Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 76
- Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
- :: www.festivali.info
- Lokacija: Zrenjanin
- Kontakt:
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Bio sam inace da popricam sa drugom,koji je advokat.Rekao sam mu sta je bilo i poneo one "Opste uslove ugovora".Cita i on to (kao i ja juce ceo dan i noc) i kaze "Pa,bas su se dobro ogradili od svega".Reko znam
Kao advokat mi je predlozio (ako nemam drugih dokaza,sem onog snimka mobilnog,koji moguce da nece prihvatiti na sudu) da se ili nagodim vansudski sa njima i da platim na rate (reko,odakle mi 56 hiljada,jel si blesav?) ili da se dogovorim sa tim likom sto me je zeznuo da platimo pola-pola.Reko,nikakvo moje placanje ne dolazi u obzir za tudje greske,i to mi je bas poslednja opcija.
Na kraju nam je zajednicki palo na pamet da predlozim tom menadzeru da malo "pritisne" tog lika,i da mu kaze - ej,zeznuo si stvar,da ne bi sad dobio otkaz otplacuj ovo na rate,tako sto ce ti se svaki mesec odbijati po 5000 od plate,a posao ces zadrzati.S'obzirom da je njima tamo plata 30-40 hiljada,valjda bi i taj lik (uz mali pritisak) pristao na to.
Sad,dal ce menadzer pristati da stane na moju stranu (i tim nacinom izbegne negativan publicitet u vezi firme),pitanje je...
Kao advokat mi je predlozio (ako nemam drugih dokaza,sem onog snimka mobilnog,koji moguce da nece prihvatiti na sudu) da se ili nagodim vansudski sa njima i da platim na rate (reko,odakle mi 56 hiljada,jel si blesav?) ili da se dogovorim sa tim likom sto me je zeznuo da platimo pola-pola.Reko,nikakvo moje placanje ne dolazi u obzir za tudje greske,i to mi je bas poslednja opcija.
Na kraju nam je zajednicki palo na pamet da predlozim tom menadzeru da malo "pritisne" tog lika,i da mu kaze - ej,zeznuo si stvar,da ne bi sad dobio otkaz otplacuj ovo na rate,tako sto ce ti se svaki mesec odbijati po 5000 od plate,a posao ces zadrzati.S'obzirom da je njima tamo plata 30-40 hiljada,valjda bi i taj lik (uz mali pritisak) pristao na to.
Sad,dal ce menadzer pristati da stane na moju stranu (i tim nacinom izbegne negativan publicitet u vezi firme),pitanje je...
- Suna
- Povremeni posetilac
- Postovi: 41
- Pridružio se: Pon, 27. Maj 2013. 19:29
- :: Sam Galaxy S4 i9506
- :: LG Optimus L7 II
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
plata 30-40 hiljada pa za te pare treba da zna sve u pola noći da ga probude... ali 'ajde... ako je novajlija pa da mu se i oprosti ali opet c,c,...
Lazo, pročitala sam kako si prošao sa menadžerom i moram da kažem da si se zeznuo.. lepo si se isćaskao na fin način, on te uljudno saslušao i rekao sve što si ti već znao i opet ništa! Šta si dobio od takvog pristupa? -NIŠTA
Trebao si da nastupiš kako sam ti predložila, da napraviš buku i da zahtevaš korekciju računa i verujem da bi stvar bila rešena u kraćem roku e sad si i tu šansu upropastio..
Što me nisi slušao
Lazo, pročitala sam kako si prošao sa menadžerom i moram da kažem da si se zeznuo.. lepo si se isćaskao na fin način, on te uljudno saslušao i rekao sve što si ti već znao i opet ništa! Šta si dobio od takvog pristupa? -NIŠTA
Trebao si da nastupiš kako sam ti predložila, da napraviš buku i da zahtevaš korekciju računa i verujem da bi stvar bila rešena u kraćem roku e sad si i tu šansu upropastio..
Što me nisi slušao
- mb011
- Mobil stručnjak
- Postovi: 922
- Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
- :: Sony Xperia M4 Aqua
- :: Nokia 208
- Lokacija: Beograd
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Suna je u pravu. Oni stalno imaju obuke za te situacije, i glavni cilj i jeste da sve bude civilizovano, ali da ništa ne bude konkretno, a da ti na kraju razgovora vide ledja... Jedino što treba, je biti odredjen, i insistirati na konkretnom dogovoru. Što više vremena prodje, za njih bolje.
Lazo i advokat ti je rekao slično što i ja. Na sudu gubis sigurno, zato akcenat baci na te druge opcije. Realno to ti je jedini izlaz.
Lazo i advokat ti je rekao slično što i ja. Na sudu gubis sigurno, zato akcenat baci na te druge opcije. Realno to ti je jedini izlaz.
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Bio sam danas u VIP-u i drugarica koja radi tamo isto kaze da posle potrosenih smartova ima besplatan internet.
Nisam hteo da je davim dalje jer je bila guzva,ali izgleda da je to politika firme
Nisam hteo da je davim dalje jer je bila guzva,ali izgleda da je to politika firme
Causing heavy casualties, clear opposing nests. Overpower outposts, seizing the crest.
Rushing on to Longarone, speed means surprise. Whole brigades surrender, vanquished at sunrise.
Rushing on to Longarone, speed means surprise. Whole brigades surrender, vanquished at sunrise.
- Suna
- Povremeni posetilac
- Postovi: 41
- Pridružio se: Pon, 27. Maj 2013. 19:29
- :: Sam Galaxy S4 i9506
- :: LG Optimus L7 II
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Behemoth, smart 120 je stara tarifa i tada nije postojao neograničen net kao što postoji u ovim novim tarifama smart 150, 400...
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 76
- Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
- :: www.festivali.info
- Lokacija: Zrenjanin
- Kontakt:
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
@mb011:ne mogu sad da pisem od reci do reci razgovor sa menadzerom,ali je razgovor stvarno bio "na mestu",normalnim tonom,vodjen razumnim nacinom razmisljanja.Ili je to samo tako bar delovalo
Ako se folira,lik je maksimalno uvezban za to.
Takodje,"baci akcenat na druge opcije" - ako pod tim podrazumevas placanje tog sumanutog iznosa (na rate,pola-pola,itd.) - to ne dolazi u obzir
Ne bih sebe posle mogao da gledam u ogledalu.Pa makar mi na sudu posle udvostrucili dugovanje.
Lik mi je obecao da ce razmotriti situaciju i da ce me nazvati posle toga da mi javi.Kako da se resi ova situacija bez problema (ako moze bez uopste bez problema...).Rekao sam da moze do ponedeljka (racunajuci i ponedeljak) da me nazove.Covek se veze za rec,vo za rogove.Da vidimo sta je taj lik.
A i da sam hteo da besnim nisam mogao,jer mi lik nije dao ni najmanjeg povoda za to.Hoce da pomogne,gleda kako da se to resi,a ja da besnim zbog toga?Onda bih ja ispao nenormalan i budala.Mozda se i folira,ali 'bes ga,ubedio me je da mu poverujem.A bude li me sad izj*bo,tek onda cu da pop*zdim i tek onda necu izaci iz njihovog centra dok mi momentalno ne daju konkretno resenje u ruke.
Sansa nije upropastena (kad vec nisam to uradio onda,2 dana posle nastanka incidenta),polako.
@Nergal:da,samo nove Smart tarife imaju taj besplatni internet.Ova moja (Smart 120) je stara,tj. vec nepostojeca tarifa (nema je vise u ponudi).
Ako se folira,lik je maksimalno uvezban za to.
Takodje,"baci akcenat na druge opcije" - ako pod tim podrazumevas placanje tog sumanutog iznosa (na rate,pola-pola,itd.) - to ne dolazi u obzir
Ne bih sebe posle mogao da gledam u ogledalu.Pa makar mi na sudu posle udvostrucili dugovanje.
Polako Suna.Suna napisao:Lazo, pročitala sam kako si prošao sa menadžerom i moram da kažem da si se zeznuo.. lepo si se isćaskao na fin način, on te uljudno saslušao i rekao sve što si ti već znao i opet ništa! Šta si dobio od takvog pristupa? -NIŠTA
Trebao si da nastupiš kako sam ti predložila, da napraviš buku i da zahtevaš korekciju računa i verujem da bi stvar bila rešena u kraćem roku e sad si i tu šansu upropastio..
Lik mi je obecao da ce razmotriti situaciju i da ce me nazvati posle toga da mi javi.Kako da se resi ova situacija bez problema (ako moze bez uopste bez problema...).Rekao sam da moze do ponedeljka (racunajuci i ponedeljak) da me nazove.Covek se veze za rec,vo za rogove.Da vidimo sta je taj lik.
A i da sam hteo da besnim nisam mogao,jer mi lik nije dao ni najmanjeg povoda za to.Hoce da pomogne,gleda kako da se to resi,a ja da besnim zbog toga?Onda bih ja ispao nenormalan i budala.Mozda se i folira,ali 'bes ga,ubedio me je da mu poverujem.A bude li me sad izj*bo,tek onda cu da pop*zdim i tek onda necu izaci iz njihovog centra dok mi momentalno ne daju konkretno resenje u ruke.
Sansa nije upropastena (kad vec nisam to uradio onda,2 dana posle nastanka incidenta),polako.
@Nergal:da,samo nove Smart tarife imaju taj besplatni internet.Ova moja (Smart 120) je stara,tj. vec nepostojeca tarifa (nema je vise u ponudi).
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 76
- Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
- :: www.festivali.info
- Lokacija: Zrenjanin
- Kontakt:
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Nisam updte-vao razvoj dogadjaja u vezi ovog,pa evo.
So...epilog.
Cuo sam se sa menadzerom (nazvao me je).
Rekao mi je da ima jedno resenje,a da ja kazem dal mi odgovara (/dal se slazem sa tim).Da ja platim samo internet dodatak od 1 GB (koji kosta 508 din.),a da ce mi oni retroaktvino otkucati da sam taj dodatak uzeo pre potrosnje tog internet saobracaja,tako da ce na kraju biti prakticno (kao) da sam potrosio taj dodatak od 1 GB.I...pristao sam na to.
Otisao sam sa licnom kartom u VIP centar,da to sredim(o).Al je potrajalo malo,posto radnice nisu znale kako da odrade to,pa onda ajde zovi menadzera,pa ne ide bas sve kao po planu,pa ovo-ono...al na kraju je uspelo.Pitao sam ga i da li je sad moj racun za septembar regulisan,kaze mi da jeste.Reko,jel ima potrebe sad da trazim i to napismeno ( ),kaze da nema,da je to to i kraj.Reko,nadam se
Malo filozofiranja posle:reko,sto sam uopste pristao da platim ista,kad nisam kriv.
Al s'druge strane,za 500 dinara da se resim vise i suda i uterivaca dugova i cele ove zaj*bancije...i nije tako lose
Ostace mi za razmisljanje (dilema) da li sam mozda trebao da kazem da ne pristajem na to predlozeno,mozda bi mi onda dali bolju ponudu (hm,lifetime free internet ).Al da ne budem alav i da ne trazim preko hleba pogacu,sto neko rece
Suma sumarum:
- pre nego sto resite nesto da preduzmete,obavezno prvo pitajte nekog (zaposlenog,ovlascenog ili koga vec);jer 10-ak minuta cekanja u redu ili 10-ak dana cekanja na odgovor putem e-mail-a ili 10-ak dinara za poziv nije mnogo,s'obzirom na to u kakve sve nevolje mozete upasti bez predhodne konsultacije
- ljudi koji rade tamo (u korisnickom centru) IPAK nisu bezgresni (iako bi za toliku platu to trebali da budu );ostaje jedan "slucaj" (da ne kazem incident) kad sam se cuo sa tim menadzerom,pa posle nekog vremena dosao u VIP centar (menadzer tad nije bio tu) i jedan vec-duze-vreme-zaposleni me namerno cimao (znajuci da je taj problem resen izmedju mene i menadzera),kao "Ne,ne,ne,to tako ne moze,nije to nista reseno,zalba ti je odbijena"...i jos mi se smeje u facu.Reko "A jel tako?",on mi kaze (i dalje smejuci se) "Da,da...nece to moci da ide tako kako si TI to mislio".Reko,ajde videcemo
(lik me inace zna iz neke ranije price privatno,izlgeda da sam mu nesto zgresio)
- u spornim situacijama papir (ili neki materijalni dokaz) vas jedino vadi;snimak mobilnim uglavnom ne prolazi u parnicnom postupku (ali zato prolazi kod stampe/drugih medija )
- ako imate cvrstih (=materijalnih) dokaza,onda nemate sta da brinete,mogu da vas poljube u dupe,hehe
- ali ako nemate materijalnih dokaza,bice poprilicno tesko (skoro nemoguce) dokazati da vam je taj neko bilo sta rekao (ergo,mozda cete vi morati njih da ljubite na pomenuto mesto )
- ako se vec nadjete u nekoj slicnoj situaciji (=bez dokaza) krenite da se zalite od najnizeg (sefa tog centra) ka najvisem;korisnicka podrska,koja pomoc nudi putem e-mail-a (a verovatno i ona koja pomoc pruza telefonom),je od male vajde (prave se ludi ),verovatno i iz tog razloga sto,kad bi oni priznali svoje gresku napismeno,se plase da bih ja to iskoristio za negativnu kampanju protiv njih;zato razgovor izmedju ljudi (koji se ne snima) moze dati vise rezultata (ali ne mora)
- ako se i pored razumnog razgovora sa sefom stvar ne resi,onda pribegnite dreci.viki,pretnjama,itd.
- spremite se na psihicku torturu (=MNOGO nerviranja) dok ne dodjete do zadovoljavajucih rezultata
I na kraju...
Oni sto su predlagali da sagnem glavu,cutim i da platim onaj necitav racun...pa,razmislite ubuduce dal predlagati tako nesto drugima.Necu ja sad da se tu pravim pametan i da kazem "E,ZNAO SAM da ce ovako da ispadne i da ne treba da platim",jer nisam znao.Ni to sta ce da ispadne,ni kako ce da bude na kraju - pojma nisam imao.Al eto...dal mi je taktika bila OK ili sam samo imao puke srece,uglavnom valjda sam sredio ovo jednom za svagda (hopefully ).
P.S. - razmisljam,prigodniji naslov teme bi bio "Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)".Pa ako moderator moze da izmeni to...
So...epilog.
Cuo sam se sa menadzerom (nazvao me je).
Rekao mi je da ima jedno resenje,a da ja kazem dal mi odgovara (/dal se slazem sa tim).Da ja platim samo internet dodatak od 1 GB (koji kosta 508 din.),a da ce mi oni retroaktvino otkucati da sam taj dodatak uzeo pre potrosnje tog internet saobracaja,tako da ce na kraju biti prakticno (kao) da sam potrosio taj dodatak od 1 GB.I...pristao sam na to.
Otisao sam sa licnom kartom u VIP centar,da to sredim(o).Al je potrajalo malo,posto radnice nisu znale kako da odrade to,pa onda ajde zovi menadzera,pa ne ide bas sve kao po planu,pa ovo-ono...al na kraju je uspelo.Pitao sam ga i da li je sad moj racun za septembar regulisan,kaze mi da jeste.Reko,jel ima potrebe sad da trazim i to napismeno ( ),kaze da nema,da je to to i kraj.Reko,nadam se
Malo filozofiranja posle:reko,sto sam uopste pristao da platim ista,kad nisam kriv.
Al s'druge strane,za 500 dinara da se resim vise i suda i uterivaca dugova i cele ove zaj*bancije...i nije tako lose
Ostace mi za razmisljanje (dilema) da li sam mozda trebao da kazem da ne pristajem na to predlozeno,mozda bi mi onda dali bolju ponudu (hm,lifetime free internet ).Al da ne budem alav i da ne trazim preko hleba pogacu,sto neko rece
Suma sumarum:
- pre nego sto resite nesto da preduzmete,obavezno prvo pitajte nekog (zaposlenog,ovlascenog ili koga vec);jer 10-ak minuta cekanja u redu ili 10-ak dana cekanja na odgovor putem e-mail-a ili 10-ak dinara za poziv nije mnogo,s'obzirom na to u kakve sve nevolje mozete upasti bez predhodne konsultacije
- ljudi koji rade tamo (u korisnickom centru) IPAK nisu bezgresni (iako bi za toliku platu to trebali da budu );ostaje jedan "slucaj" (da ne kazem incident) kad sam se cuo sa tim menadzerom,pa posle nekog vremena dosao u VIP centar (menadzer tad nije bio tu) i jedan vec-duze-vreme-zaposleni me namerno cimao (znajuci da je taj problem resen izmedju mene i menadzera),kao "Ne,ne,ne,to tako ne moze,nije to nista reseno,zalba ti je odbijena"...i jos mi se smeje u facu.Reko "A jel tako?",on mi kaze (i dalje smejuci se) "Da,da...nece to moci da ide tako kako si TI to mislio".Reko,ajde videcemo
(lik me inace zna iz neke ranije price privatno,izlgeda da sam mu nesto zgresio)
- u spornim situacijama papir (ili neki materijalni dokaz) vas jedino vadi;snimak mobilnim uglavnom ne prolazi u parnicnom postupku (ali zato prolazi kod stampe/drugih medija )
- ako imate cvrstih (=materijalnih) dokaza,onda nemate sta da brinete,mogu da vas poljube u dupe,hehe
- ali ako nemate materijalnih dokaza,bice poprilicno tesko (skoro nemoguce) dokazati da vam je taj neko bilo sta rekao (ergo,mozda cete vi morati njih da ljubite na pomenuto mesto )
- ako se vec nadjete u nekoj slicnoj situaciji (=bez dokaza) krenite da se zalite od najnizeg (sefa tog centra) ka najvisem;korisnicka podrska,koja pomoc nudi putem e-mail-a (a verovatno i ona koja pomoc pruza telefonom),je od male vajde (prave se ludi ),verovatno i iz tog razloga sto,kad bi oni priznali svoje gresku napismeno,se plase da bih ja to iskoristio za negativnu kampanju protiv njih;zato razgovor izmedju ljudi (koji se ne snima) moze dati vise rezultata (ali ne mora)
- ako se i pored razumnog razgovora sa sefom stvar ne resi,onda pribegnite dreci.viki,pretnjama,itd.
- spremite se na psihicku torturu (=MNOGO nerviranja) dok ne dodjete do zadovoljavajucih rezultata
I na kraju...
Oni sto su predlagali da sagnem glavu,cutim i da platim onaj necitav racun...pa,razmislite ubuduce dal predlagati tako nesto drugima.Necu ja sad da se tu pravim pametan i da kazem "E,ZNAO SAM da ce ovako da ispadne i da ne treba da platim",jer nisam znao.Ni to sta ce da ispadne,ni kako ce da bude na kraju - pojma nisam imao.Al eto...dal mi je taktika bila OK ili sam samo imao puke srece,uglavnom valjda sam sredio ovo jednom za svagda (hopefully ).
P.S. - razmisljam,prigodniji naslov teme bi bio "Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)".Pa ako moderator moze da izmeni to...
- mb011
- Mobil stručnjak
- Postovi: 922
- Pridružio se: Pet, 07. Jul 2006. 22:18
- :: Sony Xperia M4 Aqua
- :: Nokia 208
- Lokacija: Beograd
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Laza ZR, mislim da si prosao super. oni nisu morali ni toliko da ti ponude, ali nasli ste se na sredini. i ti si se poneo malo naivno misleci da imas free net, pa si odmah navalio da "skidas" sa neta , a i oni su takvi kakvi su ...
samo da ljudi izvuku pouke iz cele ove zavrzlame...
samo da ljudi izvuku pouke iz cele ove zavrzlame...
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Laza ZR, drago mi je da se sve lepo razresilo, nadamo se da ce zaista tako i da bude. Kao sto sam ti u jednom od postova napisao, borba uvek treba da ide do kraja, predaja ne dolazi u obzir.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
E super da je sve ispalo kako treba.Samo ne treba odustajati.Vidim ja da I ti slusas Behemoth
Causing heavy casualties, clear opposing nests. Overpower outposts, seizing the crest.
Rushing on to Longarone, speed means surprise. Whole brigades surrender, vanquished at sunrise.
Rushing on to Longarone, speed means surprise. Whole brigades surrender, vanquished at sunrise.
- Suna
- Povremeni posetilac
- Postovi: 41
- Pridružio se: Pon, 27. Maj 2013. 19:29
- :: Sam Galaxy S4 i9506
- :: LG Optimus L7 II
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Lepa vest, i meni je drago što se završilo na način koji ti odgovara
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Drago mi je što se tako završio.
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 76
- Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
- :: www.festivali.info
- Lokacija: Zrenjanin
- Kontakt:
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Pa...dal se zavrsilo ili nova bitka sledi,znacu definitivno tek sledece nedelje (hopefully).
Danas mi je stigao e-mail (odgovor od korisnicke podrske,treci put):
Takodje mi je stigao i SMS posle toga (dakle danas),gde mi kazu da uplatim preostali iznos duga (posto sam uplatio samo moju redovnu pretplatu za septembar;plus onaj dodatak 1 GB;ono ostalo za internet nisam i ne nameravam) ili ce mi odlazni saobracaj biti iskljucen
Videcemo sta ce biti...
Danas mi je stigao e-mail (odgovor od korisnicke podrske,treci put):
Totalno ignorisu ono sto im ja govorim i na sta se odnosi moja primedba - da me je njihov radnik doveo u zabludu davanjem dezinformacije.Kao da pricam ziduPoštovani gospodine,
Zahvaljujemo se na Vašem dopisu.
Ovu priliku želimo da iskoristimo kako bismo Vam potvrdili informacije iz prethodnog dopisa.
Nakon detaljne analize ostvarenog saobraćaja na Vašem pretplatničkom broju, nadležna služba u okviru kompanije Vip mobile d.o.o. potvrdila je ispravnost tarifiranih usluga u u okviru kreiranog računa za 09/2013.
(itd.)
Takodje mi je stigao i SMS posle toga (dakle danas),gde mi kazu da uplatim preostali iznos duga (posto sam uplatio samo moju redovnu pretplatu za septembar;plus onaj dodatak 1 GB;ono ostalo za internet nisam i ne nameravam) ili ce mi odlazni saobracaj biti iskljucen
Videcemo sta ce biti...
Re: Ogroman mesecni racun - VIP
Menadzer je odlicno odreagovao i nasao kompromisno resenje, ti si internet platio, ali kao tarifni dodatak.
Napomenuo bih jednu jako vaznu stvar kada je vip u pitanju. Kada vam treba informacija, uvek, ali uvek zovite Korisnicki servis.
1. Neuporedivo bolje znaju i preciznije cete informacije imati
2. Razgovori se snimaju i uvek imete dokaz
Da su ti u korisnickom to rekli, sigurno ne bi ni tih 500 dinara platio.
Zaposleni u shopovima se cesto menjaju, a lose su trenirani i zbog toga cesto grese.
Ono sto bih ja savetovao da se situacija nije resila je da kazes da na sajtu nisi nasao informaciju o tome sta Smart120 sadrzi, jer njegovog opisa nema.
Takodje, vip nema pravo da te snima svojim kamerama bez tvoje pismene saglasnosti. Saglasnost po pristupu se ne vazi.
Buka uvek pali, tako da je to uvek opcija. Odes, galamis dok ne popuste.
Posebno sto si potpuno u pravu.
Napomenuo bih jednu jako vaznu stvar kada je vip u pitanju. Kada vam treba informacija, uvek, ali uvek zovite Korisnicki servis.
1. Neuporedivo bolje znaju i preciznije cete informacije imati
2. Razgovori se snimaju i uvek imete dokaz
Da su ti u korisnickom to rekli, sigurno ne bi ni tih 500 dinara platio.
Zaposleni u shopovima se cesto menjaju, a lose su trenirani i zbog toga cesto grese.
Ono sto bih ja savetovao da se situacija nije resila je da kazes da na sajtu nisi nasao informaciju o tome sta Smart120 sadrzi, jer njegovog opisa nema.
Takodje, vip nema pravo da te snima svojim kamerama bez tvoje pismene saglasnosti. Saglasnost po pristupu se ne vazi.
Buka uvek pali, tako da je to uvek opcija. Odes, galamis dok ne popuste.
Posebno sto si potpuno u pravu.
-
- Neredovni učesnik
- Postovi: 76
- Pridružio se: Pon, 07. Okt 2013. 01:43
- :: www.festivali.info
- Lokacija: Zrenjanin
- Kontakt:
Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)
Pa da,bas zato sto nema te moje tarife sam i otisao da ih pitam da li to vazi za mene.
Vidim,prepravljen mi je naslov teme,hvala
Nego,s'obzirom da mi ovo i dalje stoji kao Deklamov mac nad glavom (kad god okrenem 1234 javi mi se automat koji mi kaze "Niste platili racun,platite ga,inace vam iskljucujemo odlazni saobracaj - uskoro";a dobio sam vec 2 upozorenja SMS-om,ako mi stigne i trece upozorenje onda me iskljucuju ),otisao sam opet u lokalni VIP centar,potrazio menadzera i opet popricao sa njim.
Ubedjuje me da je sve OK,da nemam razloga za brigu,samo se ceka da dodje neki revizor iz centrale u BG-u,posto to sto je taj menadzer smislio ne moze da se uradi standardnim putem,vec ne-znam-kako drugacije.I da sacekam (po njegovim recima) jos dan-dva i bice sredjeno.
Reko,ajde videcemo...
Vidim,prepravljen mi je naslov teme,hvala
Nego,s'obzirom da mi ovo i dalje stoji kao Deklamov mac nad glavom (kad god okrenem 1234 javi mi se automat koji mi kaze "Niste platili racun,platite ga,inace vam iskljucujemo odlazni saobracaj - uskoro";a dobio sam vec 2 upozorenja SMS-om,ako mi stigne i trece upozorenje onda me iskljucuju ),otisao sam opet u lokalni VIP centar,potrazio menadzera i opet popricao sa njim.
Ubedjuje me da je sve OK,da nemam razloga za brigu,samo se ceka da dodje neki revizor iz centrale u BG-u,posto to sto je taj menadzer smislio ne moze da se uradi standardnim putem,vec ne-znam-kako drugacije.I da sacekam (po njegovim recima) jos dan-dva i bice sredjeno.
Reko,ajde videcemo...
Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)
Mac je zapravo Damoklov, drago mi je sto si resio problem...
- Martin Mystere
- Mobil stručnjak
- Postovi: 902
- Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
- :: Samsung Galaxy Note8
- :: LG G2, HTC HD2
- Lokacija: Beograd, Voždovac
Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)
Ja cak i ne zovem korisnicki servis vec sva pitanja i nedoumice postavljam korisnickom servisu putem e-maila tako da su mi njihovi odgovori dokaz crno na belo kakve sam odgovore dobijao na svoja pitanja, koja su btw. vise nego konkretna.
U takvoj situaciji je mogucnost nastanka ovakve situacije prakticno eliminisana, jer cak i da neko pogresi i da takvu informaciju koja direktno moze da dovede do toga da ja budem ostecena strana kao Laza, sve je napismeno tu i daleko se lakse razjasni, bez onoga "samo je moja rec protiv necije"...
Drago mi je da je Laza prosao ovako kako je prosao, a obzirom na sve uopste ne treba da zali za tih 508 dinara, posto je ovo vise nego fenomenalan ishod za njega.
U takvoj situaciji je mogucnost nastanka ovakve situacije prakticno eliminisana, jer cak i da neko pogresi i da takvu informaciju koja direktno moze da dovede do toga da ja budem ostecena strana kao Laza, sve je napismeno tu i daleko se lakse razjasni, bez onoga "samo je moja rec protiv necije"...
Drago mi je da je Laza prosao ovako kako je prosao, a obzirom na sve uopste ne treba da zali za tih 508 dinara, posto je ovo vise nego fenomenalan ishod za njega.
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)
I posle svega ovoga meni nije jasna jedna stvar... Kako su oni uopste dozvolili toliki protok bez aktiviranog dodatka?! Ja imam staru Smart 120 tarifu + redovan (ugovorni) dodatak od 3GB neta i iskljucuju mi data protok cim u jednom cugu potrosim vise od 100MB (radi moje bezbednosti - kako mi napisu svaki put u SMS obavestenju) i onda moram da ih zovem da bi mi ga ponovo uspostavili (data protok, naravno). Mislim, mene sa dodatkom od 3GB iskljucuju na 100MB, a korisniku koji nema dodatak dozvole da spuca toliki protok. Budale²!
- Suna
- Povremeni posetilac
- Postovi: 41
- Pridružio se: Pon, 27. Maj 2013. 19:29
- :: Sam Galaxy S4 i9506
- :: LG Optimus L7 II
Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)
psyhound, Mislim da ne mogu da isprate data saobraćaj kao što mogu minute, poruke.. što se tiče GPRS-a za kratak period može da se napravi odgromna potrošnja pa sistem ne prepozna i zato ne reaguju
-
- Sertifikovani Trol
- Postovi: 7897
- Pridružio se: Pet, 05. Nov 2010. 08:36
- :: Samsung Galaxy A52s
- :: Nokia 8.1
- Lokacija: Novi Sad
Re: Greska zaposlenog - ogroman racun (VIP)
Suna, ja vidim da su kod mene veoma precizni i SVAKI PUT kada u cugu potrosim 100MB ugase me. Maksimum koji su mi dozvolili je bio oko 150MB, inace cim predjem 100-tku prekidaju mi konekciju. Ma znaju oni sta rade veoma dobro.