

Pura 70 Ultra 16GB, 512GB, 2x SIM2024
2024. godina
6.8" OLED 120Hz, 89.3% body
Kirin 9010, EMUI 14.2
RAM 16 GB, INT 512GB, EXT nema
⚡100W, 5200 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 50MP
Komentari
STRANA 2
11080
•
15.06.2024 17:10h
c5mgqbd0d52gksg
imam ovaj telefon vec 2 nedelje. Mogu samo da kazem da s24 ultra, koju inace moja zena koristi nije ni blizu ovog telefona. Osecaj i lezanje u ruci, sami dozivljaj telefona je neuporedivo bolji. Kamere bolje, fluidniji UI. Brzina, pa iskreno nisam video da li je S24U brzi. Cak i da jeste, ne primeti se. Koristim telefon kao poslovan korisnik, ne igram se na njemu kao ni na jednom do sada. Pre njega sam imao 15 pro max i za njega vam mogu reci da je Huawei bolji. Da se razumemo, velika mana su Google servisi. Meni licno ne smeta, ali mislim da se 99% ljudi nece opredeliti za njih sve dok se to ne resi.
Javor
•
19.06.2024 17:25h mhfsqqpvwy6nyb9Reci da je huawei bolji od ajfona i samsunga je takva notorna glupost da nemam adekvatan odgovor na to 😂 huawei nije potpun proizvod, pritom koristi procesor iz ranga 2019 godine. Ne moze, ali ne moze da bude fluidniji 😂 volim kako si neargumentovano napisao samo da si imao 15 pro max ali je huawei bolji, jos da ima po cemu biti bolji… 😂
Veljko
•
20.06.2024 13:17h 2jjpzylxyhtp3dt@Javor da li si nekada čuo možda za reč optimizacija? Dzaba tebi jak procesor i jak hardver ako su softverski ograniceni i nesposobni. Zato je huawei dobar, bez obzira na slab hardver, zato sto ima jako dobru optimizaciju. Samsung ima na primer na papiru bolje kamere od nekih huawei telefona, ali mu je to dzabe zato sto huawei ima jako dobrou optimizaciju i softver koji te slike obradi i iskoristi hardver kakav takav. U to sam se licno uverio i pricam iz iskustva.
Tugomir
•
21.06.2024 18:54h vsd81wd4m2n5rzpKakvu optimizaciju moze da uradi huawei ako nema kompatibilne aplimacije koje skidas preko nekis sh sajtova, i kakvu optimizaciju moze da ima procesor kvalitetom iz 2019 da bi parirao danasnjim. Ja jesam Huawei fan, ali kako nekom preporuciti kirin 9010 za 1500e. A sto se kvaliteta kamere tice, s10 nije imao nista losiju kameru od p30 serije, a koristio je par godina isti senzor.
Tugomir
•
21.06.2024 18:57h gndszn450rmrjrrA i slazem se sa Javorom, dok nisam presao na ajfon ( sa huawei-a), pricao sam kako su androidi bolji, fluidniji , stagod. Huawei je jedini koji nije objavio politiku azuriranja, tako da se i ne zna koliko ce apdejtova imati. Maks 1000e za ovaj telefon, i to pocetna cena
Dotore
•
22.06.2024 02:02h gh223vd10hmrg15I sve je lepo sinhronizovano i optimizovano da funkcionise, prema tome ovaj uredjaj nije gori od ostalih flegshipova. Ni pixel 8 pro nema bog zna kakav hardver,bateriju i punjenje, ali mu je cena kako je proizvodjac zamislio pa ljudi kupuju, i jos ima mana kao npr, signal, zagrevanje i punjenje od 2h.
Tugomir
•
23.06.2024 21:15h r8hxsyj3lfpqdsqVidim kako radi GSpace/GBox, kako stizu obavestenja i kako sinhronizujes igrice koje si prethodno igrao. A ti sto hvalis huawei koji je ogranicen kao ti, to je tvoj problem. Nema GMS, ne znas kakva mu je podrska, kirin iz 2019 , bez 5G samo takve balameje mogu da ostavlju ovakve komentare. P.S Emui 14.2 je baziran na A12. Veliki pozdrav i gledaj siru sliku. Veliki pozdrav , kupi alfu auto i upari puru sa njim, kombinacija ubijes konja ides peske
11080
•
28.06.2024 14:07h zqbrzs715n3fdz1Sve sto sam rekao, rekao sam iz iskustva. i veruj mi da sam sve isto mislio dok nisam cvrsto odlucio da zelim promenu i kupio ovak telefon. Svako ko ga uzme i koristi 10 dana, shvatice da sve ovo sto sam rekao je istina.
Tugomir
•
28.06.2024 20:28h 2wwn89c0kvwchxyPixel je za ovaj majka jana. Tensor je za ovaj bar dve generacije ispred, podrska miljama ispred, da ne pominjemo ostale falinke. Max 1000e za puru i to da se debelo razmislis. Lepo je to sto hvalis Huawei i sam sam bio njegov fan, ali su ga ameri toliko osakatili( a i sami sebe cenom) da nema gde... 170000 bez gms, bez zvanicnog plana nadogradnji, losiji cip od kirin 9000, bez 5g podrske. O cemu mi pricamo rodjace.
B......
•
29.06.2024 01:47h m51nkyyzq9nwfgfSvaka roba ima svog kupca..neko ce iz principa dati mnogo novca za Huawei a nece kupiti jabuku..nema 5g podrsku zato sto su pod sankcijama za 5g opremu i ne mogu prodavati 5g telefone a gde kod nas u RS ima 5g kada i 4g+ okolina BG ima mob.net brzine od 20 mb do 60 mb, sto znaci daleko smo mi jos od 5g tehnologije..i nikako ne shvatate poentu moses imati savrsen motor od 500 KS ali ubacis u auto sa losim menjacem i sta dobijes -nista ..procesor je motor ,softver je menjac ..bez dobrog menjaca auto je beskoristan..pricate o androidu secate se kada je mob.telefon imao 1gb rama i skladiste 16 gb i radio je,i moglo se igrati neke igrice..koliko danas treba rama za telefon i skladista za android 14..kolika je razlika izmedju android 8 i sada 14 sta se drasticno promenilo i ko moze uopste da se seti razlike..jer net radio ,googl pretraga ,moglo se igrati igrice ,sve aplikacije za drustvene mreze,poziv ,poruke ,mail itd ..sve je na android 8 radilo koliko se secam savrseno..ko razume -shvatice..
Tugomir
•
29.06.2024 08:09h 1hnx6gkpntj82pgNe razumem sta si hteo da kazes... Huawei ne prozivodi telefone samo za Srbiju, pa da kazemo sta ce nama 5g mreza! A sto se motora i menjaca tice, za ove pare kod drugih proizvodjaca dobijas i jedno i drugo, a ovde noviju skodu sa motorom od yuga 45. Ludost je dati isti novac za 15 pro max i Puru 70 ultra, ili isti novac kao za s24U
KizaPit
•
29.06.2024 19:14h kkqmg02n2x56ggyTensor je ultra zastareo procesor čak ima najave od Google da će početi da koriste neke druge procesore . Samo nisam razumeo da li već od pixel 9. Pixel sve ima zastarelo od hardvera ,softver pegla sve kao i kod iPhone. Nisam koristio godinama Huawei tu ne mogu pomoći nikome . Dok sam ih koristio imao je Google. Optimizacijom funkcioniše i iPhone i Google da se prevaziđe mašina ispod haube to je činjenica,ne mora čovek da ih koristi da bi to znao. Ne branim ni jednu firmu,nikakve koristi nemam od toga. Koristio pixel 7pro sve mi je jasno. Trenutno na Honor 4pro sekundarni i honor 5 pro primarni. Odlično rade posao. Uzeću bilo koji brend ako mi se pokaže kao razuman za sledeći dvojac, bilo Samsung ili iPhone ili već . Huawei za sada izbegavam zbog manjka Google servisa tj komplikacije oko toga. iPhone isto ima komplikacija , sećam se da sam koristio jedan iPhone zbog lakšeg uvoza slika na Mac koji sam u tom trenutku koristio u kancelariji. Platio sam nekih 35$ za program koji omogućava uvoz slika sa androida i otišao dalje a iPhone je završio u nekoj fioci. Uopšte nisam bio zadovoljan sa njim. Da li se nešto promenilo u međuvremenu videćemo. Kada čitam komunikaciju između korisnika, iskreno tome za sada ne bih ni prilazio. Ima nekoliko drugara njihove perjanice . Osobe koje koriste samo pozive i još po nešto osnovno pa nisu za ozbiljno razmatranje. Opalio par slika sa max serije . Moj HM4 pro je bio bolji , nisam ni stigao da poredim sa HM5pro a bilo je potpuno nepotrebno. Ko šta voli neka izvoli. Pixel, iPhone, Huawei su teško ekscentrični uređaji trenutno.
Tugomir
•
29.06.2024 22:04h 7x3vss5mq8n3br8Ultra zastareo u 4nm, negde izmedju SD8 gen 2 i gen1 plus 😊 Sta je onda ovaj u 7nm, po benchmark testovima losiji od SD888, a prilicno sam siguran i u praksi. E,sad, sto se epla tice imas usb sa lightning port sa jedne i obicnim usb ulazom za komp sa druge strane. Prebacis slike za 10 minuta, i to ne mislim na par. iOS i njegov rad dovoditi u pitanje je smesno, a za ko zasta koristi os je stvar ukusa. Ja sam sa Honora. A pre toga P30 pro-a, presao na jabuku i tek tada sam uvideo koliko je bolji fluidniji i optimizovaniji iOS. Da ne pricam o kvalitetu videa, ajfon 11 je miljama u prednosti nad p30 pro. Ja kada bih se vracao na android vratio bih se na pixel, ili huawei , i to kad bi ukinuli zabranu. Ali dati ovolike novce za puru smesno je, ma koliko voleo Huawei. Da su odredili nesto nizu cifru, mozda bi i nekom preporucio. Ovako...
KizaPit
•
30.06.2024 03:17h 6kg3r9f9xws5739Za ove pare ću kupiti novo telo od Nikona da dodam uz D800 koji koristim za ozbiljnije poduhvate ali za Tensor si nešto pobrkao brži je jedino od H90 ali ne nešto previše a za 8 gen 2 sa Honora Magic 5 pro kasni smešno mnogo. Bukvalno nekoliko godina. Čak sam uporedio sa mojim 4 godine starim oneplus 8 pro i tu je pixel gubitnik. Pixel 7 pro jeste zanimljiv sa kamerom i ekranom, meni, jer imam izuzetno osetljive oči. Samo H90 i pixel 7pro su mi ok. HM4pro mi je povremeno agresivan u zatvorenom prostoru. HM5pro manje ,može da prođe. Trenutni kompromis su ova dva pro Honora. iPhone sam ozbiljno razmatrao ponovo posle mnogo godina dok nisam opalio par fotki sa drugarovog 13 pro max i baš sam se neprijatno iznenadio. Plaćanje aplikacija me izuzetno odbija ostalo za sada ne mogu da komentarišem. Upravo i pišem da je iPhone čist program a mašina nije ni bitna . Za sada je tako. Da li ću do jeseni poludeti i uzeti neki iPhone ili Samsung ultru ili već ,to ne znam. Huawei za sada neću ni pura70 a ni neki drugi. U suštini je Huawei Honor sličan pristup u kamerama i sistemu pa ne verujem da bih bio impresioniran sa tim što već koristim bez Google servisa. Kakve god kamere neće nikada biti na nivou dslr bilo kog aparata a ne Nikona D serije bilo kog. Canon je drugi tabor na našem tržištu,sličan kvalitet slika nežnija izrada. Mac sam prevazišao,uzela mi deca klasik komp ima par godina . Verovatno zbog sebe da mogu da peglaju igrice kada dođu kod mene u kancelariju. Već su par puta menjali grafičku . Voleo bih da nađem mir jedno vreme iscrpelo me menjanje telefona u zadnjih nekoliko meseci. Mentalno i materijalno. Srećno i vama i meni sa telefonima. Ne možeš bez njih a čini mi se ,poludećemo sa njima
Tugomir
•
30.06.2024 22:29h tlsnky61bd801dnJa cu ipak verovati pre gsmareni na recenziji pixel 8 pro-a nego tebi. Ne razumem sta znaci smesno mnogo, ako je za 10 posto po svim benchmark testovima sporiji u odnosu na sd8 gen 2. A SD7 gen 1 mozes porediti sa exynosom 1480. Jedino ako si pomesao babe i zabe, pricam o G3 a ne G2. Sto se ajfona tice, opali ti jos par fotografija, pa posalji sebi par slika, a u video bolje ne ulazi ili portret fotografije, jer ces se tu za Honor neprijatno iznenaditi.
Tugomir
•
30.06.2024 22:54h 4crc7j5k4ck51xdStoji to da je tensor poput exynosa, blago razocarenje, ali ako je on ultra zastareo u4nm, onda je kirin 9010 tek otkrio vatru. Ja kao bivsi pa i sadasnji huawei fan, sam odusevljen izradom u 7nm, odusevljen sam da koriste svoje procesore i grafiku, poluprovodnike i ekrane nezavisne od amera, ali cena je bezobrazna. P30 pro je po meni bio fantastazija u trenutku izlaska, da nije bilo bana i mate 40 pro bi to bio, ali... za kameru kazu neki da je najbolja, citam recenzije GSMarene, Phone Arene, AA, ima i boljih, i po meni ne odskace na tom polju gde je najbolji od ostalih flagshipa. Video je i dalje katastrofa. Evo na gsm areni su naveli da saomi 14 ultra ima bolju kameru, na Phone Areni i njihovom bodovanju pro max ima 157 naspram 149 poena u foto skoru, 149 naspram 131 u video skoru itd
KizaPit
•
30.06.2024 23:21h g109dg5fql41b9rOčigledno nisi razumeo,koristim Nikon D 800 za video a koristio sam D500 pre toga. Smešna je brzina Pixel7pro u odnosu na HM5pro . Direktno sam ih poredio hteo ili ne jer sam ih imao jedno vreme kao prvi i drugi telefon. Dakle koristio istovremeno .Procenat na testu ti ne može pokazati kolika je to razlika niti to možeš znati dok ih ne uzmeš u ruke. Slike uvozim na monitor i tamo širim zbog posla. Neki put 50 slika a neki put 200 ili više. Ne gledam sliku na ekranu telefona već na monitoru zadnji rezultat. U suštini mi je manje bitno,to mogu i sa mnogo gorim telefonima ali ipak se bolje prodaje kada je slika lepša . Nemam ništa protiv kamera Pixela ali mi se kasnijim poređenjem više sviđaju čak i slike od HM4pro nego od Pixela . Naravno mrzi me da se igram sa svetlosti što je ključ dobre fotografije jer nije toliko bitno kod mene pa je vrlo relativno koji uređaj kada bolje fotografiše. Sve je to smešno u odnosu na snimke Nikona bilo kog DSLR uređaja ali to zahteva reflektore ,merenja i na sreću to mi nije potrebno međutim i to sam radio. Tada shvatiš gde je DSLR a gde telefoni. Nema tu poređenja. Nikada neće ni biti. Za video je to tek smešno. Bolje da ne idem dalje. Čak i kod DSLR je svaki model za određenu oblast ,koliko je to širok pojam. Npr D500 neprikosnoven za sport a D800 za video itd. Pusti podatke sa interneta, povremeno ništa ne znače ali sam primetio da se DxOMark dosta poklapa sa telefonima koje sam imao a GSM arena bukvalno laže za neke npr osvetljenje kod OP Nord 3. Jednostavno taj model nema dobro osvetljenje ekrana blago ,rečeno a tamo ima za 15%bolje od HM4pro koji u realnosti iako navodno ne prelazi 1000 nits , bukvalno je jedan od boljih telefona za osvetljenje. Negde se mogu gledati ti parametri ili merenja ali se to često uopšte ne poklapa sa realnosti. Baš se mučim u odabiru telefona da mi delimično budu solidni za upotrebu i zbog toga se često namenjen uređaja da bih pokušao da nađem mir. Da su podaci sa neta iskreni , ne bih prolazio kroz sve ovo . Tako stoje stvari. Zato recimo izbegavam iPhone za sada jer nije sve samo kamera nego ima pozadine kao i kod Huawei i kod Google na kojem je poziv baš povremeno problem kao i instalacije nekih meni potrebnih aplikacija. Manjak Rom memorije samo to pogoršava. Ipak mi treba bar 256 ,ne mora više ali je 128 jadno i malo . Itd ima mnogo toga dosadan sam sam sebi u nabrajanju.
Tugomir
•
1.07.2024 08:51h zzm5bkknnvq1048Ajfon ima spore ali fluidne animacije, pa ne znaci da kasni za androidom. A sto se recenzija tice, nisam teoreticar zavera kako su svi placeni, tako da se uglavnom obazirem na njih. I to, naravno, na one pouzdane. A za nite je lepo objasnio bajtboks, najsvetlija tacka se meri na ekranu jer ekran nije dovoljno svetao, i to dok gledas hdr video. Msm da se video zove kako nas proozvodjaci lazu. Nije sve u jezgrima, megapikselima, nitima A DXOO mark je objasnjem od strane MKBHD-a i MrWhosettheboss, i vredja mi inteligenciju da ga pominjem. Osim ako i oni ne lazu. P.S kad si testirao toliko telefon, otvori jutjub kanal, tu su pare
KizaPit
•
1.07.2024 16:18h mv22ghkzp4jkkvpP.S. znam kako mere ali postoji izraz peak i drugi izraz koji je realan broj. Nisam ni pominjao vrh osvetljenja kao parametar. To je apsolutno nebitno kako oni dobiju taj neki podatak. U suštini od oko 800 Nord nits pa na gore ima svrhe u smislu osvetljenja napolju. A oko 1000 je zaista dobro. Zato je u stvari HM4pro odličan jer je tih 1000 realno a Nord 3 je izuzetno loš jer im je taj misteriozno izmereni Maks 1450 tj 1170 npr u GSM areni. U realnom životu Nord 3 ije lošiji sa osvetljenjem od mog prastarog Oneplus 8pro koji očigledno ima realnih 800 i nešto. Itd. Pixel i na kamerama telefona su nekom matematikom dobijeni. D800 Nikon moj ima 36 mega pixela a D500 ima 20. To su pro aparati. Onda ti je valjda jasno da telefoni teško da imaju 10. Naravno i to je nebitno jer tako mali otvor jednostavno ne može da primi svetlost kao objektiv fotoaparata. Nikada neće ni moći. Mada je programski to sve ipak napredovalo nije to uopšte loše za običnog čoveka. Naravno kako napreduje da mora da napreduje i kritika. Mi valjda kupujemo uređaje a ne oni nas . Pozdrav Kiza
KizaPit
•
1.07.2024 16:35h h6swnyfh91cktqdImam svoj kanal koji nema veze sa telefonima. Nikada mi nije bila namera da zaradim ali kada to pominješ nema tu para za poštene ljude. Njihovi testovi uvek mogu da selektivno prikažu samo dobre strane. Razumljivo je to. Naravno realnost je drugo. A nijanse u kamerama su mnoge navele da kupe ove ili one brendove telefona. Mene čak i nije interesovalo kakve koji ima kamere pre nekoliko godina. Bitno je da baš ne muti slike ili nešto slično. Ali kada osetiš boljitak naravno da se razmaziš i stvoriš očekivanja. Isto je za brzinu procesora ,ekran i tako dalje. Cene su uvek bile visoke za tkz premijum telefone e što je sada to konačno otišlo predaleko to je posebno.
KizaPit
•
6.07.2024 10:17h vvnpbcsgt536vpnP.S. Pixel 7 pro i Pixel 8 pro tj Tensor G2 i Tensor G3 se razlikuju 6 procenata a još 20ak im treba do SD 8 gen 2 ali je to u praksi kao usporeni film u odnosu na normalnu brzinu. Ogromna je to tazlika . Čak ni to nije realno jer SD 8 gen 1 u HM4Pro bukvalno dere pixel a na papiru je to kao isto, veze nema sa vezom . Ne mogu brojevi to prikazati. Ne znam samo šta čekaju u Google da stave neki normalan procesor. Ne pegla tu brzinu odavno stock android.
Neša
•
8.07.2024 13:36h 0yl98r0m17zg4ncVala jeste se počastili svaka čast! I za Huawei i protiv. Pišem sa Huawei mate 50 pro i ne mogu da shvatim da i dalje ljudi pričaju kako nema Google servise! Pa imaš jednu prečicu više da instalirate Gspace, Gbox ili Aurora store. Ja imam Gbox i sve ali bukvalno sve googlove aplikacije rade i to bez kašnjenja. E sad jedna ovako stvar: ne znam da li korisnici iPhone i Samsunga nekada gledaju neku recenziju ili da uzmu telefon u ruke od nekoga pa da komentarišu. Ima recenzija na YouTube traje 42 minuta i neka se posle zapitaju šta taj Huawei radi zadnjih 5 godina. Što kažu procesor star 3-4 godine na 7nm. Nek se zamisle da imaju tehnologiju za 3-4 nm pa gde bi im bio kraj. Pokušali su da ih unište 2019 ali im nije pošlo za rukom. Te 2019-20 su sa p30 pro bili najbolji telefon na svetu i prestigli iPhone i Samsung po prodaji, ali jedino je što su Kinezi pa im ne daju. Za sada se divim Puri, a sačekaću Mate da izađe na jesen
KizaPit
•
8.07.2024 20:53h lsl147g46bf8j48Iskreno mene baš vuče jedan Huawei da ne davim oko razloga ali ih imam definitivno. Ne znam da li baš Pura ,nije povoljan ali ga već ima po oglasima za 2/3 cene po radnjama. Videćemo već sam koristio masu Honor uređaja i još uvek koristim dva a javlja mi se da osim te prve instalacije neće biti problema sa prilagođavanjem na Huawei. Imam visoko mišljenje o Huawei imao sam ih ranije pre sankcija i imali su par revolucionarnih uređaja već sam zaboravio oznake ali poslednji mi je bio neki Mate koji god broj bio. Ni meni nije jasno toliko mešanje iPhone i Samsung vlasnika a ne vidim da se njima neko meša sa mišljenjem u delu gde su teme pomenuti. Svako ima svoje pravo ukusa i mišljenja. To treba poštovati.
Urke
•
15.07.2024 15:40h 7hdf4rgsvnyg2tqXiaomi 14 tata za fotografiju.
FT
•
15.07.2024 22:15h pt371scbjdx7j8hXiaomi 14 dok otvori kameru i fotka vec je izgubio 2% baterije 🤣
Dejan
•
12.06.2024 23:23h
6bp174sdjy8sxxm
Od firme dobijam besplatno Samsung telefone ali ceznem za Huawei telefonom. Odlicni su, ako ne i najbilji, Zato su ih onako na kvarno rushili jer kvalitetom i cenom, konkurencija nije mogla da im parira
aca
•
11.06.2024 00:12h
1j60h89zh2t9kd5
Zasto se neko opterecuje procesorom kad je i ovaj odlican i ko god da ga uzme nece ni primetiti razliku u radu u odnosu na ostale flagshipe. Ovaj telefon ima nesto sto drugi nemaju a to je kamera koja sve konkurente ostavlja u prasini. Dxomark to potvrdjuje kao i mnogi specijalizovani sajtovi koji se bave time. Zoom mu je bolji u odnosu na ultru a sto se tice iphone tu je smesno i komentarisati jer je huawei bolji bar duplo.
Zoran
•
13.06.2024 15:41h gbj5cr63w3f0m8fSamsung G810 je imao 3x optički zum. Davne 2008.
Alef
•
25.06.2024 17:25h nzmkxbh27l4358qSve je to lepo, ali dati tolike pare na telefon koji nema native google servise samo zato što ima dobre kamere.🙄 Uostalom, je l' prosečan korisnik stvarno vidi ozbiljnu razliku u kvalitetu fotografija između ovog telefona i npr Iphone 15 Pro/Magic6 Pro/Pixel 8 Pro/Vivo... Naravno da ne. Te razlike se vide na velikom zumu, na velikom ekranu. Ovo ostalo je stvar manje-više stvar ukusa. Ljudi hvataju za ocene na dxomark-u kao da je u pitanju egzaktna nauka i kao da njima kompanije ne guraju lovu, kao i gomili Youtube recenzenata.
GO77
•
5.07.2024 04:04h p7m1ztmlzs5683xyoutu.be Evo vidi kako je dobar procesor :)
Младен
•
9.06.2024 21:36h
0w3d91l94cybg93
Имам П 30 лајт,6 на 250 меморија, од првог дана ради брзо као муња,без кочења и кашњења у одзиву за било шта, а цена му је била 200 евра. Камера није нека и нема ћирилицу у подешавању, то си ми замерке. Претпостављам да би овај нови био баш добар, ја бих баш волео да га имам.
Младен
•
27.05.2024 09:27h
8mr27mj73zplcr1
Има ли неко овај теђефон или пишете на основу спецификације
Sale
•
14.06.2024 21:20h b41g0fht8y3byybJaomam Pro verziju. Odličan! Ultra mi je bila preskupa.
Miraš Dedeić
•
26.05.2024 02:32h
98180nst2329fr1
Ni u snovima ne bih za ovo dao 1500 evra, pogotovu za ovaj čip, i 1000 evra je previše.
nikitz
•
6.06.2024 15:17h 1mx1pf6v0k88kjdLepo uzmeš iPhone 15 Pro Max ili sačekaš 16, kakva pura i ostala njesra
hadžija
•
7.06.2024 09:44h jwsv7vmym7m3j19bravo!
...
•
13.06.2024 20:22h v031t3c929g82knBas tako, ni jedan android ne vredi preko 500e.
Sale
•
14.06.2024 21:21h v6djnlj1vn8nq4vTako je. Ali Iphone ne vredi ni 300 ali ga balvani plaćaju 1500.
Sale
•
22.06.2024 11:11h mcm77g46txy0nzfMa jesam kako nisam? A probao sam ikonicu da postavim niti želim ali pošto nisam uspeo batalio sam ga. Čujem da će i to uskoro moći. Napreduje moram priznati
Moto
•
15.05.2024 21:08h
dcmn3cj2yyxhnhj
1600 eura za telefon sa čipom koji ima antutu 980000? To je više nego preskupo. Jedino ako uz to ide Smart TV i frižider.
Bojan
•
17.05.2024 22:28h d6jtwkc7smj9hdlJos kad bi ti shvatio da ti antutu poeni ne sluze nicemu, mozda ti smart tv i frizider ne bi ni trebali. A, ako ti vec trebaju ti onda uzmi frizider pa instaliraj na njega benchmark pa testiraj poene.
Fica
•
26.05.2024 10:37h hm6q52hwthyvqr7Kako ne znace nista? Telefon ima cip star 6 godina. Poceli su da se sprdaju sa nama. Pritom nemaju ni google servise. To je kao da telefon ima fabricku gresku, a prodaju ga za 1500 evra. Bruka
Pekulas
•
7.06.2024 07:40h gnvyzq3tnxfwtsrCipset kirin9010 date of release 16.4.2024. A covek gore rece pre 6godina. Vidi se da se informse lepo.
SupaljSi
•
10.06.2024 15:00h hnwt7btzgqt0zv5Pekulas vidi se da pojma nemas o cipovima, on nije mislio na godinu proizvodnje cipa nego TEHNOLOGIJU IZRADE koja jeste od pre 6 godina...bitno je da si ti opljunuo coveka a za telefone su bukvalno analfabeta i polupismen....
Sale
•
14.06.2024 21:29h w2vztv6xsc82390Čak ni po tehnologiji izrade telefon nije star šest godina. Ali dobro, čovek je izneo svoje mišljenje, ništa sporno. Da je telefon preskup - jeste. Preskupi su i iphone i Samsung ako ćemo realno. I od jednog i od drugog čak i Pura Pro ima bolje kamere tako da nije baš da Huawei nema šta da ponudi. Što se performsnsi tiče ko ne igra igrice nikakvu razliku neće osetiti. Fenomenalno su optimizovali sistem! Google aplikacije sa MicroG servisima rade potpuno normalno. Tačka
Dzo
•
19.06.2024 17:35h qfgp3k7zkgtgjkyTelefon feler. Treba da kosta 500 evra plafon i da se udaraju u dupė. Pritom kamera nije nista bolja od samsunga a pogotovo ne ajfona, jos kad izadje 16 oduvace ovu plastiku u zaborav gde i treba da bude.
Sale
•
22.06.2024 11:34h 406y8pvh3vqry29Ti probao Samsung i iphone pa znaš? Ili si samo pročitao da su dobre?
Tugomir
•
28.06.2024 20:35h 3jbgt9m4g6y8v367 nanometra je iz 2018 godine, a benchmark rezultati su ispod snapdragona 888 koji se pojavio 2020-te. I to ne mislim na antutu samo, vec i na geeek bench, i ostale 3D testove. Da se razumemo ja ne hejtujem huawei, da mi je neko rekao da ce napraviti cip u 7nm sa nezavisnim cpu i gpu u 2024 ne bih mu verovao, ali za 1500e preskupo bato
Mare
•
9.05.2024 19:30h
jqmx0dkp5vkv8bv
Na Doxmark je na 1 mesto ovaj telefon je top
.
Alek
•
20.05.2024 10:03h 5f0n566yx2pbr83Jeste ali preskupo sa ovakvim čipsetom!Nije obaj procesor los inon radi odlicno,nema nikakvih problema da izgura sve sto korisniku treba ali...ipak ne možeš da trazis 1600e sa takvim čipom... hiljadu maximum i to je mozda malo veće ali ajde zbog izuzetnih kamera mogu da traze,sve preko je ludost!Mislim da im ovo i nije dobar potez s obzirom da zele da se vrate na vrh... ovako teško,mora cena dole pa polako diži.Ali sta je tu je.
Kadilak
•
20.05.2024 13:12h x56cyjn2zxbcjg5Sta se zapeli sa tim cipom?Ja imam Ultru23 kso bio najbolji prosle godine ,snap 3 generacije ap mi cesto zamrzne,ugreje se ponekad,nista posebno.Jedno cu reci kao neko ko je imao flagship Huawei pa Samsung.Nikad vise Samsung ,nikad,on je igracka za Huawei tel,takvu optimizaciju nema niko,tacka
Doberman
•
21.05.2024 08:24h g8dpyzgvhpg65vg@Kadilak,apsolutno se slazem.
NikolaKG
•
25.05.2024 07:42h 64hdcqkn5p8529wKoristio sam Huawei 2 godine i presao na samsung i iphone kasnije kao drugi tel od firme. Necu vas mnogo zamarati, ljudi to su 2 sveta. Huawei ne moze ni do kolena po korisnickom iskustvu, softweru, podrsci, brzini i fluidnosti. Kamere su im iste maltene ja ne vidim nikakvu razliku, cak je ultra mnogo bolji za zoom a ajfonom ne slikam cesto samo video po potrebi i tu nema borbe. Sve je jasno kad se vide i brojke prodaje i sta drzi cenu vremenom a sta moze da se kupi za upola posle par meseci. Ne dajte se prevariti.
Sale
•
14.06.2024 21:34h y4j84s141sl9cp2Da li si probao da slikaš sa S23U objekte koji se kreću? Decu, kućne ljibimce? Pitam da li si pokušao zato što uspeo sigurno nisi - Samsung je tu najgori u celoj industriji! Za takav telefon reći da ima bolje kamere od Huaweia... Ajde malo ozbiljnosti! Imao sam ga, unam o čemu govorim. Noćne fotografije neću ni da pominjem. Zoom - svaka čast S23U! Šteta što su izbacili tu 10x zoom kameru.
NikolaKG
•
19.06.2024 17:37h c0qvcxxt81qyt28Ne slikam objekte u pokretu, a nocne fotografije su jednako dobre na samsungu i huaweiu i malo bolje na ajfonu. Ne moze ovaj kirin procesor 6nm da izgura tu obradu. A gde je AI?! To je buducnost.
Sale
•
22.06.2024 14:50h 0lvmccb2fbr808lAuuu to za noćne fotke baš ne pije vodu, pohotovo ne za Samsung. Mnooogo je Samsung tu tanak u odnosu na Huawei. Objekte u pokretu ako ne slikaš mogu da razumem što ti Samsung više odgovara kao telefon. Mislim, ipak, da kamera sistem mora da bude kompletan na flegšip modelu. Ne mora biti najbolji ali svakako među najboljima. Što se procesora tiče slažem se da je Huawei inferiornoji. Ne treba tu mnogo mudrosti. Pitanje je, međutim, koliko ljudi koristi maksimum koji jedan procesor može izvuđi. Za svakodnevu upotrebu Kirin je više nego dovoljan. Ako ne obrađuješ video ili ne igraš igrice pri maksimalnim podešavanjima tvrdim da nećeš primetiti nikakvu razliku. Ali opet kažem u pravu si što se procesora tiče. šta misliš kakav bi odgovor dobio kad bi uradio anketu među korisnicima telefona šta im je bitnije - procesor ili kamera na telefonu? šta nam je revolucionarno a donela veštačka inteligencija na Samsung telefonima? Cena Huawei ultra je bezobrazno visoka. Isto tako cena Samsung ultra je bezobrazno visoka. Isprobaj negde novi Huawei pa ćeš videti da si u većini stvari što se tog telefona tiče u zabludi
Tugomir
•
29.06.2024 08:37h ly14q36m7kqq7zfPura je donela revoluciju kada su objekti u pokretu u pitanju kao sto je donela u slow motion. 7680 fps-a softverski, gori od slow motiona koji ima ajfon ili samsung u 240fps-a. A taj problem resavas sa camera asistent, quick tap shutter aktiviras. Sto se procesora tice kupis telefon od 1500e i ne menjas ga par godine, a kako ce kirin 9000s koji je bkv iz 2019 da radi u 2026.? Ne razumem kako se brani huawei od 1500e komentarom probaj pa ces videti, probaj Honor 200 pa ces videti kako radi. Poenta je da za ovaj pare pomenuti s24u ima bolji ekran, bolji cip, podjednako dobru kameru, zvuk, mnogo bolju podrsku, gms, 5g, i najnoviji android iz kutije, a ovde na geek bench testu pokazuje android 12 sa emui 14. Realno na 5 polja kasni za 3-5 godine sa androidom.
Marko
•
19.04.2024 18:57h
30xdvsh5qgfw0wp
Ovaj model nije bolji od huawei pura 70 pro plus ima bolju kameru. Ako je ovaj ultra.
Slash
•
3.06.2024 15:58h 2cjz07jwrndw4wyImaju iste kamere
Tacno
•
19.04.2024 17:57h
hrl26vg73tgywpl
Najbolji telefon na trzistu.
Nadamo se da dolazi u Srbiju kod operatera za nekih 1300 eur i potom na oglase za nekih 800 eur.
To bi bila top prica.
Doberman
•
20.04.2024 01:01h 5n3mrs3v3mjqhlsNajjaci su.Samo ovo i ako dodje kod nas,nece doci skoro.Svi su sa kirin procesorom.
B.L.
•
20.04.2024 08:22h zyt6k0jy8tccdx9Koliko znam pod sankcijama su za 5g opremu..e sada je cip 5g sto navodi da u evropu ne moze nui doci na trziste..jedino ako imaju kirin 9010 u 4g onda moze u eu..mislim da je mate 50 pro i p60pro koristio 8+gen1 ali 4g cip...demantujte me ako gresim..???
B.L..
•
20.04.2024 08:26h 4h4v89strlbydzdzaboravio sam napisati da je mate 60 serija bila sa 5g cipom kirin 9000s..i nije isao u globalnu prodaju..
Savke
•
22.04.2024 12:03h ztchshlnyhw49d2U Kini je 2000 eura
Doberman
•
22.04.2024 16:49h 91qw80jpw134ycgAko se pojavi kod nad vrovatno ce biti snapdragon verzija.
Zaja
•
23.04.2024 14:07h 40mls2xc41m78prDal je bolje ovo da se uzme ako stigne ili honor magic 6 pro?
Doberman
•
24.04.2024 14:16h c5dl1cgk3vg1w35Huawei je uvek imao najbolje telefone ali mislim da je rano za zakljucke,sacekas testove..pitanje je da li ce ovaj izaci kod nas.
B.L..
•
28.04.2024 13:19h 8l2g5zh1rql5vw4Nije 2000eu..svako od nas moze uci na huawei sajt i pogledati cenu..najskuplja verzija 16/1TB -11000 juan-a ili 1410 eu..
Doberman
•
29.04.2024 11:30h kg0qc90npl62b4gZa kinesko trziste su uvek jeftiniji.
B.L.
•
4.05.2024 07:34h 2ycj7dwl72091ntPura 70=1000 eu,70 pro =1200 i 70 ultra =1500 eu...razlika ultre za kinesko i nase tržište nije velika..ali pura 70 bas preterase bolji je p60 pro a može se kupiti za 700 eu..
Zaja
•
10.05.2024 16:51h fpc9rl40bjlwb0sJa uze hm6p. Ali ako ovaj dodaje kod nas prelazim na njega
Zaja
•
15.05.2024 16:33h jddq80j6np8fv29I ladno dodaje u srbiju. Evo ga u gigatronu za 190k i to sa kirin procesorom. Da li dolazi sa Huawei softverom koji su najavili ili kao p60 pro bez mogućnosti korišćenja Google aplikacija?
Doberman
•
16.05.2024 17:26h h3qqlp406qh6rpgTo je ekstra ako i za nase trziste ima Kirin.Koliko sam shvatio nece imati gugl.
Zaja
•
16.05.2024 20:33h p643g5zpwscnw2nOnda da se sačeka mate serija sa svojim softverom, samo kako su počeli sa cenama daj boze da bude ispod 2k. Evra
Savke
•
19.05.2024 21:25h 7g1h0r7jvjwdxkhDolazi sa Emui i mogu se instalirati googl aps lako
B.L...
•
20.05.2024 19:40h rbgbyqp7rr5r03jIma domaća recenzija..nije potrebno ni instalirati gbox..samu u njihovoj galeriji instaliraš neku googl aplikaciju ulogujes se na svoj nalog..i sve dostupno posle bez muke i ponovnog logovanja..sve radi odlično.. tako kažu..googlajte malo ima sve..
P4
•
25.05.2024 07:46h zcp0xr4t39vgzpgNije sve dostupno, mnogo aplikacija cak i nakon sati truda i podesavanja i dalje ne radi na huawei telefonima. Bacene pare, baceno vreme. Software los i nestabilan a procesor na ovom modelu iz 2018. Za 200000 din moze da se kupí samsung ili iphone flagship i jos odes negde na letovanje par dana. Sramota sta se srbima prodaje kao proizvod, sve zbog spoljne politike sa kinom.
K
•
7.06.2024 00:11h 4p42k2wrzpq2sv7imao P40 pro,radilo sve ok osim placanja,sto mi i ne treba.
Homer
•
11.06.2024 10:16h zjbpxxn1rvjjl20Ja i dan danas korisitim Mate20 Pro koji sam kupio cim je izasao (preorder), i osim sto je kapacitet baterije opao, radi besprekorno. pre toga P10. Cuo sam da ovaj podrzava google aplikacije preko preko appstora tako sto u pozadini skine nekog posrednika. Samo huawei bih kupio, dal cu ovaj ili neki sledeci
STRANA 2
