Garancija na mobilni uređaj uzet preko provajdera

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

toda81 napisao:Postoji sajt potrosackisavetnik.com i moze im se poslati mail na sledecu adresu mailto:redakcija@potrosackisavetnik.com . Samo lepo opisi celu situaciju i sigurno ce ti odgovoriti. Ja cu danas da im posaljem poruku i da ih pitam da li garancija vazi kada se kupi tel iz oglasa koji je od nekog operatera jer me bas interesuje
U Ct-u su mi rekli da sam ja osudjena na Vip i da se ce sve odvijati prema njihovoj volji. To znaci da su mogli da priznaju papir, a i da su mogli da zakomplikuju ovako pa ja danima bezveze cekam bez ikakvih informacija :)
Potpuno neprofesionalno.
Drugim recima, ne vredi ti puno garancija ako nisi vlasnik ugovora. Na samoj garanciji stoji da se uredjaj nosi tamo gde je uzet, na zalost.. a tu ne mozes nista. Odmah traze licnu kartu i moras da potpisujes neke papire a to ne vredi jer ugovor nije na tebe.

toda81
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 8679
Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
:: Note 4 N9100 dual
Lokacija: Požarevac

Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od toda81 »

Nisam imao vremena da posaljem mail da pitam, ali se nadam da to rade cisto na blef jer ce vecina na taj nacin da odustane od reklamacije. Poslacu mail pa cu javiti sta su mi rekli
Note IV N9100 dual

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od miodrage »

Prvo nije Beogram nego BEGRAM, drugo oni su jedini servis sa kojim Vip ima potpisan ugovor o servisiranju, oni dalje sve resavaju. Sa te strane je procedura ispostovana.
Taca089, sta da ti kazem, napravila si gresku u koracima, i zato sada ovoliko cekas. Znam da se ti kao krajnji korisnik osecas iznevereno, i potpuno te razumem, ali ovo je procedura i drugacije ne ide.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

Zvucis kao oni radnici u Vipu.
I ComTrade je njihov ovlasceni servis takodje. Ne razumem tu logiku najbolje, posebno zato sto je CT JEDINI ovlasceni servis za SONY :)
Potpuno mi je nebitno dali je BeOgram ili Begram kada za mene to znaci 11 dana cekanja :)
Zaista me ne zanima njihovo ime vec rezulatati. A kakvi s im rezultati? Nikakvi, ocajni, porazavajuci.

Nisam ja napravila nikakvu gresku u koracima. Kad uzmem telefon ja sad moram 3 dana biti kod kuce i ne ici na odmor ako slucajno nesto otkaze? Gluposti. Decko nije bio tu, ja sam uradila sta sam mogla , odnela telefon u servis i dobila list za zamenu. To automatski znaci da PROBLEMA NEMA, da telefon moze biti normalno zamenjen.
Ako hoce da zadrze korisnika, njihovo je samo da po proceduri obave zamenu. Procedura sigurno ne glasi - NATERATI KORISNIKA DA CEKA 11 DANA I KO ZNA KOLIKO DOK SE NEKO SMILUJE DA RESI PROBLEM GDE PROBLEMA NEMA :)
Pri tom ni Vip ni Begram nisu mogli da mi daju BILO KAKVU informaciju o tome gde je zapelo, sta je s telefonom, zasto toliko dugo sve traje.
Klasicna ping pong loptica, onog trenutka kad je telefon izasao iz Begrama, gubi mu se svaki trag. Mogao je i ispasti usput, nikom nista.
Boze sacuvaj!
Kako moze biti logicno da telefon koji je dobio odobrenje za zamenu tolike dane stoji u ComTrade-u BEZVEZE? Nigde logike, nisu ni poslali taj list uz telefon niti ih je briga sta se desava.
Procedura je takva da te natera da ti se smuci i VIP i servisi i cela ta banda.
Zasto uopste salju telefon iz Vipa u Begram ako Begram nije serviser za SONY? Da bi izgubili dane i naterali korisnika da dodatno ceka? Cekam ko zna sta i ko zna koliko bez ikakvih infomacija, sramota.
Znam samo da s VIPOM vise nikad nista necu imati, i ne samo ja. Kako je krenulo, o ovome ce saznati poprilican broj ljudi, maksimalno sam besna.
Istog tog dana, ljudi koji su stajali u redu iza nas imali su slican problem sa Vipom i bili potpuno razocarani. Procedura im je da gube korisnike, bravo za Vip.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od miodrage »

Ne radim u Vipu, ali sam izuzetno dobro upoznat sa svim procedurama kod svih. Bas da bih znao sta da radim ako mi nesto iskrsne. Kad sam pre 2 godine kupio preko njih zeni Nokiu C3-01, posle mesec dana je crk'o ekran. Odneo sam ga bas u poslovnicu gde sam ga i uzeo, iako mi nije bila najbliza, i rekao da zelim ili zamenjen ekran, ili telefon, ili novce u najkracem mogucem roku. U roku od 8 dana, ekran je bio zamenjen. Na kraj pameti mi nije palo da sam preduzimam bilo sta.
Po meni, to nisi smela da uradis, trebalo je odmah u Vip da odes i na taj nacin bi sebe postedela nekih muka. To sto taj neko na koga glasi telefon nije bio tu tebe takodje ne treba da zanima, trebalo je da sacekas da se vrati.
Ovako sada ti dolazis sa zahtevom da zelis nov uredjaj, i iako imas potvrdu, i jesi u pravu, to NJIH KOSTA, i uradice SVE da se ne izloze dodatnom trosku.
Tebe to kao krajnjeg korisnika ne zanima, i opet jesi u pravu, ALI, stavi sebe na mesto kompanije koja kao jedini cilj svog postojanja ima PROFIT, i zamisli da ti se svako malo pojavljuju korisnici koji zele nov uredjaj, i ubrzo bi shvatila sta je bankrot.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

Ne, apsolutno nisi u pravu. Njih zamena uredjaja ne kosta nista :)
Mozda da ih kosta servisiranje aparata, mada ni to nema logike. Kad je u pitanju zamena uredjaja koji u startu nije ispravan, pokrece se DOA procedura, oni dobiju povrat sredstava ili novi uredjaj i to je to. Nikakva steta po njih ne postoji.
Jedina realna steta po njih u ovom slucaju je gubitak korisnika.

Druga stvar, da sam cekala da se vrati vlasnik ugovora, tek tada bi nastao problem.
U tom slucaju primedba na neispravnost uredjaja ne bi bila evidentirana u roku od 72 sata i ne bih mogla da zahtevam zamenu. Upala bih u redovnu proceduru servisiranja i tek tad bih cekala 45 dana. Delova za taj telefon nema i treba da se ceka maksimalno.
Znaci dobro sam uradila. Moja reklamacija je evidentirana u roku od 72 sata i to mi je omogucilo da mogu da trazim zamenu. CT Computers je tu zamenu odobrio, samo trazi da im VIP isporuci uredjaj sa kompletnom opremom da bi pokrenuli taj proces zamene i gotova prica.
Sve je ostalo na VIPu da to lepo odradi, a eto kako je odradjeno, nikako.
Uzeli su mi telefon, izvestaj iz CT-a s odobrenjem zamene, i garanciju (oprema je ostala kod mene).
Poslali su to u Begram, pa je Begram poslao u CT jer NIJE serviser za SONY (idiotiazam na kubni) i onda je telefon ostao zaglavljen negde u Ct-u ili ko zna gde.
Najtuznije je sto ni VIP ni Begram nemaju nikakve podatke o telefonu. Od trenutka kad je telefon izasao iz Begrama nista se ne zna.
Sutra ujutru cu da vidim u CT-u jel telefon kod njih i sta se desava.
Sta smo dobili, 11 dana cekanja za najjednostavniju mogucu stvar koja nista nikoga ne kosta osim mojih zivaca i ocigledno gubitka korisnika po VIP. Kad istekne ugovor, dovidjenja Vip.
Videcemo na koliko ce se dana popeti ovo cekanje posto me njihova genijalnost iznova iznenadjuje :)
Poslednja izmena od Taca089 u Uto, 20. Avg 2013. 15:56, izmenjeno 1 put ukupno.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od miodrage »

Taca089, gresis, oko zamene telefona, jer na ovom svetu ne postoji nista sto je besplatno. Elem, uvoznik uveze odredjenu kolicinu uredjaja, i to rasproda raznim kupcima. Jedan od kupaca je i operator mobilne telefonije, koji zbog kolicine dobija bolju cenu. Kada dodje do takvog kvara aparata da je neophodna zamena, servis to mora d apotvrdi, i ako potvrdi, onda kupuje od uvoznika nov telefon.
Da nov uredjaja ne kosta nista zar mislis da bi se ovoliko odugovlacilo sa svakim uredjajem poslatim na servis? Pa razna zavlacenja i sve, samo da nekako ne moraju da ga zamene. Zapamti, mi smo ipak nivo ispod banana-republike. U normalnom svetu odmah menjaju uredjaje, jer im je zadovoljstvo musterije na prvom mestu.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

Ne gresim, trebalo bi da se informises po tom pitanju :)
Imam iskustva sa tim jer sam jednom vec menjala pokvaren uredjaj u startu, tako da 100% znam da prodavac nema u tom slucaju nikakvu stetu.
Bas su nam i u Ct-u rekli kako VIPu to ne ide na stetu jer oni dobiju povrat sredstava ili novi uredjaj tako da obicno to resavaju brzo, ali eto kako je zavrsilo.

loki13
Expert
Expert
Postovi: 3053
Pridružio se: Pet, 01. Dec 2006. 12:22
:: Htc Desire 500 dual
:: Nokia E71
Lokacija: Novi Sad

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od loki13 »

miodrage, nisi upravu, tvojom logikom onda bi svaki autodiler toyote pre par godina bankrotirao jer su morali besplatno da servisiraju odredjena vozila zbog fabricke greske, takodje po nalogu fabrike, zar ne?
Taca089, shvati da vip ima put kojim resava reklamaciju i moja pretpostavka je da iza svake resene reklamacije stoji pismena korespodencija (kada je uredjaj predat u poslovnici, odluka servisa, kada vrace/zamenjen itd) i da oni tvoje papire ne smatraju validnim, vec potrebno je i da oni dobiju saglasnost za zamenu i onda ce ti je bez problema i odraditi.
D500&E71

m@c|-|oR
Expert
Expert
Postovi: 3245
Pridružio se: Pon, 19. Apr 2010. 21:21
:: Samsung Note 20 Ultr
Lokacija: Smederevo-Niš-Šabac

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od m@c|-|oR »

Uvoznik, a sa njim i proizvođač, kao prvi u lancu, preuzima rizik i štetu za neispravne proizvode.

Upravo zbog zavlačenja i izbegavanja odgovornosti (nekad i zbog gluposti i nesposobnosti) nastaju zabune i problemi.

Taca089, prosto rečeno - srećno sa reklamacijom, sve je na tvojoj strani, ne treba da odustaješ nipošto.
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

Konacno se desilo i razresenje price i to zahvaljujuci nasoj upornosti i tome sto je radnik u Vipu odreagovao, pa je neko ko je iznad njega odobrio zamenu ocigledno.
Vip ima neke svoje procedure, to je tacno, ali su krajnje glupe. Ova prica je i dokaz za to.

Juce kada smo dosli u poslovnicu, radnik nista nije mogao da nam kaze osim da ce ako nesto sazna javiti.
Ono sto smo SAMI saznali je da je telefon stigao u Begram 09.08 i da je 10.08 poslat u CT i dalje se nista ne zna.
Danas smo otisli u CT i dobili sledece informacije: telefon je kod njih dosao 13.08 ali nije jos ni stigao na red.
Godisnji odmori su, rade samo 2 servisera, uredjaj ce stici na red za ko zna koliko dana jer je ogroman red.
- Sve je to bespotrebna procedura na koju bismo morali da cekamo.

Dobijamo u Ct-u servisni broj pod kojim je zaveden telefon i e-mail da nosimo u VIP da zamolimo nekog u VIPu da posalje zahtev Ct-u da ubrzaju postupak za taj uredjaj da bi se to sto pre resilo.
Odlazimo u VIP i tamo taman stize u smenu radnik koji s kojim smo juce razgovarali - nosi novi telefon.
Kaze, slucaj je resen, telefon je stigao.
Mi se gledmo, i pitamo kako kad nas telefon jos nije ni stigao na red u Ct-u (jer to im je glupa procedura, zar ne, koju oni moraju da postuju)
Kao, nije vazno, vi ste dobili odobrenje za zamenu.
Znaci da se IPAK MOZE! :) Da nismo jurili juce oko toga, cekala bih ja jos 2 nedelje otprilike dok telefon dodje na red, pa dok ga posalju nazad u Begram, pa Begram u VIP i tako.. kako vec nalaze njihova divna procedura.

Nista od ovoga se ne bi desilo da su lepo uvazili izvestaj iz Ct-a, ali avaj. I dalje mi nije jasno zasto je izvestaj sa pecatom i potpisom manje sluzben od necega drugog. On se lako proveri tako da ne vidim problem.
Upravo je problem procedura kod koje oni salju paket Ivici da isporuci Marici (zasto ne direktno?) da dodje do istog zakljucka do kog se doslo. Onda tamo paket stoji danima dok stigne na red, a potom se ponovo istom putanjom vraca nazad.
Korisnik za sve to vreme ceka... i ceka... i ceka... bez ikakvih informacija, da posizis.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od miodrage »

loki13, Taca089, jesam u pravu jer znam kako stvari ferceraju barem kod Vipa. Nisam njihov radnik, ali imam insajdera, i tacno znam svaku proceduru u prste. I jako dobro znam sta pricam oko ove nadoknade i zamene uredjaja i sl. Prema tome, dabome, drugi put, jedini kontakt koji treba da imas je sa poslovnicom, a tamo trazis iskljucivo menadzetra poslovnice koji je jedina osoba koja moze nesto da pomogne, za razliku od simplex radnika!
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

Nisi nikako u pravu jer ovako kako ja kazem je za SVE, a ne samo za VIP :)
VIP nikako tu nije ostecen, ponavljam, vec smo to i u comTrade-u komentarisali, a i znam i zbog iskustva od pre 7-8 meseci kako idu stvari. Prodavac ni u kom slucaju nije ostecen.
Taj koji ti je insajder, ponovo pojma nema s zivotom kao vecina radnika.. ja ne znam za sta plate primaju.

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od miodrage »

Taca089, kriv sam, jer nisam najbolje napisao, odnosno iz mog prethodnog posta se nije moglo razumeti, ja nisam ni pomenuo da je Vip ostecen, oni su tu samo kao preprodavci. Oni dobijaju od uvoznika uredjaje, a ako je potrebna zamena to ovlasceni servisi rade, stoga su sa svakim uredjajem fakticki oni na gubitku. Bilo je reci o tome vec u vise navrata. Zato ovde zamene idu tako traljavo, dok na zapadu vratis telefon, i dobijes novi, u roku od max 2 dana (ako je vikend)
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

toda81
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 8679
Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
:: Note 4 N9100 dual
Lokacija: Požarevac

Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od toda81 »

Upravo sam dobio odgovor i evo sta su mi napisali:

"Poštovani,telefoni koji su kupljeni preko operatera se ne mogu prodati jer su povezani sa imenom te osobe koja je kupila telefon uz paket. A ti telefoni se ne mogu prodati dok god traje ugovor a samim time i garancija od 2 godine. Dakle da kupite telefon i on se pokvari i odete sa garantnim listom u servis videće se u evidenciji da vi niste kupac i poništiće garanciju.Stoga je naš predlog da kupite neki telefon uz paket ako želite ili u običnoj radnji. Ovako ćete samo biti obmanuti da imate garanciju."
Note IV N9100 dual

Taca089
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 197
Pridružio se: Uto, 13. Avg 2013. 12:14
:: Telefon

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Taca089 »

miodrage,, nisu na gubitku, oni od uvoznika dobijaju povrat sredstava za svaki zamenjeni uredjaj ;)

EDIT:
toda81, kao sto rekoh, garancija ne vredi jer je vezana za vlasnika ugovora :)
Vredi samo ako ce ti on izaci u susret i ici s tobom do poslovnice pri nekoj reklamaciji i td... a to je vec lutrija ako nije neko tebi poznat.

toda81
Prijatelj foruma
Prijatelj foruma
Postovi: 8679
Pridružio se: Ned, 11. Nov 2007. 17:35
:: Note 4 N9100 dual
Lokacija: Požarevac

Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od toda81 »

Sada sam dobio jos jedan mail u kome mi pise da se klinim Vip mreze i ZTE telefona jer na njih imaju najvise prituzbi
Note IV N9100 dual

Fox
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1931
Pridružio se: Čet, 23. Avg 2007. 12:34
:: Bgd - Roma - Napoli

Re: Одг: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Fox »

toda81 napisao:Upravo sam dobio odgovor i evo sta su mi napisali:

"Poštovani,telefoni koji su kupljeni preko operatera se ne mogu prodati jer su povezani sa imenom te osobe koja je kupila telefon uz paket. A ti telefoni se ne mogu prodati dok god traje ugovor a samim time i garancija od 2 godine. Dakle da kupite telefon i on se pokvari i odete sa garantnim listom u servis videće se u evidenciji da vi niste kupac i poništiće garanciju.Stoga je naš predlog da kupite neki telefon uz paket ako želite ili u običnoj radnji. Ovako ćete samo biti obmanuti da imate garanciju."
Povezani su sa imenom osobe...Da,verovatno nece raditi telefon pravilno ako ga neka druga osoba bude koristila,pa se zato ponistava garancija. :dry:
Samsung S8,Sennheiser CX300 II

Baraba
Akcionar Mobilnog Sveta
Akcionar Mobilnog Sveta
Postovi: 11008
Pridružio se: Ned, 08. Feb 2009. 04:06
:: Ivan I. na Kupujem
:: Prodajem

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od Baraba »

^ +1. Smesno. Na garantnom listu nije upusano ime i prezime, moze ko hoce da odnese u servis.

m@c|-|oR
Expert
Expert
Postovi: 3245
Pridružio se: Pon, 19. Apr 2010. 21:21
:: Samsung Note 20 Ultr
Lokacija: Smederevo-Niš-Šabac

Re: Garancija na mobilni uredjaj uzet preko provajdera

Post od m@c|-|oR »

Baraba, Kako gde.

Ako telefon prodaje/predaje neko iole inteligentan, onda on upiše podatke iz Ugovora, ali uglavnom stoji tvoja tvrdnja.

Fox, šta ako ima palm reader, pa neće ni da radi u tuđim rukama???? :lol: :lol: :lol:
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica

Odgovori