Telenorov Džinovski izbor veći
Telenorov Džinovski izbor veći
Telenorov Džinovski izbor veći, pogodnije plaćanje
Telenorov „Džinovski izbor“ od 9. februara broji više od 25 modela, telefona, koji će sada moći da se plate i kreditnim karticama, uz dodatni popust. Ovo je do sada najveći izbor telefona koji se na našem tržištu nude korisnicima po povoljnim cenama, uz tarifne pakete.
U svim Telenorovim prodavnicama i na prodajnim mestima pokretnih Telenor xpress timova primaće se DinaCard, Visa, Visa Electron, Maestro i MasterCard.
Evo linka: http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3157
Pa nije lose.... ovo je veliki + (plus) da ne kazem DZINOVSKI!
Telenorov „Džinovski izbor“ od 9. februara broji više od 25 modela, telefona, koji će sada moći da se plate i kreditnim karticama, uz dodatni popust. Ovo je do sada najveći izbor telefona koji se na našem tržištu nude korisnicima po povoljnim cenama, uz tarifne pakete.
U svim Telenorovim prodavnicama i na prodajnim mestima pokretnih Telenor xpress timova primaće se DinaCard, Visa, Visa Electron, Maestro i MasterCard.
Evo linka: http://www.telenor.co.yu/?section=private&page=3157
Pa nije lose.... ovo je veliki + (plus) da ne kazem DZINOVSKI!
- Ninolina
- Moderator
- Postovi: 4203
- Pridružio se: Sre, 07. Dec 2005. 08:42
- :: Galaxy Note 9 White
- :: Galaxy Watch Active2
- Lokacija: Beograd
mdenic85, ma kakav plus...prvo, ni paketi uz koje možeš da ih kupiš nisu najpovoljniji, a i cene samih aparata...a da ne pričamo o tome kolika je frka izbila oko neispravnih aparata koje su prodavali u prethodnoj turi, i pritom su ljudi, stvarno,masovno imali probleme s tim fonovima...
*** ALL WHITE with Teddy *** GALAXY NOTE 9 White Snapdragon *** GALAXY WATCH ACTIVE 2 Aluminum 44mm ***
- MB maneken
- Banned
- Postovi: 619
- Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07
Na koju foru ovo ide, znaci uzmem npr. Nokia 5300 uz paket "Vishe price 1000" i onda treba da potpishem ugovor da cu bukvalno svakog meseca trositi vishe od 1000dinara. Ako je to tako onda je super. Jer ako neko na pri paid-u trosi preko 1000din mesecno (a ima ih mnogo), samo uzmu telefon za male pare i to je to....
Jer pre sa onim pro post paid paketima je bilo bash skupo, ali sada mi deluje da nije... Moze neko da mi objasni kako to funkcionishe? Jer ako je to tako kao sto sam mislio, mogu da uzmem neki telefon za neke male pare koji se daje uz paket "Vishe price 500", jer ja sam uvek trosio vishe od 500din mesecno, tako da mi se sada isto 'vata samo sto dobijem telefon za male pare i u slucaju da ako neki mesec potrosim koji dinar manje onda placam i te pare do 500din minimum (a to se meni ne ne deshava).
Pozz i hvala unapred....
Jer pre sa onim pro post paid paketima je bilo bash skupo, ali sada mi deluje da nije... Moze neko da mi objasni kako to funkcionishe? Jer ako je to tako kao sto sam mislio, mogu da uzmem neki telefon za neke male pare koji se daje uz paket "Vishe price 500", jer ja sam uvek trosio vishe od 500din mesecno, tako da mi se sada isto 'vata samo sto dobijem telefon za male pare i u slucaju da ako neki mesec potrosim koji dinar manje onda placam i te pare do 500din minimum (a to se meni ne ne deshava).
Pozz i hvala unapred....
gallee said: Da li postoji mogucnost da se napravi java aplikacija koja moze da instalira sis i sisx fajlove?
Program bi bio najprodavaniji svih vremena i totalno bi pregazio prednost simbijan modela.
Program bi bio najprodavaniji svih vremena i totalno bi pregazio prednost simbijan modela.
- Lobachewsky
- Gatekeeper
- Postovi: 3758
- Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
- :: Huawei P20 lite DS
- Lokacija: Dunavska obala
@lobachewsky: e pa vidish to me zanimalo.... Da tu spada i sms bilo bi i vishe nego idealno, ali ovako , ja vishe od 70% kredita bacam na sms, tako da nista od toga...
A ako uzmem npr. Moje Vreme onda bukvalno placam 200din mesecno za 20sms poruka i josh ono sto koristim. Pa onda kada se preracunash dobijesh telefon za skoro iste pare samo sto ga placash "na rate" (sa tim sto je prva rata jako velika, a ostale po 200din). To i nije tako losha stvar, ali bolje kupish odmah telefon nego da se smarash sa njima dve godine (ko zna sta ce sve da smisle za to vreme...)
Uglavnom, mnogo mi se vishe svidja ovako nego kao sto je bilo pre sa pro post paid paketima. Izgleda cu da uzmem neki telefon od ovih jeftinijih kao backup telefon.
A ako uzmem npr. Moje Vreme onda bukvalno placam 200din mesecno za 20sms poruka i josh ono sto koristim. Pa onda kada se preracunash dobijesh telefon za skoro iste pare samo sto ga placash "na rate" (sa tim sto je prva rata jako velika, a ostale po 200din). To i nije tako losha stvar, ali bolje kupish odmah telefon nego da se smarash sa njima dve godine (ko zna sta ce sve da smisle za to vreme...)
Uglavnom, mnogo mi se vishe svidja ovako nego kao sto je bilo pre sa pro post paid paketima. Izgleda cu da uzmem neki telefon od ovih jeftinijih kao backup telefon.
gallee said: Da li postoji mogucnost da se napravi java aplikacija koja moze da instalira sis i sisx fajlove?
Program bi bio najprodavaniji svih vremena i totalno bi pregazio prednost simbijan modela.
Program bi bio najprodavaniji svih vremena i totalno bi pregazio prednost simbijan modela.
-
- Redovni učesnik
- Postovi: 193
- Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Naravno da nije sve tako bajno, pa nece valjda da rade na svoju stetu, nisu oni za dzabe jedna od najbogatijih mobilnih kompanija na svetu. A i mi bi hteli da bude dzabe ako moze! Uostalom zato i postoji konkurencija pa ako neko misli da ce mu kod drugog biti bolje slobodno moze da predje i da proba!
Da ali Servis koji se obavezao na servisiranje telefona ne priznaje vise od 90% zalbi.A telenor sa nijma ima potpisan ugovor.Bilo je pre nekoliko dana u "BLIC"-u teks posvecen tome,kazu ljudi da telefoni stoje u servisu opo nekoliko meseci a TELENOR i dalje salje racune. Pa mi smo ovce za strizu.
- _______________
Izmenio akki, nepotreban citat.
Nemoguće je to.... Prvo što su to ovlašćeni servisi i distributeri koji su prošli odredjenu kontrolu i moraju imati odredjen standard usluga kako ne bi izgubili taj status, drugo što je zakonski rok za popravku 45 dana, po isteku tog roka dužni su da daju novi telefon ili da refundiraju... I opet, telenor nema ama baš nikakve veze sa aparatom pošto ih kupac preuzme.. Da li će ih on baciti, spaliti ili koristiti to nije briga telenora već da se ispunjava ugovorna obaveza... A niko ljude ne bije motkom da potpišu ugovore u krajnju ruku...
Ne pruzam podrsku putem privatnih poruka...
- MB maneken
- Banned
- Postovi: 619
- Pridružio se: Čet, 16. Jun 2005. 16:07
Građani imaju dosta problema sa radom mobilnih aparata
Loši telefoni u „Telenor“ paketima
Violeta Gajić početkom godine, tačnije 10. januara, veoma se obradovala kad je na poklon od ćerke dobila telefon kupljen u okviru „Telenorovog“ paketa. Ta radost, međutim, bila je kratkog veka pošto se ekran telefona pokvario samo desetak dana kasnije.
Od tada ne uspeva da telefon ili popravi kako treba ili jednostavno raskine ugovor sa „Telenorom“.
- Telefon marke „nokija 5200“ pokvario se dok mi je bio u ruci. Pokušala sam da okrenem nečiji broj telefona i odjednom ekran se „zaglupio“. Odmah sam ga odnela kod ovlašćenog servisera „Mobis elektronik“, ali su mi oni rekli da ne mogu da ga servisiraju, jer je navodno u pitanju kvar nastao mehaničkim oštećenjem, iako meni za deset dana telefon iz ruke nijednom nije ispao - objašnjava Violeta Gajić.
Po njenim rečima, ona je i u „Telenoru“ pokušala da raskine ugovor, ali u tome nije uspela.
- Sad za telefon koji je u kvaru, ne mojom krivicom, moram naredna 24 meseca da plaćam mesečno 2.000 dinara iako ga ne koristim. Takođe, telefon sam nosila i kod privatnog servisera koji su mi potvrdili ono što sam i znala - da telefon nema fizička oštećenja - kaže Gajić.
Po njenim rečima, o ovome je obavestila i tržišnu inspekciju, koja već nekoliko dana ne uspeva da kontaktira sa „Mobis elektronikom“.
Jedna druga čitateljka „Blica“ kupila je telefon za ćerku. Posle samo dva dana ćerka je počela da prima pozive koji su bili namenjeni prethodnom vlasniku broja. Pozivi su bili česti i nepristojni. Sve molbe da joj u „Telenoru“ pomognu tako što će taj broj zameniti drugim ostale su potpuno bezuspešne. Obrazloženje je bilo da kupljeni paket sadrži novi mobilni broj, tako da nikakva objašnjenja nisu uvažena.
Redakcija „Blica“ poseduje i pismo Darka Vukašinovića, koji je takođe kupio „Telenorov“ paket, ali znatno skuplji, od 16.000 dinara, uz koji je dobio telefon marke „nokija N73“. On u pismu kaže da je telefon kupio 17. novembra, a da ga je već 13. decembra odneo na popravku kod ovlašćenog servisera, jer su mu dugmići na aparatu zablokirali. Dva dana kasnije podigao je telefon kao ispravan, da bi se samo četiri dana kasnije telefon i po treći put pokvario.
Telefon opet predaje kao neispravan 19. decembra, a kao ispravan ga dobija 12. januara kada su mu u ovlašćenom servisu rekli da su ga poslali proizvođaču u Finskoj kako bi se zamenila matična ploča. Samo tri dana kasnije telefon se opet pokvario. Na kraju Vukašinović je telefon odneo u privatni servis gde su ga pogledali i rekli da matična ploča uopšte nije menjana.
- Ja i dalje uredno plaćam račun za taj paket, nisam imao telefon mesec dana, a ovo malo vremena što ga imam uglavnom više ne radi nego što radi. Takođe u „Mobis elektroniku“ nisam mogao dobiti ime i telefon vlasnika da se čujem sa njim lično, kako bi se razrešila nastala situacija - kaže Vukašinović.
Kao i tržišna inspekcija, tako ni redakcija „Blica“ nije uspela da stupi u kontakt sa „Mobis elektronikom“, a mnogobrojni vlasnici pokvarenih telefona ne znaju šta da rade sa njima dok im stižu mesečne rate za plaćanje.
M. Cvejić
„Telenor“ pere ruke
„Telenor“ nema nikakve veze sa telefonima, osim što ih u okviru svojih paketa prodaje korisnicima. Naime, za kvar su zaduženi ovlašćeni serviseri kompanija koji proizvode telefonske aparate sa kojima „Telenor“ ima potpisane ugovore.
Što se tiče ugovora između „Telenora“ i korisnika, oni mogu da se raskinu, ali korisnik telefon mora da otplati do kraja. Razlog je jednostavan - zbog toga što neko može da kupi ceo paket samo zbog telefona, a zatim da sa nama raskine ugovor a da ne otplati telefon koji je kupio - objašnjava Sandra Štajner, izvršni direktor za komunikacije u „Telenoru“. Po njenim rečima, od 10.000 prodatih paketa, manje od deset ljudi se žalilo na kvar telefona.
Izvor: Blic
Loši telefoni u „Telenor“ paketima
Violeta Gajić početkom godine, tačnije 10. januara, veoma se obradovala kad je na poklon od ćerke dobila telefon kupljen u okviru „Telenorovog“ paketa. Ta radost, međutim, bila je kratkog veka pošto se ekran telefona pokvario samo desetak dana kasnije.
Od tada ne uspeva da telefon ili popravi kako treba ili jednostavno raskine ugovor sa „Telenorom“.
- Telefon marke „nokija 5200“ pokvario se dok mi je bio u ruci. Pokušala sam da okrenem nečiji broj telefona i odjednom ekran se „zaglupio“. Odmah sam ga odnela kod ovlašćenog servisera „Mobis elektronik“, ali su mi oni rekli da ne mogu da ga servisiraju, jer je navodno u pitanju kvar nastao mehaničkim oštećenjem, iako meni za deset dana telefon iz ruke nijednom nije ispao - objašnjava Violeta Gajić.
Po njenim rečima, ona je i u „Telenoru“ pokušala da raskine ugovor, ali u tome nije uspela.
- Sad za telefon koji je u kvaru, ne mojom krivicom, moram naredna 24 meseca da plaćam mesečno 2.000 dinara iako ga ne koristim. Takođe, telefon sam nosila i kod privatnog servisera koji su mi potvrdili ono što sam i znala - da telefon nema fizička oštećenja - kaže Gajić.
Po njenim rečima, o ovome je obavestila i tržišnu inspekciju, koja već nekoliko dana ne uspeva da kontaktira sa „Mobis elektronikom“.
Jedna druga čitateljka „Blica“ kupila je telefon za ćerku. Posle samo dva dana ćerka je počela da prima pozive koji su bili namenjeni prethodnom vlasniku broja. Pozivi su bili česti i nepristojni. Sve molbe da joj u „Telenoru“ pomognu tako što će taj broj zameniti drugim ostale su potpuno bezuspešne. Obrazloženje je bilo da kupljeni paket sadrži novi mobilni broj, tako da nikakva objašnjenja nisu uvažena.
Redakcija „Blica“ poseduje i pismo Darka Vukašinovića, koji je takođe kupio „Telenorov“ paket, ali znatno skuplji, od 16.000 dinara, uz koji je dobio telefon marke „nokija N73“. On u pismu kaže da je telefon kupio 17. novembra, a da ga je već 13. decembra odneo na popravku kod ovlašćenog servisera, jer su mu dugmići na aparatu zablokirali. Dva dana kasnije podigao je telefon kao ispravan, da bi se samo četiri dana kasnije telefon i po treći put pokvario.
Telefon opet predaje kao neispravan 19. decembra, a kao ispravan ga dobija 12. januara kada su mu u ovlašćenom servisu rekli da su ga poslali proizvođaču u Finskoj kako bi se zamenila matična ploča. Samo tri dana kasnije telefon se opet pokvario. Na kraju Vukašinović je telefon odneo u privatni servis gde su ga pogledali i rekli da matična ploča uopšte nije menjana.
- Ja i dalje uredno plaćam račun za taj paket, nisam imao telefon mesec dana, a ovo malo vremena što ga imam uglavnom više ne radi nego što radi. Takođe u „Mobis elektroniku“ nisam mogao dobiti ime i telefon vlasnika da se čujem sa njim lično, kako bi se razrešila nastala situacija - kaže Vukašinović.
Kao i tržišna inspekcija, tako ni redakcija „Blica“ nije uspela da stupi u kontakt sa „Mobis elektronikom“, a mnogobrojni vlasnici pokvarenih telefona ne znaju šta da rade sa njima dok im stižu mesečne rate za plaćanje.
M. Cvejić
„Telenor“ pere ruke
„Telenor“ nema nikakve veze sa telefonima, osim što ih u okviru svojih paketa prodaje korisnicima. Naime, za kvar su zaduženi ovlašćeni serviseri kompanija koji proizvode telefonske aparate sa kojima „Telenor“ ima potpisane ugovore.
Što se tiče ugovora između „Telenora“ i korisnika, oni mogu da se raskinu, ali korisnik telefon mora da otplati do kraja. Razlog je jednostavan - zbog toga što neko može da kupi ceo paket samo zbog telefona, a zatim da sa nama raskine ugovor a da ne otplati telefon koji je kupio - objašnjava Sandra Štajner, izvršni direktor za komunikacije u „Telenoru“. Po njenim rečima, od 10.000 prodatih paketa, manje od deset ljudi se žalilo na kvar telefona.
Izvor: Blic
- miodrage
- WP_guru
- Postovi: 11662
- Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
- :: iPhone 14 Pro Max
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Sramota za takvu jednu kompaniju. A to je zato sto misle da mogu ovde da rade sta hoce, pouceni prethodnim iskustvima Mobtela i Telekoma. Znachi bilo gde u svetu, prvo bi im stigla prituzba a zatim i sudska tuzba koju bi 200% izgubili i platili ogromne pare. Tamo zakon stiti kupca, a ne ogromnu kompaniju. Ali kad u zemlji Srbiji imamo sve nakaradno, sto i zakon ne bi bio nakaradan? Treba da smo presrecni sto uopste imamo mogucnost telefoniranja u pokretu. E pa, dok se svest ljudi ne promeni, i dok ne pocnemo da pravimo cirkus za svaku pa i najmanju neprijatnost koja nam se desi, dotle cemo ovako da ispastamo kao gore navedeni ljudi.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!
-
- Redovni učesnik
- Postovi: 193
- Pridružio se: Ned, 20. Avg 2006. 09:10
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Mora da i u Telenoru sedi neki srbin koji kaze: mi nemamo nista sa tim telefonima! Pa nisam ja kupio taj telefon od Nokie ili Eriksona nego od Telenora, imam i njihov racun! E od koga sam kupio taj ima da mi popravi ili da mi zameni ako ne moze da mi popravi! Ako moze da naplati moze i da bude ispravan. To kakvi su njihovi medjusobni odnosi mene ne zanima! Tipicno za nas Srbe uvek nam je neko drugi kriv. Ali hvala bogu postoji konkurencija a bice jos veca tako da svako moze da ode kod drugog i mozda dobije uslove. Sacekajte jos mesec-dva pa kad budu videli da im ne ide prodaja telefona i paketa, promenice i pakete i smanjice cene telefonima, ako hoce da ostanu u igri. Ako nece propasce a drugi operateri ce im pokupiti musterije.