

90 12GB, 256GB, 1x SIM, 1x eSIM2023
2023. godina
6.7" OLED 120Hz, 90.8% body
47% Snapdragon 7 Gen 1, Android 13
RAM 12 GB, INT 256GB, EXT nema
⚡66W, 5000 mAh Neizmenjiva
2 kamere, max 200MP
Podmodeli
Komentari
Misa
•
1.08.2023 09:33h
v4v907xc15z3dqv
Je l može još neko da mi napiše koliko SOT je izvukao na ovom telefonu od 1-100% baterije? Ja sam prvog dana koristio tel skoro bez prekida imao možda 7 i nesto sot. Prekjuče jedva 6h, juče oko 6.30 min.. Nervira me što jos uvek nisam dobio brzi punjač poručio čekam da stigne pa ga punim celu noć na stari
Leanik
•
1.08.2023 12:14h p9yrbc2c82yzzhpJa sa Xiaomijevim od 33w punim oko sat ipo koriatim trenutno to dok ne uzmem njegov.
Jova
•
2.08.2023 21:34h gwh51n4qyqh9m2cZanimljivo 2 x jeftiniji magic 4 lite ima punjac, 66w a ovaj ne.
milos
•
3.08.2023 10:56h z742ztsbw20rmmdMa Honor 70 je za ovaj bolja varijanta
random
•
31.07.2023 10:59h
sq4c8m41hlbp62h
honor 90, honor 70 ili samsung a54?
Leanik
•
31.07.2023 13:32h l8kldn158wxqyjpKako planiras da ga uzmes preko operatera ili za kes pitam zbog cene jer u slobodnoj prodaji je Honor po meni skup. Sva tri modela su dobra licno vise mi se Honor vizuelno dopao pa je to bilo preaudno kod mene. Ako mozes idi negde probaj uredjaje uzivo cackaj ih malo pa vidi sta ti se vise dopada jer su ok uredjaji i obavice ti posao. Honor nema deklarisane zastite za staklo i od vode i prasine i nemaatereo zvuk a na 90 modelu ne dobijas ni masku ni punjac sto i samsung isto radi.
random
•
31.07.2023 13:39h wt5v9xys6p130b4Uzimam kod operatera u okviru paketa, maltene je ista cena za sva 3. Vizuelno mi je Samsung najprijatniji ali mi je to najmanje bitno, najradije bih da izvucem najbolju mogucu kameru u tom cenovnom rangu.
Leanik
•
31.07.2023 13:47h dq6j8lwt85xd99lZvuk je glasan i ok na Honoru ali glasniji je verovatno samsung jer ima dodatan zvucnik ako ti to nesto bitno cisto da napomenem. Nedostatak te zastite na Honoru nadomestis kvalitetnom folijom za ekran (Hidrogel) i maskom pa si dobrim delom zaatitio tel a potapanje u vodu ja se ne bi usudio da rizikujem mada sam radio to sa starim Sonyjem i jednog dana je pustio fodu i cao a u servisu su rekli da nisam na vreme menjao dihtung gume na poklopcima sad ne znam kako je sa novijim ovi zastitama od vode. Ekran na Honoru je super bas lep prikaz boja i na suncu se lepo vidi, kamere su ok ali ocekivao sam iskreno vise od 200 mpx po meni samo brojka na papiru. Samsung nisam imao prilike da ga cackam ali verujem da u ovoj kategoriji telefona su nijanse samo u pitanju a sto se brzine tice u radu surrfovanju po netu, otvaranje app i ostalo sve koje sam telefone poredio gledao rade brzo. Sto se gejminga tice od zahtevnijih igram Asphalt 9,CoD, Skay i rade dobro bez seckanja. Motorola na Edge 40 po specifikacijama za ulozen novac pruza najvise ali mi se Stock Android ne dopada pa ga nisam ni hteo uzeti zbog toga. Kao sto rekoh idi negde i pogledaj telefone.
random
•
31.07.2023 13:56h 8z8sdxpmf8qlkvxHvala na pomoci!
Misa
•
31.07.2023 13:57h b9kby1z0235z9smJa sam danas postavio onu shield up foliju. I silikonsku masku. Uzdam se da je okej zaštita i molim se da ne padne 😃
Ilija
•
31.07.2023 14:02h 0t4dp8psjvmxr64Honor 90 ako uzimas preko paketa, da.
random
•
31.07.2023 14:09h ppvv6srdd4kh6tb@Misa bez zastite nikako, cak i da ima sve moguce sertifikate i deklaracije ne bih da se igram @Ilija hvala!
Doberman
•
31.07.2023 16:47h b1m6n37szd7srmmA54 prijatniji vizuelno?Honor 70 je bolji a o Honoru 90 da ne pricam.
random
•
31.07.2023 16:57h k6t2jtlq4m2kbyh@Doberman a54 ima jednostavniji dizajn i to mi se vise svidja, ali kao sto rekoh to mi stvarno nije bitna stavka. Za sada naginjem ka 90
Doberman
•
31.07.2023 17:23h d6rhfkxxwfj6l9kMeni su se toliko dopali da imam i Honor 70 i neotpakovan Honor 90.Ne znam koji da prodam..😂
Neca
•
31.07.2023 22:02h 6c8z6jv4l7qv3d5Probao sam da slikam mesec i nista mutno bzv jer je zum 10x a na starom Huawei P 20 30 puta zum mesec se lepo vidi,steta sto ovaj senzor nema veci zum. Slikao sam danas po danu i ok su fotke nocu onako, nadao sam se boljim rezulatima od kamere od 200 mpx. Sto se snimanja tice stabilizacija je ok ali mogla je biti bolja pri setnji u parku sumi gde ima dosta drveca, zbunja pri pokretima vide se na snimku podrhtaji i samim tim mutnjikavo (snimanje u 4K). U nekim momentima kamera dosta doda boja pa su fotografije svetlije a nekada i tamnije zavise od ugla i polozaja slikanja. Selfi kamera je jako dobra. U sustini ok su kamere i rezultati ali kao sto su vec neki spominjali a i ja to mislim da bi ovom telefonu bolje legao neki senzor sonyev od 50 mpx ili onaj sto koristi Honor 70 npr. Kakvo je vase iakustvo i misljenje?
Vl
•
31.07.2023 22:32h d4z29pfqvpx02vfPreko operatera je tek dranje.
Beks - NUFC
•
1.08.2023 00:33h 74jn36djz5txqb5Odličan telefon, nema greške u bilo kom smislu. Ko hoće da sagleda stvari realno, da napiše atribute ovog uredjaja, dovoljno će mu biti da donese pravu odluku. Ko želi da izvodi krive drine, da izmišlja i fantazira, taj će uvek pronaći manu i biti nezadovoljan. Svi ovi koji pišu kako je senzor loš, isto bi tako pisali i da je bilo koji drugi.Bitna im vodootpornost, kao da će da plivaju s njim! Zvuk nije stereo, to je najbitnije kod telefona...Procesor nije dovoljno dobar, hoćemo igrice na najjače da igramo. Pa vama bi i procesor iz 8 generacije bilo limitiran u nekom smislu. Sve su to gluposti bez argumenata i dečija obest! U realnosti, ovo ja uredjaj koji zadovoljava bilo kog od nas. Uredjaj objedinjuje sve najbitnije stavke koje su normalnim korisnicima bitne: uredjaj je brz i tečan, ekran izgleda prilično lepo, kamera završava posao (preko dana fenomenalno, uveče više nego korektna), kvalitet razgovora izuzetan i vrlo jasan, konstrukcija telefona izradjena vrlo kvalitetno, uredjaj je vrlo lagan i nenametljiv. Bateriju nisam još na pravi način testirao, mada vidim da će dva dana izgurati bez problema. Možda se malo jače greje prilikom dugotrajnijeg gledanja i fotkanje, ali ću i to podrobnije ispitati. Sve u svemu, uredjaj koji nema alternativu, a naročito kad vidite kako luksuzno i prefinjeno izgleda ovaj macan!
Lesnik
•
1.08.2023 13:23h qjhlkzbcz88fd5vMeni je zamerka kamera ocekivao sam bolju npr zumiram po danu na max kad snimam i poredim sa Xiaomijem 11 lite 5g Ne i isti kvalitet cak na Honoru za mrvicu mutnije. Kada snimam i zumiram mutnjikavo je. Kad je u modu za fotografisanje malo je bolja na Honoru. Ostalo mi se dopad aok je stvarno i u rangu sa svojom klasom. Nisam nasao opciju da se video produzi pa je ogranicen na 15 min. Znate li da li ima neki vid signalizacije na ekranu za obavestenja?
Beks - NUFC
•
1.08.2023 16:35h 1155fj9yxfk4wbdMislim da nema signalizaciju, bar je ja nisam primetio. Nema je ni Magic5 Pro, kao što mu je i snimanje limitirano na 15 minuta. To su verovatno uradili zbog povišenog zagrevanja prilikom takvog opterećujućeg snimanja. Što se tiče kamere, ne znam - meni je zbilja dobra. Ne tražim dlaku u jajetu, ali verujem i vama. Verovatno će je vremenom nadogradili.
Leanik
•
1.08.2023 19:57h 3zmxt5bkml79tmbUpravo sam slikao ljude u parku i prosvetlio je sliku i pojacao boje pa delovi tela ruke, noge lice izgleda crcenije nego sto je realno. Limitiranje je bzv stvarno a i nedostatak signalizacije notifikacija mada u opcijama ima neke mehurice a ne znam sta je. Steta ocekivao sam malo bolje rezultate od kamere jer je dosta koristim pa zato. Kao sto sam vise puta rekao ostalo je ok na telefonu.
Lesnik
•
1.08.2023 20:13h z3vbxd0f2qbhh17Iskreno fali mi i malo smetaju ti neki nedostaci tipa ogranicenje za snimanje na 15 min, sto nema sablon za zakljucan ekran, nema signal notifikacija, nema stereo zvuk pa je upola slabiji zvuk, spustanje od polovine ekrana padajuci meni. Ako gledam kamere i prelaz sa Poca F3 i Xiaomi 11 lite 5g mala je razlika nista sad znatno a ocekivao sam. Xiaomi ima dosta stvari za prilagodjavanje od drugih proizvodjaca. Sta znam radi ok telefon ali nista sad specijalno iskreno kada sve uzmem u obzir i uporedim sa drugima, nema te navedene stvari, nema zastitu kamere po meni losije nego sto sam ocekivao pa celokupan utisak za 2023 nista specijalno ok za korisnike koji nisu previse zahtevni, imao sam velika ocekivanja od Honora 90 mozda sam i ja previse ocekivao ali gledam da prelazak na novi telefon bude adekvatan i da dobijem nesto bolje, drugacije itd. Ekran i njegove mogucnosti su fenomenalne i baterija je ok skroz.
Beks - NUFC
•
1.08.2023 21:45h tqq0h79cg2g641fJe l možeš da mi pojasniš šta je otvor blende, čemu služi, na koliko treba da bude postavljen. Meni je na 4 a vidim i na 7,1 i 16 nema nikakve razlike. Ako možeš, voleo bih da mi to najprostije objasniš. Kad se već razumeš u fotografije, da nešto i mene naučiš. Hvala.
Lesnik
•
2.08.2023 00:27h 1kbjgt5nthx1qb7Nisam profesionalni fotograf ali sam ih dosta slusao i koristio jedan period Dieselar i Miroles aparat i za takve uredjaje za fotkanje neophodno je znanje neko. Meni je dosta pomoglo da unapredim svoje fotografisanje. Otvor blend i oznaka na fotoaparatima je F pa broj i oznacavaju velicinu otvora, blenda, brzina okidaca i iso su najbitnije stvari (osnova) u podesavanju i pripremi za slikanje. Blenda je otvor na objektivu kroz koju svetlost prolazi do senzora. Kada slikas portret ili neki predmet i otvoris blendu tipa 1,4 onda ti je pozadina zamucena a kada je zatvoria tima 6.1 onda bude manje zamucena pozadina vise je detalja u pozadini pa sam odredis da li zelis vise ili manje nesto u pozadini da bude zamuceno. Brzina okidanja se racuna u delovima sekundi ako je 60 onda je sezdeseti deo sekunde i onda podesavas brzinu zavesice koliko zelis da brzo prodje svetlo itd to moras da isprobavas i vidis sta dobijas na fotografiji a Iso znaci da osvetli fotografiju ako je veca iso vrednos svetlija je fotografija ali i zrnastija i losija i to se koriato u slabijim osvetljenim uslovima. Nadam se da si me razumeo, ima toga dosta na YouTube pa ce ti bolje pojasniti od mene i kroz konkretne primere. Na telefonu uglavnom prepustam automatici jer je lakse i brze a i nisam toliko vest i brz da mogu brzo u Pro rezimu da sve podesim i slikam i stignem da uhvatim neki zeljeni kadar.
Beks - NUFC
•
2.08.2023 12:57h fq6qzkh8j7fwhbfHvala na ovom iscrpnom odgovoru. Malo si mi pomogao, razbistrio neke stvari, za ostalo moraću se sam zainteresovati. Sve mi je ovo nepoznanica, nisam se zanimao za kameru, red je da savladam osnovu. Još jedno pitanje; je l stvari funkcionišu slično na fotoaparatu i na mobilnom telefonu?! Koliko u realnosti ima sličnosti, da li je u suštini to isti sistem samo što je fotoaparat na višem nivou. Ako te ne mrzi - napiši koju o tome. Hvala ti, legendo.
Lesnik
•
3.08.2023 01:46h 22qh47zspqk7lksPa u Pro modu gde rucno sve podesavac, prilagodjavas je slicno bolje je sve na aparatu ali telefoni su toliko napredovali da prave dobre fotografije, razlike ima naravno bolje je na pravom foto aparatu ali najvise znace objektivi u sustini i tvoja kreacija umece fotografisanja imas na netu dosta o tome za pocetnike i meni je dosta pomoglo da razumem neke stvari i unapredim fotografisanje. Na aparat da bi presao prvo savladaj telefon i izvuci max iz njega kad on vise ne bude mogao da ti zavrsava posao ili zadovoljava kriterijume onda predji na aparat samo sto su skupi i objegtivi pogotovo. Telefon moze da ti pruzi sjajne rezultate uz malo truda i da upoznas njegove mogucnosti koliko moze. Imaju neke korisne aplikacije za obtadu slika Snapseed i Lightroom Photo LR dobre su da uredis fotografiju, sresis boje izbrises neke nezeljene stvari na slici itd. Pogledaj na netu kako slikaju, osnove fotografije nasta daju akcenat, sta je bitno i sta da gledas pre nego sto kliknes da slikas to imas i za telefon i takodje tako ces unapresiti svoje fotografisanje brzo. Za dobru fotografiju je takodje bitno da imas neku ideju viziju sta zelis da postignea da se igras malo i da sto vise slikas, isprobavas, uporedjujes jer jedino tako mozes da napredujes uz naravno savete i edukaciju a toga ima dosta na netu. Neke fotografije koje si fenomenalne pravljene su bas telefonom naravno uz neki vid obrade u programu nekom. Pitas da li ima slicnosti izmedju telefona i aparata ima i nema tesko je objasniti aparat je komplikovaniji ali i bolji, telefon je brzi i instant odmah ti je pri ruci a pametna tehnologija ti pruza automatizaciju da sama sve pripremi za slikanje pa je samim tim i brze i lakse. Aparat ima svoje prednosti naravno jer su veca sociva, veci objektivi, vise svetla primaju, vise opcija za podesavanje jednostavno sve je za nekoliko stepena vise i bolje ali stvarno danas telefoni mogu u nekim situacijama da pariraju photoaparatima. Neki fotografi kazu da su im neke prodavanije fotografije bas telefonom napravljene. Telefon i vestacka inteligencija zna da nekada i zabrlja pogresi da pojaca kontrast, ostrinu da previse zatamni ili prosvetli sliku, doda boje itd. Sto vise slikas i upoznajes mogucnosti svog telefona uz edukaciju rezultati ce biti bolji u to budi siguran. Za pocetak za telefon upali geed ili ti mrezu linije koje dele kadar u trecine na ekranu pomocice ti da bolje kadriras opet da ne duzim nisam bas kompatentan da objasnjavam adekvatno ali meni je dosta znacilo ono sto sam nasao na Youtube, ako te zanima fotografija odvoji vreme slusaj, gledaj isprobavaj i trebalo bi da bude napretka u fotografisanju. Pozdrav
Beks - NUFC
•
3.08.2023 18:47h nb8qng6sj6np3cwHvala ti legendo, svojski si se potrudio da mi objasniš. Iz priloženog se vidi da ti dobro poznaješ materiju, ja sam potpuni laik, pa prema tome moraću da zagrejem stolicu ako želim da nešto savladam i naučim. Ima tu mnogo stvari, a naročito je loše što nemam nekoga ko bi mi iz prve ruke i na delu pokazao kako se pravilno barata. Poslušao sam te za ovu mrežu kamere, to sam aktivirao i sad mi se ekran pretvorio u ove 'kocke'. E sad, šta je njihova funkcija? Vidim da prate subjekat kad se spremam da slikam. Imaju li još neku funkciju? Ako imaš još neki savet - slobodno napiši. Pozdrav.
Lesnik
•
4.08.2023 00:13h q7jy8lgzlvcflg2 Nisma ja strucan ali ako mogu da pomognem sto da ne. Ta mreza ti prvo pomaze da vizuelno ispravis kadar da pravo drzis telefon. Predlazem ti da poslusas klip "Kako do bolje fotografije telefona" tu je lepo objasnjeno na 3 minuta i 30 sekundi svakako pregledaj ceo klip i predlog npr klip se zove fotografisanje mobilnim telefonom Bojan Mitrovic objavio moze biti od koristi. Ima dosta klipova prvo da savladas osnove fotografije pojmove, sta treba da gledas nasta da obratis paznju i sta cemu sluzi osnove tj pravila fotografije a onda kreni da slikas. Svakako moras da pogledas, poslusas vise klipova. Pogledaj na netu kakve slike drugi rade pa probaj da nesto iskopiras vidi kako onintonrade, kako kadriraju, sta je primarno sta sekundarno na slici nasta daju akcenat itd. Dosta fotografija se obradjuje u nekom programu. Npr strani sajt za prodaju slika Istock udji ukicaj neki pojam pa gledaj trazi. Gledaj, slusaj i savladaces i nauciti dosta i sigurno poboljsati fotografisanje brzo ali tu nema mrzovolje vec strpljenje i fotkanje sto vise. Ako planiras prpfesionalno onda treba da potrazis neki kurs.
Beks - NUFC
•
4.08.2023 15:37h r853lxl7v99r8zdPoslušao sam tvoj savet i pogledao klip. Malo mi je odagnao nepoznanice koje su u mojoj glavi. Pogledaću ga još dva puta, treba gradivo utvrditi...Naravno, pogledaću i neke druge klipove i malo pročitati o slikanju. Mora volja i motivacija. Nemam pretenzije da budem profesionalac, dovoljno mi je da ovladam nekim osnovama. Za kraj, možda je ovo banalno pitanje, ali mi treba odgovor. Kad koristim kameru, kako da znam koja je u pitanju? Gde piše kad je glavna, kad je ultra široka, telefoto?! Primetio sam za makro kameru da se sama aktivira, samo se treba približiti. Toliko od mene.
Milan
•
13.08.2023 11:04h hg9zgrx20ywh42jPostovani sta uzeti za zastitu, folije sam pokusao odlepe se odmah, citao sam neke hidrofolije ima dali neko ima nekog iskustva pozitivnog koju toliju staviti, zakrivljen ekran je uzas
Neca
•
31.07.2023 08:49h
q3pcwwywydx08xm
Pozdrav,
Treba mi pomoc.
Ima li u podesavanjima sablon otkljucavanja ekrana ja ga ne vidim samo otkljucavanjem licem i otiskom prsta ako ga stvarno nema onda razocaranje jer to godinama koristim a trazim pritom i efekat obavestenja kad stigne poruka da ekran ti da signalizaciju a ne da mi se samo upali ili zapisti?
Misa
•
31.07.2023 13:58h q1y660yqd8ntdydJa mislim da ima. Kad sam podesavao tel šablon mi je bio jedna od opcija
Neca
•
31.07.2023 22:11h x1jyln0d6bg6ss3Nema šablon samo lozinka a nema ni signal obaveštenja što je bzv. Ima nešto u obaveštenjima mehurići ali se ništa ne dešava i ne znam šta je to. 😒
Misa
•
30.07.2023 19:21h
0bmq2npxgvlywtx
Evo mojih utisaka nakon 3 dana korišćenja. Ovako. Ekran je genijalan. Na najjačem suncu je vidljivost kao unutra u sobi. Kamere su jako dobre tj odlične na dnevnom svetlu i po sunčanom danu. Kada je oblačno prosek neki. Prednja kamera je jako dobra zaista. Čak ovaj blic na prednjoj tj ekran koji osvetljava u potpunom mraku napravi odlične slike. Kamere su svakako odlične. Sama izrada telefona je dobra. Ne najbolja ali okej. Malo mi kamere koje strče pozadi ostavljaju jeftin utisak na dodir. E sad. Čekam da mi stigne original punjač. Ono sa čime nisam zadovoljan je BATERIJA. Do duše, danaas sam ga prvi put nosio na posao. Jutros od 6h do sad evo 19h telefon je na 47% ali je sot samo 2h15 min do sada. Ali onog dana kada je stigao celog dana ga nisam ispustao iz ruke imao je tog dana sa jednim punjenjem preko 7h sot što je prilično dobro. Međutim ovo celodnevno korišćenje, sa 50% i nesto preko 2h sota me malo brine. Kakva su vaša iskustva po pitanju baterije?
Misa
•
30.07.2023 19:27h 0qr2lvhh5ggnwzqI da napomenem da sam juče toliki sot vadio na wifi. Danas sam sigurno jedno 4-5h proveo u zonama gde je signal bio loš i i skaakao sa 2.g na 3.g..4g...posto provedem puno vremena na putu do posla gde nema signal u planinskom delu. Ceo dan mi je uključen net i lokacija, blutut
.
•
30.07.2023 21:23h 38w6n22nl7bs50zPa znas kako, moj S23 sa 3,900 baterije daje bolji rezultat od tvog primerka sa 5,000 baterije. U tom vremenu bih imao oko 60% sigurno sa 2,15 sot-a i 10,45 ugasenog. 7-8 sati bi trebalo minimalno da ti drzi sa tolikom baterijom ali eto ja sam imao svakakvih telefona sa po 5,000 baterijom i ovaj mali 3,900 daje mnogo bolje rezultate. Sve zavisi kako je koji model sklopljen i optimizovan, vidi neke nepotrebne opcije sto ti mozda vuku bateriju. Takodje postoji mogucnost da ti telefon jos uci tvoje obrasce koriscenja pa mozda treba malo vremena da bi dao 100% rezultat.
Misa
•
30.07.2023 21:48h 5l1hd2pybh4292vI ja sam pomislio da tel još uvek uči šta koristim šta ne. Videćemo za par dana
Misa
•
30.07.2023 22:30h qfhrl1056rq7vglUpravo videh da mi je Google Chrome potrosio 48% baterije. Instagram 20 ostalo zanemarivo
Misa
•
30.07.2023 23:28h p1j3gzqz7kkvgdbI konačni skor za danas na kraju je 17h, 6h 10 min sot.
.
•
1.08.2023 06:26h pvfbl1nw0wg94txNesto mi je to malo losiji rezultat, 5,000 je baterija opet. Nesto ti vuce bateriju, proveri chrome koliko je aktivan u pozadini i probaj nekako da mu pogasis neke opcije za pozadinsko koriscenje.
Rasta
•
30.07.2023 10:15h
p9p4trrv1jrh9qz
Slucajno sam imao priliku kod prijatelja da isprobam honor 90 i honor 70. Razliku u kameri ja nesto nisam primetio,nisam profi lik al stvarno sam ocekivao vise da vidim od kamere honora 90 i 200mp...hteo sam ga kupim al ono...mozda bacanje para,jeftinije mi honor 70 a jako slicni u praksi.
Ako ima neko vise iskustva nek me demantuje...voleo bih da cujem ako je imao neko iskustva uzivo kao ja a ne samo pisane karakteristike sto cita.
Jovan
•
30.07.2023 10:42h 9vv4d8st5x6rqdnOpste je poznato da veci broj megapixela ne znaci i bolja kamera.. najbolji primer je ajfon koji je godinama parirao sa 12mp ostalim budzama iz kine sa 108 i sl. Pixel 6a od 12.4 mp pravi bolje slike nego honor 70 od 54, pa mozda i honor 90, u nekim situacijama. Sve je do prilagodjavanja senzora softweru, honor 90 je nov tel. i mislim da moraju da ga tek prilagode u narednim azuriranjima. Da li ce i u kojoj meri, to ne znamo.. ali da je razlika izmedju h70 i h90 mala, jeste, pa i u kameri. Na ekranu telefona je jako tesko primetiti. Mora bas da se ide u detalje, zumira slika ili prebaci na veci ekran da bi se primetilo. Isti softwer ih obradjuje, isti brend.. zato i ne moze biti neke krucijalne razlike. Ja sam uzeo honor 70 jer nista sto honor 90 nudi za vise para mi ne treba. Ono sto mi smeta na honor 70 je sto nema stereo zvuk (nema ga ni h90), i sto nema zvanicni IP rating (nema ga ni h90), takodje i diskutabilna protekcija ekrana koja koliko sam razumeo, postoji (gorilla glass), ali nije precizirano koja.. kao ni na h90. Osim ako nemas paket ponudu kod operatera da uzmes h90 za iste pare kao i h70, ne isplati se dati 600+ evra za njega. Duplo skuplji telefon a ne nudi nista fascinantno bolje nego h70. Cak su im i procesori maltene isti i ne moze se primetiti razlika u svakodnevnom radu. A to za kamere je samo kineski marketing, samo da brojke idu u nebo. Ja sam ipak zadovoljan kamerom h70 u odnosu cena/kvalitet, po danu ce da uslika iste fotke kao i 90% skupljih telefona i neces naci razliku. A ima i dobar nocni mod i slike su u nekim uslovima cak i previse osvetljene. Moja licna preporuka za h70. Pozz
Savke
•
30.07.2023 11:35h fxt6q19kqbbct32Ne zaluđujte se to što ima više megapiksela ne znači da je kamera bolja.Uverio si se i sam. Kvalitet određuje vrsta senzora, procesor, algoritmi za obradu slika tj sotfver
Misa
•
30.07.2023 11:48h 5cfkzlzrt45yrnfPa ti kupi honor 70 koji je jeftiniji i celih 5e tj 25 din mesečno jeftiniji u A1 i problem rešen. A tek ako kupis honor 20 imas da uštedis ihaa
Ivan
•
30.07.2023 12:34h n8xzjf1zzxykdmmMozda ljudi ne kupuju preko operatera nego na keš a tu se isplati itekako dati pare za honor 70.
Jovan
•
30.07.2023 14:23h 4kqzr0874m6jmk3Miso, neko voli da iskesira manje para nego da plati telefon duplo skuplje na 2 godine. Ja prvi sam uzeo honor 70 za 330e i miran sam. A cena s kojom sam uporedjivao je preporucena sa kojom je honor 90 startovao a to je 75000 iliti oko 640e sto je duplo skuplje od maloprodajne cene honor 70. Pa ko voli, nek izvoli ;) Kod operatera je trenutno akcija za h90, ali kao sto rekoh, operateri su posebna prica sa njihovim ugovorima i ratama. Jednom sam se zeznuo i ne vise
M
•
30.07.2023 15:30h bprplmhg31qm6d5Jel imaš garanciju?
Jovan
•
30.07.2023 17:46h k927t57wzgm0x3qAko mene pitas, da, imam 2 god. garancije
Tobacco_Road
•
30.07.2023 20:16h wn6n1s74zwv6wygPa i Honor 70 je bio isto 75.000 kada je izasao i to u maloprodaji pa su ga nekoliko puta spustali na 50.000.na oglasima imas Honor 90 izmedju 480 i 530€ isto sa garancijom,uzeto kod operatera.Ja sam uzeo u Yettel jer imam njihovu tarifu vec total 40 tako da telefon placam na rate 2.000 i dobio (jos nije stigao) tablet.telefon ke bio oko 48.000 tako da se isplatio na rate,mada sam svakako odvojio kes za fon ali ispalo je ovako bolje,kes otisao na stranu.
Peca
•
29.07.2023 23:41h
jb62m13nv60pcv7
Koristim prvi put Honor i ne mogu da nadjem i da li ima Efekat obavestenja dok je ekran ugasen da mi zasvetli neki signal da je stigla poruka a ne da se upali ekran i poruka ili samo zvucno obavestenje?
Jorda
•
30.07.2023 00:41h 8n3d60mt5b00mffTo i ja trazim ali kao da nema sto je onda veoma bzv, nema lampicu obavestenja koja je davnon i izbacena iz upotrebe a onda nema ni efekat obavestenja na ekranu 🤨😒
Jorda
•
30.07.2023 01:07h xj9mm87c7z4wftgI zna li neko sta je u podesavanjima obavestenja Mehurici upaljeno je ali se nista ne dogadja?
Tobacco_Road
•
30.07.2023 20:19h cjmmvqnq4chmwf8Sada gledam u jednoj maloprodaji Honor 70 je bio 79.999 a sada je 54.999. na oglasa imas Honor 70 za nekoh 370-400€,pa ako ti odgovara ti ga kupi za kes.
Zuca
•
28.07.2023 21:30h
s5r9lp6856bq0th
Mozda je glupo pitanje ali zanima me da li smem da punim ovaj telefon sa drugim punjacem koliko znam a i ovde citam puni se onda duze ali me zanima da li steti bateriji ako se ne koristi original a kablom mi se ne puni na kompu jer kao sto sam cuo u recenzijama puni se 5w sto je mnogo sporo?
M
•
28.07.2023 22:14h f6zjb22wd24zb8kAko je alternativni punjač i kabl kvalitetan ne šteti bateriji.
Zuca
•
28.07.2023 22:41h ncz5lrhc00h0q7pOd starog telefona je,drugog proizvodjaca.
Marko
•
29.07.2023 02:32h pbp1fl36m3ck9ynAko mozes da kupis, kupi original punjac kosta oko 3000. Ja sam uz h70 dobio original od 66w, ali uz h90 se ne dobija, sto me iznenadilo. Punjenje nije bas 5w, ali daleko je od max. cini mi se da je limitirano ispod 20w. Sve dok je ista voltaza punjaca nece stetiti bateriji, ali gubis na brzini punjenja sto je jedna od velikih prednosti ovog telefona, posto baterija moze da se napuni za 45min. Od 10ak % do 100%. Ovako ces je puniti 3h :)
Tobacco_Road
•
29.07.2023 09:33h r14y9tfnp1p72l9Nasao sam kuci brzi punjac od 40W i rekoh ajde da proverim koliko mu treba vremenski da ga napuni,telefon je imao 34% i trebalo mu je tacno 30 minuta da ga napuni do 100%,sto uopste nije lose.punjac je inace od nekog Huawei-a,tako pise na njemu.
Lesnik
•
29.07.2023 09:55h wx0rlxcdq3hqdllPreko kabla na kompu pise da se puni 8 sati i par minuta a na drugom punjacu od Xiaomija Poco F3 sat i 40 minuta od prilike.
Beks - NUFC
•
28.07.2023 15:33h
fsw78hvygqlx6k5
Prijavio sam se za ovaj tablet, nadam se uspešno. Treba li neka potvrda da stigne sa njihove strane, šalju li nešto na mail?!
Lesnik
•
28.07.2023 19:39h 3f99cddcbkwz7twNe salju nista,pisao sam im email i odgovorili su mi da sam se uspesno prijavio,pre odgovora pokusao sam opet da se prijavim i kada sam hteo da posaljem pisalo je da je Imei1 vec prijavljen. Ostaje samo da cekamo da nas kontaktiraju kad bude trebao da stigne paket.
Meizufan
•
28.07.2023 21:27h 2hpjvzk3l5kb7p4Prijavio se za tablet pre 3 dana danas mi stigao mail za potvrdu uspešne kupovine uz rok isporuke do 30 dana.
Beks - NUFC
•
28.07.2023 23:44h pmkkn55xrm0cxb4Hvala vam ljudi na odgovorima. Ja sam se danas prijavio za tablet, a nakon dva sata su mi poslali mail. Napisali su da je prijava uspešno obavljena i da narednih trideset dana čekam na proveru. Tako nekako. Mislim da sam sve lepo popunio, ali nikad se ne zna... Lesnik, kakvi su ti dojmovi nakon 2-3 dana korišćenja telefona? Što se mene lično tiče - super telefon. Svako dobro.
Lesnik
•
29.07.2023 13:05h 1ww1vncc1nybnmxIsto super, cudna je malo kamera pa dok se naviknem na nekw stvari nisam imao puno vremena da je testiram,primetio sam da prednjom kad slikam u zatvorenom prostoru i kada je u pozadini svetlo da na ekranu izgori kadar da se lepo ne vide detalji a kad slikas on lbradi i onda se vide sto je malo cudno i nezgodno dok se ne naviknes na to a ostalo radi ok svakako utisci su pozitivni i za prwporuku ko je u dilemi.
Danilo
•
30.07.2023 12:31h ql2stnhmqp0zj1dKupio sam telefon juče, inače koristim Honor 70 za koji imam samo reči hvale bar u onim segmentima koji su meni bitni a to je fluidnost, ekran kao i kamere koje su zaista na nivou! E sad, upravo to je neka čudna dilema sa Honor 90 ne znam da li kamera treba malo da se prilagodi korišćenju i da malo AI skonta neke stvari uglavnom čini mi se da je prednja kamera na honor 90 suviše invazivna sa detaljima čak prenaglašena sa neki čudnim izoštravanjem tako da mi slika koliko god je dobra deluje veštački!Možda grešim razuverite me Vi koji imate ovaj telefon. Zadnja kamera zaista pravi odlične noćne fotografije dobri detalji minimalan šum i tu je za klasu bolja od honor 70! E sad ono što je meni specifično i što mi se ne sviđa mislim da ne prpoznaje slikanje u unutrašnjusti prostorija tipa enterijera stvari po kuci pa čak i portreta ljudi u zatvorenom prostoru, tu su mi slike zaista belda verzija onog što sam video na recenzijama! Opet kažem možda je do softvera i do malo vremena da se sistem rada procesora i kamera ustabili, a možda i do narednog ažuriranja kad će poraditi na kamerama. Što se ekrana tiče osvetljenosti oštrine prikaza boja zaista je fenomenalno sve pogotovo zaštita za oči jer inače nosim naočare kao i prikaz na direktnom suncu tu je odličan mnogo bolji od honor 70! Uglavnom tek se dan družim sa honor 90 pa biće prilike da posle destak dana stvorim pravu sliku o njemu za sada je ok! Bilo bi lepo da i ostali podelite neka zapažanja kako se šta može popraviti ako ste našli nešto kroz podešavanje sistem kako telefona tako i kamera!
Ljilja
•
28.07.2023 06:25h
jd6x0mltynnh7b5
Koji je bolji s21 fe ili honor 90 ili iphone 11?
Kamera me najvise interesuje zbog fotkanja? Molim za pomoc posto zelim da uzmem jedan od ova 3 modela.hvala unapred
Doberman
•
28.07.2023 08:51h d8w0f3lw11wycqdIphone 11 otpada sigurno.
Gox
•
28.07.2023 14:31h d7zbn93736j1nkpHonor 90 ubedljivo najbolji od ta 3, pogotovo od iphone 11. Samsung je ok tel. ali losa baterija i slabija kamera od honora
Maja
•
28.07.2023 15:56h tp5r5nnswdqxw21Treci dan kako ga koristim ( u fioci spakovan s22 ultra) telefon se bas lepo pokazao.Sto se tice baterije zadovoljna sam sobzirom da sam ultru punila 2x dnevno.. Kamera je sasvim dobra jedino sto sam danas primetila a to cu proveriti u podesavanjima,na suncu je vidljivost ekrana jako losa :)
Ivan
•
28.07.2023 20:44h gmr2yh2pjxh04gdI losa fotka prilikom zoomiranja. Ne znam gde je ovih 200mpx kamera bi morala da bude mnogo bolja tj kvalitet fotografije i detalja. Mutna fotka na max zumiranju 10x
Doberman
•
28.07.2023 22:38h 1w88v9xbtsht4m9Kod njega je displej dobar,kamere malo kaskaju.Ne mozes ocekivati da ima zum kao s23 ultra.Sto vise citam komentare to vise mislim da su preskupi telefoni bacene pare.Ovo je neki zlatni standard.E da,narucio sam ga i ja pa cu videti da li njega da zadrzim ili Honor 70.
Ivan
•
29.07.2023 11:32h xft2vjfpk9wsl32@doberman i ne ocekujem kameru kao na ultri :) ali da bas bude ovako los zoom nisam ocekivao. Regularno fotkanje i postavka su sasvim ok,nocni slikanje takodje ali cim se zoomira bas je lose...23 Ultru ne bih da zadrzavam bas me iritira momenat baterije.
Lesnik
•
29.07.2023 16:25h 38dy2kyc0v2cxy1I ja sam primetio kad se zumira da nije ostra bistra slika da tako kazem mada to je i rezervisano za najskuplje modele. I ja sam ocekivao od 200 mpx malo bolje rezultate mada nekim azuriranjem mogu da malo poprave kameru. Sto se vidljivosti tice pogledaj osvetljenje da li je na maksimumu podeseno ili automacki mada tada bi trebao da podigne na max.
Beks - NUFC
•
28.07.2023 02:06h
t15mhbmfp5hvtbq
Mogao sam još pre dva dana da ga uzmem, ali mi se nije žurilo. Danas sam zvanično preuzeo mamin primerak. Šta reći za sam uredjaj. Koliko god sam zadivljen mojim Honor Magic 5 Pro uredjajem, toliko mi se dopada i oduševljava i Honor 90! Možda sam u nekoj euforiji, ali me je zbilja oduševio! Telefon izgleda prelepo, usudiću se da kažem da je i lepši od Honor magic 5 Pro modela. Peskovito zelena - nestvarno lepa boja, kamere vrlo lepo i svedeno izgledaju, ekran prelep, uredjaj savršeno leži u ruci, niti je klizav, niti nestabilan. Vrlo je lagan, sama konstrukcija mu je fantastična, verujte mi da ne biste provalili da su mu ledja plastična. Evo baš ih uporedjujem, nema neke razlike, to je taj zvuk kad kucneš, možda samo ta masivnost i 'punoća' koju poseduje Honor magic 5 Pro. Ne karikiram stvari - verujte da nije daleko od istine. Danas sam ga dosta probao i u radu. Radi vrlo tečno i lepo, nisam primetio negativne strane.Dosta sam fotkao i snimao kratke klipove. Čini mi se da je prednja kamera bolja na ovom telefonu u odnosu na Honor magic 5 Pro! Ne znam, tako mi je danas to izgledalo, ali testiraću još neki put i doneti konačan sud. Sve ostalo - glavna kamera, noćni mod, snimanje danju i noću, sve obavlja vrlo kvalitetno. Naravno, bolji su snimci preko dana, ali ni noću ne izgleda to loše. Baš suprotno, vrlo korektno, sa dosta detalja, solidan ton, stabilizacija ne manjka. Neću još donositi konačan sud, probaću ga još par puta pre nego napišem još nešto o njemu. Sve u svemu, uredjaj za svaku pohvalu, za čežnju, za poželeti!!
Prle
•
28.07.2023 01:46h
f61xgp9lyw4q7p8
Stigao je i meni Honor i super je telefon stvarno ljudi, do sada nisam koristio Honor i utisci prvi su pozitivni.
Lep ekran,blago zakrivljen,tanak i lagan,brz,dobro bi bilo zbog gejminga sa je malo jaci procesor i grafika ali i ovo vrsi posao i rade mi igrice ok ali smatram da bi mu lepo legao 7gen2. Sto se kamera tice ok su poredim sa mojim predhodnim telefonom koji ima slabiju lameru od ovog i u tamnim spektrima bolje se ponasa kamera tj ima vise detalja nego na Honoru 90 e sad ostalo je bolje na Honoru (imam utisak da pri slabijem osvetljenju i na tamnijim mestima na slici se senzor slabije snalazi,nisam probao nocni mod). Primetio sam da dosta izostrava kadrove,senke a prednja je dobra ali i cudna pomalo tipa slikam selfi i u pozadini vodi se kuhinja,svetlo na lusteru e sad na ekranu se pola ne vidi pobeli presvetlo bude da se luster ne vidi a kad slikam skljocnem onda fotku obradi i vide se detalji,luster,kuhinjski elementi itd,malo neobicno i nezgodno za slikanje kad ne vidis detalje odmah lepo. Napolje jos nisam probao. Mislim da bi mu vise legao neki senzor od 50mpx npr Sonijev ovaj Samsungov za sada je ok ali iskreno ocekivao sam malo bolje rezultate u zatvorenim prostorijama ali to su samo prvi utisci videcemo jos. Telefon po meni je za preporuku svakako a da li opravdava cenu od 75.000 rsd u slobodnoj prodaji mislim da ne (mozda gresim) ali ova cena sto izadje kod operqtera oko 50.000 je ok. Nedostatak stereo zvuka se oseti i bas velika steta sto nema ali ovaj zvucnik je dovoljno glasan pa moze da prodje 😁. Kao sto je rečeno da ima 7gen2 katapultirao bi performanse ovog uredjaja. Da se razumemo ja opet gledam i gejming jer povremeno odigram neku igricu mada sve sto sam probao radi ok za sad a sto se tice ostalih radnji na telefonu surf,app stvarno sve otvara i radi brzo i glatko. Neko sam ko dosta koristi telefon i samim tim sam i zahtevniji i rigorozniji sli sve u svemu telefon vrsi posao za sada i mogu ga slobodno preporuciti.
Marko
•
27.07.2023 14:50h
nlmwfcz9qjlqhgs
Ne mogu da verujem da je neko kupio ovaj telefon. 620e??? sramota
BananaZo
•
27.07.2023 15:30h vq1qw0qwrq212ldNi ja ne mogu da verujem da su ljudi godinama davali onolike pare za iPhone kada su Android telefoni pruzali vise za ulozen novac. Ako pogledas ljudi su ovde pusali da su uzimali preko operatera i da je cena bila niza ako se gleda samo telefon bez paketa. Slazem se da je visoka cena i da verovatno ima telefona koji za 75.000 imaju vise stavki u specifikaciji.
Tobacco_Road
•
27.07.2023 15:57h vxwbdmx54v1ql2vTelefon u Yettel-u je bio 48.720 dinara pa onaj ko ima post paid kod njoh uzeo je samo telefon na rate jer vec koristi recimo tarifu total 40,tako da je cena i vise nego prihvatljiva,a telefon u zelenoj boji je prelep.za onoga ko nije opterecen igricama telefon je o vise nego odlican.
Honor 90
•
27.07.2023 16:00h t82l1ckx52swdkfKo ima para kupio ga je. Uvek su se dobri uređaji pljuvali. Čim ljudi ovoliko pljuju uvek je znak da je best buy :)
Doberman
•
27.07.2023 17:14h 9xp4jm69jf9sjwsU A1 ispada oko 400 e.Mozda ga i ja uzmem.
Sima
•
27.07.2023 12:11h
2rw8pn0w3btcqvr
Jel moze neko da pogleda u meniju pod privatnost, da li telefon poseduje private space?
Mare
•
27.07.2023 16:53h 4t8hm8yxntm9675@simo da, ima private space :)
Sima
•
28.07.2023 10:02h 2jdv3kx8xvgbbzwHvala puno! :)
Miloš
•
26.07.2023 17:11h
33mc9jrkrmqw4zy
Postovanje svima,
Danas mi je stigao Honor 90 iz predordera i receno mi je da se prijavim za tablet,posto se on dobija naknadno. Popunio sam prijavu i sad me interesuje dal neko ima iskustvo kako to ide. Hvala
Lesnik
•
26.07.2023 18:34h qmpm012mbkvlmh5I ja sam porucio tablet samo nikakvu potvrdu nisam dobio da sam se uspesno prijavio. Inace procedura je da se na Honorov taj sajt za registraciju poklona prijavis ostavis podatke i cekas da te kontaktira neko za isporuku a rok je narednih 30 dana.
Miloš
•
26.07.2023 19:14h rtbbvczp46hvnfyOnda je to to, videcu sta ce da jave. Hvala
Lesnik
•
26.07.2023 19:34h rng70myzfjnl65pDa li si probao da napunis telefon i cime ga punis posto nema punjaca u paketu?
Tobacco_Road
•
26.07.2023 20:25h mxzn9505zj032tzImate na Aliju futrole po 3-4€ kao i stakla za njega,prednja,zadnja zastita kao i zastita za kamere.O5iginal punjac za Honor 90 je na Aliju oko 10€ 66W.sve to porucite i stize vam za nekih 20-25 dana,ja sam tako uradio.nisam valjda lud da dajem nasima za punjac 3-4000.Meni bi trebalo da stigne iz Yettel-a sutra Honor 90 Green takodje pre-order pa cemo videti kakav je fon,sada koristim Poco X3 nfc.
Lesnik
•
27.07.2023 00:01h f5pb17plf5zs5q9@Milos Ako probas ponovo na sajtu da popunis podatke javice ti da je Imei1 vec unet u bazu podataka tj da je iskoriscen nesto tako i tako sam dosao do saznanja da je uspesno prijava dostavljena za tablet.
Miloš
•
27.07.2023 00:55h gzfk6dx1rgclmld@Lesnik Hvala, probacu
Maja
•
27.07.2023 16:54h jb03wgfpgkhl7jcJa sam danas dobila potvrdni mail i da ce biti isporuceno u roku od 30/dana. Poslala sam prijavu za tablet pre 2 dana
Honor
•
26.07.2023 17:05h
mwyqbtzqx4g2gnj
Kako zaštititi displej ovog telfona?
Lesnik
•
26.07.2023 19:33h f1zr19dj937pr0sOno sto su meni preporucili su neke folije koje kostaju od 3000 do 5000 i ceo telefon sa obe strane oko 8000. Razlika je sto od 3000 je otporna na grebanje,blage udarce i dadove na razve povrsine a od 5000 otporna je na razne udarce to je ono sto reklamiraju kada kljucem ili necim drugim udaraju po ekranu. Kazu da oko 8 meseci traju u proseku aj da kazemo realno onda 6 😁. I mene brine kako da zastitim zakrivljeni ekran a jos nema i gorilla glass zastitu.
Lesnik
•
26.07.2023 19:48h j7pqtv878mhq9chSad sam video ne znam odakle si ali ovde u Beogradu ima za 1600 din i zove se Hidrogel folija. Ukucaj na Google Hidrogel folija i prvi link otvori servis-telefona.com imaju i klip.
Honor
•
26.07.2023 22:01h qns3dnhqmbzbt17Ja sam naručio na ali hidrogel 3 komada za 300 din. Tamo ima i zakrivljena zaštitna stakla ali neko spominje da ta full glue stakla prave problem da ne mogu lako da se skinu.. Ima vidim i na netu nekih stakla zaštitnih.. 800 din
Vlada
•
26.07.2023 22:03h 9l9mr0wqrh9d0psJa danas pročitah u jednom članku da ima gorila glass victus
Vladan
•
26.07.2023 23:44h 7fqwhb57ykz50fzZastita je Dragontrail tako se zove
Luka
•
26.07.2023 23:57h j0zgmr8hzmncvv2Gde ste nasli da je to zvanicno receno a ne nagadjanja pojedinaca, ja sam gledao po netu i nisam uspeo da nadjem.
Miloš
•
27.07.2023 00:58h wqtfkmf4rjhc9j4@Lesnik Nisam ga jos punio, cekam da mi stignu maske i zastita za staklo. Ali imam honor 70 i punicu ga sa tim punjačem dok ne stigne sa alija 😃
Lesnik
•
27.07.2023 13:28h 75jxwgcf27gv3kcDobija se i zalepljena zastitna folija na ekranu cisto da ti kazem ako ne znas. Pa super imas punjac 🙂
Peca
•
27.07.2023 14:24h hpdm8tb64qcj9y5Imaš klip kako se honor 5 magic light ekranom razbijaju orasi, čisto da se ne pomisli da honor ekrani nemaju zaštitu.
Siniša
•
27.07.2023 14:59h w4mx65cvkc6zn5xDa slažem se s tobom, ali je pitanje da li takvu zaštitu ima i Honor 70 i Honor 90. Ipak je to Magic lite serija pa možda ipak ima razlike.
I
•
27.07.2023 20:04h vsqnppl6v6qmvybPa magic 5 lite je rang ispod honor 70/90. Valjda bi trebali i oni da imaju makar istu, ako ne i bolju zastitu.. ali eto, moramo da nagadjamo ili sami testiramo, kad nisu sposobni da sami napisu
Siniša
•
27.07.2023 20:22h c5v78wzy59mtl74Pa to, moramo da nagađamo. Jedino su Honor Magic 5 lite, testirali razbijanje orasa i leda. Nigde nisam našao ni jedan test ekrana za Honor 70. Zato moramo biti jako oprezni :)
Lesnik
•
26.07.2023 01:19h
c0nw32kkpv04tpq
Preuzeo sam telefon.
Poredim kameru sa Poco F3 i bolja je malo sto je i ocekivano, sto se prednje tice odlicna je bas sam zadovoljan. Za sada evo par sati ga cackam i ok sve radi. Ekran i prikaz boja je odlican, sto se zvuka tice glasan je ali treba malo privikavanja sa stereo zvuka na mono (odvikao sam se 😁) ali po meni nista strasno i ovo je skroz ok. U sustini kao i svaki uredjaj za sada radi brzo, lepo i nemam primedbi osim nedostatka punjaca 😁 i maske bas bzv realno. Lagan, tanak lepo lezi u ruci, bez maske je klizav sto je i ocekivano, nisam primetio da se zagreva ali u fazi sam podesavanja telefona prilagodjavanja sebi (osnovne stvari kada uzmes nov telefon). Otisak prsta prvi put koristim ispod ekrana i radi ok mora da se zadrzi tipa sekund pa onda otkljuca ekran a oni na tasteru sa strane su malo brzi. Ekran je blago zakrivljen cak mi deluje i manje nego na 70 modelu ili na nekim drugim uredjajima. Kao sto sam vec i rekao na ekranu se nalazi fabricka zastitna folija. Smatram da ima zastitu o kojoj se ovde dosta govori, punjac i maska i stereo zvuk da bi ovaj telefon bio najbolja kupovina u ovoj srednjoj klasi uredjaja. Svakako malo sam se lomio zbog toga ali sam ipak prevagnuo i reko aj da probam i Honor kada mi se vec dopao zbog dizajna,ekrana,softvera pa sam pristao i na taj kompromis,za ovo kratko koriscenje utisak je pozitivan.
Lesnik
•
26.07.2023 01:34h psjw7l97j1h7p2wUpravo se ugasio telefon i stavio sam da se puni na punjac Xiaomijev od 33w i automacki se telefon upalio i kada sam usao u podesavanja baterije pise da ce se napuniti ta 1h i 40 minuta sto znaci da trazi svoj originalni punjac i da sa drugim punjacima je ogranicen na mozda 15w ne znam tacno. Stavim njegov kabal sto sam dobio uz paket i pise 3h i 12 minuta a kad sam vratio Xiaomijev kabal isto sad pise 3h sto znaci samo jedno da moram da kupim njegov punjac. Realno bezveze malo sto su to tako napravili ali sta je tu je.
Lesnik
•
26.07.2023 02:02h 9ds8dj38539gn0vDa bi ste slikali ekran kucne 2 puta zglobom prsta, za snimanje isto 2 puta sa dva prsta tj dva zgloba a da odvojite neki subjekat neki deo da izdvojite-kropujete kucnete zglobom i napravite krug i onda mozete po slici da pomerate gde zelite, ista prica samo u obliku S nacrtane i snimi celu neku stranicu kao mali video odozgo ide na dole a da sacuvate neku stranicu sa 3 prsta prevucete na dole,drugacije i zanimljivo. Ima dosta stvari u opcijama za prilagodjavanje i u kameri takodje ima inovacija raznih za zabavu.Sve u svemu malo drugacije, nego sto sam do sada koristio tako da je za sada zanimljivo 😁.
Mare
•
26.07.2023 10:10h 8bpw1jl4tc56lssPa kako samo "malo bolja kamera" od F3 jbt. Koristio sam F4 i senzori koje stavljaju u poco su ubedljivo najgori na trzistu. A i softverska obrada im je dno. Secam se da su mi slike bile svaki put sa dosta suma kad slikam predvece, cak nije bio ni mrak ni lose osvetljenje. Ultrasiroka zamuti pola slike po coskovima, mislim da je 8mp senzor sa nekih jeftinih modela. I ona treca koja nicemu ne sluzi. Ako nisi odusevljen ekranom i kamerom buraz, ne znam cime ces biti 😄 jedino taj mono zvuk, na koji se navikne posle 2-3 dana. Otisak prsta nije bas tako spor kako si opisao, radi isto kao i onaj sa strane, a imas i face unlock. Sve u svemu neuporediv je sa bilo kojim pocom, a znam da ce to neke ljude ovde da razbesni. 🤣
Vorbis
•
26.07.2023 11:20h h1tw5zjy0s3t5jgNe moze da pridje F5.Sa cenom pogotovo.
Lesnik
•
26.07.2023 11:35h v9d1lwkb4120k54Gledaj ovako slikao sam i zumirao fotografiju i uporedjivao detalje i kamera jeste bolja ali ne sad nesto vau da kazem da sam pao snogu od kvaliteta i razlike a opet uporedjivao sam u kucnim uslovima tek sto je stigao telefon. Sto se zvuka tice slusao sam muziku,gledao klipove i meni je ok iskreno sad jos bolje bi bilo da je sterwo zvuk ali sta je tu je. Prednja kamera je bas dobra. Sto se poco f3 tice taj model ima 48mpx kameru u kombinaciji sa snapdragon 870 telefon izvlaci maximum od senzora i do sada sam bio zadovoljan,da bi dobio dobre rezultate treba znati i malo slikati a kakva je kamera na ostalim modelima Poca to ne znam. Naravno da ima boljih uredjaja od Honora 90 verovatno u ovoj klasi a to ne mogu da tvrdim sve dok ne koristim te uredjaje a na papiru i sam sam video da ima boljih specifikacija svakako za moje potrebe ovaj telefon za sada ovo kratko vreme koje ga koristim radi super a kameru koristim cesto pa cu je da kazem testirati a ne sumnjam da su fotografije napolje odlicne i ne sumnjam posto je nov uredjaj da su ispod proseka itd
Honor 90
•
26.07.2023 11:55h 8jj34bv0czd6q8kAjde dosta vise priče o koje kakvim bagovitim Miui xiaomi uredjajima. Najbolji vam je poco itd zato što niste koristili bolje. Da ste ikad imali Huawei Honor ne bi ste vise pričali o Xiaomiju
Mare
•
26.07.2023 12:20h hq7wp7mvqx45hf2U kucnim uslovima svaka kamera ista manje vise, do razlike dolazi kad se slika napolju, na direktnom suncu, pod slabijim osvetljenjem itd. Imao sam mi10t pro i slikao je za klasu bolje slike od poco f4. Sad na h90 ne mogu ni da poredim. Pritom telefon dosta fluidniji nego poco, iako na papiru ima slabiji procesor, jednostavno se ne vidi to. Marketinski trik poco kompanije da namami kupce, a kamere od 150e.. cak i ekran na h90 neuporedivo bolji od poco f4 / f5. 3840 PMW dimming to nema nijedan telefon trenutno osim honor magic 5 pro. Ako ukljucis eye comfort mode (ja imam podesen od 21h do 7h) ne osetis umor gledanja u ekran uopste, neverovatan telefon, best buy za ove pare definitivno. Uzivaj
Lesnik
•
26.07.2023 14:16h 2wfdwglwnbg6nx8Da sam sumnjao u Honorov kvalitet ne bi ga ni uzeo,koristio sam Huawei i za mene najbolji telefoni ali trenutno osim P60 pro i tih skupljih uredjaja nista mi se nije dopalo pa je zato tu Honor 😁. Iskreno do sada Sa Poco F3 sam bas zadovoljan jer ima jak procesor i sve jako brzo radi,bagova nekih nisam imao zato cu ga dati ocu. Primetio sam da je baterija eto za godinu ipo dana malo jace pocela da slabi a nije ni cudno koliko sam drndao ovaj telefon i dok je na punjacu. Bezveze mi je sto na Honoru moram da punim tel iskljucivo njegovim punjacem ili da cekam 3h sto je apsurdno, ne znam kako je kod drugih proizvodjaca. Sad jurim da nadjem providnu masku 🙂. Bas mi se dopao telefon onako prvi utisci su za svaku preporuku.
Misa
•
26.07.2023 15:11h 2rp9nyt1pj21rtc@lesnik. Meni treba da stigne u petak. Mislis da ne mogu da ga punim sa brzim punjačem od Huawei Nova 5t onaj od 22v???
Lesnik
•
26.07.2023 15:21h n60pfy9hmcksqtgIskreno ne znam tj mozes da punis ali je dosta sporo punjenje barem u mom slucaju jer koristim Xiaomijev od 33w a od Huaweija mozda ce odgovarati ne znam stvarno. Koja je tu caka i zasto ne dozvoljava da se puni brze ne znam,ovo mi se prvi put dogadja.
Milos
•
27.07.2023 22:53h b5h2y6r3bvh0f9sPa caka je u cipu koji prepoznaje punjac. Prosto tako je kod svih telefona barem sa kojima sam se ja susreo i to kod razlicitih proizvodjaca Huawei, Samsung, Realme.. Prosto ako je punjac drugog proizvodjaca bez obzira na izlaznu smagu telefon puni brzinom od 10W. Da li ce pasati punjac od 22.5W pitanje je jer je tada bila Kirin platforma a sada Snapdragon pa ja pretpostavljam da nece pasati ali ako budes punio sa 22.5W javi da li ce se prepoznati punjac kao brzi. Jedino gde je drugacije ako telefon ima neki odredjeni standard tipa PD 3.0 e onda svi punjaci na tom standardnu se pune istim punjacem. Ali koliko ja znam, svi sada vrse modifikacije i mali broj telefona ima punjenje po nekom od standarda koji propisuje Qualcomm.
Dejan
•
25.07.2023 17:14h
jkc39353v5vpks6
Das li je neko rezervisano honor 90 i kad počinje zvanična prodaja? Neka napiše nešto o njemu kakav je,utisci, baterija...
Maja
•
25.07.2023 20:33h ztv1fqn2qg7cj95Ja sam rezervisala prosle nedelje preko A1 i danas mi je stigao
Dax
•
25.07.2023 21:12h 5176yxz643bm6d1@Majo, Jel si uzela taj tablet što poklanjaju uz njega i kakav je ako jesi? Kako ti se čini?
Lesnik
•
25.07.2023 21:48h kyxz587th88l2ksU petak sam ga rezervisao i pre sat vremena uzeo,rano je za bilo sta reci jos osim da u zelenoj boji izgleda prelepo i da je ekran super,upravo ga palim,podesavam itd. Sto se tableta tice kada preuzmes telefon onda se prijavljujes na honor sajt ostavljas podatke i cekas da ti ga isporuce u tvoju poslovnicu ili na kucnu adresu nisam siguran to cu posle da vidim sta treba da se popuni za tablet. Video sam tablet u trznom centru i ok izgleda otvara brzo itd sad nije to neki vau tablet ali vrsice osnovne funkcije. Kamera na tabletu je 5mpx ono ok aj da kazes za razgovor preko drustvenih mreza nista specijalno. Na telefonu je zalepljena neka zastitna folija. Maske provide se krecu oko 500 din a punjaci od 3500 pa na gore.
Maja
•
26.07.2023 16:00h thfswnkwc1jpm94@dax za tablet sam tek juce poslala zahtev, sken racuna, IMEI itd. To ce mi tek poslati. Sto se telefona tice, pozitivno sam iznenadjena. Do juce sam koristila s22 ultra a Honor definitivno ispunjava sve moje potrebe.
Neca
•
25.07.2023 13:29h
b2cg3zb4djsvznb
Zanima me posto se ne dobija punjac uz telefon ako ga punim punjacem od predhodnog telefona 33W da li se puni tom brzinom onda jer negde sam procitao da ako nije original kabal honorov i punjac da se puni tipa 15w sa drugim punjacem?
Iz
•
26.07.2023 09:54h 1qwmnkkfvs6ttq4Da, trazi original punjac. Cak i ako ga punis sa 33W on ga limitira na 18W na vecini punjaca. Cuo sam da ima nekih drugih od 66W koji rade, ali zaista ne znam koji. Original kosta 3-4 hiljade, svakako ga ne bih punio nijednim drugim, preporuka
Stefan
•
24.07.2023 23:49h
2cs1zyv0x38lmq3
Zanimljiv telefon,jedva cekam da mi stigne i da ga testiram da vidim jesam li pogresio u odluci. 🤔Razocarao sam se kada sam video kako su losi video snimci nocu pa i fotografije sto ne bi trebalo da bude tako u ovoj kategoriji uredjaja a to nisam ocekivao od Honora (gledao sam razne recenzije telefona). To sto govorite kao veliki nedostatak i mana ovog uredjaja za mene i nije neki problem ako je sam uredjaj na nivou uradjen kako treba. Voleo bih da ima punjac i zastitu ekrana ovako moram da dam dosta para za zastitu ekrana i jos 4.000 od prilike za punjac bzv - . Iskreno ocekivao sam da ce Honor da izdominira sa kamerama ili cak da bude pri samom vrhu u svojoj klasi ali nazalost nije takav slucaj na osnovu onoga sto sam video na netu a da li se to moze resiti nadogradnjom nekom ne znam i da li ce biti u to sumnjam. Cini mi se da bi devedesetici bolje cucnula neka sonijeva kamera od 50 mpx ili neka druga od 50. Da ima procesor 7gen2 to bi bilo sjajno i najbolje performanse u klasi ali verujem da ni ovaj nece razocarati. Do sada nemam iskustva sa Honorom pa sam pozeleo da ga probam a i nesto mi uliva poverenje da su to izdrzljivi i bez bagova telefoni. Zao mi je sto kod nas nema obicna Huawei P serija vec iskljucivo Pro a Nova necu ni da komentarisem 😁 za devojcice i klince takav utisak imam.
Doberman
•
25.07.2023 09:40h 61hsgv9xwcwpz9zJa ne znam gde gledas te recenzije.Ja imam 70 koji je sigurno losiji telefon,a kamerama sam prezadovoljan.
Stefan
•
25.07.2023 11:14h b2fw274db00qjcmVidis nemaju iste kamere jer 70 koristi Sonijevu a 90 Samsungovu gde sam vise soniju naklonjen 😁, ja sam vise za realniji prikaz boja a 90 prenaglasava poje tj pojacava pa samim tim dodju neprirodno fotografije sto je i dobro za drustvene mreze,storyje itd ko voli to. Govorim na osnovu onoga sto sam video na netu a kad uzmem telefon onda cu znati pravu sliku i mogucnosti kamere. Sigurno da su slike bolje nego na mom telefonu koji je stariji 2 godine i logicno je da budu bolje.
Dzo
•
23.07.2023 20:13h
q68qyy8f6rlvjmv
Koja je boja bolja po vama?
Urke
•
23.07.2023 20:55h 9lgknvn8mrvf08vStvar ukusa ali cini mi se da se na zelenoj manje vide otistci prata.
I
•
23.07.2023 20:58h dxttzfsqszbbh0qTesko pitanje buraz, to je stvar ukusa.. meni licno ova zelena je onako najelegantnija, crna klasika nema greske, ove bele varijante su lepe ko voli, ja sam uzeo onu kristalno belu na honor 70, bas se lepo prelama na svetlosti i prava je steta nositi ga sa maskom, koristim samo providnu silikonsku :)
Dzo
•
23.07.2023 23:08h 5vzr9s9hd45lmy6Kako si zadovoljan Honorom,mogucnostima njegovim,opcijama itd. Koristim Xiaomi uredjaje vec 3 ipo godine i sluze ok e sad ono sto mi se dopada na Miuiu je sto ima dosta stvari korisnih za prilagodjavanje tipa da od pola ekrana spustim onaj padajuci meni,ekran palis tapkanjem dva puta, da youtube radi sa ugasenim ekranom, obavestenja kad stignu ekran zasvetli ima te efekte obavestenja,kamere imaju opciju VLOG pa mozes da se zezas sa slikama i video snimcija,moze da klonira nekog i u video rezimu i u foto sto je ok za zezanje i da ima i daljinski sto je skroz cool mada to nije deo softvera 😁 itd sto se tice prilagodjavanja i mogucnosti Xiaomi se tu ozbiljno potrudio. Honor mi deluje kvalitetno i zanimljivo i da oni imaju nesto drugacije i svoje da ponude jer do sada sam samo stari Huawei P 60 koristio sto je slicno Honoru.
Beks - NUFC
•
23.07.2023 23:09h 9rwjpr9qrdh7gxtAko imalo imaš stila, znaš šta je prefinjenost, dileme nema - zelena je izbor! Ako si konzervativac, slušaš okolinu i njihove komentare, onda ćeš izabrati bezličnu crnu. Odluka je na tebi.
Maxa
•
24.07.2023 04:50h fhm8mxf4qnrk7vm@Dzo Batali Xiaomi, ja sam ih izmenjao godinama. Prešao na Honor, prvo 50, pa 70, sad gledam ovaj 90. Od kad su izbacili MagicOS 7.1 telefon radi fenomenalno (mada je i pre toga bio ok). Lep, tanak i brzo punjenje odvaljuje, dobiješ providnu masku koja ne manja boju, itd...
Dzo
•
24.07.2023 11:38h j7fmpl2hz2rs5bgMa porucio sam zelenu lepsa je. @Maxa sto se 90 tice najveca glupost je sto ne dobijas punjac niti masku uz tel mada gledao sam maske 450 din provide a punjac 3500 u A1 a cena varira od radnje do radnje cak do 5500 sto ke jos jedan izdatak i onda te ceka jos jedan izdatak da zastitis ekran sa kvalitetnom folijom koja je otporna na udarce i kosta oko 5000 posto ovaj sa zakrivljenim ekranom je specifican i mnogi preporucuju te folije.
Savke
•
24.07.2023 14:48h 6z1frw31sfgrcg8Za ovaj novac imate sve od prošlogodišnjih flegšipa čak i najnoviji npr osnovne verzije kao šaomi 13, galaxy s23 itd
PFC
•
25.07.2023 21:16h 8db9bgtzjp06jg9@Savke S23 za te pare ima samo preko Subotice (EU), a tu nema validnih garancija, tako da nebi trebao to da savetuješ ljudima osim ako im ne naglasiš i moguće posledice takve kupovine. Ja sam vlasnik S23 preko takve jedne kombinacije i za sad me odlično služi "da kucnem u drvo", ali nedaj bože neki kvar, verujem da ću jako loše proći finansijski za njega... :) Regularni S23 u radnji u srbiji je 117000din, a to je mnogo više od cene ovog telefona :)
Savke
•
26.07.2023 14:58h 8ytkzj0fddrqlq2@PFC zašto kupuješ polovan auto od preprodavaca, placeva itd?Postoje ljudi koji godinama trguju telefonima i sa kojima nema problema, evo ja tako kupujem godinama.A ti izvoli plati na dve godine ovaj honor 100 000 stvarno vredi toliko, inače na ugovor kod operatera garancije su baaaaš ostvarive, seti se u kojoj zemlji živiš
Sasa
•
27.07.2023 12:43h b67039q39q3psp9Savke, znam ljude koju placaju ajfone po 2000e u style, ja uzeo za 1050 14pm. Slicna stvar je i sa operaterima, nabiju paket i na kraju 2 god isplatis preko 2000e za flagship telefon. S23u sad moze da se kupi vakum pakovanje za 950e. A vamo kosta oko 180-190 hiljada 🤣🤣
Beks - NUFC
•
28.07.2023 01:29h g6y32wdvl9qkscdKad se već podsmevaš drugima i praviš mudar, da te pitam nesto. Imaš li para da iskeširaš tih 950 eura na ruke? Imaš li?! Ja nemam, nemam ni neku sitnu lovu, a ne toliko novac. Čak i da imam te pare, nikada telefon ne bih iskeširao odjednom. Nije to uredjaj koji će me učiniti boljim čovekom.
Misa
•
21.07.2023 17:12h
690j0mhmhth44hm
Strasno koliko vas nije upućeno. Honor 90 ima istu cenu kao honor 70 u a1 upravo. I honor 70 ima 8/256 gb a 90 ima 512 gb i 12 gb rama . Pa neka neko uzme honor 70 za iste pare.
S.
•
21.07.2023 18:50h k6cds72z3vxyyygKupio Honor 70 pre 10 dana nov za 330e iliti oko 38.000 din. To sto je kod operatera 58.000, to je njihov problem. Pametan uzme bez paketa, toliko o neupucenosti :)
Gox
•
21.07.2023 18:59h y7nr8s3zpp5r5gsVazi, napucali 12/512 u budzet telefon, ajfon sa 6gb rama nosi na ledjima 3 honora 90 sa 7gen1 procesorom..smesno. pa nikome ne treba 512 gb memorije, a da ne pominjem 12gb rama 🤣 braca kinezi ostavili sebi 90 pro verziju sa 8+ gen 1 a nama prodaju telefone od viska materijala da se ne baci. H90 kopija H70 sa klasicnom foricom da ubace 200mp kameru na papiru, da se neupuceni matorci izloze kako imaju mocan telefon, u realnosti kamera za nijansu bolja nego na h70 i to dxomark test potvrdjuje. Jos izbacili punjac i masku iz paketa, toga nisu imali viska na stanju pa izvini sirotinjo fazon 🤣 Kriminal
Miss
•
21.07.2023 23:05h pyyvx7kjc4d2sk7Dobro onda vi kupite xiaomi za 100 eur sa Gen 3.i sa 250 mpx i resen problem
Beks - NUFC
•
22.07.2023 00:38h jlc6bwp10fhymb6Dragi druže, hvali se kako si kupio telefon bez paketa! Pa čemu ti onda telefon služi, da igraš igrice, da se slikaš, da ga pokazuješ frendovima...Zar u današnje vreme ima smisla kupiti telefon bez paketa? Faktički bez upotrebne vrednosti. Niti možeš da pozoveš koga, niti možeš da pogledaš rezultat neke utakmice. Čemu ste to??! Gox, druže, ako ti je samo IPhone na srcu - kupi ga, brate slatki, nemoj da propagiraš kako Honor 90 nije dobar telefon, a sve zbog cene. Da mu je cena 55000 hiljada, sve ovo nikada ne bi napisao. Budi čovek, priznaj. Toliko.
Urke
•
22.07.2023 00:51h mm2pqzd9qt1hlw3Gledaj ovako Gox ako ti se ne dopada nemoj da ga kupis prosto. Da kod operatera je uvek skuplje ali zato i na rate pa lakse podneses trosak a u kesu trebas da das dosta novca a mnogi nisu u mogucnosti da kupe van operatera. Drugo u pravu si da je mali pomak za razliku od predhodnika aj uzmi i ovako napljuj Samsung A54 koji je mali pomak neosetan za razliku od prethodnika, pogledajmo ajfon unazad modele sve slicno sa malim pomakom tek u zadnjih 2 godine su napravili neki konkretan napredak a dotle slabo. Zasto 7gen1 je los procesor sta mu fali i koju manu ima da nece adekvotno raditi? Ago Snapdragon 778g zavrsava posao u toj klasi adekvatno a ovaj je malo bolji zato i ovaj ne bi adekvatno radio? Koristio sam 778g procesor na predhodnom telefonu i grao sam i igrice i dosta koristio net i drustvene mreze i ostalo i sve je radilo ok. Od igrrica KOD,Asphalt9,Skay,CarX Rally,Arena ov Valor itd da neke igrice su malo kocile online one RPG najzahtevnije ali je i seckala na procesoru 870g gde sam bio iznenadjen neverovatno da ne radi fluidno i glatko i pitao sam se kakva je to igrica kad na tom procesoru ne radi glatko. Tako da ko zeli premijum i sve najbolje onda plati debelo druze. Za normalno koriscenje sve ce zavrsiti posao realno a to je surf po netu,drustvene mreze igrice povremeno, snimanje i fotkanje. Sad se svi hvataju za IP sertifikat aj ubacite telefon u vodu ako smete ili posle godinu dana koriscenja a znam neke primere gde sa IP sertifikatom servis nije prihvatio zalbu jer je u telefon usla voda a zaboravili smo da je smo do juce koristili telefone bez IP zastite i da su nam trajali po par godina i hvalili te telefone i sa jednim Mono zvucnikom a sad odjednom telefon bez IP i sterwo zvuka je krs ja licno ne mislim tako jer nisu nam iste potrebe i nisu nam isti prioriteti. Bitnija mi je dobra baterija, autonomija,fluidnost u radu,siguran i pouzdan softver i lep sa dosta mogucnosti za prilagodjavanje,dobar ekran i solidne kamere a na svaki stavljam zastitu na ekran pa ako treba za zakrivljen stavicu i od 5000 dinara da ga zastitim jer je osetljiviji od ravnog ali je i bolji i lepsi pa j b g ne moze i jare i pare. Bezicno punjenje mi je nebitna stavka i priznajem da je lepo videti (dobiti dosta za ulozen novac) i zastitu od vode i prasine i zastitu ekrana i punjac i masku i zastitna folija na ekranu ali nazalost kod nekih proizvodjaca se ne dobija punjac pa je eto i Honor bzv to uradio sto mi se licno ne dopada. Sto se Honora tice smatram da je super telefon,moderan,lep sa najbookjim ekranom,pouzdanim softverom brz u radu,ne pregreva se telefon ali neki kompromisi mora da se naprave. Razmisljao sam o Samsungu A54 ali slican dizajn predhodnika i skoro nikakav napredak nista novo nije vidjeno,Motorola Stock android bzv licno a i svi operateri kazu da je mala potraznja za Motorolom pa i neki prodavci isto to kazu pitao sam a citam i komentare da je kamera ok osrednja i da se greje vise nego sto treba a Opo,Vivo mlako po meni nista spec,Huawei slabo za ovu srednju klasu vec P60 pro i ostalo je na nivou itd. Telefovi vise klase premijum ili ti flegsip svi su dobri i moraju biti za taj novac.
Miss
•
22.07.2023 01:31h rzl9gcdw13x40mwBeks Ja ne znam o čemu pričaš. Da li si ti video cenu ovog tel u A1? Oko 470 e na dve godine. Šta bi ti preporučio za taj novac?! Samsung a53? Iphone SE??! Ili Samsung s10? Za taj novac možeš uzeti jedino Samsung s21 fe ali ako dobiješ i produžni kabal ili powerbank kao poklon.
Gox
•
22.07.2023 10:55h dlzb5jwgwllxvznBeks, imam vec paket koji placam 700din. I u njemu sve sto mi treba, vec duzi niz godina. Nema potrebe da placam jos 2000 na 24 meseca (znaci 48000) samo da bih uzeo telefon na rate koji ce me izaci duplo skuplje nego bez paketa. Pritom verovatno necu iskoristiti sve sto imam u tom paketu, kao i 99% drugih ljudi. Ljudi ocigledno ne razumeju da ne dobijas telefon jeftinije. Dobijes telefon od 75000 odmah za 50000 a kasnije doplatis u ratama jos 50000. To vise nije 75000 nego 100000. Mozes kupiti jedan fin s23 / s23+, jos malo pa magic5 pro, iphone koji oces.. kapirate poentu, valjda. 🤣 Urke, boli i mene uvo za IP sertifikat iskreno, ali iz principa ne bih savetovao ljudima da kupuju takve telefone po ovoj ceni. Kako nemas zvanicni IP rating, zvanicni staklo, stereo zvuk a hoces da prodajes telefon za 700e? Pa svi su digli cene, video sam i a54 kako je krenuo sa cenom od 450e pa je splasnuo na 320e. Ljudi prepoznaju (ne)kvalitet, kad-tad, daleko od toga da je bilo koji od ovih telefona los, ja koristim h70 i iphone 12 od kad je izasao i odlicni su, samo treba istaci kada je nesto precenjeno. A iz ugla nekoga ko koristi vec prethodnika h90, mislim da prvo nisu unapredili nedostatke, a drugo, naplatili su neka "poboljsanja" neopravdano. Buzdzili su vec odlican ekran, da bi digli cenu, umesto da zakrpe rupe koje ima h70 zbog tog 'budget ranga'. Za iphone sam rekao cisto poredjenja radi jer kinezi mazu oci ovim brojkama non stop, od kamera do rama, sve budze a sve u realnosti smesno. Pa kome treba 12gb rama uz 7gen1 procesor? Nijedna igrica ne zahteva 12gb rama. Zasto iphone kao primer? Jer ima najjaci procesor na trzistu, a radi sa 6gb rama. Zasto? Zato sto telefonu ne treba vise. Nisam apple fan i ne morate odmah da pljujete ljude ako ga spomenu, samo treba sagledati cinjenice, koje su ocigledne. Ista stvar kao i sa ovim paketima. Kupis paket sa 500gb neta 2000min. I slicnim sranjima, placas 3000-4000 rsd a potrosis 30% toga. Tako i sa 12gb RAM, platis to a koristis 4-5gb. :)
Urke
•
22.07.2023 11:22h 2y8p3773tjg7pjy@Gox Ocigledno je da je precenjen telefon ali po meni i Iphon je precenjen. Realno 12 gb rama tesko da se upotrebi do kraja 8 je sasvim dovoljno ali koliko znam kad ima dosta rama moze dosta stvari da se radi odjednom tj vise app zahtevnih da se koriste ali svakako mislim da je 12 gb nepotrebno pa cak ni 512 gb prostora jer za 2 godine nisam uspeo 256 da do kraja zauzmem. Te razlike izmedju 70 i 90 nisu velike osim ekrana ostalo je malo napredak pa samim tim i nije neki napredak realno kao sto je i samsung sa A54 uradio mali napredak nista spec. Sto se paketa tice i tu se slazem da se ne iskoristi svw do kraja mada imao sam momente kada sma i tih 23 gb potrosio ali svakako da su to retke situacije. Ali ako trenutno gledam u A1 sa tim paketom Honor 90 izadje jeftinije trenutno za celih 23 dinara sto je smesnopa kad vec uzimam telefon sa paketom i po toj ceni bolja mi je opcija sto je i logicno 90. Iskreno ocekivao sam da novi H90 daje punjac i masku i da makar i a stereo zvuk ili tu IP zastitu i bio sam malo razocaran iskreno ali sta je tu je. Nisam ljubitelj Samsungovih telefona pa ih nisam ni gledao a Xiaomi koristim pa hocu da predjem sad na nesto novo drugacije a Motorola zbog Stock Androida me odbija i ostaje onda samo Honor, Huawei Nova serija nista posebno.
Beks - NUFC
•
22.07.2023 15:09h ftrxc4vtwwspfgtPostavimo stvari ovako; ja nemam 75000 dinara da kupim ovaj telefon, kod 'divljaka' ne kupujem, ostaju mi operateri. Yetel mi ga je dao za 48700 dinara, to je potpuno ok. U konačnici, telefon će izaći sa sve paketom 109800 dinara. Nije malo, da se ne lažemo, ali je to jedina opcija. Meni bar. Meni je Honor omiljeni brend, a paradoksalno zvuči, da mi je Honor Magic 5 Pro prvi Honor telefon koji koristim. Toliko je prelepih modela Honor izbacio, neki modeli koji su mi se toliko svidjali, ali iz raznih razloga ih nisam kupovao. Čas nisam imao para, čas nije bio pravi trenutak, čas sam pare preusmeravao na neke druge stvari. Sad sam uzeo Honor Magic 5 Pro i presrećan sam! Mami sam naručio ovaj Honor 90 i znam da sam doneo pravu odluku. Probaću ga kad dodje, pa ću napisati kolike su razlike. Ako ih uopšte ima. Prekidam ovu polemiku, dosta smo čavrljali na ovu temu.
Gox
•
22.07.2023 15:41h j7gt3j6pst5cf9zE pa to je razlika prijatelju, ti nemas 75000, ali imas 110000. Skupis sa strane, ostavis od plate, ako si zaposlen i uzmes kod divljaka kao mnogi. Ali tvoje pare, tvoj izbor, znam ko sigurno nece puniti dzepove operaterima i placati duplo skuplje :)
Urke
•
22.07.2023 16:57h sv8n9bxr6pr9111@Beks Razumem te i ista prica i iz tog istog razloga uzimam preko operatera a sto se Honora Magic 5 pro tice telefon je sjajan i odlicna kupovina ali je i skup.
Misa
•
22.07.2023 23:43h rq2vfvxr15bhygkGox @ apsolutno nisi u pravu. Ja sam 12 meseci u a1 sa popustom bez tel plaćao tarifu 1499 din sa 40 gb neta. Sada sa ovaj telfon plaćam 3400 din što je oko 2000 vise i dao za učešće 10.000. Sa tom razlikom i učešćem tel me izlazi 470 evra. A ti vidi koliko će biti na kupujem prodajem.. Možda 450-480 bez garancije bez ičega ako crkne ides u Mađarsku da ga popravljas. Cena u nekim radnjama sada je vidim objavljena na 70.000. Tako da govorimo o sumi od 470 e bez skrivenih troskova. Nikakvih 600,niti 700e lako ljudi ovde pričaju jer je tamo neko rekao da košta 700e. Još ko je dobio tablet koji košta trenutno 20.000. I za 10.000 da prodas tablet dolazimo do sume od 400e.Smešna cena. Ja sam svakako paket plaćao 1500 do sad.
Gox
•
23.07.2023 02:55h bccffkxvzxxfsfgPitao licno operatera i proveravao na sajtu. Pa zato sam uzeo honor 70 za 330e i 2 god garancije, jer mi se 90 nije isplatio. Preko honor srbija je bio 75.000 sa onim tabletom gratis. Upravo sad sam proverio opet na a1 sajtu, cak i sa varijantom da platis telefon odmah sa 10% popusta, izadje 27000 a rate 64800. Sve ukupno, 91800 za 2 godine uz paket. Ako uzimas na 24 rate bez ucesca, izadje 94800 na 2 godine. Tako da ja zaista ne znam preko koje logike uzimas telefon za 470e. Nece komsija da ti plati tu ratu paketa. Ja placam moju tarifu 700din. sto bih placao 3000 a ne treba mi. Zaboravljate u racunicu da dodate i rate tarife, koje porastu, iako ih nije problem isplatiti. Ne zelim da se vezem 2 godine za telefon od 400-500e koji cu zameniti mozda za godinu i po. Ovako placam isti paket 700din i promenim koliko hocu telefona a ne placam 90.000 umesto 50.000
Misa
•
23.07.2023 10:15h hw5qy6v6slfqzs9Izaći će 90.000 a ja sam bez telefona plaćao 36.000 godišnje. I šta da radim sa tarifom od 700 din? Da se slikam sa 100 mb neta? O čemu mi pričamo. Moj deda plaća toliko čovek u 81 godinu. Tebi ne treba ali nekome treba internet i veća tarifa. Pa ti oduzmi od tih 90 000 - 36000 i vidi koliko mi je telefon više ispao. Ti možeš da uzmeš telefon za 400 kad bude na crno bez garancije i da ne ubacis karticu da ne plaćaš gb i minute samo da se slikas sa njim onda ćeš stvarno proći povoljno nema šta
Gox
•
23.07.2023 11:54h pczcfz9mq45qvyt10gb neta, 300min. ka svima, neogranicen chat i sms. Pritom ima i 5gb neta u romingu. Mislim da je ovo nesto sto je dovoljno velikoj vecini ljudi, osim ako nemas wifi kuci ili odes na neku planinu da gledas filmove preko neta 🤣 Ali najjbolji deo od svega ovoga je sto sam bas ja kupio honor 70 od "divljaka" koji ga je nabavio kupljen u mts sa 2 god. garancije i punjacem + maskom u pakovanju. Na racunu sam video i cenu 20.000 uz popust i ostatak na rate koje ja ne moram da placam sad. A platio ga 320e. Tako da ne pije ni ta prica vodu da nema garancije osim kod operatera (kod njih je tek zajebancija ispuniti uslove pokrivanja garancije) uvalice ti 3 skrivena razloga iz ugovora za koja ne znas ni da postoje samo da ti ne uracunaju reklamaciju, znam i to i iz iskustva i iz prica drugih. Na kraju, ne bih trebao ni da se opterecujem mnogo, dok ima vas koji uzimate preko operatera, mi cemo moci da uzimamo povoljno telefone kod divljaka 😄
Mare
•
23.07.2023 13:07h ghly779zjyn02yhMišo potpuno se slazem. Svi racunaju u cenu telefona i mesecnunpretplatu za paket. Pa tu pretlati bi placali i da ne uzmu paket,al ajde ti to nekom objasni. Ja placam pretplatu u Yettelu sada 2000 din, ako uzmem H90 i popust za reciklazu rata za telefon ce mi biti 2100din. 2100x24meseca=54000din me kosta telefon sa 3 godine garancije Racunica je jasna, ko razume shvatice, ko ne razume keširaće kod divljaka. Pozdrav
Dovla
•
23.07.2023 21:06h vk95krt67237k0bAu mnogo matematicara ovde. Svi koji su ikad uzimali telefon kod opetatera bi trebali da znaju da ne mozes da prodjes jeftino s njima. Kako kaze ona ko ne plati na mostu, plati na cupriji. Zivi vi bili i zdravo ih trosili, radim s telefonima pa znam koju kolicinu obrnu na crno za manje para. Iste te koje vi kupite kod operatera. Jedva cekam da vidim cene novog ajfona kad izadje, da li ce ove godine preci 300.000 u MTS/A1/Yettel
Misa
•
23.07.2023 21:30h 857dzdx0fsy66nc@mare upravo tako.. @gox pa uzećete od onih koji imaju pare za bacanje. Meni ne pada na pamet da prodajem nov tel i da ga menjam na 3 meseca. Možda možeš uzeti od mene ali 2026. S obzirom da novu 5t koju koristim još par dana imam od juna 2019 nju ću pokloniti evo ako ima neku vrednost :) ne menjam tel na 3 meseca niti 6. Ja sam novu 5t kupio kod divljaka za 270 eur. Ali kupio sam zimus honor magic watch 2 nov na oglasima na kom se se pokvarila funkcija merenja nadmorske visine kontaktirao ženu na kp kaže ona nemam te papire ćao kraj. Toliko o garanciji sa kp. Niko nije lud da ti uz telefon posalje svoj ugovor.
Gox
•
24.07.2023 12:32h 5k3rg4fyf32xz3nDobijes garanciju u paketu, ne zoves nikoga jbt. :) Ne znam kakva su vasa iskustva sa divljacima, ali ja znam sta kupujem, kako kupujem i zasto kupujem. Dobio sam telefon (honor70) kupljen kod operatera, 2god. garancije, punjac, masku, pisanu garanciju, original vakum pakovanje, sve. Pritom skuplja verzija 256gb za 320e. IMEI broj checkirao pre kupovine, sve ok. Tako da samo skepticni ili neupuceni ljudi mogu da imaju problem. Svako dobro
Misa
•
24.07.2023 16:58h 2p5x89ctpkhlymqOnda je taj koji ti je poslao i ugovor uz tel skroz lud ali ajde. Meni preko A1 odgovara nemam nameru da se za 20..30 eur razlike jurim sa preprodavcima
Doberman
•
25.07.2023 09:47h z886jsgxskv0h78Kupovina kod operatera je zapravo kredit,pa sad ko kako voli.Kad sam uzeo 70 icu,ispao je oko 120 e evra jeftinije nego da uzmem kod njih.
Zoki
•
26.07.2023 13:26h gqdt44wm4gmtgflPre ce biti 200-300eur razlike Miso (:
Vlada
•
26.07.2023 22:07h d51jdbsmg9lcmlbZna li neko da mi objasni zašto je h 90 kod A1 jeftiniji za 50 tak dinara od h 70. Generalno mu je cena malo čudna.
Uk
•
26.07.2023 23:21h 7q50c8qzq8q8lh5Na akciji je h90 moraju da rasprodaju sve zalihe pre nego mu padne cena. Kad skontaju da ne vredi 75.000 s koliko je poceo kod nas, brzo ce da se spusti na 50.000 - 55.000. zato operateri kao i sa dosta drugih modela prave te akcije.
Mxa
•
21.07.2023 12:31h
xpx1tpxwsn1ddzt
Ko se razmišlja da li H90 ili Edge 40 mora da uzme u obzir da je Edge 40 jedna obična furuna.
Izi
•
21.07.2023 15:42h 96zgdrmq7yz7x7pMotorola nije (jos) dostigla taj nivo da se daje 500-600e + za njih. Mogu da ih reklamiraju na sva vrata i placaju recenzije, ali dug put je pred njima da se vrate u trku. Lenovo je propao sa telefonima pre par godina, sad kad su preuzeli Motorolu ne ulivaju mi mnogo poverenja. Videcemo, necu da pricam mnogo, voleo bih da me demantuju
Mxa
•
21.07.2023 16:12h 5x5bdk3pwjb6gqfDrugar prodao Edge 40 i uzeo Honor 90 i nijednog trenutka nije zažalio.
Zuca
•
22.07.2023 00:53h 4k2rv0ysfl8jd4bZnas li gde je uzeo 90 jer ga jos nema u slobodnoj prodaji jer tek treba da stigne?
Mare
•
23.07.2023 13:08h j4lxr2j40bxswvrVec je stigao al ne kod nas, na oglasima koliko hoces, traze oko 600e , sa garancijom.
Zoran
•
20.07.2023 23:50h
0f836mjsvlst16t
Ma ljudi telefon je ok dobar, koristim Samsung S22 i bio je na servisu razbio sam ga,isao sam na put i koristio sam Samsung A52s i Mislim Xiaomi 11 lite i oba su mi zavrsila posao i posluzila i cak sam igrao igrice i CoD i Asphalt 9 i na oba su te igrice radile ok i fotkao sam i snimao, ima male razlike izmedju S22 ali ne sad toliko drasticne da su telefoni kocili,bagovali ili da mi nisu zavrsile posao zadat. Verujem da ce ovaj telefon mnoge zadovoljiti i zavrsiti bez problema sve zadatke, surf po netu,drustvene mreze,igranje igrica itd. Da cudno je da nema stereo zvuk ali nije to neki veliki hendikep a IP zastita jeste i bas cudno da nema. Honor Magic 5 Pro sam probao od kolege i telefon je odlican cak deluje mi da je bolji od S22 pa sam razmisljao da njega uzmem tako da je Honor na mene ostavio pozitivan utisak mada to je visoka klasa naspram ovog modela.
Zoran
•
21.07.2023 11:48h 4gnmq9m5z3ky83hNa osnovu citanja komentara napisao sam u globalu svoje neko misljenje. Mnogi kude ovaj uredjaj a realno dobar je. Nedostatak IP sertifikata jeste minus ali realno kada je neko potapao telefon u vodu? Ja sam stari soni vodootporan potqpao i jednom se desilo da je begde pustio vodu i crkao tako da vise nikada ne bi rizikovao a servis nije prihvatio reklamaciju jer navodno neka dihtung guma je popustili i nije zamenjena na vreme 🫤. A nedostatak sterwo zvuka po meni nije neki veliki hendikep pa cak ni zastita Gorilla Glass jer svi stavljamo telefon u Futrolu i zastitno staklo ili foliju pa je telefon svakako zasticen. Meni licno se dopao telefon po najvise zbog dobrog ekrana i prednje kamere,dosta prostora za podatke i dizajn a sto se hardvera tice ne verujem da ova konfiguracija nece pruziti brz i fluidan rad. Nedostatak punjaca jeste minus ali to je danas neki trend posao pa mnogi proizvodjaci uz skuplje uredjaje da daju punjac. Da li telefon opravdava dobijeno za ulozeno ne znam ali da je kvalitetno urežadjen i da je softver stabilan i dobar u to sam siguran.
S.
•
21.07.2023 12:57h l22420mkj6myzg8Imas sve to sto si naveo na H70 za duplo manje para. Pritom dobijes i punjac uz njega od 66w. Ni h70 nema IP sertifikat, ni stereo zvuk, a isto ima verziju od 256gb za dovoljno prostora (mada je i 128gb previse za mnoge). Ne vidim razlog zasto bi neko ko se razume u telefone uzeo h90 za 700e pored h70 za 330-340e.
Lesnik
•
21.07.2023 13:56h hrgrp63qkzqycjwSlazem se kad se tako gleda, gledao sam kod operatera u A1 sa Neo 23 paketom izadje 3950 cak malo jeftiniji od 70 sto je neverovatno a da je cena visoka to stoji.
S.
•
21.07.2023 15:46h y9yywqf0dflj02tKako bre jeftinije u A1 sa Neo23 paketom h90 izadje preko 90.000 na 2 godine 🤣 pa honor 70 moze da se kupi nov za 330e, a h90 je u pretprodaji preko honor srbija 75.000 uz poklon tablet
Lesnik
•
22.07.2023 01:06h ftlz6x27dmrvx6dGledaj ovako samo paket Neo 23 znaci free minuti poruke i 23 giga neta izadje 1850 tako nesto nije vise od 1900 a sa Honorom 90 izadje 3949 ako oduzmem tu cenu tarife od 1850 ostaje 2.099 sto znaci da onda telefon na 24 rate izadje 50.376 din a kad udjes ovako da proveris rata za telefon sa paketom tim izadje 1250 a paket 2699 obrni okreni ne mogu da dodjem do te cene od 90.000 na 2 godine. Mozda ja negde gresim ne znam,objasni mi da znam kako da onda gledam i racunam. Da ako gledas sa paketom onda izadje 94.776 ali mi ne govorimo sa paketom vec pricamo samo za telefon a to sto koristimo skupu uslugu skup paket to je druga prica.
S.
•
22.07.2023 18:39h sy3510b687h9mlxPa o tome pricam buraz. Nemoj da koristis skup paket kad ti ne treba. Kome bre treba 23gb neta svaki mesec kad wifi jos nemamo samo u liftovima. Pritom to je 23gb za surf, imas odvojenu kolicinu (mozda i ograniceno, ne znam) za wapp itd. Placas bespotrebno skup paket da bi uzeo na rate. Ne placas telefon 50.376, placas ga preko 100.000 na kraju. Ali neka, trosite vase pare kako hocete, ja samo kazem da niste u pravu za cenu i nece te rate 2 godine komsija da vam placa..
Vorbis
•
26.07.2023 11:38h kk8l98knpd9f86xPoco F5 :)
Mladen
•
26.07.2023 13:28h 3gnprzg59yx4zkdMolim vas sklonite se sa Poco F5 botovi, koliko vas placaju vise.. Ne damo 500e za plastiku sa najgorim kamerama na trzistu. Dzabe vam i da ubace ajfonov procesor, telefon je krsina
S.
•
20.07.2023 19:44h
9vjrh8b8zpryrg6
Duplo skuplji od Honor 70, ali daleko da je duplo bolji. Za 700e bi morao da ima stereo zvuk, IP rating, bolji procesor... Xiaomi 13 je bolja kupovina za ove pare, cak mozda i 12T Pro. Volim Honor i koristim 70, ali neopravdan "upgrade" u odnosu na H70.. Gledam recenzije i ne osecam potrebu da zamenim 70. Cak i kamera od 200mp je dobila samo malo bolju ocenu na dxomark. Ono sto su trebali da poprave ovim modelom - nisu u vecini slucajeva. Ekran jeste svetliji, ali ni h70 nema problem cak ni na jakom suncu. Za ove pare su morali da ubace snap 8 gen 1 umesto 7 gen 1 , IP rating i stereo zvuk. Mislim da ce mu cena znatno pasti, vrlo brzo. Realno je da kosta do 500e
M
•
20.07.2023 20:11h xwd0g39wl0151stSnap 7 gen 2 da su ubacili telefon bi bio best buy.
U
•
20.07.2023 23:21h yl3gcwwmvssvrr9Mali napredak realno, izuzetan ekran,baterija ok kamere ok prednja je bas dobra malo jaci procesor ali sto M kaze da je 7 gen 2 bilo bi top e sad i ovaj je dobar vrsi posao. Gledam kod operatera i 70 i 90 i cena im je ista cak na 90 u A1 jeftiniji za 50 din uz paket koji ja koristim a cena je bila veca ali sad je opala sto je dobro. Zal sto nema zastitu od vode i prasine aj ostalo mogu da progutam ali to mi bas bode oci. A Samsung A54 onako nista spec a Motorola Edge 40 kazu da se greje dosta 🫤 i sta uzeti a Comija-Zao Mi necu 😁
S.
•
20.07.2023 23:50h 42tjn4gmf1wzl1mMa kakvi operateri, uzeo sam nov, neotpakovan h70 za 320e. A h90 u pretprodaji za 75.000.. za procesor, i ovaj je dobar i odradice posao svima, ali u odnosu na cenu, ne vredi. Malo mi je i drago jer sam cekao da izadje h90 da bih odlucio vredi li para. Drago mi je da sam odlicno prosao sa h70 za smesne pare uz garanciju u full pakovanje sa punjacem
Beks - NUFC
•
21.07.2023 00:15h 8fw7vlmhz86yjv6Ne bih kupio telefon kod tih 'divljih' preprodavaca, pa taman mi ga dali upola cene. Sreća nek te prati, da nemaš probleme, ali budeš li imao - slobodno se oprosti od njihove garancije i bilo kakve pomoći.
S.
•
21.07.2023 02:29h gj27l5546sg5597Ma isti telefoni, uzmu ljudi na popustu preko operatera i otplacuju sitno rate a dignu odmah kes kod "divljaka" :) licno sam se uverio, mts garancija i svi podaci u paketu. Imei number odmah checkiram i znam na cemu sam. A i otkljucan je naravno za sve mreze. Mada i ovako moze da se nadje za 350e u radnjama
Vlada
•
21.07.2023 02:39h trnt1x9n78s13qbBeks to nije uredu sto pišeš, ja sam lično pazario 5-6 telefona od "divljih" i nisam imao problema, čak su mi i garanciju ispunili. Došlo neko vreme da svako može svašta da piše i priča bez posledica.
Gox
•
21.07.2023 13:03h 3ykhlk65f4t511tDivljaci nas spasavaju da ne placamo telefone najskuplje u Evropi. Takvo vreme doslo, da drzimo i mi standard, ali onaj negativan. U Nemackoj i Svajcarskoj operateri ti daju telefon za dzabe maltene, kad ti istekne ugovor od godinu dana. Licno se uverio. Kod nas mi nakon skoro 3 godine redovno placenih racuna bez dana duga nisu dali da uzmem iphone 13 pro max kad je izasao na rate, nego pod uslovom da uplatim 100.000din. A ostatak da isplacujem. Dodje te telefon kao jedan solidan auto na kraju. A isti su sto se garancije tice, nacice dlaku u jajetu i kazu da ne ispunjavas neki uslov. I dalje imamo najskuplji iphone u Evropi, iako izlazi 15 za mesec i po dana, kod nas je 13 i dalje kao prvog dana kad je izasao u US. To su neke "povlastice" zivota u drzavi koja je ekonomski tigar :) zato, ziveli "divljaci"!
Doberman
•
21.07.2023 13:24h 4xkhfxv5ggg411jMeni je jedini telefon koji je isao na reklamaciju bio uzet kod oparatera.Sa "divljacima" nikad nisam imao nijedan problem.Sve je to isto.
Beks - NUFC
•
22.07.2023 00:27h fnjcnnpfzkhsnwnNeću vas imenovati, svakako ćete se sami pronaći u mojim odgovorima. Šta vi mislite, da sam ja lud?! Mislite da meni cene odgovaraju, da podržavam da telefon košta preko 1000 eura. Ne, dragi ljudi, naravno da i meni to smeta. Da se ja pitam, niti jedan telefon ne bi smeo da košta više od 500 eura! Šta je zapravo telefon, čemu mi pa služi. Nažalost, tržište je drugačije i ono odredjuje cenu koju moramo prihvatiti. Da se malo nadovežem na cene kod operatera i ovih 'divljih' prodavnica. Ja sam Honor 90 naručio u Yetel-u po ceni od 48700 dinara. Apsolutno stojim da je to fenomenalna cena! Druga je stvar što oni kroz paket sve nadoknade i dobrano zarade. Ali to su dve potpuno odvojene celine, tako ih treba prihvatiti. Ne znam kakvu će cenu formirati 'divljaci', ali sam ubedjen da neće biti mnogo skuplji od Honor-a 70. Verovatno nekih 55000 - 60000 hiljada. Kad se pogledaju cene Honor-a 70 kod renomiranih prodavnica, vrlo se jasno vidi da ga nigde nema ispod 55000 hiljada, pod uslovom da ga platite u kešu. U slučaju rata - cena je potpuno drugačija. Hoću samo reći, sve je to tu negde, a istina je uvek na sredini. Niti sam ja u potpunosti u pravu sa svojom tezom, niti je vaša priča potpuno na mestu. Jedan od vas spominje Nemačku i Švajcarski, piše kako tamo dele telefon za džabe. Ne znam, nikada nisam bio u tim zemljama, ne znam ni kakvi su uslovi kod njih, ali sam siguran da telefone ne daju za džabe... Što veli moj otac, sine moj - jedino kod oca i majke možeš da prodješ za džabe, kod svih ostalih se plaća... Pre ili kasnije... Šta da velim na kraju, radite kako hoćete, kupujte gde god hoćete, ali uvek se služite argumentima. Svako od nas je drugačiji, svako tera svoju priču, ali naposletku istina je uvek na sredini. Imajte to uvek na umu.
Gox
•
22.07.2023 00:42h dfjj6l8rt0f6yzwPa narucio si tel za 50000 i placas rate paketa naredne 2 godine. To izadje preko 90000 na kraju. Postoje mnogo jeftiniji paketi koji ne kostaju 2500 mesecno. U Svajcarskoj sa njihovim standardom dobijes najnoviji iphone za 40-50e mesecno samo da produzis ugovor, ne ugradjuju se za nove tarife i sl. 50e u Svici kosta dorucak u nekom restoranu, cisto poredjenja radi. Ne postoji varijanta kod nasih operatera da prodjes bolje nego kod "divljaka". Jednostavna je racunica, nemaju u interesu da zadrze korisnike, vec da rasprodaju sve sa lagera. Ljudi masovno kupuju te telefone sa popustom kod operatera i preprodaju divljacima sa sve garancijom. Prvi sam ja uzeo takav tel. za smesne pare, sa mts garancijom, punjacem, maskom, neotpakovan. Kad se uzme u obzir 2 godine rata po par hiljada, to je druga racunica. Ali ljudi vole kes :) Kod operatera iphone 14 pm kostao 250.000, u istyle 280.000... ko je lud? Pa uzimali ga ljudi na ruke za 1100e radi bez greske, sta mislite da prodaju operateri, neke americke iphone direktno iz Kalifornije? Sve je to ista kineska roba. Samo je pitanje koliko ima ovaca sa lovom. A u Srbiji bih rekao da ih ima dosta. Zivi se ko podstanar u 30 kvadrata ali mora da se fura novi iphone. Kompleksi cepaju, a cene ih prate :) pametnom dosta
Lesnik
•
22.07.2023 01:17h hhrcvyqhx3rwm42Ne znam sta vam spada pod tim dovljaci ali ranije sam uzimao za kes u radnjama gde daju godinu dana garanciju umesto dve i hvala Bogu nisam imao problema ali sam i jeftinije platio nego u maloprodajama,Gigatronu itd i originalan telefona ali fora je sa uvozom povratom novca itd i verovatno problem sa servisom cim se ogradjuju na godinu dana (predpostavka). E sad posto su cene skocile generalno lakse podnesem ovo na rate prwko opeeatera ali priznajem da mi se smucilo da dajem realno 4,5 hiljada din mesecno za tel i paket ali prave tako telefone da posle 2 do 3 godine krenu da baguju pa si prinudjen da menjas, ima izuzetaka da neki traju i duze ok ja govorim o telefonima srednje i nize klase da kazem pristupacnim a visoka je vec druga prica i kvaliteniji uredjaji i samim tim i duze traju. Stvar je u tome kao i na kompu stalni apdejtovi i nadogradje programa,app,igrica itd za neke konfiguracije postanu tezi,zahtevniji pa se i uredjaji uspore a u gejmingu performanse opadnu a do juce bili na maxu.
Lesnik
•
22.07.2023 02:28h 5138vp2k563ww5tZivimo na Balkanu i tu smo gde smo i ono sto nam se nudi uzmi ili ostavi. Svi bi mi voleli da je ovde drugacije,lakse i bolje ali nije i tako je kako je, ako mi kao ljudi budemo bolji bice nam i lakse i bolje. Da tarife jesu vece tj skupe i opet uzmi ili ostavi,ima video sam i neke varijante da uplacujes kes pa da juris nekw promocije dodatke itd ali mnoge to smara i ne zele da se bakxu sa time i ogranicenjima pa onda izdvoje dosta para i plate nwku kompletnu tarifu da se razumemo svaki ugodjaj,gust se placa debelo. Yetell je skup uvek bio ali sad imaju zanimljive akcije sa starim uredjajem i snizavanje cene itd ali manje vise svi su tu negde sa cenom. Ja i kao i vecina za ulozen novac ocekujemo najvise i najbolje 😁 ali nekada mora da se orave neki kompromisi a kod Honora je realno sterwo zvuk i nedostatak deklarisane zastite ali dobijas zato najbolji ekran sa zastitom za oci,dosta prostora za podatke,stabilan softver eto i e-sim nekome to dosta znaci i stvarno dobra selfi kamera. Obrni okreni u ovoj klasi sa hardverske strane gledano svi telefoni su solidni ili bas dobri.
Beks - NUFC
•
22.07.2023 15:16h 2l7yw0777pgjv0sDruže, jesi li naručio Honor 90 ili se još kolebaš?! Ovo što si napisao da je Yetel skuplji, to je tačno. Jeste malo skuplji, ali nisu to ogromne razlike. Ali, ako gledamo sa strane kvaliteta poziva i kvaliteta interneta, ostali ne mogu da im pridju! Tako da, sve ima svoje.
Lesnik
•
23.07.2023 01:13h dxdyrqpn41zyf1xDa porucio sam ga samo cekam odobrenje kreditnog biroa ili sta vec,videcu u ponedeljak. Moguce da si u pravu A1 mrezi jedino zameram slabu pokrivenost mreze na nekim mestima i dogadja mi se da u nekim lokalima npr nemam signal sto je stvarno bzv ali sam vec 2 godine navikao na to nazalost cak sam primetio i da Mts i Yetell imaju slican problem e sad tamo gde ja nemam oni npr imaju 2 crte sto je opet bolja stvar nego nemati ni jednu. Valjda ce to resiti uskoro ili jednoga dana. I telekom je poceo da nabija cene i da starim korisnicima ne izlaze u susret vec uzmi ili ostavi pa sam iz tih razloga i presao u A1. Secam se da je Poco f3 u mtsu bio za nekim 500 din mesecno uz paket moj skuplji nego u A1 a iz principa sam presao u A1 jer mi njihovi agenti nisu zadrzali taj paket (internet) koji sam imao jer uz sklopljen ugovor dobio sam tada u Mtsu dodatnih 4 gb neta koliko se secam sto je bilo ukupno 9 i kada sam hteo da obnovim ugovor ponudili mi 5 gb neta pod izgovorom da je tih 4 gb bila promocija tada kao dodatak i da toga vise nema i da imaju za te pare da mi ponude 5 gb ili neki veci paket a sa tim paketom od 5g neta uz nov tel izlazilo je oko 500 ili 1000 din mesecno vise jer uzimam drugi tel i nisam hteo na to da pristanem da placam vise a da imam manje neta sto mi je nedovoljno za ceo mesec a da uzimam skuplji paket nisam hteo. Nazalost krace nije moglo 😁. Kad stigne telefon i kada ga budem koristio (bolje upoznao) posle nekoliko dana cackanja iznecu svoje misljenje iskreno i realno. Voleo bih ja da mogu da uzmem S23 ultra ili Honor Magic 5 pro ili Huaweii P 60 pro ali trenutno je to preveliki zalogaj sto bi se reklo. Pozdrav 🙂
Beks - NUFC
•
23.07.2023 18:05h w5lxxkxlt96jj8dBaš mi je drago zbog tebe, pametno da si izabrao Honor. Jedan istinski premijum brend, koji se razvija i raste u neslućene visine! Očekujem mamin primerak ovih dana, pa ću ga isprobati na neki način. Pokušaću na objektivan način da sagledam uredjaj, da pronadjem loše strane, da dam neki pravedan sud. Juče sam baš snimao ono nevreme sa Honor Magic 5 Pro. Snimak izgleda izuzetno kvalitetno, mnogo detalja, dobar ton, nema trzanja, jednom rečju - izuzetno! Baš ću pokušati da uporedim sa snimanjem Honor 90 modela. Svako dobro, prika!
Milos
•
19.07.2023 16:50h
1h21sm6hgr1gykw
Upravo ono sto sam primetio i na stranim recenzijama, i domaće su potrdile. Dobar je ipak taj HP3 senzor ali kao da ga softver nije u potpunosti iskoristio. Nadam sa da ce Honor kroz neki buduci update popraviti manje nedostatke kamere i da to onda bude na nivou kakav ovaj telefon uz ovakav displej i dizajn zasluzuje.
Smile
•
20.07.2023 01:21h 2s6mdtzk0dz3hstNadamo se da ce Honor uvideti to i azuriranjem srediti sto ne znaci da su lose trenutno kamere, jedino me nocni snimak razocarao na osnovu bencmarkove recenzije a prednja kamera odusevila. Nedostatak Ip zastite pa aj i stereo zvuka mi bodu oci bar da ima Ip zastitu bio bi pravi pogodak ali poklon tablet i vrhunski ekran me privlace kod Honora i bravo za to. Ne znam zasta da se opredelim. Samsung A 54 je ok ali bas mali napredak u odnosu na predhodnike a Motorola Edge 40 je ok i lepo izgleda vizuelno ali kamere su onako ok osrednje sto sam mogao da vidim i neocekivano losa selfi kamera a i bencmar nije bas bio odusevljen ni snimanjem zadnjom kamerom zbog trzanja pri pomeranju u 4K. Lepo je videti bezicno punjenje ali mi to nista ne znaci a kao sto su neki spominjali Stok Android je nesto sto mi se ne svidja zbog izgleda sto ne znaci da je u radu los.