Ah da i njima su uvek male plate jer ih redovno primaju
Yettel novosti
- Ivan Cirkovic
- Banned
- Postovi: 972
- Pridružio se: Sre, 19. Jul 2006. 08:49
- :: LG G5 SE
- Lokacija: Cacak
- Kontakt:
- Ivan Cirkovic
- Banned
- Postovi: 972
- Pridružio se: Sre, 19. Jul 2006. 08:49
- :: LG G5 SE
- Lokacija: Cacak
- Kontakt:
-
CikaKure89
- Slučajni prolaznik

- Postovi: 5
- Pridružio se: Čet, 13. Okt 2011. 16:13
Imam jedno pitanjce za vas korisnike Telenor mreze. U februaru mi istice treci dvogodisnji ugovor u mts-u. Zadovoljan sam uslugom, zadovoljan sam paketom i cenama, ali nervira me njihova ponuda telefona i nacin na kojie ophode prema korisnicima. Po isteku ugovora Telekom deli telefon na sledeci nacin. Uzme se prosek prethodnih 6 mesecnih racuna i na osnovu toga vi upadate u jedan od nekoliko segmenata. Ja imam prosecan racun od 2500-3500 hiljade i ja upadam u sedmi segment. I sada na osnovu toga, ja mogu da uzmem za dinar svaki telefon koji pripada tom segmentu pod uslovom da uzmem minimum mixnet L. To je u redu, ali oni trenutno nemaju nijedan normalan telefon u tom segmentu. Imaju u ponudi Galaxy 2, ali on potpada u osmi segment i ja ne mogu da ga uzmem. Cak nemam ni nikakav popust, tako da je on i za mene 36000 uz misnet L, iako sam dve godine redovno placao visoke racune za nase prostore. To me izludjuje i dodje mi da odem od njih samo zbog toga. Zanima me da mi kazete kako to funkcionise kod Telenora? Daju li oni neki popust posle isteka ugovora ili je ista stvar kao kod Telekoma?
- miodrage
- WP_guru

- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
CikaKure89, Telenor ti je tu tek najgori.
Moj savet, pre isteka ugovora, odes u poslovnicu mt:s i trazis sefa, i izlozis u cemu je problem, i kazes da ako nece da ti daju sa nekim popustom, da ces ti biti prinudjen da se prebacis kod drugog operatera. Ako to ne upali, zaista odes i podneses zahtev, pa ce te iz mt:s zvati i nuditi neke pogodnosti, da ne odes. E ako tu uspes da se iscenkas, uspeo si, ako ne... nisu ni bili vredni toga
darkooni, ne moze novi ugovor na stare pakete, mozes samo da nastavis na neodredjeno da koristis stare pakete
Moj savet, pre isteka ugovora, odes u poslovnicu mt:s i trazis sefa, i izlozis u cemu je problem, i kazes da ako nece da ti daju sa nekim popustom, da ces ti biti prinudjen da se prebacis kod drugog operatera. Ako to ne upali, zaista odes i podneses zahtev, pa ce te iz mt:s zvati i nuditi neke pogodnosti, da ne odes. E ako tu uspes da se iscenkas, uspeo si, ako ne... nisu ni bili vredni toga
darkooni, ne moze novi ugovor na stare pakete, mozes samo da nastavis na neodredjeno da koristis stare pakete
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
- mezzano
- Expert

- Postovi: 2389
- Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
- :: Motorola Moto E5 DS
- :: Huawei Y5 II
- Lokacija: Pertate (Leskovac)
CikaKure89, probaj da im kazes da zelis da raskines ugovor. Kod mt:s-a to dosta cesto pali, narocito kod korisnika, poput tebe, koji imaju visoke mesecne racune. Takvo im je pravilo, ali oni znaju da daju vece povoljnosti kad im zapretis raskidom. Ili, jednostavno, podnesi zahtev za prenos broja u Telenor, pa ce te, verovatno, ovi iz mt:s-a zvati i nuditi bolje uslove, nego sto su ti, u prvi mah, davali. A mislim da ta ponuda za produzenje ugovora, uz takozvanu "segmentaciju" vazi 3 meseca, pa mozes i sacekati, mozda nabave neke telefone koji ti budu odgovarali.
-
CikaKure89
- Slučajni prolaznik

- Postovi: 5
- Pridružio se: Čet, 13. Okt 2011. 16:13
Hvala miodrage i mezzano na odgovorima. Prijatelj mi je sef poslovnice, i kaze mi da nema nacina da mi on ponudi bolje uslove, tako da mi je dzaba da se cimam i pretim. Jedina povoljnost mi je sto ce mi odmah javiti ako stigne neki telefon i skloniti ga u stranu, a kako mts u poslednje vreme osvezava ponudu, to ce biti za 6 meseci.....
CikaKure89, zašto ne bi razmislio o VIP-u? Imaju dobar izbor telefona, cene su im pristojne, a smart paketi nisu loši. Moj brat od strica je već skoro 5 godina kod njih i znam pouzdano da su mu na svake dve godine nudili razne popuste na pretplatu i dobre telefone za 1 din. samo da ostane kod njih.
Što se tiče Telenora, tu iritiraju dve stvari: prvo, uslovi za stare korisnike su isti kao i za nove tj. nema popusta za vernost. Drugo, cene telefona su paprene. Ja koristim Telenor mrežu već 7 godina na postpaid-u ali nikada nisam uzeo telefon iz principa.
Što se tiče Telenora, tu iritiraju dve stvari: prvo, uslovi za stare korisnike su isti kao i za nove tj. nema popusta za vernost. Drugo, cene telefona su paprene. Ja koristim Telenor mrežu već 7 godina na postpaid-u ali nikada nisam uzeo telefon iz principa.
-
CikaKure89
- Slučajni prolaznik

- Postovi: 5
- Pridružio se: Čet, 13. Okt 2011. 16:13
Servis *111# je sada u funkciji za korisnike koji su imali problema prilikom pozivanja ovog koda.
http://i.evocentar.net/wkyTV5
http://i.evocentar.net/wkyTV5
iPhone 6 Plus




