

Galaxy S24 FE 8GB, 128GB, 1x SIM2024
2024. godina
6.7" OLED 120Hz, 88% body
2400e, Android 14
RAM 8 GB, INT 128GB, EXT nema
⚡25W, 4700 mAh Neizmenjiva
3 kamere, max 50MP
Komentari
Nenad
•
7.03.2025 22:56h
v6ttwqvczv4n7bz
Imam S21 FE 6gb, da li vredi preci na ovaj S24 FE? Kamera mi je najvaznija.
X
•
9.03.2025 05:44h r9pylhrx4vz9ctqNormalno da da
Maša
•
6.03.2025 21:26h
bl8ym4nr5gkx9z9
Koja je razlika između S24 i S24 FE?
Okej, videla sam da piše Fan Edition, ali šta konkretno to predstavlja meni, kojoj telefon treba za instagram i za fotkanjee?🥰🤣
dejca
•
6.03.2025 22:56h 23w1ywzyf7yck6rExinos je isti, samo je molo kao usporen na fe.
D
•
7.03.2025 04:54h f853d6hvb8wn42qRazlika u velicini, fe je veci dosta,i normalno i baterija veca.. kamere iste procesor isti
LosmiBgd
•
3.03.2025 21:43h
xm3zrmtn5vlnqc1
Pošto vidim da ima pitanja vezano za ovaj telefon i mnogi se dvoume između ovog i nekih drugih telefona, evo ja da iznesem neke svoje utiske. Ekran je odličan. Mislio sam da će biti problem sa gustinom piksela (pošto ima manje od 390ppi, a ja sam prešao da iPhona koje je imao oko 460ppi), ali uopšte se ne primeti. Adaptivno osvežavanje ekrana radi super, sve je glatko. Automatic brightness radi fantastično, nijednom nisam morao da podešavam svetlinu ručno. Mislim da ima virtual proximity sensor, ali nisam imao problema sa paljenjem ekrana tokom poziva, samo sam primetio da se ekran isključuje malko kasnije u odnosu na modele koji imaju hardverski senzor. Vibracija je dobra. Haptic feedback (koji je meni izuzetno bitan) je baš kvalitetan, ali bi mogao biti za nijansu jači. Zvuk je dobar. Kamere su odlične, tačnije glavni modul je fenomenalan, ostali standardno dobri. Procesor bolji nego na regularnoj s24 seriji (manje se greje, a razlike u brzini u praktičnom radu nema). Očekivao sam malo duže trajanje baterije, ipak je trebalo da mu stave bar 5000mah, tačno mu nedostaje jedno 10% duže baterije. Neretko se desi da moram da ga dopunim bar desetak minuta predveče da bi izgurao dan (ali intenzivno koristim telefon, tako da će za normalnog korisnika biti ok). Još jedna mana je sporo punjenje. Takođe, ponekad se čini da je 8gb RAMa malo, kad se više aplikacija otvore pa se posle izvesnog vremena vratite na neku, mora da je restartuje. Od mana bih još istakao težinu telefona. Jeste i glomazan, ali ja sam navikao na velike telefone tako da mi to nije problem. Samo da je malo lakši i tanji. Sve u svemu, telefon koji ni u čemu nije najbolji, ali nema nijednu slabu tačku. Što bi se reklo-safe bet u svakom smislu i telefon na duže staze.
dejca
•
4.03.2025 00:17h 7zbh2rs71vpd0fdSZ mobile je rasturao s24 fe i ima fizički proximiti senzor, čovek ga pokazao. Ja mu pisao šta piše na areni a on meni, pa valjda si video šta sam izvadio iz telefona.
Saša
•
4.03.2025 14:04h 4kzgndbtk5h15fdKoliko upaljenog ekrana napraviš sati? Jesi na mobilnim podacima ili na wi-fi-u preko dana? Ja sam većinom na wi-fi-u ne koristim lokaciju nikakve aplikacije sve mi je većinom deinstalirano ili onemogućeno, koristim društvene mreže Facebook Instagram WhatsApp YouTube i fotkanje kamerom.. baš se razmišljam o ovom telefonu je l' imam a52 i tri godine evo kako ga imam još mi baterija izdrži čitav dan, inače telefon punim svaku noć na punjač mi ide tako mi je uvijek godinama, pa sam razmišljao a56 ali čak i o ovom modelu
LosmiBgd
•
4.03.2025 14:54h tlv5lm3qkcjl9mjPa sad sam pogledao, najviše je bilo oko 8 sati SOTa. A najmanje oko 6. Znaci prosek je negde oko 7, bar tako kazu podaci na telefonu u opcijama. Sve vreme su mi ukljuceni i wifi i mobilni podaci, otprike sam pola-pola vremenski. Ne sumnjam da ce A56 biti dobar uređaj, ali je ovaj ipak bolji.
Saša
•
4.03.2025 17:31h j8v4m55d27tbpx5A onda da..bio bi zadovoljan jer i ja dosta na tel pošto invalid al wifi sam većinom..ovaj moj ma podacima nema šanse sad da izvuče više od 5 tako da bilo bi meni to top..a fotkam okolo prirodu i sve kamera bolja sigurno dosta nego a Serija..hvala ti na info
Saša
•
4.03.2025 17:32h 1b1trs5zw5hncryTj možda i 4 sata kad sam vani svetlo jače i podaci...onda nema sta taj definitivno onda razmišljati uzet i hvala opet eto na info
Gox
•
3.03.2025 10:51h
mk4tf9b2txt3fsg
S24fe ili A56?
LosmiBgd
•
3.03.2025 11:42h dkgbbbdx7n6n39pS serija naravno.
wwww
•
3.03.2025 15:19h 6mnnmk94bjt1ljjS serija uvijek
Pera
•
8.04.2025 15:39h 2qryvnx4nnf54csEsara naravno
Saša
•
2.03.2025 14:13h
p3dz449yz57k58z
E ovako hajd neko ko se razumije jer izasao a56 a s24 fe ima dinamic amoled ekran..jel vidljiva razlika npr u ekranima izmedju a56 i s24fe i dali moze biti primetna razlika u kameri jer to dvoje me zajima kad budem odlucio sta uzeti...dobro i baterija hajd al mislim da na oba ce mi dan drzat jer punim svakako nocu svako veče bateriju koliko god mi ostalo jer evo tako i a52 tri godine i dalje baterija dan izdrzi mi iako naravno na knap vec
LosmiBgd
•
3.03.2025 11:43h m0421kpb7pcphkjVidljiva je razlika. I kamere su bolje na S24 FE. Baterija je bolja na A56. A56 ce uskoro biti u prodaji pance poceti da mu naglo pada cena. Tako da na strani A56 je baterija, laksi je, tanji je, bice uskoro jeftiniji.
Saša
•
3.03.2025 15:00h b1fl3vsq9qn3cgwHvala ti na odgovoru je l' se dvoumim između ta dva... Vidjeću koliko padne cijena a56 dok budem uzimao telefon i da li vrijedite razlike u parama u to vrijeme dati više za s24fe ili ići na a56
www
•
3.03.2025 15:18h bcn3wq3jkhlctg3ja sam se dosta dvoumio između a56 i s24 fe, i odlučio za s24 fe. Osim brzine punjenja sve je na strani S24 FE. Jednostavno, s serija je iznad a u svemu
Saša
•
3.03.2025 21:23h fx833j52q4jjnqw👌
Bane
•
26.02.2025 19:31h
xd6kfh5vkc815y7
Evo mog utiska o ovom modelu Samsung telefona S24 FE 8/256GB. Telefon je prosto rečeno model za narednih 5-7 godina korišćenja bez ijedne sumnje da će vas izneveriti. Imam ga već dva meseca, baterija vrh, 2 dana drndanja bez problema izdrži, kamere takodje u rangu Samsunga. Ima podršku AI za obradu fotografije (skidanje, dodavanje objekata, lica.....ma vrlo zanimljivo). Brz, stabilan, ima i masu što mi se posebno svidja da mi ne ispada iz ruke. Ima raznih modela sada na tržištu, ali ovaj će sigurno opravdati očekivanja i mladje a kamoli starije populacije. Ionako sada više ne menjamo telefone na 2 godine. Nijanse u kamerama i nekim glupostima zbog čega podižu cene 'novih' modela. Ma ocena je od mene čista 10ka. Srećna kupovina.
Nik
•
21.02.2025 01:31h
04npjg4b9rm8m1f
Cao, moze li mala pomoc oko izbora? Dvoumim se izmedju Samsung S24 FE i Honor 200 Pro..
Mox
•
23.02.2025 05:47h sx01mc05qq8m3dyMrtva trka. Samsung malo jeftiniji i vodonepropustan, bolji softver i ekran neznatno. Ipak bih njega uzeo. Honor nešto bolje kamere, naročito prednja je vrh, i baterija. Šta god uzmeš, extra izbor.
'''
•
23.02.2025 09:09h tp58pl92jbmyl5tHonor 200 Pro je ukupno bolji telefon, baterija/punjac, kamere, ekran... Uz to je i malo jeftiniji.
Nik
•
5.03.2025 16:26h lxjng7cg3b4zd5pHvala.
Milica
•
5.02.2025 17:12h
fvwy14s6fnshlpl
Zdravo, da li postoji razlika u kameri kod S24 FE i obicnog S24, narocito kada se slike i videi izbace na instragram?
Emerald
•
16.02.2025 13:02h qssh1qx0z3y30gdNe
S24
•
3.03.2025 00:13h 8hsy9043s9cqlypPostoje razlike. S24 fe je oslabljena verzija s24 u svakom smislu
Qex
•
4.03.2025 20:47h dwv7h5yphnjn3gsS24. Ovo nije tacno to je sve tu negde čak postoje neke stvari koje su bolje na s24fe😁.
Petar
•
5.03.2025 21:36h d956sfjb1k2grb3Ovo tvoje nije tacno :) Obican 24 ima victus 2 Fe ima + Obican ima dinamic lpto Fe ima samo dinamic Obican ima veci ppi Kamere si iste na oba Obican ima ultrasonic otisak FE optical S24 ima display port FE nema Obican 24 u svakom testu ima veci skor od FE (sto automatski znaci da je brzi) Obican 24 ima 23 minuta duzi SOT Sve su ovo podaci sa gsm arene Tako da prijatelju FE nema ama bas nista bolje od obicnog S24 :)
Raikonen
•
26.01.2025 19:27h
5lzj3ylzvqb9p55
Koliko izvucete upaljenog ekrana sa njime ko ima ako moze neko iskustvo napisat..razmatram ga
Hakinen
•
4.02.2025 15:41h pln8p8pfs7pzx8fSa ekranom 385ppi ne bi trebalo da bude problema oko trajanja baterije. S24U sa preko 500ppi i jačim osvetljenjem drži bateriju solidno.
Nidza
•
18.02.2025 10:11h 6984k3d1nrq5pl0Oko 5,5 sati.Meni jedino smeta sto se sporije puni
boksa
•
23.02.2025 09:11h mttgkwb3m30z987Exynos je jednostavno mnogo los, baterija uzas i sporo se puni, mogu da stave i ekran sa 200ppi opet ne moze da izvuce ni 6h SoT. Placene recenzje me ne zanimaju, u praksi je ovo jako lose.
saNsung
•
22.01.2025 21:31h
t10x6pfmbd92042
ovaj fon ili a55 za prelaz sa matorog a71? pozz
'''
•
22.01.2025 23:19h c52tnkwjwzvh52rHonor 200 Pro
X
•
26.01.2025 11:08h qkvf78f2nb9n67gPa ovaj..ako između ta dva
Mox
•
23.02.2025 05:53h phpg777gzd4fq7xA55 se ne može porediti sa S klasom, ali je jeftiniji i sasvim zaokružen telefon. Ima ga moj kolega. Save šljaka lepo i bolja je baterija nego na mom iz S klase. Vrlo jeftin za svoj kvalitet. Pouzdan i nije mačka u džaku, kao neki kineski.
Verica
•
22.01.2025 08:31h
401l34tbskw4rl7
Telefon kupljen u novembru u mts-u. Bateriju punim u preporučenom režimu do 80%. Ali mnogo brzo troši čak i kad ne koristim previše. Punim ga dva puta dnevno što mi je nenormalno za novi telefen. Da li neko ima ideju šta može biti, saveti, iskustva?
Pedja
•
22.01.2025 08:37h wl92xxqrrp48s48Kojim punjačem puniš i da li si pogledao u sekciji za bateriju šta je najviše troši? Takođe za početak podesi da ti telefon ne koristi 5g, već 4g mrežu.
Verica
•
22.01.2025 08:52h s5fyqx83fbv773rPunjač od 15w samsungov od prošlog fona S20Fe, ne koristim 5G.
Verica
•
22.01.2025 08:55h vj48hlh7pp51sr2Najviše potrošnje na twitteru i hromu.
D
•
22.01.2025 14:12h 89vyym2dmxt7nq8Nek bude azurirano sve..i aplikacije i softver.. I pusti ga da puni do 100odsto
Darko
•
25.01.2025 11:03h 5d6fjy7rf2sd0ssVerice, moraš da imaš punjač od 25w. Kod mene je uvek mrežni režim 5g i zadovoljan sam baterijom (naravno da to sve zavisi i od načina korišćenja telefona u toku dana).
Mox
•
23.02.2025 05:55h kr9sj4lmzgbplq3Baterija bi trebalo da bude extra. Stavi 4g i uštedu baterije uključi. Kad ti nije potrebno, drži isključenu lokaciju i blutut.
Au
•
20.01.2025 00:44h
1s0nkv2ddrzb1ws
Rezolucija ekrana na 6.7 inca i gustina pixela od samo 385 je smejurija.
Miks
•
22.01.2025 08:51h 3qqlcqc344vmb3dNije bitno koliko ima piksela , nego kakav je ekran , ko bas mnogo koristi telefon samsung ekrani su uzasni , mnogo zamaraju oci
Hudovic
•
25.01.2025 21:46h rjfgnb965yg4gq3koji mobilni imaju ekrane da ne zamaraju oči, cenovni rang 200 do 300e,
Q
•
3.02.2025 23:37h q95sd0fv9grl2dt@Hudovic, modeli sa LCD ekranima.
Lipe
•
4.02.2025 15:47h kmftqx8b46vfqp2Skoro svi jači kinezi imaju mnogo bolji PWM dimming i veću gustinu piksela, lepše boje. Ovo ne sme da bude ekran za uređaj ove klase. Gustina piksela nije presudna ali jeste bitna i ispod 400ppi se retko viđa na telefonima iznad 500e.
singer
•
14.02.2025 09:58h t0dggnmk18drc45TCL 50 NxtPaper poseduje matirani ekran sa "papirnim" izgledom, što smanjuje odsjaj i refleksiju svetlosti, pružajući prijatnije iskustvo čitanja u različitim uslovima osvetljenja.
Perudin
•
17.01.2025 02:21h
ttmx8n1dddy8knf
Da li se nekom desavalo da telefon puni neko vreme bateriju normalno a onda od jednom od 15 do 100 posto puni po 2ipo sata ...nebitno dal c to c ili usb-c i pokusaje raznih youtube trikova da se to ispravi ? Jedan serviser mi rece citava 24 serija desava se da " zakaci " taj bag il kako ga nazvati. Sad sta jw tu istina ....neznam . Jel imao neko slicna iskustva ?
dejca
•
18.01.2025 23:43h s0try5t3v5lkgqnNema kod mog fe taj problem sa punjenjem. Svako veče ga punim do 90-95%.
Saša
•
13.01.2025 16:37h
91ngsmq31crvk7s
Ovaj ili pixel 8a
boki
•
18.01.2025 12:48h xlxk8zjwb6xnyxzPixel 8 (bez a)
Neno
•
4.01.2025 11:14h
cgc65brm7d3v9cz
Pozdrav svima i srećna Nova!
Hoću da menjam mob imam A34 zadovoljan sam svime sem kamerama,noću neupotrebljiva! Dvoumim se između H200 pro i S24FE !??
Gledam na oglaima mogu se naći oba nova za oko 460E.
Bitna mi je kamera,baterija,da li je neko imao,koristio oba pa da me savetuje!? Razmišljao sam i o pixelu 8a,tu je cenom,al je mali a čujem da mogu imati problema sa wifi,signalom...
D
•
4.01.2025 13:08h lqxzc7cm0fs2391S24fe
dejca
•
4.01.2025 23:08h yqkvklbp3lpqg8sI jedan i drugi imaju svoje prednosti. Ne znam šta si do sada koristio, ja sam isprobao puno kineskih modela i softverom nisam bio zadovoljan i sada sam do šansu Samsungu s24fe da vidim kako će se on pokazati nakon dve godine. Brojke na testovima idu u korist ovog telefona.
zZz
•
11.01.2025 20:44h n7rpr59fkvd8sh9H200 Pro. Nedopustivo je 8GB RAM-a u 2025-oj kada AI postaje standard, kao ni izbledeli ekran sa 385ppi. Ovo ne sme da kosta vise od 400e. Nikako 200e vise za ovo u odnosu na H200 Pro, ne vredi ni evro vise.
Kiza
•
12.01.2025 05:27h m4r1rmbzdptn15hMotorola Edge 50 Neo kosta 280e i nije nista losiji telefon u odnosu na ovu precenjenu igracku od 600+ evradi. Cak ima mnogo lepsi ekran i bolji dizajn. Pazite sta kupujete, ne bacajte pare.
Boza
•
4.02.2025 14:11h wgx4hpntx23sfjwUpdate dolazi kad se sete posle godinu-dve dana
sale
•
9.02.2025 13:28h 74wgpy4ctcrrfq0imam edge 40 pro vec godinu ipo,kamere solidne ekran top 165 herca,punjac 125w.nemoram ni da ga punim preko noci bude na 10 posto ustanem stavim na punjac umijem se operem zube skuvam kafu i on na 100%.dizajn prelep.u odnosu na svaki samsung do s serije kida sve.a update juce bio za januar a sad je 9 februar kad izadje nov android zakasni spram drugih tekefina 10-15 dana.sto mi i nije neki minus posto je razkika nista.Ali samo edge serija ostalo nize klase je smece zivo.Da i zvucnici su odlicni.Jedino meni smeta motoroline geste i neje fore ali se iskkjuci i cao imas obican android kao na pikselu.A sad moze na ovom sajtu ispod 350 e.
Nikola
•
4.01.2025 10:16h
6298x4mjwp54s44
Ila li neko, da je kupio telefon u promo periodu?Da je dobio narukvicu i slušalice?Meni još ništa nije stiglo...
dejca
•
4.01.2025 23:02h l80spr1lx1tgs3jNije još ni meni, dobro ja sam se prijavio nekoliko dana pred kraj te akcije i očekujem ih tek u drugoj polovini januara.
Ivan
•
30.12.2024 17:11h
d1kvpdvylln8t4c
Potrebna pomoć.
Da li uzeti nov s24 fe ili s22 ultra polovan .
Velike muke imam da se odlučim.
LosmiBgd
•
30.12.2024 18:11h rgv6r774z6w3mn1Naravno S24 fe. Em je nov, em je bolji. Da je u pitanju nov S23 Ultra, onda bih glasao za njega.
Ivan
•
31.12.2024 16:52h pz37x6wjcm4wt0lPa jedino što je nov inače po svemu je 22 ultra bolji
mora zmaj
•
3.01.2025 08:47h x31plgp2p7q10vfNijedan, uzmi S23/23+.
Nelson 021
•
28.12.2024 16:27h
cnmd13f9bhg7mst
Ovo bi nekada bila ukinuta A7x serija. Taman neštio izmedju A55 i S24. Galaxy A75, hmmm, ali ko bi onda kupio ovaj telefon, vecina bi doplatila za S seriju. Ma znaju u Samsungu sta rade, budite bez brige. ;)
dejca
•
30.12.2024 23:49h m8f5qk014tjryqxNaravno da znaju, s24 fe model su izdali skoro na kraju aktuelne s24 serije. Da je izašo kad i s24 i s24+ ta dva modela bi imala mnogo manju prodaju jer bi s24 fe odvuko puno kupaca.
Zoran
•
4.01.2025 17:47h 86h85hx82wjw6m1Evo već par godina imam utisak da se FE lansira da bi pojačao prodaju S serije.
Jovana
•
24.12.2024 18:19h
q74zrp8d5452l6j
S24fe, iphone 15 plus ili 14 pro max.. Bitno mi je da je baterija dobra,kamera,memorija.Ne bih polovni uredjaj jer kupujem za naredne 3-4 godine
Giska
•
24.12.2024 19:04h gpknf5zygz2nk1nAko ne bi polovan,onda ne znam sta ce ti 14 Pro max u izboru,jer on nov vise ne postoji. A sve ostalo,pa zavisi sta si do sad koristila. 15 Plus i njegova cena,pa jos 60hz ekran... U 2024god. Ja ne bi,ali izbor je tvoj. Skoro pa dva S24 Fe modela mozes za te pare. 😁
Alex
•
25.12.2024 00:13h q22k3w76hsfdyq8Ali su baterija I kamera,kao I rad na duze staze sigurno na strani ajfona.
Giska
•
25.12.2024 12:26h syq8pw010l6lr87Baterija mozda. Kamera,ne bi rekao. Ako mislis na obicni model iPhona 15 Plus. A Samsung ima i 3x socivo,tako da je i tu u prednosti. Ne sporim ja da je iPhone 15 Plus odlican telefon,kompletan. Ali za tu cifru stvarno je tesko oprostiti 60hz ekran,koliko god da su animacije na iOS-u odlicne,ipak se ta razlika primeti. Onaj ko je navikao na to,ok,postujem. Ali ako je neko koristio 120hz,pa se vratio na 60hz,tesko da ne vidi razliku.
Marko
•
28.12.2024 16:43h gp4spgrk7mmgg2hSlažem se što se ekrana i 60hz tiče. Ali kada je kamera u pitanju ,Samsung je loš i kraj. Dobar je da se slikaju pejzaži i osobe ili stvari koje miruju i to po danu. U uslovima lošijeg osvetljenja Samsung je iza konkurencije. Takođe ko često slika decu koja su često u pokretu, 9 od 10 slika biće loše,da ne kažem neupotrebljive.
Giska
•
28.12.2024 18:45h w5w55c8v5gd46p3Slazem se i ja donekle sa tobom po pitanju Samsung kamere i subjekta u pokretu. Ali opet tu je Samsungova aplikacija Camera Assistant,koja se integrise u kamera aplikaciju,i pomocu nje namestis brzinu okidanja,sto donekle pomogne kod takvih slikanja. Sva ova polemika je kome se vise sta svidja. Dva razlicita sistema. Nemam nista protiv iPhone,ali da budemo realni,sve da je i bolji pomenuti 15 Plus (a nije),da li je bas bolji za 300+ e i vise? Ne bih rekao. Tacno je Samsung znao sta radi sa ovim modelom i gde ga i u koje vreme smesta.
Marko
•
28.12.2024 22:05h 2ggphcv38022k07Instalirana pomenuta aplikacija na S24 standardnom modelu i sve podešeno do maksimuma ,ali džabe, pomoglo je možda za nijansu, ali to je nedovoljno za telefon iz tog cenovnog ranga. Recimo Honor 200 pro ima neuporedivo bržu kameru sa mnoštvom detalja u noćnim uslovima fotografisanja.
X oks
•
3.01.2025 09:05h pbfvb2rr2vbtt7m@ Marko; Samsung se ne kupuje zbog glavne kamere. To je trebalo da znas pre kupovine. Hardverski su mozda i najjaci telefoni uz Xiaomi, i svi koji uzimaju Samsung su naucili da zive sa nesto sporijom glavnom kamerom. Prihvatis to i koristis samsung opusteno ili predji na Iphone ili nekog top kineza. Svaki brend ima neku boljku ali samsung korisnici su generalno zadovoljni stanjem stvari i nema sta da se zalis. Mozda nekom i nije bitno da slika osobe u pokretu i nocu, kupice samsung bez razmisljanja jer mu odgovaraju neke druge stavke. Sve je to normalno. Pre kupovine proveris malo bolje sta ti odgovara i sta zelis i posle nema zalbi. Ne postoji savrsen telefon.
Marko
•
3.01.2025 11:16h qj9tpsl5rmf6gpt@Xoks E pa vidiš jednu stvar, taj Samsung onda ne bi trebalo da prodaje telefon po ceni po kojoj ga prodaje, ako na njemu nije sve 9.9/10, ili u suprotnom ne bi trebalo da S seriju svrstava u najvišu klasu. I da, isto važi i za Ultra modele, da ne kaže neko pa kupi Ultru onda ako ti je do kamere, jer je i kod njega kamera jednako spora.
Nenad
•
5.01.2025 12:47h x6njxyl641dldl3Samsung ima pravo da prodaje svoje telefone po ceni koju oni odrede i prodaju uspesno
Georg
•
24.12.2024 06:04h
kx0r4cmnd4nn8kg
Razmišljam da kupim ovaj tel, trenutno koristim s20fe ali odbija me ekran. Čini mi se da s20fe ima lepše boje i ekran od s24fe? Pogledao sam izložbeni primerak i boje su nekako svetlije, da ne kažem bledunjave u odnosu na s20fe sa istim podešavanjima. Ne stiče se utisak da je to samsung ekran po kojem su se ranije samsung modeli mogli prepoznati. Ne znam da li je tako namerno uradjeno kako bi se manje zamarale oči ili je jednostavno kvalitet ekrana loš?
Igor
•
24.12.2024 11:21h jndnbtwv1h54t29Koliko sam negde procitao,Samsung je od S24 serije,i od A55 modela promenio nacin prikaza boja. Vise nisu tako jako zasicene i nerealne boje,vec su vise realne (to im je bila kritika koju su masivno dobijali svuda u svetu). Razumem tvoju naviku za takvim ekranom i bojama,i sam sam bio u problemu,ali sada sa A55 modelom sam se jako brzo navikao,i deluje mi bas kako i treba da bude. U opcijama ekrana svakako imas da podesis zasicenost boja,pa se moze dobiti priblizno slicna zasicenost kao na starijim modelima.
zoran
•
26.12.2024 10:02h 8p2gq5cy2bp4z1nda da, vidim ja da su na Natural malo isprane. stavih na Vivid, nakon x godina, i ne vidim bitnu razliku.
Igor
•
26.12.2024 18:07h 2ptm0qrlgc2zwzjAko je i to malo,imas i dodatno podesavanje tu na istom mestu,dole na dnu,napredna podesavanja,pa zivopisnost. Slajder do kraja i skoro pa se vrati kao sto su bili raniji ekrani kod Samsunga.
boki
•
22.01.2025 23:25h tx1yvnzb066p5gn Ne pomažu nikakvi slajderi, ekran na ovom telefonu je jednostavno loš, Motorola od 200e ima bolji ekran.
Mlakii
•
1.03.2025 15:42h fg9xrqdfkgnth3fSlazem se potpuno😉
Dr
•
23.12.2024 13:15h
0tqv73rrqj56xds
Imao sam S24 ultra, nisam mogao da se naviknem na velicinu telefona, pa sam ga prodao posle nekoliko dana. Odlucio sam se da uzmem ovaj FE umesto S24 plus, i sacuvam 200e...
Nisam pogresio, osim malo vecih ivica oko ekrana ne postoji razlog zasto bi neko kupio S24 plus, i ne vidim cemu hejt za ovaj model.
Imate vrhunski procesor (slabiji za 5%, sto je smesno komentarisati), vrhunske kamere kao S24, vrhunski displej, dobru bateriju.
Ne znam sta ljudi vise zele od telefona?
I zasto ovaj telefon navidno ne vredi preko 400e? Ja mislim da vredi mnogo vise nego za koliko se prodaje.
Milan
•
23.12.2024 21:07h 0hlpwvg3396pvcgS24i24plus bolji ekran i to dosta to mu je najveca mana sve ostalo je ok.Kome nisu bitne kamere moze i A55 bolja baterija,micro sd,i lepsi ekran i duplo jeftiniji.
Igor
•
23.12.2024 21:27h s8tzmd4kl61rhp0Milane,da li bi mogao da pojasnis ovo oko ekrana? U kom smislu je lepsi ekran na A55 u odnosu na ovaj S24 Fe?
dejca
•
23.12.2024 23:21h 7yxnqrp5bd21mvdMilane taj boljitak minimalni kod s24 i s24 plus možda i postoji ali slučajni prolaznik to sigurno neće ni primetiti. S24 fe je zato i namerno se ovoliko kasno pojavio u odnosu na ostale telefone iz serije s24. Da je izašo uporedo kad i ostali modeli s24 fe bi bio i najviše prodavan model. A i mene zanima kako to može biti bolji ekran kod A55.
Milan
•
24.12.2024 13:36h z096jc9drqgk622Mislio sam da je subjektivni utisak ali i strani recenzenti kazu da pixel ima najbolje ekran a da su u nekoj srednjoj klasi i H200 pro i A55 bolji od FEa.
Igor
•
24.12.2024 15:22h wgzlq41zssydgmhPo nekoj logici stvari Super Amoled (A55) ne moze biti bolji od Dynamic Amoled 2X (S24 Fe). Ja koristim A55 i stvarno ima odlican ekran,i dobro osvetljen,i u kratkom poredjenju sa izlozenim S24 fe modelom,primeti se mala razlika u korist Fe modela,ali bas minimalna. Sad,na direktnom suncu i napolju,ne znam kolika je razlika. A Google Pixel ima dobre ekrane samo na Pro seriji,ali i oni su Samsungovi ekrani. Na obicnim modelima su Pixelovi ekrani daleko ispod klase kojoj pripadaju. Imao sam 6,7a i 7. Ocajni su.
joca
•
29.12.2024 09:27h jhj02v2j653tgdropisao sam kod s10 plus , pa ću i ovde . pre neki dan ćerka i ja smo pustali klipove na a35 , s10plus i iph16 . s10 iz 2019. ima najbolji prikaz 😀
Igor
•
29.12.2024 13:32h 3bgqv0tdkhd3cggDaleko je to od najboljeg prikaza,a jos dalje od realnog prilaza. Pre ce biti najdrecaviji prikaz. Najbolji,tesko. Pogledajte te snimke i na velikom monitoru,tv-u,i sve ce ti se samo kazati. Nista licno,da se ne uvredis. Takvi su im ekrani bili tada u modi.
Note 10+
•
12.01.2025 09:08h p1qrwg1ccwym2fxNije problem tip ekrana, ovaj ekran je otporan i jak, ali je izbledeo i ima jako malu gustinu piksela. Ne mora svaki telefon da ima 500ppi kao neki flagship telefoni, ali ne postoji opravdanje za manje od 400ppi na telefonima preko 500e. Uzmeš telefon od 250e sa 446ppi i staviš pored ovog sa 385ppi i smoriš se kada skontaš da je oštrina bolja na tri puta jeftinijem telefonu. S24+ hajde da kažemo da ima realan prikaz, nije drečav, ali ovaj FE je prosto izbledeo, isprane boje, depresivno za gledanje, nikakva podešavanja ne pomažu. Na ovom telefonu samo je CPU adekvatan za ovaj cenovni rang, sve ostalo je na nivou duplo jeftinijih telefona. Ipak je bolje uzeti S23 ili S24+, u zavisnosti od budžeta, ovaj FE nit smrdi nit miriše, nebitan telefon, a uopšte nije jeftin.
MM
•
14.12.2024 13:32h
q6b87s9pf9cg9s0
Prodavci kao da su se dogovorili, sad ga odjednom nema niko nanstanju? A uskoro izlazi 25serija. 🤔
IP
•
14.12.2024 23:36h 9s1rdydsfqq9mwpKod nas u NS na oglasima ga ima u izobilju i niko ga ne kupuje,jer su prodavci alavi,pa drze cenu za 128gb verziju kao u Bg za 256gb.
K
•
16.12.2024 04:36h tmxq7kl55d2l4xtOvo i ne treba niko da kupuje dok ne padne na realnih 400e. Za 500-600e se mogu uzeti mnogo bolji telefoni, pa oni nek se dogovaraju koliko hoce. Samo strpljivo i pametno, neka alavi prodavci razmisljaju posle zasto slabo ide prodaja.
Danac
•
17.12.2024 14:09h 0b7tvbcqlg94g9p400e plafon
...
•
17.12.2024 15:54h pdk5910jv2w4h88Apsolutno, mada, sada je vec i 400e pitanje da li se isplati, pred poplavu novih modela.
Qex
•
17.12.2024 18:02h 8w7vlwlfhrw187xKoji je to "bolji" telefon za 500e?
dejca
•
18.12.2024 07:23h 2fpb69l2b3bsglpNi jedan kinez od 500e. ne može mu prići. Imao sam ih od nekoliko kineskih brendova i svi nakon dve godine kreću sa sitnim softverskim zastojima. Džabe im brojke u specifikacijama kad one ništa ne govore.
Vuk
•
19.12.2024 01:49h 63rxykz780fkm7rJa ga prodao posle mesec dana i kupio Xiaomi 14. Telefon ubica. Pre njih sam imao iphone 15 pro max. Samo placate nalepnice a manje vise sve je isto. Xiaomi ima snapdragon 8 gen3 i ubija kako radi.Fotke savrsene, dimenzija za svaku ruku. Lep i fluidan a kosta duplo manje od iphoneta. Samsung 24fe je klasa ispod, o njemu ne zelim ni da pisem
dejca
•
19.12.2024 23:06h ckjdq9589l5ltzxVidećeš kako će xiaomi da ti radi nakon dve godine, imao sam njih puno i hvala više nikad.
Ludost
•
20.12.2024 18:14h ypxrxvy4xndwkp7Predjes sa Ajfon 15 pro max na Saomi 14. Svasta
siki
•
21.12.2024 12:08h ty70sgwjt4fk6tpKao sto kaze Vuk, Xiaomi 14 je klasa iznad 24FE i naravno da moze sa se poredi sa 15 pro max, cak je i bolji u mnogim karakteristikama. Njegova konkurencija je punokrvni S24/24+, FE nema sta da traži u toj priči. Ovom su najjača konkurencija 14T Pro i H200 Pro... Kinezi su sve bolji i ispeglaniji, brend nalepnica više ne igra ulogu kao pre. Moraće Samsung da se uozbilji ili ga čeka sudbina LG-a ili Nokie. Softver sve gori, srednja klasa vec za 2-3 godine zastari, baguje, koči... Dok bolji kinezi rade odlično i posle 3-4 godine. To je realnost, a što se nekima ne svidja je druga priča. Dužina podrške tu ne igra nikakvu ulogu, čist marketing, niko telefone srednje klase ne koristi više od 3-4 godine...
Qex
•
21.12.2024 18:37h 2htm7t8bs2yyrcnXiaomi je ok sto se tice softvera i finkcionalnosti a ostali za sada ne mogu da primirisu samsungu ni po stabilnosti ni po funkcionalnosti. Honor i motorola su klasa ispod.
dejca
•
22.12.2024 07:25h jspr9dpdzxfgt9bIli sam ja baksuz ili vi niste koristili kineske telefone. Pa svaki kineski telefon koji sam koristio je nakon 2 godine počinjao sa softverskim sitnim problemima. Zadnji telefon je bio nord 2, bio plaćen 480e. pa sam posle dve godine i 8 meseci morao i njega nerado da zamenim. Videću kako ću proći sa ovim s24 fe. Xiaomi 14 serija je neralno skupa, to pa nikad ne bih kupio, a sitnih softverskih problema imaju u startu, pogledajte yubtube recenzije.
Qex
•
22.12.2024 07:56h 4n93w4mrv8v7wrcdejca@ Apsolutno se slazem, za mene je sto se toga tice one ui broj 1 (za sada), i google pixel koji nije zastupljen kod nas.
Dušan
•
27.12.2024 19:08h plgfxqm7yl4pb5lJa sam dao iPhone 14 128gb bh78% i 150e za nov S24FE a imam Xiaomi 12 koji koristim isto kao i sto sam iPhone od kako se pojavio, samo tek sad vidim da sam napravio grešku koja će me koštati oko par stotina € dok ne prodam ovaj S24FE i uzmem ili 16icu ili S25 sad kad se pojavi, jer nisam pogledao za S24FE punjenje da je na 25w jel u 2025toj nije humano da se tel od 550e puni sat ipo a uzeo sam ga da mi bude primarni i zbog punjenja sam ga stavio kao sekundarni a Xiaomi 12 kao primarni... Ako nekom hoće moj pomoćni 24fe a ima Xiaomi 14-14ultra ili 14pro+ nek se javne
dejca
•
28.12.2024 07:42h 31sxb26f3pnpwgnDa ima takvo punjenje to se zna, ja ga stavim uveče na punjač i dok malo prelistam internet on se sa oko 50% baterije se napuni na oko 85%, punjač iz lidla brzo napuni i idemo na spavanje. Meni odlično.
Milan
•
5.12.2024 05:51h
klyyr4c72xz39k0
Solidan telefon obican S24 jedino ima lepsi ekran,bolji dizajn,baterija slicna,kamere slicne,video isti,za nijansu slabiji procesor,veci ekran kome je to bitno,bolji zvuk.Za 500,550 evra je ok.S24 plus je svakako bolji ali dosta skuplji.
info
•
6.12.2024 12:54h cj8srpm8zgl1x2pnanoreview.net Pa sad sami zakljucite da li se isplati uopste davati lovu sa obican s24 ili, jos gore, za s24+
Sssa
•
25.01.2025 18:07h l67q65qzkqgcq5qUporedjujuci u prodavnici ovaj sa drugim telefonima prikaz lika na jednom videu mogu sa svojom sigurnoscu da kaze da ovaj ekran prikazuje lice kao da je 3d.ima dubinu. Vrh
Aleksa
•
4.12.2024 20:25h
hn0dn8bgcyfznz4
da li je velika mana posto s24 fe ima samo 8 gb RAM-a?
...
•
6.12.2024 12:52h stl9p4zknj386qpIskreno, to mu je jedina mana... koliko ce se to odraziti, po pitanju dnevne upotrebe kroz godinu- dve, ne znam- verujem da ne mnogo, osim u slucajevima istovremenog koriscenja vise aplikacija, potpomognutih AI.
dejca
•
6.12.2024 23:33h rsh0v6lff2sz0q1Sada su procesori drugačiji nego ranije i za rad im i nije potrebna velika memorija, manju memoriju koji ima ovaj telefon se vidi kada se otvori puno aplikacija i on sam neke zatvori. To se najbolje vidi na testu S24 fe vs S24+. rad i brzinu imaju skroz istu samo što plus model ostavi u pozadini aplikacije otvorene.
Goran
•
4.12.2024 19:27h
65b9s7tlbrlg4vq
Jel ima always on?
MM
•
4.12.2024 20:07h t87znm31dtn9mccIma, imaju to sad i mnogo jeftiniji telefoni a kamoli telefon od +500evra
Dušan
•
27.12.2024 19:18h rgxpv6nbf1dq36sSve je ok, al kad sam ga kupio tek onda sam saznao da je na 25w....i samo zato hoću (moram zbog posla da ga menjam za neki od 45,67,90,120...) Telefoni od 100e imaju 33 pa do 67w a ovo od 500+ jer 256 uzeh ima 25w.... ja hteo da se vratim Samsungu ni misleći da ima punjenje ko pre 5 godina