

X3 Pro 2021
2021. godina
6.67" LCD 120Hz, 84.6% body
39% 860, Android 11
RAM 6 GB, INT 128GB, EXT SDXC
⚡33W, 5160 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 48MP
Komentari
Maja
•
17.01.2022 00:08h
v5h593g9ts64btdly3qg
Moram priznati da je sa MIUI pravo mučenje. Ponovo sam ga resetovala, isključila automatsko ažuriranje, podesila kao i ranije da većina aplikacija ima restrikciju podataka u pozadini da bi što duže trajala baterija. Izdržavala je 36 sati. Onda sam ipak ažurirala da proverim da li sam se možda prošli put prevarila proceni. Nisam. Nakon ažuriranja sistema nenormalno brzo curi baterija. Za 15 minuta surfovanja po google-u iscurela je 3%. Pre ažuriranja mogla sam da surfujem bar pola sata. Znači opet neće izvući ni jedan dan. Jedino što me zadržava pored ovog telefona je odličan hardver ali on nije u potpunosti iskorišćen zbog ovako bagovirog softvera. Jedina bolja stvar nakon ažuriranja je što je maksimalna temperatura koju baterija postiže tokom punjenja 36 stepeni a pre ažuriranja je bila 39. Mislim da bi Samsung, Nokia ili Motorola sa 6 gb rama radili fluidnije i stabilnije nego ovaj Poco sa 8gb. Sad šta je tu je.
google
•
17.01.2022 00:30h thjbh113fgtznp25399nBaterija treba da ti drzi jedan radni dan intenzivnog koriscenja i onda je napunis za sat vremena brzim punjacem i to je to, za svaki telefon sa 5.000 mAh baterijom. Samo sebe zamaras i operecujes detaljnim prepodesavanjem i trudom da izvuces duzi rad baterije. Pomiri se da je to toliko, uvece ili kad god vec zavrsavas rad stavi telefon na punjac. Ne znam zasto se zabrinjavas time. Baterija na iPhone SE 2020 koji je duplo skuplji traje pola dana intenzivnog koriscenja a ova ti izgura ceo dan bez problema i plus imas dobar brzi punjac. Ako mu ja sad gasim osvezavanje ekrana sa 120 na 60, pa stavljam tamni rezim, pa restrikcije na aplikacije, pa gasenje ekrana na pola minuta, itd, u cemu je onda poenta, stekeri za struju su svuda oko nas, a postoji i powerbank mada za ovaj telefon nije potreban osim na dugim putovanjima.
Maja
•
17.01.2022 00:49h 332bdbz68cq1sx7qyvdr@google, zamara me sve to. Kupila sam ovaj fon da bude bolji od prethodnog,da ga opuštenije koristim, ali ispada da nije, sem po brzini rada. Koristila sam Android one, to je potpuno druga priča. Odgovara mi da uradim podešavanja jednom jer bez njih bi tačno izvlačio pola dana a to bi me baš nerviralo,neću da ga dopunjavam svaki čas. Svi imamo različite potrebe i očekivanja. Bila sam open mind prema ovom brendu, inače ga ne bih kupila. Ali ne mogu da kažem da bih ga preporučila. Verovatno će ovaj telefon u oglase a uzeću Samsung A52s ili Motorola G60. Naučila sam nešto iz ovoga,nije izgubljeno vreme.
Marko
•
17.01.2022 07:01h 5tb88sy65qgfh91mfxnh@Maja, vrlo čudan komentar. Normalno da je da za 15 minuta surfovanja po google-u baterija skine bar 3%, govorimo o 15 minuta upaljenom ekranu. Nema mislim da nema smisla davati utisak o bateriji posle update-a samo nakon 15 minuta upotrebe, koristi ga par dana pa onda daj sud i komentar. Drugo, pišeš komentar kao da je telefon generalno loš, dok koliko vidim jedino što po tebi ima slabiju bateriju, dok je realnost da retko koji novi telefon sa velikim ekranom u proseku izdrži više od jednog dana što se tiče korišćenja.
Maja
•
17.01.2022 08:10h xdlsmny8d33cfxl32ljm@Marko, hardver i brzina su odlični, najbrži telefon koji sam imala. baterija je po meni loša i uz sve podešene mere za uštedu baterije. Da sam koristila fabrička podešavanja izdržavala bi pola dana. Nekome ne smeta da dopunjava više puta dnevno, meni smeta. Ali što se brzine tiče, telefon leti. Pisala sam i ranije komentare. Nisu negativni, sem za bateriju. Ne ostaje mi ništa nego da sačekam desetak dana, kao što kažeš (imam ga već 2 nedelje), i ako mi se baš toliko ne bude sviđao, prodaću ga i kupiti A52s ili G60.
Google
•
17.01.2022 08:49h b8dnlsnwx7sqywkff2y6U redu, samo bih voleo ako kupis A52s ili G60 da nam javis da li si bolje zadovoljna baterijom, posto sumnjam da ces biti. Inace G60 ima cist android i 6.000 mAh pa opet na toj stranici mozes procitati komentare kako se zale na bateriju. Tako da ne znam.
Google
•
17.01.2022 08:54h f3bkxkqq7kjrhbtz1rn6@Marko, slazem se, ne da retko koji izdrzi vise od jednog dana koristenja nego nijedan ne izdrzi, naravno ako se koristi satima multimedija i internet, sto se smatra uobicajenim koriscenjem. Ja sam zadovoljan kad telefon dobro drzi bateriju u toku dana i ne mora da se dopunjava do kraja radnog dana, i ovaj zadovoljava taj kriterijum bez neke muke oko podesavanja. Kao i svi ostali sa 5.000 - 6.000 mAh baterijama.
Maji
•
17.01.2022 09:49h c6rlk22nsg7t6d4z797f@Google, @Marko, sad ne znam šta da radim. U svakom slučaju hvala i ako kupim novi, javiću. Čini mi se da je ovaj teleon baš tražen po broju komentara :)
X
•
17.01.2022 11:22h p9w4kn15qlbflld5qf33To što si ograničila te aplikacije, apsolutno ti ništa ne znači, možda će da ti uštedi najviše 2% baterije i to je to, i bez toga bi potpuno ista priča bila. A što se tiče A52s, taj ima osetno lošiju bateriju od ovoga, savetujem ti da sačekaš sledeće ažuriranje koje bi trebalo da ti sredi taj problem, a možda i neće, ko zna, meni drži 9h sa jednim punjenjem i to na 120hz i bez ikakve uštede
Marko
•
17.01.2022 11:50h 563w76d9kf2f3g5xmb7y@Maja, samo kažem da retko koji moderan telefon danas izdrži duže od 24h sa jednim punjenjem i normalnim korišćenjem, za sada baterija ne može da isprati veličinu ekrana a ekran naravno najviše troši bateriju.
Maja
•
17.01.2022 13:14h xx819jcj14c8lc6cnl1g@X, sačekaću onda. Bila je ušteda oko 30% sa i bez ograničenja, testirala sma više putana 60Hz. Tebi onda super drži baterija, s obzirom da ti je sve na max. Verovatno je do MIUI verzije, što je @Mobi rekao. @Marko, možda i zbog ekrana kod mene troši više. Noću je na 20% osvetljenja i zaključan ekran, ali u toku dana je oko 60%. Zaključava se automatski posle 30 sekundi, ali kad ga koristim onda je 60%.
Mobi
•
17.01.2022 15:37h 6hcyjn4knxmlq0j4yfxrMajo, da li si podesila u podešavanjima ekrana da bude živopisno? Dosta će se bolje videti ekran na nižoj jačini svetline, i tako bi mogla malo da uštediš bateriju
Maja
•
17.01.2022 15:45h 8wrk0gc1ngzsmf0q76fz@Mobi, jesam, čim ste mi ti i @x preložili. Pokušaću ponovo da resetujem telefon ali da ne biram region Srbija nego Nemačka (zbog EU). Možda bude bolje. Brži telefon nisam imala. Volela bih da uspem da ga podesim kako mi odgovara i da ga ne menjam.
Mobi
•
17.01.2022 16:51h mmzcllx4xq4zhrc2rpwhPa ne znam da li ćeš uspeti, ja sam podesio da mi region bude Srbija i imam EU verziju. Mislim da sve zavisi od toga gde je telefon nabavljen, tačnije taj od koga si kupila odakle ga je nabavio
Maja
•
17.01.2022 17:24h n46l6nsvh0j38cvs705bDobro ste mi rekli, @Mobi. Onda ću sačekati neko ažuriranje. Hvala lepo.
Mobi
•
17.01.2022 20:13h pytgr94wmfwrmcnjb2n5Nema na čemu, inače koliko ti je SoT?
Zoran
•
17.01.2022 23:49h 53z5p5rl5b4s58wb595vIskljucite dodatnih 2 giga rama, ustedecete na bateriji
Mobi
•
18.01.2022 01:51h 9ycsdsl5h4g4gslkl2c4imgur.com evo Majo, kao što rekoh, mnoge je zeznula verzija softvera
Maja
•
18.01.2022 18:53h px7dk7ykd6jk5n7wpbj5@ Mobi, bio je 8 sati 23 minuta poslednji put (od toga 3 sata youtube na 480p), ali uz sva podesavanja za ustedu baterije (restrikcija podataka u pozadini za svaku aplikaciju + usteda baterije ukljucena), izvukao je 20 sati 0-100%. Za softver znaci ne mogu nista uraditi, nego da cekam neko bolje azuriranje. @Zoran, nisam to znala, hvala. Iskljucicu.
x
•
18.01.2022 22:51h r542q7nyd0svb0q860ttZar ti nije bolje da ti baterija traje osam sati bez restrikcija i da je napunis posle osam sati, nego da ogranicis sve i da ti traje dvadeset sati?
Maja
•
19.01.2022 11:07h blvp9yfxgvk8crtp28rj@x, nije mi bolje. Radim terenski posao koji baš nema fiksno radno vreme (nekad8h a nekad 12h) i ne želim da razmišljam o dopunjavanju baterije. Koristim pet aplikacija stalno i njima sam isključila uštedu baterije. Ostalo su sve na restrikciji baterije, a njih koristim kad dođem kući i to ne svaki dan, tako da mi uopšte nisu bitne u toku radnog dana.
S
•
19.01.2022 11:27h 691t179hq4y16v6fjjh6@Maja, ako nije problem, napiši kako se ponaša baterija nakon što si isključila dodatnih 2 gb rama.
Marko
•
19.01.2022 11:54h btlxvjnr28t3jvldkk83Oko 8 Sot-a je odličan rezultat za nove telefone sa velkim ekranima, šta više sada se već 6 sati smatra za prosečno trajanje baterije, ako ti izvuče oko 8 sati onda je sve u redu sa telefonom i baterijom, problem je što dosta koristiš telefon pa ti treba više od toga.
U tom slučaju preporuka za neki power bank bateriju od bar 10.000 mAh pa puni bateriju po potrebi dok si na terenu.
Mobi
•
19.01.2022 17:30h lxk4qd3n15tgyc936smzSlažem se sa Markom, power bank bi ti rešio sve probleme. A takođe se slažem i sa ovim što kaže za SoT, danas je to odlično, s obzirom da većina telefona ne može ni blizu toliko da ima
Maja
•
19.01.2022 21:35h 8bbdrhfcjwxdcfjl9jb7@S, evo sad sam isključila pa ću napisati za dan, dva. @Marko, @Mobi, taj SoT je u neprirodnim uslovima, kada je telefon naštelovan da štedi bateriju. Drugar ima Motorolu godinama i 3 dana mu traje baterija bez ikakvih podešavanja, a kupio je ocu Xiaomi i kaže da nije zadovoljan. Lepo mi je rekao da uzmem Motorolu ali ja nisam mogla da odolim da probam svuda hvaljeni Xiaomi. Mislim u svakom slučaju sam morala uzeti novi telefon, ali nisam baš sjajno izabrala. Evo dok kucam ovaj post sa svim ušteda baterije koje su aktivne, otišlo 3% baterije za tačno 15 minuta. Bukvalno čim skinem telefon sa punjača i otključam ga već je 99%. Znači bukvalno posle nekoliko sekundi je 99%. Nije tu nešto u redu.
x
•
19.01.2022 21:53h nkqdndb7psh0g0dy0f6qU redu je. Cim malo potrosi bateriju, sistem prikaze 99 posto, tih prvih 1 posto klasicno spadne brzo, najcesce nakon tih sto bi rekli pola minuta - minut. Pa nista, posto je tebi baterija kljucna, onda ili power bank ili telefon sa 6.000 mAh baterijom. Telefoni sa 5.000 mAh u proseku drze tih osam sati koliko i ti imas. Malo ljudi radi u tim uslovima da 12 sati ne moze da dopuni telefon, tako da je retko ko i primetio tu situaciju. Tebi bas treba power bank, povezes ga na power bank dok ti je u torbici i resila si brigu.
x
•
19.01.2022 21:56h fyhdtbn0418sq8hk0980Inace, tvrdim da ti tri dana nece trajati nijedan telefon. Pa ni motorola. Da se ne razocaras ponovo. Taj drugar telefon verovatno koristi par sati dnevno i u tom slucaju moze da traje tri dana. Tako intenzivno kako ti koristis iskreno ne verujem da ce ti ijedan telefon trajati dva dana.
Maja
•
19.01.2022 21:56h 613nbgdkv575rfdc2y8k@x, @Marko, @Mobi, onda ću kupiti power bank. Probaću je neki program koji snižava takt procesora, čisto da probam i to. Držala sam ekran na živopisni bojama kao što ste mi predložili svi, ali sam ga na kratko prebacila na standard i mnogo je lepši osećaj za oko. Je li to i vama tako? Hvala na svim savetima.
Mobi
•
19.01.2022 22:55h vt47wqfc8z1wvfhglg0vMeni je mnogo lepši kada je na živopisno, ali svako ima svoj ukus, i zbog malo hladnijih boja može da smeta za oči, slažem se. A što se tiče Motorole, i tamo je ista priča, njemu je zapao primerak koji toliko drži, ne znači da bi i tebi, eto meni ovaj telefon drži barem sat vremena duže nego tebi, a često i preko toga, i sve to bez ikakve uštede i na 120hz, ali vidiš kod tebe nije tako. Tako da ipak dosta zavisi od primerka do primerka, što su i priznali na iPhone 13 pro max, to je inače telefon sa zvanično najboljom baterijom, pa su se opet javili neki koji su imali SoT 6-7h dnevno. Tako da može mnogo da se razlikuje od primerka do primerka
Maja
•
20.01.2022 00:13h 2694c1k85mrq6d76rjj4@Mobi, znaci razlike su svuda i to prilicne? Znaci da je moj telefon na tvojim podesavanjima, mozda bi drzao duplo manje. Bas cu i to probati jedan dan pa javljam. Verotano nisi iskljucivao ni sinhronizaciju kao sto sam ja. Sve ovo navodi na razmisljanje da je bolje kupiti najjetiniji telefon koji ispunjava osnovne uslove i zameniti ga za godinu-dve, kad svejedno vise nema nikakvog standarda u proizvodnji. Drugar stalno koristi Motorole i uvek je usta prica sa baterijom, ali sto @x kaze, mozda mu SoT nije velik u ta 3 dana.
Marko
•
20.01.2022 06:51h fvn28nnbtvhlvptq27cq@Majo, kao što napisah, svaki novi model sa velikim ekranom će teško izdržati više od 24h normalne upotrebe, a ako se telefon baš dosta koristi onda neće ni tih 24h izdržati. Sama kažeš da ta Motorola što tvoj drug ima je starija od 3 godine, znači da je stariji telefon sa manjim ekranom, ranije su telefoni imali manje ekrane i duže trajanje baterije, sumnjam da mu je ekran veći od 5.5".
Mobi
•
20.01.2022 13:18h p4vl7y7rkdgvtq5yjm9dTako je Majo, svugde postoje velike razlike. Možeš 10 puta da kupiš telefon, i 10 puta da imaš sreće, a možeš 3 puta da kupiš i 3 puta da nemaš sreće. Sinhronizaciju nisam gasio, ali je bitno napomenuti da ja držim manju svetlinu ekrana od tebe. A to što pričaš da je bolje kupiti jeftinije telefone ima logike, jer od 2021. jeftini telefoni su postali nenormalno dobri, dosta su se približili mnogo skupljim modelima, nije kao pre da im fale neke jako bitne karakteristike, nego su to poneke sitnice. Evo moj drug kupio najnoviji S21 FE preko operatera, drži mu 7h SoT na 60hz, a pričamo o telefonu od 90 hiljada. A što se tiče te Motorole, to što mu traje tri dana znači da jako slabo koristi telefon, nije bitno koliko dana traje, nego koliki je SoT. Tako na primer možeš da imaš 20h SoT-a i da to potrošiš u jednom danu, ili možeš da potrošiš u 2 dana po 10h, a možeš i 10 dana da trošiš po 2h. Tako da uopšte nije pitanje koliko dana nego koliko SoT-a
Mobi
•
20.01.2022 21:02h 44qtc45w54855q5mw4m2imgur.com evo Majo, hteo sam da testiram i stavio sam da bude na 60hz i koristio ga 2h, i možeš videti koliko je potrošio, svega 13%
x
•
20.01.2022 22:06h rsrnhq5prb1d4dgsrmrcMajo, jedino i pravo resenje za tebe je power bank. Sto se tice boja ekrana, ja ne drzim uvek istu semu boja vec menjam prema raspolozenju. Bolje ti je da kupis power bank i da se rasteretis svih ovih problema. Svodis telefon na nesto sto on nije, na neku spartansku verziju telefona, da bi ti duze trajala baterija. To tebi nije komforno. Bolje kupi power bank da ne razmisljas o svemu tome. Dok ti je u torbi stavi na power bank u jednom periodu, dupliraces sebi bateriju na taj nacin.
x
•
20.01.2022 22:13h wlc53x3rls73b5st39xtI znas sta jos, mnogo ljudi koristi dva telefona, jedan slabi kao sluzbeni, i drugi jaci kao privatni za multimediju, internet, fotkanje itd. Treba da imas neku, da prostis, obicnu Nokiju, dok si na terenu za sluzbene pozive, a ovo ti je telefon za igrice i takve stvari, naravno drustvene mreze, u nuzdi i za Netflix filmove, za muziku naravno, itd. Danasnji telefoni ne mogu da drze bateriju toliko dugo i pored ogromnih kapaciteta baterije, zbog velikih ekrana i brzih procesora i interneta. Ja doduse ne koristim obican stari telefon za posao, ali ja ne radim toliko sati kao ti i mogu da dopunim bateriju ako mi treba.
Maja
•
21.01.2022 00:10h tgpd3c7slvzf59fgr5fq@Mobi, ipak je tvoj primarak bolji. Evo od mene ekran aktivan 7h30min sati, oko 3h30min youtube (oko polovina vremena), ostalo Chrome, Viber, FB, sat vremena razgovor. Potrošio 72%. Znači 13% baterije bi trošio za 1h21min (pritom kod mene nema sinhronizacije, toliko restrikcija u pozadini). Ipak mi je zapao neki lošiji primerak. @Zoran, isključila dodatna 3GB ram. Možda jeste malo produžio bateriju ali ne mogu da se zakunem. Neću da iscrpljujem bateriju do 0% sad. Sutra ću probati 120Hz. @x, jeste, sad ostaje samo da uzmem power bank. Ali generalno gledano, kad bi me neko pitao da li bih preporučila Poco X3 pro - pa ne bih. Iz ugla korisnika kao što sam ja (koji ne igra igrice) - ne bih preporučila. Računam da novi telefon treba da mi olakša život a ne da ga oteža, kad već toliko košta. Sad bih kupila neku Nokiu, Motorolu ili Samsung sa 4GB rama za 20-tak hiljada (eventualno sa 6GB do 30 000 din).
x
•
21.01.2022 00:29h 68qt47dlxgtxx52h4lgvMozes da probas da ga zamenis za Motorolu g60 koja ima 6.000 mAh, 6GB RAM i cist android. Da li ce duze da ti traje baterija, to ne znam. Poco je low budget gaming telefon. Ja sam presao na njega sa Redmi Note 10 4G zato sto mi je trebao telefon za gejming a Poco F3 mi je bio preskup u tom trenutku i sada koristim ovaj ali cekam da vidim kakva ce biti Note 11 serija jer mi nedostaje AMOLED sa Redmija, pa ako budem mogao da uparim neku AMOLED varijantu sa procesorm ove brzine radi gejminga onda cu ga promeniti ali ostaje da se vidi sta ce biti najbolji izbor, mozda cak i probijem ove okvire i predjem na iPhone 11. Ali moj cilj je gejming uz naravno dobar ekran, i onda sa te strane planiram investiciju. Koliko shvatam, tebi treba telefon srednje klase, ali sa sto boljom baterijom. Ipak mislim da ce ti biti neophodan power bank jer kapaciteti baterija ne variraju toliko.
Maja
•
21.01.2022 01:20h f496gwbk3rtgq9yvllt7@x, jeste, baš kao što kažeš. Možda najbolje da zamolim nekoga ko ima G60 da ga isproba kao što bih ja, čisto da znam za bateriju. Vidim da imaš baš dosta iskustva sa telefonima. Da li ti je prijatnije za oči da gledaš u IPS ili AMOLED duže vreme? Šta msliš o Samsungu A22, Nokia G20 ili Motorola G20? Mogla bih da probam da menjam ovaj za G0, nego sad je prošao period od 14 dana za povrat pri online kupovini. Teško ću uspeti.
Marko
•
21.01.2022 07:01h 34wl2r8r5jpqv3gqdkvw@Maja, pa tome što si napisala, 7h30min za 72%, tebi bi baterija trebala da izdrži oko 9-10 SOT-a što je odličan rezultat, tako da iskreno ne znam šta si ti tačno očekivala. Kao što je već par puta napisano, retko koji novi telefon sada ima SOT duži od oko 8 sati, i to što ti dobijaš je u stvari odličan rezultat. Tebi promena telefona neće ništa značiti pošto tebi treba SOT od bar 12 sati, a mislim da samo iPhone 13 ima SOT preko 10 sati. Uzmi power bank i uživaj.
Mobi
•
21.01.2022 09:57h 8b00ljb6k4bc6k798575Potpuno se slažem sa Markom za ovo što je rekao, 72% baterije za 7 i po sati SoT-a je odličan rezultat, teško da ćeš naći telefon koji će moći toliko da postigne. Plus kažeš da si imala sat vremena razgovora koji NE ULAZI u SoT, tako da je to i te kako odličan rezultat, ako budeš promenila telefon videćeš da ništa bolje nećeš dobiti, a ta restrikcija aplikacija veruj mi da skoro ništa ne štedi bateriju, pošto 90% aplikacija svakako i bez restrikcije ništa ni ne radi u pozadini, tako da tebi ispada da bi trajao 10h SoT sa sve sat vremena razgovorom koji ne ulazi u to, bolje od toga ne može, eto rekao sam ti primer telefona od 90k dinara, skoro svi telefoni skuplji od ovoga traju kraće
Mobi
•
21.01.2022 10:22h 2s9fz8fgp1ljcfn1p3kzA što se tiče G60 telefona, on je verovatno jedini koji može imati bolju bateriju a da ne košta 1300e (iPhone 13 pro max), ali uz značajno lošiji procesor, što je jako bitno ako nameravaš duže da zadržiš telefon kod sebe, sad je pitanje šta ti je bitnije, razlika u bateriji na 60hz je nekih 10% u korist Motorole, što se može zaključiti na osnovu Benchmark recenzija
x
•
21.01.2022 11:11h 6270fjn5r842dlyjzs93Nemam nikakav osecaj neprijatnosti u ocima svejedno da li gledam u amoled ili u ips dugo vremena. Bas potpuno svejedno. Amoled volim vise jer su bolje zivlje, jace naglasene, crna je stvarno crna a ne tamno siva, boje su bljestave neonske, kao sto volim da vidim. Vise mi odgovara amoled za igre i filmove. Drzim osvetljenje na maksimumu a boje zasicene. Ne zbog udobnosti jer nemam problema sa udobnoscu kako god, vec zbog ugodjaja tokom gledanja. Imam iskustva sa telefonima ali ne i sa tim koje si nabrojala. Ne moze da se savetuje jedan tip ekrana i jedno podesavanje ekrana svima zato sto su zelje razlicitih korisnika razlicite. Tu moras ti da pronadjes ono sta tebi odgovara.
Marko
•
21.01.2022 12:02h fk1yb9fn5trqmrk82m8bŠto se tiče G60 modela, pitanje je da li on ima bolje trajanje baterije, ima veći kapacitet baterije ali ima i veći ekran, 6.8 je ogroman ekran.
x
•
21.01.2022 15:48h rpq13k8p0x9fgydxv30qMa nema sta, resenje je jedino power bank. Slazem se sa Markom.
Mobi
•
21.01.2022 17:51h rhdckm66jqj39q6r9grxSlažem se i ja za power bank, ako očekuješ od nekog telefona da ti za 7 i po sati potroši manje od 70%, to su nerealna očekivanja
x
•
21.01.2022 21:13h 216d0m1tjn7xktn9c02jIli powerbank ili nokia sa dugmicima kojoj baterija traje sedam dana. Trece nema.
Maja
•
21.01.2022 23:35h phszc9tyrnbbv424v6tjPuno hvala na savetima svima. Ubedili ste me da ne menjam telefon jer realno ne znam šta ću dobiti. G60 ima velik ekran, više bi trošio. Smanjiću osvetljenost ekrana na ispod 50%. Ni da uzmem drugi Poco ii Xiaomi tek ne znam šta ću dobiti. Stvarno je su mačka u džaku i bez standarda u proizvodnji. Do sada su mi se Nokie stvrano dobro pokazale, i sa dugmicima i sa touch screen-om, dugo su trajale baterije. Nemaju deklarisanu Gorilu a ipak im je ekran baš otporan na padove (provereno više puta). Ogrebotine nema na njima posle godina korišćenja. Čak ni zaštitno staklo nisam stavljala. Ekran prijatan za oko. Brži su nego što se očekuje. Opet možda sam samo imala sreće sa njima. Sad sam htela bar 6gb rama a takve Nokie su preskupe. Meni je ekran ukljucen i pri pozivima, posto pricam na spikerfonu uglavnom, pa mi ulazi razgovor u SoT. Ne bi mi bio SoT 10 sati posto nije bas linearno troseno. Samo uzmite u obzir da je moj SoT sa restrikcijama. Danas probala na 120Hz i za 22 sata mi je je SoT 6h49min, od toga YouTube 2h37min, sat vremena razgovori, ostalo društvene mreže i Google Chrome (koji najviše jede bateriju, više nego YT!?). Potrošeno 61%. Danas sam imala slobodan dan i manje i mnogo manje poziva. Da napomenem da mi je lokacija isključena stalno, pa ni ona ne troši bateriju. Definitivno uzimam power bank. Posle svih informacija ne bih mogla da preporučim Poco jer je stvarno mačka u džaku a prilične su pare u pitanju - nekom super primerak upadne a neko mora da podešava da bi dobio solidno korišćenje. Što se brzine tiče - telefon leti, uz podešavanja još više. Stvarno je prebrz. Ne moram da brinem koliko aplikacija instaliraam, ima mesta za sve. Koristim Kineze za vecinu kućnih aparata i mnogi su mi se pokazali dugotrajniji i jeftini nego neka zvučna imena. U principu volim Kineze kad urade dobar posao. Sad je ovaj model poskupeo skoro za 50 eur za 2 nedelje bukvalno. Oko 38000 din. Mislim da te pare definitivno ne vredi. Nešto do 25 000 din. uzeti pa menjati na 1-2 godine, za nas negejmere. Za gejmere vidim po komentarima da je ovaj telefon pun pogodak.
Mobi
•
22.01.2022 01:46h 0xk6bs06dwwnn2f1trn8Za skoro 7 sati na 120hz je potrošio 61%? Čekam ako može bilo ko da mi nabroji telefon do 1000 evra koji to isto može? :) Drug ima A52s, 7h od 100 do 0 na 120hz, drugi drug ima S21 FE od 100 do 0 on kaže ne može ni 6h na 120hz, još ti kažeš da ti je upaljena lokacija i osvetljenje preko 50% često, Majo, definitivno ne može bolje od toga, S21 ultra, mi11 ultra, pixel 6 pro, iPhone 13 pro, iPhone 13, ako hoćeš još hiljade telefona da ti nabrojim koji mogu da sanjaju o takvoj bateriji, a svi koštaju mnogo mnogo više, jedino iPhone 13 pro max znam da sigurno ima bolju bateriju, i njegova baterija ubija. Lokacija ako ti nije baš potrebna onda je ugasi, neće ti pokazati možda koliko je troši (obračunavanje potrošnje aplikacija je jako netačno) ali lokacija i te kako cedi bateriju. Inače baš me zanima koliko si očekivala SoT da imaš? Pošto bi 90% ljudi bilo presrećno da ima SoT od 8h, a tebi cepa preko toga, tako da stvarno ne znam koliko si mogla da očekuješ da će ti trajati baterija, šta bi tek rekla da si kupila A52s ili neki sličan telefon
x
•
22.01.2022 02:59h j9ty98yn7vdtj62cfbgzDobar ti je telefon samo mu dodaj power bank. Kao negejmer mogla si i jeftiniji da uzmes, ali dobro, sta je tu je. Nokia nije ono sta je nekada bila, cene su joj naduvane a procesori zaostaju za konkurencijom prilicno. Imao sam i Redmi Note 10 4G, mislim da ne postoji nijedna primedba na taj telefon ovde, svako ga je pohvalio. Ali i njegova baterija bi ti trajala toliko.
Maja
•
22.01.2022 10:38h jj6bjzvd6mjnz2mcvbnv@x, @Mobi, @Marko hvala :) To je zato što sam podesila restrikcije. Ipak pomažu. Za 20% produže vreme između 2 punjenja. Za još 12 sati mirovanja (od 23,30-11,30), potrošio je samo još 5%, znači ukupno 66%. Ostalo je 34%. Sad moram da ga stavim na punjač jer radim 2. smenu. Ako nekom znači mogu napisati sve restrikcije koje sam uradila do sad.
Kris
•
22.01.2022 10:44h cngxc6j7fg69s175zlg4@Maja ja nosim odavno powerbank od 10000ma neki noname od 15evra i vrsi super posao jer sam i sa drugim telefonima bas kad zapne uvece ostajao bez baterije... vi zene barem stalno nosite neke torbice pa nije problem da ubacite unutra powerbank i kablic
X
•
22.01.2022 10:49h flwkb9qpg1s2qmtvg641Mene zanima, kakve si sve restrikcije podesila?
Maja
•
22.01.2022 12:17h fnfgmvvs4tp9ffyj10f5@x, @Kris, hocu, naravno, pisem veceras kad dodjem kuci ili ranije u nekoj pauzi. Uzimam powerbank, nisu to neke pare. Potroseno 75% za 35h. Tek sad ide na punjac, radicu iz kancelarije danas pa cu tamo da ga punim. Od toga SoT 8h5min, YouTube 3h37min, razgovor oko oko 70 minuta sa uključenim ekrranom, ostalo Viber poruke, FB, i gledanje stanja baterije i Digital Wellbeing u podesavanjima. 5% baterije se izgubi za 12h mirovanja, za 1h ukljucenog YouTube-a na 480p i za 1h surfovanja po Google Chrome. Chrome i YouTube trose isto - 5% za sat vremena. Koristicu drugi browser. Mozda DuckDuck Go, Mozillu ili Brave browser.
Maja
•
22.01.2022 12:35h bvtrhp7dz9zg92p8b7y5@ Još sam isključila 3GB rama dodatak sa kartice i onaj Game Turbo mod i sve personalizacije koje nude aplikacije, jednu po jednu.
Maja
•
22.01.2022 12:54h 06sl8mppmprr0r5vbby0@x, i ukljucila sam, ali ne mogu da se setim u developer modu kako sam ukljucila da se vidi protok kb u pozadni i referesh rate, i iskljucila sam u pozadini mobilne podatke kad ukljucen wifi isto u developer modu.
Mobi
•
22.01.2022 13:02h grrgjzyfrj2d23pf0qr9Majo, bitno je da znaš da šaomi pokazuje SoT samo za poslednja 24h, jedino ako koristiš neku drugu aplikaciju kao ja, onda možeš da imaš detaljan uvid
Mobi
•
22.01.2022 13:06h bg5t2730dfsz7262s5wsA čim tako znao koliko ti šta troši, znači verovatno koristiš neku aplikaciju. 5% za sat vremena je izvanredno, meni troši više od toga. A preko noći bi bilo dobro da ugasiš WiFi, ako ti nije neophodan, jer bespotrebno vuče bateriju, ja čak i avionski režim upalim jer mi je telefon pored glave i neću da mi zrači, i tokom noći potroši 1%, maksimalno 2%
Maja
•
22.01.2022 16:09h 8wrnbt9lcfnf0vhtc8mh@Mobi, videla sam da ne meri bas dobro, pa sam sabirala sama. Onda sam ukapirala od ponoci do ukljucenja na punjac da ne palim ekran, da bi aplikacija sto tacnije pokazivala. Iskljucicu wifi nocu sigurno, a mogla bih i airlane mode da upalim, sto da zraci. Dobra ideja.
Kris
•
22.01.2022 18:50h nbb8mbvxh0q7lgqzlkw0@Mobi ja obavezno ukljucim avio mod kad spavam! zasto da zraci a i vuce bateriju skroz nepotrebno. a i ko bi me zvao posle 23h, samo neka budala iz kafane
Mobi
•
22.01.2022 19:09h tq9mz3dyflt1x2jh0z2c@Maja najbolja aplikacija što se tiče baterije je AccuBattery, ako te zanima skini je i zaključaj u ramu, i imaćeš detaljan izveštaj koliko koja aplikacija troši, koliko ti je SoT i td. @Kris baš tako
P
•
16.01.2022 19:47h
1j86yqjkqn1lchgp6wv1
Slazem se,I meni je super telefon.
Kris
•
16.01.2022 22:10h gzlvrj46q83j87hqgq95što se tiče mehaničke otpornosti, tu sam ga slučajno testirao dva puta, na pločicama i betonu, ovo na betonu ne znam dal bi preživeo neki od mojih ranijih telefona zato što mi je pao nezgodno i sa skoro dva metra visine, a sve je preživelo ostalo par ogrebotina na ivicama
Banat
•
16.01.2022 17:19h
brdndp67bgskywpvs9tv
Pozdrav svima....citam ovde kako je ovaj Poco ruzan, tezak,te imate svakakve zamerke....pa zasto ste ga onda kupili? Samo zbog hardvera? Meni se iskreno svidja njegov dizajn...za mene ima jedinstven dizajn I izdvaja se od gomile drugih a moj je jos I bronzane boje...zasto prekinite da komentarisete njegov izgled I tezinu...toliko od mene.
Dragojlo
•
16.01.2022 18:34h pw1mvzzy5n36h60jpmhwCinjenica je da je telefon debeo, tezak, veliki.. Ne moze niko kaze da nije, sve mora da se kaze kakav je telefon tako isto i za gabarite telefon i za dizajn..nekome se svidja nekom ne, ja sam samo izneo svoje misljenje, ako si se ti nasao uvredjenim tvoja stvar, pozz
Banat
•
16.01.2022 19:11h 1vr2k93qf8533q40jypcNisam uvredjen,taman posla....samo kazem da je,za mene,ovaj mobitel zestoko jedinstven....imam I Redmi 9t Koji je isto debeljuca zbog baterije od 6000mah....I on je savrsen za mene za ulozen novac...
Kris
•
16.01.2022 21:57h c41g86vvq5jrxgrvmkwc@Dragojlo ono jes da treba oružani list za njega al muško si valjda...
Dragojlo
•
17.01.2022 13:46h xjghcr2s1t01p2w34jkkKakve veze ima dal sam musko ili ne? Valjda je lepse kada je telefon elegantan (manji, tanji, lepse dizajniran) bez obzira dal si musko ili zensko? Kakva glupa konstatacija
Kris
•
17.01.2022 14:17h klkxjqycqnyzyllfzwwjSad kad uhvatim stari samsung a20e migolji mi se ko riba u ruci oce da ispadne
P
•
16.01.2022 17:08h
jz93dfcbzb6wsrv9x2pr
Telefon sasvim pristojno izgleda.Sto se tice velicine u pocetku mi je bio nezgodan,vremenom sam se navikao.Meni nije ruzan uopste.
Tole
•
16.01.2022 09:35h
1g163yxzqtbt5qqzyy32
@Dragojlo, MIUI lancher je super, ako ti se ne svidja, jednostavno promeniš. Telefon i treba da je veliki u težak, da se oseti u ruci. inače za 8/256 neke druge marke morao bi da platiš 2-3 puta više a dobio bi samo malkice bolji telefon koji ne vredi toliko.
Nikola
•
16.01.2022 07:22h
ygwt1ytd8rgqdn69mxwl
Nova 9 ili a52 s ili ovaj ? Kamera bitna
X
•
16.01.2022 13:08h 4rk4q83b1zbzkv7t7d29a52s, ali ako skineš Google kameru onda ovaj i A52s imaju bukvalno iste kamere
Milan
•
16.01.2022 17:02h fn2c6y6gd5cl1vys96f6A dole si napisao ako skineš g cam, ista je kao na telefonu od 1000e. Je l si na taj telefon mislio? 😃
Dragojlo
•
15.01.2022 22:35h
pcxby761cb94dkg791kc
Mrcina od telefona, debeo, velilki, tezak, softwer blagi uzas, ne baguje ali je miui dosta ruznjikav i jos sa ovim poco laucherom bas bzvz.. ali telefon je bas brz, baterija dobra, stereo zvucnici, brzo punjenje.. jedina zamerka sto je ruzan ko djavo i softwer mu los, ostalo top
Kris
•
15.01.2022 23:58h 16sn5w3t8wddm77c0pg7jbš što je ružan svi su telefoni tu negde, meni je bitno da je pouzdan i da je brz ko munja
x
•
16.01.2022 02:19h n17j6pv9njx350hyln1qUvek je vazilo za Xiaomi da daje najbolji hardver za najnizu cenu. Sa ovim procesorom i ovom memorijskom konfiguracijom za ove pare ne postoji nijedan osim ovog. A to sto je ruzan, pa morate da trpite nesto. Da sve bude savrseno ne bi bilo realno, i lepota ima cenu.
Real gamer
•
16.01.2022 07:49h dvjh1xq3b2p72k4zbwrfBaterija je krs telefon cita sve ne bas na ultra to je do optimizacije koristim you tube I baterija se prazni ekstremno brzo greje se pomalo to je to...
Tole
•
16.01.2022 09:37h qp5ynck67q3r3b2cxggcPoco lancher je baš super. Kome ne odgovara, ima drugih lanchera. Telefon i treba da je veliki i težak, da se oseti u ruci. 8/256 uz odličan procesor, kod druge marke bi platio nekoliko puta vipe a ništa bolje ne bi dobio
Dragojlo
•
16.01.2022 11:26h klybnmg0wprl9yfhwddp@Real gamer baterija je odlicna na 60hz, na 120 jede bateriju
Mobi
•
16.01.2022 13:11h 416zwhbtm05fgqrcqrsdLjudi, ako vam je telefon ružan, veliki i debeo, zašto ste ga kupili onda? Mogu da se kladim da niste kupili telefon onako napamet, nego ste dobro znali njegove dimenzije, pa zašto kupiti nešto što će da ti smeta i što ćeš da pljuješ posle? Ovo je telefon koji je uštedeo na lepoti da bi mogao da pruži maksimum na performansama, tako da je namenjen kupcima kojima su bitnije performanse od lepote, tako da ako vam je lepota, težina, veličina bitna očigledno ste kupili potpuno pogrešan telefon
x
•
16.01.2022 17:13h tppvx2ys71j6j0ymr16v@Mobi Slazem se. Od xiaomi na lepotu igraju Mi 11 Lite i mozda donekle Redmi Note 10 serijal. Poco svakako ne. Poco je telefon za gejmere koji ne mogu mnogo da plate a zele sto bolji hardver. Lepotom u svetu mobilnih se najvise bavi Apple i to naplacuje.
Dragojlo
•
16.01.2022 17:58h mtznpf8qp33qvzqjlfkqOvako, njega sam uzeo pre svega zato sto je jako dobro zaoukrzen, nista mu ne fali sem gabarita, a najbitnije od svega je zato sto ima ips ekran, posto mi amoled bas smeta, ako hoces dobro zaokruzen telefon nema ni jedan da je kompaktan, toliko
Kris
•
15.01.2022 15:10h
qgfbwrcd6kfrq00lvfnd
Postoji li, ne samo za Poco nego generalno sve telefone, apsolutna zaštita od prašine u vidu neke maske ili tako nečega? Radim na mestu gde ima dosta metalne prašine i svaki tel. pre ili kasnije rikne sa zvuĉnikom i mikrofonom
Ciki
•
15.01.2022 19:25h t9rbvmw20yh5wybvrlxkObičnu univerzalnu vodotpornu providnu futrolu koja se zatvara da ne uđe voda.
Kris
•
15.01.2022 21:52h qwctr0t1530vx6gfx1gx@Ciki o takvoj futroli sam i razmisljao, hvala. evo da ne bude smesno, na poslu ga drzim u vakum foliji, jeftino al brate primitivno resenje. ali jbg magneti privlace metalnu prasinu tel. ne moze da sastavi ni godinu dana
Ciki
•
15.01.2022 23:27h xj0jxqb7kh375y26jsfkCiki
•
15.01.2022 23:34h gtgxpb5z4dkx8lm28lzb@Kris aliexpress.com
Kris
•
15.01.2022 23:54h nbcpcdzc1fbn3k8s5x76@Ciki vielen dank 👍
Maja
•
14.01.2022 22:11h
8pgf4s168krjmq841ds1
Pronašla sam ovaj video pomoću koga se Xiaomi telefon može prebaciti na EU rom bez abričkog reseta. Ali da li se time gubi garancija na telefon?
Zorana
•
13.01.2022 14:04h
mksmc83hfk63y4lwpy3x
Koristim ovaj telefon nekih 15ak dana i ako ovako nastavi nema ni minimalnu sansu da mi se ikad svidi, nakon godina i godina koristenja samsunga. Ali eto stara prica radoznalost je ubila macku... Elem nebitno je to, nego me zanima pomocu kojih trikova da nadjem app u telefonu koju sam instalirala na google playstore i tamo pokazuje da je instalirana medjutim u mom telefonu ne postoji ikona osim u app za uninstal.... Da budem preciznija ne mogu da povezem samsung earbuds sa poco x3 pro.... Ako je nemoguce bacam tel ostavljam sluske, hvala p.s razocarana
Vojvoda
•
13.01.2022 17:16h 1p18skls3ylljmlhkj2gZato si onda kupila kineza Ako si dugogodisnji korisnik Samsunga?...Ako si instalirala aplikacije preko prodavnice onda bi trebalo da su ti ispred nosa.....
x
•
13.01.2022 22:04h zrcsd52fj1c7rgb373tmDrzi se onoga sta volis. Ako koristis nesto sta u startu ne volis i imas takav stav prema tome, onda je rezultat logican i poznat.
X
•
14.01.2022 14:12h 9bdhw3kzpd18jfzdhxfpI sad zbog toga što neće da se poveže sa tim slušalicama znači da je telefon sranje? Ne kapiram? A čim ne znaš da nađeš aplikaciju koju si instalirala, to mi daje za pravo da budem ubeđen da vrlo lako može da se poveže, samo što ti ko zna šta radiš, s vidim da ni sama ne znaš
Miljko
•
14.01.2022 19:53h 35d65281jw5gz7mc26qkA da popiješ neki lek za smirenje pa da pokušaš pomoću devojci da nađe app. Prelazak sa jednog na drugi skin nije mala stvar. A taj prelazak ti je Zorana, prelazak sa konja na magarca.
Mobi
•
15.01.2022 00:39h n69zyyttn73cbtk1gplmMiljko, da li vidiš da devojke nema da se javi. Ovo je stoti put da se desi ista priča, dođe neko napiše da ništa ne valja i nema ga više nikada. I to uopšte nije devojka nego neko ko se samo tako potpisao, evo ja ću sad da se potpišem Milica, i? To su debili koji dolaze samo da pljuju, vidiš da se više ni ne trude da budu kreativni nego zamisli kažu da aplikacija ne može da se nađe... Gospode bože
Milica
•
19.01.2022 11:07h 025hk5dd57z127fjjq1jHaha
Miki
•
11.01.2022 16:23h
ryqxztsdg9lnr2r51m7g
Jel koristi neko 120 hertca? Koliko više tropi bateriju? Da li se isplati?
Jogi
•
11.01.2022 21:14h 3y29qpxvkp5xgkqkd63zTrosi bateriju duplo, jeste lepse, brze, fluidnije ali jede bateriju
x
•
11.01.2022 21:37h jwd3g1fnmzc2t94wd1p0Trosi bateriju, ali sta ima veze kad je tu brzi punjac. Opet i takva baterija vam traje duze nego na ajfonu.
Kris2
•
20.10.2024 13:59h 5xq5dhtn4cjy5x3Ne rade svi kancelarijski posao pa da im je utičnica nadohvat ruke. Telefon ništa posebno. Bolje Samsung A34 8GB. Kinez kao i svaki drugi - veseliš se kad ga kupiš, još više kad ga prodaješ, pod uslovom da neko želi da ga kupi.
Aa
•
10.01.2022 20:12h
3v7fsqhxrkznmcmxvqd6
Pozdrav ljudi, imam ovaj telefon. Sve radi super. Samo me muce notifikacije.. ne stize mi nikad uredno na instagramu i mesindzeru. Tek kad udjem u aplikaciju, vidim da je neko nesto slao. Jel se desava ovo nekome? Stvarno je glupost.. na telefonu inace sve ostalo radi odlicno
x
•
11.01.2022 00:22h 2hlwj5wptgy3ntg1nhx3Udji u podesavanja aplikacije i iskljuci ustedu baterije. Kasne jer je po defaultu ukljucena usteda baterije.
Mobi
•
11.01.2022 00:29h gqsy9frmjjb4xrcv1yfcyoutu.be evo ti ovde sve objašnjeno lepo
Aa
•
11.01.2022 10:25h my8d2xy2rkg75y0lz5b3Hvala puno!🙂
Mobi
•
11.01.2022 15:31h j45fqhrpvv7vbvgdyljvNema na čemu
Daki
•
10.01.2022 18:18h
0r58gnlx0lrp2p06mcp0
Posedujem ovaj telefon(8/256GB) vec 5 meseci pa bih sumirao utiske,procesor je brz,u prosecnoj upotrebi ne primecuje se razlika u odnosu na SD870,SD888.U prezahtevnim igricama mozda,ali vrv su nijanse u pitanju.Baterija od 6-9h SOT-a(osvetljenje ekrana oko 50%),sto ce reci nekad dan,nekad dva,0-100% za 65min
Daki
•
10.01.2022 18:33h xc4mp4sk30l17kxb4cdlPodrzava double tap za paljenje/gasenje ekrana(kao i na prethodnom POCO F1),stereo zvuk fantastican,u pocetku mi je bilo cudno podrhtavanje ledja telefona,ali iskreno receno brzo sam se navikao,tj ne smeta mi.E sad,kamera mi je bitna stavka i mogu reci da uz malo podesavanja moze napraviti pristojne fotke,upotrebljive i na kompu.Stabilizacija video zapisa je ok,ali da nema previse pomeranja,onda kao i kod svake EIS stabilizacije dolazi do podrhtavanja kadra.Selfi kamera je ok,stabilizacija dobra.Pao mi je sa 1m visine na plocice,u silikonskoj futroli koja ide uz njega i fabricki zalepljena folija,nema ostecenja.
X
•
10.01.2022 18:59h ydr1ykh4g3lhfy42hcmvAko vam je kamera bitna onda obavezno skinite Google kameru, dobićete mnogo bolje slike, kao kod telefona od 1000e (ne preuveličavam)
Daki
•
11.01.2022 15:32h 92x72dt587z81v0tf1dkHvala,skinucu je.Na F1 sam imao Gcam i radila je dobar posao,a ovde nisam probao za sada jer kazem i fabricka kamera je sasvim solidna.
Milan
•
14.01.2022 19:55h yysh1vqp5y2gt69v72npNisi ti video telefon od 1000e.
Maja
•
10.01.2022 02:51h
tglv5jdw21vwgrv8qmfv
Pogledajte ovaj uporedni test sa samsung-om A52. Nije kamera uopšte toliko lošija u odnosu na Poco X3 pro, samo zaostaje u optičkoj stabilizaciji i u ušlovima niske ambijentalne svetlosti. Selfiji su prirodniji na Samsungu ali Poco bolje pegla bore. I nebo je lepše plavo na Samsungu. U svemu ostalom čak bih rekla da je Poco, eventualno isti, nekako su mi boje toplije ko Poca. youtu.be Jedino stvarno velika zamerka pa meni je ova baterija. Premalo traje. I kažu mi ljudi koji imaju Samsung a50 da im baterija posle tri godine traje dva dana bez problema a ništa nisu podešava li i koriste telefon kao što ga ja koristim znači ne igraju igre.
Mobi
•
10.01.2022 11:02h t1hmrldsjs2fy9ty6cp9Majo, veliki broj korisnika koristi Google kameru, ona skroz menja priču oko kamere, kamera bude mnogo mnogo bolja, tako da ti je preporučujem. A što se tiče baterije, koliko ti traje? Meni traje neverovatno puno nakon zadnjeg updejta
Maja
•
10.01.2022 18:45h z8cck65ypsbrn1q4mz63@ Koristim obe kamere pa upoređujem fotke. Nešto mi je lepše na GCam, ver. 8.2 (sve što hvata detalje), softverska stabilizacija a nešto na Pokovoj kameri (selfi). Koja je kod tebe verzija GCam. Na MIUI 12.5.0.7 je telefon. Upravo sam gledala koliko traje baterija. 22 sata od poslednjeg punjenja. Od toja 8h35minuta upaljen ekran, od toga korišćene aplikacije YT 4h23min, razgovori 59 minuta, podešavanja 50 min, Chrome 38 min, Social One (Viber+Instagram) 29 min, Bezbednost 24 min, iles 11 min. a preostalo vreme su druge aplikacije raspodelile. Da li je to ok, s obziromm da je su skoro sve aplikacije, sem Telefona, Poruka, Kontakata i Vibera podešene na najveću restrikciju ograničenih podataka u pozadini i ekran je na 60Hz? Jedino nisam stavila tamni režim.
Maja
•
10.01.2022 20:10h tfgfr1bz2fc03xw8g31z@Mobi, @x, probacu drugi GCam, objasnjeno ovde youtu.be Koju verziju vi koristite?
Mobi
•
10.01.2022 20:23h fzlx95zj8q900l9x8nk8Kod mene je takođe 8.2 GCAM, ali dok nisam u podešavanjima pojačao saturaciju slike mi se nisu uopšte svidele, sad su top, imaš i to na Jutjubu ako te zanima. To koliko ti je koja aplikacija aktivna često zna sistem loše da izračuna, ali 8 i po sati SoT je odlično. Meni traje duže, ali pretpostavljam da je zato što mi je na 12.5.4. što se tiče tamnog režima neće to ništa da promeni na LCD ekranu, neće manje da troši
Maja
•
10.01.2022 21:13h 2pxks7c28z48gg7h19ld@ Mobi, ipak je kod mene 12.5.7.0, znači novija verzija? To sam dobila iz prvog ažuriranja nakon pokretanja telefona. Možda da vratim na verziju koja je kod tebe ako uopšte postoji ta opcija? Ili fabrički reset. Jesi ti nešto posebno podešavao da uštediš bateriju.
x
•
11.01.2022 00:34h 3xdpl4yfjcfnb0d9kh9qNe koristim GCam, moje potrebe za fotografisanjem potpuno zadovoljava originalan softver kamere tako da me mrzi da instaliram bilo kakvo poboljsanje.
Mobi
•
11.01.2022 00:34h qdwkltgn8tntsfhcr8r0Jeste najnovija verzija, ali nije novija od moje, iako je moja 4. A tvoja 7. Ali to samo znači da je tebi MIUI Global a meni je MIUI EU. Možeš da prebaciš na EU ROM ali je to može se reći komplikovan procesor, svašta mora da se čačka. Nisam ništa posebno podesio da bih uštedeo bateriju, možda je to zbog EU roma koji radi malo bolje, a možda je jednostavno do telefona, jer bilo koji telefon danas da kupiš neće svaki primerak biti isti, koliko god da se trude da sve bude isto, nikad neće biti sve isto kod svakog primerka.
Maja
•
11.01.2022 09:05h ktwxjc9hnj4mx55nhwtvHvala puno, @Mobi.
Maja
•
11.01.2022 09:17h 8xcfj0q5q0wtpcn6g92g@Mobi, da li bi se promenom na EU ROM izgubila garancija na telafon?
Maja
•
11.01.2022 14:10h nhjfjw5yxwmq3h0lp665Ponovo se ažurirao na 12.5.7.0 RJUMIXM. Sad radi đalo sporije ali možda će baterija držati duže. Punjenje na brzom punjaču zagreva telefon do 36 stepeni. To je ok?
Mobi
•
11.01.2022 14:22h k1nymwvhclt97jtf0rzzJeste ok, zavisno od sobne temperature, do 39 stepeni je potpuno normalno da dođe za punjenje od 33w, tako da je 36 stepeni zapravo i hladno
Maja
•
11.01.2022 23:21h 6kdkbdn2xwlpf76nsn26Hvsla, @Mobi. Sa kog linka si iskidao GCam?
Mobi
•
12.01.2022 09:42h nvtyfztdbg82vw5nf690google.com evo ja ovaj koristim, ipak nije 8.2 nego 8.1
Maja
•
12.01.2022 13:23h 0z2875q9j3zpk2034b84@Mobi, super, hvals 🙂
Mobi
•
12.01.2022 14:45h t25y027kxgbqkmrfwx7gNema na čemu, samo ne zaboravi da podesiš zasićenje, oštrinu i tako to ako to je bitno
Maja
•
12.01.2022 21:33h wfvyfln4bqtkfgl9ryzb@Mobi, hvala, probaću. Jesu li podaci bankovnih aplikaicja sigurni kada se instalira GCAm?
x
•
12.01.2022 22:48h q0xf5yg7t0z0lxqcw3vwO sigurnosti bankovnih aplikacija najbolje ti je da pitas banku, jer ona moze da ti garantuje za sigurnost tvog racuna, ne verujem da bilo ko ovde moze time da se bavi i da preuzima na sebe odgovornost. Ako te bilo sta brine, ja bih preporucio da pitas u banci, ako ti kazu da su ti podaci sigurni onda oni stoje iza toga i to ti je to, to je inace njihov posao.
Maja
•
13.01.2022 00:45h stcfsxvngls0h8bm7bcgHvala, @x.
LEKS
•
9.01.2022 10:37h
v2npnqb72kzvr781jcwx
Bravo za Ja, podesio i ne vibriraju ledja. A i mene i isto ume da se zagreje, dosta posle malo duzeg video poziva preko vibera. Jos i to da se resi i telefon top...
Mix
•
9.01.2022 11:43h w40hfg284bnpy47bsmf2To sto ste uradili, iskljucili ste gornji zvucnik i sada vam radi samo jedan. Ali dobro.
x
•
9.01.2022 15:29h gqv05v6gzxgwxfw38yscBalans je prebacen skroz na jedan zvucnik i ukljucen mono zvuk. Samim tim, jedan zvucnik je iskljucen skroz, kao da ga nema. Zato ne vibrira jer taj zvucnik ne radi.
Kris
•
9.01.2022 16:24h kf3170bdq7849vm22sqr@x hehe pogasis mu sve ostavis gsm, imas nokiu 3310
mama
•
9.01.2022 09:35h
yh7fw91s31ttrwjy8sdg
Koji telefon je bolji x3 ili f3?
x
•
9.01.2022 15:28h c4jhnftl5hxg2dmtq8mkF3 je mnogo bolji, on je sledeca generacija nakon x3/x3 Pro. Ima AMOLED ekran, sto je veliki napredak, i brzi procesor, tako da ce duze biti upotrebljiv za igre. Ali naravno, F3 je i skuplji i to znacajno.
Ja
•
8.01.2022 21:35h
t7vxn1fz0ykqz7h0s9xh
Pre dva dana sam postavio pitanje za X3 NFC zbog vibriranja leđa telefona kad se pusti muzika. Našao sam na internetu mogućnost skoro potpunog prestanka vibriranja: Podešavanja - Dodatna podešavanja - Pristupačnost - Slušanje. Uključi se Mono, a balans zvuka skroz udesno. Onome ko koristi slušalice, može biti dosadno menjanje tih podešavanja.
x
•
9.01.2022 15:31h kbq3gzgnhhltvwq70qbrTo nije mogucnost prestanka vibriranja vec mogucnost gasenja zvucnika koji ste na taj nacin iskljucili iz rada.
Milos
•
7.01.2022 19:27h
f2hzm3772c1x5hcl0srv
Drugari jedno pitanje, vec neko vreme koristim poco x3 pro, i interesuje me od cega zavisi kada ce stici 12.5.7.0 meni pre mesec dana stigla 4.0..ali nikako 7-ca...ima li neka fora ili sta? Inace global je..
Mobi
•
7.01.2022 21:24h dvvpzchlc5v1cjwx7c28I meni je isto tako, piše global a ustvari je EU, 12.5.4.0. to je verzija za naše tržište
Banat
•
7.01.2022 23:01h wymcrwm5zqkmkbjmb6yhJa sam kupio ovaj mobitel 28.decembra u G i odmah mi je azurirao na 12.5.7.0. global,stabilno....tako da ne znam zašto i vama nije ponudjeno to azurira je ...
Kris
•
8.01.2022 10:16h jn56yvj2bkb65wszrzfk@Banat: meni je u Nemačkoj prvo bio 12.5.3 i pre mesec dana stigne ažuriranje na 12.5.4 to je to za sad
Mobi
•
8.01.2022 10:16h l1zdlps17xdwv1t3jz43Pa sve zavisi koji region odabereš na početku
Kris
•
8.01.2022 10:30h dz6g8p1w4vqykxvstdbj@Mobi: pa brate Nemačka
Milos
•
8.01.2022 12:50h 4z43wjpy1jhp1wdy91jgHvala na odgovoru :)
Mobi
•
8.01.2022 15:23h 3bpkq9kbxlgnnh6lgtlkZnam za tebe Kris, ja samo kažem Milošu da ne čeka 12.5.7. @Milos nema na čemu
Maja
•
12.01.2022 21:31h dy3bqtqhwzb5q58z6rmn@Mobi, znači resetovanjem telefona i izborom Nemačke kao regiona (i engleskog kao jezika telefona), mogao bi se dobiti EU ROM regularno?
Mobi
•
13.01.2022 01:43h nsgrhhk35f34t26ckcplNisam baš siguran da bi se tako moglo promeniti, stvarno ne znam odgovor na to pitanje
Real Gamer
•
7.01.2022 16:47h
bflf43d1hz091r50hyfv
Imam problem resetovao sam telefon ali mi se pojavljuje zeleni ekran kad pustam video sa neta?
x
•
7.01.2022 22:07h 9w0qm9lh66218yt8hs5rZavisi na cemu ga pustas i sa cega ga pustas. U kojoj aplikaciji i sa kog sajta. Problem moze biti u aplikaciji. Ili u konkretno tom sajtu. Ne mora uopste da bude ikakve veze sa telefonom i softverom telefona. Promeni ono sta ne zavisi od telefona: internet vezu - koristi wifi umesto mobilnih podataka ili obratno, zatim aplikaciju - koristi youtube umesto chrome ili operu umesto chrome ili youtube, i promeni sajt sa kog gledas, pusti video sa nekog drugog sajta. Tako ces pronaci gde ti se nalazi problem. Tesko mi je da zamislim da ti je zeleni ekran u svakoj aplikaciji u videu sa svakog sajta, ali ako jeste - onda jeste softver telefona u pitanju.
Real Gamer
•
8.01.2022 00:32h yr3j795l3jx7x9zsjgntOk hvala
Dejan
•
7.01.2022 12:56h
spt71ddk58r1p6n09c2c
Kupio sam Poco X3 Pro 8/256gb , ne igram igrice, koristi se instagram, fb, messenger i viber uglavnom. Baterija jeste jaka, ali mi traje 1 dan i telefon se pri koriscenju bas greje, vruc postane. Uzeo sam ga pre nedelju dana preko VIPa , telefon je nov. Sad, da li trebam da ga nosim na reklamaciju, ili ga nisam podesio ili jer normalno to zagrevanje telefona, baterija koja traje jedan dan?
Jogi
•
7.01.2022 14:03h 9wc52d1lf6rbj5lzq74bMeni traje 2 dana, ladan kao led, nosi to
x
•
7.01.2022 15:12h k6kkqx08mrscpjb9bbysSad je pitanje sta nekom znaci jedan dan, koliko tacno sati, da li na internetu i sa kolikim osvetljenjem ekrana. Baterija otprilike treba da ti izdrzi devet sati non stop rada, svaka od 5.000 mAh. Nekom je devet sati jedan dan, nekom je devet sati dva dana. A moze da bude i tri. Svejedno konsultuj se u Vip-u, oni su odgovorni za ispravan rad tvog telefona.
Mobi
•
7.01.2022 21:27h zd1r7s7pr8x0lpstgdhbSlažem se da ne možete da kažete da baterija traje dan, dva, tri, koliko god, jer za svakog to znači drugačije, zavisi da li se koristi wifi ili mobilni podaci, da li koristi lokacija, Blutut, koliko je osvetljenje i još mnogo faktora, zato se gleda SoT (vreme uključenog ekrana) inače, koja ti ne verzija telefona?
Mobi
•
7.01.2022 21:27h t16jyhgjpbvpmcqqxmsdVerzija softvera
x factor
•
10.01.2022 13:04h zbbtpdx3c16cxmb66j6yMobi, novi clan spam komentatora.
x
•
11.01.2022 00:32h pzyqkmg9nshp0skgfmbp@x factor: Pa ti kad budes uredjivao sajt, ti ukini sekciju komentara skroz i nece niko da komentarise nista. A do tada ako te zamara ne moras da ih citas.
Dejan
•
11.01.2022 11:56h 47tqs0nbmt7hvvnfx7d7Ukljuceni su i wifi i mobilni sajt, osvetljenje je na 50%, ali nisam proveravao SoT ni verziju. Provericu to kad zena vrati s posla, njoj sam uzeo telefon. Hvala na odgovorima
Ja
•
6.01.2022 22:16h
293vdfkm3wzysbz2b8jn
Sad vidim da je ovo Pro, a mene interesuje za NFC ako je sličan problem i kod Pro, zahvaljujem na odgovoru.
Ja
•
6.01.2022 21:37h
v28m51yzgkjvbhcmx3xc
Interesuje me, može li Poco X3 da se podesi da mu leđa ne vibriraju kad se pusti muzika?
Hvala.
X
•
7.01.2022 09:02h k6r77b2bbtmw008m1wbjNe može, jednostavno je takav zvučnik, meni se to baš sviđa jer osetim bas, ali ako ti je to problem preko kojeg ne možeš da pređeš onda Poco X3 pro i NFC nisu za tebe
R
•
6.01.2022 15:14h
21qs71n59xnc3x0qr3w4
Pozdrav. Zanima me da li kasne poruke na ovom telefonu?
x
•
6.01.2022 15:47h vt2ftbxy5l7492x8mcrkMeni ne kasne. Ne znam kakva su iskustva drugih korisnika. Ako nekom kasne neka se javi.
Mobi
•
7.01.2022 09:03h dn3xk0d3ytjf7h3l4n2qMeni su kasnile i to baš, bilo je neophodno samo u podešavanjima da se isključi ušteda baterije za aplikacije. Na svakom šaomi telefonu je ista priča, 90% korisnika će iskusiti kašnjenje poruka ukoliko ne podesi
R
•
7.01.2022 12:00h nn8ynxnjwhkywbt0bln9Hvala vam puno na odgovoru.
x
•
7.01.2022 16:59h x1cdw7r3z1p1k4h1fwlqJa svaku ustedu baterije iskljucim, sta da stedim baterije od 5.000 ili 4.000 mAh, kakve su danas kod svih androida, mahom svih sa brzim punjacima... Znaci u tome je tajna uspeha. Hvala Mobi.
Maja
•
7.01.2022 20:37h xmfss2c0hyhc9ky6w4pgMeni ne kasne obaveštenja ali nakon 20 sati od punjenja moram da uključim uštedu baterije. Sve vreme mi je 80% aplikacija ručno podešeno na uštedu baterije. Ručno sam zaključala u RAM-u Viber sms imenik i telefon, pa pretpostavljam da su zbog toga aktivne te aplikacije i kada je uključena ušteda baterije generalno. Sutra ću probati da sve vreme imam ušteda baterije i da vidim da li nešto kasni od važnih obaveštenja. Igrice ne igram. Samo YouTube 2 sata dnevno, razgovori isto toliko, surfovanje po netu 4 sata. Telefon je nov.
Mobi
•
7.01.2022 22:13h fn53mw3bst27dsfyszyr@x nema na čemu, dosta volim šaomi ali stvarno moraju da srede te neke stvari, bukvalno niko ne očekuje da sad mora da se ulazi i za svaku aplikaciju posebno gasi ušteda energije da bi obaveštenja stizala na vreme, i to je fora što nekom zapadne da mu stiže sve normalno a drugom ne stiže, i onda taj pomisli da je njegov telefon pokvaren i hoće da ga vrati, a ustvari je to 5 min posla, ali opet kažem, to je isključivo krivica šaomija što tako radi. @Maja ako uključiš uštedu baterije neće to ništa da menja, nego kada zadržiš na aplikaciju, pa ideš o aplikaciji, e tu treba da podesiš da se automatski pokreće, to treba da uključiš, i tamo gde piše ušteda tu isključi skroz, jer veruj mi neće ništa da ti uštedi. I onda možeš ako hoćeš uštedu baterije da koristiš slobodno, stizale sve na vreme, samo ako svaku aplikaciju tako podesiš.
Mobi
•
7.01.2022 22:15h w97vj8y5g50yv6vjvff2youtu.be evo ovde je sve dobro objašnjeno
Maja
•
7.01.2022 23:14h swrf6l3ljb8h5w2cqffv@Mobi, hvala. Baš sama taj video ispratila i još dodala ograničenje što mislim da treba (za svaku aplikaciju sem navedenih stavila ograničenje da minimalno troši bateriju). Je li trajanje baterije na mom telefonu OK ili ću to znati posle 10 dana korišćenja?
x
•
7.01.2022 23:34h jb62zw7h9nk2ft9cjp2bKoliko vidim kad saberem koristis telefon oko osam sati. To je za bateriju od 5.000 mAh ok. Ja na tvom mestu ne bih ukljucivao ustedu baterije, ne volim to jer mislim da mi komplikuje rad, hocu uvek sve da mi radi full pa dokle radi nek radi. Ja jednostavno pred kraj baterije prikopcam telefon na punjac makar 15 ili 20 minuta i napuni se dosta da mogu da nastavim. A toliko sati koliko izdrzava mi je dovoljno za radno vreme. I onda zasto bih palio ustede kad svaki cas mogu na kratko da ga zakacim na punjac da se malo dopuni.
x
•
7.01.2022 23:38h pq19qw76wbs3gwc3xmt4@Mobi Jesu aljkavi sa softverom ali im se moze jer im je glavna prodajna tacka odnos cene i kvaliteta hardvera. Onda kupac ako malo razmisli pre kupovine shvata da treba da bude strpljiviji sa softverom a onaj ko to ne shvata taj ga proda za dva dana, medjutim takvi su u manjini. Opet kazem, za kupca koji je dosao sa ajfona, xiaomi nije nista strasno. Kad sam kupio prvi ajfon, morao sam da ucim kako da napravim nalog sa adresom, a Srbije nije bilo u sistemu, pa sam morao da ucim kako da sinhronizujem sa iTunes, pa kako da sa aplikacijama trecih proizvodjaca izbegavam ogranicenja iOS. Po meni to je mnogo teze i obimnije gradivo za korisnika nego ovo sta radi Xiaomi.
Mobi
•
8.01.2022 12:28h j3vzrnnb97z2hhrjgbw6@Maja potrebno je malo vremena da se telefon prilagodi tvojim potrebama, tada da ćeš tek posle par dana videti kako ti drži baterija. Koja ti je verzija softvera? @x potpuno se slažem, ja sam dugogodišnji korisnik Samsunga bio, i kada sam prešao na šaomi bukvalno nikakvu razliku nisam primetio što se softvera tiče. Imao sam i tamo neke bagove, imao i na šaomiju, ali sve je bilo u granicama normale, dese se ponekad i to je to, baš kao što mogu na svakom telefonu na svetu da se dese, nego fanovi Samsunga pokušavaju da opravdaju bezobrazno visoku cenu telefona tom nekom stabilnošću softvera, iako to nema veze s vezom jer eto na S21 ultra su se desili nenormalno bagovi na androidu 12, a pričamo o telefonu od 1200e, znači svugde može da se desi, ali džabe da pričaš
x
•
8.01.2022 18:50h xk2zkqn5zpqm7gbdpxfgMa naravno. Imao sam bag na ajfonu posto iz dosade volim kad nemam nista drugo da radim, da deinstaliram i instaliram ponovo iste aplikacije. To je trpeo verovatno jedno par stotina puta i onda su pocele da mi nestaju ikone aplikacija sa desktopa. Aplikacija je preneta i instalirana, vidi se u podesavanjima da je instalirana, ali ikone nema nigde. Ocigledan bag softvera, i to na ajfonu. Samsung moze da drzi tu cenu zato sto je to brend koji je lider androida od pocetka iz godine u godinu i logicno da je stvorio ime koje naplacuje. Pri tom je od pocetka imao AMOLED ekrane koji su i patent Samsunga, tako da ugled nije uzalud stecen. Ali kinezi su presli veliki put u kratko vreme i danas sa punim pravom konkurisu rame uz rame Samsungu i Apple. Ponuda Xiaomi telefona je sve bolja iz godine u godinu i dokle ce oni stici kao kompanija, to cemo tek da vidimo, ali ovako kako idu, njihov uspon je zaista impresivan. Svako neka kupi sta voli, ja ne bih ponizavao ni ljubitelje iPhone, ni Xiaomi fanove, ni zaljubljenike u Samsung. Svaki brend ima svoju privlacnost. Meni je problem samo kada vidim da se stvara lazna slika kao ovde o nepouzdanosti Xiaomi telefona i onda moram da reagujem jer imam te telefone i ok su. Ali ako neko prvi put uhvati telefon i ocekuje da mu sve bude na tacni servirano, to nece dobiti ni od Apple iPhone, pa ni od mnogo puta jeftinijeg Xiaomi, logicno.
Mobi
•
8.01.2022 21:36h cb6bk3rsxsjp48b34b9vPotpisujem sve što si rekao 👍
x
•
8.01.2022 22:03h 2576qw4qndbgx1f0b3j4Hvala Mobi! :-)
Maja
•
9.01.2022 20:37h v12twsc1rwgg5006xy55@x, ja tako volim, stvarno mi telefon brze radi. Dnevno koristim 8 aplikacija redovno, jos 3 jednom nedeljno, ostale ne koristim. Telefon sa tim podesavanjima ogranicenja radi 2 puta brze i obavestenja sa Vibera i sms-a ne kasne. Meni to znaci zbog posla. @Mobi, verzija softvera je 12.5.7.0 . Za sada punim do 100% bateriju ali ne praznim do kraja nego do nekih 15% (na 10% Poco obaveti da ga treba prikljuciti punjac). Primetila sam da se greje telefon prilikom video poziva (1 sat preko skajpa) a jos vise u toku punjenja, pa ga nocu stavljam na neki stari punjac od 6W (5V, 1,2A), koristeci kabl dobijen uz Poco, a u toku dana dopunjavam njegovim originalnim 33W. Produžilo se vreme trajanja baterije ovim posešavanjima možda za 30%. Nije loše. Da li bi se uključenjem tamnog režima još produžilo trajanje baterije?
x
•
9.01.2022 23:38h 2ssr5b95vfl7pv4b7chxPa, tamnim rezimom ekran emituje manje svetlosti a za emitovanje svetlosti je potrebna struja. Kao u stanu ako palis jednu sijalicu trosices manje struje nego ako upalis pet. To ti vazi i za osvetljenje ekrana naravno. Naravno dok se telefon puni moze ti se grejati punjac ili telefon, ali kad se napuni baterija punjenje se prekida. Samim tim, vise ti se ne zagrevaju ni punjac ni telefon. Za obavestenja Viber-a i ostalih aplikacija treba uci u podesavanje aplikacije i iskljuciti ustedu baterije za Viber, i tako dalje, da bi aplikacija bila u mogucnosti da pravovremeno radi, jer je usteda baterije sputava. Princip ustede baterije je manje rada telefona, kako bi se ustedela baterija, ako telefon vise radi, baterija se vise trosi.
Maja
•
10.01.2022 00:17h 9snfb3vk87f44pfqq141@x, hvala, odlično, onda ide u dark mode. Znači ako stavim na brzi punjač preko noći, napuniće se za sat vremena i onda se više neće puniti ni grejati bateriju (to je još nekih 7sati)? Šta je po tebi bolje za bateriju - puniti je njenim originalnim brzim punjačem preko noći ili nekim sporim preko noći (ali sa originalnim kablom)? Meni je svejedno, samo da duže traje. Volela bih bar 4 godine da mi izvuče ovaj telefon bez nekog servisiranja zbog loše upotrebe sa moje strane.
X
•
10.01.2022 11:06h kz5y1jg7kcndg51g4k07Kod LCD ekrana Dark mode nažalost ništa ne menja, kod AMOLEDA može da predstavlja veliku razliku, ali ponovljam kod LCD ekrana nema nikakve razlike, da ne objašnjava sada zašto, ako želiš da ti baterija što duže traje (da manje degradira kroz vreme) onda se potrudi da je puniš do 80%
Maja
•
10.01.2022 18:47h 2lzk5j7yz285jl3kcxb6Hvala, @x.
x
•
11.01.2022 00:30h mp5grflcnhb9sf7jkvqbJa nisam toliko pedantan pa ni upucen dublje u problematiku, telefoni kad mi potraju sest meseci do godinu dana obicno ih poklonim nekom i kupim nove, dosade mi. X se bolje razume.
Mićo
•
6.01.2022 10:30h
lr9z880fhljm82zbszhj
Koji telefon kupiti, x-3 pro note 10 s ili honor 50 lite,telefon mi ne treba za igrice.
x
•
6.01.2022 11:42h 6mkhslc0v7lx4pr158x6Honor 50 lite ima najbrze punjenje baterije ali spor procesor i los ekran sa samo 60 hz ips. Note 10s ima amoled. Poco x3 pro je najbrzi ali nema amoled. Honor nikako jer je najlosiji, a od ova dva zavisi koliko volis amoled da bi zbog njega zrtvovao brzinu. Amoled ekrani imaju najzasicenije boje i najsvetliji su. Sva tri ce raditi korektno ako se ne igras ali honor ne vredi cene.
Mićo
•
6.01.2022 14:52h mz2nh6zk93ppc2zqjtcsHvala ti puno,moraću još malo da razmislim,da nemaš neka iskustva sa Realmi 8
x
•
6.01.2022 15:33h t7c2qlf3lnk6428pfh5rNemam. Malo je kupaca Realmi 8 ali ga mnogi hvale. Realme 8 je hardverski skoro identican Redmi Note 10s.
Mićo
•
6.01.2022 16:05h 9l7ypjd5r057zbkk7yc0Hvala,pozdrav
Ivo
•
5.01.2022 20:45h
q7pyqg63bkkbyk8s4z5c
Da li vam radi proxi senzor na telefonu? Meni retko kad iskljuci ekran prilikom razgovora.
X
•
5.01.2022 21:25h hy78w34vfgxyzf0hz4tnRadi odlično, ako te zeza onda samo ručno isključi ekran