mnogo bi nam svima koristilo kada bi pored cene stavljali i koliku prodavnice daju garanciju na telefone......to je po mom mishljenju vrlo vazan faktor pri kupovini telefona......pa ako bi mogli to da dodate mnogo bi mi znacilo a nadam se i ostalima....THANS.....
Pa jeste korisno, ali nije od presudnog znacaja...valjda ukoliko ti treba ta informacija, pozoves lepo prodavnicu i pitas, ne mora sve da bude ,,postavljeno na tanjiru''
Korisno jeste, al mislim da je mnogo da se prati i to... Mislim, na kraju ce neko da trazi da se ispisuje i IMEI telefona koje prodavnica nudi...
Nisam glasao, jer bih se opredijelio za "ne znam".
popste napisao:Pa jeste korisno, ali nije od presudnog znacaja...valjda ukoliko ti treba ta informacija, pozoves lepo prodavnicu i pitas, ne mora sve da bude ,,postavljeno na tanjiru''
Slazem se da ne mora da bude sve na tanjiru......p.s. ovo je bio samo prijateljski savet....ali meni je presudno u kupovini jer su me neki zavlacili i po 2 meseca da bi mi na kraju dali nov telefon ili ponudili zamenu.....uvek bi dao koji evro vishe za sigurnost....
Mislim da je to dobra ideja, garancija je vrlo vazna informacija prilikom kupovine,a mislim da to nije tesko uraditi posto uglavnom prodavci odredjuju trajanje garancije isto za sve modele mobilnih telefona(Tako je bar u prodavnicama koje znam).
Mirko BGD, da, to je ona klasika usled ne stručnog korišćenja ili vizičkih oštećenja...pa se zaista i svede samo na softver... Ali bolje "išta nego ništa"
Zoka napisao:Mirko BGD, da, to je ona klasika usled ne stručnog korišćenja ili fizičkih oštećenja...pa se zaista i svede samo na softver... Ali bolje "išta nego ništa"
Potpuno se slazem sa Mirkom,zalosno je sta pise u garancijama,i uglavnom se pominje samo softver,malo ima izuzetaka i svi uglavnom u slucaju kvara pominju pad telefona i nestrucno rukovanje.Ali kod novih telefona Simbian v.8.0,flesovanje je vrlo skupo i malo servisa ima odgovarajucu opremu pa i to znaci kad je u garanciji(Bolje ista,nego nista).
vivann napisao:mnogo bi nam svima koristilo kada bi pored cene stavljali i koliku prodavnice daju garanciju na telefone......to je po mom mishljenju vrlo vazan faktor pri kupovini telefona......pa ako bi mogli to da dodate mnogo bi mi znacilo a nadam se i ostalima....THANS.....
Pa sama informacija ne, ali moze da skodi Milanu (ili ko vec uredjuje cijene i to). Oduzima to vremena ipak... A i svaka firma ima razlicite USLOVE garancije, neka moze da daje npr. 1 god ali samo na softver, a neka 6 mjeseci pa na aparat... Shta je tu bolje, a? A to bi bilo malo teze sve da se prati...
Al ima i stvarno korektnih prodavnica kao shto je Quadra gde su mi 2 puta dali nov telefon kada se moj pokvario......i naravno Tehnomarket gde su mi jednom vratili pare i ponudili drugi....ako je suvishe zahtevan posao onda nishta......nije neophodno....i ovako je sjt jedan od najboljih......
* maloprodajna cena sa uključenim PDV-om. Dinarske cene modela se dele sa prodajnim efektivnim kursom NBS koji se ažurira na svakih nekoliko dana. Plaćanje ISKLJUČIVO u dinarskoj protivvrednosti.