

iPhone 13 2021
2021. godina
6.1" OLED, 86% body
72% A15 Bionic, iOS 17
RAM 4 GB, INT 128GB, EXT nema
⚡23W, 3240 mAh Neizmenjiva
2 kamere, max 12MP
Podmodeli
Komentari
Milica
•
8.05.2022 17:53h
24ksjb49rzx5k3rmp0kz
Cao ,imam jednu molbu ako neko moze da mi objasni 🙏🏻
Kupila sam iphone 13 pre par dana.Prethodno sam koristila iphone 12.Da li neko ima problem sa sustanjem u slusalici i odzvananjem priliko razgovora na spikerfonu.Da naglasim zvuk prilikom pustanja muzike na youtubu je sasvim ok,dok tokom razgovora na (viber) odzvanja zvuk i cujem sebe vise nego drugu osobu cini mi se 🤪
Da li je to razlog zato sto i ja i druga osoba koristimo spikerfon ili je neka mana na pomenutom telefonu.Unapred zahvalna
Veliki pozdrav ❤️❤️
Klaus
•
8.05.2022 21:41h 42hxszhxwm125tx9ytwgMilice, ako oboje koristite spikerfon, onda se moze ocekivati odzvanjanje. Desava se i kada jedan od sagovornika koristi pomenuti. Licno sam isto resavao korekcijom jacine zvuka. Mozda i tebi pomogne.
Milica
•
10.05.2022 10:17h dyyl0nq684lg4lkm43djHvala :) Da li se nekom takodje javlja krckanje u slusalici priliko poziva na spikerfon ili tacnije kao neko pucketanje ?Da li ce se ro mozda resiti updetom. Na obicnom pozivu se ne cuje dok na spikerfon par sekundi neko krckanje i prestane.
Tina
•
17.05.2022 01:01h 6ltr550mr44whg0b37grNeko ti prisluskuje razgovor
Milica
•
17.06.2022 15:09h cfvq4q1fp43vgclkp4yy@Hvala Tina .Pa ne znam,ne vidim razlog za to.Probala sam kod drugara ima Iphone 12 ista stvsr i njegova djevojka Iphone 13 mini identicno🥴
Klaus
•
17.06.2022 20:29h 31830lz203ccv76v9rmgNema na cemu Milice. Ocigledno je da si lice od interesa internih sluzbi i potencijalna opasnost za nacionalnu bezbednost. :) Salu na stranu, prelistaj strane relevantne sajtove i iskustva drugih korisnika. Takodje pokusaj da nadjes nesto vise putem YT-a i najvaznije, konsultuj se, ako je moguce, sa nekim strucnim. Pogotovo zato sto i drugi imaju identican problem. Isto bi bilo najmudrije. Nevezano za temu i bez ikakvih implikacija, zelim da pohvalim tvoj nivo kulture. Kulturna komunikacija je danas anomalija.
Laki
•
6.05.2022 14:08h
xx67d6v3hlxl3g3jb5ks
Baterija od 3240mah nije obecavajuca i kao sto neko pise traje mu dva dana Oko 6h intezivnog koriscenja youtube slusanjw muzike deezer po koja igrica i to je Kod androida baterije su i do 5000mah a aple to skrto bas jedino sto ga krasi doba4 brz softvar i dobra kamera
Mićko
•
6.05.2022 22:01h 74f97j1lly57dth2g5jgPa nije baš tako, eno S22 ima bateriju od 3.700 mAh a ne od 5.000 mAh.
foc
•
6.05.2022 10:33h
pvxn64ptky7llv3lrk7y
Posle 3 meseca koriscenja telefona , ja sam prezadovoljan. Baterija mi nekada izdrzi i 2 dana. Ja ga stavljam na punjenje kada mu baterija padne na oko 30% i punim ga do 95%. BH je na 100% , kamera je jako dobra , jedino me malo nervira nocni mod , i treba mu malo duze vremena da slika, ali kada uslika bude dobra slika. Za sada me najvise nervira kada je telefon zakljucan , i neko me pozove, nemam opciju da prekinem poziv, i druga stvar je to , da nema vibracije kada se neko javi koga zovem ( da znaci da se javio ). Nadam se da ce se u buducnosti softverski resiti problem..
Marko
•
6.05.2022 11:45h rr5w8pw4jjzvv57v69knAko sam te dobro razumeo , neko te zove i hoćeš da mu odbiješ poziv, dvoklik na power dugme služi za to.
foc
•
9.05.2022 09:39h 7m8n7ynk5s55s3155b17Hvala , nisam znao to :)
Losmi
•
2.05.2022 12:33h
kwk8qd3tfxnt9xqc63tx
Da li je tacno da je baterija na trinaestici obicnoj bolja nego na 13 pro.
Aleksandar
•
17.05.2022 13:40h 25h8xbnfcx15rdhc8zlvDa za 150 mAh
Iph13
•
1.05.2022 10:05h
kx6wpzg7q8fb8s8k79cz
Telefon je savrsen, ko god se razmislja da ga uzme nece pogresiti, kamera brutalna, baterija drzi dan ipo uz konstantno koriscenje, vrh!!!
Dusan
•
1.05.2022 01:12h
41y5hdb2gxnd35g2d7wb
Zdravo ljudi planiram za neki dan uzeti Iphone 13 ili Huawei P50 pro? Sta mi preporucujete? Iphone 13 (ne pro).
Boban
•
10.05.2022 20:28h zv7495nqcv3kq2lklbxxIako sam korisnik android telefona(Samsunga) moj gals ide za iphone! Pa cak i nek mu je losija kamera ipak je celokupno bolji telefon..
OldBoy
•
28.04.2022 07:38h
3n3qkjf89124g93t3xh7
Molim za utiske neke oko ovog modela,baterija kvalitet tokom razgovora
Cjepivo
•
27.03.2022 17:37h
jslg9xn30nhdk7bf8cn1
Za nepuna 2 meseca koriscenja je uspeo da mi skine 1% baterry health,punim ga samo originalnim punjacem bez da igram igrice,telefon mi sluzi iskljucivo za drustvene mreze i youtube,da li telefon da nosim u yettel na reklamaciju?
Mirko
•
28.03.2022 05:40h 74w1r3zklqr4gw32mnb4Zašto bi nosio na reklamaciju? Koristi telefon i ne opterećuje se sa battery health-om.
Slavko
•
28.03.2022 07:19h ncl4jk4rm8s5jg21838zObavezna reklamacija. Jer to nije normalno! Kod mene za 9meseci skinuo 2% a puni se sa 20w punjac i iskljucivo samo nocu celu noc.
au
•
31.03.2022 14:41h 0nzct1qmjhz3p4lw4nfwSlavno meni za 8 meseca 93 helt a original punjac da li da nosim
Zym
•
1.04.2022 20:08h 9vqpc7zpszh66vm958bsSve i da se odnese telefon, bice konstatovano da je sve u redu. Baterija generalno na raznim modelima zna cudno da se ponasa. Krene naglo da opada i onda stane i odredjeni period ne pokazuje da opada ni za 1%. Ali servis sve ovo karakterise ocekivanim ponasanjem, a beteriju potrosnom robom. Posle nekih 5 godina koriscenja Apple telefona, ne verujem da cu ponovo uzeti neki. Apple se sve vise drzi svog imena a sve manje kvaliteta.
M
•
2.04.2022 05:26h z5mk5zybrjb5xpm2r0f7Slazem se.
Bob
•
2.04.2022 22:09h vp9k7h8xqv39yh7psbxsImate na YouTube kanal Balkan apple pro, tu imate video bas o tom merilu kvaliteta baterije i koliko je to precizan parametar i pouzdan. I primer kako je dokazana netačnost.
Kiu
•
17.04.2022 09:59h v1sj0329sl95wt897ftsTelefon je odnet u servis a oni su rekli da je siftverska greska,posle toga nisam ni proveravao battery health a i nisam primecivao da mi je slabija baterija,bio sam isfrustriran kad sam video da mi je skinuo health iako pazim na punjenje ali mislim da to nije merodavno tako da se vise ni ne opterecujem time,pozz
Vladan
•
26.03.2022 22:49h
1jsqj4nx83rq3wztty93
Treba mi pomoć koji auto punjač da kupim za ovaj telefon?
Jy
•
29.03.2022 20:40h 54tpxj3h8r72w65ws35wAnker
Dule
•
1.07.2022 11:41h 1x1c6wwbwm24zlzw8lpyBilo koji sa Type-C ulazom. Ako mislis na marku, ja sam uzeo Xiaomi GaN techology fast charger od 65W. Puni ga jako brzo.
gpanjkov
•
25.03.2022 07:00h
1vrcp8vfkxc8ncycf4qr
Људи моји, купио поново ајфон 13 након 6-7 година и након цијеле палете хуавеи телефона све до п30про који сам користио и на који сам се јуче поново вратио. Искрено, без да блатим епл, велико разочарење. Многи ће се смијати, али мој хуавеи п30про и данас једе ајфон 13, буквално једе. Да почнем од квалитета звука у слушалици, очај. Стално је присутан неки шум у току разговора, што на хуавеију никад није био случај. Звук у току слушања музике на ајфону је ок, али у току разговора, чак и путем спикерфона, хаос тешки. Камера кад се користити без зума је ок, зум кад пипнеш, одма су зрнасте фотке, док на п30про то изгледа чисто и господски јер је присутан озбиљан зум и ништа није зрнасто и коцкасто. Читајући разне рецензије и давање којекаквих оцјена да је ајфон 13 у топ 5 камера на свијету, то су приче за малу дјецу. Што се тиче дисплеја, гледајући кроз поларизоване наочаре све је зелено на екрану, зашто и како, не бих расправљао. Батерија, задовољавајућа и без икаквих мана. И најзахтевнији корисник ће имати довољно батерије за цио дан, док ја свој п30про морам допунити у току дана, али није ни чудо. Што се тиче величине екрана, по мени је мали и тешко бих се навикао на ајфон. Ето, то је неких пар смјерница које сам ја осјетио за непуна два дана кориштења. Читао сам како неки кажу да ајфон у току скролања запиње, и то је тачно. Што се тиче самог интерфејса, андроид је доста лакши. Кад желиш да напустиш инстаграм, фб и многе друге апп, мораш прстом ићи на врх екрана и кликнути за повратак, да ли корак назад или на почетак, док код п30про слајднеп са лијева на десно и назад си. И тако, има тих ствари камара, због којих би прије црко него икад више ајфон купио. Што се тиче пуњача од 23 вата који сам био купио и њему треба преко сат ипо да тел до 100% напуни. Ето га, све написано потписујем и гарантујем, да не мисли неко да мрзим епл, али ја сам искрено ајфоном 13 разочаран.
Vladimir
•
18.04.2022 13:40h 5nnc8xwv18mzbpwfg5fpSvaka serija iphon 13 ima problem sa sustanjem u slusalici prilikom razgovora jer su u Apple precutali bit u cinjenicu da su iz nepoznatog razloga izbacili zvucnik za prigusenje zvuka tako da su napravili nista. Ja sam koristio 10 godina iphon i nikad vise.
Dragan
•
20.03.2022 10:39h
3h71t1wx02kj4rw03zdp
Uzmem juce od druga da pogledam neke oglase na iphonu 13 i mogu da vam kazem da sam se bas razocarao,ponajvise u ekran. Cim sam poceo da skrolujem videla se bas razlika u odnosu na moj samsung a52s. Ekran je kod mene na 120 hz i po meni razlika je ogromna. Da se razumemo i sam sam hteo da uzmem trinaesticu ali sam odustao zbog cekanja na isti.
Cak su mi i boje na ekranu nekako isprane i po meni ne vredi tih para. Ko moze neka ide na pro modele, verujem da je kod njih to kako treba!
Mirkosoft
•
20.03.2022 14:43h mnd4p223fvs1p5ny75ktPre 2 nedelje sam prvi put uzeo iPhone (13) ne mogu da kažem da sam oduševljen ali radi lepo i fluidno. Moja ćerka ima pro model i iz iskustva mogu reći da ne vredi plaćati tih 300€ razlike. Pre ovog telefona sam imao uređaj koji je imao 120 hz ekran i mogu reći da ne vidim razliku u odnosu na ovaj na 13. Opet razumem da ima ljudi zahtevnijih od mene. No zanima me kako su boje isprane? Iphone je poznat da ima jako bistre boje, u stvari displej im proizvodi upravo Samsung. Jedino ako je vaš poznanik bio preveslan i kupio kopiju.
Dragan
•
20.03.2022 22:35h p5p5g3nk1xr45qbx72n7Telefon je uzet u vipu. Meni je razlika ocigledna na 60hz i 120hz. Uzeo sam oba telefona u ruke i skrolovao iste stranice. To je neko moje misljenje, mozda nisam u pravu...
Slobodan
•
21.03.2022 00:49h 5bkwn5plcbs6j69sng57Uopste nisu sporni 120 hz… sporni su 60 hz koji na mnogo starijim i jeftinijim androidima jednostavno rade mnogo gladje ili nekako “startnije”. U ovo me nece niko ubediti,jer sam licno isprobao vise puta. Svakog dana kada dodjem umoran sa posla, moram da zapinjem prstom da bi se on “zaleteo” i poceo brze da skroluje neku stranicu. Pogotovo se primecuje kada se skroluje instagram, dok promeni sledecu sliku uzduz koja vam je u fokusu. Mnogo manji pokret treba da se napravi na androidu sa 60 hz (serija s i a). Dok na androidu napravite neki ovlaš pokret prstom,ovde cete morati da malo vise stisnete ekran ili da vise zaletite prst(narodski receno). Ko je koristio i ranije ajfon sa 60 hz, njemu je ovo sto sad pricam totalna budalastina. Nije to sad sporo sporo, da neko pomisli da to sad nesto koci ili secka ,medjutim, razlika je kada uporedite vrlo ocigledna. To je bre nedopustivo za telefon od 800 evra. I nisam nikakav hejter ajfona.
G
•
23.03.2022 22:26h dp1rh3gxplwkn20ld92qDa, glupost sto pricas. Posto ne znas i ne koristis prednosti koje ima, “zapinji” prstom. I za scroll, i za povratak na vrh strane postoji precica. Algoritam pri regularnom scrollu sam ubrza nakon 2 uzastopna scrolla. O svemu i da se prica, al o scrollu…
Dusan
•
22.05.2022 22:53h zx8f3v12jbct1st6brjh@Mirkosoft OLED ekrane za iPhone 13 seriju proizvodi kineska kompanija BOE, a ne Samsung. Nekada jeste, ali vise ne.
Jeje
•
16.03.2022 22:14h
jmkp0m4v3vxk84gskfn6
Caoo, da li uzeti ajfon 13 ili samsung s22?
I zasto? Znaam da mozda i ne mogu da se uporede, ali bas ne mogu da se odlucim
Mladen
•
17.03.2022 04:58h b27129685c2qklnh4vshNaravno da ne mogu da se uporede, Samsung je daleko bolji telefon sa vise mogucnosti.
Milan
•
17.03.2022 06:30h 1zn1wjzp569c0fmz7fhwTo je i moja nedoumica. S22 je valjda bolji ali me plaši baterija koji su još i smanjili u odnosu na S21.
Vladan
•
17.03.2022 15:17h w4czppy1jzwjptln9hvdVladan
•
19.03.2022 11:27h jn2db1hpqspkf9vdc53fNaručio Iphone 13 čekam da stigne.
Poco
•
19.03.2022 12:08h yj61w5dyk5fcmy8zvhq3Ne znam da li je Samsung ikada vazio za bolji telefon od Iphone-a ali sa ovim modelom su totalno ponizili sebe,plus sto nije realno da uporedjujes Iphone 13 sa S22 jer se ceka izlazak 14 da bi mogli da uporedjujete ta dva telefona i ako je i sam 13 bolji telefon od S22 po mom misljenju
Mladen
•
20.03.2022 05:44h 30c1zr7z77s0vvztps7wKoliko god da je bolji, sve mu je to bez veze kada je ruzan i zatvorenog tipa. Zadebljane ivice oko ekrana, notch, mešavina modela iz 2012 i 2017!! Sistem zatvoren, nema split screen, mirror screen, multitasking da radis 2 stvari u isto vreme..... sve to pada u vodu! Za sta mi treba jak procesor?? Za drustvene mreze? 🤣🤣🤣
Miroslav
•
21.03.2022 23:52h j7p509r3bfd7bklpdssg@ Mladen, jeste zatvoren sistem, nema split screen i tu si u pravu ali si se za mirror sceeen prevario ima ga o to baš firca. Multitasking takođe radi i to jako dobro. Kako Android ima svoje prednosti tako i iOS ima svoje.
Mladen
•
22.03.2022 16:38h 2nml0v18dccr9pk0f5chJel ti uopšte znas sta je multitasking? Izgleda da ne! Multitasking ti je ono sto mozes vise stvari da radis u isto vreme. Jel moze to iphone? Naravno da ne! A na mirror screen sam mislio na onaj kao na primer samsung dex, da ti monitor ili tv sluzi kao monitor.. a telefon kao mis. To sam mislio, i naravno.. ni to iphone ne moze. Jedina prednost kod iosa je ta sto sve ide preko icloud i sto svaku sitnicu kontroliraju.. zato je bezbedan. Sve ostalo je jedna VELIKAAA 0.
Miroslav
•
22.03.2022 20:26h 1dv3c3zd0q34nn47ww6hMulti tasking je jasan izraz. Ali izgleda druže da ti ne znaš šta je multitasking. Ajfon ima stalno u pozadini sve aplikacije otvorene i uvek su ti dostupne. Svakodnevno koristim upravo to i moram priznati da ovo funkcioniše mnogo bolje od svih androida koje sam imao (priznajem nisam imao flagship modele). I te kako se mogu mnogo stvari raditi u osto vreme. Upravo sada sam se prebacio u drugu aplikaciju koja u pozadini radi i spremno čeka da se tamo prebacim. Ono što govoriš nije screen mirroring i za to postoje aplikacije i naprave ti od telefona trackpad, mada ne razumem potrebu za tim.
Mladen
•
23.03.2022 05:05h 58x0b890mvcpqd2gg2gpMultitasking ti je ono gde mozes da gledas youtube i koristis navigaciju u isto vreme. Jel mozes ti to na ajfonu? Pa znam.. svako ko ima ajfona njemu nije nista potrebno.. zasto bi koristio mirror screen ili dex.. boze sva svasta!! Sto bi nekome pokazao svoju prezentaciju posla na velikom ekranu kada mogu na telefonu, ili neki video sliku pravio se vazan da mogu igrati igrice na velikom platnu projektora. Stvarno ne razumem ni ja potrebu za tim!! Ahaha.. vidis druze, trebas imati jos nekoliko stvari tehnike kako bi shvatio sta je sta i kako to radi! A ne, ja imam ajfona i verujem u ono sto nema!
Miroslav
•
23.03.2022 05:51h 10wwh5t1cy6f45gynhsgDragi moj prijatelju, to što ti nabrajaš sve ajfon može da uradi. Miltitasking koji ti pominješ je u stvari split screen. Za multitasking definiciju ti preporučujem Meriam Webster rečnik ili Oksfordski rečnik izraza da ti oni objasne šta je pravo značenje reči. Ja sam korisnik kome znače sve te stvari koje si nabrojao jer radim na takvom radnim mestu gde su prezentacije i šerovanje ekrana deo svakodnevnih obaveza. I mogu da ti kažem da ovaj telefon sve to radi izuzetno dobro i bez napora. Molim te obrati pažnju da ja nisam rekao da je sve ostalo smeće osim ajfona. Android je u mom slučaju imao slabijeg predstavnika za više novaca i zato sam ovaj put izabrao ajfon, ništa drugo. Samo kažem da mi nije žao zbog svog izbora. Ljudi kojima je izbor telefona definišuča tačka života, o tome ne vredi trošiti dah.
Mirko
•
23.03.2022 12:32h pct51l5gqmrl5f62yjgxDa, split screen se može smatrati multitaskingom, ali multitasking je mnogo više od samo split screen-a. Sa druge strane, reći da iPhone ne podržava multitasking je besmislica.
Mladen
•
23.03.2022 12:48h x33trqsfl8b6qcfqytk0Split screen je podela ekrana a multitasking je vise otvorenih prozora. A to ni jedno ni drugo ajfon ne moze. A Miroslav@ to izgleda zna posto pravi prezentacije. 🤣🤣 ne razumem zasto lazete sami sebe i ubedjujete i druge.
Mirko
•
23.03.2022 13:05h cc85gtvhv2k2wjvl6pkdJedino si ti ovde ubeđen, možeš reći da iPhone 13 nema split screen ali nikako ne možeš reći da nema multitascing. To enable multitasking on iPhone, go to Settings – Home Screen & Dock – Multitasking, where you can toggle multitasking on or off. Multitasking lets people use the app switcher to switch quickly from one app to another and enables additional experiences on different devices. On iPhone, for example, multitasking lets people use FaceTime or watch a video in a picture-in-picture window while they also use a different app.
Miroslav
•
23.03.2022 17:00h f256ttmgwp4jvr5h0jvvMladene to nije “multitasking. To je jedna od mogućnosti androida, koje ja nikada na mom androidu nisam našao niti koristio. Znam za dva otvorena prozora u istom trenutku ali 4 kao što ti kažeš to nikada nisam uspeo niti mi je to android omogućio. Možda je to moguće uz neku dodatnu aplikaciju ili je to odlika nekog specifičnog modela ali svakako nije nešto što svi imaju. Na kraju kakav displej je potreban da se vide četiri aplikacije od jednom? No ako ćeš lakše da spavaš evo to definitivno iOS sam od sebe ne može (možda uz dodatnu aplikaciju ali sam od sebe ne). Dosta toga (90 procenata pa i više) može i iOS no to je skroz nebitno, zar ne…Bitno je da jedna stvar nije dostupna i to je to, jer to je evidentno smisao života.
Miroslav
•
23.03.2022 17:39h 7b5wjvvv0l7kp8y6xhy7Mladene to je onda pop up view i to je skroz druga priča. To sam imao na Poco androidu ali je bilo užasno nepraktično. Lepo zamišljeno ali nezgodno za korišćenje. To je na malom ekranu tragedija. Dakle konačno smo došli do ispravnog naziva i to nije multitasking. Nego jel tebe služi tvoj telefon? Jesi zadovoljan? Vidiš i drugi korisnici sa drugim sistemima su isto tako zadovoljni i nemam potrebe da trolujem šta drugi uređaji mogu ili ne mogu. Takođe nemam potrebe tebi da ogađujem android (jer je sam sistem podjednako dobar), niti sam imao nameru da to govorim. Samo sam sa ljudima podelio da je multitasking kao i screen mirroring sasvim normalna pojava na iOS sistemu. Postoje stvari koje android ne može ni u snu da radi pored svih želja a iOS radi bez problema. Ali svakome svoje i kraj priče.
Mladen
•
24.03.2022 06:37h 1b7k6t6rt51rp4ncylrri multitasking ima ipad a iphone NE. i pomirite se vise sa time da ste dali soma eura a da ne mozete bukvalno NISTA.
Mirko
•
24.03.2022 06:47h zbndks37xlkxmhj30ld0Van pameti je reći da iPhone nema multitasking, multitasking znači obavljanje više zadataka istovremeno u pozadini ili na samom ekranu, znači neću spomenuti tipa da svaki pametni telefon u svakom trenutku može imati desetak aplikacija koje rade u pozadini, već jednostavan primer dok recimo gledaš YouTube video na telefonu stigne ti bilo koja vrsta poruka i dobiješ obaveštenje, to je čist mulstiasking pošto dok si gledao YouTube dobio si i poruku. Ono što ti spominješ je Split Screen ili Pop Up View kao što je spomenuo Miroslov, koji ja lično nikad nisam koristio na svojm Android uređajima. Inače evo ti link gde je lepo objašnjeno šta znači multiasking na pametnim telefonima. lifewire.com
Primećujem
•
24.03.2022 10:52h mv2ryjycqw6mh3mdn483Izvini Mladene ali ovde jedino ti iznosiš neosnovane tvrdnje. Tebi je izgleda ceo pogled na svet ugrožen ako slučajno apple implementira neka rešenja u svoj proizvod. Čemu sve to? Optužuješ druge da šire dezinformacije dok to u stvari jedino radiš ti. Opet pitam čemu sve to? S obzirom da tako “stručno” iznosiš mišljenje, da li si koristio iOS pa da tako tvrdiš? Ili se toliko plašiš i groziš “jabuke” pa ti ruke gore ako držiš neki apple uređaj u rukama… Silom prilike koristim i iPad i telefon od istog brenda i po tome kako si rekao da iPad ima multitasking (termin koji sam ne razumeš) mogu da oborim tvoju tvrdnju, nema svaki ipad ovu mogućnost koju ti opisuješ kao multitasking, to tojes nema mogućnost podele ekrana. Moj je model iz 2016 i nema mogućnost podele ekrana. Tačnije, njegov sistem je stao na iOS 12 i to je to za taj model. Ali zato drži sve aplikacije u pozadini što je u stvari multitasking i uvek možeš koristiti više aplikacija u isto vreme. Šta više iOS 13 podržava čak i split screen uspomoć aplikacije, ne da mi je to neophodno (zgodno jeste ali ne od vitalnog značaja). youtu.be
druid
•
25.03.2022 23:37h rctwvbd5tyj2b8r8trgpTo jeste multitasking ali, to nije jedino multitasking. Sistem u pozadini radi mnogo više od prikazana dva, tri ili četiri prozora, pročitaj šta si o ovome napisao gore pre deset postova. To je pop up view. Šteta što si tvrdoglav i ne shvataš da je multitasking mnogo više od par otvorenih prozora. Kao što je neko gore već naveo da je čak i tvoja Nokija 6600 imala multitasking. Odrasti i shvati da i drugi proizvođači proizvode dobre sisteme.
Mirko
•
26.03.2022 10:59h cb28cp0fy5v1tt7zmgzjČovek ladno kaže da iPhone (pametni telefon u 2022. godini) nema multiasking i pokušava da ubedi druge u to, da nije tužno bilo bi smešno. Ne može skapira da multitasking ne znači samo više aplikacija od jednom na ekranu, i da se to zove split screen ili pop view, da je multiasking mnogo širi pojam od toga. Takođe ignoriše gore linkove gde je ne samo objašnjeno što multiasking znači već i kako i postaviti split screen na iPhone 13.
Miroslav
•
26.03.2022 11:46h s2g6mmr8scmzcqshwy46Uvek se trudim da ljudima pomognem ako nešto znam ili sam sa tim imao iskustva. Ne razumem druge ljude (nebitno iz kog tabora da li je to android ili iOS), koji namerno podmeću nogu nekome da bi nametnuli svoje ideje. To je u najmanju ruku podlo. Iphone nikako nije savršen telefon, ima svoje greške (nedostatke) i sistem zna da štucne isto kao i bilo koji drugi. Međutim ako vam nije problem promena okruženja u odnosu na android i drugačiji pristup određenim funkcijama, slobodno izberite iPhone 13 nećete se pokajati. Ima pregršt dobrih rešenja koja će izbalansirati nedostatke u odnosu na android.
Zare
•
16.03.2022 05:42h
dcylqn6mj2wd24dc20s0
Sestra je imala Iphone XS koji je prodala, sad je kupila Iphone 13. Kad uđe u Icolud piše da viber zauzima 3.8 GB(slike, poruke, video...), jel postoji mogućnost da se to sa Iclouda učita u viber na ovom novom telefonu pošto nije napravila rezervnu kopiju vibera pre prodaje starog telefona?
Marko
•
15.03.2022 10:23h
q2cy05rdvh9x0t5cxx58
Pozdrav, da li kupiti 13 ili 13 pro.
Milan
•
15.03.2022 16:11h x1pgcz1bcsqtpghghf3nPro, naravno. Meni se jedino kod njega ne sviđa šjašteća lajsna. Mat na običnom IP13 je mnogo lepša.
Slobodan
•
15.03.2022 23:46h jypgjhkksf8rbfq1plqtAko ti nije finansijski problem da izdvojis tu razliku do 13pro, onda definitivno 13pro. Ako ne visis preterano na drustvenim mrezama da skrolujes insta i fejs ,onda ti i obicna 13 zadovoljava potrebe. Ova obicna 13 ne vredi ove pare. To je moje subjektivno misljenje ,kao sto lepa zena, nije svakome lepa.
Miroslav
•
9.03.2022 14:33h
xx2ykb53rzchjd17gd9f
Eto, posle dosta godina odlučih se i ja za jabuku. Dobila je šansu. Za sada jedino mogu da kažem da sam prezadovoljan veličinom telefona. 6,1 mi je legao fenomenalno posle više godišnje patnje sa tabletima po džepovima. Koristio sam iPad već par godina tako da mi sistem nije preterana novost. Jedino me nervira što slanje mms ne ide. Znam, reći ćete šta će mi kada imam messenger ili Viber, ali ja sam jedan od onih koji žele da sve firca kako treba.
Brzina
•
28.02.2022 19:56h
hxk4fh4f07b455br6sj2
Da li imate problem sa kamerom? Meni kao da secka kamera ali ne znam zbog cega,i u obicnom kamera modu ali i u videu u 4k 60fps?
Slobodan
•
2.03.2022 15:33h 0470bnmncxgn5kqh99d0U 4k pri 60fps radi vrlo stabilno i glatko.
Brzina
•
3.03.2022 20:19h 56rs6b7bbcht4glxsjs7Da ali napolje,u tamnim uslovima mi sve to nekako laguje a vidim da nisam jedini kome laguje kamera
Nikola
•
23.02.2022 13:18h
20ry1mw641tsvrsqjhm1
Pozdrav hteo sam da pitam prelazak sa 11 pro na 13 kamera mi je bitna najviše .. hvala unapred
Miso
•
23.02.2022 14:36h j22sdc0cv30ygglskl1bSto se kamere tice nijanse su u pitanju. Jedino je nocni mod bolji na novijoj seriji, ima ga prilikom snimanja i slikanja. Mislim da je bolje da sacekas 14 seriju. Imas testove na youtube pa baci pogled i sam odluci
Karl
•
14.03.2022 13:41h 67dd6c19fg4j9vvjjz6zSa 11 pro jedino da predjes na 13 pro, na obicnu 13u neces imati neki veliki upgrade
Radoman
•
21.02.2022 11:38h
l47t7q5pqzm1mxr0q5v0
Poštovani,dvoumim se između Iphone 13 256gb i Iphone SE 64gb. Da li će ovaj potonji moći da izgura dve godine a da ne bude zastareo i da me dobro služi. Ja koristim mejl,instagram i internet,u suštini to je to što mi treba. Ponekad sačnim neku sliku. Pretplatnik sam MTS pa bih kod njih obnovio paket. Imaju oba telefona u ponudi. Ako ko ima kakav dobar savet bio bih mu zahvalan.
Mario
•
21.02.2022 12:42h 8wphfcwtl35f2sg94qc1Porediti ta dva modela nema puno smisla, vrlo su razlčiti u svakom pogledu, da ne spominjem da je ovaj skoro duplo skuplji.
.
•
21.02.2022 16:42h v40wyx1sp69h15wv2pvyPa tebi bi i 12 mini vrsio posao
.
•
21.02.2022 16:42h pklj4qxjt0zkm7v6r9lmIli obican 12. Se ti ne preporucujem
Radoman
•
23.02.2022 09:26h hrrbdjcv43l8lydps9smHvala na pomoći. Razlika u ceni mi nije faktor koji utiče na odluku koji aparat kupiti,ali s druge strane vodim se načelom da je bolje kupiti jeftiniji uloliko će poslužiti svrsi. Čemu trošenje novca ukoliko nema potrebe.
Marko
•
23.02.2022 12:23h xh2dkz70ghpy5lzzt9s0Opet je čudno da porediš baš ta dva modela, ni po čemu nisu uporedivi osim što su Apple, znači totalno druga klasa uređaja.
Vladan
•
21.02.2022 10:48h
1kn4r0kr5y0gyr74lrwz
Da li može da se instalira EON aplikacija i ako može da li će raditi?
Duka
•
21.02.2022 15:45h 92swkpm3pg5tcpm6jmtbGledam Sportklub preko EON aplikacije odlicno radi
Vladan
•
21.02.2022 19:59h 1pvs5qh1gbzz5z7h47pyHvala. Dvoumim se da pređem sa androida na ios. Trenutno imam huawei p40.
Dule
•
1.07.2022 11:50h 1np5mvt2djjhdbrpkmt7Radi EON bez problema.
Petar
•
14.02.2022 21:59h
wckm0821k2dyq0s70wk0
Imam jedno pitanje ne odlucan sam da li uzeti Iphone 13 ili 13 Pro, da li vredi tih dodatnih 200 evra ili je ipak bolje za tih 200 npr uzeti i airpods zajedno sa 13-icom
Igor
•
15.02.2022 09:35h kp07stqmrybbzn7y9c6wAko mene pitas ne vredi dati 200e vise. Objektivno…
Moca
•
4.03.2022 11:56h bzd64qv9jsg27ph56hvjNaravno da ne vredi,uzmi 13 jer ces na njemu sve zavrstiti sto bi i na 13 pro.
mk
•
20.05.2022 17:26h wmplg26g67yb733w32w3Vredi sigurno. Svaki pro i pro max
Bane
•
22.05.2022 15:00h gyjzylcw0zfzvyhfxw1lPitao bih pojedine persone:znate li vi uopšte včemu služi cell aparat? Toliko nebitnih pitanja,ma stupidnih uli je deja vu kao i sa prvim iPhone-om (u USA se kampovalo ispred Apple shoopova...) Ne mogu da verujem svojim očima tj.hoću da neverujem... iphone i dalje statusni simbol,na veliku žalost barem moju i u svojoj 55 god. dodje mi da aktiviram svoj prvi iphone 3s(no sumnjam da ima podrške za njega... ustvari možda i ima...E vala sad ću ga potražiti i altivirati ako je moguće! A vama ljudi zaista ne znam šta da poručim u vezi bilo kog modela ili brenda uppšte Ovo šta čitam deluje zaista poražavajuće .Svako dobro i probajte da dkapirate da aparat služi vama,nikako obrnuto
taj_srbin
•
11.02.2022 09:24h
xz4n8xf5lpnqgm0nhgfy
Od skoro imam 13 obican. Imam utisak kao da kamera secka, kao da nije fluid kako sam gledao po klipovima sa yt. Koristio sam kamere na ozbiljnim android telefonima, snimanja 4k, ali ovde nesto nije namesteno. Postoje li neka podesavanja dodatna ili po difoltu on snima najbolje sto moze cim se kamera pokrene? Izabrao sam vec u kameri 4k 60fps, a probao i 1080 60fps. Hvala
Milica
•
8.02.2022 18:45h
xb4mt4jxy69mlv639n8d
Poz ljudi,da li ima velike razlike izmedju Iphone 12 i iphona 13,cisto radi ustede novca.Brat ima iphone 12 izuzetno je zadovoljan telefonom a iskreno na prvi pogled i ljepsi mi je izgled kamera na 12-ku nego na 13-cu,ali,zanima me da li je velika razlika u kameri,ako moze neko da podjeli iskustvo bila bih veoma zahvalna🙏😘
😘
•
9.02.2022 21:21h lgds27rmxk9s4sxxbvcvSlobodno uzmi 12, neces pogresiti. Nije velika razlika u kameri. Pogledaj testove sa you tube i videces. Jedino sto je baterija malo bolja na 13, sto ne znaci da je na 12 losa, ali je to meni ruzan fon. 12 je najlepsi, ali o ukusima ne treba raspravljati.
Milica
•
10.02.2022 00:12h gfb0dpnlnxnysvnzvkj0Hvala od ❤️ na odgovoru. Da,i meni.Samo me zanimalo da li je velika razlika u kameri😁
Mladen
•
10.02.2022 02:15h x1p9n2q1jqm23l81fvqjRazlika u kameri je skoro pa neprimetna izmedju 12 i 13. Tek ce razlika biti primetna kada izadje iPhone 14, tada ce razlika izmedju 12 i 14 biti primetna, bar se nadam. Jer je i na iPhone 12 kamera toliko dobra tj.brutalna da od toga tesko da moze nesto znacajno bolje da bude.
Slobodan
•
4.02.2022 19:50h
zzzltb6dxb23pf1rvdm9
Evo ovako, posle par dana koriscenja ovog telefona da iznesem svoj utisak koji ce nekome mozda biti od pomoci.
Prvi put sam kupio ajfon (ajd da probam) inace sam dugogodisnji korisnik androida,zanimalo me da isprobam i to iskustvo.
Za sad sam u fazi da sam se pokajao i to debelo. Reci cu i zasto.
U kuci imam samsung a50 i s10e koji rade na 60 hz . Ovaj obican iphone13 sa svojih 60 hz naspram ova dva telefona je kao telefon od 150 eura. To je toliko tromo da izgleda kao da je telefon iz 2014 godine. Ja sam uglavnom citao komentare tipa da na ajfonu sve radi gladje bez obzira na tih 60hz . Medjutim ova dva telefona toliko brze skroluju i toliko to nekako u tom pomeranju prsta po ekranu deluje gladje da se ja jos uvek nadam da nesto moze da se podesi negde, a da ja prosto ne umem (iako sam sve zivo isprobao sto sam nasao u postavkama).Verujem da je na pro verziji to drugacije, medjutim, ovo je bulvalno kradja para kad je ovaj model u pitanju. Ko ne veruje neka isproba slobodno da uporedi sa nekim od ova dva telefona.
Prednja kamera mnogo bolja nego na svim telefonima koje sam do sad koristio,zadnja osim tog zuma (koga zanimaju detalji ),jako dobra. Jednostavno ton koze ili tena koji dobijete ovde je neuporediv sa bilo kojim telefonom koji sam do sad imap prilike da drzim u rukama.
Baterija izuzetna.
Ekran je odlican,prikaz boja isto, zvuk takodje fantastican.
Ali ovo skrolovanje po ekranu kao da koristim telefon preko dva zastitna stakla, cak mi se cini i da je dodir ekrana nekako nedovoljno precizan. Ako bilo ko ima ideju kako se ovaj problem resava neka pomogne ili je ovo jednostavno tako i ostace tako. Pozdrav.
da
•
5.02.2022 15:19h v6cwf315vhkp7dkndwk9Ovo za preciznost tacskrina sam i ja primetio, nekad mi treba 3, 4 pokusaja da tipa zatvorim reklamu na jutubu ili ugasim story na fb (da pritisnem onaj mali x). Neverovatno mi je da se tako nesto desava na telefonu od 1000e... Nadam se da postoji neka kalibracija
Zoran
•
7.02.2022 08:58h kz60m8mr27jnd97b7t0mOvo što si napisao na samom početku nema veze sa vezom. Poredis nižerazredne telefone poput A50 i S10e sa novom serijom iPhone 13 modela. Očigledno si uzeo neko jako loše zaštitno staklo čim muku mučiš da skroluješ po telefonu. Svakako da je Pro verzija bolja, jer ti to i sama cena govori. Ja ti garantujem, a to je i realnost da ne postoji trenutno kamera koja može da parira Apple uređajima. Savet, probaj da promeniš zaštitno staklo, jer sam imao prilike da ih postavljam i jako puno puta se dogodilo da umanji osetljivost dodira i da pravi ozbiljan problem prilikom svakodnevnog korišćenja. Sticajem okolnosti imam isti model i ne vidim taj problem koji ti imaš, ali dobro svakako je sve moguće.
Filip
•
10.02.2022 11:08h zn8fnqvgqr7bnlgngpfySlazem se, ja imam iPhone 11 koji ima oflican odziv na dodir, imam i A50 i iPhone 11 je mnogo bolji, da ne govorim o 13-ci koji ima oled ekran.
...
•
13.02.2022 20:42h tg66jcr1z7402h48792n@Zoran P50 Pro, Google Pixel 6, Mate 40 Pro, Vivo X70 Pro+, S21 Ultra, Mi11 Ultra, a pre svih Sony Xperia 1 III i naročito Xperia Pro-I koji je klasa za sebe. Naravno da postoje telefoni koji ne da pariraju, nego imaju bolje kamere nego Apple.
M
•
14.02.2022 09:29h f9dl7gqcy2ygj0sp3712Bravooo. Tako je. Ali je to njima tesko objasniti.
Sasa
•
14.02.2022 12:13h dq8gq8pw7tckqss94mw8O tim niskobudžetnim modelima ne želim ni da pričam. Svi ti navedeni telefoni su u nekim segmentima slični ili lošiji od iPhone serije. Najveći problem je psihološke prirode kod Android korisnika, jer kao da im neko remeti auru kada neko u njihovoj blizini hvali ili ne daj Bože ima iPhone. Sve ovo što si naveo jesu proizvođači koji godinama nemaju ozbiljan telefon, osim Samsunga i Huawei. Xiaomi i slične stvari ne želim ni da komentarišem.
Iggy
•
16.02.2022 11:43h 47jt0tgw1kwllbv8bkmwPa ista je stvar i za iPhone korisnike zar ne? Ako kažeš nešto protiv iPhona nekome ko za drugo i ne zna, to je kao sa mu vadiš oko ili zub na živo. Meni je lično iskustvo sa iPhoneom kao sa koristim digitron na steroidima. Jedino mogu da kažem da je dobra baterija.
M
•
17.02.2022 11:03h b6gbdx13n0g7nzgw06f6Sony pro I je preko 1700eu a on kaze niskobudzetni telefon.
MARKO
•
4.02.2022 13:28h
sjwh9jyqs93xvkywjgww
Pre 2 meseca kupio telefon obican iPhone 13 i zaista sam prezadovoljan nema potrebe ici na pro modele ova osnovna verzija je brutalna, brz, stabilan, fluidan, kamera fenomenalna kao i baterija koja drzi bas dugo !!!
Boban
•
4.02.2022 00:35h
21pmpr4bw7z171y2mszk
Zna li neko ,kako povecati osetljivost ekrana na dodir?