

Galaxy S23 Ultra 2023
2023. godina
6.8" OLED 120Hz, 89.9% body
78% Snapdragon 8 Gen 2, Android 14
RAM 8 GB, INT 256GB, EXT nema
⚡45W, 5000 mAh Neizmenjiva
4 kamere, max 200MP
Podmodeli
Komentari
Mladen
•
3.07.2023 00:55h
b4vtnh800hs643g
Velika dostupnost ? E moj druze @Slash, da znas samo koliko sam cekao na ovaj telefon da bih ga dobio ne bi tako pricao. Vodio borbu sa operaterom, zivkanje skoro svaki cas, i na kraju jedva dobio svoj primerak. Jako lose iskustvo...
Vule
•
3.07.2023 00:55h
f75b0m85ckb11qz
E da, od sad ce morati da prave telefone na kojima mozes sam da zamenis bateriju, drugacije nece moci da izadju u prodaju, nekakav novi zakon EU..
Slash
•
3.07.2023 00:52h
1cs9czq6l3b9kfz
@Vule,Mladen je malo više pristrasan,pa ajd da mu ne zamerim uopšte.Ni meni nešto nije baš do neke rasprave...A to si dobro napisao,bolesno je malo koliko smo skrajnuli od ove tehnologije.Ladno smo za ove pare mogli na more da odemo ili kupiš neki auto.Citao sam negde da za izradu s23 ultre Samsung 469 dolara.35% ove cene ide na sd8 gen 2.Pa ti vidi koliku zaradu ima.80% im je jak marketing a ostalo velika dostupnost i to je to...
Sima
•
3.07.2023 16:07h 2w67b2plfpdk7x9Toliko i druge brendove kosta flegsip model da ga naprave, ali Samsing ili Xiaomi te zive od prodaje flegsip modela nego od a serije ili redni/poco serije
Haos su cene, realno
•
7.07.2023 12:03h wtcyn4p3b210vqc@Slash i to je pretpostavka troska po 1 komadu. Samsung kupuje na milione cipova za s23u, tako da i cena nije ista, sto ce reci da proizvodni trosak ne prelazi 400 dolara, ni u ludilu. IP 14 pro max kosta 464 dolara da se napravi, a kvalitetnije materijale koristi nego Samsung. OBrni, okreni, debelo placamo marketing.
Mladen
•
3.07.2023 00:50h
p12g9q3r9n8qz8c
@Vule - Moja jedina zamerka ovim telefonima je nemogucnost lake zamene baterije kao nekada tj.bez odlepljivanja zadnjeg dela telefona. Da nam vrate poklopce na zadnjoj strani i omoguce zamenu kao nekada sto je sasvim normalno i realno za ocekivati obzirom na to koliko deru sa cenama, cela ova prica bila bi vrhunska, ne bi me zanimalo imam li 6,8, 10 ili 12h SOT-a. A svakako ne bih se ni opterecivao time punim li ga do 85% ili 100% i da li se islraznio do nule ili do 30%.
Vule
•
3.07.2023 00:46h
mv0l9nkc82x30j6
@Slash znaci moras da kupis fotooperat :) gde mozes od telefona da ocekujes da slika na nivou nekog "dslr"a, gde je i klasicni objektiv glomazan sacuvaj Boze, mozda si previse ocekivao..ne mogu brate da strpaju u mali telefon da bude top za igrice, top za slike, brzine koje nadmasuju i laptopove, i da ne trosi bateriju , a jbg brate mnogo je
Mladen
•
3.07.2023 00:45h
ry6fbh13l7b0g8p
HTC iz licnog iskustva mogu da potvrdim jer sam ih imao ukupno 4 u svom vlasnistvu i to Flagship modele, bili su u svemu top osim u jednoj stvari a to je ona najbitnija, BATERIJA tj.autonomija. SOT izmedju 1.5-2.5h Max i ni minut preko toga. Zaista razocaravajuce za tadasnju cenu i premium klasu kojoj su pripadali ti telefoni... Bacene pare jednostavno. A da im to nije bila mana bili bi savrsenstvo, to su bile najbolje kamere koje sam ikada koristio na nekom smartfonu, posle njega odmah je bio Sony od kojeg sam takodje koristio vise Flagship modela, ali HTC je uvek sa kamerama bio nijansu ispred, a isto tako i sa video zapisom. Velika steta za HTC koji se nije proslavio i koji je postao proslost...
Slash
•
3.07.2023 00:41h
d087h1j6gr9rct5
@Vule,to sa glasnocom je ok,jasno se sve cuje.Ali me nervira što i moja žena cuje šta prica sagovornik..🤣🤣🤷🤦
Slash
•
3.07.2023 00:39h
q35fzg3yq1frml5
@Vule,Htc je bio odlican prozvodjac mob fona,al bas.Steta i za Nokiu isto.Meni je Huawei-Honor oduvek bio veliki inovator a koliko vidim i ostao.Kod Samsunga,Samsung uvek vuce taj problem sa baterijom,pa i ovde,doduše manje.@Mladene,@Vule ja konkretno na ovom nisam kamerama zadovoljan,a godinama mi je pasija fotografija,pa zato i kenjam jer ništa ama baš ništa nisu sredili ovim zadnjim apdejtom što se kamera tice. Ova kamera od 12mpx bolje fotke slika od ove od 200 mpx,šta ti je reklama.Ali ovako što se izrade,ekrana,zvucnika tice tu je sve top odradjeno.A kako ce biti kad dodje A 14 pitanje je,a i evo iduceg vikenda beta verzije,pa....Videcemo.
Mladen
•
3.07.2023 00:28h
p4d8jfyx5rt6kdk
@Slash - Mozes pricati sta god ti volja, i za neke stvari jesi delimicno u pravu a za neke uopste, ali jedno je sigurno a to je da na trzistu smartphonea nema kompletnijeg mobilnog telefona od S23 Ultra... Amin
Vule
•
3.07.2023 00:27h
js9sh2hcfm88d5n
Koliko je to bolesno :) hocu da kazem da bi trebalo da oladimo, ja sam stvarno zadovoljan, jasno i glasno cujem sagovornika, baterija iznad svih ocekivanja, a nemam neku frku ni sa svim ostalim.
Vule
•
3.07.2023 00:19h
zbvn01dlfpdmkn2
Citam sta ljudi sve napisase vezano za ovaj tel..Moj razlog sto sam kupio ovo je taj sto me za sve vreme od samsung s8 pa na dalje ta firma nikad nije izneverila..mada sam zaboravio da sam imao note2 sa kojim sam bio zadovoljan kao ni sa jednim..u to vreme.., jedini telefon za kojim zalim sto nikad nisam uspeo da skupim novac i da ga kupim je htc desire hd :) Bilo davno, a ja mlad, ali i dan danas odem na tu stranicu da vidim sliku :D
Slash
•
3.07.2023 00:14h
mychcsxdkzd9xrb
@Vule,julski ce da kasni,izlazi krajem meseca.A za sledecl vikend najavili beta verziju za One UI6...Zezam se sa apdejt,a za ovu beta verziju ne.
Vule
•
3.07.2023 00:10h
cwt2cqx27tx62j0
Htedoh da pitam sta je sa julskim updateom? :D
Realno
•
2.07.2023 20:07h
v79v7z6svzcrl60
Mnogo gluposti lupate ovde i nista se ne radi povodom toga! Sta sad ako jedan ima malo losije iskustvo automatski imaju svi isto i sve je lose? Idite napolje malo, S23 seriji apsolutno nista ne fali ili vi koji mnogo k***ate po njemu ga nemate pa frustracija se pokazuje po komentarima. Sta bre toliko lose radi? Baterija ako vam izdrzi ceo dan sa ostatkom jos, super i sta sad? Greje se? Koji se telefon ne greje tokom leta bez klime da vas odmah pitam? Je l' ste mozda razmatrali temperaturu sobe? Moji su se svi grejali bez klime, pod klimom i hladnijim vremenom je sasvim ok. Kamere lose? Je l' to toliko lose da ne moze kamera da se koristi uopste ili neka sitnica sto morate da placete ovde? Prodajte i nadjite bolji za vas, ovako samo bunite narod koji su optereceni misljenjima drugih ljudi pa ne znaju sta ce drugo nego da citaju ovde komentare i puste druge ljude da odluce za njih. Pozdrav.
Slash
•
2.07.2023 20:50h nnbgj6ny12csjcb@Realno,ako su gluposti to što ljudi govore o manama ovog tel kojih evidentno ima,onda bi trebali svi da idemo na lobotomiju pa da pišemo samo o tome kako je brrrrrutalan tel.Da se ne ponavljam u krug sto puta,uglavnom imaš ispod @Milanov komentar,sve je covek rekao kako jeste.Toliko o svemu.
Realno
•
2.07.2023 21:38h p3cfslwbwtxh3tkOkej kul je to da se nadje poneki negativan komentar jer sveukupno nam trebaju i negativni i pozitivni komentari, je l' to znaci da ako neko napise da je top telefon i da mu nista ne fali da je lazov ili? Jer vidim da vas par ovde ima na svakom pozitivnom komentaru, dobar je telefon i te sitnice i greske ce se vremenom ispraviti ako vec nisu. Ako vas toliko brine kamera, kupite fotoaparat i resite problem. Dalje, preskocio si veci deo mog komentara, pod ,,gluposti" smatram da se zalite na bateriju koja vama svima traje do kraja dana sasvim kako treba ili cak i preko jednog dana, sta vam treba vise? Jednom se puni, ne puni se dvaput dnevno. Vidim uporedjujete ga sa Xiaomi 13 Pro, mnogo je smesno da uopste spomenete Xiaomi jer nisu ni do kolena bilo kome a kamoli Samsung-u, pricam generalno jer je MIUI los i jako lose optimizovan za 1000e! Ovo sve pisem zato sto vi ovde pisete 15 istih komentara i ne moze da se cita normalno. Pustite narod da dele svoje iskustvo.
Slash
•
2.07.2023 22:06h 8s3m3w2tg711qgv@Realno,ja Šaomi nisam što se tice baterije cini mi se uporedjivao.Huaweei-Honor da i tu Samsung nema šta da trazi.Pa ko brani narodu da deli svoje iskustvo,delim i ja svoje.Rekao sam da ovaj fon ima premium izradu i izgled,ekran fenomenalan,zvucnike isto dobro,softverski je ok.A kamera jako,jako veliko razocarenje i ajde bateriji kao neka prelazna ocena.Ništa više.Ovaj fon ne vredi ovih para,papreno skup za ono što piše samo na papiru.
Mladen
•
2.07.2023 22:57h sszdjzt09tmz11pNajbolja Samsung serija ikada dosad je S23 serija a pogotovo S23 Ultra od potojece trojke, radi odlicno, odlican procesor i graficku ima, dobru bateriju ima zahvaljujuci cipsetu koji se u njemu nalazi a koji je brutalan i prebrz i ne greje se, a gpu je cak 30% jaca na ovom cipsetu u odnosu na Bionic A16 koji ima iP 14 Pro Max, u svemu ostalom takodje odlican pa i u kamerama. Kome se ne svidja uvek ima opciju prodaje i prodace ga za manje od 7 dana i eto mu mogucnost da kupi Xioami, Apple ili Huawei a mozda i Honor.
Slash
•
2.07.2023 23:08h l7vx5sl7wzqsk3b@Mladene,zaboravio si zagarantovanu podrsku koja apsolutno ništa ne resava kod telefona,ama bas ništa.I dozivotnu garanciju,sigurno traje bar jedno 50godina,samo to nisu naveli da se ne bi hvalili koliko su napredovali u pravljenju mob tel..🤷🤣Toliko je savršen da i kafu kuva ujutro kad se probudiš.👍
Mladen
•
2.07.2023 23:22h s8hh4hc8wpkdltz@Slash - Ja sebi kuvam kafu ili mi zena skuva, ne ocekujem to od telefona da radi a to mu i nije namena. Garancija na svu tehnicku robu je svuda u svetu pa i kod nas 2 godine od strane prodavca dok proizvodjaci daju 1,2,3,5 ili cak 10 godina garancije, zavisi od proizvodjaca. A podrsku ima taman toliku da pokrije sve godine njegovog aktivnog koriscenja bez potrebe zamene baterije, posle 4 ili 5 godina kupicu nesto novo a ovaj ide u penziju ili mozda odlucim da mu zamenim bateriju i nastavim da ga koristim kao sekundarni telefon.
Pera Ložač
•
2.07.2023 12:52h
sbngwkzylh6vrwh
A taman sam se nameracio da predjem sa 13 pro na S23U malo za promenu kad ono mućak :-(
Milan
•
1.07.2023 18:25h
nbcs4zpr9l5g3px
Kad vidim komentare ovde, prosto se setim mog komentara kad je izašao s23U, rekao sam da sa samsungom treba sačekati par meseci uvek, neki lik me je ismejao kao "jeste sad je pravo vreme da se kupi s22U" ali bejah u pravu, nažalost Samsung nikad nije konzistentan, telefon koji kupiš menja se gore dole, lutrija sa ažuriranjima, samo mi nije jasno ljudi koji toliko su pristrasni i toliko lojalni brendu ko da im je to rodjeno dete, ne vide mane, "brrrrutalan telfon brrrrutalan kida rastura" a po pravilu nemaju pojma, jer da znaju, videli bi da je svaki aktuelni telefon za malu nijansu bolji od prethodnog u kamerama, običnom čoveku gotovo neprimetno, ovde je jedino snapdragon napravio skok u bateriji, samsung ništa ovde novo uradio nije....
Slash
•
1.07.2023 19:03h f50yjrkg5r3wgjj@Milane,bravo za komentar,mislim da si jedan od retkih ovde koji realne komentare daje i realno sagledava situaciju.Kod Samsunga si 100% u pravu i tu nema greske.SD jeste napravio prevagu i to je jedino to,ostalo je uradio marketing i ovce se skupile za šišanje,naravno i sebe tu ubrajam(kad nisam imao strpljenje da sacekam tel koji sam hteo) Tako da ovoliku slepu pristrasnost još jedino Šaomi fanatici imaju,ovde i da crtaš ne bi vredelo.Da ne širiim temu na druge modele..
Pedja20
•
2.07.2023 08:28h slnxtqlq8n3j8brNe znam kome to nije jasno,kamere na samsungu nisu značajno napredovale i nema tu šta više da se dobije na njima,jedino taj bolji zum,konkretno sa S23 ultrom dobili smo po prvi put sd model koji se za razliku od prethodnih modela ne greje i daje izuzetno dobru autonomiju baterije do 10h sota za razliku od prethodnih modela koji su davali 6-7 sati sota,i prvi put da dmo dobili kvalitetne zvučnike,telefon ne baguje,fluidno radi,ne greje se,kamere kakve su takve su,u suštini je ovo dosad najbolji samsung S klase i ja sam zadovoljan ovim telefonom,ko nije zadovoljan uvek može da ga proda,eto toliko od mene.
Mladen
•
2.07.2023 10:21h 4g1z8ks469j6ts0@Pedja20 - Svaka cast, apsolutno se slazem sa tobom. Najbolji Samsung dosad jeste, radi fino, odlican procesor i grsficku ima, dobru bateriju ima zahvaljujuci tome, u svemu ostalom takodje odlican. Kome se ne svidja uvek imaju opciju prodaje i prodace ga za manje od 7 dan i eto im mogucnost da kupe Xioami, Apple ili Huawei a mozda i Honor.
Pera
•
2.07.2023 12:53h hjk2g7pvr6b9lh1A taman sam se nameracio da predjem sa 13 pro na S23U malo za promenu kad ono mućak :-(
Budimo ozbiljni za t
•
2.07.2023 13:47h lthh09269kyb6tj@Pera, slobodno predji. Ja sam sa 13 pro, prosle godine, presao na s22u, koje jos uvek ne mogu da se resim (izgleda da se tesko prodaje, pa cu morati da je koristim do isteka ugovora). s22u nije los telefon, daleko od toga. Ekran i kamere odllicne, zvuk nije bas nesto, ali nije ni los. E sad, problem je u stabilnosti uredjaja, usled preteranog zagrevanja. To je ono sto mene izludjuje kod s22u. S23u je dosta bolji od s22u, primetno u svim aspektima, najvise zahvaljujuci chipsetu.
Edo
•
30.06.2023 23:54h
hwkhr9wk0d5mq6z
Kupio Ultru pre 3 dana platio je 1100€, za kameru od 200mp totalni prosek , sve je po meni ok na telefonu klasicni samsungov model ali kamera je razocaravajuca po meni (ono sto je pucaju sve je marketing), inace samsung koristim zadnjih 10 godina tako da znam o cemu govorim da ne bude kontra komentara. Ne bih preporucio nekome kupovinu istog modela
Nikola
•
1.07.2023 00:44h zcqjslsj0499ksmSve si lepo napisao.Ko ima mozak, dosta mu je.
S23ultra
•
1.07.2023 03:00h 1glmqc4rb5tgh17Sta vi ocekujete da cete imati profi aparat na telefonu,kamera nije losa na ultri(ali najbolja na telefonu posle ajfona da se ne lazemo,mada i tu je mrtva trka) ali i to ce se popraviti vremenom kad izadje bolja tehnologija pa ce telefoni stici foto aparate vrhunske izrade.Jedino sto to su dobro odradili je taj 100X zum,mada i tu treba malo da se poradi na socivima na sledecim modelima ultre ali ok,ali zato baterija je vrh,snapdragon odradjen i optimizovan ove godine vrhunski,inace uredjaj vredi 1000 evrica mada ne vise po meni i to najskuplja verzija ali ok
Nikola
•
1.07.2023 03:24h w8786l1070n5mckKamera je blagi uzas.Ne zna se gde je mutnije više.Daj da se ne lažemo ovde više.Za toliki hajp,je kamera prosek.Kamera od 12 mpx pravi bolje slike od one od 200 ali i dalje mutne.Barerija ajd može da prodje,SD guta tu istu bateriju ali to je tako,dok se ne poradi bolje na tome.Ne vredi 1000 evrica.Vrh 800.Nema lazi,nema prevare.A kamere su najveca marketinška prevara na ovom telefonu,što je stvarno jadno.Slikao nocu,mutno je pa je mutno.Ko kaze suprotno,laže i sebe i ljude ovde.
D'artanj
•
1.07.2023 07:50h rsw2nnqpx306xgkJa ne znam kada cete da shvatite da MPX nema veze sa kvalitetom slike! MPX pravi vecu sliku ali ne kvalitetnu! A sto se ti kamre, kamera je kao i na svakom drugom telefonu! A vaše mišljenje i rasprava.. je cisto ispiranje mozga!
Nikola
•
1.07.2023 13:28h 7c337gm9yhlntwpA23 ultra,ne da ne znam sa podesim kameru nego se time bavim vec 8godina.Ova kamera je cist prosek i ništa više,svidjalo se to vama ili ne.Treba biti stvarno lud zaludjenik Samsunga pa da to ne vidiš.Snap jeste pun pogodak za Samsung ali jede bateriju ,mislim ok je obzirom na velicinu ekrana...Ok.Problem nije u meni,problem je u gomili uredjaja koje je Samsung izbacio..Priznali opet vi ili ne .Ima ljudi ovde koji su realno sve napisali i lepo vide mane,evidentne na ovom fonu.Nisam hejter,nego realan covek skroz.A kad spomenu Huawei,jeste,bolji je i to ne malo.A verovatno uskoro i u mojim rukama.Kakvo podesavanje kamera?Pro mod sam podesavao koristio i ok se neke slike izvuku,stock kamere su blagi uzas.Šum,zamucenje koliko hoces,ko to ne vidi,neka ide kod lekara na pregled.
Ms89
•
1.07.2023 15:03h pcq285qq0l0ddr1Huawei tata..to svako ko je imao neki premium model zna sta je Huawei. I kvalitet i kamere i punjenje i baterija...al dobro...ok je ultra i slažem se za kameru da je prosek..dobra je ali ne kao što pričaju.. ko zna da slika dosta mu i može da napravi brutalne slike..nema tu optiku kao Huawei ali je ok skroz... svakako je sve marketing trik i fore trule....al moze ime se dok mentalaci poput nas kupuju telefon za telefonom
Slash
•
1.07.2023 15:22h v8p6lc4kz5dd420@Ms89 Top odgovor,nema šta.Dok ima ovaca,bice i vune za šišnje.To ti je bukvalno prica za ovaj fon.Jeste premium izrada,ekran odlican,zvucnici isto,SD ko SD,a kamera cist marketing braco,cist.Kod Samsunga 80%marketing ostalo velika dostupnost,obecanje o azuriranjima koje bolje da nema kad su ovakvi,baterija drzi ok....I kad se sve svede,premium izgled,ekran i zvucnici i SD(kao,al ajde)
Nikola
•
1.07.2023 15:25h cy7z45kkrx9rqt7@Ms89,bez ljutnje,znam da slikam,aj da se ne ponavljam.Al daleko je ovo od brutalnih slika.Pogotovo glavni senzor,uzas.Nije hejtovanje ljudi,nego znanje,a ovo veze nema sa brutalnim slikama od ovih kamera.Cist m a r k e t i n g.
Petar85
•
1.07.2023 22:11h lwcjgmpcn0skrp2Huavei tata,e to je reklama na pogresnoj strani,isto s.anje drugo pakovanje,nista huavei nije bolji,kad je kinez napravio nesto dobro,jos se tehnologija nije usavrsila tako da je sve to isto smece bez kojeg se ne moze,svi kopiraju ajfon koji se nije pomerio od 6 serije,takodje sve isto ili slicno sa novijim cipovima i vecim ekranom,i opet ce ajfon pokrenuti neki novi tehnoloski potez koji ce ovi svi pokusati kopirati tako da mlacenju prazne slame i mobilnoj igri nema kraja...
Nenad
•
1.07.2023 23:21h n5ln6w1lk25k1w0Kamera,kamera,kamera.... Hoćete da slikate???? Što kupujete onda mobilni telefon. Kupite kameru i završili ste posao
Slash
•
2.07.2023 00:06h n40fklprfmk3hk5@Nenade,da je Sony na našem tržištu prisutan odmah bi ga kupio.To ti je kamera na kojoj je ugradjen fon.A zbog cega ti kupuješ mob,sem zbog telefoniranja naravno.Nije svakom ni kamera bitna,a ima nas kojima i jeste....
D'artanj
•
2.07.2023 06:30h yfjl9f1fhcw1vhcPa ako vam je bitna kamera zasto onda ne kupite foto aparat? Nego kupujete mobilne telefone sa kamerom pa posle trazite dlaku u jajetu a znate i sami da tu razliku Čovekovo oko ne moze da primeti. Kada bi ste sa bilo koga uredjaja te slike ubacili na Komp jednu pored druge' smem da se kladim da pojma ne bi ste imali koja je koja! Ja na primer kupujem telefon zbog dobre baterije,( moj slucaj svaki drugi dan punim) zbog dobrih performans, zbog mogućnosti kojih ima.. split screen, pop up view, DEX, Smart things, zbog modifikacije, menjanje thema launchera (nikada ti nije dosadno i stvar ukusa) i jos mnogo toga! I zelim da imam telefon koji mi u sekundi zavrsi posao! Ono kao, trebam neku adresu, prodavnicu, radnju, kafic, apoteku, doktora.... ja ukucam na net i za par sekundi je to vec tu sto ja trazim, a ne da mi očitava citavu vecnost. Sto bi rekli dram dram.. eto ga. Naravno takođe da ima dobar i kvalitetan zvuk u slusalici i mikrofonu, da BT i Wi-FI ne gube signal i da ne mozes dalje od 5m da ides. Kao sto sam imao prilike a i do skoro sa drugim brendovima, ne zelim da ih imenujem. Uživajte, kako ono kazu: videla zaba da se konji kuju pa i ona digla nogu. Tako i vi, videli kao da ima bolje pa se vama vase ne svidja, postujte to sto imate nije vam palo sa neba! A mozda i jeste?
Nenad
•
2.07.2023 08:50h 7zmwwpd8rfjm8dr@slash kupovina telefona je kompromis između cene- šta taj telefon pruža- i mojih zahteva. Meni treba veliki lep displej koji se vidi na suncu čak i kad je ekran umrljan od otisaka prstiju. Baterija koja će izdržati ceo dan sa min 6-6:30 sati SOT. Ako ne može to onda bar da ima punjač koji će ga napuniti za 45min od 0-100% Kameru koja će odraditi posao (ne tražim savršenstvo) Procesor koji je brz i koji će svaki zadatak odraditi i biti energetski što efikasniji. Te stvari su mi najbitnije. Hoćeš bolju kameru ok. Huawei ima bolju kameru ,ali meni to ništa ne znači jer nema Google podršku od koje sam zavisan. To da rade na ovakav ili onakav način ne pije kod mene vodu jer je to sve preko nekih emulatora koji jedan dan rade ,drugi ne. Imaš i Pixel telefone i imao sam sedmicu. Ekstra kamera, video mnogo dobar. Realne boje, ali baterija je prosto meni nedovoljna sa max 4h SOT. IPhone..... video perverzija i dalje najbolji, slike super za društvene mreže, baterija dobra, ali sve to pada u vodu zbog IOS koji je ograničen. Pogotovo što mnogo google aplikacija nije podržano za naš region. Pa onda pravi nalog u Floridi, pa ne možeš da registruješ karticu za plaćanje online, a o kostumizaciji neću ni da pričam. Tako kad sve saberem i oduzmem ovaj telefon meni pruža sve što mi je prioritet i više od toga,da cena je velika,ali ako će on meni odgovarati i raditi bar naredne 2-3 godine možda i više onda je to dobra investicija.
D'artanj
•
2.07.2023 09:26h 3hydvjh10g99j2jUpravo tako, dabome🤣 Slažem se 100%. I dodao bih jos da moja supruga ima Note9 malo vise od 4ipo godine. Telefon je zmaj.. radi bez ikakvih problema. Baterija posle tolikog vremena i dalje drzi celi dan ili ti oko 4,5 sati SOT-a.
Petar85
•
2.07.2023 10:38h 43vf73sbly7gywqAko idemo redosledom kvaliteta po meni ide IPHONE,SAMSUNG,HUAWEI,XIAOMI,neko voli touchwizz neko magicOS neko ios,mogu samo reci da nijedan ne vredi ni 800eura u najjacoj verziji,a dalje vidite koliko smo mi napaceno zaludjeni,prvo od sebe da podjem,imao od prosle godine u jesen s21 plus perfektan tel iako je imao exynos niti se grejao niti bagovao ali ja nisam bio zadovoljan,uzmem nov s23 obican doplatim 350e e sad nakon mesec dana nisam ni na to zadovoljan doplatim za ultru jos 370e,i tom ludilu nikad kraja,sta je falilo s21 plus nista,ali sad sam rekao do s27 ne menjam nista ako ne crkne pre toga,dosta je bilo bacati pare na sitna unapredjenja i ludilo,ko zna kakvo vreme dolazi
Slash
•
2.07.2023 13:35h 81l42rf8nqtx72y@Petar 85,Sve si rekao,odosmo svi u aut zbog ove tehnologije,nisu to mali novci za bacanje.@Nenade,vidi se da Hiawei nisi skoro koristio,al ajd da ne palamudim ovde,to sa google servisima je sada toilko smesno da je totalna glupost to navesti kao smetnju.Za sve ostalo sam pisao da se ne ponavljam.Kamera,kod ove kamere itekako ima mogucnosti za napredak,jer ili Samsung ne zna,ili nece....Lepo je @Milan gore sve napisao,pametnom dosta.
Nenad
•
2.07.2023 19:58h hrnmlqtztrd2jzw@Slash što onda ne menjaš telefon? Eno na oglasima ima Huawei p60 za 900€ ili zamena sa garancijom operatera.Samo isproban. Vidi možda bi se menjao za S23U, ili ga prodaj pa uzmi Huawei. Lepo tebi, nama jos lepše. A to sto pričaš o Sony da je to kamera u koju je ugrađen telefon mi govori koliko stvarno znaš. To što ti je neki youtuber odradio recenziju pa ti preneo njegove utiske nije uopšte merodavno. Verovatno si isto tako gledao recenziju za S23U pa si posle shvatio da to nije to. Sony 1V nisi video,nisi ga držao u ruci, a tek nisi opalio ni jednu sliku pa me interesuje na osnovu čega si došao do tog zaključka? Huawei nisam koristio od njihovog bana i veliki mi je rizik da ga koristim jer nema GMS. Korisnici su podeljeni oko toga kako google funkcioniše. Neki kažu loše, neki dobro, ali ja da dajem 900+€ da bi se proveravao kako sve to radi....neka hvala.
Slash
•
2.07.2023 22:38h 1s0x1b3t7d5mjx5@Pa eto vidiš,za Sony jesam gledao recenzije a i ne jednu,nego više njih koji su isto to rekli da je tel-kamera zapravo.Ultru imam pa nisam idiot da na osnovu recenzije o telefonu koji imam izgradim mišljenje,ne druze,druzim se ja sa telefonima baš mnogo dugo pa da mogu itekako da izgradim mišljenje o onome što koristim.Zadnji Huawei koji sam koristio bez google servisa je mate 40 pro i radi druze sve kako treba,sve je to sada optimizovano i na mnogo vecem nivou nego što je bilo kada su im roknuli zabranu.Tako da me ne bi bilo strah da dam novac za Huawei bez googla,to je vec smešna prica sada i strah bez razloga onih koji ga nisu koristili bez google servisa.Pa ti mi veruj ako hoces.Nisam video taj oglas za Huawei,ali cu da ga pogledam...Pa da vas spasim bede i svog prisustva ovde...Šta da radim,jkad ljudi vole da žive u lažima,takva nam je i drzava pa takav i narod.
Slash
•
2.07.2023 22:50h gzxllw2twt0cz7d@Nenade,a to što tebi govori koliko znam,pogresno ti govori.A stvarno bih voleo da mogu da vidim taj Sonijev tel,jer Sony volim još iz 80ih kada su pravili vrhunsku tehniku,uostalom kao i danas.
Viliman
•
30.06.2023 20:05h
7twq649mlf0mjhh
Ja koristim Shieldup zaštitnu foliju. Koristio ma Note 20 ultra,S22 ultra o sada na s23 ultra
N1Ph
•
30.06.2023 22:23h d62y7t52xq2ltjqI stiti folija ekran nakon pada da se ne razbije? To nesto kao outfiters iz soping centara...
Dejan
•
30.06.2023 17:23h
vlptyqhfsmpc493
Ja bih sacekao Samsung p1-pro, u EU se već nalazi i imao sam priliku da ga na kratko koristim, i ako sam ljubitelj iphone modela, trenutno 13 promax, ovaj Samsung me iznenadio
Bojan
•
28.06.2023 17:27h
npgl1t9bzmn530r
Vidim ovde polemike oko zastite ekrana... volim telefone i uvek uzmem neki flagship, uglavnom Samsung ili Oneplus (dok su jos bili konkurentni sada vise nisu). I sto se tice ekrana nikad ne stavljam nista, i zaista nisam nikada imao neke ogrebotine, pazim fon naravno... i svaki npsim po.god dana i prodam ga bukv kao da je nov, samo maska. A inace mi se 2x desilo da kad je pao neki fon bez maske pukne mi zadnji deo, to staklo, ekran nikad nije. Pu pu daleko bilo. Inace korisnik ove ultre, i to bas zadovoljan kotisnik :) po svim aspektima apsolutna preporuka za model
dr
•
28.06.2023 18:06h 2nwb0p9s9yz58nki sta je smisao menjaje telefona svaku godinu?
Nikola
•
28.06.2023 18:16h bsvkt1plm3hh507@Bojane,ja ne znam,jedino da si imao neko blindirano neprobojno staklo koje je specijalno za tebe pravljeno po narudzbini pa da nisi imao ni jednu ogrebotinu.Ajd,sad.Mislim mnogo je ovde talentovanih ljudi za pisanje bajki koliko vidim.
N1Ph
•
28.06.2023 19:37h tdzst81285sythtJa cuvam svaki telefon i telefone zadrzavam vise godina i nikada ni jedan lom telefona uvek staklo i maska... 3 godine imam xiaomi mi 9 koji i dalje dobro radi, ali kamera je krenula da zeza...Sada je jedini problem jer je zaobljen ekran i zale se mnogi da se odlepljuje i da na nekima ne radi otisak prsta. Pitanje je i da li neko ima iskustva sa skupim 'izdrzljivim' folijama iz soping centra? Uzeo sam spigen rugged armor masku pa bih ipak da zastitim i ekran
Igor
•
29.06.2023 07:55h xbh9x6k48999nslNajbolja maska ikada Samsung Protective Standing cover za S8, N9 seriju. Ovde nisam imao srece, odmah sam vratio Ghostek. Klizava maska, sira sa losim hvatom, plus sto je modelovana za prosli model, te je izuzetno napeta kada se stavi, a za ovaj fon se drzi ma 2mm plastike u donjem levom cosku. Odziv dugmica je nezadovoljavajuci. Dbrand je solidna maska, ne mrda, odlican odziv dugmica, grip jak, ali zbog abrazivne strukture posle nekog vremena smeta, kao da stalno odvrcete plasticni cep sa flase. Skin za taj model je uzas, obican papir i tesko ga je postaviti kako treba. Trrba da mi stigne Mous, pa javljam. Folije, stavio sam onu samoobnavljajucu, su OK, desava se da kada je toplo ostanu meki tragovi, ali se ispeglaju vremenom. Taktilno nije kao staklo, ali neka zastita mora da se ima. Otisak prsta meni zeza, ali to je jer uzimam Telefon iz razlicitih uglova u ruke, ko stalno koristi klasicno, ne bi trebalo da bude problema.
Urke
•
29.06.2023 12:40h h85pn36llrglb57Od zastite koristim maskicu Spigen liquid air a na ekranu foliju koja je od ivice do ivice i lepo je legna na zakrivljenom ekranu
zoran
•
30.06.2023 12:56h knw4ns7y1dlnt8y@☺N1Ph, spigen ima i zaštitu za ekran, a vala i za kamere. sad videh kod njih na sajtu.
Saska
•
28.06.2023 05:29h
4lwd304nng6f8yx
Postovanje,interesuje me vase misljenje Samsung s23ultra ilo Iphone 14promax?
Mladen
•
28.06.2023 09:03h fz0sb72mfvcnjlx@Saska - S23 Ultra definitivno, govorim iz perspektive korisnika oba navedena modela... Pozdrav.
M
•
28.06.2023 23:32h rb4qkrvjgdbyfg114PM
profumo
•
29.06.2023 05:02h nng8v8d9crwv36tsamo kratko,ultra i ove godine najbolji mob....svako dobro.....
Mm
•
29.06.2023 11:01h lnvlsqck8d61rmzS23 Ultra najbolji od svih...
Goran
•
27.06.2023 14:06h
p4d8c8hx100yrvq
Da li neko zna zašto mi se desava da kad gledam snimke nebitno na kojoj aplikaciji desava se i na you tibe i na facebook, izgubi se zvuk odjednom. Kad stisnem taster za pojačavanje onda se vrati zvuk. Tako je bilo i pre i posle apdejta,resetovao i opet isto.
N1Ph
•
26.06.2023 21:18h
q181bs55vc1p16n
Ljudi pustite vise update... Dajte da cujem misljenja sta koristite za zastitu ekrana...stakla, folije , silikonske maske ili na preklop ili je svima svejedno? : )
Mladen
•
26.06.2023 23:15h nlq05zk755ln76sKoristim staklo sa AliExpresa koje me kostalo ne vise od 250rsd po komadu i narucio sam dva, radi citac otiska prsta, nema vazduha izmedju stakla i ekrana niti odlepljivanja. A prethodno staklo kupio u Srbiji za 15€ neko zakrivljeno i citac otiska prsta nije radio i osetljivost ekrana bila je smanjena. Sada radi ko zmaj kao da ga nema preko ekrana. A zastitna maska mi je Nillkin prozirna.
Nikola
•
26.06.2023 23:43h cvn7n6yv6gkxdwb@Strahinja,ložiš se kao palidrvce. Pogledaj za koliko sada možes da nadješ s23 ultra, a imaš ih još i po 900 eur imgur.com
Nikola
•
26.06.2023 23:56h 4r95309zgmw007nimgur.com Evo i sa garancijom od 2 god
Mladen
•
27.06.2023 10:17h 7fyk0dwk50h4y64I ovo su polovni telefoni a ne novi, cemu ovi linkovi kada niko pametan ko ima iole mozga ne bi platio 900 eura i kupio uredjaj koji je koriscen ko zna kako, sigurno sa manjim ili vecim ostecenjima, izgreban, ovakav, onakav... A pritom ima i neku fabricku gresku verovatno pa skontao covek i zato ga i prodaje vec.
Nikola
•
27.06.2023 11:23h 40gn2klb780xszp@Mladene,covek ima dobre ocene,ima i jos sa garancijom od dve godine,odlicno ocuvani.A nisu stari mnogo.Nisu valjda svi sa fabrickim greskama na oglasima.Mislimmm.Ti linkovi su tu da bi se Strahinja i ljudi koji se ovako bez veze loze da cena nece da padne za dve god da mogu da vide da ce itekako pasti,kad vec sada jesu.A zamisli tel star dve god da ti neko trazi 1000 eur,sta mislis kako ce oni tada izgledati i koliko su onda korisceni kad sad vec tvrdis da su ko zna kako korisceni i sa fabrickom greskom.A?Mislim???
Slash
•
27.06.2023 11:25h jc5jyrhbv2cd00j@Mladene,vidim da se i ti slazes sa Strahinjinim konstatacijom.Pa da li bi bii lud da das 1000 eur posle dve god za ovaj tel?
Mladen
•
27.06.2023 11:33h zwfb8525gkr5ws1Brate, bice sigurno oko 1000€ za dve godine, a nikako ispod 900€, u to sam 10p% siguran, i ponavljam, NOV telefon a ne polovnjavi sa KP-a.
Slash
•
27.06.2023 11:46h jtkt60yl5bxxz9q@Mladene,tel koji stoji dve god i da je upakovan opet mu baterija stari dve god.Opet je covek naveo preko oglasa.Pasce mu cena to budi uveren.Jos i kad izadje s24 a za dve moguce i 25ultra pa ti vidi.
Mladen
•
27.06.2023 14:30h fzxk13bcwyys23dBrate, vratice Exynos, a cim to urade onda ce cena S23 seriji jos vise da poraste. A i preko oglasa ce cene biti visoke, ovo su sada pacenici koji prodaju samo da uzmu kes pa daj koliko das, nisu sami zaradili za telefon vec su ga dobili na ovaj ili onaj nacin da ne nabrajamo sada to jer je skroz suvisno i onda oni ne cene realno te telefone. Ali zato kada prodje malo vremena cene ce ite kako biti iste takve kakve su i sada za polovnjake a to je nista ispod 850-900€.
zoran
•
27.06.2023 15:19h jc0y5mk17lvqf5dne koristim zaštitu ekrana. zašto bih stavljao nešto od 3€ na ekran od 300€, sa silnom zaštitom od GG? jednostavno pazim kako koristim telefon i to je to.
Nikola
•
27.06.2023 16:40h 981r6jmxm1zr8gt@Zorane,ne daj Bože da slucanjo staviš mob u dzep sa kljucevima,videceš gg zastitu..
Strahinja
•
28.06.2023 05:58h tl9kqg377gcsmsj@Nikola Upravu si za zastitu,treba itekako,ja sam se presao pa to uradio (zaboravio) da su mi kljucevi u dzepu i naravno to mi se desilo...sva sreca pa je to ogrebotina od 3 mm pa nije vidljiva toliko osim meni na suncu...
Nikola
•
28.06.2023 13:08h fnmqxr2d1zd4gb9@Strahinja,zastita pod obavezno.Uopste nije tako otporan ekran na grebanje.
Strahinja
•
26.06.2023 19:54h
5yxp6g6m0q4hc3x
S23 u,ce za 2,3 god kostati preko oglasa 1000 evra...mozda i jace...nece njemu padati cena budite uvereni u to...evo pogledajte samo note20 ultra...telefon kosta sada 800 evra....a o ovome da ne pricamo...tako da uvek ce ovo biti premium telefon i retko kome tek tako lako dostupan...
Mladen
•
26.06.2023 23:11h lbx0867rc5gsggySlazem se sa tim, apsolutno istinito, nije vise Samsung sto je nekada bio tj.sro je bio do prosle godine, ove godine je sa SD 8 Gen 2 30% javi u GPU performance od iPhone 14 Pro Max a u CPU nekih 10-15% slabiji. Ovo je prava premium zver i ovo je nesto za sta treba izdvojiti poprilicnu svotu novca, a samim tim dugo ce drzati cenu jer je takav kakav jeste. Cela S23 serija je podignuta na Premium level u rangu iPhone-a i to mora i da se plati na kraju dana.
Vule
•
26.06.2023 23:24h 1sw53261mqfm4gzKrvlju :)
Nikola
•
26.06.2023 23:44h stqbm0bstpfxmgf@Strahinja,ložiš se kao palidrvce. Pogledaj za koliko sada možes da nadješ s23 ultra, a imaš ih još i po 900 eur imgur.com
Mladen
•
27.06.2023 10:14h b2sk93dlszfqb92Brate, ima ih, ali poenta je u tome da je ovde rec o novim telefonima koji se prodaju u zvanicnim radnjama sa pravom garancijom koja je ostvariva u Srbiji i u svetu uz fiskalni racun jer su ti telefoni legalno uvezeni u Srbiju preko zvanicnih uvoznika, a ne o telefonima koji kostaju 900€ kako kazes sa navodnom garancijom a uvezeni su ilegalno u Srbiju preko podzemnih kanala. Tako da @Nikola, moras da shvatis o cemu ovde pricamo i o kakvim telefonima se radi.
Vule
•
27.06.2023 13:26h 8vvnl7n471w1d6pUpdate prezivesmo, sad cena... :)
Slash
•
27.06.2023 14:02h 5m1wtmm9cqdvmm9@Urke,Armagedon stiže. 😁🤣😜
Slash
•
27.06.2023 14:47h wp4pfdq0dq2w895@Vule,Armagedon stiže...😁🤣
Strahinja
•
28.06.2023 05:55h m5fw53wmgpk8rxb@Nikola Ja se ne lozim samo pricam cinjenice...naravno podrazumevano da je full bude ocuvan za tih 2 godine...nisam mislio sa izlomljenim displejom i rezanjem pozadine...ali svakako videces da nece biti ispod 900 e...da ti neko proda a da je full fullova...ipak ne ovo snap drugacija vrsta nego prethodnici...samim tim i to povecava cenu...a o softveru necu ni da govorim...koji ce imati zakpre do 2028 god...
Mladen
•
28.06.2023 09:13h 4kzx47zt2js5sq1@Strahinja, upravo tako, ovo je telefon koji ne kosta malo i samim tim sve sto su ponudili sa njim je na premium nivou pa cak i ta nadogradnja OS-a do 2028.godine mu dodatno podize cenu. Mislim, mozemo pricati samo price, ali SD 8 Gen 2 i softverska nadogradnja samo su dovoljni razlozi za to, a gde je tu OneUI Samsungov koji kida i nema konkurenciju u android svetu, pa zatim tu je i ekran Samsungov koji kida konkurenciju na komade, gledati u Samsung Amoled ekran je pravo zadovoljstvo, zaista je tako, dok na ajfonu su isprane tj.nekako blede boje, nisu zivopisne kao na Samsungu i nemaju tu dubinu, ali zato je tu i ta premium cena, pa ko zeli i moze neka izvoli. Ali jedno je sigurno, ko jednom isproba Samsung S seriju taj se vise ne vraca na nesto prethodno sto nije Samsung niti prelazi ni na sta drugo... Samsung te kupi na prvu a to je ljubav na prvi pogled i za ceo zivot. 😄
Nikola
•
28.06.2023 13:13h 6my7p6n47b4dxgh@Mladene,nesto se slazem a nesto i ne.Ako azuriranja ne Sj ovaj tel sto nije da nije slucaj kod Samsunga sto se baterije tice.A kamere daleko da su od premijuma,i samim tim.cena koja ne opravdava sve sto su naveli da tel jeste,a u stvari nije.Ekran je daleko od otornog na grebanje.No,videcemo i sami.Ali mi sa azuriranjima ne ulivaju poverenje,uopšte
Nikola
•
28.06.2023 13:42h p6bbvlsr5x6byvw@Mladene,@Strahinja još nešto.Kod Samsunga je sve 80% ulozeno u reklamu a ostalo je najveca moguca dostupnost.A vremenom se pokaze vrlo dobro da je sve samo reklama,i ništa vise.Prevelika cena za ovaj tel.
Mladen
•
28.06.2023 13:43h wbd5tm9bnsfc3lfNijedan ekran nisam video koji je otporan na grebanje, imao sam i Huawei, i Xiaomi i iPhone, ali svaki se ogrebe kad tad manje ili vise... Za bateriju svi rade isto, posle godinu ipo dana nije to vise kako bi trebalo da bude, cak i Apple to isto radi svojim uredjajima. Ekran ima brutalan prikaz boja i generalno po meni no.1 u indistriji telefona. A kamera jedino nije no.1 ali je u Top 5. Moze to mnogo bolje ali nazalost ne prave je tako kako bi trebalo da bude, dok je po meni izuzetno primetno sa su slike slikane selfie kamerom ite kako ostrije i prijatnije za oko od zadnjih kamera, a ne znam sto je tako.
Nikol
•
28.06.2023 14:47h tg3f636q27qyf6v@Mladene,uzmi Honor 5 magic pro u ruke ili od nekoga koga znas da ga ima,pa mi se javi o prici sa ekranom koji je najbolji.Za grebanje sa ovakvom reklamom opet kazem,ne sme biti ogrebotine,pogotovo ne ovakve.Za bateriju isto tako brzo ne bi smela da ima drop,imam mate 40 pro sa kirin procesorom baterija drzi dva dana Tako daaaa
Mladen
•
28.06.2023 15:09h 9x9vt3lsgfct643Ne volim OLED a Honor Magic 5 ima raj OLED sa ispranim bojama kao i iPhone sto ima OLED. Zbog toga je sto se ekrana tice Samsung No.1 i tu nema dalje. A sto se tice Honora ne kazem da je los ali je po pitanju ekrana ipak ispod Samsunga, iako ga nisam probao jer znam kakav je tip ekrana OLED. A baterija se najsporije degradira na Xiaomi telefonimaalo cemo iskreno, oni su tu No.1 za mene, iako kinez sto se toga tice i posle 4 godine on ce izgurati lagano jedan dan umerenog koriscenja.
Nikola
•
28.06.2023 15:22h qbhvx787zk4nmnn@Tesko,taj ekran je ocenjen i proglasen za nabolji ekran na mob tel koji postoji .Ja ne videh nikakve isprane bohe,cak naprotiv.Samsung pravi odlicne ekrane za mob tel,tu je pored kineske BOE najbolji Tako da je licno mogu iz prve ruke i ono što sam gledao i uporedjivao Honorov ekran je baš bolji.Ako ne veruješ idi nadji nekog ko ga ima pa uporedite.Ovaj je trenutno NO 1,Samsung 3 godine nije menjao ekrane jer nije imao potrebe.E sad dolaze neke nove tehnologije koje uspostavljaju neke nove standarde.A ovaj ekran to jeste,provereno.
Mladen
•
28.06.2023 21:31h k3mvlds0q25wn5l@Nikola - Nemam gde da uporedim jer ne znam nikog ko ima Honor Magic 5, ali zato znam da nijedan OLED ne moze biti kao Samsung AMOLED ekran, ma sta god ti rekao, a i lepota je u ocima posmatraca...o ukusima ne vredi raspravljati... Ali ja i dalje ostajem pri tome da Samsung nema konkurenciju kada su ekrani u pitanju.
Nikola
•
29.06.2023 10:16h swt3p10db7vhqpg@Pa ok.Neznanje je blagoslov u nekim slucajevima.Sta reci,a ne zaplakati.No kako ti kažeš.
Mladen
•
29.06.2023 11:09h ldth67y75d42ccfNije neznanje @Nikola, vec ako tamo neki Peca ili neki Dxomark ko god oni bili, kazu uslovno da je najbolji, zasto bi mene uopste briga sta neko drugi kaze ? Trebas imati sopstveni stav prema stvarima, da se izgradis kao licnost... A to podrazumeva i sopstveno misljenje i stavove, a ne da se rukovodis tamo nekim virutelnim likovima sa interneta ma sta god oni bili i rekli... Imam sopstvene oci i mozak, i ako se meni najvise svidja AMOLED a OLED mi se ne svidja tu je kraj... A tebi ako se ne svidja S23 Ultra kao i AMOLED ekran na Samsungu zasto si onda uopste ovde ? Imas na ovom sajtu i stranicu za Honor Magic5 Pro pa idi tamo i hvali na sva usta njegov OLED ekran. Ja nemam nista protiv sto je tebi on najbolji ekran, ali istl tako meni je Samsungov AMOLED No.1 i OLED je u poredjenju sa njim inferioran po pitanju prikaza oversaturated boja i niko nije na tom levelu kao Samsung po tom pitanju.
Nikola
•
29.06.2023 12:33h mz7wm5dkl0dpq5v@Ja sam ti lepo i napisao da sam mišljenje izgradio na svom iskustvu,ljudi su samo potvrdili da je to tako.A daleko od toga da Samdung ima loš ekran,jer to nisam napisao.Medju prva tri jeste,a to što se nove tehnologije pojavljuju je sasvim normalna stvar,i ne može neko doveka da bude no 1.I opet ti kažem da taj ekran uopšte nije inferioran u odnosu na ovaj.Kad ti se bude pruzala prilika vidi pa sam o Proceni pa se javi onako nepristrasno.Niko nije rekao da mi se ne svidja ekran na ultru,ali opet ti kažem da ipak jeste bolji ovaj ekran,pa kad budeš video sam ces da proceniš.
Mladen
•
26.06.2023 09:34h
j484vnlsz1qgrxs
A1, konacno stigao junaki apdejt jutros tj.danas apdejtovao sam ga. Ne radi fluidnije kao sto kazu, radio je fluidnije pre ovog junskog apdejta ali radi brze nakon junskog apdejta, to se odeti u radu. Kamerom i dalje nisam zadovoljan, nisu je pokvarili ali nisu je ni popravili. Sve u svemu, ostaje da vidim kakva ce mi biti baterija i to je to.
Slash
•
26.06.2023 13:57h dkc5hr5k5gg30sz@Mladene,jer ti je azuriranje AWF1?
Mladen
•
26.06.2023 14:46h mzb6vcqj3kqst5wKako se to gleda brate @Slash, ne razumem se u to ponajbolje ?
Slash
•
26.06.2023 14:56h 16gtjhvhkdglv5pimgur.com Evo brate Mladene,pa pogledaj,imas dole kad skrolujes,pise..
Slash
•
26.06.2023 14:58h 1nmwvc6cgy41vtrimgur.com Evo ovde se gleda..
Mladen
•
26.06.2023 15:04h msrz3t00trwrtr9@Slash, hvala. AWF1 je, tako pise. Zasto pitas ?
Slash
•
26.06.2023 15:16h ywwdwv88pg4r4dy@Mladene,pitam zato sto su u SAD jutros pustili tu ispravljenu verziju,AWF3,posto ovu koju smo mi dobili nisu mogli da povuku i pustili je vec.A Ameri,Kanada,Kina,J Koreja i ne znam jos koje zemlje dobijaju ovu verziju u kojoj kako kazu nema bagova koji su primeceni u nasoj..Zbog toga pitam,rekoh da zbog toga nije kasnilo u A1.
Slash
•
26.06.2023 15:23h 8blgv4d3ls8cfgnimgur.com Ovako su Ameri dobili...A mozda ga mi dobijemo Jula meseca.
Mladen
•
26.06.2023 15:24h 4yy4nzj5lb298lvKod mene trenutno nema nista uocljivo od bagova. Doduse, radio sam do 14:30h i s toga ga nisam mogao ni koristiti previse, ali uocio bih da ima neceg krupnijeg a isto tako nisam primetio nijedan bag dosad. Mozda i nama ovde stigne AWF3 ko zna...
Slash
•
26.06.2023 15:29h 8xnfmxsjkf28v3w@Mladene,ok je druze,videces i sam ako nesto štuca za par dana...Hvala na odgovoru👍🙏
Strahinja
•
26.06.2023 19:49h 1pw60xz3cll4qgfAman bre ljudi kakvi bagovi...ja ne znam o cemu pricate...ja ne da nemam bagova nego je fluidnije nego ikada...videcemo samo baterija kako ce trajati...danas mi je bila 7,18 min do 13% sto mislim da je sasvim okej...na najvecoj rezoluciji i 120 hz
Grunf
•
26.06.2023 21:00h d4b72bhr16qj88mKo ima,ima,ko ih nema,nema.
Nikola
•
27.06.2023 07:27h qbxqd524bbpyhxbNe znam da li baguje ili je nesto drugo, kada radi you tube odjednom iskljuci zvuk. Pritisnem taster za pojacavanje i zvuk se vrati. I tako opet posle par min.