Evindzer napisao:Iskreno, počela je da me nervira ta dvodimenzionalnost na Androidu....
iamivan napisao:@Evindzer, prošlo je doba 3D-a i onih ikonica pre iOS7
E taj dvodimenzionalni dizajn je stvarno s*anje, a sve je počelo kada se na tržištu pojavio WP8. Obzirom da su iOS i Android već tada uveliko bili dominantni na tržištu, Microsoft je osmislio stategiju sa kojom je pokušao da promoviše superiornost svog sistema u odnosu na konkurenciju. Znali su da WP kao novi sistem neće moći da parira konkurenciji po svojim softverskim mogućnostima još dosta dugo, jer razvoj sistema zahteva osim znanja i dosta vremena, a toga nisu imali.
Zato su zaigrali na drugu kartu i rešili da sistem maksimalno rasterete, kako po pitanju raspoloživih softverskih opcija (koje nisu ni imali vremena da implementiraju), tako i po pitanju grafičkih zahteva sa ravnim dvodimenzionalnim dizajnom, što je uticalo da harvder lakše barata sa obradom podataka. Tako su stvorili privid da WP na istom hardveru radi lakše i brže od konkurentskih (nije ni čudo kad je skoro prazan), a to što sistem nije imao ni približnu funkcionalnost kao konkurentski su stavljali u drugi plan, uz obećanja da će funkcionlnost naknadno podizati. Oni su to vremenom i činili, pa je sistem postajao sve teži i teži, a kada je došlo vreme da se funkcionalnost podigne na jedan novi nivo sa WP10, onda su stigli do gomile nerešivih problema, pa tako sada novi (i prilično teži) sistem radi lošije od svog prethodnika.
Ovakva razvojna strategija je na vreme pročitana od strane njihovih rivala, pa su tako ubrzo i Apple i Google prilagodili svoje sisteme kao odgovor na izazov konkurencije. iOS je već od verzije 7 prešao na 2D dizajn, a ubrzo i Android na materijal dizajn, kako bi se rasteretili bar grafički zahtevi i preko toga donekle ubrzao rad sistema. Hardver je u međuvremenu postajao sve jači i jači, pa ovo sad izgleda malo apsurdno da nam QHD rezoluciji ekrana i moćni GPU služe za neki komičan prikaz dvodimenzionalnih menija.