Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera
Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera
Bih danas u mts poslovnici i usput pitah ako kupim telefon od korisnika koji ga je uzeo kod njih da li to utice na garanciju, rekose mi da u slucaju nekog kvara ja ne bih mogao da ga reklamiram vec iskljucivo lice koje ga je uzelo od njih.
Da li ima neko iskustvo oko toga sa mts-om?
Ja imam iskustvo kod VIP-a. Mogao sam da reklamiram telefon, medjutim u slucaju zamene uredjaja drugim, mora lice koje potpisalo ugovor kod njih da preuzme novi uredjaj, kako kazu zbog promene IMEI koda. Sto i ima nekog smisla.
Ne znam kakva je situacija sa Telenorom.
Da li ima neko iskustvo oko toga sa mts-om?
Ja imam iskustvo kod VIP-a. Mogao sam da reklamiram telefon, medjutim u slucaju zamene uredjaja drugim, mora lice koje potpisalo ugovor kod njih da preuzme novi uredjaj, kako kazu zbog promene IMEI koda. Sto i ima nekog smisla.
Ne znam kakva je situacija sa Telenorom.
- VeNoM
- V.I.P. MobilniSvet.com
- Postovi: 5064
- Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
- :: Sony Xperia Z5P
- :: Sony Xperia Z
- Lokacija: Jagodina
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Znam da ako uzmes preko hendija nema veze ko je kupca sve dok imas garantni list.
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Da, naravno. Pitam za uredjaje koji su uzeti preko operatora.
U oglasima ih ima dosta sto se prodaju i ispada da ti uredjaji maltene gube garanciju ako promene vlasnika.
U oglasima ih ima dosta sto se prodaju i ispada da ti uredjaji maltene gube garanciju ako promene vlasnika.
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Od mts-a imam dva telefona i na nijednoj garanciji nepise ko je vlasnik, vec samo datum kupovine. Doduse jedan su mi dostavili post-expresom, a drugi je preuzet u poslovnici i znam da su mi rekli da mi treba samo garancija u slucaju nekog problema, ne i ugovor gde pise na cije ime je uzet telefon.
Na telenoru mi nisu uvazili garanciju, a na reklamaciju je donela osoba na cije je ime bio telefon.
Sa VIP-om nemam iskustva...
edit: ne vidim razlog da dolazi osoba na cije je ime garancija zbog IMEI, jer se sada lepi jedan od kodova IMEI na garanciju. Ima na kutiji cini mi se tri nalepnice (a, b, c) sa IMEI brojem
Na telenoru mi nisu uvazili garanciju, a na reklamaciju je donela osoba na cije je ime bio telefon.
Sa VIP-om nemam iskustva...
edit: ne vidim razlog da dolazi osoba na cije je ime garancija zbog IMEI, jer se sada lepi jedan od kodova IMEI na garanciju. Ima na kutiji cini mi se tri nalepnice (a, b, c) sa IMEI brojem
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Meni su danas bas izricito naglasili da reklamaciju prihvataju samo od osobe kojoj su prodali telefon.
Pitao sam ja kakve ima veze ko donese telefon ako ima vazeci garantni list i da je telefon odvojen od kartice ali oni samo ponavljaju isto.
Pitao sam ja kakve ima veze ko donese telefon ako ima vazeci garantni list i da je telefon odvojen od kartice ali oni samo ponavljaju isto.
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Zanimljiva tema.
Do sada, da kucnem u drvo, nisam imao problema sa novim telefonima pa nikada i nisam koristio garantni list.
Ne vidim zasto bi prilikom reklamacije moralo da bude prisutno i lice koj je uzelo telefon od mts-a ili nekog drugog operatera. Bitno je da imas garantni list, da je on overen, na njemu da se nalazi IMEI koji je identican onom na kutiji i onom u telefonu i to je to. Neki eventualno jos mogu da ti traze fiskalni racun i nista vise.
Sam ugovor tj ugovorna obaveza se vezuje za broj i paket a ne za telefon pa ne vidim kako moze da utice na garanciju.
Sto se zamene telefona tice, moja sestra od tetke je uzela pre godinu dana telefon ali nije ni gladala kakav su joj davali pa kad je dosla kuci skontala da je zapravo koriscen telefon tj neko je pokusao da se igra sa OS-om pa nesto zeznuo. Sutradan sam ja odneo telefon u tu istu poslovnicu, naravno bez nje ali doduse sa sve ugovorom, garancijom i fiskalnim, i zamenili su mi aparat ali mi sam ugovor nisu ni gledali ni trazili.
Do sada, da kucnem u drvo, nisam imao problema sa novim telefonima pa nikada i nisam koristio garantni list.
Ne vidim zasto bi prilikom reklamacije moralo da bude prisutno i lice koj je uzelo telefon od mts-a ili nekog drugog operatera. Bitno je da imas garantni list, da je on overen, na njemu da se nalazi IMEI koji je identican onom na kutiji i onom u telefonu i to je to. Neki eventualno jos mogu da ti traze fiskalni racun i nista vise.
Sam ugovor tj ugovorna obaveza se vezuje za broj i paket a ne za telefon pa ne vidim kako moze da utice na garanciju.
Sto se zamene telefona tice, moja sestra od tetke je uzela pre godinu dana telefon ali nije ni gladala kakav su joj davali pa kad je dosla kuci skontala da je zapravo koriscen telefon tj neko je pokusao da se igra sa OS-om pa nesto zeznuo. Sutradan sam ja odneo telefon u tu istu poslovnicu, naravno bez nje ali doduse sa sve ugovorom, garancijom i fiskalnim, i zamenili su mi aparat ali mi sam ugovor nisu ni gledali ni trazili.
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Moje iskustvo sa Vip-om: do sada 3x nosio telefon na reklamaciju (svaki put geknuo Touch Panel - Nokia C3-01), uvek sam morao da odnesem telefon, garantni list, fiskalni racun i da dam licnu kartu na uvid. Posto je svakako na moje ime nije bilo frke. Konacno sam se ratosiljao tog telefona, prodavsi ga, ali sam kupcu napomenuo da ako bude frke da cu da mu odradim garanciju u Vipu, s tim da mora da mi posalje uredjaj.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Slazem se, to sam rekao i ja njima u mts-u ali ta zena je uporno ponavljala jedno te isto, kao papagaj. Jos se i nadrkala. A ja dosao da potpisem postpaid ugovor... naravno da nisam potpisao...Azimuth napisao:Zanimljiva tema.
Do sada, da kucnem u drvo, nisam imao problema sa novim telefonima pa nikada i nisam koristio garantni list.
Ne vidim zasto bi prilikom reklamacije moralo da bude prisutno i lice koj je uzelo telefon od mts-a ili nekog drugog operatera. Bitno je da imas garantni list, da je on overen, na njemu da se nalazi IMEI koji je identican onom na kutiji i onom u telefonu i to je to. Neki eventualno jos mogu da ti traze fiskalni racun i nista vise.
Sam ugovor tj ugovorna obaveza se vezuje za broj i paket a ne za telefon pa ne vidim kako moze da utice na garanciju.
Sto se zamene telefona tice, moja sestra od tetke je uzela pre godinu dana telefon ali nije ni gladala kakav su joj davali pa kad je dosla kuci skontala da je zapravo koriscen telefon tj neko je pokusao da se igra sa OS-om pa nesto zeznuo. Sutradan sam ja odneo telefon u tu istu poslovnicu, naravno bez nje ali doduse sa sve ugovorom, garancijom i fiskalnim, i zamenili su mi aparat ali mi sam ugovor nisu ni gledali ni trazili.
- Azimuth
- Moderator
- Postovi: 11610
- Pridružio se: Sub, 27. Jan 2007. 20:58
- :: Note 8 DS
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Pa dobro, drze se te price jer im je tako receno. A opet sa druge strane, eto ti moj primer kod tog istog mts-a su mi zamenili telefon bez ikakve reci. Covek ga upalio i kad je video prosto otisao iza paravana i doneo mi novu kutiju, sa sve onom nalepnicom. Prvi sam koji je otvorio kutiju i izvukao telefon, procackao ga i tek tada ga uzeo, a on mi ispisao novu garanciju i izvinio se.
Ne znam sta da ti kazem, mozda sam ja tada samo imao srece i naleteo na njega raspolozenog ili sta ali eto, desava se
Ne znam sta da ti kazem, mozda sam ja tada samo imao srece i naleteo na njega raspolozenog ili sta ali eto, desava se
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Ja sam isto morao da nosim licno telefon u Vip, drugacije nije moglo. Zesca zajebancija
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
ricci, evo moje relativno sveze iskustvo. Vip. Beograd.
Telefon moze da odnese i podigne bilo ko, dakle ne nuzno onaj na koga se vodi ugovor. Njih samo zanima garantni list i nista vise. Jedino sto gledaju je da ako si ti odneo telefon, ti licno moras i da ga preuzmes, naravno uz licnu kartu.
Medjutim, ako zelis da dobijes zamenski telefon dok ne zavrse sa popravkom tvog, onda mora da budes vlasnik ugovora licno.
Bilo kako bilo - ni mts, ni telenor, ni vip, sa tim telefonom nemaju nista od trenutka kad su ga prodali, vec svako dalje servisiranje preuzima ovlasceni serviser, tako da telefon mozes odneti i servisu licno, ako te mts smara. Ali da znas da i operateri, ako su voljni, mogu da preuzmu telefon na popravku. Ocigledno da je stvar volje, drugih prepreka nema jer su oni tu samo posrednici i nista vise. Pricam iz iskustva.
Telefon moze da odnese i podigne bilo ko, dakle ne nuzno onaj na koga se vodi ugovor. Njih samo zanima garantni list i nista vise. Jedino sto gledaju je da ako si ti odneo telefon, ti licno moras i da ga preuzmes, naravno uz licnu kartu.
Medjutim, ako zelis da dobijes zamenski telefon dok ne zavrse sa popravkom tvog, onda mora da budes vlasnik ugovora licno.
Bilo kako bilo - ni mts, ni telenor, ni vip, sa tim telefonom nemaju nista od trenutka kad su ga prodali, vec svako dalje servisiranje preuzima ovlasceni serviser, tako da telefon mozes odneti i servisu licno, ako te mts smara. Ali da znas da i operateri, ako su voljni, mogu da preuzmu telefon na popravku. Ocigledno da je stvar volje, drugih prepreka nema jer su oni tu samo posrednici i nista vise. Pricam iz iskustva.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Da dopisem moje iskustvo sa VIP-om. Kupio telefon preko oglasa, nov mini pro iz Niša, otključan za sve mreže. Ja sam u NS. Posle par dana počeo je da se odlepljuje touchscreen. Odem u VIP i tražim da mi daju nov u zamenu. Kao, da sam došao u prva 72h dali bi mi, ovako moraju da šalju na servis, pa ako oni odobre. Poslali u servis i nisu se javili uopste nekih mesec dana. Onda ja odem i malo ih isprepadam zakonima i odmah mi jave šta se dešava. Nisu uvažili moj zahtev i uradili su servis. Onda sam ja pisao prigovor i opet pretio zakonima, da bi mi odobrili zamenu novim aparatom ali ne mogu ja da ga preuzmem, već mora potpisnik ugovora. I onda se cimaj oko Niša, da bi odradio tu zamenu. Uradio i to i stigne mi nov uređaj koji je ovaj put zaključan na VIP i ne mogu da ga koristim. Otključavanje je 30e i gubi se garancija. Nisam hteo to da radim i spustim cenu za 30e i prodam ga.
Sto se tice mts, pitao sam u vise poslovnica i mora da potpisnik ugovora preda i podigne telefon. Druga opcija je direktno u servis. Ali servis ima samo u BG.
Sto se tice mts, pitao sam u vise poslovnica i mora da potpisnik ugovora preda i podigne telefon. Druga opcija je direktno u servis. Ali servis ima samo u BG.
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 5
- Pridružio se: Pet, 29. Mar 2013. 18:41
- :: nokia 6233
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Uzeo bih samsung s3 sa oglasa uzet u telenoru sa telenor garancijom pa me zanima da li tu garanciju mogu i ja da koristim normalno ili samo ko je potpisao ugovor i da li vazi garancija i kad se otkljuca telefon za sve mreze?
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
nikola1009, otkljucavanjem telefona se gubi garancija
D500&E71
- m@c|-|oR
- Expert
- Postovi: 3245
- Pridružio se: Pon, 19. Apr 2010. 21:21
- :: Samsung Note 20 Ultr
- Lokacija: Smederevo-Niš-Šabac
Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Loki, to je tačno ako operater ima evidenciju da li je baš taj telefon bio zaključan na mrežu i ako su u stanju da to i dokažu.
Sa otključavanjem bootloader-a i rutovanjem je druga stvar.
Sa otključavanjem bootloader-a i rutovanjem je druga stvar.
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica
Kineska Poslovica
- Baraba
- Akcionar Mobilnog Sveta
- Postovi: 11008
- Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
- :: Ivan I. na Kupujem
- :: Prodajem
Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
VIP telefone iznajmljuje, niste vlasnik dok ne istekne ugovor i ne otkupite ga za 1din.
- loki13
- Expert
- Postovi: 3053
- Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
- :: Htc Desire 500 dual
- :: Nokia E71
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
m@c|-|oR, to je jedan od razloga zbog kog moze da se ponisti garancija,a time se bavi ovlasceni servis....
I bas zato sto oni ne mogu da dokazu, ne mozes ni ti njima nista ukoliko odluce da poniste garanciju
I bas zato sto oni ne mogu da dokazu, ne mozes ni ti njima nista ukoliko odluce da poniste garanciju
D500&E71
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Aha... znaci tebi upadne SIM free telefon, oni mogu da tvrde da si ga otkljucao i poniste ti garanciju?
-
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 5
- Pridružio se: Pet, 29. Mar 2013. 18:41
- :: nokia 6233
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
i sta je na kraju , da li vazi garancija mili ne? i da li bez problema mogu da koristim garanciju?
Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera
Moja iskustva s VIPom - uzela sam telefon Xperia SP (nov model) preko decka koji ima ugovor kod njih, dakle ugovor ne glasi na mene.
Bio je petak kad je uzet telefon (02.08), ja ga preuzela istog dana navece. Ono sto sam primetila odmah to vece - nesto sa zvukom u slusalici nesto nije u redu. Zagusen je i kad zovem cuje se neko zujanje kao kad probije zvucnik, a nekad je i normalniji zvuk - ne znam na koju foru.
Ajde to bih nekako i prihvtila ali onda se ukazao novi problem - baterija se ekstremno brzo prazni.
Uvek drzim iskljucene konekcije na internet, wifi, gps i slicno, radi samo GSM mreza. U stanju mirovanja preko noci otislo mi je 30% baterije. Kad se konektujem na itnernet, baterija toliko brzo spada da imam utisak da mi po minutu ode jedan posto, 10 min 10% (osvetljenje ekrana mi je uvek 50% a ovom telefou je najjaci adut baterija, ima 2370mAh)
Telefon ima neki stania rezim, kad sam ga ukljucila malo se usporilo trosenje baterije, otirlike mi je za 10h mirovanja spalo 20% umesto onih 30% prvog dana. Dakle nesto stvarno nije u redu.
Posto je telefon uzet u petak, dok sam sve to konstatovala, odnesem ga u ponedeljak direktno u ComTrade (to je u okviru 72h po preuzmanju) jer nisam vlasnik ugovora da ga nosim u VIP direktno i zahtevam zamenu.
U ComTrade-u ostane telefon do utorka, dobijem papir gde oni odobravaju zamenu i na njemu stoji da je korisnik doneo uredjaj u roku od 72h i da zeli zamenu.
U cetvrtak dolazi vlasnik ugovora i odlazimo u VIP a oni tamo kazu: da ste doneli telefon u roku od 72h mi bismo vam zamenili.
Prvo, koliko znam po zakonu ja imam pravo na zameu uredjaja u malo vecem roku, a ne samo u roku od 72h! Ako me dobro secanje sluzi, to je rok od minimum 7 dana do 14 dana.
Drugo, donela sam im papir iz ComTrade-a sa odobrenjem za zamenu, ali ga oni NISU priznali. Zasto? Ako je to njihov zvanicni servis, u cemu je problem?
Peema njihovim recima ne vredi jer sam morala prvo telefon doneti kod njih (?)
Telefon su uzeli i PONOVO poslali u servis i ja sad cekam od cetvrtka kao kreten da oni PONOVO ustanove da treba da mi zamene telefon. Dobili su papir crno na belo i nista.
Meni stvarno nije jasno kakav je to idiotizam. Pa cemu sluzi papir iz njihovog servisa ako ga ne priznaju?
Bio je petak kad je uzet telefon (02.08), ja ga preuzela istog dana navece. Ono sto sam primetila odmah to vece - nesto sa zvukom u slusalici nesto nije u redu. Zagusen je i kad zovem cuje se neko zujanje kao kad probije zvucnik, a nekad je i normalniji zvuk - ne znam na koju foru.
Ajde to bih nekako i prihvtila ali onda se ukazao novi problem - baterija se ekstremno brzo prazni.
Uvek drzim iskljucene konekcije na internet, wifi, gps i slicno, radi samo GSM mreza. U stanju mirovanja preko noci otislo mi je 30% baterije. Kad se konektujem na itnernet, baterija toliko brzo spada da imam utisak da mi po minutu ode jedan posto, 10 min 10% (osvetljenje ekrana mi je uvek 50% a ovom telefou je najjaci adut baterija, ima 2370mAh)
Telefon ima neki stania rezim, kad sam ga ukljucila malo se usporilo trosenje baterije, otirlike mi je za 10h mirovanja spalo 20% umesto onih 30% prvog dana. Dakle nesto stvarno nije u redu.
Posto je telefon uzet u petak, dok sam sve to konstatovala, odnesem ga u ponedeljak direktno u ComTrade (to je u okviru 72h po preuzmanju) jer nisam vlasnik ugovora da ga nosim u VIP direktno i zahtevam zamenu.
U ComTrade-u ostane telefon do utorka, dobijem papir gde oni odobravaju zamenu i na njemu stoji da je korisnik doneo uredjaj u roku od 72h i da zeli zamenu.
U cetvrtak dolazi vlasnik ugovora i odlazimo u VIP a oni tamo kazu: da ste doneli telefon u roku od 72h mi bismo vam zamenili.
Prvo, koliko znam po zakonu ja imam pravo na zameu uredjaja u malo vecem roku, a ne samo u roku od 72h! Ako me dobro secanje sluzi, to je rok od minimum 7 dana do 14 dana.
Drugo, donela sam im papir iz ComTrade-a sa odobrenjem za zamenu, ali ga oni NISU priznali. Zasto? Ako je to njihov zvanicni servis, u cemu je problem?
Peema njihovim recima ne vredi jer sam morala prvo telefon doneti kod njih (?)
Telefon su uzeli i PONOVO poslali u servis i ja sad cekam od cetvrtka kao kreten da oni PONOVO ustanove da treba da mi zamene telefon. Dobili su papir crno na belo i nista.
Meni stvarno nije jasno kakav je to idiotizam. Pa cemu sluzi papir iz njihovog servisa ako ga ne priznaju?