MSP , VAS SMS mt:s
MSP , VAS SMS mt:s
Dakle bas sam se iznerviro kada sam upravo video tri poruke koje su mi tarifirane svaka po 90 dinara na kraju Januara, a pod birani broj u listingu stoji MSP, zivo me zanima sta im je to, upravo sam zvao korisnicki servis i oni naravno nemaju pojma , u principu moram da se cimam do poslovnice da to regulisem ?!
6630
- Daddy Yankee
- Banned
- Postovi: 836
- Pridružio se: Sre, 14. Nov 2007. 07:13
mts064.korisnicki@telekom.yu u zadnje vrijeme su počeli da odgovaraju na mailove u roku od dva dana a prije se čekalo daaanima...
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
bela, da li to ima veze sa ovim , ne znam , ali pogledaj
http://www.b92.net//biz/vesti/srbija.ph ... _id=272339
http://www.b92.net//biz/vesti/srbija.ph ... _id=272339
- Ibrahim Gueye
- Redovni učesnik
- Postovi: 127
- Pridružio se: Pon, 08. Okt 2007. 06:10
uh bio sam danas do poslovnice , i na kraju se zavrsilo na tome da oni nemaju pojma za koju uslugu bi ta sifra mogla da bude, a ne mogu nista da ucine dok ne budu imali listing za mesec januar i tek na osnovu njega mogu da pisu zablbu, pri tome iako je listing dostupan preko servisa 773. oni nemaju u svojim poslovnicama ?! A na pitanje zasto su me poslali ovi iz korisnickog servisa kod njih iako su trebali da znaju da oni jos uvek ne raspolazu listingom, oni su slegli ramenima.
6630
- vlada1970
- Mobil manijak
- Postovi: 1297
- Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
- :: Blackberry Q5
- :: Nokia 8310
- Lokacija: Beograd
Dobro je da si provalio uopste da ti je naplaceno 3x90 dinara za nesto . Mnogi ni ne gledaju listing , nit vode mnogo racuna o tome i plate sve jer "veruju" provajderu . I onda znaju da ubedjuju da je sve u redu uvek bilo .
A ko zna koliko puta im se na primer , mogla desiti ili se bas desila ovakva fora a oni ni ne provale jer ne proveravaju stalno. Sad sam se malo naljutio , jer ovde mnogi pishu kako je maltene nemoguce da provajder greshi ili dekra ( namerno ili ne , nije bitno ) i josh sve ubedjuju u to i ne veruju kad se nekom desi neka greshka .
Nebitno da li je greshka namerna ili nije , bitno je da moze da se desi . A stalno treba proveravati . E to me je iznerviralo kod post paida , i od avgusta napustih te vode i predjoh u pre paidovce
Taj MSP sigurno ima svoje znacenje . To bi ti tamo neki inzenjer koji radi na odrzavanju sistema znao da kaze 100 % . Jer ne moze da se desi neshto bez veze . Cak i u windowsu sve skoro moze da se nadje , a bash komplikovane stvari mogu da provale uceni programeri . Teshko , ali moze . Znaci , po mom misljenju MSP ima znacenje definitivno i to znaju ljudi tamo , bar programeri ili inzenjeri , a sad da li su zaposleni na shalterima upoznati , ne znam i ne verujem bash , kao sto si i sam rekao .
A ko zna koliko puta im se na primer , mogla desiti ili se bas desila ovakva fora a oni ni ne provale jer ne proveravaju stalno. Sad sam se malo naljutio , jer ovde mnogi pishu kako je maltene nemoguce da provajder greshi ili dekra ( namerno ili ne , nije bitno ) i josh sve ubedjuju u to i ne veruju kad se nekom desi neka greshka .
Nebitno da li je greshka namerna ili nije , bitno je da moze da se desi . A stalno treba proveravati . E to me je iznerviralo kod post paida , i od avgusta napustih te vode i predjoh u pre paidovce
Taj MSP sigurno ima svoje znacenje . To bi ti tamo neki inzenjer koji radi na odrzavanju sistema znao da kaze 100 % . Jer ne moze da se desi neshto bez veze . Cak i u windowsu sve skoro moze da se nadje , a bash komplikovane stvari mogu da provale uceni programeri . Teshko , ali moze . Znaci , po mom misljenju MSP ima znacenje definitivno i to znaju ljudi tamo , bar programeri ili inzenjeri , a sad da li su zaposleni na shalterima upoznati , ne znam i ne verujem bash , kao sto si i sam rekao .
Samsung P850 , Nokia 8310 (my precious)® - pomozimo zivotinjama oko nas
Uh kad smo vec kod gresaka nije im to jedina, bas juce iznerviran njihivom nedoslednoscu terao sam mak na konac, naime jos novembru, a kod njih su moguce zalbe samo tri meseca u nazad, mi uopste nisu evidentirali zahtev za tarifni dodatak sms120 , iako sam dobio obavestenje od njih , kao i svakog puta , da cu biti obavesten u sledeca 24 casa, naravno nikad me neobaveste, pa se podrazumeva da samom tom porukom zahtev je evidentiran i odobren, oni mi dakle nisu evidentirali taj zahtev, a cak su mi i tu poruku naplatili , nije veliki iznos za koji sam realno ostecen oko 50 dinara, ali je vise stvar principa.
I ja bih presao na prepaid ali mi se nekako ne menja broj, inace su skroz devalivirali cene u prepaidu raznim akcijama, tako da se bas isplati, samo mi bode oci to njihivo glupo zaokruzivanje prvog minuta.
Pozadrav
I ja bih presao na prepaid ali mi se nekako ne menja broj, inace su skroz devalivirali cene u prepaidu raznim akcijama, tako da se bas isplati, samo mi bode oci to njihivo glupo zaokruzivanje prvog minuta.
Pozadrav
6630
-
- Mobil fan
- Postovi: 498
- Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35
Bela pa stvar je bar jednostavna pogledaj poruku IZNAD te poruke koja je tarifirana sa 90 din i znaćeš na koji četvorocifreni je broj poslat VAS zahtev pa ako ti je nešto sumnjivo pozovi 789 i reci im koji je broj u pitanju pa da ti objasne o čemu se radi a ako nema takve poruke na 4cifreni broj pa onda imam dobru predstavu o čemu se radi i mogu ti reći da te je sistem najmanje 2 puta pitao da li pristaješ na naplatu