

Galaxy S24 Ultra 12GB, 256GB, 1x SIM, 1x eSIM2024
2024. godina
6.8" 120Hz, 88.5% body
96% Snapdragon 8 Gen 3, Android 14
RAM 12 GB, INT 256GB, EXT nema
⚡45W, 5000 mAh Neizmenjiva
4 kamere, max 200MP
Komentari
snow
•
29.01.2024 16:07h
j7h5jrdmmg3cm9y
Ja upravo narucio titanium grey 12/1tb. za 2 nedelje stize. kad dibijem telefon a ruke napisacu iskustvo Vama
Raki Sukijaki
•
29.01.2024 16:46h vjz186x1qypswxgJedva čekam i ja da ti stigne pa da uporedimo brzine fleš memorije čiji je brži moj ili tvoj. Ja imam 256gb ali bez obzira na tvoj 1tb ja mislim da je moj brži
Fast memory
•
29.01.2024 20:35h vpy8y0q373rw7npPa ne može da ti bude brzi Raki,jer što je više memorije brza je ram memorija na telefonu...🤷🤦
Jimmy
•
29.01.2024 20:50h d86nzmfkdgwg3snVise memorije => veca brzina. Hm, vrlo interesantno i nepojmljivo.
Zoran
•
29.01.2024 21:05h xkrc25wn4k026qd@Fast, stvarno interesantno gledanje na brzinu, ako znamo da su oba sa UFS 4.0
Kim Džong Un
•
29.01.2024 11:24h
qs72d4hxnhqcqzz
Evo zanimljivog poredjenja
Putin
•
29.01.2024 14:04h 3w4rd7qql53xntlVideo izašao pre 5 sati 🤡 i x7u razbio s24u...
Raki Sukijaki
•
29.01.2024 14:14h p619v4m05y5q6p8Nije fer jer s24 ultra je ipak revolucija nad revolucijama u svetu mobilne telefonije i to što samsung ima drugi samo mogu da sanjaju mislim na 200 megapiksela svet je odlepio kada su videli kakve slike pravi a i 8k video je samo sanza kineze. Rezultati i prodaja su oduvek bili na strani samsunga. Ovaj telefon jednostavno KIDA.
Zoran
•
29.01.2024 21:07h ljcx02knnh6ghmy@Mile, možda nisi video u spec: svi S24U imaju SD čipset, bez obzira na zemlju prodaje.
Marko94
•
29.01.2024 07:47h
qhw33c0whjplf40
Kao i izbacivanje kamere od 10x koja je s23u svrstavala u najkompletniji tel na tržištu.
Mile
•
29.01.2024 12:22h 3js2wy8rcg9194sDa
Marko94
•
29.01.2024 07:37h
p2t38dg5gdc73w8
Jedna od najvećih gluposti samsunga bila je da izbace heart rate senzor.
Mile
•
29.01.2024 12:24h bbvl3tm2gyctbprDa, i da ubace AI ko da je bitno vecini ljudi ..uzas samsung
Slobodan
•
2.02.2024 12:17h wwm409m6hbw86bdAI je njima bitan, kao izvor novca, jer ce ubrzo krenuti naplata, iliti subscription model, da bi mogao da nastavis da koristis. Nisu oni mutavi.
Usher
•
27.01.2024 19:33h
0737wvwvys2c6cx
Ako pricamo realno poredjenja radi poboljsanje u odnosu na s23u model su smesna tako reci prosecnom korisniku ne bitna, da li telefon ima 12 ili 8 rama potpuno je isto isto radi sto se rada aplikacija tice licno tvrdim, osim ko igra igrice tu ima razlike. 2600 nita osvetljenje ekrana u odnosu na 1750 proslogodisnjih, da bi sve video lepo i na najjacem sucevom zracenju ne treba ti ni cak ni 1500 nita a kamoli ovo sto je suludno budziti ovakve stvari. I ono da li je ekran zakrivljen ili ravan, pa nekako lepse izgleda zakrivljen i daje utisak da je to premium a ne srednja klasa. Moje misljenje ne znaci da svako treba da poslusa ali cinjenice su realne.
Zoran
•
27.01.2024 20:05h y59pg9d0qrgk202Koliko sam čuo, više rama je zbog AI.
Usher
•
27.01.2024 20:26h 0gv4vnrdx8ymrcnkoji ce koristiti 5% korisnika a posle kad krene da se placa nece ni pola od toga
Goran
•
27.01.2024 20:29h 4mv1gs2skz7ps58razmisljam uzeti S23 ultra sa 8gb rama ali se plasim da ce za 2/3 godine to biti malo
Zoran
•
27.01.2024 21:21h jlw6vwbf0vdl2nkTelefoni su predviđeni da se menjaju na 2 godine. Ako pitate proizvođače. Toliko traje free AI korišćenje, tako da je to ok. To što mi nemamo novca da češće menjamo telefone, to je naš problem.
S23 ultra
•
27.01.2024 21:52h kck3199tgzd6mysKoristiti AI kao osnovne funkcije na telefonu i placati je besmisleno,sta je sledece,google play,za instaliranje i koriscenje placas upotrebu,nije dovoljno sto placam samo internet 2000 mesecno pa treba i pola funkcija staviti na limit,vratit se na starije verzije i nista ne ciniti,polako zatezu i osnovnu upotrebu na telefonima
Raki Sukijaki
•
28.01.2024 00:35h d94lw1jp0z1n0d7Grdno se varate za AI funkcije. Siguran sam da ce i taj Oppo i Vivo i Honor i svi ostali morati od sad da svrstaju slicne opcije u sklopu OS. Ovo je 2024. god, AI se dobro primio medju narodom, od Midjourney, Chat gpt, AI foto i video/audio editovanja, itd…Onaj kome to nije potrebno kao i 12gb memorije zasto ne bi onda uzeo S24+ ili S24? Za svakoga postoji izbor i to je najbitnije!
Usher
•
28.01.2024 00:36h ltts22bcmdy56q2Ko zna sta ce im sve pasti na pamet da stave da se placa tipa expert raw ili neka fora sa kamerama kao da ti bude bolje itd
Petar85
•
28.01.2024 01:22h l4jgk27dhfv9p9cBoga mi Raki je u pravu svasta se tu kuva iza zavese,tehnologija ide napred rame uz rame sa vestackom inteligencijom,kad dublje sagledamo zalicemo mi za starijim telefonima,samo necemo sto se tice autonomije i kvaliteta displeja jel su po meni raniji telefoni tipa s3 pa do s10 bili simpaticniji,sa raznim mogucnostima ere custom romova recimo,jedina zamerka sa moje strane kao sto rekoh su bili losi displeji i lose baterije,ali sad dolazi era AI koja nam nece nesto biti od koristi a nece biti ni dobra po buduce
Petar 85
•
28.01.2024 01:36h 9zvnzbtqc2yqqrwKoriscenje mobilnih uredjaja iz drugih razloga za neke druge narastaje,globalno misljeno,jel smo sve blizi psihicko_tehnoloskom porobljavanju,ali o tom potom,vreme ce reci svoje,mozda se drugi ne slazu samnom ali sta se tu moze svako ima pravo na licno misljenje,
Vojo
•
28.01.2024 21:54h 5xq7nfjdmj3gfpz@Zoran, Ako su predvidjeni da se koriste 2 god. zar nije malo kontradiktorno da Samsung daje 7 godina podrske? 😂 Proizvodjaci uporno potenciraju na povecanju podrske, ali Zoran rekao moramo da menjamo svi na 2 godine, jel tako? 😂
Zoran
•
29.01.2024 06:58h lv7883ghqnwzjvj@Vojo, ako ga ti ne menjaš ne znači da drugi ne menjaju na 2 god. 7 godina podrške je zasluga konkurencije koja isto to nudi. Dobro će doći u kasnijoj prodaji. S24U je stvarno izrađen vrhunski i po meni je jedini minus nizak PWM i meni jako smeta kada uveče gledam ekran. Tokom dana je super!
Stef
•
29.01.2024 13:32h ml9qb48f760r58cTo da li neko menja telefon na 2 godine je potpuno druga stvar od ovoga sto si napisao prvobitno, a to je da su “telefoni predvidjeni da se menjaju na 2 godine”. Ne, nisu. Prosto, jednostavno. Mozes da ih menjas i na godinu dana, ali nisu predvidjeni za to. Razlike su sve manje i manje cak i na 2-3 generacije telefona, kamoli 1.
Zoran
•
29.01.2024 20:58h w0lc3plgjhrpf7c@Stef, Proizvođači očekuju da ih menjamo na 2 godine. U bogatim zemljama se tako i radi. Već posle godinu i po se razmišlja o zameni. Razlike među generacijama su već godinama iste: ~15%. Druga stav je što su telefoni već barem 5 godina dovoljno dobri da ih menjamo tek kada im rikne baterija. Izuzev onih koji bateriju promene, naravno. Ja se ne sećam da mi je neko skoro kukao da mu je telefon usporio toliko da je neupotrebljiv. Svi potežu pitanje baterije.
Stef
•
30.01.2024 14:04h ykvz58wdvz1lrb4Zorane, to sto si napisao je potpuno kontradiktorno tvojoj prethodnoj tvrdnji da proizvodjacu “ocekuju” da ih menjamo na 2 godine. Ako je tako, koji je razlog za to? I sam kazes da su jako male generacijske razlike, ne usporavaju, ako im je baterija i dalje dobra, nemamo razlog za zamenu? Koliko vidim po trzistu su i dalje iphone telefoni stari 4-5 godina sa 85-95% BH i prodaju se za solidne pare iako ima androida iz 2023 novih za manje. Dakle cak ni baterija nije kljucni faktor tu, ne mora da bude 100% i opet ce se telefon prodati. Proizvidjaci ne ocekuju nista osim da prodaju proizvod, jednostavno. Kad bi postojao nacin da sad celom svetu kazes da ne kupi novi telefon ove godine, vec koristi proslogodisnji, apsolutno nista se ne bi promenilo, osim sto bi kompanija izgubila stotine miliona dolara, a korisnici i dalje imali zdrave telefone. Tako da to nema veze sa inostranstvom i finansijama, vec pracenjem trendova. Nesto sto je i kod nas masovno zastupljeno nazalost :)
Zoran
•
30.01.2024 22:12h n7pplcph6nc51r4@Stef, stvarno pitaš koji je razlog? Novac, naravno. Veća prodaja, veća zarada, veći bonusi. Svuda je isto pa što ne bi bilo i u ovoj branši. Svaki proizvođač bi najviše želeo da mu kupci svake godine kupe nov telefon. Moje skromno mišljenje je da je razlika između generacija 15 do 20 odsto, svake godine. Po pitanju baterije, ne znam da li linearno opada autonomija. Ja nekako primetim da su nagle promene kod okruglih datuma. Posle dve godine naglo pada, a isto i posle tri godine. Šta god radio s telefonom. Kao da mu neko sa strane otkine deo baterije. Isto je kod više brendova, aliako sam mislio da će biti drugačije. Dve godine mi je telefon trajao po dva dana. Treće godine je pao na dan i po. Evo počela četvrta, pao je na jedan dan. Možda je do mene, ne znam. Trenutno mi je BH 92%. Dalje, koliko god da je tržište zrelo i zasićeno, i da telefona ima svuda, skoro svako ima više od jednog telefona, a ukupne prodaje iz godinu u godinu padaju mizerno malo. Znači da se telefoni prodaju i da ih neko kupuje. Nego, skrenuli smo s teme. S24U je dobar telefon i preporuka za svakog ko ima potrebu za novim i spreman je da plati traženu cenu. Moram da primetim da pruža mnoooogo više nego što treba prosečnom korisniku, i mnoogo više nego što treba naprednom korisniku. AI je novitet i još je u povoju. Ne očekujte previše. U prvoj godini je to samo šminka. Ako se kupcima svidi, biće S25 sa još boljom implementacijom.
Pera Ložač
•
26.01.2024 20:03h
s6s0yhc8gmw8zjp
Pitanje za sve. Da li poručiti ovaj model u preorderu ili kupiti S23ultra za 800€ sa kp?
J
•
29.01.2024 09:17h 8zzszv4s85bf47gS23u bez trunke razmisljanja. Dobija Galaxy AI isto
Nikola Kg
•
13.02.2024 23:28h y1n2lnrshj12p2nCao drustvo,imam dva Samsunga s23 ultra 512 gb na prodaju,oba su crna.Jedan je ok skroz,a na drugom je puklo staklo ekrana.Pa ako nekog zanima....
Marko94
•
26.01.2024 19:25h
fzlkwv0r2nt2y1j
Za sve one koji osporavaju kineze i koji tvrde da je zbog ovog telefona odlepio ceo svet i kako je liga za sebe a nije imam još jednu tužnu vest ai na s24u pokreće kineski baidu 😗
Sale
•
26.01.2024 22:35h lb5zvhnj6h90rty#Marko95 pa?!
Marko94
•
27.01.2024 09:15h 04zdz6j9tlm38qnPA zato što neki ovde pišu da sve što dolazi iz Kine ne valja.
Sale
•
27.01.2024 09:28h 723vdmc532v3qs4Verovatno kupuju u nekoj kineskoj radnji kod nas u Srbiji i onda naravno da ne valja. Koristim Huawei watch gt3 posle Samsung watch s5. Jede Samsunga u svim segmentima. Kinez. Koristim razne kineske alate i mašine. Prezadovoljan.
Raki Sukijaki
•
27.01.2024 12:06h tgcm0f6k14p7bkxPa ko pljuje Kineze? Vecina objektivnih ce ti reci da su dobri ali kod pametnih telefona jos nisu dostigli nivo Samsunga pa i Iphone-a sto se tice kvaliteta slika i videa, kao i stabilnosti i dugotrajne podrske za OS. Za sve ostalo mogu da stanu na crtu svima. Uzmi bilo kog Kineza u jednu ruku a u drugu uzmi Samsung S23 ili 24 ili Iphone i slikaj se. Videces da si kod Kineza kao puderom namazan i bled, a kod Samsunga i Iphone-a si mnogo realnije prikazan. Inace, i MKBHD jutjuber je nahvalio S24 ultra. Cekamo i ovde prve utiske!
Miško Oppo
•
27.01.2024 12:32h 8hqzrzdl3l89mrgRaki uzmi HM5pro i s23ultra i slikaj se.Uzmi Mate 50 pro i ultru 23 i slikaj se. Uzmi p60 pro i s23 ultru i slikaj se. Pa vidi ko pravi razliku. Huawei-Honor još duugo, duugoo nece nekj mob proizvodjac da stigne u tom segmentu. A i pogledaj rang liste što se tice mob tel pa vidi gde su Huawei-Honor tel a gde Samsung. Pošto su ti reper za kvaliter YT recenzije, možeš i tu da vidiš. Ja ti iz prve svoje ruke ta poredjenja kažem, radim sa tel, bavim se fotografijom.
Realan
•
27.01.2024 13:09h r0gqs9zwv6jlft6Niko ne pljuje Kineze, nego vas koji uporno gurate priču da je Huawei, Oppo i slično bolji od iPhona i Samsunga. Nije i nikada neće. Svaka časti pomenutim firmama, ali ni prismrditi neće ovom dvojcu. Ponavljam odlični su telefoni kineskih proizvođača, ali ova dva ih šiju. I ne kontam zašto neko ovde pita da li da kupi Huawei ili Ultru. Neuporedivo je. Opet ću da ponovim da Miško i Marko94 skontaju da im je tel dobar, ali nije kao Ultra ili 14 i 15 Iphone
Marko94
•
27.01.2024 14:12h 2g7g50dpp26q11lTo da ne može ni da prismrde kinezi dvojcu to govori da nikada nisi ni imao huawei,honir ili oppo.. Od 2020 taj tvoj dvojac fino kaska za kinezina u 80% slučajeva. Sad sam se setio pa samsung pravi unapredjene sklopive telefone samo za Kinu a ostalim prodaju osakaćene 😅 Vreme kada su samsung i apple bili sami na vrhu je završeno i niko ovde ne gura priču da su kinezi najbolji neko da su sada medju najboljima kao što su iphone i samsunga i glavni iz samsunga je rekao da je samsung u poredjenju sa iphone inferiorniji postavio sam tu vest ispod. Kada budeš koristio mešto osim samsunga biće ti jasno.. 😁
Raki Sukijaki
•
27.01.2024 16:50h mh6dh1nt20sz96kKo kupi S24 ultra ima zagarantovanih 7 godina podrske za OS! Ko to garantuje od Kineza? Da prevedem na narodski jezik, ko kupi sad S24u moci ce sigurno i za 4/5/6 godina da pokrece tadasnje aplikacije i da instalira najnovije androide. Da prevedem dalje, ko god bude hteo da proda S24 ultra za 2/3/4/5 godina moci ce sigurno da uzme 300+€. Pa sad na oglasima prodaju S20, telefon star 4 godine skoro za preko 250/300€. Koji Kinez posle dve godine vredi toliko?
Marko94
•
27.01.2024 18:25h jhj4sfjsztpl28kSvaki ima svoje mane i vrline. U nečemu je bolji x7u, u nečemu s24u, u nečemu 15pm. Najbolji ne postoji.
Realan
•
27.01.2024 19:49h 65k4r4rnk0vwn2kTi i dalje ne kontaš. Od 50 ljudi 45 će kupiti Ultru ili 15 iako koštaju 400evra više. I ta Ultra i 15 su vrhunski, niko ne vara kupce. Ali druže ko će kupiti x7u. Hajde realno. Ja verujem da je telefon vrhunski, ali džaba. Na žalost x7u tu su ova dva. Realnost. Ima i to da se telefoni kupuju zbog prestiža, na žalost
Zoran
•
27.01.2024 20:04h 7q9jp4lrgcmx2bnBaidu je samo za Kinu. Oststak sveta je Google.
.
•
27.01.2024 22:53h cwst2p513bb7dlbTo sto vecina nece korisititi telefon tih 7god ne znaci da to nema smisla, itekako ima. Jer kad nakon 3-4 god budete provadali uredjaj vise ce vredeti i bolju cenu imati jer taj koji kupi od vas imace podrsku jos 3-4god a da stedo sada prodavali nakon 4god, manje ljudi bi uopste i kupilo jer nema vise podrske..skapirajte.
Miško Oppo
•
28.01.2024 13:12h bf031tkvr2ppv77Marko 94 i Petar daju najjrealnije i najjjobjektivnije komentare ovde.Da,postace ljudi na žalost robovi AI a i vec jesu.7 god nadogradnji,pitanje je baterije,memorije koja ce sve to da primi.Ovaj uredjaj posle 7 godina teško da ce imati tu cenu.Evo ti s23 vec sada možeš za 800,850 eura da nadješ....Što se tice Rakijevih komentara lika ladno menja nikove,a i besmisleno je sa njim imati diskusiju,lik ima problema cim ovoliko favorizuje i to na osnovu recenzija ovaj tel.Kad ga budeš imao u rukama par meseci onda se javi(ako ga budeš uopšte imao) Huawei nema potrebe da se nešto trudi jer je on identicno Ai koristio na p10 seriji još 2017te.Sad može samo da rokne kontru i to veliki,što i ocekujem sa HM6 PRO,Huawei p70 pro i Mate serijom...Pa cemo posle tek da diskutujemo o kvlitetu i svemu ostalom.
Miško Oppo
•
28.01.2024 15:26h 9c4j3m7f2639s82To sa google servisima je danas toliko glupo spominjati,da je na nivou dbilnosti.Sve instaliraš za 5 min,isto kao sa google play.A i još je bolje što nema google,manje jede bateriju.Tu ti je Gbox,Gspace,Aurora pregledac i Huawei app store.To uporedjujem zato što Huawei apsolutno jeste bolji od Samsunga i Iphone zajedno...Pa ko kako hoce.
Miško Oppo
•
28.01.2024 18:57h cn2c0dl5wn3tmzw@Realan,pa niko te ne tera da kupiš onaj na preklop,realno ne bih ni ja.Ne volim te na preklop.Ali p60 ili 70 bih...A opet ti kažem,glpost je spominjati uopšte danas google servise na Huaweiu...
Petar85
•
28.01.2024 22:23h p4tt4ycmpm7b3krGledajuci sa strane globalno svim brendovima ponestaje ideja za dalju implementaciju u proizvodnji,svake godine sve priblizno isto sa dve tri stvari noviteta i to blago receno minimalne vrednosti,pa oni su predhodnim serijama narocito starijim od pet godina imali dosta korisnijih stavki,sad su to sve ostavili u proslosti,da bi na kraju se krenuli igrati sa AI,sta je sledece,hologrami na telefonima zatim totalna kontrola i tela i uma korak po korak,niste ni svesni dokle ce to sve otici daleko
Miško Oppo
•
29.01.2024 00:09h dcrp4n3st77cpdsPetar85,pa vec sada imaju kontrolu i tela i uma.
Petar85
•
29.01.2024 01:06h zpmjbnjsc3zflnrMisko,to je tek pocetak
Raki Sukijaki
•
29.01.2024 01:41h 80ft1ss8v3n8yqk@MiskoOppo Isto tako su pricali i ljudi u 19. veku kada su se pojavljivali prvi automobili ili voz - da su bolje kočije, sta ce im ti noviteti, da su to besmislice...Pa ko danas jos tera kocije na posao ili na put? Zloupotrebe AI vec postoje u nekim drugim sferama ali u mobilnoj industriji su jos uvek u svrsi pomoci ljudima ili u razvijanju kreativnosti. Svakodnevno koristimo pomoc Biksbija, Siri, Alekse...Hiljadu puta mi je lakse da izdam glasovnu komandu za postavku alarma, pustanje pesme, pozivanje kontakta iz imenika, sastavljanje poruke itd itd...Ove AI funkcije koje nudi S24 Ultra su stvarno korisne a ko nece da ih koristi ne mora, ili neka uzme neki drugi telefon.
Zoran
•
31.01.2024 12:18h nftbycrwy7xvqt3@Raki, starije generacije nisu u fazonu da pričaju sa telefonima. To je možda za neke mlađe naraštaje. Ako radi u silent modu, onda je ok. Ne kažem da je glasonva komunikacija s telefonom loša, već da je to stvar generacijske navike.
Ll
•
26.01.2024 10:49h
l9ff31w1tw7rc1w
Telefon jeste skup ali kad moze Xiaomi da dize cijene za svoje nove premiuim modele zasto ne bi mogao i Samsung koji je ipak brand za Xiaomi to bas nije za poredjenje
Milan
•
26.01.2024 20:55h scvf5dhk2kqzp7dPo cemu je to toliki brend? A gde se pravi iphone koji je br 1 u svetu sad zvanično? Nisam pacenik nijednog brenda ali ljudi aj malo budite realni. Inace ultra je vrh a nista manje ni xiaomi nije losiji (pricam za premium segment)
Realan
•
27.01.2024 13:12h y0npsy6cnz5ccmkXiaomi nema premijum segment. To se ne upoređuje sa Ultrom. Xiaomi 13 i 13t pro i 13 pro nije ni blizu čak ultru 23, a tek ovoj dvadesetčetvorki, ni blizu. Budite samo malo realni
Marko94
•
27.01.2024 14:16h zmmb5rzf8phxkrdDa si samo 1 minut imao 11 ultra ne bi tako mislio a i vidi se da si još uvek u 2023 jer su 14 i 14 pro već predstavljeni. Kad bi se bar 5% razumeo u telefone ne bi nikada spomenuo 13t pro jer nije najviša kategorija 😂
Marko94
•
27.01.2024 14:16h b0dwrkgzbmdmjm1Da si samo 1 minut imao 11 ultra ne bi tako mislio a i vidi se da si još uvek u 2023 jer su 14 i 14 pro već predstavljeni. Kad bi se bar 5% razumeo u telefone ne bi nikada spomenuo 13t pro jer nije najviša kategorija 😂
Realan
•
27.01.2024 18:17h lv1ktl9gwhnjpxbHoćeš reći da je Honor ili Oppo bolji od Ultra?
Marko94
•
27.01.2024 18:27h v8kycpftgh65c8ySvaki ima vrline i mane. U nečemu je bolji x7u u nečemu s24u u nečemu 15pm. Najbolji ne postoji.
Zoran
•
1.02.2024 16:09h bmn0522qy27k85n@Marko94, svaka ti je k'o u Njegoša! Pozz
Pedja20
•
26.01.2024 09:25h
mrv9typwpzkzd24
Evo par slika napravljenih sa S24 ultra u formatu 4:3 i par slika sa S23 ultra u formatu 16:9 pa uporedite
Ll
•
26.01.2024 10:50h lt6y0td82jzmztzIzgubile su kvalitet kao da su sa a12 slikane kamera je brutalna nema bolje trenutno
F
•
26.01.2024 14:19h f9llw06hhbpx9zvCak i da ne izgube kvalitet prilikom uploada na sajt, slike unutar prodavnice na 99.9% telefona izgledaju identicno jer je osvetljenje savrseno i nema izazovnih boja. Razlike se vide na slikama predvece, zelene nijanse drveca i listovi (detalji), izlasci/zalasci sunca i slicno. S24 ima prakticno identicnu kameru kao S23, jos kad S23 dobije AI nakoj azuriranja, bice maltene isti telefoni. Samsung gubi ideje kao i svi ostali koji pumpaju svake godine novi telefon.
Pedja20
•
26.01.2024 23:24h v7dpsrx5r0nzwk9@LI druže otvori slike pa ćeš ih onda moći da vidiš u realnoj kvaliteti.
Pedja20
•
26.01.2024 09:20h
8x90kl4hbdv04g5
Imam S23 ultru i pre neki dan sam imao priliku da vidim i da isprobam novu S24 ultru, ništa posebno, telefon maltene isti, slike na brzaka napravljene jednim i drugim telefonom pokazuju da su slike na S24 ultri mutne i isprane sa nedostatkom boja, dal je to do nultog softvera ili ne znam šta ali su slike sa S23 ultre.mnogo bolje.
M
•
26.01.2024 17:23h w7vrjpxlnqrqrhpLepo receno. Ne bacajte pare
Miki
•
26.01.2024 07:12h
ysj9lq3r171b4kj
E pravo vreme da zamenim S21ultru. Tri godine savršeno služila, ovo čudo S24 ultra bi moglo da šljaka i 4-5...
.
•
26.01.2024 12:10h zfd1kgx5w0jj8p4hocee, procesor je odlican, baterija nece izdrzati toliko ali se zameni i nastavi dalje
Zoran
•
27.01.2024 19:37h r8542yx0tjw6llwPravo da ti kažem, dobra je baterija kod S23U. Nova izdržava dva dana. Kakva će biti za 2 godine sad ne mogu da tvrdim...
.
•
27.01.2024 22:55h 2k4rwqh50xtx2smZa dve godine stavis novu i radi jos dve godine odlicno
Zoran
•
28.01.2024 17:28h tfdwtgchmdq6hnvTu koju budeš stavio za dve godine imaće ovu godinu proizvodnje, samim tim će biti dve godine na polici i čekaće tebe da je kupiš. Ona neće umati 100% na sebi već nešto manje...
NN
•
25.01.2024 13:42h
kjr40mdhbkjd1hb
Jel zna neko koliko bi iznosila doplata ko zeli da predje sa 23U na 24U?
Marko94
•
25.01.2024 14:25h 28dvxvvq1t9q5yyZavisi gde ako preko oglasa menjaš onda zavisi i u kakvom ti je stanju tel ali teško da će ti dati više od 700e i doplata bar 600-650e...
NN
•
25.01.2024 14:38h hwk03qbn5wlgvlsMisljenja sam da dam svoj 23U i da doplatim tipa max 400e sve preko toga bi bilo suludo. Ako cemo realno suludu je i ovo ali eto
Marko94
•
25.01.2024 15:43h qt3c9fzwmbn0chnKad već imaš a23u idi i probaj s24u i uporedi oba i videćeš da nije vredno dodati tolike pare sačekaj bolje s25u imaće bolju glavnu kameru i novi dizajn i još mnogo toga...
NN
•
25.01.2024 16:34h fg0tjswg1rtx6c6Slazem se sa tobom u potpunosti i mozda i promenim odluku ali generalno sto se tice dizajna i nekih promena u kameri u to se nemoj dzaba nadati ovo ce ovako da ostane jos dugo godina telefoni su plafonirali nema tu vise neke filozofije s tim sto ce sl godine da naprve dva modela ultre sa ravnim i zaobljenim ekranom pa ko sta hoce.
Marko94
•
25.01.2024 16:59h 2w50cdqlz0yc5sfJa pratim ice universe na X i DCS ( Digital chat station najpouzdaniji leaker) oni tvrde da će s25u dobiti novi dizajn do sada i za prethodne modele nisu grešili videćemo..
NN
•
25.01.2024 21:32h 1yyvf728h0ct293Daj boze da bude tako ali cisto smunjam jer nemaju sta sto se tice dizajna da menjaju kockica ostaje jedino da ponude i ravan i zakrivljen ekran ovo ostalo sve manje vise isto iz godine u godinu.
Dejan
•
25.01.2024 21:50h h3jk7m3yj621mffVerujem da ce sledeca generacija telefona koristiti providni ekran, posto su na CES 2024 prikazani televizori sa tom tehnologijom.
Raki Sukijaki
•
26.01.2024 00:23h 2ddbq98x475bwj8To je korak blize telefonima i uredjajima bez hardvera. Projekcija ekrana u vazduhu u 6d. CES 2024. je samo dokazao da je moguce tako nesto.
Marko94
•
26.01.2024 14:49h xcd4jz149y0kklvJa kažem da dete ne zna šta je softver a šta hardver jer uredjaj bez hardvera ne postoji.
Zoran
•
27.01.2024 19:38h qkr9dvmysjwjs3lS23U i S22U ne treba menjati za S24U. Nije prevelika razlika da bi se cimali...
Zoran
•
4.02.2024 10:48h 5z3qtygrvypxcylPoslednja, po meni, primetna razlika je bila pri prelasku sa Note8 na Note9. A i tada je koštala 500e. Ovo danas je sve sitna kozmetika. Jeste 24 duplo brži od 21, ali telefon duplo brže čeka na moju komandu. Što bih to doplaćivao? :)
Uros
•
25.01.2024 11:17h
tyqckbrb5yjwcv4
Mene samo zanima kako je moguće da svi znaju kakav je telefon i šta su mu prednosi i mane, a niko ga nema???
Poslednji Mohikanac
•
25.01.2024 13:34h d60ckqyn9hst8fqVideli su na kanalima kod ovih stranih placenih recenzenata. Oni unapred dobiju uredjaje i mogu za kratko vreme da prenesu prve utiske. Telefon je odlican, ali nije savrsen i treba da kosta oko 800 evra da bi bio dobra kupovina. Previse je 1400 evra dati za nesto sto ce za pola godine da zaseni neki drugi model. Tesko je finansijski ici u korak sa tehnologijom.
:)
•
2.02.2024 12:32h msrzxzwqx1xc2kxNe samo sto ce da ga zaseni drugi model, nego sto neces moci da prodas tvoj "tada stari s24u" ni u pola cene. Das 1400e, pa prodas za 650e, posle pola godine. Navali narode.
Liqvi
•
7.02.2024 19:56h vzzhmz2r9rj81cbSamsung s24 ultra je opasan telefon sa mnogo novina koje licno meni prijaju koristim ga mesec dana kupljen posle iphona 14 plus i jos nemogu da se naviknem na celu tu pricu oko ai ekrana olovke... generalno zanimljiv telefon ali po mom misljenju iphon ima mnogo bolju kameru,sam taj neki fokus je bolji i sama baterija na mom plusu iphonu duze je drzala od samsunga s24 ultra ...
Miso
•
25.01.2024 03:08h
t8q4p1xqgwghlkw
Meni stiže tek prvog februara, imam S23 ultra, jedino mi se svidela novina kod S24 serije Al veštačke inteligencije, najviše zbog fotografije a inace nisam primetio specifikaciono neka drasticna unapređenja u odnosu na svog predvodnika, javljam utiske kada stigne.
S
•
25.01.2024 08:26h xptls8rscs6phftAI stize i na s23 uskoro, a od iduce godine se naplacuju :)
-
•
25.01.2024 10:37h 9r5zh5nd7rzlrzkrekli su do kraja 2025 godine je besplatno ne od pocetka godine vec od pocetka 2026god, sto je dve godine besplatnog koriscenja
Jasko
•
25.01.2024 14:22h 217xcwmzl2z5t7m@miso, gde si ga naručio?
Zoran
•
27.01.2024 19:39h l10q05jndtt7hldOd H2 AI stiže na S23 seriju
xyz
•
24.01.2024 22:05h
p7qgxs9s5yppwt3
Evo i mog nekog prvog utiska kao korisnika 15PM, a imao sam priliku da S24 ultra bude ceo dan kod mene. Kvalitet izrade, najiskrenije na strani ajfona. Nekako bolje lezi u ruci, pa mozda od tuda dolazi i taj osecaj. Baterija je bolja kod ajfona, ali ne kao prethodnih godina, vec je razlika sada manja. Ali ipak postoji. Samsungova predost je duplo brze punjenje, u koliko se dokupi punjac od 45w. Kamera po mom misljenu, ja ne vidim razliku. Oni koji se fotografijom bavre profi, e taj ce prevagnuti na jednu od dve strane. Svakako i jedna i druga su predobre. AI funkcije da se ne lazemo svako ko ima vise od 30 godina, vise ih nece koristiti nego sto hoce. Ko se bavim ozbiljnijim poslom, nema vremena da se igra sa tim. I dalje olovka pravi jedinu i najvecu razliku. Mislim da ne treba objasnjavati zasto. Trebalo bi mi vise dodira sa Ultrom da bih dao neki sud, naravno svoj. Ne kazem da iko mora da se slozi samnom. Dokle god razlicit softver pokrece ova dva brenda, mislim da je jako tesko pricati koji je bolji. Svaki ima ono sto mu je prednost i ono sto je "mana" .
Mile
•
24.01.2024 22:59h 0fm51ccwbf62x46Lepo receno...
Raki Sukijaki
•
24.01.2024 23:10h 9www374vb42l058Ali sta ce uopste onda S24 Ultra nekome kome ne trebaju sve te dodatne opcije poput AI ili olovke? Sto ne uzme obican S24 ili S23 ili Iphone 15 ili Oppo i ustedi pare? Kao kad bih uzeo Ferarija i onda hejtovao sto moze da ide 250 km/h a meni treba samo za gradsku voznju do 50km/h...
Zumba
•
25.01.2024 16:32h 74bfl78szxn14l4iPhone se ne da uporedjivati ni sa jednim androidom, dva potpuno različita koncepta.
Zoran
•
27.01.2024 19:42h 1s00df54s33dbkw@Raki, veliko je pitanje za šta ti treba telefon. Istina je da već nekoliko godina nema većih pomaka. Ok, AI je novost, ali bih sačekao još godinu dana da je upeglaju. OP12 i HM6pro koštaju kao S23+, a vrede više.
Marko94
•
24.01.2024 21:04h
cct18909y6j0mmj
Jedna zanimljiva vest posebno deo teksta u prevodu
In a meeting attended by 40 Samsung executives, it is reported that Samsung's Chairman said, "Samsung phones are more disappointing than iPhones in this respect."
He was talking about the thoughts and comments from Samsung users about its Galaxy phones when they compared Samsung phones and phones from other brands.
He said that Samsung should listen to its customers and think based on the user's perspectives.
He also stated that Samsung should optimise services like generative AI and innovate more by leading technological trends.
Even Samsung's Chairman realised that there's something "different" about Samsung Mobile today in terms of innovation.
Nikola
•
24.01.2024 01:04h
93ptdtj7yyd9xn6
Uopste mi nije jasno,zasto su izbacili zakrivljeni ekran,samsung s23 serija je daleko bolja,uopste mi se nije svidelo izbacivanje zakrivljenpg ekrana na s24 ultri
:)
•
24.01.2024 18:57h bdqwx6cj449dnmdtebi se ne svidja nekome se svidja, ocigledno znaju zasto su to uradili
Poslednji Mohikanac
•
24.01.2024 19:54h rf6w69sy7bmxxv8Zakrivljeni ekran izgleda lepo, ali nije praktican. Zastitna folija ili staklo se brzo odlepe na ivicama, a tu su i slucajni dodiri na rubovima. Sasvim je razumljivo zasto je Samsung to konacno izbacio. Rade analizu trzista i znaju sta se ljudima ne dopada. Vecina ljudi ne vole zakrivljene ekrane. Ne volim ih ni ja, i ako pisem ovo sa mog 6 i po godina starog Samsunga S8+.
Miško Oppo
•
24.01.2024 20:40h prb1gl9fkl3v063Pa ima nas koji volimo zakrivljene ekrane...🤷
nikola
•
25.01.2024 20:13h 7hf750d132d4fgbImam honor magic 5 lite,on ima zakrivljeni ekran i to mi se bas svidja,mnogo ima prostranosti nego ravan
Putko
•
23.01.2024 22:59h
qn7ls6skfcyjsg9
Postovani, u kineze nikako nisam imao poverenje dok nisam kupio OnePlus 8, koji radi vec tri godine bez greske, koji i dan danas ima dobru kameru, ALI doslo vreme da se menja pa mi treba pomoc. Vise mi nije dovoljna dobra kamera, vec bas bas dobra, ako puste globalno(zna li neko hoce li) oppo find x7U, siguran sam da je prava kupovina, ali ako ne da li uzeti OnePlus 12 ili Samsung s24U? Hvala
Marko94
•
24.01.2024 09:07h mggzjm198wrxgr0Izmedju op12 i s24u naravno s24u ako ti cena nije problem a ako jeste ona op12... X7U moze da se kupi preko tradingshenzen i sve cene su u evrima npr. najjeftiniji x7u je oko 900e....
Putko
•
24.01.2024 10:57h 993vkhdt0gb7c7hZnaci li to da je kamera na op12 vidno losija? Ne uzima mi se oppo X7u ako ne krene globalno, a na s24u mi najvise smeta sporo punjnje, pogotovu u odnosu na cenu.
Marko94
•
24.01.2024 11:37h 6h70h3zzthty7mbNe znači do 3x su uporedivi imaš test na gsmareni izašao juče za op12 pa pogledaj ima i slike u punoj rezoluciji...
Putko
•
24.01.2024 14:29h f43m91hkf0bmh38Hvala.
Sale
•
23.01.2024 20:20h
ww8drprzdq7nw72
Pozdrav svim učesnicima u diskusiji...
Imao bih pitanje za one koji imaju ovaj elefon i da su imali prilike da koriste Iphone 15 pro max.
Da li uzeti S24 Ultru ili pomenuti iPhone 15 Pro Max?
Mile
•
23.01.2024 21:45h vg8kz1vqt4stbvlS24ultru
Raki Sukijaki
•
23.01.2024 21:46h vzjm2mj0j1tyyjtNiko jos ne moze da ima S24 Ultra (osim mozda nekih influensera zbog recenzija) jer jos uvek nije pocela zvanicna prodaja. Prvi modeli iz pretprodaje stizu oko 01.02. Ja imam Iphone 15 pm koji iskreno uopste ne moze da se meri sa S24 ultra nego vise sa S23 ultra. Pisao sam i dole da sam i uzivo isao da testiram S24 Ultra i da sam raspamecen. Najbolja ti je trenutna ponuda u pretprodaji koja traje mislim jos nedelju dana, gde za iste pare kao sto ce kostati ubuduce 256 gb mozes uzeti telefon sa 512 gb sto nije mala stvar. Samo to ti je vec ogromna prednost u odnosu na cenu Iphone 15 pm od 512gb. Prosetaj se do neke radnje elektronike i uveri se i sam uzivo koji ti je lepsi i bolji, ali moj iskren savet je S24 ultra u pretprodaji. Mnogo vise korisnih funkcija ima od Iphone i konacno Samsung ima bolju kameru, video i bateriju od ajfona (mada je i S23 ultra bila tu negde).
Sale
•
24.01.2024 19:01h fjjgy55kspyh3zwHvala.Odluka je pala ... S24 Ultra 512gsb
Marko94
•
24.01.2024 21:22h fwmd8f59ql3zg94Ja ti predlažem da probaš s23u i s24u na licu mesta msm da nije vredno dati oko 500-600e za 6-7% bolji telefon.
C
•
25.01.2024 08:27h 5c2nwlyk5tgn1pkBacene pare
Raki Sukijaki
•
22.01.2024 23:05h
yhv6jfbklczw3rj
Ko ne veruje meni ili youtube i internet recenzijama ima priliku i uzivo da se uveri u vecim maloprodajnim radnjama tehnike! Nije me mrzelo i otisao sam uzivo da se uverim i utisci su isti! AI editovanje slika kida! Hajde da budem objektivan i da kazem da ostavlja minimalne tragove nakon na primer uklanjanja objekata ili pomeranja objekata ali to je jedva primetno! Svaka im cast za ovo! Probajte uzivo i uvericete se i sami! Kvalitet fotki je skoro savrsen i rekao bih za nijansu bolji od Iphone 15 pm. Video takodje. Fluidnost u radu OS je takodje bez mane. AI circle to search takodje super i uzivo i radi posao. Ma telefon je zver jednom recju. Ako ne verujete nekim manje poznatim jutjuberima, eno i MrWhoistheboss je izbacio najnoviji test kamera na s24 ultra i Iphone 15 pm i Samsung je pobedio 6.5 na prema 4.5 u skoro svim najbitnijim stavkama kamere. Ja bih cak prednost dao i S24 ultri u fotkama iakk je MrWhoistheboss tu dao malu prednost Iphone-u. Ostaje da se vide “narodske” recenzije za bateriju iako su prve recenzije takodje izuzetno pohvalne.
Miško Oppo
•
23.01.2024 22:12h z7tkvn56vttmpf4A jel možeš majke ti da nam napišeš gde si ga gledao uzivo i isprobavao?Pošto ga nema ni u Yettely ni u A1 ni u MTSu isložen...Baš sam jucer i danas gledao...Pa mi nije jasno gde si ga ti isprobavao?🤷
Zoran
•
1.02.2024 11:50h x4n6kyjyqx3lqmfGeekbench6: 2216/6539
Mile
•
22.01.2024 22:40h
5942hb2s3xgzy2d
Da
Marko94
•
23.01.2024 09:30h cwngk57vnt9x0kq🤣😂
Mile
•
22.01.2024 21:03h
gyfh32ct57h6ztx
Ljudi, da li je bolje uzeti s24 ultra ili honor magic 6 pro??😊
Muki
•
22.01.2024 21:05h c9z2l66kxvk0x4lAko ne zelis usluge da reklamiras tipa u Kini, preko AI, ili ako ti ne treba, onda magic 6 pro je bolji.
Mile
•
22.01.2024 21:27h qsy9qjn86tbk14mHvala, citao sam komentare da je honor bolji...Ma kakva inteligencija to je sr....😊💪
Raki Sukijaki
•
22.01.2024 23:29h jd41qws5fj21px6Bolji u cemu? Ako ti je bitna kamera tu ne moze nijedan Kinez za sada da obori sa trona ni S24 ultra ni S23 ultra a ni Iphone 13/14/15 pm. Jeste da se priblizavaju vrhu ali evo na primer veceras sam bacio pogled uzivo i na S24 ultru i Xiaomi 13 t pro i tacno se vidi razlika pre svega u bojama koje su kod Kineza vec godinama mnogo bledje i nerealisticnije u odnosu na konkurenciju. Hardverski su se priblizili samom vrhu ali i dalje ne mogu da dostignu tu zavrsnu obradu koju imaju Samsung, Iphone pa i noviji Pixeli.
Marko94
•
23.01.2024 08:54h vjq43p2b14h6yc3"Ako ti je bitna kamera tu ne moze nijedan Kinez za sada da obori sa trona ni S24 ultra ni S23 ultra a ni Iphone 13/14/15 pm" 😅😅 pa kinezi su ti koji imaju najveće senzore na svim kamerama u odnosu na s23u/s24u... Xiaomi 13 t pro je srednja više kategorija 😂 Čuj ovo "Hardverski su se priblizili samom vrhu ali i dalje ne mogu da dostignu tu zavrsnu obradu koju imaju Samsung, Iphone pa i noviji Pixeli" 🤮
Paki
•
23.01.2024 09:13h 24lm7yqb0qvjd3qMarko94 izgleda da ne zna razliku izmedju najveceg senzora i najboljih rezultata. Da li znas da je pixel 6a sa kamerom starom 4 generacije pre 2 godine pravio bolje fotke nego novi xiaomi u vecini situacija? 2023 je opet pixel 7a dominirao na nekim poljima medju kineskim velikanima, telefon od 350 evra :) iphone 13 pm od 12 megapixela pravi bolje fotke nego bilo koji kinez sa 100/200 megapixela :) Telefoni nisu aparati da zavise od objektiva do te mere. Fotke na telefonu zavise od softwerske obrade slika. A kinezi tu zaostaju barem 2 generacije za applom, pixelom, pa cak i samsungom. Zato i budze hardwerske komponente ne bi li pokusali da se kvalitetom priblize vrhu. Srednja visa kategorija je izmisljen pojam za kineske telefone koji su zapravo srednja kategorija, sa neopravdano vecom cenom. 13T pro radio dobro 2 meseca onda poceli da se zale na 10 razlicitih stvari kod tog telefona. Pametnom dosta…..
Marko94
•
23.01.2024 09:30h 6909qyg21zylt44Veliki senzori daju mnogo više prostora za softversko poboljšanje neko manji a i ko je jednom koristio gcam modove zna to. Kinezi su sada kada na s24u nema kamere od 10x ispred u svakom smislu.
Miško Oppo
•
23.01.2024 11:04h 1f2glk8304h1h1vRaki i Paki...Huawei p60 pro,Mate 50 pro i Honor M 5 pro imaju bolje kamere od Samsunga u svakom pogledu.To vam iz prve ruke kažem kao korisnik s23 i HM5pro ...Tako da se manete sa tim recenzijama deco jer veze nemaju sa realnoscu.Kad uzmeš tel u svoje ruke omda možes da proceniš,i to tek posle par meseci i azuriranja.
S
•
23.01.2024 19:17h 4myt3fs48067yp2Ignorisacu cinjenicu da ovde svaka osoba poseduje po 4-5 flagship telefona i sve testira iz prve ruke, pa postaviti pitanje - ako je tako kako vi kazete, da li youtuberi sa nekoliko miliona pretplatnika i stotinama miliona pregleda otvoreno lazu ljude godinama? Ako je tako, kako i dalje imaju kredibilitet i popularnost? Evo ja cu iskreno reci, nemam 5 flagship telefona, samo 1, nebitno koji (jer ovde se donose ozbiljne psiholoske analoze samo na osnovu brenda telefona koji koristis), i mogu da kazem da je kamera apsolutno 100% ono kako je predstavljena na youtubu, sa svim njenim manama i vrlinama. Ista stvar je bila i za svaki prethodni model koji sam koristio, posto gledam detaljne recenzije (ne pratim domace kanale previse) Kinezi nemaju najbolje kamere, imaju najbolji marketing. Predstave telefon kao novi boom, kamere od 500 mp, sve prshti od nekih cifara, punjenje 350w direktno iz cernobila, od 0-100% za 17 sekundi i slicno. Onda dodje update, poremeti 10 stvari, ispegla 2 i tako u krug vec par godina. Kao neko ko je koristio kineski brend, opet necu reci koji tacno, ovo je nesto sto mi je najvise smetalo. Vremenom su uz raznorazna softwerska azuriranja i kvalitet kamere pokvarili, pa cak i ono sto je bilo nekad na nekom klipu, nije vise bilo tacno. Kineski brendovi lose stare, vec posle godinu, godinu i po su zreli za zamenu. Neko se nece sloziti, reci ce da ima XYZ model iz 2019 i “radi savrseno”, ali to su samo reci koje ljudi pisu kad ne zele da prihvate nesto :) naravno da taj telefon ne radi vise savrseno i da je odradio svoje. Naravno da mu je baterija daleko ispod kapaciteta prvog dana, naravno da ni kamera nije vise ono sto je tada bila. Ok je promeniti telefon i prihvatiti objektivnu kritiku. Licno ne bih savetovao nikome Huawei i Honor za flagship modele. Do 300-400e je ok dati. Sve preko toga, jako mala razlika u kvalitetu a velika u ceni. Postoje bolji brendovi koji se kupuju kad hocete dobar, stabilan telefon na 3-4-5 godina. Pozdrav
K
•
23.01.2024 19:52h 2hhc70q80gqwb9v@S Au brate svaka čast, ali sve si rekao tačno. Ja sam tako prošao sa MI 10T pro. Na početku bruka telefon, nakon 3 meseca štekanje. Nikad kineze više
Raki Sukijaki
•
23.01.2024 21:58h 12tjx6twygx6zr0@S slazem se! Mnogi pogresno svrstavaju S24 ultra u kalup “jos jednog minimalno nabudzenog modela” od prosle godine sto rade i svi ostali iako ovaj put to nije slucaj sa S24 ultra. Sad svi kritikujete AI funkcije a kad i ostali modeli telefona ubace iste te funkcije onda cete ih svi koristiti? Budite fer pa onda pricajte istu pricu kako je to njesra i da ne zelite to. Sto koristite navigacije a ne fizicke mape? Sto koristite translate a ne fizicke recnike? Zato sto olaksavaju zivot vecini! Ko to ne koristi u 2024. taj je staromodan itekako. Tako ce isto biti i sa AI funkcijama. Prvi ce Kinezi nabudziti neke slicne stvari i implementirati u svoje modele. Za godinu-dve to ce biti standardna stavka i u mid-range telefonima.
Marko94
•
24.01.2024 09:28h l6th48vjcyz6kdj@S imam p30 običan i fiind x2 pro i oba rade kao sat jedan star 5 jedan skoro 4 godine.. Probao sam 2 meseca pre 2,5 godine sa s20u polovan pa nov pa s21u nov i onda mate 40 pro i posle njega vise nikad samsung (i kod s20u oba i s21u problem sa greentint) , oko 3 meseca sam nekako izgurao sa ip13 pa reko ajd na 14pm mnogo bolji tel jedva 2 meseca onda se vraćam na fx2 pro u medju vremenu sam probao par sati magic 5 pro ali zbog toga sto mnogo viri ekran iznad rama sam odustao pa kad je brat kupio s23u hteo sam da ga kupim jer je stvarno top ali opet prijem signala nije na nivou oppoa tako da sam koristio razne telefone poslednjih 3 god. i to sto kazes za huawei da ne bi savetovao flagship telefone vrv nikada nisi ni imao te telefone msm do mate 40 pro posle bih se slozio sa tobom jer je huawei zbog bana potonuo... A da imao sam skoro godinu dana xiaomi mi note 10 tel i srednje kategorie i radio bez ikakvih bagova i slicno za ostale nzm.. Svako kupuje ono što mu odgovara a i ja sam izbegavao kineze zbog raznih priča i evo sada ništa osim oppo ne bih kupio kako samo samsung a sve ostalo nije na nivou istog taj vrv nista osim samsunga nije imao jer čoveko koji vozi samo opel opel je najbolji.
Goran
•
24.01.2024 10:03h 40238cb6d2xw4ff@S napisao lepo za ove sa telefonima iz 2019 sto rade navodno savrseno, odmah komentar ispod lika sa telefonima 4 i 5 godina starosti koji rade kao sat 😂😂 Znate kako kazu, svemir i jos nesto nemaju kraj 😅
Miško Oppo
•
24.01.2024 10:23h fmvcdmn157fn2jc@Goran,ja imam Huawei p30 pro i radi kao sat,isto Mate 40pro ni škljocnuo nije.I šta onda.To su telefoni napravljeni da traju i da se vidi šta je kvalitet.Evo s23 ultra,posle god dana softver uništen,pola Srpski pola Engleski..Kamere uzas....I šta cemo onda.Imam s23 ultra,ako to ne poprave narednim apdejtom ode na doboš.A placen je papreno da bi mu se ovo dešavalo.
Goran
•
24.01.2024 19:16h yhv9mdm6942q9yzOcigledno nisi citao komentar iznad. Ne moze da radi kao prvog dana, baterija pa sve ostalo. Verovatno se i ne secas kako je radio telefon pre 5 godina, ali i ne moras da se secas. Imao sam i ja p30 mesec dana nakon sto se pojavio kod nas sam ga kupio i prodao pretprosle godine jer mi vise nije zavrsavao posao. Ti si ocigledno jednostavan korisnik kojem ne treba skup i dobar telefon i dovoljan ti je 4-5 godina star model. Nazalost, nismo svi takvi inace bi trziste mnogo drugacije izgledalo :) necu komentarisati to da si nabrojao jedno 10 telefona po razlicitim komentarima kao da su tvoji. :)
Mad4red87
•
24.01.2024 19:21h v4xdzdpgf47cbczevo ja imam 23 ultra skoro 10tak meseci.. sve radi ko sat.. a realno ja ubijam telefone.. 2 punjenja dnevno ... pre ovoga imao 14 pro max , vivo x 80 pro .. 22 ultru probao na 20 dana. Pre toga jos 21 ultra . 23 ultra je nesto naj bolje u svakon pogledu od svega na navedenog bez ikave dileme..
Miško Oppo
•
25.01.2024 19:39h 0przsm94zswq8mw@Gorane,mob telefonima se bavum vec 20 god,to mi je ujedno i velika pasija i volim IT sektor.Tako da znam šta pišem i zašto pišem.Ako sam naveo deset tel verovatno njihove specifijkacije koje imaju,i koje su u rangu sa ultrom ako ne i bolje i jeftinije.Napisah koje tel imam,i to nisu baš jeftini bili kada su izašli...Tako da nisam baš neki prosecan korisnik koji ne zna šta piše.P30pro radi kao singerica,baterija nešto slabija ali ce da se zameni.Toliko o kvalitetu..
Zoran
•
27.01.2024 19:51h gswkg13p946sfcdKoristim Mate40 pro već 3 godine. Baterija je na 92%. Realno će izdržati još godinu dana. Punim ga na svakih dan-dva, zavisi koliko ga koristim. Fotke su bolje od bilo kod Samsunga.
Dejavy
•
22.01.2024 17:41h
czgq9xxcgc7hrvv
Koristim ip 14pro max nisam se odlucio za 15pro max jer su ideticni kao i s22/23/24/pa ce biti i 25 ultra inace volim da imam vide telefona...
Real
•
22.01.2024 18:39h j45c94jhf94dl3bPa nema više inovacije, lepo si rekao s22/23/24 isti kao i iphone 13/14/15. Treba obratiti paznju na Oneplus i Oppo jer ovi najveći brendovi počinju da obmanjuju ljude i prodaju iste telefone svake godine. Ja trenutno koristim Pixel 7 pro i još uvek ne vidim čime bi zamenio.. Imao sam velika očekivanja od S24 serije međutim ništa od toga, razlike su minimalne u odnosu na S23...
Raki Sukijaki
•
21.01.2024 16:51h
fng2n5s21xvr1q7
Vec su se pojavili i prvi benchmark testovi za bateriju i rezultati su NENORMALNI! S24 ultra je razbio konkurenciju! Screen on time od čak 11h za razliku od Iphone 15 pm koji je imao 10h:20 min, Pixel 8 pro 10h, S23 ultra 08h:10 min! Eto zasto je S24 ultra zver!
Marko94
•
21.01.2024 17:33h lgy6n75swzmyvn9😅 na techdroider 15pm ga oduvao...
Raki Sukijaki
•
21.01.2024 17:59h 4lyt1mzcmky9yrgNa Tom’s guide testu S24 ultra 16:45 min SoT a Iphone 15 pm 14:05. Skoro 3 sata razlike! Polako, tek su poceli testovi. Taj techdroider deluje da je naštelovan, što i komentarišu u komentarima. Snapdragon ne moze da omane! Sacekajmo jos testova, tek se pojavio. Po prvim ocenama dere sve redom!
Marko94
•
21.01.2024 18:11h 8q9f9ymh1cndqdyPa po testovima snapdragon gen3 se više greje u odnosu na gen2 sa istim testovima... Ne postoji trenutno tel koji može da izdrži ni 10 sati sota sa realnim korišćenjem... Mesec dana pre nego što sam prodao 14pm uspeo sam da izvučem 9 sati 50 koji važi i danas za tel sa izuzetnim trajanjem baterije.
Miško Oppo
•
21.01.2024 18:24h fb8gqygd2z7w26t@Raki,ajde ne pali se ko hepo kockica,majke ti.Marko 94 ti lepo rece,ne postoji tel koji toliko može da izdrzi.Drugo,ti tvoji testovi koje gledaš su pre bih rekao naštelovani nego bilo koji.Cuj,16:45ajd važi.Ti druže i dalje veruješ u Samsung placene recenzije i marketing posle svega ovoga sa s23 ultra.Mislim,stvarno!Mani bre da se pališ,jer stvarno,nit osecam hajp niti toliko cimanje da bih dao toliki novac za nešto što je vrlo mali upgrade u odnosu na 23ku.Al ozbiljno...De oladi malo sa tim preterivanjem.Nismo sišli sa drveta.
Bukva
•
21.01.2024 18:49h m5jytq5nrry0nkrZa te pare sreen on time mora da bude 24h a ne 11h.
Marko94
•
21.01.2024 18:57h mpmrtsv2rkqhvb6Slažem se
Petar85
•
21.01.2024 22:01h 06gwdgrzgg9yy2jimgur.com Nebih se slozio sa tvojom konstatacijom marko,kod mene na 120hz,ipak je s23 ultra sa 5.1 i gen2 pogodak,videcemo s24 ultra kako ce biti,sve nove recenzije su neproverene standardno jel trebaju obrasci baterije da se nauce za 7 do 10 dana da valja,kalibrisati bateriju pa tek onda testirati,a telefon je izasao pre par dana tako da je to sve neispitano i naduvano,e sad dali se greje gen3 to jos ne znam ali ce se i to proveriti,ja cu apdejtovati moju s23 ultru na januarsku zakrpu pa cu videti jel isto kao na 5.1 oktobarskoj prevashodno sto se baterije i grejanja tice,ako ne valja vratiti opet na 5.1 i nedirati dok ne izadje 6.1 i to tek kad drugi potvrde da je sve ok...Raki ne jede se sve sto leti,polako druze ne zuri...
Raki Sukijaki
•
21.01.2024 23:32h gn22mkw5m0hjmh2Evo i na TechTalkTv na youtube je S24 ultra rasturio i S23 ultra i Iphone 15 pm. Nije mala razlika 25 minuta duze trajanje baterije. Ko se imalo razume u telefone zna da je snapdragon uvek bio pun pogodak. Ali opet kazem sacekajmo jos recenzija i influenserskih i narodskih…Ubedjen sam da ce biti pozitivne. Kome je previse da daje ovolike pare ima i mid-range telefone. Na ovoj temi se prica o Samsung flagshipu.
Miško Oppo
•
22.01.2024 07:37h vpvrjbz3df0dqt2Vidim koliko si objektivan.Dajes nerealne komentare za tel koji je pre 4 dana izasao i nije imao ni 10 punjenja baterije,sa nekim vverovatno placenim recenzijama i testovima.Tel treba da ti prodje kroz korišcenje bar 3 meseca i bar dva azuriranja.S23 nam uništili azuriranjima a ti poleteo ovde u nebo sa nekim dizanjem 24ke ko da je spejs šatl.Da ccitav svet nije baš tako oduševljen,imaš i realnije recenzije na YT.Tako da smanji dozu malo.Pretera ga.
Marko94
•
22.01.2024 09:33h sl17n8sp054wh87@Petar85 to je odlično trajanje ali bih rekao da je to samo na wifi, ja uvek punim tel od 20 do 90%...
S23
•
22.01.2024 15:08h nx1stxdmvn2sct4Raki samsung fan boy i placenik, ajde budi realan malo. S23 Ultra sigurno ne menjam za isti telefon koji su nazvali S24 Ultra. Čeka se S25 serija tu možda bude većih promena.
ccc
•
22.01.2024 16:47h d28w650h1rx4gn816h SOT od cega 10h gledanje u ekran, bez koriscenja i jedne aplikacije, spusten na 60hz i tamna tema... Bravo majstore, presao si igru.
Filip
•
23.01.2024 09:20h 8wg70yjddq0wwgkBukvalno svake godine ista prica. Izbace novi ultra, odrade test baterije, izloze nekoga kao ovog raku, odrade software update nakon mesec dana kad se malo slegne prasina - rezultat: 15min. duze trajanje baterije od proslogodisnjeg modela. 😂 evo istu stvar rade jos od note20. Bukvalno su odradili isto sto i iphone, dodali titanium i iskopirali prepoznatljive ravne ivice i ekran na s24/s24+ upakovali novi snap gen3 koji nikome nece ni trebati jer je snap gen2 bio vise nego dovoljan ljudima i naplatili ga opet 1400 evra 😂 niko pametan ne menja vise telefone godinu za godinu. Sad ko koristi s21 ultra treba tek da uzme s24 pa opet za 3 godine. Valjda zato imate 7 godina podrske.
Raki Sukijaki
•
23.01.2024 16:41h mhlmp06bm3cmyjs@Filip eee kad bi sve to sto si napisao bilo i istina…Sledeci put kad prosetas nekim trznim centrom svrati u neku prodavnicu tehnike i posveti izlozenom modelu bar 5-10 minuta paznje i testiraj ga. Neke stvari neces moci uzivo kao sto je baterija ali za to imas recenzije na internetu od obicnih ljudi do realnih jutjubera…Posle tih par minuta predji na drugi telefon, bilo koji, da li Iphone 15 pro ili S23 Ultra ili Honor magic pro ili Xioami 13 pro ili bilo koji drugi i vidi na sta lici koriscenje tih telefona u poredjenju sa S24 ultra. Ako nisi zahtevniji korisnik verovatno i neces primetiti neku veliku razliku ali ako si zahtevniji videces prvo sigurno najbolju kameru ove godine, pa gomilu korisnih AI funkcija i sjajnu fluidnost u radu.
Petar85
•
23.01.2024 17:21h t21jg0kjzj52v4kbrate kad dodje s24 ultra u tvoje ruke onda mozes da ga hvalis na sva usta pod uslovom da se zaista tako dokaze ovako nema smisla,evo ja mislim da ne treba menjati s23 ultru ko je vec ima jel razlika je minimalna,jeste malo noviji i bolji ali ne toliko da bi se bacilo nekoliko stotina evra na razliku,e sad mozda ja nisam u pravu ali ja tako mislim jel zaista je mala razlika,,,vi korisnici drugih modela msm da ste pogresili stranicu,jel ako je rec o ovom modelu tu treba da se iznose utisci o ovom modelu vrline i mane ove serije a ne da se uporedjuje pljuje i smara nepotrebnim stvarima...
S
•
23.01.2024 19:19h thkcp0ry7fk62j5Dobice i stariji samsung modeli AI features, a iste ce i naplacivati za sve modele od iduce godine :)
Raki Sukijaki
•
23.01.2024 21:52h 4rwv1kdzcs2l9qpPogresna informacija! Besplatno koriscenje AI funkcija je do kraja 2025. a ne do kraja 2024! A i pitanje je koliko ce se posle naplacivati. Mozda bude neka simbolicna cifra.
Miško Oppo
•
23.01.2024 22:21h plf4cb1t052d4fn@Raki bice 10 eur minimum.Ja S23 ultra za ovaj ne bih menjao pa ne znam šta da je.Sine,pre bih uzeo Huawei bez googla nego ovaj marketinški nabudzen fon.Pišeš o marketingu...Pa Samsung ima ubedljivo najjaci marketing i placene recenzije koje nema ni jedna kompanija na svetu.
Pecaju se ljudi
•
23.01.2024 23:08h bmyywyglnx99p2sSlazem se samo marketinski trik
Miloš
•
21.01.2024 16:39h
7kdz1svkcsnktjy
Poručio i očekujem ga 1 februara, javljam utiske kada stigne.
Marko94
•
21.01.2024 17:32h 2jlgkvyzv94lkj5😅 a na techdroider 15pm ga oduvao...
Muki
•
22.01.2024 10:17h h29vb43py57xlptNa sve ostale Samsung kida, sto vise govori o tom techdroideru.