

Pura 70 Ultra 16GB, 512GB, 2x SIM2024
2024. godina
6.8" OLED 120Hz, 89.3% body
9010, EMUI 14.2
RAM 16 GB, INT 512GB, EXT nema
⚡100W, 5200 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 50MP
Komentari
STRANA 1
Miroslav
•
28.01.2025 17:34h
28b98nykzn1cskv
Pozz da li neko ima ovaj telefon ? zanima me kakav je u normalnom radu da li ima bagove da li zakucava izlazi iz app sam od sebe itd .. baterija da li izdrzi dan ili vise ? ne igram igre mozda ponekad al nesto lagano .. kamera da li je stvarno toliko dobra jer mu je cena sad kao s24 ultra a dosta je skuplji od honor magic 6 pro . hvalaa !
Kimi
•
10.02.2025 17:12h rlzbyx9xm1lfw09Kako moze ovakav telefon da zakucava ili izbacuje iz app...to je nemoguce. :) Baterija izdrzi lagano dan. Kamera odlicna.
Miroslav
•
11.02.2025 16:50h pvpftdbzs73fm6bKupio telefon malo je reci da je brutalan sve radi kao zmaj
Marko
•
3.04.2025 12:45h 0wp70z1q2qd57hbZna da zakuca i izbaci iz app
Simce
•
12.12.2024 00:42h
7dqh23lw1fnn580
Koliko godina softverske podrške dobija pura 70 ultra?
Honor user
•
12.01.2025 00:27h 7lc285s1hy14j9wza emui je teško reć ali za HarmonyOS skoro pa doživotno ...
puraIsBack
•
7.02.2025 01:52h jf5tjhrrdv89flg2god software,3 god security
Stylo
•
8.12.2024 12:37h
ybfxbnv7w94813t
Zna li neko koje su opcije za cast na tv?
Chromecast ne radi.
Honor user
•
16.02.2025 22:50h lxpg83stywtt9shNa HarmonyOSu radi
Aleksandar
•
4.12.2024 00:21h
pzy9zx7qzh791dw
Kada se instalira microG ne radi smartHALK mbanking i Beograd plus. A kada se izbrise,sve radi. Tako je verovatno sa jos nekim aplikacijama.
Marko
•
9.01.2025 00:11h x7l39r29gtrk6rdMicrog - advanced - da pita koju app da pogura - ukoliko stavite na automatski sve app koje nisu google nece raditi tako je kod mene bilo (p60pro)
Aleksandar
•
14.01.2025 13:45h 559sfl7ykccgnl6Ispravka. Beograd plus radi sa microG. Samo mora da se instalira sa app gallery.
B.
•
3.02.2025 16:20h 0lbb2n9b1ws7s0jBez googla 0
Darko
•
5.11.2024 22:04h
tglxdnh7xx3fvlj
Ja bi ovo posedovao da ima Google
Ivan
•
20.11.2024 11:24h nh8nnhzfq82kyxtIsto. Sad koristim onaj Magic 6, nisam bas pao na d.. pe
Goran
•
30.11.2024 23:13h kvv9vtf4cvr635jIma Google i sve u vezi sa njim
ne rise
•
20.12.2024 16:24h 3m4md7vcdrgy3d3Gorane dokle god masa ljudi koja se ne razume u tehnologiju mora nešto posebno da se drnda i muči da to omogući - to znači da NEMA, pusti te priče da "ima", nema a da je lako prosečnom korisniku to da omogući jer nije lako uopšte za nekog ko se ne razume u tehnologiju, a ti korisnici su velika većina.
Marce
•
22.10.2024 17:36h
p8cjnvqz611lh8d
Kakva e kamera telefona?
C
•
27.10.2024 08:20h qvg2kw4nvczmd33Najjaca od svih
Aleksandar
•
21.10.2024 12:07h
x3d7br6mdqvth4y
Masa ljudi vidim pise da pura 70 serija nema 5g mrezu a to nije tačno. Mate 60 serija i pura 70 imaju 5g konekciju jer su im vraceni kirin procesori koji je podrzavaju.
Aleksandar
•
21.10.2024 23:28h ll5fnlb3y5bgp6gIpak nema 5g. Ukinuli su za Evropske modele iz ne znam koga razloga. Iako u specifikacijama pise drugacije.
Marko
•
12.10.2024 22:44h
8f6235zxwmyls28
Dobar je tel ali nije bolji od Samsung s24 ultra lično imam oba telefona samsung ima bolju kameru i procesor bateriju od huawei.
Aleksandar
•
20.10.2024 12:33h 4s4j6jml0jr9f9pZašto onda mnogi ljudi komentarišu da je ovo možda najbolja kamera u svetu mobilnih telefona ?!Za procesor već znamo ...
Dejan
•
23.10.2024 08:27h hr34pq51ykp18wtTo je tvoj subjektivan osjećaj da S24 ultra ima bolju kameru, vjerovatno zbog jačih boja i oštrije slike, ali ne moze ni prismrditi Huaweju po pitanju kamere.
Slash
•
11.12.2024 17:51h ddsznnh9y7gmvvw@Marko,kad bi se zezali da ima bolju kameru,pa nema bolju kameru od p60pro a kamoli od ovaoga.PWM na ovom je odlican,Samsung kida oci.Baterija silicon carbon na ovom ubija na mesto,skroz.Procesor,neces primetiti u realnom radu,a mozda i hoceš jer je Samsungov UI mnogo tezak,pa koci fon
Milke
•
1.01.2025 21:40h jyx1c0pgffd66d7Bitno je da si sve Samsungove prednosti predstavio kao mane, a sve Huawei mane kao prednosti
Ja
•
4.10.2024 14:17h
d35vxw6vsx4927l
Ne zaboravite da su im Ameri uveli sankcije,jer je P30 pro bio prvi telefon koji ih je razbio po svim parametrima u to vreme! Čak i pored sankcija,manjih nedostataka,napravili su moćan telefon i oni koji pate da imaju jabuku na poledjini radi nekog prestiža,mogu samo da mu zavide!
Zola
•
19.11.2024 14:26h 87v9n1420fm4mn2Tako je! Još uvek imam P30 pro a kamera i posle 5godina i nove tehnologije, za razliku od većine modela je na zavidnom nivou, kao i sve ostale funkcije. Ali moram da promenim da iskoristim akciju u radnji pa bi da uzmem pura70 ali po komentarima vidim da ima problema sa softverom i googlom a i 5g konekcijom... Politika je čudo u šta sve tura prste, a tvrdim da bolje kamere od HUAWEI-A nema...
Goran
•
30.11.2024 23:15h 6h0lvqtpxvrv6jrNema razloga za brigu,imam ga i radi savršeno
Milke
•
1.01.2025 21:43h qb64d81d1b02hv7Ja sam do pre godinu ipo imao p30 pro , ubijao je na mesto. Doduše imao je svojih mana kada se pojavio poput jednog zvučnika, i 4k u 30 FPS, ali softver, kamera,dizajn, baterija,punjenje su kidali. Jabuka je jabuka, na nju sam prešao sa Huawei-a, i sa nje cu se vratiti na Huawei ako ukinu ban i opet bude onaj stari
Saša
•
25.01.2025 21:59h mmwzycp6yfwbch6imam p30 pro 6 godina radi i slika kao prvi dan...
Zox
•
14.08.2024 18:55h
5qdmx7k36ldtgmr
Sta su uradili ovom Huawei sa sankcijama. Da ima SD8 gen3 i Android bio bi prvi kao i pre uvodjenja sankcija 2020. Ovim modelom su se vratili ali sa pola snage i na kraju ce slabo da se prodaje
Ana
•
8.08.2024 09:38h
k1zx98n6jhhkzcf
Pozdrav.. Ljubitelj sam Huawei telefona, i dvoumim se da li P60 pro ili Pura 70 pro?
Ne razumem se u procesore i ostalo.. Zelim da telefon ima dobru kameru, i da bude optimalno brz.. Razlika u ceni je oko 50 000 sto je naravno drasticna razlika.. Da li je Pura stvarno toliko bolja od p60.. Ili bih bila zadovoljna sa P60 pro?
Kimi
•
8.08.2024 17:40h pqfj803w74170vbDefinitivno Pura 70, bolja kamera, sve je njihovo, od izrade kamera, ekrana, procesora Kirin, koji jeste na papiru slabiji od Snapdragona, ali samo na papiru, u praksi je to druga prica, telefon "leti", bolja optimizacija. Manite se ljudi sta pise na papiru, uzmite telefon i proverite, necete se pokajati sigurno.
Sasa
•
24.08.2024 12:13h sy3q18y5z9nkctvTelefon leti za osnovne stvari, slazem se, a ako ga neko kupi za gejming zbog tvog komentara sta onda? Za slozenije operacije nista bolji nije od midrange Snapdragona
KameHame
•
2.09.2024 17:41h srvwrxrc69rtxdrCovek izjavi da je procesor slabiji samo na papiru.. 6 nanometara u vremenu kad izlazi iphone sa 3 nanometarskim procesorom… jesi video geekbench rezultate? Stres test? Procesor pravi rezultate iz 2020/2021. Nemojte se zezati sa ljudima i njihovim novcem. Navlacite nekoga da plati 1500 evra telefon bez 5G, bez google servisa, sa procesorom na nivou srednjeg ranga… maltene felerican telefon. Ovo moze samo u Kini da se koristi.
Kimi
•
2.09.2024 22:57h yt00z6y576kb3hwGugl apk se lako instaliraju. 5g je nebitan ovde, bice bitan za 10 godina, a mozda ni tada. Navedi mi gde ovaj telefon kaska za bilo kojim drugim? Nije nikakva provokacija, mozda se ni ja ne razumem dovoljno, osoba je lepo napisala sta joj treba, mislim da je prosecan korisnik.
KameHame
•
4.09.2024 11:03h nkxc29z3f3b1qcqKorisnicko iskustvo 0, niko normalan nece da ide mimo google playstora i skida nekakve apk fajlove pune viruscina. Da bi dobio redovna azuriranja moras da kupujes esim stranih drzava tipa malezija i placas upitnim putevima i ostavljas licne podatke po raznoraznim sajtovima. 5G je itekako bitan, “nebitan” je kad ga nemas a da ga slucajno ima hvalili bi ga za to :) procesor iz srednjeg nizeg ranga, 6 nanometara procesor sa ocajnim geekbench skorom, nepouzdan, trokira, cak je i pixelov procesor stabilniji i jaci. Servis i podrska su gotovo nepostojeci, delove naci je kriminal a i ako nadjes kostaju ko petra kajgana jer ih nema svugde. Telefon zivi od stare slave i nista vise, a jedino gde se iole koristi je domace trziste odnosno kina. Kao sto rekoh, felerican proizvod sa cenom od 1500 evra za koje moze da se kupi bilo koji telefon na svetu koji je miljama ispred po svemu u odnosu na ovaj. Toliko :)
Nikola
•
6.09.2024 10:48h zgss7twlngvrxb7B r a v o, KameHame. Sustina pogodjena. Poz
Kimi
•
6.09.2024 14:25h bq50yscqzkn6862Uredjaj je odlican i devojci ce sigurno odgovarati i dugo ce je sluziti, zaboravljate kvalitet Huawei uredjaja, tu su i zamenski delovi, da li ste culi za ProMobi, ovlasceni su za popravku Huawei uredjaja, tako da sve ovo sto se negativno pise jednostavno nije tacno.
KameHame
•
6.09.2024 20:37h v1x5kw48x2xp55pZnam, prvo cekas mesec dana da dodju delovi, onda ih naplate kao pola telefona. Nemoj da pises kad ne znas Kimi.
Sasa
•
7.09.2024 15:33h ksq47xdv1720txkNe moze biti rame uz rame sa vrhunskim telefonima jer mu je procesor na nivou procesora iz 2019/2020. Zao mi je , ali to je cinjenica. Bionic a13 sa Ajfona 11 ga sije sa Ajfona 11, na zalost i SD 888. Nedostatak gms-a jeste mana, 5g isto... Na stranu dizajn, punjenje, memorija , ekran... ali da je kompletan poput vrhunskih NIJE. To kazem kao Huawei Fan. Cak je i Kirin 9000 bolji od S
Kimi
•
8.09.2024 01:38h y5bgdypv79qb689Ne znam kako je nedostatak ako se instalira jednim klikom, 5g isto ne vidim neki problem kod obicnog korisnika. Covek gore pise da trokira, da je skoro falerican proidzvod, jednostavno nije objektivan, bez ljutnje. Telefon ce korektno sluziti svakom prosecnom korisniku, pogotovo njoj, jer je navela da su joj bitni baterija i kamera.
Sasa
•
8.09.2024 15:48h 0jj5bj0plpcvb58Prosecan korisnik ne kupuje telefon od 1700 evra. Ako neko kupi ovaj telefon kao vrhunski zbog gejminga, zbog tvoje preporuke, bice vidno razocaran. A sto se aplikacija tice, ne zelim da jednim klikom instaliram gms , sto bi rekli ovi iz bajtboksa obavestenja ne kasne, ali dodatno trosi energiju u pozadini! A podrska je upitna, u trenutku kad proizvodjaci daju od 5-7 god podrske. Mislim da je realna cena ovog telefona maksimalno 1000e, jer ne vidim po cemu je on bolji od recimo s24 plus.
Kimi
•
8.09.2024 16:21h tt3ly7vjwv3jh1mOd S24+, pa bolja kamera, bolja baterija, bas ono sto je navela. Ne igra igrice na telefonu sigurno. Zasto da ne, to su nativne Gugl aplikacije, rade kao i na svakom drugom uredjaju, ne trose vise energije. Svi uredjaji su sada sjajni, pogotovo za toliko novca i sta god da uzme nece pogresiti, problem je sto se samo pljuje po Huawei-u, a bez ikakvog razloga. Sigurno necu ici na Samsung ili Ajfon uredjaje da govorim kako trokiraju, nista ne valjaju, itd, bas me briga, koristim ono sto mi odgovara, ocigledno neki imaju prb sa Huawei-om, sto ovde nije retkost. Uzivajte u Samsung i Ajfon uredjajima, uzdravlje.
Sasa
•
8.09.2024 20:10h 29kgls58jp708jbBolju bateriju od s24 plus nema, sto ti testovi gsm arene pokazuju. A nema ni losiju! Foto mod jeste bolji, video sigurno nije. Ima ljudi koji hejtuju Huawei bez razloga, ali i onih koji ga dizu bespotrebno. Ali trebalo bi i da razumes da za 200k midrange cip treba kritikovati, pogotovo uz sve ono sto sam naveo, gms , upitnu podrsku. Ako smatras da je ovaj telefon bolji i kompletniji od s24U ili Ajfon 15PM svaka cast.
Neca
•
8.09.2024 20:43h tldcs67htd4w6v7Toliko je popularan kod nas na “domacem” trzistu da ga nema ni u jednoj radnji :) Nemojte da se sprdate sa huaweijem u 2024 ljudi.. kapiram melanholicare za p30 pro i divno je to bilo, al proslo vreme ljudi :) Ovo je zaista jedan nefunkionalan telefon narocito van Kine.
Kimi
•
9.09.2024 15:54h cw4m0md324rczwkNefunkcionalan, po cemu? Telefon je funkcionalan kao i svaki drugi, sta mu fali? Koliko znam ima sve sto i, lupam, Samsung S24Ultra, iste aplikacije, isto sve, sem gugl placanja, ali su sve aplikacije banaka tu i to nije neki prb.
Neca
•
9.09.2024 16:34h xglpjs1m8g16dgsNema 5G, nema google servise, podrska i azuriranja su jako upitna i losa, 7nm procesor u periodu kada jabuka vec godinu dana ima 3nm procesor… 1600 evra cena za felerican proizvod, niko lud nije da ga kupi. U srbiji ima jednocifren broj korisnika :)
Kimi
•
9.09.2024 23:14h y2rnt5jqk4stjp3Opet pisete da je falerican proizvod, niste objektivni jednostavno. :) Sve sto si naveo se ne primeti u radu telefona, opet pitam, sta je drugacije, da li baguje, da li ne radi nesto sem gugl placanja? Ima gugl apklikacije, pisem peti put da se instaliraju jednim klikom.
Z
•
10.09.2024 08:15h gcdn4wljq6fb4srPromenili su odluku, vratili su im google servise?!
Daca
•
11.09.2024 08:04h g2phjflpwrmvxh9@Z, nisu :)
Sasa
•
11.09.2024 14:04h 47bgx19w7yksdtxA i ti si zapeo za google servise kao da ih ne mozes instalirati van plej prodavnice. Jeste da se mogu instalirati van, ali ja to ne zelim uz par nedostataka koje sam vec naveo, ako pritom dam 1500e. Pa nije kamera (toliko) bolja od s24u, da skrpi sve ove mane. Po meni poenta je da ne vredi ove pare Huawei, i da je mogao imati drugaciji pristup sa svojom novom politiko
Ada
•
11.09.2024 19:22h j1v0bj298jbzccfDa kosta 700-800 evra bio bi ok kupovina za one koji hoce da prave kompromise i koriste polu felerican uredjaj bez sigurnosti sa azuriranjima, licnim podacima koji cesto odlaze u ruke azijskih kompanija jer zna se kako radi huawei, google servisi su posebna prica, mogu da se trude koliko hoce to nikad nece biti kompletan telefon. 5G kad god da dodje kod nas, ne bi smeo da fali na telefonu od 1500 evra pa ne prave ga samo za nase trziste oni ovoliko cene i drugim drzava gde ima 5G. Procesor jaci od kisele koja je prenocila otvorena :) bezi bre…
Ja
•
12.09.2024 09:46h s2np91wgpw42w28Nemoj da mi pricas o licnim podacima, bili smo svedoci gde odlaze podaci iz googla, i kako nas drustvene mreze prate. A procesor je odlican za prvu generaciju, i ako bog da bice sve bolji i bolji. Malo ko je ocekivao da ce biti nezavistan od zapadnih kompanija, a i njima svaka cast zbog toga sto su izbacili svoj cpu i gpu.
Ja
•
12.09.2024 09:51h l34dbt5th91nzyrProblem je samo cena, a sve ovo sto su im ukinuli Huawei je odlicno podneo. Da nije americkih sankcija bili bi no1.
Zoran
•
25.09.2024 13:00h 8p8c7q1nbdm3sg3@Kimi, da li možeš s Huawei telefonom da strimuješ audio/video sa telefona na TV ili bilo gde?
Kimi
•
27.09.2024 19:29h jcqfyqrc1cm3q06Zorane, sigurno da moze, nisam pokusavao.
Mm
•
22.07.2024 01:26h
56mlb458c175l63
Jel bolji Pura 70 ili Honor Magic 6 Pro?
Adi
•
22.07.2024 09:56h zl5khtkmd4bqjl4Honor
As
•
24.07.2024 22:13h lcrgz4n2fqhy5w7Sukob “titana” ali u negativnom smislu 😂 Bezi i od jednog i od drugog ako mozes.
Nemke
•
25.07.2024 17:37h kl04d4fpvnvs31gPura u kameri definitivno i mozda u optimizaciji softvera, sve ostalo honor
Jojo
•
8.07.2024 02:14h
sh2lwqwp7s3lf0g
Feleričan proizvod.
Tata
•
18.07.2024 17:02h xydt5cqth99v5n2Telefon nije namenjen za nase trziste a procesor je najgori od svih flagshipa za milju. Cena je no comment. Da ima teleskop da snima mars a ne obicnu kameru u rangu ostatka konkurencije ne bi vredeo ovoliko. Previse kompromisa i komplikacija korisnickog iskustva. Realna cena je 600-700e max i da budu srecni ako ga prodaju. Za ove pare moze bilo koji flagship da se uzme i lepa svota u dzepu. P30 pro poslednji dobar huawei.
Tugomir
•
18.07.2024 22:45h xpz2gpl42l6pf6hU kom univerzumu nije namenjen za nase trziste? Ako je u ponudi kod operatera? Cena bi trebala biti niza zbog cipa, ali citam danasnju vest na hc da SMIC zbog problema sa EUV proizvodi dosta skuplje poluprovodnike, iako su prilicno zastareli. Cena ovog telefona bi trebalo max da bude do 800e, pre svega zbog cipa, gms, i uzasne podrske(jer se kod njih jedino nezna koliko ce vecih azuriranja biti), a i emui 14 je baziran na a12. Na stranu odlicna kamera, ekran,zvuk, baterija, dizajn i punjenje. Inace odlicni Huawei telefoni su posle pomenutog p30 pro bili i p40 pro, mate 40 pro i mate 50 pro
SR
•
24.07.2024 22:15h h92md2w8sq3yyf3U univerzumu u kojem telefon nema ni 5G, ni google servise a zamislili su da ga prodaju za 1500 evra. Ovo ne moze ni da se smatra flagshipom. Podrska upitna kao i uvek, software prepun kineskih reklama odnosno bloatwera.
Tugomir
•
25.07.2024 22:43h fq3c60c7blrzly2To sto nema 5g ili gms ne znaci da nije namenjen za nase trziste. Reklame nema kao Saomi, za sve ostalo se u potpunosti slazem sa tobom, a bloatverove ima i Samsung. Bogu hvala vecina njih se moze obrisati. Realna cena od 800 do 1000e, zbog dizajna ekrana, kamere, zvuka , baterije i brzine punjenja, i opet nije najbolja kupovina
Obicni korisnik
•
22.08.2024 07:41h 827clq3n2tx7kp1Kao prvo tel ima 5g! Ali to je manje bitno,zar ne? Kod nas nije pustena jos 5 g mreza i pitanje kad ce. Drugo ,kompletna drzavna mreza je opremljena huawei uredjajima i njihovim softwerima. Tako da ne vidim zasto ne bi bio za nase trziste. Pricate o nekim detaljima koje 99,9 % ljudi ne koristi. Kineskih reklama ima mnogo manje nego google reklama,baterija na tel je 10 puta bolja od bilo kog konkurenta(i raniji modeli) . kamera bolja i od samsunga i magic 6 pro. Gmail radi na originalnom email klijentu( koristim ga od kad imam p40pro),poruke salje,prima pozive i izgleda fenomenalno. E to je ono sto zanima obicne korisnike. Dolazi sa punjacem u pakovanju(30-40€ usteda), zanimljiva maska(20€ usteda). I najbitnije nema google.zamisli,kako cu da zivim bez toga. Ima microsoft pretrazivac u njemu google i eto ga. Za nekog kao ja tel je brutalan,strasno brz i mnogo lep. Tako da.......
Obican korisnik
•
22.08.2024 07:56h 69fn3lmtd2g8ngpi zaboravih! Snima i video,zamisli u 8k. Ljudi sve ovo je bzv. Ukusi ssu razliciti i ja to vrlo postujem. Iphone mnogo komplikovan za upotrrbu,samsung za mene mnogo ruzan i nezgrapan. A i izbacivanje dva modela premijum serije godisnje nije normalno. Nesto tu ne stima.Ocigledno puno nedostataka koje obicni ne vide i ne osete pa pokusavaju da brze bolje rese novim modelom. I jos imao sam S23 ultru 7 dana. Mogao sam jaje da ispecem na njemu citjuci novine i jos 2app paralelno.
X8
•
6.09.2024 20:39h nhg8tk3rhkxjmbgSnima 8k a ekran 2800x1200 :) Mozda za 10 godina i ogledas taj 8k snimak na telefonu.
Aaa
•
12.09.2024 09:53h nxhv3h0t3277dpzKakve veze ima rezolucija ekrana? Mislis da menja 4k rezolucija pricu na manje od 7 inca? Menja ali juve
Karlo
•
7.07.2024 12:07h
5gwt3j679rhxyn6
I da, mišljenja sam da bi možda trebalo preskočiti kupovinu do jeseni, da bas vidimo taj NextOS na šta će ličiti na novom mate i možda p80 seriji. Do tad ce ovome pasti cena na neku realnu a i taman da se vidi da li je novi OS vredan ičega
Samo bez hejta ljudi, svakom svoje, sve je stvar ukusa, i treba biti malo objektivan kad su u pitanju materijalne stvari
Zaja
•
25.07.2024 17:40h bxcllz836y0dz53Ja sam uzeo honor, jer pura jos nije bio izašao. Ali i da jeste nebi ga uzeo zbog navedenih nedostatka. ali sam istog misljenja kao ti za jesen. I ja čekam mate seriju jer sam oduševljen bio sa 20mate pa p30 pro. Mada i honor mi je za sada majka jana
Karlo
•
7.07.2024 11:55h
0f9ll8l80hkm2nz
U optimizaciji softvera, ne postoji lag, force close, kočenje, blokada aplikacije, i sl.
Ekran makar u top 3.
Baterija i standby fenomen, pogotovo na ovih 40 stepeni.
Kvalitet izrade, ali moraš da vidiš i držiš uživo da bi shvatio. Zaštita ekrana fabrička, staklo skoro pa nemoguce slomiti.
Kamera...Uperi i pucaj, nema ti sta da stelujes osvetljenje, ugao slikanja, pozadinu, i pm.
Jedino procesor, izvlači ga softver i gore pomenuta optimizacija, inače nećemo se lagati, daleko je to od flagship procesora, ali napravice ga oni ubrzo, Kirin je bio čudo dok nije došlo do banovanja.
I da, ne vredi ove pare, ali pašće mu cena brzo, oni generalno naduvaju cene na predstavljanju, pa ih spuste žestoko, tako sam i početkom godine uzeo P60 pro, oko 650e me izašao, mala bela zver.
Ime
•
9.07.2024 12:11h r3lc85psl03t5pwPa nismo na kit ketu, ili lolipopu da postoji lag, force close, itd. Ne znam kako zamisljas galaxy S seriju, vrv da ucitava pola sata sistem, da se otvaraju i zatvaraju aplikacije. I ja sam Huawei fan, ali nista losije nije optimizovan ONE UI u kombinaciji sa Snapdragonom. A za kameru, pa svaki flagship ima uperi i pucaj.
Nidza
•
13.07.2024 17:25h tmdkcsvyl00dzc5Radim dugo otkup i prodaju telefona. Najjace mi je kad me pitaju jel baguje s23, s24 serija ili sl...
Ime
•
6.07.2024 22:16h
qpr943m9nxn912q
U cemu?
GO77
•
5.07.2024 04:00h
bvr7fcl65qcdydg
Za sve koji se pitaju da li vredi uzeti ovaj telefon bez google servisa i sa ovakvim procesorom, evo recenzije: youtu.be u prevodu, budzet telefon sa nesto boljom kamerom :) Smesan u poredjenju sa konkurencijom.
KizaPit
•
13.07.2024 14:32h kc1rddk1b3dn6h1ne branim Huawei ali tube ima 99 odsto plaćenih klipova koji ništa ne znače a onaj 1 odsto niko ne gleda , na žalost
GO77
•
16.07.2024 18:22h bcd8drh7d49x0ctOvaj lik nije placen, redovno izbacuje realan comparison. Ne favorizuje nijedan brend, pratio sam nekoliko njegovih poredjenja i svi su rezultati ocekivani. :)
Miki
•
4.07.2024 10:45h
02wpxj7x668tzqw
Ovaj ili honor magic6 pro?
FA
•
5.07.2024 03:59h fl9rb7qy568csgzNijedan, uzmi kao covek ultru ili ajfon.
realan
•
20.06.2024 13:13h
by9cmgyh55jyvkw
S24 U je svetlosnu godinu ispred ovog..
Adi
•
22.07.2024 09:58h clvdbcsz4swt8yfMinimalno
Ja
•
30.11.2024 23:25h 1b56y121m90h82tDa,kamera mu je na 26 mestu,a Pura je ubedljivo prva! Brutalan telefon,prelep,drugačiji od do sada vođenog...
Mika
•
10.01.2025 11:49h vfqtc4rxt7rnbpxS24 ultra evo iz mog ličnog iskustva je teško razočaranje. Radi toliko loše slike, lošije i od s22 i s23. On vrti svoje I obradi sliku i uništi ju. Nemam riječi
11080
•
15.06.2024 17:10h
c5mgqbd0d52gksg
imam ovaj telefon vec 2 nedelje. Mogu samo da kazem da s24 ultra, koju inace moja zena koristi nije ni blizu ovog telefona. Osecaj i lezanje u ruci, sami dozivljaj telefona je neuporedivo bolji. Kamere bolje, fluidniji UI. Brzina, pa iskreno nisam video da li je S24U brzi. Cak i da jeste, ne primeti se. Koristim telefon kao poslovan korisnik, ne igram se na njemu kao ni na jednom do sada. Pre njega sam imao 15 pro max i za njega vam mogu reci da je Huawei bolji. Da se razumemo, velika mana su Google servisi. Meni licno ne smeta, ali mislim da se 99% ljudi nece opredeliti za njih sve dok se to ne resi.
Javor
•
19.06.2024 17:25h mhfsqqpvwy6nyb9Reci da je huawei bolji od ajfona i samsunga je takva notorna glupost da nemam adekvatan odgovor na to 😂 huawei nije potpun proizvod, pritom koristi procesor iz ranga 2019 godine. Ne moze, ali ne moze da bude fluidniji 😂 volim kako si neargumentovano napisao samo da si imao 15 pro max ali je huawei bolji, jos da ima po cemu biti bolji… 😂
Veljko
•
20.06.2024 13:17h 2jjpzylxyhtp3dt@Javor da li si nekada čuo možda za reč optimizacija? Dzaba tebi jak procesor i jak hardver ako su softverski ograniceni i nesposobni. Zato je huawei dobar, bez obzira na slab hardver, zato sto ima jako dobru optimizaciju. Samsung ima na primer na papiru bolje kamere od nekih huawei telefona, ali mu je to dzabe zato sto huawei ima jako dobrou optimizaciju i softver koji te slike obradi i iskoristi hardver kakav takav. U to sam se licno uverio i pricam iz iskustva.
Tugomir
•
21.06.2024 18:54h vsd81wd4m2n5rzpKakvu optimizaciju moze da uradi huawei ako nema kompatibilne aplimacije koje skidas preko nekis sh sajtova, i kakvu optimizaciju moze da ima procesor kvalitetom iz 2019 da bi parirao danasnjim. Ja jesam Huawei fan, ali kako nekom preporuciti kirin 9010 za 1500e. A sto se kvaliteta kamere tice, s10 nije imao nista losiju kameru od p30 serije, a koristio je par godina isti senzor.
Tugomir
•
21.06.2024 18:57h gndszn450rmrjrrA i slazem se sa Javorom, dok nisam presao na ajfon ( sa huawei-a), pricao sam kako su androidi bolji, fluidniji , stagod. Huawei je jedini koji nije objavio politiku azuriranja, tako da se i ne zna koliko ce apdejtova imati. Maks 1000e za ovaj telefon, i to pocetna cena
Dotore
•
22.06.2024 02:02h gh223vd10hmrg15I sve je lepo sinhronizovano i optimizovano da funkcionise, prema tome ovaj uredjaj nije gori od ostalih flegshipova. Ni pixel 8 pro nema bog zna kakav hardver,bateriju i punjenje, ali mu je cena kako je proizvodjac zamislio pa ljudi kupuju, i jos ima mana kao npr, signal, zagrevanje i punjenje od 2h.
Tugomir
•
23.06.2024 21:15h r8hxsyj3lfpqdsqVidim kako radi GSpace/GBox, kako stizu obavestenja i kako sinhronizujes igrice koje si prethodno igrao. A ti sto hvalis huawei koji je ogranicen kao ti, to je tvoj problem. Nema GMS, ne znas kakva mu je podrska, kirin iz 2019 , bez 5G samo takve balameje mogu da ostavlju ovakve komentare. P.S Emui 14.2 je baziran na A12. Veliki pozdrav i gledaj siru sliku. Veliki pozdrav , kupi alfu auto i upari puru sa njim, kombinacija ubijes konja ides peske
11080
•
28.06.2024 14:07h zqbrzs715n3fdz1Sve sto sam rekao, rekao sam iz iskustva. i veruj mi da sam sve isto mislio dok nisam cvrsto odlucio da zelim promenu i kupio ovak telefon. Svako ko ga uzme i koristi 10 dana, shvatice da sve ovo sto sam rekao je istina.
Tugomir
•
28.06.2024 20:28h 2wwn89c0kvwchxyPixel je za ovaj majka jana. Tensor je za ovaj bar dve generacije ispred, podrska miljama ispred, da ne pominjemo ostale falinke. Max 1000e za puru i to da se debelo razmislis. Lepo je to sto hvalis Huawei i sam sam bio njegov fan, ali su ga ameri toliko osakatili( a i sami sebe cenom) da nema gde... 170000 bez gms, bez zvanicnog plana nadogradnji, losiji cip od kirin 9000, bez 5g podrske. O cemu mi pricamo rodjace.
B......
•
29.06.2024 01:47h m51nkyyzq9nwfgfSvaka roba ima svog kupca..neko ce iz principa dati mnogo novca za Huawei a nece kupiti jabuku..nema 5g podrsku zato sto su pod sankcijama za 5g opremu i ne mogu prodavati 5g telefone a gde kod nas u RS ima 5g kada i 4g+ okolina BG ima mob.net brzine od 20 mb do 60 mb, sto znaci daleko smo mi jos od 5g tehnologije..i nikako ne shvatate poentu moses imati savrsen motor od 500 KS ali ubacis u auto sa losim menjacem i sta dobijes -nista ..procesor je motor ,softver je menjac ..bez dobrog menjaca auto je beskoristan..pricate o androidu secate se kada je mob.telefon imao 1gb rama i skladiste 16 gb i radio je,i moglo se igrati neke igrice..koliko danas treba rama za telefon i skladista za android 14..kolika je razlika izmedju android 8 i sada 14 sta se drasticno promenilo i ko moze uopste da se seti razlike..jer net radio ,googl pretraga ,moglo se igrati igrice ,sve aplikacije za drustvene mreze,poziv ,poruke ,mail itd ..sve je na android 8 radilo koliko se secam savrseno..ko razume -shvatice..
Tugomir
•
29.06.2024 08:09h 1hnx6gkpntj82pgNe razumem sta si hteo da kazes... Huawei ne prozivodi telefone samo za Srbiju, pa da kazemo sta ce nama 5g mreza! A sto se motora i menjaca tice, za ove pare kod drugih proizvodjaca dobijas i jedno i drugo, a ovde noviju skodu sa motorom od yuga 45. Ludost je dati isti novac za 15 pro max i Puru 70 ultra, ili isti novac kao za s24U
KizaPit
•
29.06.2024 19:14h kkqmg02n2x56ggyTensor je ultra zastareo procesor čak ima najave od Google da će početi da koriste neke druge procesore . Samo nisam razumeo da li već od pixel 9. Pixel sve ima zastarelo od hardvera ,softver pegla sve kao i kod iPhone. Nisam koristio godinama Huawei tu ne mogu pomoći nikome . Dok sam ih koristio imao je Google. Optimizacijom funkcioniše i iPhone i Google da se prevaziđe mašina ispod haube to je činjenica,ne mora čovek da ih koristi da bi to znao. Ne branim ni jednu firmu,nikakve koristi nemam od toga. Koristio pixel 7pro sve mi je jasno. Trenutno na Honor 4pro sekundarni i honor 5 pro primarni. Odlično rade posao. Uzeću bilo koji brend ako mi se pokaže kao razuman za sledeći dvojac, bilo Samsung ili iPhone ili već . Huawei za sada izbegavam zbog manjka Google servisa tj komplikacije oko toga. iPhone isto ima komplikacija , sećam se da sam koristio jedan iPhone zbog lakšeg uvoza slika na Mac koji sam u tom trenutku koristio u kancelariji. Platio sam nekih 35$ za program koji omogućava uvoz slika sa androida i otišao dalje a iPhone je završio u nekoj fioci. Uopšte nisam bio zadovoljan sa njim. Da li se nešto promenilo u međuvremenu videćemo. Kada čitam komunikaciju između korisnika, iskreno tome za sada ne bih ni prilazio. Ima nekoliko drugara njihove perjanice . Osobe koje koriste samo pozive i još po nešto osnovno pa nisu za ozbiljno razmatranje. Opalio par slika sa max serije . Moj HM4 pro je bio bolji , nisam ni stigao da poredim sa HM5pro a bilo je potpuno nepotrebno. Ko šta voli neka izvoli. Pixel, iPhone, Huawei su teško ekscentrični uređaji trenutno.
Tugomir
•
29.06.2024 22:04h 7x3vss5mq8n3br8Ultra zastareo u 4nm, negde izmedju SD8 gen 2 i gen1 plus 😊 Sta je onda ovaj u 7nm, po benchmark testovima losiji od SD888, a prilicno sam siguran i u praksi. E,sad, sto se epla tice imas usb sa lightning port sa jedne i obicnim usb ulazom za komp sa druge strane. Prebacis slike za 10 minuta, i to ne mislim na par. iOS i njegov rad dovoditi u pitanje je smesno, a za ko zasta koristi os je stvar ukusa. Ja sam sa Honora. A pre toga P30 pro-a, presao na jabuku i tek tada sam uvideo koliko je bolji fluidniji i optimizovaniji iOS. Da ne pricam o kvalitetu videa, ajfon 11 je miljama u prednosti nad p30 pro. Ja kada bih se vracao na android vratio bih se na pixel, ili huawei , i to kad bi ukinuli zabranu. Ali dati ovolike novce za puru smesno je, ma koliko voleo Huawei. Da su odredili nesto nizu cifru, mozda bi i nekom preporucio. Ovako...
KizaPit
•
30.06.2024 03:17h 6kg3r9f9xws5739Za ove pare ću kupiti novo telo od Nikona da dodam uz D800 koji koristim za ozbiljnije poduhvate ali za Tensor si nešto pobrkao brži je jedino od H90 ali ne nešto previše a za 8 gen 2 sa Honora Magic 5 pro kasni smešno mnogo. Bukvalno nekoliko godina. Čak sam uporedio sa mojim 4 godine starim oneplus 8 pro i tu je pixel gubitnik. Pixel 7 pro jeste zanimljiv sa kamerom i ekranom, meni, jer imam izuzetno osetljive oči. Samo H90 i pixel 7pro su mi ok. HM4pro mi je povremeno agresivan u zatvorenom prostoru. HM5pro manje ,može da prođe. Trenutni kompromis su ova dva pro Honora. iPhone sam ozbiljno razmatrao ponovo posle mnogo godina dok nisam opalio par fotki sa drugarovog 13 pro max i baš sam se neprijatno iznenadio. Plaćanje aplikacija me izuzetno odbija ostalo za sada ne mogu da komentarišem. Upravo i pišem da je iPhone čist program a mašina nije ni bitna . Za sada je tako. Da li ću do jeseni poludeti i uzeti neki iPhone ili Samsung ultru ili već ,to ne znam. Huawei za sada neću ni pura70 a ni neki drugi. U suštini je Huawei Honor sličan pristup u kamerama i sistemu pa ne verujem da bih bio impresioniran sa tim što već koristim bez Google servisa. Kakve god kamere neće nikada biti na nivou dslr bilo kog aparata a ne Nikona D serije bilo kog. Canon je drugi tabor na našem tržištu,sličan kvalitet slika nežnija izrada. Mac sam prevazišao,uzela mi deca klasik komp ima par godina . Verovatno zbog sebe da mogu da peglaju igrice kada dođu kod mene u kancelariju. Već su par puta menjali grafičku . Voleo bih da nađem mir jedno vreme iscrpelo me menjanje telefona u zadnjih nekoliko meseci. Mentalno i materijalno. Srećno i vama i meni sa telefonima. Ne možeš bez njih a čini mi se ,poludećemo sa njima
Tugomir
•
30.06.2024 22:29h tlsnky61bd801dnJa cu ipak verovati pre gsmareni na recenziji pixel 8 pro-a nego tebi. Ne razumem sta znaci smesno mnogo, ako je za 10 posto po svim benchmark testovima sporiji u odnosu na sd8 gen 2. A SD7 gen 1 mozes porediti sa exynosom 1480. Jedino ako si pomesao babe i zabe, pricam o G3 a ne G2. Sto se ajfona tice, opali ti jos par fotografija, pa posalji sebi par slika, a u video bolje ne ulazi ili portret fotografije, jer ces se tu za Honor neprijatno iznenaditi.
Tugomir
•
30.06.2024 22:54h 4crc7j5k4ck51xdStoji to da je tensor poput exynosa, blago razocarenje, ali ako je on ultra zastareo u4nm, onda je kirin 9010 tek otkrio vatru. Ja kao bivsi pa i sadasnji huawei fan, sam odusevljen izradom u 7nm, odusevljen sam da koriste svoje procesore i grafiku, poluprovodnike i ekrane nezavisne od amera, ali cena je bezobrazna. P30 pro je po meni bio fantastazija u trenutku izlaska, da nije bilo bana i mate 40 pro bi to bio, ali... za kameru kazu neki da je najbolja, citam recenzije GSMarene, Phone Arene, AA, ima i boljih, i po meni ne odskace na tom polju gde je najbolji od ostalih flagshipa. Video je i dalje katastrofa. Evo na gsm areni su naveli da saomi 14 ultra ima bolju kameru, na Phone Areni i njihovom bodovanju pro max ima 157 naspram 149 poena u foto skoru, 149 naspram 131 u video skoru itd
KizaPit
•
30.06.2024 23:21h g109dg5fql41b9rOčigledno nisi razumeo,koristim Nikon D 800 za video a koristio sam D500 pre toga. Smešna je brzina Pixel7pro u odnosu na HM5pro . Direktno sam ih poredio hteo ili ne jer sam ih imao jedno vreme kao prvi i drugi telefon. Dakle koristio istovremeno .Procenat na testu ti ne može pokazati kolika je to razlika niti to možeš znati dok ih ne uzmeš u ruke. Slike uvozim na monitor i tamo širim zbog posla. Neki put 50 slika a neki put 200 ili više. Ne gledam sliku na ekranu telefona već na monitoru zadnji rezultat. U suštini mi je manje bitno,to mogu i sa mnogo gorim telefonima ali ipak se bolje prodaje kada je slika lepša . Nemam ništa protiv kamera Pixela ali mi se kasnijim poređenjem više sviđaju čak i slike od HM4pro nego od Pixela . Naravno mrzi me da se igram sa svetlosti što je ključ dobre fotografije jer nije toliko bitno kod mene pa je vrlo relativno koji uređaj kada bolje fotografiše. Sve je to smešno u odnosu na snimke Nikona bilo kog DSLR uređaja ali to zahteva reflektore ,merenja i na sreću to mi nije potrebno međutim i to sam radio. Tada shvatiš gde je DSLR a gde telefoni. Nema tu poređenja. Nikada neće ni biti. Za video je to tek smešno. Bolje da ne idem dalje. Čak i kod DSLR je svaki model za određenu oblast ,koliko je to širok pojam. Npr D500 neprikosnoven za sport a D800 za video itd. Pusti podatke sa interneta, povremeno ništa ne znače ali sam primetio da se DxOMark dosta poklapa sa telefonima koje sam imao a GSM arena bukvalno laže za neke npr osvetljenje kod OP Nord 3. Jednostavno taj model nema dobro osvetljenje ekrana blago ,rečeno a tamo ima za 15%bolje od HM4pro koji u realnosti iako navodno ne prelazi 1000 nits , bukvalno je jedan od boljih telefona za osvetljenje. Negde se mogu gledati ti parametri ili merenja ali se to često uopšte ne poklapa sa realnosti. Baš se mučim u odabiru telefona da mi delimično budu solidni za upotrebu i zbog toga se često namenjen uređaja da bih pokušao da nađem mir. Da su podaci sa neta iskreni , ne bih prolazio kroz sve ovo . Tako stoje stvari. Zato recimo izbegavam iPhone za sada jer nije sve samo kamera nego ima pozadine kao i kod Huawei i kod Google na kojem je poziv baš povremeno problem kao i instalacije nekih meni potrebnih aplikacija. Manjak Rom memorije samo to pogoršava. Ipak mi treba bar 256 ,ne mora više ali je 128 jadno i malo . Itd ima mnogo toga dosadan sam sam sebi u nabrajanju.
Tugomir
•
1.07.2024 08:51h zzm5bkknnvq1048Ajfon ima spore ali fluidne animacije, pa ne znaci da kasni za androidom. A sto se recenzija tice, nisam teoreticar zavera kako su svi placeni, tako da se uglavnom obazirem na njih. I to, naravno, na one pouzdane. A za nite je lepo objasnio bajtboks, najsvetlija tacka se meri na ekranu jer ekran nije dovoljno svetao, i to dok gledas hdr video. Msm da se video zove kako nas proozvodjaci lazu. Nije sve u jezgrima, megapikselima, nitima A DXOO mark je objasnjem od strane MKBHD-a i MrWhosettheboss, i vredja mi inteligenciju da ga pominjem. Osim ako i oni ne lazu. P.S kad si testirao toliko telefon, otvori jutjub kanal, tu su pare
KizaPit
•
1.07.2024 16:18h mv22ghkzp4jkkvpP.S. znam kako mere ali postoji izraz peak i drugi izraz koji je realan broj. Nisam ni pominjao vrh osvetljenja kao parametar. To je apsolutno nebitno kako oni dobiju taj neki podatak. U suštini od oko 800 Nord nits pa na gore ima svrhe u smislu osvetljenja napolju. A oko 1000 je zaista dobro. Zato je u stvari HM4pro odličan jer je tih 1000 realno a Nord 3 je izuzetno loš jer im je taj misteriozno izmereni Maks 1450 tj 1170 npr u GSM areni. U realnom životu Nord 3 ije lošiji sa osvetljenjem od mog prastarog Oneplus 8pro koji očigledno ima realnih 800 i nešto. Itd. Pixel i na kamerama telefona su nekom matematikom dobijeni. D800 Nikon moj ima 36 mega pixela a D500 ima 20. To su pro aparati. Onda ti je valjda jasno da telefoni teško da imaju 10. Naravno i to je nebitno jer tako mali otvor jednostavno ne može da primi svetlost kao objektiv fotoaparata. Nikada neće ni moći. Mada je programski to sve ipak napredovalo nije to uopšte loše za običnog čoveka. Naravno kako napreduje da mora da napreduje i kritika. Mi valjda kupujemo uređaje a ne oni nas . Pozdrav Kiza
KizaPit
•
1.07.2024 16:35h h6swnyfh91cktqdImam svoj kanal koji nema veze sa telefonima. Nikada mi nije bila namera da zaradim ali kada to pominješ nema tu para za poštene ljude. Njihovi testovi uvek mogu da selektivno prikažu samo dobre strane. Razumljivo je to. Naravno realnost je drugo. A nijanse u kamerama su mnoge navele da kupe ove ili one brendove telefona. Mene čak i nije interesovalo kakve koji ima kamere pre nekoliko godina. Bitno je da baš ne muti slike ili nešto slično. Ali kada osetiš boljitak naravno da se razmaziš i stvoriš očekivanja. Isto je za brzinu procesora ,ekran i tako dalje. Cene su uvek bile visoke za tkz premijum telefone e što je sada to konačno otišlo predaleko to je posebno.
KizaPit
•
6.07.2024 10:17h vvnpbcsgt536vpnP.S. Pixel 7 pro i Pixel 8 pro tj Tensor G2 i Tensor G3 se razlikuju 6 procenata a još 20ak im treba do SD 8 gen 2 ali je to u praksi kao usporeni film u odnosu na normalnu brzinu. Ogromna je to tazlika . Čak ni to nije realno jer SD 8 gen 1 u HM4Pro bukvalno dere pixel a na papiru je to kao isto, veze nema sa vezom . Ne mogu brojevi to prikazati. Ne znam samo šta čekaju u Google da stave neki normalan procesor. Ne pegla tu brzinu odavno stock android.
Neša
•
8.07.2024 13:36h 0yl98r0m17zg4ncVala jeste se počastili svaka čast! I za Huawei i protiv. Pišem sa Huawei mate 50 pro i ne mogu da shvatim da i dalje ljudi pričaju kako nema Google servise! Pa imaš jednu prečicu više da instalirate Gspace, Gbox ili Aurora store. Ja imam Gbox i sve ali bukvalno sve googlove aplikacije rade i to bez kašnjenja. E sad jedna ovako stvar: ne znam da li korisnici iPhone i Samsunga nekada gledaju neku recenziju ili da uzmu telefon u ruke od nekoga pa da komentarišu. Ima recenzija na YouTube traje 42 minuta i neka se posle zapitaju šta taj Huawei radi zadnjih 5 godina. Što kažu procesor star 3-4 godine na 7nm. Nek se zamisle da imaju tehnologiju za 3-4 nm pa gde bi im bio kraj. Pokušali su da ih unište 2019 ali im nije pošlo za rukom. Te 2019-20 su sa p30 pro bili najbolji telefon na svetu i prestigli iPhone i Samsung po prodaji, ali jedino je što su Kinezi pa im ne daju. Za sada se divim Puri, a sačekaću Mate da izađe na jesen
KizaPit
•
8.07.2024 20:53h lsl147g46bf8j48Iskreno mene baš vuče jedan Huawei da ne davim oko razloga ali ih imam definitivno. Ne znam da li baš Pura ,nije povoljan ali ga već ima po oglasima za 2/3 cene po radnjama. Videćemo već sam koristio masu Honor uređaja i još uvek koristim dva a javlja mi se da osim te prve instalacije neće biti problema sa prilagođavanjem na Huawei. Imam visoko mišljenje o Huawei imao sam ih ranije pre sankcija i imali su par revolucionarnih uređaja već sam zaboravio oznake ali poslednji mi je bio neki Mate koji god broj bio. Ni meni nije jasno toliko mešanje iPhone i Samsung vlasnika a ne vidim da se njima neko meša sa mišljenjem u delu gde su teme pomenuti. Svako ima svoje pravo ukusa i mišljenja. To treba poštovati.
Urke
•
15.07.2024 15:40h 7hdf4rgsvnyg2tqXiaomi 14 tata za fotografiju.
FT
•
15.07.2024 22:15h pt371scbjdx7j8hXiaomi 14 dok otvori kameru i fotka vec je izgubio 2% baterije 🤣
Dejan
•
12.06.2024 23:23h
6bp174sdjy8sxxm
Od firme dobijam besplatno Samsung telefone ali ceznem za Huawei telefonom. Odlicni su, ako ne i najbilji, Zato su ih onako na kvarno rushili jer kvalitetom i cenom, konkurencija nije mogla da im parira
aca
•
11.06.2024 00:12h
1j60h89zh2t9kd5
Zasto se neko opterecuje procesorom kad je i ovaj odlican i ko god da ga uzme nece ni primetiti razliku u radu u odnosu na ostale flagshipe. Ovaj telefon ima nesto sto drugi nemaju a to je kamera koja sve konkurente ostavlja u prasini. Dxomark to potvrdjuje kao i mnogi specijalizovani sajtovi koji se bave time. Zoom mu je bolji u odnosu na ultru a sto se tice iphone tu je smesno i komentarisati jer je huawei bolji bar duplo.
Zoran
•
13.06.2024 15:41h gbj5cr63w3f0m8fSamsung G810 je imao 3x optički zum. Davne 2008.
Alef
•
25.06.2024 17:25h nzmkxbh27l4358qSve je to lepo, ali dati tolike pare na telefon koji nema native google servise samo zato što ima dobre kamere.🙄 Uostalom, je l' prosečan korisnik stvarno vidi ozbiljnu razliku u kvalitetu fotografija između ovog telefona i npr Iphone 15 Pro/Magic6 Pro/Pixel 8 Pro/Vivo... Naravno da ne. Te razlike se vide na velikom zumu, na velikom ekranu. Ovo ostalo je stvar manje-više stvar ukusa. Ljudi hvataju za ocene na dxomark-u kao da je u pitanju egzaktna nauka i kao da njima kompanije ne guraju lovu, kao i gomili Youtube recenzenata.
GO77
•
5.07.2024 04:04h p7m1ztmlzs5683xyoutu.be Evo vidi kako je dobar procesor :)
Младен
•
9.06.2024 21:36h
0w3d91l94cybg93
Имам П 30 лајт,6 на 250 меморија, од првог дана ради брзо као муња,без кочења и кашњења у одзиву за било шта, а цена му је била 200 евра. Камера није нека и нема ћирилицу у подешавању, то си ми замерке. Претпостављам да би овај нови био баш добар, ја бих баш волео да га имам.
Младен
•
27.05.2024 09:27h
8mr27mj73zplcr1
Има ли неко овај теђефон или пишете на основу спецификације
Sale
•
14.06.2024 21:20h b41g0fht8y3byybJaomam Pro verziju. Odličan! Ultra mi je bila preskupa.
Miraš Dedeić
•
26.05.2024 02:32h
98180nst2329fr1
Ni u snovima ne bih za ovo dao 1500 evra, pogotovu za ovaj čip, i 1000 evra je previše.
nikitz
•
6.06.2024 15:17h 1mx1pf6v0k88kjdLepo uzmeš iPhone 15 Pro Max ili sačekaš 16, kakva pura i ostala njesra
hadžija
•
7.06.2024 09:44h jwsv7vmym7m3j19bravo!
...
•
13.06.2024 20:22h v031t3c929g82knBas tako, ni jedan android ne vredi preko 500e.
Sale
•
14.06.2024 21:21h v6djnlj1vn8nq4vTako je. Ali Iphone ne vredi ni 300 ali ga balvani plaćaju 1500.
Sale
•
22.06.2024 11:11h mcm77g46txy0nzfMa jesam kako nisam? A probao sam ikonicu da postavim niti želim ali pošto nisam uspeo batalio sam ga. Čujem da će i to uskoro moći. Napreduje moram priznati
STRANA 1