Evo o čemu se radi - poslednja 2 računa su mi se povećala. Na prvi i nisam obratio pažnju, al drugi je bio baš onako - bezobrazno veliki. Kada sam izvadio listinge, tek sam se iznenadio - ispalo je da mi je povučeno previše podataka sa neta.
Ja imam WiFi i kod kuće i na poslu tako da mobilninet retko i koristim .
Druga stvar koja mi je pala u oči su veliki paketi, po par stotina megabajta, i neka nenormalna vremena njihovog prenosa (npr 3 ili 5 sati ujutru). Ili vremena u kojima ja nisam mogao ništa da skidam s neta jer sam radio.
Kada sam pozvao operatera dobio sam lakonsko "žao mi je", uz objašnjenje kako mogu da napišem prigovor ali moram da platim račun i da će oni proveriti, ali ako piše u listingu onda je to to. Čak su mi ponudili da napišem molbu VIP da mi dopusti plaćanje u ratama
![Grešiš silno. :uhuh:](./images/smilies/icon_uhuh.gif)
Sad, znam ja da smart uvek vuče neke podatke sa neta, ali ovo je zaista previše.
Da napomenem da imam onaj paket od 1200 smartova i da nisam išao van zemlje.
Ima li neko slična iskustva i/ili savet kako da rešim ovaj problem