Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
- 
				Crazy_Coyote
 - Povremeni posetilac

 - Postovi: 35
 - Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
 - Lokacija: Doljevac (Nis)
 
Ahahahah 
 Da znas da znamo vise od svih njih zajedno. A stvarno bi bila fora kada bi svi otisli u servise, mislim da bi morali da nam daju i po dva telefona samo da cutimo. 
 Ja cu u svakom slucaju ici u servis posto cu krajem meseca najverovatnije ici do BG-a, ako mi ne zamene fon do tada eto mene u servisima, ko hoce nek mi se javi pa mozemo i da organizujemo neku kolektivnu posetu. 
 Uzeo sam nov Smart i odmah ga proverio, naravno pravio je probleme kao i onaj moj, znaci fabricka greska. Odmah sam obavestio sefa pa se umesao i jedan radnik pokusavajuci bezuspesno da me ubedi da je fabrika napravila takav softver i da to znaci da oni to smatraju ispravnim. Kao fora nemam zasto da se bunim. Cak je napravio i analgojiu sa automobilima, ali je odmah zacutao i povukao se kada sam mu spomenuo Tojotu koja je povukla nekoliko hiljada automobila zbog problema sa gasom. Sefu sam objasnio u cemu je problem i covek je postupio skroz fer i korektno, poslao je mail njihovoj osobi koja saradjuje sa servisima da mi odobri zamenu za Wildfire. Sada mi ostaje samo da cekam rezlutate, nadam se da ce mi odobriti zamenu modela i da cu napokon moci da se smirim i zavrsim sa ovim vec jednom.
			
			
									
									
						- 
				Crazy_Coyote
 - Povremeni posetilac

 - Postovi: 35
 - Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
 - Lokacija: Doljevac (Nis)
 
- 
				Crazy_Coyote
 - Povremeni posetilac

 - Postovi: 35
 - Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
 - Lokacija: Doljevac (Nis)
 
- 
				Crazy_Coyote
 - Povremeni posetilac

 - Postovi: 35
 - Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
 - Lokacija: Doljevac (Nis)
 
deksicom, trenutno imam previse obaveza oko radnje koju drzim pa mi je par slobodnih dana za sada luksuz. 
 Nisu jos uvek, kasnije cu ih pozvati cisto da ih podsetim na sebe i da vidim da li su uopste nesto uradili.
Zvao sam korisnicki servis i rekli su da nemaju apsolutno nikakve informacije sto se tice odobrenja za zamenu, kazu da to moram da vidim u poslovnici. Za sta onda sluze ako nemaju sve informacije koje su korisniku potrebne, nije svakom poslovnica iza coska!
			
			
									
									
						Zvao sam korisnicki servis i rekli su da nemaju apsolutno nikakve informacije sto se tice odobrenja za zamenu, kazu da to moram da vidim u poslovnici. Za sta onda sluze ako nemaju sve informacije koje su korisniku potrebne, nije svakom poslovnica iza coska!
- 
				Crazy_Coyote
 - Povremeni posetilac

 - Postovi: 35
 - Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
 - Lokacija: Doljevac (Nis)
 
Svaka cast momci, samo napred!  
 I ako sam resio svoj problem odavno, pratim vas s' vremena na vreme. Budite uporni i ne odustajte.  
Crazy_Coyote, vidis ideja ti nije losa. Mogli bi smo ono jednom godisnje da pravimo turu kao u osnovnoj skoli "poseta Mikrosu", samo da nadjemo spozore za autobus, lunch pakete i majce sa natpisom mobilni svet, pa da ih vodimo u obilazak postrojenja doticnog servisa!
  
  
			
			
									
									
						Crazy_Coyote, vidis ideja ti nije losa. Mogli bi smo ono jednom godisnje da pravimo turu kao u osnovnoj skoli "poseta Mikrosu", samo da nadjemo spozore za autobus, lunch pakete i majce sa natpisom mobilni svet, pa da ih vodimo u obilazak postrojenja doticnog servisa!
- 
				Crazy_Coyote
 - Povremeni posetilac

 - Postovi: 35
 - Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
 - Lokacija: Doljevac (Nis)
 
E pa ljudi i ja se od danas pridruzujem grupi ljudi koji su resili problem. 
 Dobih danas Wildfire i to ekspresno! Verovatno ga ne bih dobio da nisam stupio u kontakt sa mendzerkom HTC-a za Srbiju kojoj sam objasnio svoj problem i dobio uvrenje od nje da ce moj problem biti resen! 
 Bas ih je debelo sredila, jer kako mi danas sef poslovnice Telenora rece, direktno iz HTC-a su dobili zahtev za povlacenje svih Smartova koje jos uvek imaju na lageru! 
 
cure2fast Moze, moze.
 Iako sam svoj problem resio to ne znaci da necu prestati da smaram servise tako sto cu druge upucivati na korake koje treba da preduzmu da bi resili probleme sa njima 
 Inace, bas bih voleo da vidim face servisera kada bi im upala grupa ljudi u majicama moblnog sveta i pritom im ispravljala greske u radu. Pretpostavljam da bi posle par "prijateljskih" poseta skakali u prvi otvoren saht cim bi culi da neko izgovara  "mobilni svet".  
  
  
			
			
									
									
						cure2fast Moze, moze.
- 
				Crazy_Coyote
 - Povremeni posetilac

 - Postovi: 35
 - Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
 - Lokacija: Doljevac (Nis)
 
- 
				Crazy_Coyote
 - Povremeni posetilac

 - Postovi: 35
 - Pridružio se: Sre, 15. Dec 2010. 18:54
 - Lokacija: Doljevac (Nis)
 
Ocekivao sam da ce mi ovog meseca stici racun uvecan za 8040 dinara koliko kosta Wildfire za moj tarifni paket (nisam verovao da ce Telesmor ispuniti obecanje), ali mi je ipak stigao normalan racun od 2118 dinara. 
 Jos ce i biti nesto od njih! 
 Inace, malopre sam gledao njihovu ponudu, Wildfire za tarifni paket Prenesi 400 vise ne kosta 8040 dinara nego 11,040 (mozda nekome zatreba ova informacija)....
			
			
									
									
						Ćao svima, ja sam kupio nov telefon, kopiju nokije n8, na sajtu kineskidualsimtelefoni.com. Aparat je stigao posle par dana od privatnog lica iz Zvecana. Od ful opreme ima neispravan kucni punjac, nekakve slusalice, torbicu i olovku. Od uputstva ni traga ni glasa, a garancija uz njega je mobillendova samo sto oni ne prodaju kineske telefone. Ni posle mesec dana zivkanja nisam dobio punjac, a inspekcija ne zna sta da radi jer je posiljalac iz Zvecana. Ima li neko kakvu ideju. Pozdrav svima.
			
			
									
									
						- tomas.hokenberi
 - Moderator

 - Postovi: 4747
 - Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
 - :: Samsung GalaxyNote20
 - Lokacija: Beograd
 
joca25, imam ja - nemoj vise da kupujes telefone sa takvih sajtova. Za njih nemas "garantni rok" posto ti je garancija nevazeca (nema fiskalnog racuna == nema garancije).
			
			
									
									Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
						Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Na tom sajtu piše: 
Info
Navedene cene se odnose na osnovni paket od 30 dana garancije.Vecina telefona je u ful pakovanju u kutiji.
Isporuka se vrsi brzom postom u roku od 48 sati.
Servis je obezbedjen i po isteku garantnog roka.
Uz doplatu,moguca garancija na duzi vremenski period.
Ne znam gde su te joco25 prevarili:
1. Ne piše nigde da su SVI telefoni u fulu u kutijama, već većina.
2. Nigde ne piše kako i gde se ostvaruje garancija od 30 dana.
3. Pošto nisi doplatio nemaš dužu garanciju od 30 dana.
Kad se pročita njihov info, ne razumem profil onoga ko od njih naruči telefon.
Bačene pare. Kao i za svaki kineski telefon.
			
			
									
									
						Info
Navedene cene se odnose na osnovni paket od 30 dana garancije.Vecina telefona je u ful pakovanju u kutiji.
Isporuka se vrsi brzom postom u roku od 48 sati.
Servis je obezbedjen i po isteku garantnog roka.
Uz doplatu,moguca garancija na duzi vremenski period.
Ne znam gde su te joco25 prevarili:
1. Ne piše nigde da su SVI telefoni u fulu u kutijama, već većina.
2. Nigde ne piše kako i gde se ostvaruje garancija od 30 dana.
3. Pošto nisi doplatio nemaš dužu garanciju od 30 dana.
Kad se pročita njihov info, ne razumem profil onoga ko od njih naruči telefon.
Bačene pare. Kao i za svaki kineski telefon.
- 
				Boban N.P.
 - Neredovni učesnik

 - Postovi: 62
 - Pridružio se: Čet, 04. Nov 2010. 18:52
 
POZ ljudi  
  - evo mene opet xa xa , ooko Nove Godine sam imao onaj slucaj sa telenorom i onim problematicnim HD2 i to je reseno kao sto pojedinci znaju, telefon sljaka dobro - e, sad imamo NOVI slucaj koji je poceo danas pa da vidimo kada ce i kako on biti resen 
 - sad imamo mec sa VIP-om, u februaru prosle godine kod njih uzmem klincu Samsung S 5230 i evo juce mu crkao Touch ekran, zovnuh malo pre Korisnicki, odem do mesta gde sam ga uzeo, predao ima telefon i Garantni list u zamenu mi dali neku Nokiu 2330 dok ovaj ne bude popravljen pa da vidimo kako ce to sve teci i proci .. samo sam tipa usput pitao reko gde ide na Servis a, ono OPET ona firma na B kako li bese zaboravio sam  
 - nego da sad ne citam sve postove ako neko moze da mi kaze neko njegovo (skorasnje) iskustvo sa VIP-om i kakvi su oni po ovom pitanju - i kako je ono bese po novom Zakonu sto se tice tih Garantnih rokova, znam da je nesto menjano ali sam zaboravio  
 Toliko i POZ pa se pisemo ...
			
			
									
									
						- loki13
 - Expert

 - Postovi: 3053
 - Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
 - :: Htc Desire 500 dual
 - :: Nokia E71
 - Lokacija: Novi Sad
 
Boban N.P., kod moje devojke je na e250 crkao flet kabel (a telefon joj barem 20 puta ispadao),uzet kod Vip-a,telefon su uredno primili i vracen je popravljen za nekih 20-tak dana....ja sam zadovoljan takvim ishodom....ipak su mugli i da ga odbiju jer je imao par bas primetnih fizickih ostecenje.....ali nisu 
  
  
			
			
									
									D500&E71
						


