego sto si pricao do toga da je neispravna provera stanja preostalih poruka i minuta. Jedino da pricas sto manje jer onda te manje pokradu, a ako se opustis stigne ti mnogo veci racun. A ovo prenosenje minuta iz meseca u mesec to je tek dobro za kradju, ti mislis da ti je ostalo recimo 10 minuta pa se opustis i napravis malo vise od toga a oni ti lepo sve to naplate kao i poruke i kazu pa iskoristili ste sve besplatne minute i poruke u proslom mesecu.

Azimuth
Moderator
Moderator
Postovi: 11610
Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
:: Note 8 DS
Lokacija: Novi Sad

Post od Azimuth »

Pa tako je to, proporcijalno sa povecanjem koriscenja telefona ti raste i racun pri cemu mislim na onaj deo gde ti dodaju. Znaci, manje price manje ce ti maznuti, vise price vise ce ti maznuti. Zato i ne vredi post paid kod nas dok se ne sredi celokupno stanje u drzavi i ne pocnu da se kaznjavaju na propisan nacin takvi propusti i bahacenja koja su tebe zahvatila. A veruj da ima takvih na hiljade korisnika. Samo sto retko ko obraca paznju na to. Ja stvarno ne znam kako to funkcionise sa ovim novim paketima, sa prenosenjem minuta i sms-ova ali oni stari su bili katastrofa. Pa sta mislis ko placa racune koje zaposleni u doticnom operateru naprave? Jesi primetio da nemilosrdno koriste mobilni pored fixnog koji stoji na stolu? Sve to neko mora da plati samo sto se to rasporedi tako da... :disgust: I kako god da okrenes ti ne mozes da dokazes da nisi napravio tu minutazu jer je na listingu to napisano ili da nisi okrenuo te i te brojeve. Oni imaju crno na belo napisano a ti samo tajmer na telefonu i eventualno neki papir na kom si belezio brojeve koje si okrenuo sto je naravno smesno. Ne mozes ih nikako pobediti niti im naskoditi, jedino resenje ti je da predjes na jednog od preostala 2 operatera i okusas srecu sa njima

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

Ma ja mislim da i ti ostali operateri ko zna kako rade . Ne znam stvarno ali privatan korisnik sada ima toliko mogucnosti da dopuni kredit na raznorazne nacine i stvarno mi nije jasan razlog sto neko voli post paid . 8)

Ja sam svoj prvi post paid broj uzeo jos na pocetku mobilne telefonije kod nas kad nije bilo niceg drugog . Svoj drugi i treci sam bio uzeo kad sam dosta putovao , jer sam vozac , i nije bilo takvih raznih mogucnosti za dopunu kredita i morao sam da imam post paid . Ali sada , mislim da cak i covek koji je stalno na putu i stalno van mesta zivljenja , ima mnogo nacina da dopuni kredit i stvarno cak i u Mozambiku mozes da dopunis kredit za pre paid nasih operatera ako treba , pa mi pre paid ispadne najbolja moguca kombinacija . A glavni razlog je , sto je covek tada mnogo opusteniji i stvarno potrosi ono sto i plati .Cak i da ti maznu telefon , maznuce ti vrednost telefona , i maznuce ti taj kredit sto si imao na kartici i nista vise . A sa post paidom ti maznjava pored telefona i zivce :P Jer je u mogucnosti da ti nakalemi racun pa da imas velike glavobolje kao na primer Bracko ranije ili slicno . To je jedna stvar . A druga je , sto covek ima mnogo vecu kontrolu sa pre paidom jer , to sam vec ovde pisao nekoliko puta , odmah mozes da vidis koliko te je razgovor ili sms ili surfovanje netom , kostalo . A na post paidu si u neznanju i trosis li trosis , pa kad dodje racun , treba da imas diplomu Matematickog fakulteta da ih pohvatas sa raznim popustima , besplatnim minutima , jeftinijim i skupljim razgovorima , porezima , preostalim ili prebacenim minutima i porukama itd .Aman bre ljudi . Treba da zaposlim privatnog racunovodju da bi mi racun sveo na nulu na kraju obracuna . E toga mi je stvarno bilo dosta i zato sam presao sa osmehom na pre paid u avgustu .

Dok ne uvedu mogucnost da na post paidu vidis odmah posle razgovora ili sms-a ili surfovanja , koliko te je to kostalo , ovakvih raznih fora i forica ce se pojavljivati sigurno . Ali to niko ne pominje iz Telenora jer im garantovano ne odgovara . Po meni , to je jedina stvar da korisnik moze da ima kontrolu svog trosenja i ako cemo posteni , i rada operatera . Jer ako se odmah posle razgovora vidi da me je razgovor u odredjenom paketu i u odredjenom dobu dana , od 2 minuta , kostao vise nego sto treba , imao bih mogucnost odmah da ih pozovem da to poprave ili provere i ne bi bilo ovakvih manipulacija . Dovoljno je i to neznanje u kom se drze korisnici post paid racuna , pa je to vec dovoljno da im ne verujes da ce posteno obracunati tvoj listing na kraju meseca .

Pa sad u Srbiji jedino covek moze sebi da veruje ako cemo posteno , a kamoli operateru . Svi koriste razne fore da nas opljackaju i da ne bih ulazio u mnogo siru temu ,samo da napomenem , pljackanje moze da se odradi na mnogo nacina .Dovoljno je da ti neko ne kaze sta mozes ili sta su ti mogucnosti , tj. da ti zakine informaciju , pa si vec opljakcan u pravom smislu te reci .Znaci danas se najvise tako i radi . Ne tako sto cu ja nekom da stavim ruku u dzep i da mu ukradem 100 ili 1000 dinara ili novcanik , nego tako sto cu ga drzati u neznanju sta moze da uradi ili tako sto ga necu obavestiti o necemu . Vec si zakinut i neinformisan tada . A neinformisanost znaci , da ne znas , a to sto ne znas znaci , da si u "vlasti" drugih koji ce to tvoje neznanje moguce da iskoriste protiv tebe i da ti na taj nacin stvarno stave ruku u dzep i lishe te odredjene sume novca .

Ali posto nasim operaterima i dalje odgovara da nas drze u neznanju i da imaju mutno stanje trosenja racuna , tj. nepravovremeno obavestavanje o trosenju racuna , onda mogu slobodno da kazem , nama stavljaju ruku u dzep jer ne igraju fer . To je slicno kao sto je u doba '90-tih , mogao svako ko hoce da se bavi mutnim poslovima ovde u Srbiji i ko je imao smelosti , da zaradi basnoslovne milione i milijarde na raznim malverzacijama i bavljenju sumnjivim i najcesce nepostenim poslovima . Jer je mutno stanje dozvoljavalo da se ne otkriju razne kradje i marifetluci . Pa zasto su mnogi belosvetski lopovi i sumnjivi tipovi tada harali Srbijom ? Jer oni samo u tako mutnom stanju i mogu svoje nepostene rabote da obavljaju i da prodju nekaznjeno . A hajde da tako rade u Svajcarskoj ? Malo sutra . Pa tamo , cim kupis stan ili kola , koja su neprimerena tvojim prihodima , zakuca ti inspekcija na vrata , da vidi , odakle ti tolike pare . ITD ITD .

Znaci , bez obzira sto sam odlucio da vise ne uzimam post paid ( 99 % mogu da kazem nikada ) , za ostale korisnike pricam i za Telenor kao maticnu firmu , dok ne uvedu konstantnu , pravovremenu - momentalnu kontrolu potrosnje post paid racuna , imace jos ovakvih situacija sigurno .

8)

misternobg
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 193
Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Post od misternobg »

Na Telenorovom forumu su dali informaciju, koj je nezvanicna jer je ceo forum nezvnican, da ce se novi inforimacioni sistem postaviti do kraja godine (daj boze). Sada kad udjes u svoj racun da vidis trenutno stanje kaze: trenutno stanje bez pretplate, popusta i pdv-a iznosi... pa ti lepo nagadjaj koliko je to u stvarnosti. Postoji trenutno neki kod *100# preko koga mozes da proveris koliko besplatnih minuta i poruka si preneo iz prethodnog meseca, sto se u mom slucaju pokazalo totalno nepouzdano. Navodno kad budu instalirati novi informacioni sistem ta provera ce biti tacna.
Pa sto nisu promenili infromacioni sistem cim su preuzeli od Karica? Nisu jer im ne odgovara, jer su mogucnosti manipulacije vece ovako :disgust:
Ne postoji trenutno prelazak sa post paida na pre paid uz zadrzavanje istog broja, a ja svoj broj koji je dobar imam jos od 1998. godine i ne bih da ga menjam. A znas kako je do skora bilo sa dopunama za kredit, te ih nema na kioscima, pa ti nestane kredit u nedelju pa juri kiosk koji radi nedeljom. Sada je druga situacija mnogo bolja.
Zato sam uzeo jos jedan broj kod mts-a na 065 i dobio sam isti kao sto imam na 063 samo jedan broj ima vise jer su kod njih sa 7 cifara, jer mi je nekoliko ljudi reklo da bas dosta pricaju preko mts-a a stigne im malo veci racun za razliku kad pricaju na 063. Plus sto 063 mreza malo malo pa ima problema, a i pokrivenost je sada bolja na 064 mrezi. Tako da cu ovaj broj polako da ugasim ili cu da ga koristim vrlo malo da bi ostao u okviru pretplate od 250 din, naravno bez pdv-a ;)

Odgovori