Tarifni dodaci

novosti i informacije vezane za mobilne komunikacije, domaće operatore i njihove usluge
skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

Hmmm ovi dodaci su konacno nesto vredno paznje a i trebalo im je toliko meseci da uvedu nesto korisno OK moglo je to i bolje (odnosno bice to i bolje :wink: ) ali boze moj bar su se setili. e sad da vidimo sta ce konkurencija da kaze na to (jooooj moglo bi sledece mobilno leto da bude tako interesantno :D ) mada obzirom da mt:s hapsi ljude na dve godine nesmanjenom zestinom, OK nije vise po hiljadu+ kao pre nove godine ali opet nije ni mnogo manje :o

@vlada1970: pazi za ponasanje korisnickog nemam reci. Mislim sto se tice toga da ti istarifiraju nesto sto ne bi trebalo OK shit happens narocito neposredno po uvodjenju novih usluga ali bre sta ima bilo koji operater da te zavlaci, napise ti reklamaciju i to je to, nije njihov posao da ti bilo sta tumace i objasnjavaju sem u slucaju da je greska ocigledno i van sumnje do tebe. Ovako ako je i malo sumnjivo onda je i normalno da se reklamacija prosledjuje sluzbi koja o takvim stvarima vodi brigu. Nego nisi nam rekao bitan detalj a to je pored kog razgovora ti stoji sporan iznos odnosno da li u listingu pise da ti je tarifiran saobracaj sa omiljenim brojem ili sta vec. BTW ako je radnica u korisnickom pokusavala da te zavlaci odmah si trebao da napises jos jednu zalbu NA RAD DOTICNE.

vlada1970
Mobil manijak
Mobil manijak
Postovi: 1297
Pridružio se: Pon, 20. Nov 2006. 14:06
:: Blackberry Q5
:: Nokia 8310
Lokacija: Beograd

Post od vlada1970 »

hvala skepticni . ovako :

sad mi je i drago sto sam ovaj dodatak prvo probao na pre paidu jer da sam uveo odmah na post paidu , ne bi bilo ovako lako proveriti . svidja mi se dodatak maksimalno , jer ja ionako 80-90 poziva obavim sa tim brojem , pa sam zato i probao tri meseca pro400 . ali ovako mi je mnogo jeftinije .

evo snimio sam sa telefonom sada specifikaciju,lisitng sto mi je gospodjica juce odstampala da vidis kako se vec na prvi pogled vidi da nesto nije u redu :

Slika

broj koji sam precrtao crnim je moj omiljeni broj a crvenim ne-omiljeni broj prema kome sam poslao samo tri poruke . vec se na prvi pogled vidi da im je sistem zakazao jer ako je prema crnom broju 0 , onda prema crvenom treba da stoji neka cifra jer mi nije omiljeni . a ono i tamo nula . druga stvar je ta sto , ovde po njihovom , ja kao nisam zaduzen nicim od 27.03.2007 u 01:51:11 kad su mi skinuli 11,68 dinara za poziv prema 9863 ( prva stavka ) , a meni u stvari od tada ,od kada imam 34 dinara ,stoji to stanje 34 dinara do 17 po podne a onda ne znam zasto biva skinuto na 15 dinara . vidis i sam da sam do tada ( do 17 h ) , zvao samo omiljeni broj i poslao zahtev za stanje na 9000 dva puta , koje cak i da se naplacuje , moze da bude samo kao cena za dve poruke=max 5 dinara . ( ali mislim da bi trebalo stanje da bude dzabe - ispravite me ako nije tacno molim vas da znam ).

Slika

a ako se i naplacuje zahtev za stanje prema 9000 , gde je onda to naplaceno ? ne vidi se jer je i tu nula .

ja znaci imam stanje 34 dinara do 17 h , pa mi skudaju da imam 15 dinara , koje sam tek u 22 h otkrio i tada oko 23 h ostavljam tri poruke prema ne-omiljenom broju ( koje se naplacuje korektno jer sa 15 dinara mi se skida do 8 dinara ) i takvo stanje ostaje sve do 28.03 u 20.30 kada otkrivam da je spalo na 6.05 .
listing je odstampan do 18:54:22 - 28.03 ali od tada nista nisam ni obavljao osim jedne poruke prema omiljenom broju .

zar nije mogla na prvi pogled gospodjica da vidi da im servis ne radi dobro ? pa ja koji ne radim tamo , vidim kako je sve bez veze odstampano . kao da im se razlikuje stanje onoga sto im stampa kompjuter zbog trazenog listinga i faktickog stanja kojeg dobijamo na *121# , nisam blesav i dobar sam sa matematikom i pretragom racuna - ceo zivot sam imao posla sa tim pre promene posla , i vrlo lako uocim nepravilnosti . MOZDA BIH BIO DOBAR FINANSIJSKI INSPEKTOR DA NISAM VOZAC BUSA . hehehehehehehehheheeheeh . :lol:
inace napisao sam u zalbi ili zahtevu , da radnica NIJE ZNALA DA MI KAZE ZASTO SE TO DESAVA I DA ZATO MOLIM DA ISPITAJU . i to sam joj i napomenuo da sam napisao . jos je cudnije po meni , da takva firma kao Telenor , nije napravila neki nacin da ja znam broj tog zahteva-zalbe , da bih znao na sta da se pozovem za nedelju dana kad budem zvao za odgovor , nego samo kao BICE UPUCENO NJIMA I KAD BUDETE POZVALI ,VIDECE ONI NA STA SE TO ODNOSI . koji oni bre ? koga da pozovem gospodjice , pitam je ? PA ,kaze ,BILO KOJU NASU RADNJU . :shock:

pa razmisljam , zar ta njihova sluzba nema neki telefon , nego moram da smaram opet nekog radnika u nekoj radnji , koji ce me opet zavlaciti jer mu je tesko da nadje odgovor u kompu i koji ce me opet prebaciti na nekom 35-og , i tako dok ja ne poblesavim i odem direktno kod direktora Telenora ? stvarno bez veze su se opremili za takve slucajeve ili MOZDA NAMERNO , da ne bi korisnik lako dosao do coveka koji to ispituje . a da je tako , onda ne bih bio u kozi ovih radnika u njihovim prodavnicama . :P

p.s. pa svaka opstina kod nas , ima salter za predavanje reklamacija i na svaku zalbu , zahtev ili nesto , lupe pecat sa brojem , koji ce ti posle sluziti da preko tog broja lako u kompu nadju o cemu se radi . a ovi u Telenoru , uzeli moj papir i stavili ga medju hiljadu papira i kao SVE CE ONI ZNATI KAD IH BUDETE PITALI ZA ODGOVOR .pa takav papir je vrlo lako moguce izgubiti ili baciti greskom i onda ide ponovo pisanje zahteva jer ga je sluzbenica GRESKOM ZATURILA NEGDE .

jos sad razmisljam , jer imam i post paid , da sve sto smo ovde ranije pisali o mogucim kradjama , moguce da ima veze sa ovakvim slucajevima jer hajde na post paidu otkri ovako lako manipulacije ? malo sutra . ko zna koliko gresaka se takvih svakodnevno desi po raznoraznim serverima , kompjuterima , svodjenju racuna na kraju meseca i ko zna cega jos , a mi to tesko da primetimo . vrlo sam blizu da ukinem post paid , da javim svima novi broj i da ostanem samo na pre paidu . jer za dosta godina koliko imam post paid , mogu samo da zamislim koliko puta sam platio razne greske u obracunu . a to nek bude i po par desetina dinara mesecno , je mnogo , jer ja i jos miliom korisnika ovako , pa vidite koja je to cifra ?

pozdrav Vlada .nadam se da je razumljivo .
8) izvinjavam se sto sam oduzio sa pisanjem , morao sam .

miodrage
WP_guru
WP_guru
Postovi: 11662
Pridružio se: Pon, 13. Mar 2006. 23:35
:: iPhone 14 Pro Max
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Post od miodrage »

Naravoucenije: Bezi od Telenora sto brze mozes i zaobidji ga u sirokom luku. Telekom jeste mozda losiji sa stavkama kao sto su telefoni, paketi i ostatak, ali barem tacno znas sta dobijes za svoje pare. 7 godina sam njihov korisnik, i do sada nisam imao nikakve zamerke.
Ceterum censeo, Androidam delendam esse!

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

Postoje svakakva iskustva. Sve to je, recimo, neko doziveo sa Telekomom. Greske su uvek moguce, ali ne treba odmah generalizovati stvari...
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

skeptichni chicha
Mobil fan
Mobil fan
Postovi: 498
Pridružio se: Pet, 17. Nov 2006. 12:35

Post od skeptichni chicha »

Pazi brljotina je upitanju to je bar svima jasno, no kao sto rekoh shit happens narocito u toku uvodjenja svake nove usluge problem je u ovome sto oni zovu listing specifikacija saobracaja ili kako vec posto se iz istoga nista ne vidi tj ne vidi se trenutno stanje tvog kredita posle svake stavke (a kako oba nasa operatera za prepaid korisnike koriste siemensov ServiceXpress sistem te informacije sigurno imaju) tako da ako je to taj listing za pripejd korisnike onda to i nije nesto preterano korisno...

E sad ovo ce mozda zvucati grubo ali TI KAO KORISNIK I NE TREBA DA IMAS MOGUCNOSTI DA KONTAKTIRAS LJUDE TJ SLUZBU KOJA RESAVA OVU TVOJU ZALBU! Sva tvoja komunikacija sa njima mora i treba da ide iskljucivo preko korisnickog servisa i to je osnovni razlog zasto pozivi ka call centru MORAJU DA BUDU BESPLATNI pa makar kao mt:s imao gomilu bolesnika na vezi od kojih normalan svet ne moze da dodje do operatera. Inace nista se ne brini kako svaka iole ozbilna firma za kontakte sa krosnicima koristi Avaya resenja moci ce tvoju zalbu da pronadju i po tvom broju i po tvom imenu i po mestu i vremenu predavanja iste i po tipu zalbe i po bilo kom parametru koji mozes da zamislis (cak i po tekstu iste) samo sto moras da odes do radnje ili da platis 11.68 :dry:

Ertan
Redovni učesnik
Redovni učesnik
Postovi: 195
Pridružio se: Uto, 23. Maj 2006. 20:14
Lokacija: Novi Pazar

Post od Ertan »

Meni je juce stigla SMS od Telenora gde su me obavestili da su mi greskom u sistemu naplate naplaceni minuti razgovora ka Omiljenom broju, ali da mi je novac vracen. Ja uopste nisam ni primetio da su mi skinuli nesto sa kredita, jer ne proveravam cesto kredit, ali pretpostavljam da su mi stvarno naplatili ono sto nisu trebali :)
Je li se jos nekome ovo desilo?

VeNoM
V.I.P. MobilniSvet.com
V.I.P. MobilniSvet.com
Postovi: 5064
Pridružio se: Čet, 06. Jul 2006. 20:36
:: Sony Xperia Z5P
:: Sony Xperia Z
Lokacija: Jagodina

Post od VeNoM »

meni se desilo.skinuli su mi oko 200din pošto sam na moju sreću malo pričao sa omiljenim brojem.mislio sam da mi je neko od drugara drpio kredit tj isisao dok nisam bio pored moba ali lepo je od telenora što je vratio novac..
Nokia:2X7110,7650,2X3310,N95-8GB,X6!
Motorola:MpX200,MpX220! SonyEricsson:T28,P910,W950,X1,X Z, XZ5 Premium!Asus T101, zENpAD7!

Lobachewsky
Gatekeeper
Gatekeeper
Postovi: 3758
Pridružio se: Uto, 30. Avg 2005. 07:56
:: Huawei P20 lite DS
Lokacija: Dunavska obala

Post od Lobachewsky »

Bilo je juce nekih problema. Mada je meni usluga radila (nije mi skidala kredit). Kako kome...
Sto se tice vracanja novca, svaka im cast! Ovo kazem jer je u Srbiji dobrovoljno vracanje novca nepoznat pojam (evo, Ertan nije znao sta ga je snaslo :) ). Lepo je to sto se drze obecanja, i ako kazu da je besplatno, onda je besplatno- covek se oseca sigurnijim...
Vip Neo 3 + Vip Net 100 GB, dual sim

Andrijano
Mobil stručnjak
Mobil stručnjak
Postovi: 968
Pridružio se: Sub, 24. Dec 2005. 03:21
:: Iphone
Lokacija: vracar-gde mi je dobro-tu mi je domovina
Kontakt:

Post od Andrijano »

Isto se desilo devojci od najboljeg druga,a ja mu jos rekao za dodaj omiljeni broj i on je njoj rekao i ona stavi njegov broj i posle 6h joj skinu oko sesto din :o .Kaze ona ma ovo ste me zezali nesto,ja u cudu :blinky: ,kad ono posle neki sat joj vrate kredit-Greska -grese ljudi-ali se i ispravljaju-SVAKA CAST :lol:
iphone 12 pro space grey & Telenor Total Data

Odgovori