NOKIA C6-01 slab prijem mreze MTS-a - da pitam i ovde!

flešovanje softvera, popravka, kvarovi
Sceka222
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 75
Pridružio se: Pon, 29. Okt 2007. 05:01
Lokacija: Beograd, Srbija

Post od Sceka222 »

Bio sam u Dumix-u, njihov savet je da odem u ovlasceni servis jer je garancija dve godine i oni misle da je glupo ne iskoristiti garanciju ma koliko da kosta u nekom servisu koji bi to naplatio. Vrlo posteno sa njihove strane. Sad je meni problem sto sam apdejtovao na Anna pa me interesuje da li neko zna ima li to veze sa garancijom ili ne?! Hvala!

Pozdrav!

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

Nema veze nikakve....bitno je da telefon nije otvaran,da nema vidljiva mehanicka ostecenja i da nije bio u vodi..... pozz

Sceka222
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 75
Pridružio se: Pon, 29. Okt 2007. 05:01
Lokacija: Beograd, Srbija

Post od Sceka222 »

drgrga,

Sve je to OK, hvala na informaciji. Ipak cu odneti u ovlasceni servis, na kraju krajeva nije losa fora sa 2 godine garancije! :)

Pozdrav!

PS Valjda znaju sta rade?! :)

servis.kompa
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 218
Pridružio se: Ned, 31. Jul 2011. 22:02

Post od servis.kompa »

Sceka222 Probao, isto... Definitivno je hardverski problem, zakasnio sam za 7 minuta, zatvorise mi pred nosom! Moram da nadjem sutra vremena kako mi glava zna, sad me vec nervira!

To ti je cuveni "kvalitet" novih nokija. To si trebao odmah da nosis na reklamaciju i da ti to popravi ovlasceni servis a to bi bilo tako sto bi ti zamenili plocu. Jeste kako kazes maltretiranje ali je jedini ispravan nacin kod kvara koji je kod tebe. Mislim da sto ces da nosis po servisima samo izgubiti vreme i zivce jer tesko da ce ti to neko resiti trajno na tom modelu a posle nece vaziti garancija zbog prckanja po telefonu.

skar
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1366
Pridružio se: Ned, 17. Jan 2010. 22:07
:: nobody know
Lokacija: Zrenjanin
Kontakt:

Post od skar »

pa naravno da je najbolje da se odnese u ovlasceni servis :lol: :lol: oni ti nece duvati po toj ionako jadno mrsavoj ploci...nego klap i zmaene maticnu i cao...
malo cekas ali vredi!

cyber_vrbas
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 223
Pridružio se: Ned, 20. Sep 2009. 16:36

Post od cyber_vrbas »

U dobrim servisima (izmedju ostalih i gore navedeni) nece "duvati" po ploci, nego pokusati naci i otkloniti kvar.
"duvanje" po ploci rade samo amateri, i nestrucne osobe

Nokija ne zamenjuje plocu po svaku cenu, vec pokusava da otkloni kvar, ako se kvar ne moze otkloniti (nije do elemenata vec do prekida veze na ploci), tek tada dolazi do zamene iste.

P.S. Sve to zavisi od nivoa Nokia servisnog centra

leonine
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 175
Pridružio se: Čet, 25. Avg 2011. 22:51
Lokacija: Bg

Post od leonine »

cyber_vrbas

Meni su na Nokiji E72 zbog treperenja ekrana i pojave nekih linija koje su bile vidljive na ekranu dok je displej "izgasen" odobrili zamenu maticne ploce. Znaci da je to onda bas ozbiljan kvar bio. Inace fon je radio citava 24 dana.
Posto je ovlascen Promobi koji telefon nije ni otvarao nego je prosledio u servis viseg nivo, tj. u Mobis jer je po opisu kvara data pocetna dijagnoza tezi kvar. Na to si mislio kada spominjes nivoe Nokia care centra?
Nokia 6600 slide; Nokia E72

servis.kompa
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 218
Pridružio se: Ned, 31. Jul 2011. 22:02

Post od servis.kompa »

cyber_vrbas napisao:...
U "dobrim" servisima nece duvati po ploci ali zato nece ni pokusati popravljati jer je to uzaludan posao u najvecem broju slucajeva.
Ovlasteni servisi tek nista ne popravljaju, samo proste stvari, ostalo samo prosledjuju dalje i menja se. Tu je problem samo slanje telefona od jednih do drugih pa ume da potraje malo duze. Inace, "Nokiji" je puno isplatljivije zameniti plocu nego placati nekoga da gubi vreme sa njom i na kraju je prosto ne moze popraviti. Ploca ima smesnu vrednost u masovnoj proizvodnji i to se menja bez problema. Jedini problem mogu biti nase jajare od ljudi koji rade po ovlastenim servisima i samo iz njima znanih razloga zavlace i prave budalama klijente ali ni to ne traje dugo jer zbog toga gube licence. Samo oni znaju zasto to rade jer sigurno da neko sa vise istance ne trazi to od njih nego su to prosto nasa posla. Nove ploce su sve sve manje, tanje, vise i gusce napakovane i jos pored svega toga loseg kvaliteta. Nema tu puno posla za ljude, samo za masine.

izmenio tomas.hokenberi> nije dozvoljeno citiranje celih poruka!

Sceka222
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 75
Pridružio se: Pon, 29. Okt 2007. 05:01
Lokacija: Beograd, Srbija

Post od Sceka222 »

Ostavio sam telefon juce, pred samo zatvaranje servisa u Pozeskoj ulici, ovlascenog servisa. Vrlo su ljubazni, barem ono sto sam zakljucio po ponasanju sa 3 coveka pre mene. Nemam zamerki na ponasanje iako je samo "osoba koja konstatuje i zavodi" u pitanju. Od nje sam dobio informaciju da ce najverovatnije biti zavrseno polovinom sledece nedelje jer je malo guzva jer su se svi vratili sa odmora i tako... :)


Pozdrav!

leonine
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 175
Pridružio se: Čet, 25. Avg 2011. 22:51
Lokacija: Bg

Post od leonine »

Sceka222, nema te sa informacijama sta se desava :) Ajde daj neki update situacije. Ali neki pozitivan po tebe.
Nokia 6600 slide; Nokia E72

Sceka222
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 75
Pridružio se: Pon, 29. Okt 2007. 05:01
Lokacija: Beograd, Srbija

Post od Sceka222 »

leonine, ma ne stizem... Bio sam u servisu u petak, kazu da je "ozbiljnija stvar u pitanju" tako da je predat u neki servis "vise instance"?! Nisam imao vremena da se vise raspitam, nadam se da cu u pon - utorak naci vremena da opet odem do njih. Interesuje me varijanta kako se trazi novi telefon jer ovaj nema ni 4 meseca od kupovine (05.07.2011)... Na PP...

Pozdrav!

leonine
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 175
Pridružio se: Čet, 25. Avg 2011. 22:51
Lokacija: Bg

Post od leonine »

Poslala ti pp...

servis.kompa, skar
, ma super oni menjaju maticne ploce. Meni su zamenili na E72. I baguje da bog sacuva. WLAN se sam od sebe ukljucuje, iako je iskljucena automatska pretraga da ne cedi bateriju, opet po ekranu imam neke linije kao da je tema (black professional) nijansirana... Toliko o novoj ploci.
Nokia 6600 slide; Nokia E72

Sceka222
Neredovni učesnik
Neredovni učesnik
Postovi: 75
Pridružio se: Pon, 29. Okt 2007. 05:01
Lokacija: Beograd, Srbija

Post od Sceka222 »

Sad sam bio u servisu (poslali mi SMS jutros), kazu da je "Nakon pregleda navedenog uredjaja, utvrdjeno je mehanicko ostecenje uredjaja i prekid viseslojnih vodova, koji uzrokuje prekid rada aparata ili pojedinih funkcija. Kvar uzrokovan nastalim mehanickim ostecenjem na unutrasnjost mobilnog telefona nije obuhvacen garantnim uslovima (IZJAVA O GARANCIJI I USLOVA GARANCIJE PREDUZECA MOBIS ELECTRONIC d.o.o. BEOGRAD prema cl. 21 Zakona o zastiti potrosaca ("Sluzbeni glasnik RS", broj 79/05))
Cena popravke priblizna ceni novog aparata, a time i neisplativa (popravka moguca ali neekonomicna).
Molimo postovanog korisnika za razumevanje."

Znaci, sve sto sam slusao i citao je apsolutno tacno, naime, da su obicni lopovi i prevaranti. Pa telefon je kupljen 05.07.2011 godine, znaci nesto vise od 3 (tri) meseca! Ko je, bre, lud da cacka po novom telefonu ili da ga nosi u neki prizvoljni servis kad ima garanciju na dve godine?! :) Pa smesno je koliko su smesni! Ali nema veze, nece im to tek tako proci. Nemam sad vremena ali pocetkom sledece nedelje cu to da pocnem da ganjam...

Pozdrav!

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Oni u servisu prvog nivou su ti pokidali štampu na ploči, a oni na drugom nivou su to uočili.
Džabe ćeš gubiti vreme i živce.
Oni su "ovlašćeni" servis i njihova je poslednja.
Tako nam i treba kad je u Srbiji ovlašćeni serviser hrvatska tvrtka "Mobis" d.o.o.
Te fore ne bi mogle da prođu u lijepoj njihovoj.
Trebalo im je 24 dana da to uoče? Neverovatno

leonine
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 175
Pridružio se: Čet, 25. Avg 2011. 22:51
Lokacija: Bg

Post od leonine »

Vrlo je moguce to sto ti siki kazes. Nego, lepo cu ja malo kasnije na temi problem sa servisiranjem telefona u garantnom roku da napisem sta se meni desava i kako to resavam. Neka znaju ljudi. Bolje da uce na tudjem iskustvu nego na svom :D

Ti Sceka idi na tu temu, da procitas pisaniju, odgovorila sam ti tamo.
Poslednja izmena od leonine u Pet, 21. Okt 2011. 23:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Nokia 6600 slide; Nokia E72

cyber_vrbas
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 223
Pridružio se: Ned, 20. Sep 2009. 16:36

Post od cyber_vrbas »

@siki069

- Ovlasceni servisi (Mobils i sl.) identico "sranje" prave i u HR. Iz iskustva ti kazem da se ponasaju jos i gore. NPR. Kolega koji ima respektabilni servis je primio telefon koji je bio u garantnom roku, otvorio je telefon bez ostecenja GARANCIJSKIH nalepnica i fotografisao ceo telefon. Zatim je isti sklopio i poslao ga OVLASCENOM servisu na "SERVIS", dobio ga je posle 30 dana sa "konstatacijom" da je telefon POKVASEN i IMAO DODIRA SA VODOM, i da NE PODLEZE GARANCIJI, a STIKERI koji su MARKERI na VODU se lepo vide (na slici od kolege su BELI a na slici od servisa CRVENI), sta mozes da konstatujes : mozes da konstatujes da su oni LICNO sami telefon pokvasili !

Toliko o NACIONALIZMU i SRBIZMU !

@leonine

Licno nisam upoznat sa firmom Mobis, ali sa Promobi jesam, i mogu da ti kazem da taj servis radi po svim principima i standardima NOKI-je. Poseduje VRHUNSKU opremu i VRHUNSKI kadar.

Iskustva pojedinaca su u svim poljima problematicna, krecu se od dobrih do losih.

Takodje znam i ljude (od gazde do svakog komercijaliste i direktora) u firmi PIN soft, i mogu da tvrdim da ti oni nisu ni u kakvom slucaju mogli reci bilo sta lose sto se tice OVLASCENIH servisa.

Ako gresim, dokazi ovde, nije ok "pljuvati" po nekome bez dokaza.

P.S. Da se razumemo, niti ja VOLIM niti BRANIM, niti KUNIM ikakava servis, govorim samo o cinjenicama i o tome, da se i u ovakvim situacijama mora dooobro obratiti paznja. Ne osudjivati KOLEKTIVNO, vec pojedinacno. To vazi u svim segmentima poslovanja, ne samo u ovom !

leonine
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 175
Pridružio se: Čet, 25. Avg 2011. 22:51
Lokacija: Bg

Post od leonine »

cyber_vrbas , jesi u pravu da bez dokaza nema losih reci, slazem se. Ali...iz Mobisa su mi poslali telefon bez dela maske i jos je ram bio iskrivljen. U Promobiju jesu bili korektni i oni su dodali taj deo. Kada sam ih pitala a sta cemo sa iskrivljenim ramom, njihov serviser mi je rekao da mora da se menja. Ja pitam a ko snosi troskove, on mi kaze pa vi. Ja pitam, ja iako ja nisam odgovorna za to, iako je ocigledno da je na servisu iskrivljen. A on mi kaze, pa dokazite. Nikakav problem. Pre nosenja na servis sam telefon slikala iz svih mogucih uglova, bateriju tj. onaj broj na njoj i poklopac tj. one brojeve na njemu.

A sto se tice PIN Computersa, mogu ti na pp poslati ime i prezime coveka koji mi je to rekao i nejgovu funkciju u PIN-u. I napisacu ti doslovce sta mi je on licno rekao za Promobi i Mobis. Ne zelim coveka javno ovde da provlacim.

Ti jesi sve u pravu sto si rekao, ali ja zaista imam argumentovanu i sa dokazima potkrepljenu svaku rec koju sam napisala.
Upravo zato ovih dana cekam odgovor iz PIN Computersa, pa ako mi ni oni ne izadju u susret ide tuzba svima koji ucestvuju u ovoj prici. Pa ce sud utvrditi cija je odgovornost Nokija koja je radila 23 dana. Zamenjena joj je maticna ploca i sa servisa je opet vracen sa bagovima, neispravno radi i ostecena mi je maska. Ja se vec dva meseca maltretiram sa necijim bezobrazlukom. Jedino su u PIN-u bili ljubazni da sve saslusaju i da probamo da resimo problem. Tom coveku kojeg pominjem sam jako zahvalna jer je preuzeo to na sebe. Videcemo sta ce on uraditi. A onda ako treba ceracemo se sudski.

Ja sam kao korisnik Nokia uredjaja i kao kupac, ostecena po svim stavovima clana 54., novog zakona o zastiti potrosaca. Moj problem nije sto drzava marzama maltretira dobavljace niti sto su nesredjeni odnosi izmedju mts-a, Hendija, Mobisa i PIN-a. Po meni, u mojoj prici je najodgovorniji Hendi. Jer za to sto je u njihovoj radnji odgovaraju oni, a ne PIN. A Hendi takodje stoji na Nokijinom sajtu kao ovlasceni diler telefona.
Posto je telefon uzet uz produzenje ugovora na mts-u, trazila sam Telekomu da mi posalje papir koji bi predstavljao vezu u zakonskom smislu izmedju njih i Hendija. U aneksu ugovora koji sam potpisala za telefon se kao potpisnici ugovora navodimo MTS i ja. A potpisi na ugovoru su moj potpis i potpis lika iz Hendija i Hendijev pecat. To ne moze tako. Za sada sam trazila Telekomu da mi posalje papir koji bi predstavljao vezu u zakonskom smislu izmedju njih i Hendija. Ako taj papir ne postoji znaci da je aneks nistavan. A ako postoji a nece da mi ga proslede, idemo na sud.

Sve u svemu napisacu moj slucaj na temi problem sa servisiranjem telfona u garantnom roku, pa neka ljudi uce na tudjem iskustvu. Bolje nego na licnom.

Toliko.

I da, jos ovo, ako poseduje vrhunsku opremu i vrhunski kadar, zasto je zamena maticne ploce za njih tezi kvar? Zasto oni ne mogu da odrade to vec salju u Mobis? Ne pitam ovo ironicno, nego zaista me zanima zasto ne postoji jedan servis nego imaju to servis nizeg (Promobi) i servis viseg nivoa (Mobis)?
Nokia 6600 slide; Nokia E72

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

leonine,

Da razjasnimo....

Servis "viseg nivoa" postoji nama najblize samo u Madjarskoj ! Dakle ne dozvolite da Vas neko laze.Isto tako kao i kolega tvrdim da "Promobi" radi po svim propisima Nokie i licno poznajem gazdu (vlasnika).

Sta taj iz PIN-a prica,to samo govori o njemu samom...no to je nebitno !!


Osnovni problem je sto Vi zakon ne tumacite kako treba.Dakle OVLASCENI prodavac NIJE DUZAN da vama servisira telefon(NITI SME DA GA OTVARA),cak nije ni duzan da ga posalje(iako vecina to uradi),vec SERVIS telefona mora da obavi iskljucivo OVLASCENI SERVIS !!!!

Kako ce kome uraditi,to sve zavisi,kao sto kolega rece,video sam sve i svasta.....video sam telefon koji je bio u vodi i popravljen,video sam toliko izgreban telefon a ipak popravljen bez ponistavanja garancije,ali isto tako video sam i NETAKNUT telefon vracen sa konstatacijom da je mehanicki ostecen.
Isto mogu da potvrdim sto je kolega rekao,u svim exYU republikama(sm Slovenije) ista je stvar sa OVLASCENIM servisima.....i to je tako,ovo je Balkan,ko je bio pametan otis'o je,ko je ostao nikad mu nece biti bolje...

:smutny:

pozz

leonine
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 175
Pridružio se: Čet, 25. Avg 2011. 22:51
Lokacija: Bg

Post od leonine »

drgrga,slazem se ja sa tobom donekle, sve stoji. Ja i jesam telefon odnela direktno u ovlasceni servis. Uostalom, da ne bi ovde naklapali price ja cu sve kompletno napisati na pomenutoj temi pa koga zanima neka procita. Prema meni je Promobi bio korektan, ali nikako serviser jednog takvog servisa ne sme da kaze pa dokazi da je iskrivljeno na servisu. Neka Promobi sa svojim radnikom resi to sto ih on predstavlja kao neprofesionalan servis.
No dobro, kao sto sam rekla posto se svi peru od odgovornosti mene vise ne zanima ko je odgovoran ili ne. To ce odluciti sud. Lepo idite i ti i cyber vrbas na temu o E72 pa se uputite u moj problem pa onda mozemo da pricamo o istom. Mislim mozemo i ovako ali nemate sve cinjenice vezane za moj problem pa da ne obajsnjavam sve naknadno pet puta, samo zbog toga. Kazem, iznecu sve na temi koja je adekvatna pa tamo mozemo polemisati.
Uostalom, moj problem ovde nije tema da ne bude off topic. :)
Nokia 6600 slide; Nokia E72

cyber_vrbas
Entuzijasta
Entuzijasta
Postovi: 223
Pridružio se: Ned, 20. Sep 2009. 16:36

Post od cyber_vrbas »

@leonine

Ja sam te u svemu razumeo, nemoj pogresno da me shvatis, ali ti izgleda nisi razumela ni mog kolegu Grgu, niti mene (Pedju).

Niko se ne"hvata" tvog problema, pricamo samo o ovlascenim servisima.

A opet ima tu poodosta da se prica, ali koliko ljudi - toliko i cudi.

Drago mi je da si se donekle slozila sa nama, ali ipak mislim da to sa sudom ne treba da radis, da se bacas u trosak koji je u startu barem 4 x vrednost tog telefona, i sa sigurno dobijenom tuzbom trebace ti 2 godine da naplatis svoje potrebe.

Pokusaj preko unije potrosaca da resis slucaj.

P.S. SLike telefona pre odnosenja na servis ti ne znace nista, to ce ti oboriti k`o "dobar dan". Ostecenje se moglo desiti do donosenja u servis (to ce oni reci).

P.S.S. Ovo su ti sve dobronamerne preporuke, da is"c"eras svoje na cistac.

pozz. i budi mi sretna, nerviranje ce ti samo oduzeti zdravlje, nes`nista dobro dobiti ! :wink:

Odgovori