Desire Z neće da podigne sistem

flešovanje softvera, popravka, kvarovi
Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

mezzano, ma da bre, priznali mi garanciju. Jos ja sutra treba putujem, uopste se nisam nadao, pomirio se da nema da ga vidim bar jos mesec dana minimum. Ko da su znali, bas sam prijatno iznenadjen.
servis.kompa napisao:Ajde ziv bio i da ga dugo koristis :)
Hvala. Ako uspe da me izdrzi, sto se mene tice bar jos dve-tri godine ce uspesno da odoleva konkurenciji, dok se ne pojavi neka prava azdaja sa LTE i Windows 9 Ultimate :):)
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

drgrga napisao:Lobachewsky,
Odnesi u pouzdan privatan servis i plati,i zaboravi garanciju....
Lepo te je savetovao drgrga. :D

bachika
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 946
Pridružio se: Pon, 20. Feb 2006. 18:45
:: Iphone 7
:: Lenovo P780
Lokacija: On the road to the hell

Post od bachika »

Lobachewsky, a zanima me koja je konstatacija kvara. I srećan sam jer se sve završilo veoma dobro!!! :D :D
Live to Ride, Ride to Live. I prefer to reboot my phone through SetCPU

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

mezzano,

Ne razumem tvoj cinicni komentar.....i nemojte se mnogo radovati.....

Lobachewsky,


U svakom slucaju zelim ti svi srecu,ali budi fer i javi se za par dana i napisi kako se telefon ponasa.....(ja i dalje sumnjam da si dobio NOVU plocu,daj BOZE da je tako)......pozdrav,
Poslednja izmena od drgrga u Sre, 29. Feb 2012. 01:01, izmenjeno 1 put ukupno.

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Ako je promenjena ploča, ona ima i drugi IMEI.
Znači treba biti napisana i nova garancija.

Dakle *#06" i vidi se IMEI.
Ako je nov onda je OK.
Ako je onaj sa kutije (ili stare garancije), neko tu onda laže.

Skeptičan sam da je ploča promenjena.
Trajalo bi to malko duže.
Daleko je Tajvan.

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

siki069,

Upravo to..... :smutny:

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

drgrga, siki069,
Nov je serijski, i ispod baterije i na *#06#. Zna čiča za jadac. :wink:
Zato sam i odusevljen sto su ko pravi smekeri odradili toliki kvar u najkracem mogucem roku. Bez ikakvih dodatnih cimanja, bez povuci-potegni pokusaja uvaljivanja samo flesovanog telefona kao popravljenog, kako sam se ovde nacitao i naslusao, a evo u ovoj temi posle svega idalje citam.
Ljudi bre cutali i odradili kako treba... svaka cast!

bachika, ne pise koji je kvar tacno bio u pitanju, pise samo: uocen kvar je otklonjen zamenom ploce. I naravno, usput mi flesovali na najnoviji 2.3.3.

Sve u svemu, hvala njima, ali hvala i vama. Pa eto bar sada i vi znate da ovlasceni serviseri mogu da budu jako korektni i da je uvek ipak bolje da prvo probas da iskoristis svoje pravo i svoju garanciju, pa tek onda odes u neki "pouzdan i privatan servis, platis i zaboravis na garanciju". A ne obrnuto. :)
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

Lobachewsky,

Drago mi je zbog toga,vrlo redak slucaj...pregledaj samo temu ovde na forumu bas o ovlascenim servisima.....ipak...budi fer i javi da li imas neki drugi problem sa telefonom koji nisi imao sa predhodnim.....kao sto siki069, rece NOVA PLOCA ne postoji kao rezervni deo,a mogu da poruce,e sad...da je doslz tako brzo....vrlo diskutabilno....

Po meni,dobio si polovnu plocu od nekog drugog telefona koji je mozda kod njih imao samo softw.problem,a tom tamo rekli da ne moze da se popravi...daj Boze da nisam u pravu.....

Ziv bio,POZZ

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

drgrga, bas sam hteo to da kazem, sto je Lobachewsky boldovao u zadnjem pasusu. Znaci covek ima garanciju, kakva god da je, besplatna je, i uvek treba da prvo pokusa da ostvari prava iz garancije, pa ako ne uspe da onda placa popravku. A da je poslusao tebe, platio bi, koliko 50-100e?!
Svaka cast vama serviserima, dajete korisne informacije na forumu, ali ovo nije jedini primer u kom coveka upucujete na "pouzdan privatan servis", kada to ne bi trbalo da bude prva opcija.
Ok bi bilo da kazete "ja naplacujem toliko i toliko za taj kvar", pa ti razmisli da li ces ga nositi u privatan servis ili ne, a ne "zaboravi garanciju. Plati popravku".

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Telefon je predat u VIP, a ne direktno u ovlašćeni servis, jer je telefon VIP-ovo vlasništvo dok traje ugovorna obaveza.
Onda iz VIP-a u ovlašćeni servis. Pa nazad.
Pa ploča dobije sa Tajvana za treptaj oka.
Vraćen korisniku i sve to urađeno za neverovatnih osam dana.
Korisnik ne spominje da je dobio zamenski telefon, ne spominje novi IMEI dok se ne potseti na to.
Nešta se tu debelo ne uklapa.
Bez slike nekog papirića ne verujem ni u zarez iz ove priče.

Pošto ja stalno "tripujem", moguća su dva sledeća tripa:
- dobijena ploča od nekog drugog telefona koji je bio na servisu, sa nekom drugom mukom i time ubije dve muve, a ništa nije ulagano. vuk sit a ovčice na broju ili
- standardna VIP praksa: uz račun za februar će biti uvećan za cenu popravke (15 do 20 hiljada dinara)

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

siki069,

Upravo to...ali na forumima niko ne laze i sve je bajno........a onaj ko govori SUROVU istinu koja se desava u SUROVOM svetu,na jos SUROVIJEM BALKANU se izvrgava ruglu...

Za mene je ova tema zavrsena,ali jos samo jednom :

Lobachewsky,

BUDI FER,uslikaj nam papir i javi se posle 10-tak dana i reci sta ti ne radi na telefonu.....Toliko !

Pozdrav,

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

siki069, drgrga, vas dvojca ocigledno imate neku profesionalnu deformaciju. Kakvo naknadno placanje od 200 evra uz racun kad nisam vlasnik broja? :lol: Ne uklapa ti se prica jer nisam spomenuo da sam dobio novi IMEI dok me niste pitali? :lol: I sto ne spominjem zamenski telefon? :lol: Nisam ga spominjao jer ga nisam ni imao - nudili su mi, ali posto nisam vlasnik vipovog broja nisam imao pravo na njega, dok garancija nije vezana za broj nego za telefon pa sam na nju imao pravo.
siki069 napisao: Nešta se tu debelo ne uklapa.
Bez slike nekog papirića ne verujem ni u zarez iz ove priče.
:lol: Horejsijo, u koji deo price ne verujes? Iskreno i ne moras da verujes. Ni ti, ni ovaj doktor. Posle vasih komentara jasno mi je i zasto ne verujete. Ponasate se ocajnicki kao da vam neko posao ugrozava. Komentari su vam davljenicki. Sada vi mene pokusavate da ubedite da ja zapravo juce nisam ni dobio telefon nazad, ne razumem? Upravu ste, provalili ste me. Bravo. Ispricao sam sta se desilo, ko ne veruje, bez njega se moze. Prestanite da trolujete.
Poslednja izmena od Lobachewsky u Sre, 29. Feb 2012. 16:13, izmenjeno 1 put ukupno.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

Deksi
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 4924
Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
:: one+ nord2
Lokacija: LE

Post od Deksi »

Da da to se ponekad desava kod popravke da racun stigne uz mesecnu pretplatu sto i napisa siki069, "- standardna VIP praksa: uz račun za februar će biti uvećan za cenu popravke (15 do 20 hiljada dinara)"

Stvarno dosad nisam procitao ni ja da je sve ovako brzo i uspesno servisirano od strane bilo kog operatera tj. ovlascenog servisa.
I ljudi koji rade u servisima za svaku intervenciju moraju imati valjane dokaze pa tako i ovaj puta oni samo znaju sta je bilo po sredi i kako ce svom pretpostavljenom u ovom slucaju HTC-u pravdati intervenciju a zamenjena tablica sigurno ce im sluziti kao dokaz.
Kako je prosao Lobachewsky, imao je veliku srecu ili debelu vezu.

Ako oni rese da naplate popravku racun ce dobiti onaj ko je kupio taj telefon i ciji je ugovor vazeci, znaci prvi vlasnik. Bilo je takvih slucajeva.

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

Tvoje izjeve:
"Konkretno ja sam moj platio dinar, bolji qwerty fon u to vreme za te pare nisi mogao da nadjes. Tesko da i sada imas bolji qwerty, koliko god da kostao. Eto. Kraj price"
i
"..ali posto nisam vlasnik vipovog broja nisam imao pravo na njega, dok garancija nije vezana za broj nego za telefon pa sam na nju imao pravo. "

Su kontradikcija (blaži oblik reči laž).

Kako si ga mogao platiti 1 dinar ako nisi sklopio ugovor sa VIP-om i ne koristiš njihovu postpaid karticu?
Poslednja izmena od siki069 u Sre, 29. Feb 2012. 16:34, izmenjeno 1 put ukupno.

drgrga
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1184
Pridružio se: Čet, 21. Sep 2006. 20:48
:: Nisam iz Beograda !

Post od drgrga »

Deksi,

Bitno da smo mi za Lobachewsky, ocajnici........ a ja mu upravo tvrdim da od takvih "ovlascenih" servisa zivim.....i vrlo dobro znam sta pisem,znam za 90 % losih i 10 % dobrih ishoda,otuda i moja recenica koju svi bolduju "bolje odnesi i plati majstoru",nego prepakivacima ploca jer u ovom slucaju si ti mozda dobro prosao a taj drugi na.ebao......dok se takva politika vodi nema ovoj drzavi bolje...

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

Deksi, slicno iskustvo imam i sa nokijom i telefonom N85 - za 5 dana mi je zamenjen oled displej, flat kabal, donji panel (sa softverskim i navigacionim tasterima), zamenili mi naprslu masku donjeg panela, i ceo navigacioni dzojstik (onaj kvadrat). Sve od jednom. Naravno, garancija uvazena. Nista od toga im ja nisam trazio. Odneo sam ga samo da mi zamene taj donji panel jer mi nisu radili softverski tasteri. Isto sam se ovako prijatno iznenadio, nisam znao sta me snaslo i da je tako nesto moguce u srbiji. Pisao sam o tome pre oko dve godine.
Sve u svemu ako imam tolike veze, onda bolje da se ne zae*avas sa mnom. :)
siki069, nije ti palo na pamet da mi ga je neko kupio, ne? Toliko si se uziveo da od sume ne vidis drvo. A zelis da te neko shvati ozbiljno.
drgrga napisao:Deksi,

Bitno da smo mi za Lobachewsky, ocajnici........
Doktore, mislim iskljucivo na tebe i sikija069, mada iskreno vise na sikija. Muci se decko iz posta u post da pronadje neku rupu, ali slabo to nesto. Ti mozda i sumnjas u dobrom pravcu, ali siki hoce da mi dokaze da mi zapravo juce i nisu vratili telefon i da on idalje sedi tamo na servisu pokvaren jer mu se ne uklapa kako ja to mogu da koristim telefon koji zapravo ja nisam kupio. Jer da sam ga ja kupio, sam bih okacio IMEI i fotokopiju garantnog lista telefona i moje licne karte na forum (a ne da me neko podseca), ali i onda bi bilo sumnjivo jer kako mogu u vipu odmah da kupim nov telefon cim udjem u poslovnicu, kada on ne moze tako brzo da stigne cak iz tajvana u srbiju.
Poslednja izmena od Lobachewsky u Sre, 29. Feb 2012. 17:23, izmenjeno 1 put ukupno.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Post od siki069 »

"Odneo ga danas, pa sta bude nek bude"
"Nije ti palo na pamet da mi ga je neko kupio, ne?"

Opet kontradikcija ili ti laž.

Kod VIP-a telefon na garanciju može predati samo lice na čije ime glasi garancija.
Bio sam prisutan kada žena ne može da preda za muža koji je bolestan.
Austrijski hoštapleri joj rekli da kad ozdravi muž donese telefon na reklamaciju.

Da se ne zaplićeš više, već sam ti napisao.
Bez nekog papirića ti ne verujem ni zarez što si napisao.

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

Siki upravu si. Nemam desire z, i nisam ga ni nosio u servis zato sto mi nije crko - jer ga nemam. Strasno.
Da te ja ne ubedjujem, pozovi korisnicki i pitaj da li je neophodno da vlasnik broja odnese telefon na garanciju, ili moze bilo ko, ako ima garantni list. Ti mene uporno ubedjujes da ja nisam bio taj koji je odneo telefon koji zapravo ustvari i ne postoji, i posle ocekujes da te dalje iko ozbiljno shvati. Zaista ne znam kako bih mogao da ti dokazem da sam ja odneo fon, eto imas u poslovnici dva radnika kao dva svedoka, oni mogu da potvrde moj alibi da sam te kobne veceri bio u poslovnici vipa. Daj lepo priznaj da si trol koji se u slobodno vreme lozi na CSI serije.
siki069 napisao: Bez nekog papirića ti ne verujem ni zarez što si napisao.
Dal ti mislis da te posle svega vise iko shvata ozbiljno da bi tebi bilo sta dokazivali?
Dizem ruke od tebe. Nikome ja nisam u obavezi bilo sta da dokazujem, hteo sam samo da podelim moje iskustvo sa ljudima na forumu. A ti veruj, ne veruj, sto bi reko bajaga.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

Banega
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 114
Pridružio se: Pet, 23. Dec 2011. 19:26

Post od Banega »

Kako je moguce da nekom stigne dodatno na racun i suma za popravku i servis telefona, ako prethodno serviser ili ti osoblje nisu rekli vlasniku popravka je toliko i toliko i bice vam dodata na mesecni racun???? Nema tu meni neke logike. Decko je ispricao svoju pricu, ako verujete verujte, prosao je kako je prosao, tj onako kako i treba da prodje. Ako laze, laze samog sebe, a ne nas :uhuh:

mezzano
Expert
Expert
Postovi: 2389
Pridružio se: Uto, 26. Dec 2006. 11:34
:: Motorola Moto E5 DS
:: Huawei Y5 II
Lokacija: Pertate (Leskovac)

Post od mezzano »

Ni meni nije jasno na osnovu cega ce mu naplatiti? Covek je imao garanciju. Ako kvar nije pokriven garancijom, oni moraju da ga obaveste da ce mu naplatiti popravku, a ne da mu poprave telefon, i onda naplate popravku?! Kako ce to da tarifiraju na racunu za usluge mobilne telefonije?! :?
Lobachewsky nema razloga da laze, a uostalom ovde je od '05, a i ima odredjenu reputaciju na forumu, tako da nemam razloga da mu ne verujem.

Serviseri postupaju, donekle, razumljivo, jer su, u neku ruku "zainteresovana strana". Njima je u interesu da ovlasceni servisi budu sto vise diskreditovani, jer ce oni tako imati vise posla. Nemam nikakvog razloga da branim ovlascene servisere, ali mi je u ovom konkretnom slucaju zasmetalo to sto navode ljude da ne pokusaju da iskoriste prava iz garancije.

Odgovori