

90 12GB, 256GB, 1x SIM, 1x eSIM2023
2023. godina
6.7" OLED 120Hz, 90.8% body
47% Snapdragon 7 Gen 1, Android 13
RAM 12 GB, INT 256GB, EXT nema
⚡66W, 5000 mAh Neizmenjiva
2 kamere, max 200MP
Podmodeli
Komentari
TB
•
22.08.2023 20:14h
txf3lbw9lh4bl0j
Imam mogucnost da izaberem jedan od dva mobilna:
-Samsung A54 8/128
-Honor 90 12/512
Ako moze u kratkim crtama za i protiv.
Hvala
Doberman
•
22.08.2023 20:26h qq34lbjnlyxsmpgHonor 90 pre svega mnogo lepsi dizajn,brzi punjac i najbolji ekran u klasi.Samsung ip sertifikat,stereo zvucnici.Za kamere se ogradjujem,nisam ispratio kakve su.Po meni je Samsung A serija posle A50 promasaj.
StarClassic
•
22.08.2023 21:10h 805h98722l48kv2Ozbiljno bolju kameru ima ovaj Honor od A54. Ja bih išao na Honor na tvom mestu. Em je estetski lepši, em više RAM memorije i mnogo više skladišne, brzo punjenje, svetliji ekran...
Lesnik
•
22.08.2023 22:51h 2ydyzczw3t09nkxDobra su oba da se ne lazemo vidi sta je tebi bitnije kod telefona pa prevagni, probaj ih uzivo, meni je licno lepsi Honor zbog zakrivljenog ekrana. Samsung ima deklarisanu zastitu elrana i od prskanje vode i prasine i ima stereo zvuk Honpr to nema ali ostalo je sve na svom mestu da spomenem sjajan ekran, solidne da kazem dobre kamere, brz punjac od 66w, lep interfejs dosta memoriskog prostora i prpseror dovoljano jak za sve potrebe ali ne i za najzahtevnije igrice da rade na maxu. Samsung sam video uzivo i ok je takodje sve otvara i radi brzo zato najbolje da ih sam uporedis isprobas i vidis sta te vise privlaci i sta ti se dobada i da li ti spomenuti nedostaci kod Honpra smetaju ili ne tj da li mozes da prihvatis da nemas to na telefonu. Seti se da pte 2,3 godine i vise telefoni nisu imali te zastite i stereo zvuk pa smo opet bili zadovoljni sa mnogim modelima. Koristim Honpr i za ovih mesec dana zavrsava mi posao da kazem zadovoljava moje potrebe.
B K
•
22.08.2023 23:22h 1191zkzcxskzpgjPisao sam ti odgovor i na stranici a54, ali u kratkim crtama - Honor 90 je bolji telefon po apsolutno svemu sto je vazno za jednog korisnika.
Doberman
•
23.08.2023 09:18h jd1yr0cllh34s5wLesnik,jel si pisao nesto za bateriju?kako 90 ica tu stoji?Sve vise razmisljam da ga uzmem za sebe.
Vladan
•
22.08.2023 09:29h
pf4v0zf5z0yygkn
Je li kome stigao tablet? 22 dan kako sam se prijavio nije mi jos stigao, koliko se čeka?
Lesnik
•
22.08.2023 22:53h vpjg3vhb4r7vly9Stigao je posle nedelju dana preko A1 sam ga porucio, da li ti je stigla poruka da si se uspesno prijavio za tablet ako jeste onda moras da cekas da stigne verovatno ga nema kod trenutno.
Vladan
•
23.08.2023 11:28h xmp1b7rzjwxs7rcOk. Stigla je poruka da sam se uspjesno prijavio ali nije jos stigao
Dusan
•
21.08.2023 18:12h
l37kl3lmh697kc8
Imam telefon, 2 nedelje. Tesko razocarenje ocekivao sam vise, kad slikam glavnom kamerom, vidim jedno 2 sekunde kako obradjuje sliku, kad se zumira slika vidi se zamucenje, slike slikane unutra su sa dosta shuma, 200mp kao 40 😁, selfi kamera super radi poso, sto se tice displeja ok, bolje ici na neki proslogodisnji model za taj novac s22 ili slicno
Savke
•
22.08.2023 11:35h pt1vc7388ppr21mČovek se jednom prevari, nažalost ima još mnogih koji veruju da mp znače sve.Eno uskoro izlazi samsungov senzor od 400 mp, kako će te to da se prodaje
Lesnik
•
22.08.2023 23:03h 7885zy8w6w3z7hyIskreno i ja sam od kamere ocekivao bolje rezultate i ubedjen sam da je sonyjev senzorst umesto samsungov stavljen da bi bolji bili rezultati a ta duza obrada pa i nije strasno ne mora sve da je instant gde jurimo i zurimo bitno da odradi dobro posao hocu reci meni to i ne smeta preterwno navikao sam se vec a ostalo je sve na svom mestu radi ok. Budo te svesni da je to srednja klasa telefona za top performanse danas mora da se plati dosta i uzme premijum telefon. Citam komentare i za druge modele i brendove i svi ocekuju cuda i bolje rezultate u ovoj klasi uredjaja. Reci mi Dusane iskreno da li telefon ne odradjuje adekvatno sve tvoje potrebe tj zahteve, da li kpci, baguje, sporo otvara app, cecka koci pri skrolovanju po netu i slicno, da li zvuk, poruke, razgovor ne radi kako treba, da li igrice koce ako ih igras? Veruj mi slikao sam sa profesionalnim aparatom i na drustvenim mrezama slike su losijeg kvaliteta jer oh kompresuju i smanje kvalitet j b g. Ako ti je bas stalo do dobre fotografije i volis to pozabavi se tom oblacsu i nabavi neki foto aparat i objektiv i uzivaj onda. Da jos jednom spomenem ocekivao sam bolje rezultate prilikom zumiranja uoci snimanja i slikanja i samim videom ali daleko od toga d aje krs i lose a prednja je sonyjeva i odlicno radi posao. Mpguce je da se neke stvari poprave sa azuriranjem ako budu radili na tome jer stvar je u tome kako su neke algoritme sta znam vec podesili.
Stef
•
19.08.2023 18:56h
hj7tt4kn024f09n
Koristim poco f3 i doslo je vreme za obnovu paketa a1. Iscitah boga oca, pogledao recenzija i vidim da ova godina bas i nije nrki bum sa telefonima, nesto ustinu, nesto pobopjsaju al nista wauu.
Razmisljam honor 90 ili mozda samsung a54. Koliki je to upgrade u odnosu na poco. Nisam nesto lud za kamerama, naravno da je iole dobra da mogu fotke da se prave, nista profi al ne da bude kao da je 2mp.
Ili mozda bolje da cekam jos ali kako je krenulo bice sve skuplje i skuplje a pomaka u hardweru nista preterano
Smile
•
20.08.2023 01:22h 4k2wkvgc8dqfx7wJa sam sa Poco F3 presao na ovaj i zadovoljan sam ali moras da napravis onda neke kompromise u odnosu na Xiaomi uredjaje ali dobijas i nesto drugo sve u svemu svaki brend ima nesto svoje. Procesor je jaci na Pocu ali ni ovaj nije los i tada je cudo bilo kada se 870 nasao u telefonu srednje klase skoro jedinstven slucaj. Kamera Je polja na Honoru i lepsi interfejs ali nema stereo zvuk mada je meni i ovaj ok ali malo slabiji jer je 1 ipak u pitanju, ekran je brutalno dobar na Honoru i ima zastitu za oci, baterija im je tu negde ista sta znam zavisi od koriscenja itd ali po meni je sasvim ok. Nema da ti Youtube radi ugasenin ekranom, nema sablon za otkljucavanje ekrana i nema daljinski cisto da i to spomenem 😁. XIaomi ima stvarno dosta korisnih stvari sto mnogi proizvodjaci nemaju kao standard ali mislim da se ne b SEi pokajao da predjes na ovaj brend i model, svaka promena po malo i prija. Mislim da su video snimci mozda malo bolji na Pocu ali ipak ima brutalan procesor i to znaci i algoritam podesen drugacije. Sta znam u sustini neces iskreno neki preveliki skok i prelaz osetiti osim kvalitetnog prikaza na ekranu, lepsi interfejs, neke nove funkcije i odlicna selfi kamera ostalo zavrsavace ti posao kao sto si i na sjajnom pocu zavrsavao i ja sam ocekivao cuda i neki drastican prelaz ali ok je sve u svemu za sad, idi probaj uzivo telefon pa odluci.
Stef
•
20.08.2023 03:10h p96nd0cvfyz57hsHvala druze, ma kad se setim cene F3 i ovog sada onda debelo razmislim, mali skok sam dobio za pa da kazem duplo para. Gledam ja i Redmi note 12 pro i samsung a54 i ovaj i lupam glavom, ali hvala za info
Vlada
•
20.08.2023 13:35h nkzvdxwjgm2n23dSmile bas realno napisao. I laze svako ko ti kaže sad jedan od drugog ogromne razlike ili jedan od tih djubre u odnosu na drugog. Poco perfomanse jaka strana. Honor izgled znatno bolji i premium, kamera kod Honora nije to sto je neki senzor bitan u pitanju nego softverska obrada. Xiaomi generalno je slab u top pogledu osim top segmenta. Najbolji savet ti je ako imas prilike je da oba uzmes u ruke i odlucis.
Misa
•
20.08.2023 16:08h rtfydw05mnz3jq7Smile_ ovaj komentar je delovao od strane nekoga ko se malo razume sve dok nisam video "Nema da ti radi jutjub sa ugasen ekran. Samo ću reći hahaah
Smile
•
20.08.2023 21:25h 8dy3w4m790zt831Ne razumem taj sarkazam jer ima nas raznih i nekome su sitnice presudne bitne i neke funkcije opet sve je stvar ko sta koristi i koliko jer meni je jedna period bas ta opcija bila bitna jer sam slusao neke emisije koje traju sat i jace pa mi znaci da je ekrna ugasen i da manje trosi bateriju a pritom u dzepu kada je telefon ne moze da se ispritiska svasta. Ako poredimo u ovom cenovnom rangu uredjaje sta gledamo pa razlike i kolike su jer prelazak sa jednog uresjaja na drugi ocekujemo i neke promene, napredak,inovacije itd. Ja kazem objektivno i moje misljenje jer iskreno dugo sam se odlucivao koji telefon da uzmem bas iz razloga sto su male promene i po meni ne adekvatna zamena i iskreno jedino Motorola Edge 40 je donela neki iskorak ali stock android me je odbio i sada nekad mi prodje pomisao da sam mozda i pogresio jer ta motorola daje vise neko bilo koji drugi brend ali opet i on ima po meni manu taj bezlican staromodan izgled softvera (stock android) slabija prednja kamera i aj da navedem i to slabija nadogradnja softvera ili ti apora koja zna da kasni na motoroli ali nije mi to bas nesto jako bitno. Kod honor me privukao izgled pa zakrivljen ekran (koji do sada nisam koristio), ekran iz premijum klase sa zastitom za oci, odlicna selfi kamera i lep interfejst a pritom stari sam fan Huaweia a Honpr nisam probao pa eto jos jedan razlog da probam ovaj brend i u sustini sam zadovoljan i zqvrsava mi posao kao sto bi i neko drugi da sam uzeo u ovoj kategoriji (kamera, drustvene mreze, surf po netu i po neka igrica). Poco F3 je po meni posle Huawei P 20 najbolji android kojo sam do sada koristio. I u zadnjih 2 godine jako su male i primetne razlike u kako kazu naslednicima neke serije telefona a cene skocile pa i ne opravdavaju tu cenu mada nisam bas kompatentan da o tome govorim sa nekom sigurnoscu. Ko sto rekoh najbolje je uzivo uporediti i probati jer jedno je ono sto se pise a drugo je ono sto dozivite i vidite kad vi uzmete telefon u ruke. Da mi otac nema stari telefon koji je poceo da baguje i koci ne bih jos sigurno godinu ili godinu ipo menjao poko jer mi je radio dobro i ako sam primetio sto je i logicno da je baterija malo oslabila ali i ovaj Honor mi zavrsava posao bez problema a ako gledate igrice i drzite se toga onda gledajte sto bolje performanse proceora, grafike i rama a ako vam je surf po netu bitan i drustvene mreze svaki telefon cak i u nizoj klasi ce da vas zadovolji kao i kamere po danu a nocu o u slabijem osvetljenju onda procesor dolazi do izrazaja. Nedostatak gorila glas zastite za ekran i ips sertifikat za vodi i prasinu su mi u startu zasmetale na H90 ali sam se setio da pre dve godine i unazad toga nije bilo u ovoj klasi pa sam i vodio racuna o telefonu i bio zadovoljan pa sam nasao kompromis i presap prekp toga i izabrao ovaj brend da probam i za sada ovih skoro mesec dana sam zadovoljan u globalu jer ipak to je srednja kategorija a ona visa je i bolja ali i skuplja mada i ovo mi je dovoljno i pitanje je da li realno sa svojim potrebama i koriscenjem u fulu koristim njegov kapacitet. Nadam se da sam sve spomenuo, obuhvatio i obrazlozio. Ako gledate i bitne su vam kamere onda naucite da fotkate jer ce te shvatiti da ce skoro svaki telefon u ovoj kategoriji pruziti dobre rezultate i zanimljive i lepe slike (na youtube imate klipove o osnovama fotografije, kako da ih obradite, kako da slikate i pogledajte jer sam siguran da ce vam pomoci da dobijete zanimljivije i lepse fotografije).
Stef
•
20.08.2023 21:39h ljk8m1h9hvhlqxjPorucio sam honor 90 zeleni online, pa cekamo. Nigde vise nije ostala ta boja, crni mi onako kao i svaki drugi. Danas sam bio u radnji i drzao i a54 5g i mogu reci da mi se i on svideo isto al eto prevagnuo honor90, osim ako ne jave da ipak nemaju na stanju onda ostajem na mom Poco F3 pa dok radi radi.
Lesnik
•
20.08.2023 22:01h w9g6jff74ddn5ck@Stef Srecno i zelim ti da dobijes taj telefon i da probas i Honor ako nisi do sada. Veruj mi i ja sam se lomio da li da uzimam novi ili da ostanem na Pocu pa dok radi radi ali prijala mi je promena i za sada je ok ali bolji Poco ima procesor za gejming ali i ovaj ce ti vrsiti posao ostalo skoro ave radi isto app, surf po netu i slicno, oseti se promena sa stereo zvuka ali videces i ovaj nije los samo jje malo slabiji naspram dva zvucnika. Ekran, boje i izgled menija, ikonica je stvarno lep i tu nemam ama bas nikakvu zamerku na interfejs. Da neke funkcije sa Poca mi ne dostaju ali sam se vremenom i na to navikao jer dosta koristim telefon. I budi svestan da ako hoces danas neki veci iskorak i da osetis znatne promene moras da uzmea telefon iz top segmenta jer je proalo ono vreme da srednja klasa nudi slicno sto i najskuplja visoka. Ja se za sada iskreno nisam pokajao jer sam svestan svega toga i ipak je to samo telefon na kraju krajeva. Da zasmetao mi je taj prelaz sa poka na honpr da znam da gubim stereo zvuk, dobijam slabini procesor da nemam spomenute u komentarima sertifikate i punjac i masku ali opet na kraju sam ipak nekako zadovoljan jer stavio sam dobru zastitu ekrana, kupio silikonsku masku i punjac i to je to cuvam pazim telefon i teraj dok radi i ne krene da zeza jednog dana a onda kad istekne ugovor videcu sta dalje opet sve zavisi kako bude tada radio telefon i sta bude u ponudi. Srecno
Stef
•
21.08.2023 19:06h jpc9vwdrpwn0hnbGde si uzeo masku i zastitu, evo meni status promenjen u ceka se za dostavu, znaci imao sam srece za zeleno honor
Nebojša J.
•
21.08.2023 20:30h 7dzp2vbh62h5f3rSmile - moje 3 glavne zamerke ovom fonu su nedostatak OIS, IP zaštita i zaštita ekrana (gorila glass). U ovoj cenovnoj kategoriji to bi morao da ima, kao i stereo zvučnike.
Doberman
•
22.08.2023 20:20h mr984wn12dctcxfKoliko sam zakljucio,ljudi uglavnom citaju sa papira i prepricavaju recenzije.U ovoj cenovnoj kategoriji ima ubedljivo najbolji ekran,a to ne mora da ima.Dakle,ako zelite ip sertifikat,uzmete samsung a54 sa gorim ekranom i okvirom kao ramom za sliku ili sta vec kome odgovara.Honor je jasno stavio prioritete,i mislim da je za ovaj novac najbolja kupovina.
Smile
•
22.08.2023 23:16h 2rflvs2sc4mjkyl@Nebojsa Da i meni i slazem se tonse ocekuje ali ocigledno da ne moze i jare i pare sto bi se reklo. Ima sjajan ekran i zastitu za oci da manje zamara, solidne kamere i mozda u klasi i najbolju selfi kameru, brz punjac koji se kupuje kao i kod samsunga ali je 66w a ne 25 ili koliko je vec, ima lep dizajn i zakrivljen ekran i ono sto se meni dopada nije lrevise zakrivljen kao kod nekih. Da se ne lazemo probao sam mnoge uredjaje u ovoj kategoriji i svi rade lepo brzo sve otvaraju kamere po danu skoro jednake retko ko da primeti neku kljucnu razliku itd Aj uzeo sam Honor da probam nisam do sada ovaj brend koristio ali me je bas iznerviralonsto nema IP sertifikat od vode i prasine to mi je najvise zasmetalo a za ekran stavicu dobru zastitu i miran sam a sto se tice Oisa znacio bi mu sigurno ali pokazalo se da mnogu uredjaji sa optickom stabilizacijom ne rade kako treba tj da ois ne radi kako se ocekuje. Jedino Motorola Edge 40 ima stvarno svasta na sebi i nudi najvise u klasi ali stok android me je odbio i zao mi je sto ga nisam probao negde jer ga i nije bilo da mogu da vidim uzivo kakav je i da li mogu da prihvatim stock android pa posto sam se dvoumio izmecu njega i Honora a njega sam video kao maketu a probao H70 izlozen i dopao mi se a cak dobijam i tablet i onda je sve to prevagnulo. @Doberman da okvir na A54 mi je kao kod telefona nize klase pristupacije ili ti jeftinije i punjenje 25w ili koliko je vec jako sporo zastarelo za danasnjicu sto ne znaci da je u radu los da se razumemo mi smatram iz iskustva da korisnicima koji najvise koroste app i surf po netu, poruke, pozivi svaki telefon ce obaviti posao bez problema danas.
Smile
•
22.08.2023 23:30h gvm8nl8q01qn1jf@Stef ne znam odakle si ali u Beogradu po trznim centrima raznim ima da se nadje na onim pultovima sto prodaju opremu za telefone i maska providana i u boji za H7 takodje za pultovima ima i onih koji stavljaju zastite za staklo. Ima i preko puta RTSA radnja sa hidro folijom oko 1500 din u Takovskoj ulici mozes ih naci na netu to su neke folije gde pokazuju kako lupaju kljucem po ekranu i nista.
Nikola
•
19.08.2023 17:55h
82lswspv05z127b
Honor 90 ili 70? Da li neko ima preporuku?
Ista ima je cena kod operatera pa se zbog toga dvoumim.
Savke
•
19.08.2023 18:46h 285j1sbs541hx3m70
Smile
•
20.08.2023 01:26h lksw5gzlynjfg2990 mada i 70 je ok ali malo bolji procesor dobijas, mladji uresjaj sta znam vidi uzivo sta te privlaci manje vise alicni su samo sto 90 ima jos bolji displej i tu zastitu za oci, punjac moras da kupis na 70 ne moras to je prica kao i kod samsunga A53 ili a54 male su to razlike promene i neki iskorak. Najbolje uzivo da ih vidia i isprobas.
Dragan
•
20.08.2023 11:17h ss04mw3km0cz0n5Na 70 ne kupujes punjac
milos
•
21.08.2023 16:19h bj2qgm81pbqdcpqNi masku na 70 nemoraš kupovati 7 plus je folija na ekran. Kod mene stoji od prvog dana.
Dule
•
18.08.2023 00:30h
nyyff0lg1njjhhl
Ne ocekuj te cuda od telefona u srednjoj klasi i ne moze sve danas da bude vau sjajno u toj kategoriji za tako nesto kupite najvisu klasu i najskuplje telefone. Telefon je ok i radi sve korektno stvarno zadovoljava skpro sve moje kriterijume eto primetio sam i ja malo slabiji zum mod i na slikanju i snimanju kao sto su vec neki spomenuli ali stvarno sve ostalo je ok i po meni je ok kupovina u srednjoj klasi i svaki telefon ima nesto svoje po cemu se istice a na vama je da izaberete sta vam je potrebno i sta vam se svidja.
Peca
•
18.08.2023 09:01h q3q87rd07twcz6rTelefon nema telefoto kameru i svaki zoom preko 2x (do 2x pegla visokom rezolucijom senzora) gubiće na kvalitetu a pogotovu kad nema OIS koji puno pomaže kod fokusiranja. Doduše ni te telefoto kamere sa 2x, 3x zoomom i malim senzorom kod nekih manje skupih telefona ne prave bogzna koliko bolje slike.
Dule
•
18.08.2023 15:28h hxm8lhb8zby6x5wOk razumem to ali opet 200 mpx nije malo pa bi svakako zbog dosta pixela trebalo da budu bolji rezultati jer onda pixeli nemaju nikakvu svrhu ako su fotke pri malo zumiranja mutne i lose.
Savke
•
19.08.2023 12:16h j75lx2mxrql1hf7Marketing je čudo, plasiraju se sve veći brojevi piksela ljudi veruju, gledaju plaćene recenzije nasedaju lako
Danilo
•
19.08.2023 17:01h wwrvx3vv676s1z8Mislim da je poenta da ako zelite vise detalja slikate punim kapacitetom kamere znaci svih 200mp ciju opciju imate u sekciji "jos" kad otvorite aplikaciju kamere. Takva slika zauzima od 50 do 70 mb prostora u zacisnoti sta slikate ali pretstavlja pun kapacitet senzora! Zumiranje od dva puta zaista daje divne portretne slike uz mogucnost da takodje odredite jacinu blurovanja pozadine u odnosu na subjekat i sto se mene tice slike su u tom segmentu fantasticne! Sad ko stvarno hoce da snimi babu na vrhu solitera kako zaliva ruze nek kupi telefon sa telefoto kamerom i vecim zumom 😁😄😃
Dragan
•
20.08.2023 11:19h 3vjs8y4l77hf7ymAko si cuo za pixel bining znas da je puna rezolucija slike bespotrebna. Zato i po defaultu telefoni dolaze sa , na primer : 12mp umesto 108 ako im je spajanje piksela 9 u 1, ili u 10mp ako imaju 40 mp i pixel bining 4 u 1. Bolje rezultate ces dobiti u rezoliciji po defaultu
Lesnik
•
20.08.2023 21:36h z8tp3x9k2gq38lhSvakako je bitno da se upoznate sa osnovama fotografije, pravilama trecine, ekspozicijom itd a toga danas ima dosta na youtube i zahvaljujuci tim klipovima mozete brze i lakse da unapredite svoje fotografisanje i onda ce te shvatiti da za dobru fotografiju je bitno makar osnovno znanje, adekvatno kadriranje, ideja i ono sto zelite da prikazete i uz obradu kratku (snapseed, lightroom) dobicete lepe, atraktivne i dobre fotografije i priblizno onim kod profesionalaca. Naravno za svaku dobru fotku bitan je i dobar izvor svetla pa su danas po danu na telefonima skoro svima dobre fotografije tako da sto vise slikaze, vezbate to ce i fotka sve biti bolja. Svaki fotograf ce vam reci da pixeli su sporesna stvar i da je objektiv i vestina najbitnija a kod telefona opet kreativnost, ideja, izvor svetla, mala obrada ineto dobre fotke tako da nemoj te da ocekujete da ce pametna tehnologija sve sama uraditi umesto vas. Dzaba vam i najbolja kamera na telefonu ako ne znate da je upotrebite da slikate.
Ivan
•
18.08.2023 00:28h
0jpx4lr5xy8bgj7
Da li izabrati S21 fe ili Honor 90 ili nesto treće ? Igrice ne igram. Bitan mi je dobar displej, solidna kamera (dolazim sa S9 plus, pa pretpostavljam da je kamera na oba svakako bolja) da je brz i baterija pristojna.... 🤔
Šile
•
19.08.2023 01:02h 70r87qb25xcwr86Pa dobra su oba, cuo sam za s21 da je baterija najveca mana bas slaba a kamera super a kod H90 kamera solidna i baterija a ekran je najbolji cak ima i zastitu za oci koja je pogotovo dobra uvece da se koristi. Samsung ima jaci procesor i ois na kameri honor nema ali pravi lepe poftke pogotovo po danu a procesor je takodje ok za srednju klasu i sve bi trebalo da radi kako treba osim najzahtevnijih igrica sto je i logicno a ima cak i 512 gb prostora sto je i previse realno ali nema brige svakako da li ce se za 2 godine popuniti prostor 😁 i da H90 je mladji ili ti noviji uredjaj ali oba su dobra realno. Savet idi uzivo vidi oba i isprobaj pa sam odluci sta ti se vide dopada.
Nebojša
•
19.08.2023 15:58h sfrfym647zff5tlSamo mali komentar, koristim Samsung S21 FE, razmažen sam korisnik telefona, imao prilike da se upoznam sa Honorom! Baterija mi je fenomenalna, ceo telefon kida. Tako što se tiče ova ova modela Honor je klasa niže!
F....
•
19.08.2023 22:30h j5m7my01t3sh1klI ja koristim s21 fe i samo cu reci da sam prezadovoljan sto se svega tice sa honorom nisam imao dodira tako da ne znam.
Sima
•
18.08.2023 00:06h
4p8t6v3kvkfr66m
Nije los telefon jedino sto mi smeta i sto je razucaravajuce je snimanje pogotovo u pokretu i ako nesto zumiras je mutno a tako je i kada slikas kad zumiras ostalo je stvarno ok i baterija je po meni dobra zadovoljavajuca i nisam primetio da mi se nesto puno greje. Jednostavno od kamere se ocekivalo vise pogotovo u tom zum modu ipak 200 mpx nije malo i trebao bi rezultat biti bolji mada znamo da pixeli nisu merilo za kvalitet ali opet moj stari telefon sa 48 mpx je snimao bolje u zum modu barem mi tako deluje. Koristim Honpr po prvi put i lep je interfejs i radi sve brzo ok za sada sam zadovoljan osim eto aj tog dela na kameri.
Dare 12
•
17.08.2023 16:02h
rg3d5rv9lhkgnrq
Honor 70 ili honor 90? Šta je bolje uzeti?
Savke
•
17.08.2023 16:39h f42r5b1dkpff9pm70
Dule
•
17.08.2023 16:49h dd1s1db0w5068hkPretpostavljam da uzimaš preko operatera pa im je cena identična. Honor 70 prošle godine dobio je priznanje od EISA-e kao najbolji iz kategorije best buy. Ove godine je iako ista još uvek nije završena h90 je dobio isto priznanje kao i H70 prethodne. Baterija prema nekim recenzijama i testovima bolja kod h70 zbog štedljivijeg procesora. H70 dolazi sa punjačem i maskom u pakovanju što nije slučaj sa H90. H90 ima bolju tehnologiju što se tiče očiju. Kamera manje više ista iako na je na papiru H90 nekoliko puta bolji. Razlika postoji i u senzorima ali da ne dužim. H70 dokazano dobar ,a što se tiče H90 vreme će pokazati. Već sada ga kritikuju zbog baterije ali to je jedino na čemu mu zameraju. Podsećanja radi S22 ima ubdeljivo slabiju bateriju od oba ova telefona pa ljudima nije bio problem da izdvoje znatno veći novac. Oba telefona pripadaju srednjoj klasi i tako ih treba i shvatiti. Nema stereo zvuka i ip sertifikata kao i ulaza od 3.5 mm, ali zato ima 512 gb skladišnog prostora i 12 gb ram memorije, što koliko sam ja upućen nema nijedan drugi iz ove klase. Razlika je možda u ažuriranju os, imaćeš jedno manje kada je u pitanju h70, ipak je godinu stariji.
Nebojša
•
19.08.2023 15:59h cwy4klh6vn7c0ywSamsung
90
•
16.08.2023 19:42h
ckc0r8c0331bbpb
Po meni je baterija izuzetno losa a nisam neki zahtevan korisnik. Uglavnom je to samo surfovanje netom, whatsapp, viber i to je to. Bukvalno kako se otkljuca telefon ne prodje nekih 5 min da ne skine 1% baterije. Bas iritira. Brzo se napuni sa honor punjacem od 66W. Ostale stvari su mu na nivou, kazem samo ta baterija koja tesko da moze izdrzati vise od jednog dana iritira.
Doberman
•
17.08.2023 12:29h d2cn571s8jlsvbhA na kom telefonu drzi dva dana?Ja takav jos nisam koristio.Na mom Honor 70 izdrzi ceo dan,od 8 ujutru do 22 h uvece uz nekih 7h sota(uglavnom samo surf).Ja to smatram odlicnim.Koliko tacno tebi drzi?Imam neotpakovan 90 pa razmisljam da li d aga koristim.
Beks - NUFC
•
17.08.2023 16:10h wb6x7qs6rmz7xjmBaterija mi konstantno prelazi dva dana, kako na Honor Magic 5Pro, tako i na Honor 90 modelu. I, pravo da ti kažem - nisam prezadovoljan. Ovo pišem kao korisnik koji ne razgovara mnogo, vrlo retko slika, igricu upalim jednom u 7 dana, ne obitavam na Viber...Koristim ga za surfovanje internetom, gledanje YouTube sadržaja, Mozzart sport, Polovni automobili... Baterija mi je na nekih 20% i uključen je tamni režim, konstantno je 4g mreža, jedino pred spavanje isključim mobilne podatke. Ovo sam čisto napisao da bih pokazao da baterija itekako može da prebaci dva dana uz ovakav režim korišćenja, kao što je činjenica da procenti brzo cure na Honor 90 telefonu kad ste konstantno na nekim stranicama. Istina je na sredini, to je poenta priče.
Sone
•
18.08.2023 00:15h mt93jsf660l9kcyJa do sada osim starih telefona ni jedna mi nije izdrzao 2 dana a kamo li vise i mislim da je nerealno danas da uz mesovito koriscenje baterija drzi 2 dana jer su veliki i kvalitetni i svetli ekrani, brzi procesori... Realno neka izdrzi 1 dan od ujutru do uvece puna kapa stavis ga na pola sata ili 40 min i pun je. Potrosnja zavisi od mnogo faktora ja koristim dinamicno osvetljenje i na H90 to radi lepo, brzina osvezavanja dinamicna jer samo 120hz trosi vise i uvece mi se pali zastita za oci pa ekran ima toplije boje pa i to utice na ustedu i sta je u pozadini sve popaljeno sta radi.
Laki
•
19.08.2023 14:28h hb9bs84nd3lqvxtImam Huawei Mate 50pro, ubačene dve kartice, uvek uključen prenos mobilnih podataka,kao wi-fi i lokacija. Stavljen tamni režim rada, naravno 4G aktivan... Pozivi oko 2h dnevno, poneki sms, viber aktivan u toku dana,kao fb, yutobe i baterija ,gledanje tik toka i baterija traje od 06h do sutradan do 16h kada bude oko 20-25% baterije. Tako da znate , a sa jednom karticom dva dana lagano...
Ime
•
20.08.2023 12:54h x5ctblvr03sx09sMa moze da istera i nedelju dana lagano. :) youtu.be Pridodas ovom klipu endurance time na m50P od 97h, a 126 na s23u(gsm areni) i shvatis da pojedini androidi drze bolje bateriju nego nekad 3310
Stefi
•
16.08.2023 19:17h
qbdqc46pxf3fdmj
Da li bi neko mogao da kaže kakva je baterija kod ovog telefona? Znam da je kod Honor magic 5 lite-a odlična, a slično sam čuo i za Honor 70. Na nekoliko mesta sam video da ljudi kritikuju ovaj telefon upravo zbog baterije, pa me interesuje da li su to previse zahtevni korisnici ili i ostali imaju sličan problem.
Mihaela
•
17.08.2023 15:21h t10kf7ry5n8mpmvKoristio ga malo ili previse mislim da fakat baterija malo traje. Ali sve ostalo je na nivou. Imao 5 aplikacija ili 15 mobitel se ponaša odlično. Ne stekao niti ista.
Sone
•
18.08.2023 00:18h 78rg5qnt3tvvvbtNa svakom telefonu prvih 2,3 nedelje od prilike dok se telefon ne adaptira na vase koriscenje trosi vise baterije a i potrosnja zavisi od vise faktora ali veruj mi izdrzace 1 dan sigurno uz standardno meaovito koriscenje opet stvar je sta je sve upaljeno u pozadini, osvetljenje itd
Sone
•
18.08.2023 00:20h 430pg33y9428406Da za manje zahtevne korisnike izdrzace skoro 2 dana i to vecina telefona.
Ime
•
20.08.2023 12:58h 5xhp2k207j49jtrStavis na 60hz, smanjis osvetljenost na 10 posto, iskljucis rezim rezim performansi, deinstaliras drustvene mreze, i eto dva dana(manje zahtevni korisnik). Istera 5 -6 SOT, od jutra do uvece. Prosecna baterija
Max
•
15.08.2023 15:10h
qt6z6smtg4y9fyk
Imam Huawei P40 Pro, nisam baš najsigurniji da li bi Honor 90 mogao da mu parira.. da li imate neki savet? Kakvi su utisci za Honor 90?
Doberman
•
15.08.2023 22:20h gkndm9pdg1t5jtzP40 Pro je odlican.Ne bi ti to bio neki iskorak.
Savke
•
17.08.2023 16:40h s66gcyg6fsd7dsgP serija bilo stara ili nova je klasa iznad
Dragan
•
15.08.2023 12:27h
zm2cx5p449rdhgj
Telefon ništa posebno, procesor slabo obrađuje slike. Sporiji je od honor 70. Jedino što vredi je ekran.
Max
•
15.08.2023 15:10h t8v0m1t8v7qydc8Imam Huawei P40 Pro, nisam baš najsigurniji da li bi Honor 90 mogao da mu parira.. da li imate neki savet? Kakvi su utisci za Honor 90?
Dule
•
18.08.2023 00:25h xdv2gx2m5dxv9d1Pa P40 Pro je sjajan telefon i pripada visokoj klasi tj pripadao je ako ti radi dobro ne menjaj ga dok ne krene da baguje. Nije los H90 ali je to srednja klasa i zavrsice realno posao veconi a to spomenuto da procesor sporo obradjuje slike pa nije strasno traje sekund dve a gde zurite i jurite da mor cim otvoris fotku da instant obradi meni to nesto ne smeta.
Ivan
•
15.08.2023 01:18h
8pvfywxvvs3ptqc
Nešto mi nije jasno, jel uz telefon ide punjač? Imao sam Honor 50, pa 70 i uz oba ide onaj 66W. Sad hteo sam da uzmem neki od ovih što prodaju neotvorene iz paketa operatera, pa ako je neko uzimao jel ide i punjač?
I još nešto ako može, jel dolazi fabrička folija na ekranu, koja mi se na 70 posle evo već skoro godinu nije mrdnula niti dobila one zareze, podlive i sl.
Siniša
•
15.08.2023 09:04h jfrbkqcx4jbx7cvDolazi fabrička folija, a punjač se ne dobija u paketu već se dodatno kupuje.
Ivan
•
15.08.2023 17:53h hylt7m5frhgpq43Hvala, znači svi ih obustavili, pozzz
Ivana
•
17.08.2023 15:24h p22wc1tzm87bplbJa sam dobila punjač ali foliju nisam. Ocito kako kome 🤗🤭
Nataša
•
14.08.2023 00:50h
mjqm3ndt04jtqgl
Pozz svima koristim samsung A71 iphone XS.. Privukla mi je paznju kamera od honora 90 vrlo mi je vazno da bude precizna zbog slikanja noktiju.. Zbog svega sto sam procitala misljenke mi je podeljeno
Nataša
•
14.08.2023 00:52h lnjqnlpk7pmy4cnDa li se isplati kupovati ili ne.. Koristila nih ga bar 2 god..
Dejan
•
14.08.2023 07:33h bjt91jmlkwt7cz3@Nataša Isplati se uzeti telefon, ovde sam sve i svašta pročitao i tek kad sam pre par dana uzeo telefon video sam da ljudi pišu svašta od toga da se greje do kamere da ništa ne valja. Ništa od toga nije tačno, svaki telefon se greje kad je napolju 40 stepeni što je logično. E sad ovih dana nije toliko velika temperatura i telefon se ni malo ne greje. Što se tiče kamere ispunite tvoja očekivanja, u ovoj klasi telefona je odlična kamera. Ako treba još nešto pitaj.
Lesnik
•
14.08.2023 21:44h t44fkzjw1ry06gbTelefon mi se ne greje a bas obratio paznju jer se neki zale igrao sam igrocu 2h skoro instandardnonae zagreva pri igranju duze tako da ja sam po tom pitanju zadovoljan. Za slikanje ako ti je dobro osvetljenje skoro sa svakim ces biti zadovoljna ovaj zelefon pravi lepe fotografije a nocu po gradu jos nisam probao ali od video snimanja sam ocekivao bolje rezultate iskreno jer stabilizacija elektronska po meni ne radi bas dobar posao kad se malo kreces ali sve u svemu ok je, vidi negde probaj telefon i da znas da kad slikas onda telefon obrati fotku pa u galeriji dobijea finalnu sliku i uglavnom ke stvarno dobro pogotovo presnja kamera koja je mdni u ovoj klasi mozda i najbolja a sonyjev je senzor da je presnja zadnja sonyjeva kamera mislim da bi to bio pun pogodak ali svakako probaj za to sto tebi treb verujem da ces biti zadovoljna jer telefon-kamera dodaje ostrinu nekad za moj ukus i previse i dodaje boje sto rasi i samsung pa su atraktivnije slike pogotovo za druatvene mreze mada mnogi proizvodjaci idu na tu kartu ja sam licno vise za prirodniji prikaz boka ali ne mogu reci da fu fotografije lose tj da nisam zadovoljan sa krajnjim rezultatom. Posle par nedelja imam utisak da se telefon adaptirao prilagodio mom koriscenju pa mi i baterija deluje mozda gresim da duze traje nego ranije ali koristim rezim dinamicko osvezavanje u HZ od 60 do 120 sto znaci da telefon sam bira kada ce da menja brzinu tu ako drzia na 120 iskljucivo sve leti u radu svuda ali i samim tim malo vise trosi bateriju i koristim prilagodjeno oku opciju koja se pali od 22h da manje zamara oci samim tim boje su mekse i opet i to utice na bateriju kao i automacko osvetljenje koje dobro radi i to jos utice na ekonomicnost baterijje da duze traje. Eto neki saveti a sto vise koriatis neki telefon i kamere pogotovo i sto vise slikas cackas bolje ces upoznati sta i koliko moze telefon a za jos atraktivnije fotografije mozes dodji upotrebom nekih app za obradu slike (Snapseed i Lightroom). Telefon je za preporuku po meni opet sve je stvar licnog ukusa i potreba i najbolje je da odea do neke radnje ili poslovnice i uzivo isprobas telefon.
Savke
•
19.08.2023 12:19h gs29nwsjj24dv4vEto i Nataša veruje da ovaj telefon pravi fantastične slike jer ima milion megapiksela. Ustvari ako hoćeš da slikaš nokte potraži telefon sa dobro makro kamerom tj neki telefoni koriste ultrawide senzor za makro.Svakako izbegavaj one 2mp makro senzorom
Mile
•
13.08.2023 21:04h
1nlbsq44cbrrxvj
Da li je Honor 90 bolja kupovina od S21fe?
Doberman
•
14.08.2023 08:36h 3r968x852m7p9j8Jeste.
Mile
•
14.08.2023 21:15h jtgm2hgjd4pb47rU čemu prednjači Honor 90 u odnosu na S21fe
Lesnik
•
14.08.2023 21:58h 6g8kg5b523jwhjkPrvo po bateriji koja duze traje a to se tek primeti posle par nedelja koriscenja kad se telefon adaptira prema tvom koriscenju i potreba, drugo vrhunski ekran stvarno prikaz boja je odlican i ta zastita za oci sto ima, ima 512 gb prostora sto je bas dosta mozda i nepotrebno, sto se procesora tice sjabiji je za 20, 30% od 888 u Fe ali se taj proceaor dosta grejao sto je mana jak je brz pa se i vise greje. Prednja kamera je stvarno odlicna na Honoru 50mpx i slike su bas dobre. Slicni su telefoni da se razumemo svaki ima nesto svoje gde prednjaci uporesi uzivo i vidi najbolje tako jer su potrebe i ukusi razliciti. Honor nema deklarisanu zatitu ako ti je to mnogo vazno od vode i prasine ni Gorila glass za ekran mada negde sam naisao na podatak da ima neku svoju zastitu ali nije zvanicno to istaknuto. Honor ima jedan zvucnik sto znaci da nema stereo ali po meni je dovoljno glasan i dobar je kvalitet zvuka da ima jos jedna bio bi samo malo glasniji sto mi i ne smeta iskreno. Lep intefejs izgled menija i ikonica itd i sto mogu sa sigurnoscu da kazem da ima bolju bateriju od Samsunga i ekran.
Doberman
•
15.08.2023 14:17h pqwrn84k8cjxlpsHonor je pre svega bolje optimizovan.Imao sam Fe i drzao je bateriju pola dana,pa sam trcao da ga punim,a za punjenje treba sat i po.
Ime
•
16.08.2023 14:57h m3gqd71pmnp1b16Je l si ti onaj sto je imao i p30 pro , i novu 9 , i mate 40 pro, ili se jos neko potpisuje kao ti!? Koliko vidim kroz tvoje ruke je proslo vise telefona nego kroz ruke gsmarene
Tobacco_Road
•
11.08.2023 21:47h
9nfqm8c6p00lgpb
Ja sam uzeo na Aliju brzi punjac od 67W za nepunih 12€,ima ulaz za usb i 2x usb-c port pa cemo videti kako puni kada stigne.za sada ga punim sa nekim Huawei punjacem od 40W i relativno ga brzo napuni.ako nekoga zanima neka potrazi na Aliju brzi punjac Toocki 67W ili Essenger,to su dva najbolja prava brza punjaca a dosta jeftinija nego kod nas,jos bolje jer ima dodatne prikljucke za punjenje usb c na usb c.
Misa
•
11.08.2023 23:38h n28spw5hncc1fqnTeško da će to ići sa tim sa alija. Telfon jednostavno ne prepoznaje punjače drugih proizvođača za najbrže punjenje samo za obično.. Ja sam uzeo original honor. Previše sam para za tel dao da bih rizikovao vek baterije sa neproverenim punjačima. Kad date 600 e za tel dajte i tih 30e za punjač
Joka
•
12.08.2023 12:11h 0x4pj8zyb4ptyk8Ja koristim 66w punjac od honor magic 4 lite, i brzo se napuni.
Dejan
•
14.08.2023 07:21h v4mb4vpvcsx55tvTrebao si uzeti honor punjač od 66w za iste pare a ne neki drugi.
Dejan
•
10.08.2023 09:03h
z5ck8b9rxq7d2m2
@Lesnik Uzeo sam telefon pre dva dana i pogrešio sam što nisam uzeo dok je bio preorder. Brat ima honor 70 pa se služim sa njegovim punjačem dok ne nabavim isti takav i sa 11 do 100 posto se punio oko 38 minuta. Telefon je strava i ne mogu da kažem bilo šta loše. Fotografije su dobre, nisam nešto puno ni slikao, tek ću ga testirati. Ovde su pisali da se puno greje, uopšte se ne greje ni kad je sa starog na novi prebacivao slike, to trajalo nekih 50 minuta. Igrao jednu igru nekih 10 minuta, uopšte se nije grejao. Dobro, ovih dana nije bilo vrućine a logično je da svaki telefon na vrućini se greje. Sve u svemu, u ovoj klasi je odličan, ekran fenomenalan. Zvuk iako je mono je dosta dobar. Ovaj model ima dva sima ili jedan sim i e sim. Ne znam šta više da dodam, možda posle par dana testiranja ću znati više. Do sad sam koristio motorola g100 koji je fenomenalno brz telefon. Sve u svemu, utisak je pozitivan. Ako je neko kupovao punjač za njega neka napiše gde i koji tačno model. Punjač od honor 70 je izgleda baš za njega pošto se sa njim služim trenutno.
Beks - NUFC
•
10.08.2023 16:47h g8wvhc1psl0lg7qNaravno da si pogrešio što ga nisi uzeo ranije. Dobio bi tablet na poklon, a i cena je bila nešto manja. Telefon ti je odličan, videćeš i sam. Brz, precizan, prefinjenog izgleda, odličan ekran, prostor koji nikada nećeš popuniti, kamere i snimanje vrlo kvalitetno, nema greške. Ja sam pisao da se grejao, to je fakat bilo tako, ali nakon što je spoljna temperatura pala - sve se promenilo. Uredjaj je sad apsolutno hladan, koliko god ga koristio, neće biti problema. I, drago mi je zbog toga. Što se tiče punjača, kupi 66w koji koristi Honor Magic 5 Pro. Koriste isti punjač, Uredjaj se napuni za 50 minuta. Imaš ga u Yettel-u i košta 3700 dinara. Toliko....
Lesnik
•
11.08.2023 23:09h 1xc2n1h42pfd617U Yettelu na standu sam kupio punjac Honorov 66w 3850 je kosta cinimi se. Kao sto sam rekao ok je tel. Mozda su neke stvari mogle bolje ali u sustini mislim da nisam pogresio odabirom a to ce i vreme pokazati.
Lesnik
•
10.08.2023 01:42h
wz1t8ggcbs2hnpb
Posto sam ovde dosta komentarisao ovaj telefon i uglavnom spominjao neke moje zamerke pa se iz tih komentara moze zakljuciti da je telefon nista specijalno osrednje ali realno nije bas tako pa cu i sa ovim zavrsiti. Utisak je posle par nedelja koriscenja u globalu kad sve dodam i oduzmem stvarno pozitivan i da je kvalitetno uradjen. Ko nije koristio do sada neki Huawei ili Honor uredjaj a moze da predje (kompromis) preko tih nekih nedostataka tipa punjac,masak,stereo zvuk pa aj i OIS na kameri onda mislim da se nece prevariti ni pokajati sto je izabrao Honor. Cuo sam par godina unazad on nekih korisnika Honora da su zadovoljni. Svaki proizvodjac ima nesto svoje i neki kec u rukavu mada vecina stvari im je slicna ili ista. Ukratko baterija solidna ali ne verovatno i najbolja,kamere takodje pa sve i taj jedan zvucnik se po meni ok cuje i glasno mada logicno je i da je slabiji malo naspram 2 zvucnika. Najveca zamerka je zuum mod i slabija stabilizacija na kameri aj da skratim ocekivao sam bolje rezultate od kamere na osnovu onog sto je Honor izneo i govorio mada u sustini je kamera stvarno ok,nije u rangu slabijih uredjaja ili ti nize klase. Ja sam malo zahtevniji korisnik pa bi mi neka visa klasa verovatno vise odgovarala ali ne zelim da dajem toliko para za telefon koji menjam na 2 godine od prilike barem za sada. Savet idite u neku poslovnicu ili radnju ako ima izlozen odvojite neko vreme i probaj te uredjaj i sami cete se uveriti da nije to tako lose kako neki govore i da li vas se uopste i dopada mada ne vidim razlog zasto ne bi jer telefon kao i svaki sve brzo otvara,radi glatko,ekran mu je fenomenalan itd. Neke najzahtevnije igrice sam probao kao test i ocekivano nije sve na max cak neke online su malo i seckale ali to je i ocekivano za ovu klasu a CoD,Aphalt 9,Sky rade dobro. Meni telefon obavlja posao i nadam se da ce tako i ostati jer predhodni Poco F3 je muski odradio svoj posao a bas sam ga dosta korisatio pa se nadam da ce i ovaj tako izdrati i gurati jer oni treba nama da sluze a ne mi njima :-D. Vreme ce pokazati da li sam pogresio sa odabirom sve zavisi kako se pokaze u radu. Imao sam opciju Samsung A54,Motorola edge 40 i neki Xiaomi mada ih nisam gledao jer sam ih vec koristio par godina pa reko da uzmem nesto drugo za promenu,samsung mi je klasican nesto sta znam nije me privukao,Motorola mi se dopala ali taj Stock Android me odbjja nesot mi se ne dopada da sam mozda malo vise koristio stock android,cackao neki tel mozda bi promenio misljenje ali iskreno lele,dobre karakteristike ima edge 40. Toliko od mene i dosta realno :-D
Pozdrav :-)
Aca
•
10.08.2023 21:12h wkc8h0pbjv2lwflTelefon nikako ne moze da se napuni za 38minuta.
Joca
•
14.08.2023 11:35h flrj1d6hp1bylbvLesnik sta ti misliš ovaj ili Motorola edge40
50/50
•
14.08.2023 21:48h 5114rl35vxncwqdJoco :Edge 40,stereo zvuk, vodootporan, cist android(stock) ili pure, kako god
Danilo
•
8.08.2023 23:55h
pts3mdngksv3bdk
Već 15ak dana se druži sa ovim telefonom još ga nisam stavio u punu upotrebu jer čekam staklo i masku a trenutno koristim HONOR 70! Volim ovaj brend jer zaista nudi dobre stvari u nekom pristojnom da kažemo visokom srednjem rangu gde ovaj telefon pripada! Imao sam isti problem na početku kao većina korisnika sa baterijom i grejanjem telefona mada mi je jedan iskusna poznavalac istih rekao da je to normala i da sačekam malo da se telefon adaptira na moje uslove i način rada će se podesiti i zaista bio je u pravu! E sad odlične srvari na ovom telefonu su ekran prikaz jasnoća osvetljenje to je perfektno! Što se kamera tiče poredeći sa honor 70 ima razlike i zaista vidne i napredak kamere jeste evidentan, kao što sam naglasio prednja kamera je vrhunska ali za moj ukus prenaglašeno oštra pa mi slike deluju malo veštački boje su isto naglašene možda zato što su optimizovali kamere za društvene mreže ja ipak preferiram realan izgled. E sad zadnja kamera ima svoje dobre i loše strane. Dobre su dnevne fotografije oštre dopadljive katkad takođe prenaglase boje što čini sliku nekad nerealnom u odnosu na ono što vidite golim okom! Portreri su zaista dobri čak na dva puta zum koji je podešen kod portreta preko dana su super slike. E problem nastaje sa zalaskom sunca i lošijim uslovima pogotovo u zatvorenom prostoru slike nisu na tom nivou kao na dnevnom svetlu. Negde u recenziji su naglasili da je to problem sa AI valjda će ispraviti u takvim uslovima ja iskoristim noćni mod koji je po meni zaista odličan!Slike budu oštre detaljne bez šuma čak i boje na noćnom modu meni deluju prirodnije! Sve u svemu po meni jako dobro izbalansiran telefon u ovom cenovnom rangu opet ću naglasiti negde sam već ostavio taj komentar razočaravajuće je da u pakovanju ne dostavljaju ni punjač ni masku i da ovaj tel nema stereo zvuk! Uglavnom i sa ovim nedostacima rado bih ga preporučio svima. O estetici neću pričati telefon je prelep i odlično leži u ruci nije ni težak što mu je još jedna prednost!
Boris Blagojević
•
9.08.2023 18:38h m6n0zrfw95x6z99Mislis da ce se na isti nacin resiti adaptiranjem mog Samsung Galaxy A34 5G na moj nacin rada i koriscenja sa zagrevanjem i potrosnjom a kupljen je 17.Jula.
Lesnik
•
9.08.2023 18:40h 95g6ht5jr4vyrjjSlazem se sa svim sto si napisao i dodao bih da sam razocaran rezultatom zuma, sto se snimanja tice prednjom kamerom steta je sto nema opciju da se spusti malo kvalitet jer je jedna opcija 4K za obe kamere a spustio bih zbog stabilizacije jer bio sam na svadbi i kad pogledam snimak sa obe kamere ima dosta mutnoce i podrktaja a nisam se nesto brzo kretao sto ukazuje da stabilizacija ne radi dobro posao, bolji su mi bili rezultati na Poco F3 modelu. Kamera previse izostrava i dodaje boje pa fotografije izgledaju neprirodno a vise preferiram prirodan prikaz pa da sam uredjujem fotografiju po zelji u app. Pre 2h sam skinuo telefon sa punjaca i nesto malo sam koristio tel aj da kazem pola sata igranja i nesto procitao na sajtu i sada je na 80% baterija. Sigurno da telefonu treba neki period ato bi se reklo da se navikne na nas a koliko mu treba za to ne znam evo vec 3 nedelje ga koristim. Imao sam bas na svadbi kada sam hteo nesto da snimim da nije hteo da upali snimanje pa kada sam opet usao radilo je ali sam propustio bitan trenutak. Kod zvuka mi ponekad zafali taj stereo drugi zvucnik zbog glasnoce pokotovo kada sam u autu ili napolju. U sustini solidan telefon cak odlican u ovoj klasi jos da ima sterwo zvuk, punjac, masku i mozda OIS to bi bila definitivno najbolja kupovina i najbolji u klasi. Fali mi efekat obavestenja na ekranu jer nekada ne cujem poruku pa ond avidim signal ovako dok ne upalik ekran nista.
Lesnik
•
9.08.2023 20:41h vkjvpc1xc68tdtfNe verujem da ce azuriranjem kameru nesto primetno promeniti i unapresiti.
Džoni
•
13.08.2023 22:04h z2kx3d5bc3nq9kvPa gospodo mi 12 pro + ima to sto vam fali i ispunjava uslove za najbolji tel u srednjoj klasi
Dragan
•
8.08.2023 18:15h
ys8q4rvsfbjfms2
Dal ovaj telefon ima zaobljen ekran ko honor 50 i 70
Miss
•
8.08.2023 23:02h 2nwv65wl00nlxjq50 i 70 imaju zaobljen sa jedne strane a ovaj sa sve 4 zarobljen ali blago, manje. Uglavnom malo nezgodno za zaštitu. Tesko da bi staklo stajalo ja stavio onu shield up foliju i nadam se da neće imati veći pad
Boban
•
9.08.2023 20:51h k3144c76f7wjfthGde si stavio ti foliju imam magic 5 pro pa mi treba bas folija koja nece da se odlepljuje,i ova hidrogeh vrsi posao ali moze i bolje tel.je u futr.na preklop ovde i nema da se kupi
Mis
•
9.08.2023 21:26h mp0t0kn0n2g4kcnBoban @pogledaj na net imas lokacije ili na shield up instagram. Ja sam iz Prokuplja, ne znam ti odakle si ali imas u većini gradova njihove partnere.2200 din sam je platio. Ne odllepljuje se i trebalo bi da traje minimum godinu, godinu ipo videćemo. E sad koliko štiti ne znam. Sestra kaže da je njen ajfon sa tom folijom padao 3..4 x na pločice nikakvo napuknuće niti ogrebotina
Dejan
•
8.08.2023 09:43h
mcx4y1v55lyd6nz
Pitanje za sve koji imaju ovaj telefon. Nije valjda da je telefon toliko loš što se tiče kamere i baterije? Bitna mi je baterija i brzo punjenje. Da li nekom izdrži dan ipo baterija sa normalnim korišćenjem?
Tobacco_Road
•
8.08.2023 11:00h tw1pzxqw5ksspk4Meni izdrzi i cise od 2 dana sa normalnim koriscenjem,igrice ne igram, ne fotkam i ne snimam za drus.mreze.pozivi,poruke,net,gledanje tv-a tako da je baterija sasvim ok.kamere mi deluju ok,iako nisam neki zaludjenik za fotkanje,ako hocu kvalitetne fotke onda koristim foto aparat a ne telefon.pozzzz.....
Leanik
•
8.08.2023 22:56h xq8mzklq8pkw2xv@Dejan Sto se baterije tice ok je po meni svaki telefon mi izguradan sa mojim koriscenjem e sad puni se Honorevim punjacem od 66w nisam merio brzinu punjenja ali racunaj 40 minuta sta znam mozda i koji min vise slagao bih te sta god da kazem u vezi punjenja ali deluje mi da se brzo puni. Sto se kamere tice ja sam malo zahtevniji korisnik pa su kriterijumi malo veci ali u sustini je ok zavosi od ukusa i potreba, kriterijuma. Nije toliko los telefon kao sto moze da se zakljuci po komentarima ovde a ocekivanja su uvek velika a nekada i nerealna pa onda dolazi do razocaranja nekog nezadovoljstva itd a daj mi bilo koji telefon u ovoj arednjoj klaai garantujem ti da cu svakome naci neku manu ako hocu 😁 mislim ne radim do jer se trudim da budem objektivan i realan. Iskreno koristio sam Xiaomi par godina i fale mi neke stvari koje on ima a Honor nema ali za sve je potrebno neko vreme da se covek na nesto novo, drugacije privikne. Eto neobicno mi je bio prelazak sa stereo zvuka na mono ovaj jedan pa mi je sad ok navikao se itd. Mislim da mnogi preteruju jer citam komentare za par uredjaja u ovoj kategoriji telefona i dolazim do zakljucka da se ocekuju premijum specifikacije, performanse itd u srednjoj kategoriji i da je za te ljude onda po njihovim kriterijumima visoka klasa a ja sam iskreno tu negde izmedju visoke i srednje a skupa mi je visoka pa pravim kompromise ali onda i nekada trazim sto bi se reklo dlaku u jajetu a u sustini svi zavrsavaju posao. Ova kamera zna da pojaca boje ili prosvetli fotografiju i da je izostri pa slike ne deluju bas prirodno tj dosta ih ta veatacka inteligencija obradi ali tako su napravili i podesili ja sam vise za prieodniji izgled pa da sam udjem u neku aplikaciju i doteram sliku po nekom svom ukusu a sto se snimanja tice nije na tom nivou iskreno ocekivana stabilizacija pa ako se malo kreces brze na snimku se osete trzaji ne odradi bas dobbro posao stabilizacija i snimanje na prednjoj kameri je iskljucivo u 4k a to i zahteva mirnu ruku i sporo pomeranje telefona suma sumaru je ok u sustini nista sad vau specijalno ali sam ocekivao malo bolje rezultate od kamere. Najbolje ako imas gde da isprobas telefon i uzmes u ruke to bi ti bilo najbolje i sam da vidis dopada li ti se ili ne i da li bi zeleo da uzmes ovaj telefon. Do skoro su samo makete telefona bile u izlogu ali je stigao u Srbiju pa su mozda izlozili telefone za probu.
Milos
•
7.08.2023 11:33h
pcc2hmm7lkt2tg8
Da li ima nekog ko je uzeo telefon kod operatera na Y, pa da napise kakva je sim konfiguracija? Da li je u pitanju 2x sim ili sim+esim?
Mis
•
7.08.2023 11:54h 8ns8sk9hp4wnvgbImas 2x sim ili 1 sim 1 e sim. Takav je model kod nas
Maja
•
6.08.2023 21:31h
4n1640s95t4cg3p
Meni se greje,zavisi od uslova nekad vise nekad manje ali se greje.
Goran
•
6.08.2023 19:46h
95bqlftbhzz65yf
Ovaj model koristim 10 dana.
Uzeo sam ga isključivo zbog kamere koja je nahvaljena.
Prelazim sa P30 pro na koji nemam zamerke i koristio sam ga 3 godine.
200MP bi trebala da bude ogromna razlika u kvalitetu.
Izuzetno sam razočaran.
Pravi loše slike. Ako pokušate da uvećate neki detalj odmah se vidi zamućenje.
Druge osobine su odlične.
Glavna kamera promašaj.
Honor 90
•
6.08.2023 21:06h yvf61xyvwpzx23lA baterija?? Ovo je jako lose.... Meni sve okej osim baterije
Maja
•
6.08.2023 21:29h v3x36ky8j1vldm1Slazem se,ovo mi je najveci promasaj u kupovinu telefona. Kamera ni priblizno opisu,testovima.
Milos
•
7.08.2023 00:14h 75flkymv5j8bwy5@Goran Pravi losije fotografije od P30 pro? I dnevne i nocne? Nadam se da si poredio na ekranu monitora. Ako je tako, onda definitivno odustajem od kupovine ovog modela, pa p30 je model iz 2019 godine, jedino ako se ne desi onda neko cudo sa softverom ali verovatno nema nista od toga posto je i H80 imao isti senzor i imali su dovoljno vremena da srede fotografiju.. Ali nije mi onda jasan ni DXOmark sa svojom relativno okej ocenom za kameru ovog telefona.
Milos
•
7.08.2023 00:28h st15tbjc63mw4c1Ali tako sam cekao i bio ubedjen da u ovaj telefon dolazi snap 7 gen 2 kad ono stavili procesor iz '21 godine, koji se izgleda muci sa top ekranom.
Leanik
•
7.08.2023 01:47h lqrqs5qnlmj7q42I moja ocekivanja od kamere i Honora su bila veca ovo sto dobijam je onako ok. Razocarao me je zum na kameri i presnjom kad snimam npr na nekoj prpslavi snimak ima doata trzaja i mutnjikav stabilizacija je losa pritom u 4k snima i nema opciju da promenis za presnju kameru ako u podesavanjima promenim automacki menja i za zadnju. Generalno ocekivao sam vise i bolje rezultate od ove kamere pa sam blago razocaran a ostalo je ok, imao sam i prvi bag da nije hteo da ukljuci snimanje u bitnom trenutku pa sam morao da ugasim kameru i udjem ponovo i onda je radilo ok ali sam propustio bitan trenutak. 😒
Nebojša J.
•
7.08.2023 10:22h lkc9trz0g4zx14bSD 7 gen 1 je malo unapredjen SD778G, dok je 7 gen 2 nešto drugo i novije
Sasa
•
7.08.2023 15:56h nfcyj0g7j05ktpdNije to top kamera, 200mp ne znaci nista,marketinska fora, moja na pixel 6a od 12mp oravi bolje slike
milos
•
7.08.2023 22:33h 06p2931ycp7tm0dBaš tako, nije sve u mp. Bolji je H70 nego ovaj
Mikk
•
8.08.2023 16:16h kl3jynt74x83bngP30 pro je flagship a honor 90 je midrange, ne znam zasto poredite ta dva segmenta, eto vam odgovor
Proxi
•
8.08.2023 17:05h wd8mhqlxqbxgqpgHvala Bogu da je neko ovo uocio. Svaka cast Mikk na osnovnom zapazanju. Ljudi sve vreme uporedjuju telefone razlicitih kategorija. Pa 30 Pro je bio na oglasu preko 1000e kada je izasao i morao se loviti danima i to pre svih ovih poskupljenjam sto se mora uzeti u obzir, dok je ovaj sada oko 450e. A ljudi bi i dalje da nesto sto je duplo jeftinije bude bolje od duplo skupljeg sto nema nikakve logike s razumom. Da ne kazem cisto vredjanje sopstvene inteligencije. Pa to je kao da sam vozio audija i sad kudim daciju. Nece uporno ljudi da shvate da nema besplatnog rucka.
Milos
•
8.08.2023 17:15h 3tb1vr141klxzq1Da ali zaboravljate jos jednu stvar a to su godine i to 4. Jeste p30 flagship i ima neke stvari koji ovaj telefon ne moze da ima kao sto je npr. zum kamera ali to je telefon iz 2019 god. A ovo nije obican midrange telefon, nego srednja visa klasa.
Leanik
•
8.08.2023 23:01h 3c3lgy2jf37zm2wPa slazem se jer sam primetio da po komentarima i kriterijumima mnogih srednja klasa nije za njih vec visa ali i dalje vucemo ono iz perioda pre 2,3 godine kada si za ulozen novac dobijao sjajne telefone tu do 50,60 hiljada koji su bili blizu visokoj klasi po nekim karakteristikama.
Doberman
•
9.08.2023 08:56h 10sj00cbmrd356qSustina je da za 4 god skoro nista nisu unapredili u industriji mobilnih.Taj P30 pro i dalje drzi bolje bateriju od 99% novih telefona a i ostalo je na istom ili visem nivou.
Peca
•
9.08.2023 12:51h g6j0q9zjw004rjnA da se proba sa P 60 pro ili honor magic 5 pro pa da se upoređuje da li je ostvaren napredak zadnjih godina ili ne.
Maja
•
9.08.2023 15:13h z0qct4rtw82kw8qJa sam juce prodala ovaj telefon na moju veliku zalost,imala sam veca ocekivanja. Njegova specifikacija sa onim sto je u praksi nema veze sa mozgom...Vratila sam se na Samsung S23ultra
Doberman
•
9.08.2023 18:00h kk2xkv8h2t0g8kyPeco,prvo,ta dva su duplo skuplja nego sto je p30 pro bio a i pored toga P30 pro bolje drzi bateriju,to tvrdim.Oni imaju bolje kamere ali i P30 ima odlicnu.Za 4-5 godine to nije nikakav poseban iskorak.Majo koje specifikacije?Odlican ekran,ok kameru i prosecnu bateriju.I jos se brze puni nego tvoj S23 Ultra koji kosta tacno duplo i ima pola kg.Ja kao musko nisam sa njim mogao da baratam.Niste objektivni.
Maja
•
9.08.2023 22:43h 0p366gp3fk88c0b@doberman ja sam zena od 180cm meni telefon od pola kg nije tezak,sala na stranu. Pos specifikacijama je premijum a to ae u koriscenju ne vidi i ne oseca. Kamera pakao,blaga rec pakao. Baterija nije losa. Zumiranje horor,bolje da ga nisu ni stavilu kao opciju kamere pa bar znas da je nema. Dnevne fotke toliki izvestaci bsa bojama. Nerealno mi je da su spakovali ovako vizuelno lep telefon u losu pricu. Ultru sam platila 700e sa garancijom i fiskalnim a Honor se prodaje za 500e za nekog ko ne menja telefone cesto svakako mi se isplatilo. Samsung punim sa jacim punjacem i za 30 min imam bateriju. Ne hejtujem samo sam dala svoje misljenje dok sam koristila telefon 10 dana.
Doberman
•
10.08.2023 08:38h fn1jxh1gfxw4kjwMajo,gde ima za 700 da odmah i ja uzmem?😁Za 30 min napuni 50%.Imao sam prilike da ga koristim dva dana.
Peca
•
10.08.2023 09:06h b43h56hqqt7vf1f@doberman ni kilogram mesa nije više 400 dinara tako da telefone možeš porediti samo po klasi a ne po ceni od pre 3-4 godine. Inače je p60 3x brži od p30 pro a magic 5 i više. Tu je i mnogo više memorije, veća rezolucija ekrana, bolja osvetljenost. Za kamere DXOMARK mu je dao ocenu 116 a npr. honor 70 ima 115. @maja da ultra košta 700 evrića pola Beograda bi je imalo.
Doberman
•
10.08.2023 15:06h dvqd89pcdh1cjgdKao i vecina naseo si na cist marketing.Pusti teoriju,mada i u teoriji P60 ima 40% brzi procesor.Ali da ne duzimo,svako ima pravo na misljenje..😁
Maja
•
10.08.2023 17:30h b6qvy41rf7qkrdt@doberman apsolutno nemam razloga da te lazem prvo sto ze tice punjenja sa brzim adapterom kao ni sa cenom. Ovde sam kupila covek preprodavac kod oepratera uzeo telefon oglasio ga na 790 ja ponidila 700 vrvt mu se zurilo. Nisam priklonjena ni samsungu kao ni bilo kom uredjaju ali Honor za 500-570e zaista ne vredi. Njegove specifikacije su bomba a ja to u praksi nisam videla. Koristim Samsung od Note serije i jako dugo,zelela sam da menjam telefon i dam sansu nekom drugom proizvodjacu. Meni prosto to nije to.
Peca
•
11.08.2023 14:11h j1kfnfvjcy9b4qzHonor 90, 8 256 430 evra.