Iskustva sa (online) prodavnicama
- m@c|-|oR
- Expert
- Postovi: 3245
- Pridružio se: Pon, 19. Apr 2010. 21:21
- :: Samsung Note 20 Ultr
- Lokacija: Smederevo-Niš-Šabac
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Das' ti živ i zdrav. Pa ta fora je oduvek korišćena .
"Kad čovek nešto neće, on nađe razlog, kad hoće - nađe način"
Kineska Poslovica
Kineska Poslovica
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
↑ Za sad sam živ, a pomalo i zdrav - a i za foru znam od davnina, zato sam ga i pitao je li u pitanju fora od davnina ili neka nova funkcija forumske aplikacije.
- Infraction
- Slučajni prolaznik
- Postovi: 1
- Pridružio se: Pon, 11. Jan 2021. 02:42
- :: Samsung Galaxy A50
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Da li mi neko može reći gde se može kupiti nov iPhone 11 Pro Max na Kupujem Prodajem ili bilo gde ovako kod nekog poštenog? Našao sam nekoliko njih, ali ko je sad od njih najbolji i ko u stvari ima NOV telefon, ne kao nov ili popravljan. I da li su ovi prodavci koji izlaze na stranici mobilni svet pouzdani?
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Oni koji napisu da je vakuum pakovanje, i koji ti procitaju S/N sa kutije, koji mozes da proveris, su provereni, i sa njima nema problema. Takodje, gledaj da imaju sto vise pozitivnih ocena, i ja bih isao iskljucivo na licno preuzimanje.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Da li je neko na KP kupovao od Marka iz Beograda, Savski venac? Hvala unapred.
Poslednja izmena od Nošoint u Sub, 23. Jan 2021. 06:38, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Koliko je pouzdana Royal radnja u Bulevaru? Vidim da je sada značajno snižena cena Xperia 1 II.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Da li je neko kupovao telefone od prodavca "Sovrano" sa KP?
- PetarVetar
- Mobil fan
- Postovi: 374
- Pridružio se: Pet, 01. Avg 2014. 17:27
- :: Samsung S20+
- Lokacija: Jagodina
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Prodavac kog smo hvalili u ovoj temi promenio ime na KP. Izgleda da publicitet ne prija uvek.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
↑ Vidi, stvarno!
Od Dušana postade Denis.
Možda je Dušan samo prodao nalog nekom Denisu.. za par milijardi evra?
Od Dušana postade Denis.
Možda je Dušan samo prodao nalog nekom Denisu.. za par milijardi evra?
- PetarVetar
- Mobil fan
- Postovi: 374
- Pridružio se: Pet, 01. Avg 2014. 17:27
- :: Samsung S20+
- Lokacija: Jagodina
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Ovo nije prvi put da prodavci sa KP menjaju imena ili mole ljude, čak i lično ulazeći na forume, da ih ne spominju na internetu. Mogu samo da nagađam koji je razlog. Čak vidim u ocenama da se i "Dušanov" kolega više ne zove kako se zvao.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Koji kolega, daj ime - bivše i sadašnje.
Šalu na stranu, nije mi jasno zašto bi se neko ljutio zbog pominjanja na forumu, posebno ako je bio pomenut u pozitivnom smislu. To je samo i jedino pozitivna reklama za prodavca, kako bi potencijalni kupci u moru konkurencije izabrali baš njega, kao poštenog i pouzdanog, i nikako nije nešto negativno. Meni takav pomen više znači od svih pozitivnih ocena na KP ili negde drugde.
A kad promene ime na KP, automatski pomislim da imaju nešto što žele da sakriju, pa time i gube kredibilitet u mojim očima. Iz tog razloga sumnjam da ću nadalje planirati kupovinu od bivšeg Dušana, a sadašnjeg Denisa. Držaću se Smiljane, ona ne menja ime godinama.
Šalu na stranu, nije mi jasno zašto bi se neko ljutio zbog pominjanja na forumu, posebno ako je bio pomenut u pozitivnom smislu. To je samo i jedino pozitivna reklama za prodavca, kako bi potencijalni kupci u moru konkurencije izabrali baš njega, kao poštenog i pouzdanog, i nikako nije nešto negativno. Meni takav pomen više znači od svih pozitivnih ocena na KP ili negde drugde.
A kad promene ime na KP, automatski pomislim da imaju nešto što žele da sakriju, pa time i gube kredibilitet u mojim očima. Iz tog razloga sumnjam da ću nadalje planirati kupovinu od bivšeg Dušana, a sadašnjeg Denisa. Držaću se Smiljane, ona ne menja ime godinama.
- yocasylver
- Mobil manijak
- Postovi: 1668
- Pridružio se: Pet, 10. Okt 2008. 08:54
- :: Huawei P40 Pro
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Kupio bih i ha od Smiljane. Da li je i Denis uz Subotice?Evindzer napisao: ↑Pon, 05. Jul 2021. 23:06Koji kolega, daj ime - bivše i sadašnje.
Šalu na stranu, nije mi jasno zašto bi se neko ljutio zbog pominjanja na forumu, posebno ako je bio pomenut u pozitivnom smislu. To je samo i jedino pozitivna reklama za prodavca, kako bi potencijalni kupci u moru konkurencije izabrali baš njega, kao poštenog i pouzdanog, i nikako nije nešto negativno. Meni takav pomen više znači od svih pozitivnih ocena na KP ili negde drugde.
A kad promene ime na KP, automatski pomislim da imaju nešto što žele da sakriju, pa time i gube kredibilitet u mojim očima. Iz tog razloga sumnjam da ću nadalje planirati kupovinu od bivšeg Dušana, a sadašnjeg Denisa. Držaću se Smiljane, ona ne menja ime godinama.
- PetarVetar
- Mobil fan
- Postovi: 374
- Pridružio se: Pet, 01. Avg 2014. 17:27
- :: Samsung S20+
- Lokacija: Jagodina
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Saglasan od reči do reči. "Dušan" mi je čak pozitivno odgovorio kad sam mu rekao da se o njemu priča po forumima i rekao je da bi želeo to da čita. Šta se tu desilo u međuvremenu, ko zna.Evindzer napisao: ↑Pon, 05. Jul 2021. 23:06Koji kolega, daj ime - bivše i sadašnje.
Šalu na stranu, nije mi jasno zašto bi se neko ljutio zbog pominjanja na forumu, posebno ako je bio pomenut u pozitivnom smislu. To je samo i jedino pozitivna reklama za prodavca, kako bi potencijalni kupci u moru konkurencije izabrali baš njega, kao poštenog i pouzdanog, i nikako nije nešto negativno. Meni takav pomen više znači od svih pozitivnih ocena na KP ili negde drugde.
A kad promene ime na KP, automatski pomislim da imaju nešto što žele da sakriju, pa time i gube kredibilitet u mojim očima. Iz tog razloga sumnjam da ću nadalje planirati kupovinu od bivšeg Dušana, a sadašnjeg Denisa. Držaću se Smiljane, ona ne menja ime godinama.
Smiljana će i meni verovatno biti prvi izbor za nekoliko godina, neka je živa i zdrava.
- pero0000
- Mobil manijak
- Postovi: 1197
- Pridružio se: Pet, 23. Jul 2010. 10:02
- :: Samsung S10
- :: Nokia 6210
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Šta se desilo, možemo samo da nagađamo...možda je previše isplivao iznad radara i nekome drugom prodavcu smeta pa ga inspekcije posećuju...
Inače i od njega i od Smiljane sam kupovao i uvek je sve bilo ok.
Inače i od njega i od Smiljane sam kupovao i uvek je sve bilo ok.
- PetarVetar
- Mobil fan
- Postovi: 374
- Pridružio se: Pet, 01. Avg 2014. 17:27
- :: Samsung S20+
- Lokacija: Jagodina
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Je l' si kupovao otkad je promenio ime? Ja šmekam neki pametni sat kod njega duže vreme.
- pero0000
- Mobil manijak
- Postovi: 1197
- Pridružio se: Pet, 23. Jul 2010. 10:02
- :: Samsung S10
- :: Nokia 6210
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Nisam kupovao već skoro 2 godine ni kod koga iz Su. Uglavnom sam kupovao od vlasnika koji imajui fiskalne račune, a ne od preprodavaca.
- Apolo
- Expert
- Postovi: 3803
- Pridružio se: Čet, 26. Dec 2013. 21:37
- :: Sony Xperia 5 II
- :: Samsung A6+ (2018)
- Lokacija: Beograd
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Држите се и даље тих продаваца из Суботице код којих сте досад. Ја сам код Смиљане последњи пут пре пар година, ако се добро сећам то је био Nexus 5x (као и све претходно купљено код ње, без грешке), а код Душана сам први пут обавио куповину прошле године и када сам хтео ове приметио сам да је име промењено, међутим пошто сам на крају телефон купио преко отпала је та опција, али ајде знам да је у питању исти налог па не видим разлог да се мења продавац ако већ има тражену робу, а проверено је поуздан.
Festina lente.
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Poceli su da ih ganjaju za robu ne samo na granici vec neke kurirske sluzbe, da ne navodim koje, prijavljuju sumnjive (pakete za koje misle da nije placena carina) pakete, tako da su se nasli na udaru. Teze dolaze do robe.
- PetarVetar
- Mobil fan
- Postovi: 374
- Pridružio se: Pet, 01. Avg 2014. 17:27
- :: Samsung S20+
- Lokacija: Jagodina
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Zanimljivo, kurirske službe zapravo rade nešto. Pa dobro, imamo te dve opcije koje često spominjemo ovde, ono što je dobro ne treba menjati, ali kapiram da je mnogima sumnjivo što se kriju.
- Evindzer
- Prijatelj foruma
- Postovi: 9942
- Pridružio se: Ned, 24. Avg 2014. 20:07
- :: Samsung Beleška 10
- :: Široka Noklica
Re: Iskustva sa (online) prodavnicama
Kad smo kod kurirskih službi, evo mog iskustva od pre par dana, nije telefon, ali svejedno, u pitanju je kupovina preko interneta.
Naručim na sajtu jedne naše firme patike koje su snižene za 60-70% i od kojih je ostao samo moj broj (ili bar takve informacije stoje na sajtu), dobijem uredno mejl potvrde narudžbine i sledećeg dana mejl u kome me obaveštavaju da će mi biti isporučene na kućnu adresu putem BEX-a. Posle dva dana čekanja, prošetam do ispostave BEX-a u susednoj zgradi, pitam, žena kaže da nije ništa stiglo, niti u sistemu ima ikakvu pošiljku koja će stići na moje ime. Sledećeg jutra, zove me kurir koji donosi pošiljku, ali on nije iz BEX-a, već kurir firme od koje sam naručio. Preuzmem i platim, sve zajedno sa 382 dinara poštarine, raspakujem i vidim da su patike stigle u najlonskoj kesi i da su uzorak i nisu za prodaju. Original su i tačno one koje sam naručio, ali na njima lepo piše "Not for Sale" a platio sam i poštarinu. Nije mi što sam platio tih 382 dinara niti što prodati primerak nije bio namenjen za prodaju (dobre su i potrajaće mi par sezona), ali sam zbunjen čitavom situacijom.
Eto, pa vi sad izvucite zaključak, jer ja nisam pametan.
Naručim na sajtu jedne naše firme patike koje su snižene za 60-70% i od kojih je ostao samo moj broj (ili bar takve informacije stoje na sajtu), dobijem uredno mejl potvrde narudžbine i sledećeg dana mejl u kome me obaveštavaju da će mi biti isporučene na kućnu adresu putem BEX-a. Posle dva dana čekanja, prošetam do ispostave BEX-a u susednoj zgradi, pitam, žena kaže da nije ništa stiglo, niti u sistemu ima ikakvu pošiljku koja će stići na moje ime. Sledećeg jutra, zove me kurir koji donosi pošiljku, ali on nije iz BEX-a, već kurir firme od koje sam naručio. Preuzmem i platim, sve zajedno sa 382 dinara poštarine, raspakujem i vidim da su patike stigle u najlonskoj kesi i da su uzorak i nisu za prodaju. Original su i tačno one koje sam naručio, ali na njima lepo piše "Not for Sale" a platio sam i poštarinu. Nije mi što sam platio tih 382 dinara niti što prodati primerak nije bio namenjen za prodaju (dobre su i potrajaće mi par sezona), ali sam zbunjen čitavom situacijom.
Eto, pa vi sad izvucite zaključak, jer ja nisam pametan.