Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
I ja imam problem Kupio sam telefon samsung I7110 pre mesec dana u servisu u Somboru ( ime servisa SO-LE), preko mobilnionline.com i imam problem sa trajanjem baterije, baterija ne traje ni 1 dan, telefon se napuni za 30min, telefon je slat na servis 2x i prvi put je zamenjena baterija zadrzan oko 2 nedelje, a drugi put punjac u roku od mesec dana, naravno i dalje telefon ne radi, a sada serviseri nece da mi se jave na telefon,koliko god ja zvao oni se samo na moj br ne javljaju, zovnem ih sa drugog br i oni svi pogubljeni mazu, lazu i misle da sam sisao vesla, a gazda servisa s kojim sam razgovarao me ubedjuje da je normalno da baterija toliko drzi iako su naveli prilikom druge popravke da baterija treba da izdrzi 11h razgovora, a telefon se vec posle 3h razgovora gasi, i kada sam mu rekao da li mogu da mu posaljem telefon na popravku opet ili da ih tuzim ( posto sam razgovarao sa advokatom i rekao mi advokat da mogu da ih tuzim u sluzbi za zastiu potrosaca) on mi je rekao da mu opusteno po**sim onu stvar . Jako me je uvredio i interesuje me da li mogu i na koji nacin da ih tuzim tako da dobijem drugi nov telefon ili eventualno vracanje novca... Inace naravno kad treba da se kupi telefon kod njih ima da vam jedu iz ruke i da vas ubedjuju da je koza krava, a kad ga kupite e onda vas vredjaju na sav glas, i nikome ne bih preporucio da kod njih kupuju nesto, to su namazani mufjuzi.Molim za pomoc.Hvala u napred
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
nemanjab2, hteo sam i ja od njih da kupim E72 jesenas ali sam odustao, nekako mi rizicna ta kupovina telefona na nevidjeno.
Stalno pratim njihov sajt i imaju dobre cene i citam komentere koje ljudi tamo pisu o telefonima na njihovom sajtu i kad to tamo citam sve se pise najbolje.
A evo sad sam procitao i za taj tvoj telefon i za njega i napominju da je problem baterija. klik
Stalno pratim njihov sajt i imaju dobre cene i citam komentere koje ljudi tamo pisu o telefonima na njihovom sajtu i kad to tamo citam sve se pise najbolje.
A evo sad sam procitao i za taj tvoj telefon i za njega i napominju da je problem baterija. klik
Deksi , ma kakvi bre to oni sami sebi komentarisu modele telefona i navlace ljude, a posle ih napusavaju kada ih zeznu, a sada sam punio bateriju na univerzalni punjac za baterije i drzi kako treba, traje duze od 1 dana i znaci da je ocigledno problem u telefonu, samo sto servis ima loseg gazdu, kakv gazda takav i servis, mufljuzi i olosi jedni nevidjeni, ne kupuj druze kod njih ni papir za stampac, verovatno ni on ne valja, nemoj da se zeznes kao ja...pozzz ))
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
i7110 je dobar telefon, ali je tebi izgleda zapao feleričan primerak.
Navedeni prodavac ima najviše mesec dana garanciju od dobavljača. To što oni daju 6, 12 ili 24 meseca garanciju je šarena laža za naivne kupce.
Prava garancija je garancija ovlašćenog uvoznika, a to dotični sajt očigledno nije.
Što se tiče tužbe, ako nemaš fiskalni račun, a 99% je da ga nemaš, onda samo možeš opušteno.
Nemaš nikakav dokaz da si telefon kupio kod navedenog sajta.
Navedeni prodavac ima najviše mesec dana garanciju od dobavljača. To što oni daju 6, 12 ili 24 meseca garanciju je šarena laža za naivne kupce.
Prava garancija je garancija ovlašćenog uvoznika, a to dotični sajt očigledno nije.
Što se tiče tužbe, ako nemaš fiskalni račun, a 99% je da ga nemaš, onda samo možeš opušteno.
Nemaš nikakav dokaz da si telefon kupio kod navedenog sajta.
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Siki069, I garanciju i racun sa potpisom, pecatom, imei brojem, datumom kupovine, nazivom mesta i radnje, sa sve papirima koje sam dobio kada je slat na reklamaciju imam, tako da dokaz imam dobar )) I vec sam ih tuzio...
- tomas.hokenberi
- Moderator
- Postovi: 4747
- Pridružio se: Pon, 03. Sep 2007. 18:02
- :: Samsung GalaxyNote20
- Lokacija: Beograd
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
nemanjab2, racun sa potpisom i pecatom nije fiskalni racun. Fiskalni racun je onaj racun koji ti odstampa (fiskalna) registar kasa. Rukom pisani racun, sa potpisom prodavca i pecatom firme to nije. Mozes eventualno da ih prijavis posto prodaju robu bez fiskalnog racuna.
Pravila otvaranja tema i davanja odgovora
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Samsung SM-N980F Galaxy Note 20 256GB
Samsung SM-T870 Galaxy Tab S7 + Transcend 512GB
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Kao sto sam i napisao vec sam ih tuzio...hvala na pomoci.
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Fiskalni račun je jedini validan dokaz da si telefon kupio kod njih.
Sve ostalo je šarena laža. Garancija ne važi bez fiskalnog računa.
Možeš jedino da im navučeš inspekciju jer prodaju robu bez fiskalnog računa.
Za tvoj i7110 nećeš uraditi ništa.
Sve ostalo je šarena laža. Garancija ne važi bez fiskalnog računa.
Možeš jedino da im navučeš inspekciju jer prodaju robu bez fiskalnog računa.
Za tvoj i7110 nećeš uraditi ništa.
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Citajuci ovo resio sam i ja da iznesem svoj problem, pa ako neko ima neki predlog ili savet bio bih zahvalan
Pre mesec dana mi istekne 2-godisnji ugovor kod Telenora, i resim da uzmem novi telefon i to Samsung Galaxy S plus i samim tim produzim ugovor (9. maja). U njihovoj radnji u Knez Mihajlovoj sam uzeo novi mob i potpisa ugovor, pri cmeu je prodavac uredno pokazao mobilni i pokrenuo ga i tad je bilo sve u radu. Međutim, od prvog telefon je poceo da se restartuje sam od sebe, i to uvek kad je bio u stand by rezimu, nikad dok sam radio na njemu nesto. I uvek je bila situacija da njemu odjednom pocinje pocetni ekran, nije bio slucaj da ga on postepeno gasi pa ukljucuje, nego telefon je uvek stojao pored mene i samo odjednom vidim da pocinje da dize sistem. Jednom je smao pokazao da mu je prazna skroz baterija (iako je bila polupuna) i skroz se ugasio i morao sam rucno da ga ukljucim. I posto me je uhvatio bio vikend, odem posle 5 dana u telenor da vratim mobilni (za tih 5 dana se 3-4 restartovao i jednom ugasio). Ispricam sve prodavcu, i on meni kaze da oni zamenjuju telefon za novi, ako se do 7 dana od uzimanja pojavi neka greska, ali kao da moraju u servisu da najdu gresku, da bi na osnovu toga mogli da mi daju novi. I tako oni poslaju u servis, na reklamaciji napisu da je telefon DOA. Ovlasceni servis je BG elektronik. Posle nekih 9 dana, zovu me iz telenora da podignem telefon. Naravno u servisu nisu nasli nista, tj nisu uocili navedenu gresku, i smao su upisali najnoviji firmver. Prodavac je bio ljubazan i rekao da bi mi rado dao novi, ali kao nema na osnovu cega jer nisu nasli nista, i rekao mi da ako se opet ponove iste greske odmah da se vratim.
Posle toga telefon je kod mene bio DVA dana, pri cemu se opet restartovao 2-3 puta, i jednom je cak izgubio mrezu, i nije je nasao dok ja nisam rucno restartovao mobilni. Naravno iznerviran, odnesem telefon opet u telenor, kao sto rekoh posle 2 dana, i ispricam sve nekom drugm prodavcu, jer nije bio tu onaj sto mi je izdao mobilni, pri cemu sam zahtevao da mi se zameni mobilni i pozvao sam se na zakon o zastiti potrosaca, ali je on opet poceo pricu da mora u servisu da kazu da se zameni, i ja tu umesto da trazim da pricam sa sefom pristanem da opet poslaju u servis ali izdiktiram u reklamaciji sve do detalja sta se dogadjalo sa telefonom.. pri tome je prodavac bio u fazonu pa dzabe ga saljes opet u servis, jer kad nisu otkrili prvi put nista nece i sad, i manje vise mi je rekao sta mi mozemo kad se on restartuje - na moje zaprepascenje.. medjutim kazem ja njemu poslaji ga ti u servis ici cu ja licno da pricam sa serviserom, pri cemu sam u reklamaciju naveo jos da ako oni meni ne veruju da se restartuje, ima tajmer koji meri koliko je telefon radio od zadnjeg gasenja, jer kontam ne moze serviser pored njega da sedi 24h..
Posle par dana odem ja u servis gde su isto bili u fazonu da mora da se nadje greska da bi mi odobrili zamenu, i da se promena firmvera od strane kompanije Samsung ne racuna kao greska, i da na osnovu toga nece zameniti, ako ne nadju nesto drugo. Tad sam zahtevao i da pricam sa serviserom, koji je poceo da uvija o nekim tehnickim stvarima tipa da oni testiraju telefon masinksi pa rucno, tj proveravaju ga samo, ne sme ici pod srafciger bez mog odobrenja.. spomenuo je da on pokrece neke aplikacije na mobilnom, njemu je vazno daj taj neki softver ili aplikacije rade ok (mislim da je spominajo neki PDA), zvucao je kao da hoce sto vise strucnih stvari da kaze da bih ja sto manje razumeo.. i kad sam mu spomenuo tajmer i da se ugasio jer je pokazao praznu bateriju, on je rekao na moje zaprepascenje, da mu tajmer nije bitan jer je nepouzdan, a i da ne gleda bateriju jer mu nije vazna!!! (napomena to nije bio serviser koji je gledao moj mob, vec jedan od servisera tamo). i spominjao je da greska moze biti i zbog SIM ili memorijske kartice.. nemam memorijsku karticvu, a SIm jeste stara nekih 5 god, ali zvuci kao da se izvlace na to, ai uostalom kakve veze ima SIm sa tim sto je pokazao praznu bateriju..
i posle nekoliko dana zovem ja Servis da vidim sta je na kraju bilo, i smao mi je operater rekao da nije uocena greska, i da su napislai da e proveri SIm ili memorisjka kartica, i sad cekam da me pozovu iz telenora da pokupim telefon, sto ce biti vrv sutra (17 dana od kako sam ga drugi put rekalmirao u telenoru)..
Kad budem otisao razicu da pricam sa nekim ko ima veca ovlascenja a ne obican prodavac i da se raspravim sa njim, jer necu da ispadnem budala za svoje pare.
Zaboravio sam da napomenem kad sam drugi put bio u telenoru, kad sam prodavcu rekao da znam da oni menjaju za nov uredjaj ako do 7 dana se nadje greska, na sta on meni mrtav ladan, pa jao danas vam je 17 dan od kako ste ga vi kupili, aravno na sta sam aj bio NE ZANIMA ME, prvi put sam ga reklamirao posle 5 dana, a u servisu su mi rekli da je rok za zamenu za nov mesec dana a ne 7..
u medjuvremenu sam pricao sa drugom koji radi u Gigatronu koji mi je rekao da oni do 7 dana menaju bilo koju tehnciku robu iz nebitno kojeg razloga!! i da to treba da vazi za sve..
elem da ne duzim, ako neko ima neki savet ili predlog bio bih unapred zahvalan
(text je malo poduzi, morao sam)
Pre mesec dana mi istekne 2-godisnji ugovor kod Telenora, i resim da uzmem novi telefon i to Samsung Galaxy S plus i samim tim produzim ugovor (9. maja). U njihovoj radnji u Knez Mihajlovoj sam uzeo novi mob i potpisa ugovor, pri cmeu je prodavac uredno pokazao mobilni i pokrenuo ga i tad je bilo sve u radu. Međutim, od prvog telefon je poceo da se restartuje sam od sebe, i to uvek kad je bio u stand by rezimu, nikad dok sam radio na njemu nesto. I uvek je bila situacija da njemu odjednom pocinje pocetni ekran, nije bio slucaj da ga on postepeno gasi pa ukljucuje, nego telefon je uvek stojao pored mene i samo odjednom vidim da pocinje da dize sistem. Jednom je smao pokazao da mu je prazna skroz baterija (iako je bila polupuna) i skroz se ugasio i morao sam rucno da ga ukljucim. I posto me je uhvatio bio vikend, odem posle 5 dana u telenor da vratim mobilni (za tih 5 dana se 3-4 restartovao i jednom ugasio). Ispricam sve prodavcu, i on meni kaze da oni zamenjuju telefon za novi, ako se do 7 dana od uzimanja pojavi neka greska, ali kao da moraju u servisu da najdu gresku, da bi na osnovu toga mogli da mi daju novi. I tako oni poslaju u servis, na reklamaciji napisu da je telefon DOA. Ovlasceni servis je BG elektronik. Posle nekih 9 dana, zovu me iz telenora da podignem telefon. Naravno u servisu nisu nasli nista, tj nisu uocili navedenu gresku, i smao su upisali najnoviji firmver. Prodavac je bio ljubazan i rekao da bi mi rado dao novi, ali kao nema na osnovu cega jer nisu nasli nista, i rekao mi da ako se opet ponove iste greske odmah da se vratim.
Posle toga telefon je kod mene bio DVA dana, pri cemu se opet restartovao 2-3 puta, i jednom je cak izgubio mrezu, i nije je nasao dok ja nisam rucno restartovao mobilni. Naravno iznerviran, odnesem telefon opet u telenor, kao sto rekoh posle 2 dana, i ispricam sve nekom drugm prodavcu, jer nije bio tu onaj sto mi je izdao mobilni, pri cemu sam zahtevao da mi se zameni mobilni i pozvao sam se na zakon o zastiti potrosaca, ali je on opet poceo pricu da mora u servisu da kazu da se zameni, i ja tu umesto da trazim da pricam sa sefom pristanem da opet poslaju u servis ali izdiktiram u reklamaciji sve do detalja sta se dogadjalo sa telefonom.. pri tome je prodavac bio u fazonu pa dzabe ga saljes opet u servis, jer kad nisu otkrili prvi put nista nece i sad, i manje vise mi je rekao sta mi mozemo kad se on restartuje - na moje zaprepascenje.. medjutim kazem ja njemu poslaji ga ti u servis ici cu ja licno da pricam sa serviserom, pri cemu sam u reklamaciju naveo jos da ako oni meni ne veruju da se restartuje, ima tajmer koji meri koliko je telefon radio od zadnjeg gasenja, jer kontam ne moze serviser pored njega da sedi 24h..
Posle par dana odem ja u servis gde su isto bili u fazonu da mora da se nadje greska da bi mi odobrili zamenu, i da se promena firmvera od strane kompanije Samsung ne racuna kao greska, i da na osnovu toga nece zameniti, ako ne nadju nesto drugo. Tad sam zahtevao i da pricam sa serviserom, koji je poceo da uvija o nekim tehnickim stvarima tipa da oni testiraju telefon masinksi pa rucno, tj proveravaju ga samo, ne sme ici pod srafciger bez mog odobrenja.. spomenuo je da on pokrece neke aplikacije na mobilnom, njemu je vazno daj taj neki softver ili aplikacije rade ok (mislim da je spominajo neki PDA), zvucao je kao da hoce sto vise strucnih stvari da kaze da bih ja sto manje razumeo.. i kad sam mu spomenuo tajmer i da se ugasio jer je pokazao praznu bateriju, on je rekao na moje zaprepascenje, da mu tajmer nije bitan jer je nepouzdan, a i da ne gleda bateriju jer mu nije vazna!!! (napomena to nije bio serviser koji je gledao moj mob, vec jedan od servisera tamo). i spominjao je da greska moze biti i zbog SIM ili memorijske kartice.. nemam memorijsku karticvu, a SIm jeste stara nekih 5 god, ali zvuci kao da se izvlace na to, ai uostalom kakve veze ima SIm sa tim sto je pokazao praznu bateriju..
i posle nekoliko dana zovem ja Servis da vidim sta je na kraju bilo, i smao mi je operater rekao da nije uocena greska, i da su napislai da e proveri SIm ili memorisjka kartica, i sad cekam da me pozovu iz telenora da pokupim telefon, sto ce biti vrv sutra (17 dana od kako sam ga drugi put rekalmirao u telenoru)..
Kad budem otisao razicu da pricam sa nekim ko ima veca ovlascenja a ne obican prodavac i da se raspravim sa njim, jer necu da ispadnem budala za svoje pare.
Zaboravio sam da napomenem kad sam drugi put bio u telenoru, kad sam prodavcu rekao da znam da oni menjaju za nov uredjaj ako do 7 dana se nadje greska, na sta on meni mrtav ladan, pa jao danas vam je 17 dan od kako ste ga vi kupili, aravno na sta sam aj bio NE ZANIMA ME, prvi put sam ga reklamirao posle 5 dana, a u servisu su mi rekli da je rok za zamenu za nov mesec dana a ne 7..
u medjuvremenu sam pricao sa drugom koji radi u Gigatronu koji mi je rekao da oni do 7 dana menaju bilo koju tehnciku robu iz nebitno kojeg razloga!! i da to treba da vazi za sve..
elem da ne duzim, ako neko ima neki savet ili predlog bio bih unapred zahvalan
(text je malo poduzi, morao sam)
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Svuda je izgleda isto,drugar je uzeo Sensation preko VIP-a i posle 2 dana telefon je poceo da se restartuje,greje,da sam ludacki trosi internet.Ko zna sta oni rade sa tim telefonima da bi ih zakljucali na jednu mrezu
Causing heavy casualties, clear opposing nests. Overpower outposts, seizing the crest.
Rushing on to Longarone, speed means surprise. Whole brigades surrender, vanquished at sunrise.
Rushing on to Longarone, speed means surprise. Whole brigades surrender, vanquished at sunrise.
- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
zar ti jaci mobovi nisu samo po sebi otkljucani???
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
To se i meni desi ponekad,isto sam uzeo telefon u Telenoru,S plus naravno,ali bas retko,mozda jednom u mesec dana...I to uvek kada nisam gasio telefon duze vreme,10 dana i vise,verovatno je neki softverski problem,moguce ovo sto rece Behemoth, ,ko zna sta im rade...
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
Samo da kauem, da su me danas zvali iz telenora da pokupim telefon, i naravno u servisu nisu uocili opisani kvar.. napisali su izvestaj da su pokrenuli testiranje nekih aplikacija i da je sve bilo u normali..
U telenoru sam naleteo na nekog bas finog prodavca - mada mislim da ima neku jacu poziciju (neki savetnik) koji mi je predlozio da ostavim mob u njihovoj radnji 1-2 dana da ga koristi sa SIM karticom za testiranje, pa ce da prati telefonski tajmer da li se iskljucivoa (isti onaj za koji je serviser nezainteresovan).. sad se smao nadam da ce se restartovati i kod njih, ne znam da li restart zavisi ok kolicine upotrebe moba, jer ne verujem da ce ga mnogo koristiti.. elem videcmeo za dn dva, ako se opet nista ne desi, TERACEMO SE za moje pare
U telenoru sam naleteo na nekog bas finog prodavca - mada mislim da ima neku jacu poziciju (neki savetnik) koji mi je predlozio da ostavim mob u njihovoj radnji 1-2 dana da ga koristi sa SIM karticom za testiranje, pa ce da prati telefonski tajmer da li se iskljucivoa (isti onaj za koji je serviser nezainteresovan).. sad se smao nadam da ce se restartovati i kod njih, ne znam da li restart zavisi ok kolicine upotrebe moba, jer ne verujem da ce ga mnogo koristiti.. elem videcmeo za dn dva, ako se opet nista ne desi, TERACEMO SE za moje pare
- Deksi
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 4924
- Pridružio se: Sre, 24. Feb 2010. 23:51
- :: one+ nord2
- Lokacija: LE
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
k120, sta da tikazemo, samo napred i ne predaj se lako. Kupio si legalno telefon i zelis da iskoristis sve povoljnosti, ali eto ti si jos jedan slucaj da bez upornosti neces dobiti nista.
Samo neznam gde naci zivce i vreme koje je potrebno da se istera mak na konac.
Samo neznam gde naci zivce i vreme koje je potrebno da se istera mak na konac.
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
k120, to oni sami smisle rokove od sedam dana, mesec dana... Oni za neispravnost (nesaobraznost) telefona odgovaraju 6 meseci od dana kupovine. Unutar tih 6 meseci se moze dobiti zamena telefona bez toga da se telefon salje na servis ukoliko je u pitanju odmah uocljiv kvar. Ovo tvoje je malo diskutabilno jer nije nesto trajno (tipa da nece da se upali telefon).
Imas na ovoj temi viewtopic.php?f=55&t=23523 poduzi post koji sam pisala i tu ti pise sve. Te price oni mogu samo da pricaju da bi te izradili. Prostudiraj malo zakon i budi uporan. Ja sam posle 3 meseca klanja sa Mobisom, Nokijom, PIN-om i Telekomom, uspela da dobijem zamenu tek kupljene fabricki neispravne E72. Mada naredna tri telefona koja su mi data posle tog su bila neispravna. Ovaj cetvrti da kucnem u drvo dobro se drzi. Samo je bitno da budes uporan i da im ne silazis sa vrata dok ne popuste. Jer oni moraju da popuste, znaju to i oni samo je fora ko ce biti izdrzljiviji i ko ce koga nadigrati.
Imas na ovoj temi viewtopic.php?f=55&t=23523 poduzi post koji sam pisala i tu ti pise sve. Te price oni mogu samo da pricaju da bi te izradili. Prostudiraj malo zakon i budi uporan. Ja sam posle 3 meseca klanja sa Mobisom, Nokijom, PIN-om i Telekomom, uspela da dobijem zamenu tek kupljene fabricki neispravne E72. Mada naredna tri telefona koja su mi data posle tog su bila neispravna. Ovaj cetvrti da kucnem u drvo dobro se drzi. Samo je bitno da budes uporan i da im ne silazis sa vrata dok ne popuste. Jer oni moraju da popuste, znaju to i oni samo je fora ko ce biti izdrzljiviji i ko ce koga nadigrati.
Nokia 6600 slide; Nokia E72
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
leonine, a da si odmah uzela iPhone kao sto si htela, svega toga ne bi bilo E da, jedan clan foruma je uz moju pomoc pazario iPhone4 SIMFree, za 300 jura, a svoj nesimfree prodao za 270... Mislim da bolje trgovine od ove nema samo treba cekati da naleti
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
miodrage, ne staj mi na muku
No, polako, taman kad izadje iPhone 5 idemo da pazarimo za mene cetvorku za male pare
No, polako, taman kad izadje iPhone 5 idemo da pazarimo za mene cetvorku za male pare
Nokia 6600 slide; Nokia E72
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
leonine
hvala na savetu, ja i planiram da se smaram sa njima za svoj novac.. videcu sutra da li se restartovao mob kod njih u radnji, ako jeste mislim da ih imam u saci.. e sad je pitanje ako nije, bice vece cimanje..
imam dva pitanja:
1-ako se restartovao vrv ce opet reci da ga salju u servis, da li da im dozvolim ili da se odmah zovem na zakon, jer je uocena greska?
2-posto sam procitao na linku koji si mi dala (ako sam dobro razumeo), ja sam vlasnik telefona cim potpisem ugovor u telenoru, da li smeju da mi prodaju zakljucan telefon?
(mozda je moj slucaj malo off topic, ali ne zamerite)
hvala na savetu, ja i planiram da se smaram sa njima za svoj novac.. videcu sutra da li se restartovao mob kod njih u radnji, ako jeste mislim da ih imam u saci.. e sad je pitanje ako nije, bice vece cimanje..
imam dva pitanja:
1-ako se restartovao vrv ce opet reci da ga salju u servis, da li da im dozvolim ili da se odmah zovem na zakon, jer je uocena greska?
2-posto sam procitao na linku koji si mi dala (ako sam dobro razumeo), ja sam vlasnik telefona cim potpisem ugovor u telenoru, da li smeju da mi prodaju zakljucan telefon?
(mozda je moj slucaj malo off topic, ali ne zamerite)
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
A mozda se restartovao a kazu ti da nije pa te jos naprave budalom.Zato ja telefon nikad preko operatera necu uzeti,pogotovo ove high end modele.
Causing heavy casualties, clear opposing nests. Overpower outposts, seizing the crest.
Rushing on to Longarone, speed means surprise. Whole brigades surrender, vanquished at sunrise.
Rushing on to Longarone, speed means surprise. Whole brigades surrender, vanquished at sunrise.
Re: Problemi sa servisiranjem telefona u garantnom roku
k120, moj ti je savet da se odmah pozoves na zakon. Prvo, procitaj ugovor izmedju Telenora i tebe. U VIP-u koliko ja znam, nadam se da ne gresim, telefon nije tvoj dok ti ne istekne ugovorna obaveza dok u mts-u telefon postaje tvoj odmah nakon kupovine, tj. mts nema nista sa telefonom vise (tako oni to vole da kazu ). Oni ti svi imaju svoje fore na koje pokusavaju da prevare ljude koji nisu upuceni u svoja prava. Tako da sta god oni pricali ti se pozivaj na zakon. Oni po zakonu, koliko opet ja znam, nemaju pravo da prodaju zakljucane telefone, pogotovo ako je taj telefon tvoj nakon kupovine. Ja ti savetujem da zahtevas nov uredjaj i da im pretis prijavama kod svih zivih inspekcija koje mogu biti ukljucene i cak im pomeni tuzbu. Samo budi uporan. Reci da si vec kontaktirao advokata, da nema pravnog osnova za to sto rade i da ukoliko ne izvrse zamenu uredjaja prijavices ih trzisnoj, poreskoj i podneces tuzbu protiv njih. To naravno pricaj sa nekim na visoj instanci, ne sa obicnim prodavcima jer oni nemaju ingerencije da ti bilo sta aminuju, pa nema potrebe da gubis vereme na pricu sa njima.
I nije slucaj offtopic, upravo na ovoj temi se polemise i daju se saveti u vezi takvog i njemu slicnih problema.
I nije slucaj offtopic, upravo na ovoj temi se polemise i daju se saveti u vezi takvog i njemu slicnih problema.
Nokia 6600 slide; Nokia E72