Mala pomoc pri kupovini

opušteno ćaskanje o mobilnim telefonima
mitarP
Slučajni prolaznik
Slučajni prolaznik
Postovi: 1
Pridružio se: Pet, 31. Jan 2014. 10:39
:: HTC Desire HD

Mala pomoc pri kupovini

Post od mitarP »

Zdravo svima,

Ako neko moze da mi pomogne, zainteresovan sam za Nexus 5. E sad, zanima me kakva su vasa iskustva sa prodavnicama koje nude taj telefon, evo link:
http://www.mobilnisvet.com/mobilni/3954/LG/Nexus-5-16GB
Zanima me garancija, pouzdanost, da nije svercovan telefon, ukraden i tako to, generalno vasa iskustva sa navedenim prodavnicama.

Unapred hvala :)

weska88
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1093
Pridružio se: Pet, 18. Okt 2013. 21:59
:: iP11pro

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od weska88 »

ma kada ga kupis novog i dobijes 2 godie pisanu garanciju sa pecatom nema da brines bilo gde da ga kupis,imas i na kupujem prodajem sa godinu dana garancije nesto su jeftiniji...

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Lobachewsky »

Ako ti je stalo da sve bude regularno, gledaj samo telefone sa dvogodisnjom garancijom. Jedino garancija na dve godine (i na hardver i na softver) je prava garancija, od ovlascenog servisera. Sve ostalo ti je macka u dzaku.
U principu, sustina je da vidis ko ti daje garanciju na telefon - ako je ovlasceni zvanicni servis sve je legalno i regularno. A i to je jedina garancija na koju koliko toliko mozes da racunas (ja do sada imam samo pozitivna iskustva, spasila me je nekoliko puta).
Ako ti garanciju daje taj prodavac licno, tj njegova firma, ili servis nekog kurte - 6 meseci hardver, 12 meseci softver i ostale kombinacije, izbegavaj to - mrtvo slovo na papiru. Takvi su sigurno jeftiniji, ali ti vidi sta ti je bitnije. Ne postoji univerzalni odgovor - neki kupuju legalne telefone sa dvogodisnjom garancijom jer im je to pouzdanije, pogotovu ako ne menjanju telefone cesto (a dve godine je dug period za danasnju elektroniku koja je napravljena da se potrosi i pokvari), dok drugi vole da kupe "ispod zita", ali da prodju jeftinije - posebno ako cesto menjanu telefone.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Martin Mystere »

S obzirom na iskustva koja ljudi imaju sa ovlašćenim servisima i na to kakve jajare i nestručni ljudi ( čast poštenim i stručnim ) rade tamo, sve to ti se svodi na isto i nije nikakva garancija da će u slučaju problema sve proći glatko i na zadovoljstvo! Šta više, naprotiv.

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Lobachewsky »

Martin Mystere, u zivotu ne postoji 100% garancija ni na sta, ali evo ja navodim moje iskustvo (a o iskustvima na internetu na zalost ne bih trosio reci - jeste dobro da se procita, naleti covek na nesto korisno, ali pola od tih korisnika su bolidi, da se ne lazemo, sto se kaze nije za njih ni smartphone, ni laptop, nego videla zaba - ali vazno je da se galami samo).

Kao sto sam vec napisao u prethidnom postu gore, sve zavisi od covekovih planova, ali evo navescu moje primere kao dokaz da nije sve tako crno i da ta ovlascena garancija od zvanicnog servisera zaista moze i da znaci nesto.
U najavi cu da se raspisem, koga ne zanima ne mora da cita.

1. Laptop Toshiba Satellite P200D-11L- primljen na garanciju 2 meseca pre isteka iste. Zavrsio na garanciji posle dvogodisnje torture igranja igara (bio je solidno jak laptop za taj period 2007-2009, ali nije bio hard-core gejmerski tipa Qosmio), nisam ga stedeo uopste, najzahtevnije igre, detalji na high - tu je bilo pregrevanja i pregrevanja. Imao sam faze kada mi se laptop gasio po deset puta na dan od pregrevanja - ako nije hteo odmah da se upali ja ga bukvalno ledom hladio :lol: i odmah pali i cepaj dalje. Bilo je i faza kada mi dodje ortak, pa igramo po 72 sata, non stop - na smenu :D Jedan igra online, drugi spava offline. Kad se ovom prispava, probudi onog drugog i tako danima :) A inace za te dve godine laptop maltene nisam ni gasio - radio je po celu dan i noc, muzika, skajp uvek dostupan, komp uvek tu kad mi treba nesto, nocu torenti... Elem, jedan dan, opet igrao tako najnoviji Splinter Cell, nanisanim snajperom, da opalim - laptop se ugasi. I nije se vise upalio. :)
Odnesem ga ja u servis - pregorele maticna ploca i graficka karta! Obe zamenjene pod garancijom. Dobio sam prakticno novi laptop.

2. Nokia N85 - dva puta servisirana.
Prvi put, zavrsio odmah posle nedelju dana - zamenjen felerican zvucnik u slusalici u roku od 3 dana. Zezao je nesto malo, sagovornik mi je ponekad zujao dok prica, kao da je zvucnik bio produvao.
Medjutim, drugi put je bilo legendarno. Negde na pola garancije.Neko mi polio pivo preko njega i otkaze mi onaj donji panel sa navigacionim tasterima i zelenom i crvenom slusalicom. Osusim ga, ne radi pa ne radi - odnesem ga ja u ovlasceni servis zbog donjeg panela.
Posle 5 dana, zovu oni mene - zamenjen donji panel, ali i OLED displej, flat kabal, zamenili mi napukli deo maske donjeg panela(!), i ceo navigacioni dzojstik (onaj kvadrat) koji je inace radio, samo je bio malo tvrdji na pritisak. Sto je najjace, nista ja od toga nisam trazio da mi zamene, niti sam uopste prijavio. Naravno, sve pod garancijom. Bio sam u neverici. Maska mi je bila napukla od ko zna cega vec mesecima, ja sam mislio da ce za to da se uhvate kao fizicko ostecenje bla bla - oni mi zamenise! OLED ekran, vracam film, secam se kada sam se peo po kalemegdanu i fon sam bio prignjecio (cak je ostala ogrebodina na tom delu ekrana od toga, ali OLED displeju ispod nista nije falilo (osim sto je u tom delu crna boja bila nekako braonkasta, ali to se nije videlo uvek, jedino kad recimo palis moza neku aplikaciju koja ima crnu pozadinu iza logoa, pa tada. Znaci na obicnim fotografijama i u svakodnevnom radu se to nije ni videlo - zamenili. Dzojstik, kazem, bio ispravan, samo malo tvrdji na pritisak, ali takav je bio oduvek. Flat kabl - ni sam ne znam sta sa njim nije bilo uredu, bar je on radio - odradili mi ljudi generalku :)

3. HTC Desire Z - dva puta.
Prvi put je bilo ozbiljno, negde na pola garancije, zima - telefon mi je zveknuo posteno na parket sa nekih metar i po, nisam video da je na punjacu, povucem ga i fon mi se katapultira iz ruke i iz sve snage zvekne prvo o radni sto pa o parket. Nije mu nista bilo, nigde ogrebotina, medjutim posle par sati krene da mi se zakucava i blokira - odnesem u vip (fon nije na moje ime!) - posle 10 dana, zamenjena maticna, promenjen serijski broj, telefon radi, kao nov.
Podelio sam to iskustvo na ovom forumu neki su me optuzivali da lazem, da je to nemoguce, da delovi ne mogu da stignu za tako kratko vreme iz kine, tajvana (????), da baronisem, kao ma videces ti, sticice ti 200 evra uz racun - bilo je bisera koliko hoces, dok ti se ne prik****a. Cak i na ovom forumu ima bisera, a ne po nekim tamo blogovima i fejsbuku.
A drugi put sam ga odveo 15 dana pre isteka garancije da mu odradim generalku, nisam morao ali mi je zvuk u slusalici postajao sve tisi, a i neka slova na hardverskoj tastaturi su mi malo zezala. Zamenjena mi je hardverska tastatura, flat kabl i receiver u roku od 5 dana.

Prema tome, nije bas da nema veze. Vazno je samo koliko dugo planiras da koristis taj telefon. A dve godine je dovoljno dug period da moze svasta da se desi.
Nije sporno da postoje i drugacije price, ali samo kazem da ih treba uzimati sa rezervom.
Poslednja izmena od Lobachewsky u Sub, 01. Feb 2014. 15:50, izmenjeno 1 put ukupno.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Martin Mystere »

Blogove ne čitam, facebook i nemam, govorim o problemima koje su imali ljudi sa konkretnim ovlašćenim servisima koji su im držali telefone abnormalno dugo, vadili se na tragove vlage u telefonu i ko zna šta još ne a nisu baš noob-ovi, plus je reč o benchu koji nije tamo neki neozbiljni forum.

A pošto kucam na tabletu ne bih sad pominjao kakvi sve "majstori" rade u servisu firme na A, koji su mi napravili još veći problem na MF uređaju, koliko sam muke imao da isteram priču oko 2,5" HDD etc. ali ako treba nije ni to problem...

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Lobachewsky »

Martin Mystere, pa dobro, moguce je da se meni 5 puta zalomilo ovako... Ako se tako moze reci. Mada pre cu da verujem sebi i svojim iskustvima nego tetkinoj babi od ortakovog ortaka.
Ne mislim ja samo na blogove i fejs (samo sam tako rekao), mislim i na one sajtove gde se ljudi zale na sve i svasta, forume, komentare po vestima... A taj bench, koliko god bio respektabilan forum, procitao sam i tamo gomilu gluposti od ljudi koji samo glume samopouzdanje, a zapravo i ne znaju o cemu pricaju.
Opet kazem, ovo je srbija, to je bar svima poznato, moguce je da su se neke od tih zalbi zaista tako i desile, ali opet treba uzimati sa rezervom to sto ljudi pisu po internetu - jer jedan moze da napravi galamu kao da se radi o citavoj armiji.

A druga stvar, na forumima se zale samo oni koji su nezadovoljni - zadovoljni cute. Pa se zato stice pogresan utisak.
Evo bas skoro na ovom forumu u temi o 'prenosu broja', dodje jedan nas kolega - prijavljuje da mu je broj nepostojeci. Jedan jedini na temi od 5 strana - i opet se stekao utisak da se tu radi o masi ljudi, a ne jednom izolovanom slucaju. I onda naravno krecu komentari "do sada sam hteo da prebacim, ali kad citam o ovim problenima bla bla"... kontas vec sta ti pricam...
Martin Mystere napisao:A pošto kucam na tabletu ne bih sad pominjao kakvi sve "majstori" rade u servisu
firme na A, koji su mi napravili još veći problem na MF uređaju, koliko sam muke imao da isteram priču oko 2,5" HDD etc. ali ako treba nije ni to problem...
I ja ovo pisem sa moba, pa se raspisah bez problema :P
Ne bi bilo lose da podelis sa nama to iskustvo i malo detaljnije objasnis. Jel su to ovlasceni servisi bili ili sta?

E da, kad smo kod harda, imam i tu jedno iskustvo, opet pozitivno. Komp od mog caleta, zamenjen HDD od 500GB, krenuo da crkava. Zamenise mu novi, pod garancijom - i to bas u onoj najvecoj HDD krizi kad su diskovi bili najskuplji. Jos mu iskopirali podatke sve na novi, da se ne cima covek. :)
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

weska88
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1093
Pridružio se: Pet, 18. Okt 2013. 21:59
:: iP11pro

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od weska88 »

Pazi ovo,koliko kesa das vise za mob sa 2 godine garancije recimo u "win win" itd...uzmes mob sa 6 meseci ili godinu dana kod nekog prodavca u balkanskoj ulici i nedaj boze ako se sta pokvari tom razlikom sto bi platio vise u drugoj radnji mobilni platis opravku,a mozda ti nikada ne bude trebala i ti si u plusu...

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Martin Mystere »

Imao sam i jednih i drugih iskustava i upravo na toj bazi i govorim da pisana garancija generalno ne mora da znači da bi u slučaju ne daj Bože sve moralo / trebalo da ide glatko, već da je sve to pitanje toga i ko se nalazi sa druge strane. I ja sam mislio da tako nešto ne postoji ali sam se uverio da prvo na prijemu rade ljudi koji nemaju pojma o čemu im pričaš a da zatim i u servisima često rade razni kvazi-majstori.

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Lobachewsky »

weska88, po meni se telefoni sa pravom garancijom isplate jedino ako se uzimaju preko operatera. S tim sto ako uzimas telefon na duge staze, po meni je sigurnije preko operatera nego kupiti neki fon svercovan u gacama, sa "brufen garancijom" gde je flesovanje lek za sve. Za "legalne prodavnice" se slazem. Dranje. Njih nikada i nisam uzimao u obzir.
Poslednja izmena od Lobachewsky u Sub, 01. Feb 2014. 16:41, izmenjeno 1 put ukupno.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

Sale_M
Akcionar Mobilnog Sveta
Akcionar Mobilnog Sveta
Postovi: 15735
Pridružio se: Pet, 23. Nov 2007. 18:14
:: HUAWEI P40 Pro +
:: HUAWEI P40 Pro

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Sale_M »

Martin Mystere napisao:Imao sam i jednih i drugih iskustava i upravo na toj bazi i govorim da pisana garancija generalno ne mora da znači da bi u slučaju ne daj Bože sve moralo / trebalo da ide glatko, već da je sve to pitanje toga i ko se nalazi sa druge strane. I ja sam mislio da tako nešto ne postoji ali sam se uverio da prvo na prijemu rade ljudi koji nemaju pojma o čemu im pričaš a da zatim i u servisima često rade razni kvazi-majstori.

Apsolutno tacno,svaka dalja polemika na ovu temu je suvisna.
XIAOMI Mi 11 midnight grey
HUAWEI P40 Pro classic black
HUAWEI P40 Pro + ceramic white
HUAWEI P30 Pro breathing crystal
XIAOMI Redmi Note 10 Pro onyx grey
HUAWEI P20 Pro twilight violet

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Lobachewsky »

I dobro, sta smo dakle zakljucili, jel se sve svodi na isto ili ne?
Jel dvogodisnja garancija ovlascenog servisa vredi ili ne vredi? Od toga smo krenuli, da podsetim. :roll:
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

Martin Mystere
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 902
Pridružio se: Ned, 20. Okt 2013. 11:10
:: Samsung Galaxy Note8
:: LG G2, HTC HD2
Lokacija: Beograd, Voždovac

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Martin Mystere »

Vredi je imati ali ne znači da će sve nužno proći kako treba ako kojim slučajem zatreba.

Nikola031
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1558
Pridružio se: Pon, 06. Okt 2008. 20:25
:: Lumia 640 Dual SIM
Lokacija: Ужичка република
Kontakt:

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Nikola031 »

Ja sam imao dosta dobrih iskustava sa ovlašćenim servisima mada znam i ljude koji su imali problema. 2009. godine mi je ispao SE G900 na pločice i posle toga nije davao nikakve znake života. Odneo sam ga u servis (bio je pod garancijom još 2 meseca) i posle mesec dana sam dobio nov telefon. Takođe pre 5 meseci sam odneo Alcatel X'Pop na reklamaciju zbog crkavanja GPS modula i posle 3 nedelje sam dobio nov telefon.
Sony Ericsson prototypes: G702 (BeiBei), W707 (Alicia), 3x M610i (Lizzy)

weska88
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1093
Pridružio se: Pet, 18. Okt 2013. 21:59
:: iP11pro

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od weska88 »

Naravno da vredi ali dajes dosta vise kesa,ako ga ne uzmes preko paketa,ja recimo ne mogu da uzmem s4 na paket jer bih placao 5k dinara mesecno a trosio mali deo toga i samim tim to su bacene pare,na mom paketu kosta 400e,za te pare uzmem ga u balkanskoj bez ugovora...po meni sve te neke opravkice nisu skupe ako necrkne ploca...jbg mozes da imas 2god garanciju i razbijes ekran...msm najbolje je da je imas ali da kosta normalno telefon...
P.S od kada imam telefone zadnjih 10 godina samo sam nosio S2 u servis crkla mu kamera posle godinu dana,bio u kupatilu dok sam se tusirao pa valjda ga ova para sjebala,u servisu rekli voda sjebala plocu i to me kostalo 30e ali zato sam ga kupio polovnog maltene novog, kada se sabere i oduzme opet je ok sve ispalo...

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od siki069 »

Lobachewsky napisao:I dobro, sta smo dakle zakljucili, jel se sve svodi na isto ili ne?
Jel dvogodisnja garancija ovlascenog servisa vredi ili ne vredi? Od toga smo krenuli, da podsetim. :roll:
Trebalo bi da pokretač teme zaključi, a ne "mi".

Naravno da garancija "ovlašćenog" servisa vredi.
Identično, kao i ista količina WC papira.

Nokia N85 je servisirana u Mobis-u?
Besplatno, sa odvaljenom maskom?
Vređa logiku.

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od Lobachewsky »

siki069, oooo pa jel to trol ponovo jase? :D Nismo se dugo videli. Ne odvaljena, vec naprsla. Mnogi su imali identican problem, da im je maska iz cista mira pucala u donjem delu tog prednjeg panela, pa je Nokia preuzela troskove servisiranja na sebe, tj u okviru garancije.
Moras biti prvo upucen, pre nego sto bilo sta prokomentarises na bilo koju temu, ovako se dovodi u pitanje da li uopste ima sta da ti bude povredjeno (ako me razumes), s obzitom da u slobodno vreme glumis horejsija, a do sada ni jedan slucaj nisi resio.

Elem, ko hoce da mi veruje - nek mi veruje. Ko nece da mi veruje - ne mora da mi veruje. I to je to. Meni ni iz dzepa ni u dzep. Ali siki069-ju i drugarima, priucenim serviserima iz raznoraznih šupa i podruma, je iz dzepa... Krvav je to lebac kada moras po forumima da se boris za poslednje mrvice.

Jedan od njih me je savetovao da "zaboravim na garanciju i da ga odnesem kod pouzdanog servisera", i naravno da njemu platim. :lol: :lol: :lol: siki069 to nikako da prezali, ni dan danas. Pozdrav.
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

siki069
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 369
Pridružio se: Sre, 22. Sep 2010. 20:48

Re: Mala pomoc pri kupovini

Post od siki069 »

Ne bavim se servisiranjem mobilnih telefona.
Kultiviši malo rečnik. Izbegavaj: trol, malo mozga...
Privatne poruke piši svojoj devojci (dečku ako me razuimeš), a ne meni.

Sad na temu.
Lažeš za N85 kao što si lagao i na prošloj za HTC.
Nikakvo papirče nisi ostavio i to je dokaz da lažeš.
Interesantno je da hvališ samo hrvatske tvrtke.

Dakle bez skeniranog papirića ti ne verujem ništa.

Odgovori