![Ma, neću da ti kažem. :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
dusandule, ako nisi prvo odneo telefon tamo gde si ga kupio, tesko da ce ti servis napisati zamenu. Jer zamena se trazi u radnji, pa onda oni pisu reklamaciju i salju telefon na proveru u servis. Kada se utvrdi da ti nisi prouzrokovao ostecenje, daju odobrenje za zamenu. Ako si preskocio radnju, i odneo telefon u servis, servis ti nece pisati zamenu jer oni onda toj radnji moraju da refundiraju telefon sa kompletnim prodajnim pakovanjem.
Daj Boze da gresim, jer nisam videla da si napisao da li je telefon kupljen u poslovnici ili u nekoj radnji koja diluje usluge nekog od operatera, ali ovo je ono sto sam ja saznala kroz moj problem i uspela nakon tri meseca da se izborim sa tim. mts konkretno ima politiku da u roku od 72 sata ako uocis neispravnost mozes dobiti zamenu, a sve sto uocis nakon toga ne vazi i telefon mozes nositi samo na servis. Oni tu krse zakon jer zakon lepo kaze da trgovac (mts, vip, telenor ili radnja koja diluje njihove usluge) odgovara za ispravnost proizvoda u prvih 6 meseci od kupovine. U tom periodu ako se desi kvar imas pravo na zamenu uredjaja i cak i ne moras da dokazujes kvar ako je ocigledan, kao na primer taj tvoj problem sa navi tasterom.
U svakom slucaju, srecno
![Srećan sam. :)](./images/smilies/icon_smile.gif)