
Ostali ste bez kredita, a u blizini nema mesta za dopunu? Ako ste u prevozu ili želite da uplatite dopunu svom detetu ili roditeljima rešenje je nova Telenor usluga - mKartica. Sami birajte iznos, vreme i mesto, izbegnite redove i kontrolišite svoje troškove.
Telenor predstavlja uslugu koja vam omogućava da dopunite kredit direktno sa računa vaše platne kartice. Prijavljivanjem za ovaj servis dobijate mogućnost da dopunite bilo koji broj bilo kojim celobrojnim iznosom od 50 do 5000 dinara i sve to slanjem samo jedne SMS poruke.
Prijavljivanje
Prijavite se za uslugu u banci koja vam je izdala karticu. Trenutno mKarticu podržavaju sledeće banke:
* Alpha
* Continental
* Komercijalna
* Piraeus
* Procredit
* Raiffeisen
* Societe Generale
* Meridian/Credit Agricole
* Hypo Alpe Adria
Bankarski službenik kome ste se prijavili daće vam sva potrebna uputstva kao i parametre za korišćenje usluge. Pored štampanih uputstava dobićete i SMS sa informacijama o PIN kodu, odnosno - lozinci. Ova informacija je poverljiva i korisniku se preporučuje da PIN kod zapamti, a SMS poruku izbriše).

Korišćenje usluge
Da biste uspešno dopunili svoj kredit ili prepaid kredit neke druge osobe, neophodno je da pošaljete SMS u ispravnom formatu na broj 8484.
Specifikacija dopuna – format SMS poruke kojom se dopunjuje kredit:
1.
za dopunu sopstvenog broja ukucajte:
1 PIN IZNOS (ili) D PIN IZNOS (iznos se unosi u celobrojnoj vrednosti dinara, npr: 60,380 ili 2300)
2.
za dopunu drugog broja ukucajte:
2 PIN brojTelefona IZNOS (ili) DPP PIN brojTelefona IZNOS ("brojTelefona" je u formatu "06xxxxxxx")
3.
za dobijanje izveštaja o poslednjim transakcijama ukucajte:
3 PIN (ili) T PIN
4.
za promenu lozinke ukucajte:
5 PIN NoviPIN NoviPIN (ili) LOZINKA PIN NoviPIN NoviPIN
5.
za pomoć ukucajte:
6 PIN (ili) POMOC PIN
6.
za izbor jezika ukucajte:
7 PIN Jezik (ili) JEZIK PIN Jezik (upišite S za srpski jezik, odnosno E za Engleski jezik).
U zavisnosti od rezultata transakcije, dobićete različite SMS poruke, od toga da je dopuna uspešno izvršena do različitih obaveštenja o neuspeloj dopuni, razlozima neuspele transakcije ili promeni lozinke.
Primer:
Ukoliko želite da dopunite svoj broj iznosom od 2300 dinara i vaš PIN je 1234, tada je format poruke za dopunu:
1 1234 2300
ili
D 1234 2300
Poruka se šalje na broj 8484.
Ukoliko želite da dopunite broj 063234543 iznosom 2300 dinara i vaš PIN je 1234 tada je format poruke za dopunu:
2 1234 063234543 2300
ili
DPP 1234 063234543 2300
Poruka se šalje na broj 8484.
Način tarifiranja
Prijavljivanje za uslugu je besplatno. Slanje SMS poruke na broj 8484 tarifira se po tarifnom paketu koji korisnik koristi.
Za sve korisnike važe sledeća pravila korišćenja:
* dnevni limit je 5000 dinara
* mesečni limit je 15000 dinara
* u slučaju prekoračenja limita, korisnici će biti obavešteni odgovarajućim SMS porukama
* korisnik je odgovoran za to da svoj PIN kod (lozinku) čuva na sigurnom mestu i ne otkriva drugima. Telenor ne snosi nikakvu odgovornost u slučaju zloupotrebe.
* za sva obaveštenja možete se obratiti svojoj poslovnoj banci ili Telenorovom call centru na 063 9863