

Galaxy S25 Ultra 12GB, 256GB, 2x SIM, 2x eSIM2025
2025. godina
6.9" 120Hz, 92.5% body
Snapdragon 8 Elite, Android 15
RAM 12 GB, INT 256GB, EXT nema
⚡45W, 5000 mAh
4 kamere, max 200MP
Podmodeli
Komentari
Milos
•
13.11.2025 15:41h
4sxp7xl5nhl6jv5
Po meni ekran totalno razocarenje, boje kao da su isprane. Pre njega sam koristio s21 ultra i imam utisak da mi je ekran bio 10x bolji.
Zz
•
14.11.2025 16:28h 85sjk1g824ky6jhHej, meni se boje na Note8 najviše sviđaju, ali to je jedno drugo vreme. Možda trebaš nešto promeniti u podešavanjima?
Zox
•
14.11.2025 23:19h 6crtlhvwtd1bhj4Ima u podedavanjima za ekran koji mod zelis. Ima narural i vivid. Vivid daje bogate boje a natural malo ispranije. Vidi sta je ukljuceno od ta dva. Inace jeste tehnologija ekrana malo promenjena u odnosu ne pre. Nesto se secam da je samsung tj lg prodao svoje najbolje matrice za retina ekrane appleu.
123
•
15.11.2025 15:51h zm029nl66pcnb02To ti se čini zbog reflektivnog premaza. Ali je zato top na suncu, nema nikakvog odsjaja.
Zox
•
15.11.2025 22:40h r4s0d2j4gtt3cfxNe znam sta da ti kazem, ali od kako je uveden LTPO ekran sve je isprano i bedno. I jos pride namas pojma na koliko ti Hz ekran radi. Mozda svo vreme radi na 60Hz radi ustede godinama istog kapaciteta baterije...
Zaza
•
25.11.2025 12:47h 0jmy8gfqgbw7sf8Mozes ukljuciti prikazivanje hz u developer options, kod svih novijih androida. Istina da ne radi na istim hz kada je osvetljenje ispod 30% i kada je na max. Kada je na max, zakuca na 120hz gde moze, cak i ako se stavi npr manuelno 60hz za ustedu.. Bolje da pocnu ubacivati 7-8 hiljada baterije, nego osvezavanhe ekrana. To imaju i od 50€ telefoni..
ExYu
•
6.11.2025 15:08h
tk0c0y7fp4c1mzp
Molio bih za jedno pojasnjenje ako je moguce. Kako moze biti vrhunska kamera kada je senzor star pune 3 godine? I kako moze biti zadovoljavajuce trajanje baterije kada je isti kapacitet pune 6 godine na ultri? Iskreno me zanima, unapred hvala
Bole
•
6.11.2025 23:30h 0xx4zwr74tqp6x5Postoji nešto sto se zove optimizacija. Ako mi baterija gura dan i po, neretko i dva, sa po 9h+ SoTa u proseku, jel treba da kazem da to nije zadovoljavajuce, samo zato sto na papieu nije cifra nagruvana?
Bole
•
6.11.2025 23:31h p3v9lj8j0jj6bt6E da, kaze se punih 6 godina.
ExYu
•
7.11.2025 21:19h jxb2hyc3q00sxngZar stvarno mislis da samo samsung ima "sveti gral" optimizacije andorida da bude 30,40 ili 50% bolju optimizaciju sistema od svih kineza, koji su usput receno giganti i samog googla, kreatora androida? Ili je to mozda samo mantra koja se ponavlja? Sta jel logicnije? Uzmi bilo koji telefon od pre 6 godina i videces koliko je industrija napredovala, samo kod samsunga stoji u mestu. Drugo pitanje, senzor za kameru, da 10% bude svake godine novi bolji, to je za vise od 30% boljitak koji kod samsunga nema. Ili je i tu "optimizacija" kljucna rec? Steta sto vw nije optimizovao golfa 2 pa da ga i dan danas prodaje kao nov po paprenoj ceni...
Bole
•
7.11.2025 22:47h lml29j39qy8zm34Vecito ubacivanje dobrog starog golfa 2 u argumentaciju, kad god se nema nista pametno reci. Opet kazem, cemu ti nagruvani brojevi, kad je autonomija na kraju ista kao kod 'dobrog starog 150 godina istog kapaciteta', cak i losija? Meni kamera nije presudjujuci faktor kod telefona, te se ne bih mešao puno u to. Softver i dobra baterija jesu. Probao kineza, dao sansu, odustao. Mozda je i navika, ko zna. E i da, kaze se 'sta JE logicnije'.
ExYu
•
8.11.2025 07:20h cgymtfsym046g44Odakle ti to da je isto trajanje baterije? Ponovo mantra koja notorna laz. Gsmarena ima najmerodavnije testiranje baterije na netu, zadnji xiaomi flagsip ima DRASTICNO veci SOT od ovog modela. Nisu ista klasa kod poredjenja kad neko ima 30%+ duze trajanje baterije. Kamera je najbitnija stavka koja izdvaja flagsipe od ostalih modela
Krle
•
8.11.2025 07:23h nxmr9pr71gwzn99Note9 koji je bio vrhumski uredjaj posle 1godine spavanja u fioci, eno ga mrtav! Nece da se puni, nece da se upali! A Iphone X… radi kao da si ga juce novog kupio. Toliko o kvalitetu i optimizaciji. Pozdrav.
ExYu
•
8.11.2025 07:25h jhpnqxq7k0402vxibb.co I sada mi objasni tu famoznu optimizaciju molim te
ExYu
•
8.11.2025 15:17h cw70nddg2mdncscKrle@ da objasnis tu famoznu optimizaciju samsunga? Gde je taj plus koji samsung im u odnosu na druge sa 5000mah? Ne gledaj iphone, oni oproizvode svoje cipsetove i softver, normalno je da su tu bolji,ali i dalje nemaju najbolji sot...
ExYu
•
8.11.2025 23:04h 4mbw49kq3bxxfffKrle@ tako je, i sigurno bi imao slazem se. Ali bi isto tako bio deblji telefon za 0,5cm min...
Zoran
•
10.11.2025 10:24h tbg7929n6jcq8nt@ExYu, u tako malo prostora koliko zauzimaju kamere u telefonima ima ograničen opseg poboljšanja. Samsung se ne trudi dovoljno da hardverski poboljša senzore, ali to nadoknađuje softverom. Naime, svi pa i Samsung, imaju naknadnu obradu fotografije u samom telefonu, nakon što korisnik 'škljocne'. Kako je procesorska moć veća 15-20 odsto svake godine (prosečno geldano, ne hvataj se za neki konkretan model), toliko je u proseku bolja obrada fotografija. Po mom mišljenu, glavni problem kod Samsung je 'stari algoritam obrade fotografija' i vidi se da su fotografije načinjenen sa S25u, S24u, S23u (nastavi niz) jako slične. Međutim, vidi se da su kod novijih modela blago bolje fotografije. Od pre par godina su uveli neki 'noćni mod', kako god da se zove, i od tada su im i fotke po slabijem osvetljenju bolje. Ako uporediš Samsung i bilo kod (jačeg) kineza, jasno se vide razlike. Po meni u korist kineza. Potpuno je drugačija obrada fotke, kako njihove oštrine, tako i boja na njima. Svi kažemo da je vrhunska, jer jeste slična kada se poredi sa adekvatnom konkurencijom (sličan cenovni rang). Ja ne znam nikog ko fotografije sa telefona štampa (u velikom formatu), te je ta razlika koja se vidi kada se maksimalno zumira fotka primetno manja. Kada fotku od 12, 50, 100, 200 Mpx gledaš na 2k ekranu nema prevelike razlike. E da, Samsung ima i 5x/10x optički zum, pa je kod mladeži koja voli da uveliča maksimalno to prednost. Nemojmo zaboraviti da je Samsung svojevremeno pravio i fotoaparate. Valjda je ostalo nešto pameti u kompaniji iz tog vremena. Kinezi imaju saradnju sa svetski poznatim firmama koje su poznate u foto svetu, ali nigde se ne navode detalji oko čega su Zeiss, Leica, Hasselblad, Kodak... zapravo doprineli. Recimo da su učestvovali u dizajnu objektiva, obradi slike, kalibraciji, učestvovali u izradi softvera i algoritma. Ne nužno svi sve. Samsung ima vertikalnu integraciju, gde sve prave sami. Što se tiče baterije, svaka sledeća Ultra ima dužu autonomiju. S25u po meni ima do dva dana 'soka'. Zavisi od mnogih faktora, i morali bi cepkati na pojedinalne potrošače (ekran, procesor, jačina signala...) da bi znali zašto je na prošlom punjenju baterija trajala 15h, a sada 20h. Nije sve u kapacitetu. Bitni faktor su i potrošači. 3nm vs 4 nm vs 5 nm; 3G, 4G, 5G; jačina osvetljenja ekrana... Elem, ima dosta foktora koji utiču na krajnji rezultat, a i nisu svima ista očekivanja i potrebe. Jedan korisnik će biti super zadovoljan, a drugi će za isto biti razočaran. Nismo svi isti.
ExYu
•
10.11.2025 19:07h 703sxnn3lj512bwSve je tacno sto si naveo oko obrade slike,porcesorske obrade naravno.Ali to rade i svi ostali.I kinezi pa i apple(koji menja senzore na godisnjem nivou).Softverski niko ne ulaze vise od kineza,objektivno.Problem je sto softver moze da te odvede do odredjene granice,hardver postavlja limite.To je cela moja poenta.Da je samsung upao u zoni komfora gde je lakse sipati novac u marketing nego ulagati u uredjaj,barem im je do sada davalo vise novca u dzepu.Jer koriscenje istih komponenata iz godinu u godinu samo donosi profit kompanijama vise(sto je duze u opticaju cena komponente je niza) nikako krajnjem korisniku.A cena uredjaja paprena,realno...
ExYu
•
10.11.2025 19:10h rlkdnzngm269mkqA sto se baterije tice,tacno je da je cipset glavni potrosac,ali je istovrmeno svetlina ekrana napredovala kod svih,i to jede bateriju.I tu je poenta hardverskog limita,jer 7500mah ce uvek biti 50% manja baterija od 5000mah.A ti utegnut softver(svaki flagsip ga ima,ko kaze drugacije ili ne razume ili ima interesa da tvrdi drugacije) nema vise odakle da "iscedi bateriju"
Zoran
•
11.11.2025 10:46h y7yn49psffb41tc7,5=5*1,5; oko toga nema rasprave. Ali, moram da napomenem da baterija kod samsunga sa svakim novim modelom izdržava sve više i više. Dodatno, kod samsunga se aplilacije ne zatvaraju kad se ne koriste. Od neSamsunga sam na 10 dana koristio V3 i bio sam baš zadovoljan. Nego, kad će samsung uložiti u sledeće komponente? Kad im opadne prodaja. Isto je i sa jabukom. Dok ne zagusti, neće potegnuti za sledećim komponentama. Evo ti Fold7 - dok ih konkurencija nije stigla, nisu tanjili telefon. Sad au morali, pa su ga stesali. Nw znqm kako da ti pomognem, S25u jeste odličan telefon, ali može biti i bolji. Eno ga S26u iza ćoška, pa će da ga malo zategnu. :-) U Srbiji mema u zvaničnoj prodaji kineske egzotike, pa ae ja ne odlučujem za kupovinu oppo/oneplus, a kada huawei bude opet imao G podršku imaće i moj novac.
ExYu
•
11.11.2025 13:43h jmrpnsd1cb3vx80Jeste da je bolja,ali nedovoljno,nijansa iz godine u godinu a cena ne pada ni malo,konkurencija napreduje....Ne kazem da je bilo koja ultra losa,to bi bilo glupo.Moja poenta je da je preskupa,da za dat novac postoji daleko bolja alternativa.
Zoran
•
12.11.2025 12:24h qf7vv3cj1631700Ako postoje bolji, onda super. Podeli tvoja iskustva sa čitaocima. Unapred hvala! Inače, ne očekuj da sve ideje stave već u sledeći model. Takav način rada nije održiv. A cena nikad ne ide dole. U međuvremenu je vrednost novca opala, pa telefoni nisu realno skuplji već održavaju istu vrednost. Ako ti nisi dobio povećanje/usklađivanje plate, za to nije kriv Samsung/Apple. To je već druga, mnogo ozbiljnija priča, van ovog sajta.
Android 12
•
13.11.2025 09:29h s1zv5p1j6lwg2djNe samo vrednost novca,opala je i vrednost rada gde za jednu mesečnu platu ne možeš sebi priuštiti na primer najnoviji Iphone.Zato možda i ljudi ovde očekuju previše od uređaja za koji su izdvojili teško stečen novac.
ExYu
•
13.11.2025 11:05h 6x7gxqjt2rrzb7bNa kraju se svodi na novac i sta dobijas za njega.Ako bukvalno svaki veliki prozvodjac telefona moze svake godine da menja glavne senzore i unapredjuje ih zasto ne bi mogao samsung?Zato sto zeli vise profita za sebe,prosto.I mi korisnici treba to da kritikujemo,ne da nalazimo opravdanja za samsung.Baterija je ista pune 6 godine,isti kapacitet zadnje 6 godine?! Ponovo,ni jedan veliki proizvodjac to nije uradio.Ne samo za bateriju,nego za bilo koju komponentu u telefonu.Ljudi,ja ne pljujem samsung,vec kritikujem realne probleme.Bez kritike nikada nece ici napred,jer su ljudi "zadovoljni".Kada je Z fold 6 popio na sve strane kritike,Z fold 7 je izasao drasticno bolji.S obzirom da S25U nije dobila tu dozu kritika mislim da ce i S26U biti sa istom baterijom,7 godinu za redom i 4 godinu isti glavni senzor.Za nekoga ko je uzeo s23u to je extra,znaci da je napravio fenomenalnu kupovinu,ali za nove kupovina nikako nema smisla.
Zoran
•
14.11.2025 16:26h 5cm4w29lqn2qsgfMemi je celokupno iskustvo (ne samo kamera i baterija) najbolje na S25u. Fold7 nije loš, ali ima lošije kamere i opet je blago uži nego što mi je komforno za pisanje poruka. Što se tiče kritika za Fold, svi ga kritikuju još od prvog modela, ali evo tek sa sedmicom ima lorisnih poboljšanja. Ja mislim da je zbog konkurencije. A ultre su već 4 god iste, to ne sporim. Ko je lupio S22u, pa nadalje, nema razloga da menja.
Vladimir
•
5.11.2025 09:04h
jcq68mby5wp48f9
Postovanje, zanima me baterija na ovom telefonu. Imao sam obican S25, pa sada S25 Ultra. Koliko prosecno SoT izvucete. Meni trenutno na preostalih 70% baterije 1.5h SoT. Znam da u pocerku uci obrasce upotrebe, ali generalno kako ste zadovoljn? Hvala unapred
Dario Kralj
•
5.11.2025 15:45h gttnc68k6m35xtyIzvuče nekih 5-6 sati SOTa u realnom korišćenju sa 120 hz bez uštede energije i auto osvetljenje uz 4g ukljucen, a u kućnim uslovima 60hz ušteda energije i samo wi fi bez 4g terala mi je i do 10h SOTa. Pozdrav.
Bole
•
5.11.2025 18:04h 9ggjdmt3hkt326himgur.com Kod mene opet dosta bolja situacija od navedenog iznad. Standard mod, samo 4g, otprilike trosi 10% na 1h SoTa.
Vladimir
•
5.11.2025 22:39h wljl23639rqytctPromenih sad u podesvanjima. Rezim rada Sim kartice bio je "pozeljan 5G". Prebacih ga u LTE, to mi je na proslim modelima umelo jako da pomogne.
Olja
•
1.11.2025 19:00h
8t22kgtmbq89dbd
Uzas od baterije...a odradjen wipe cash pritom telefon uzet 16.10 i sve sam iskljucila obavestenja i sve pogasila i dalje isto dal vise jede bateriju dok navikne neki period da li neko ozbiljno zna resenje sta je?
Q
•
3.11.2025 15:49h gwpplgyg2t73n2kMoja baterija je sjajna,bolja od S24 u.
NorgeMan
•
3.11.2025 17:02h lcpbw47c8qr8c5fMeni isto dobra. Kupljen fon u Norveskoj.
Q
•
3.11.2025 20:30h 07z4220lj1kjpy6Moj u Francuskoj
Q
•
3.11.2025 22:01h hfcggm8x9g9bj91A i cena mu je manja. Hteo sam od ovih iz Madjarske,ali niko nema racun. Ovaj priznaje Promobi u gar.roku bar.
NorgeMan
•
3.11.2025 23:00h 20010fs3sdlh179Ja sam uzeo preko operatora Ice ovde na dan kada je mobilni izasao. Iskreno, nikakvih problema nisam imao. Kada izađe s26 ultra onda cu zameniti s25 ultra uz malu doplatu, posto imam tu opciju.
Q
•
4.11.2025 21:37h 9jrq7qrw2h3d470Novi je uvek bolji ali neznatno. Ja smatram da ce revolucionarni boljitak Samo Jaca baterija. Ali tanak tel.i jaca bat.nece moci.
Q
•
5.11.2025 21:24h k05r9dscfd8dkg0Bez mogucnosti slikati S penom.
Srecko
•
31.10.2025 15:22h
vpn7mc70dq3zmq8
Moze mala pomoc dvoumim se izmedju X15 ultra I S25 ultra, trenutno koristim S21fe, pa ako moze neki savet sta je bolje ? Hvala
M.
•
31.10.2025 21:32h g6kwkmcb8vbcmd2Realno Xultra ti je neuporedivo mocniji telefon... E sad zavisi i od cene
Q
•
3.11.2025 22:03h sc6snjc8d0p9wgxSteta sto S25 ultra nema S pen sa opcijom slikanja,korisna stvar.
Q
•
4.11.2025 21:39h k5n657rm4k1wfx0Ni S26 ultra nece imati tu korisnu opciju.
NikiTina
•
11.11.2025 12:48h bkdwn9j3p9cp9cfUzmi s25 ultra. Navikao si verovatno na njihov sistem, optimizaciju i funkcionalnost, posto imas s21fe. Ostali telefoni iz android sveta tu ne mogu da mu pridju. Pusti prazne price koje se pricaju svake godine. Ultra je godinama unazad broj jedan android telefon. Uostalom prodaju se vise nego svi ostali android premium telefoni zajedno. To nije za dzaba tako. Iphone i Samsung su godinama u vrhu i to je prosto cinjenica, svidelo se to nekome ili ne.
S
•
31.10.2025 11:33h
fv20h535dh2fs58
Neko da je azurirao na one ui 8?
G.
•
1.11.2025 11:51h zb8kz085c24bkr2To bilo davno
Averroes
•
30.10.2025 00:14h
vw4fwwqb97hq4kd
Presao na OnePlus 13 zbog Zen Space - tacnije Deep Zen-a, nesto sto nisam ni bio svestan koliko mi je trebalo u zivotu. Inace jako uporedljivi modeli iako bih OnePlusu dao prednost zbog fluidnosti, trajanja baterije, i raznih funkcija sistema za svakodnevnog korisnika, meni Ultra nema smisla ko ne koristi good lock i good guardians i ne gleda da izvuce maksimum iz uredjaja, svakako dva najbolja telefona u industriji i oba ce trajati preko 5 godina kome je to bitno. Takodje ExpertRAW na Ultri da koristite, da ne cupam usi :D
Gargantua86
•
30.10.2025 14:25h p7rc13nzyp5pk7p@Averroes Pozdravljam promenu. P.S. Možda nova interna platforma za kameru kod OP15 bude dobra promena (DetailMax engine) jer meni se lično na OP13 ne sviđa Hasselblad čak ni na master modu gde možeš podešavati ekspoziciju, osetljivost filma etc. A ima tu dosta upliva na kvalitet fotografije od strane AI. Možda zato.
Gargantua86
•
30.10.2025 14:38h dpv1dfctb1gwzjl@ Averroes Novi OxygenOS 16 na OP13 se očekuje negde u novembru.
Sasa
•
31.10.2025 12:33h 4z9839d442rcpfx@Averroes ja sam Oneplus 13 zamenio za Ultru i sve ukupno imam utisak da Samsung kompletniji telefon,iako sam i sa Oneplius bio prezadovaljan,koju verziju su uzeo za Eu ili India?
Gargantua86
•
2.11.2025 16:26h 3sm81sb77xwv821Exynos 2600.. najavljen novi čipset od strane Samsung-a.. navodno biće jednak po performansama ili čak bolji od najnovijeg Snapdragon 8 elite gen.5 Za sada sve je u domenu spekulisanja; videćemo.
TSMC
•
6.11.2025 10:03h x8rk5v21hg50cvmNisu problem performanse na exynosu nego stabilnost, zagrevanje, losija optimizacija nego za Snapdragon... Mogu da stave i 20 jezgara u exynos opet ce Snapdragon da bude mnogo bolja opcija.
Averroes
•
8.11.2025 11:48h zknxm5x96lrfpv4Uzeo sam OP13 16/512 EU verzija, meni je perfektan, dopunio mi je svaku kockicu koja je nedostajala i zen space mi je promenio odnos sa telefonom, 180 min mogu da ga zakljucam i onda nemam zelju za istim jer NE MOGU cak i da ga restartujem nista. Mozda nekom zvuci cudno a meni je perfekt. Takodje kamera je bolesno dobra ali mora da se podesi, Radiance sam stavio filter i sada je super. Iskreno svaki telefon je bomba danas osim Huaweia po mom misljenju, a njima je opravdano zbog usranih Amera. Samsung je i dalje u srcu i broj 1 cisto da se zna, ali eto ovaj sada koristim i meni je bolji zbog neke sitnice, a kompletni su oba.
Dr.Zuba
•
29.10.2025 14:40h
w9wjqphygj6xygl
Vredi li preci sa S23 ultra na S25 zbog fotografija?
realno
•
29.10.2025 18:13h ycyjvlp42df0xkqne
Lile
•
29.10.2025 19:54h jqp6qjzm6npj9dlBolji je ultra
Dr.Zuba
•
30.10.2025 14:40h 6wpy1td528j3b4bHvala
Samsung fun
•
7.11.2025 20:36h 43sc25p5lyls07jImao s23u i presao na s25u Oba su vrhunska iskreno nebih menjao da sam znao da nema neke prevelike razlike ali sad nema nazad . Cak s23u u ruci izgleda neuporedivo više premium nego s25u
S seria fan
•
27.10.2025 11:03h
m6dx3tg6f86vm04
Da li kupiti sada ovaj ili sacekat S26 Ultra. Kad pogledam moj S21 Ultra i ovaj nije tolkaaaa razlika, al vreme mi da menjam vec. Nego da li sacekati jos malo i kupiti nov model, ili koga briga kupiti ovaj telefon je zver. A kazem verovatno ce biti minimalna razlika izmedju S25 Ultra i S26 Ultra.
realnoMislenje
•
27.10.2025 11:39h zx7dgchr0s45835I s26u nece doneti nista novo,baterija ista,glavna kamera 200mpx,valjda nesto novo ce promeniti ne sve,ostalo je manje vise isto u odnosu na s25u,s24u,s23u,sem cpu koji gruvaju bespotrebno svake godine umesto da se pozabave drugim stvarima..
Gargantua86
•
27.10.2025 15:41h 5d9zlhgr0kq92rfKažu da će S26 ultra konačno imati 10-o bitni M14 OLED panel ali ne i silicon carbon baterije... Voleo bih ipak da ga vidim.
Gargantua86
•
27.10.2025 15:46h sy83b45b90dp4sgI imaće ufs 4.1 internu memoriju.
zz
•
28.10.2025 10:12h vx8v3z9z702ms6mimaj na umu da s26 serija kasni dva meseca. pre aprila ili maja neće biti u prodaji.
Gole
•
28.10.2025 17:16h 0nq9c870qxz446cOsim novog procesora sve će biti isto kao na S23 Ultra, ništa novo kod Samsunga.
Tarantula
•
28.10.2025 18:05h 9x39p0v7j514p3sSačekaj s27 ipak
Zox
•
29.10.2025 00:41h 0xwsxvtzjckpgb2Gde isto kao na s23 ultra. Sa tim telefonom nista ne moze da se poredi sem Huawei iz istog perioda a i pre
Mage.
•
21.10.2025 20:39h
yzm13q82tgxd0mj
Posle 7 meseci korišćenja, prezadovoljan telefonom. Po ceo dan muziku slušam u vožnji, baterija do 20h izdrži. Jedini problem koji sam sad imao je kamera. Zu.miranje. Mada sam to na netu našao da je globalni problem, koji su kasnije rešili. Telefon sam odneo u servis(pod garancijom) sve tri kamere zamenjene i modem. Sad opet ekstra radi.
Žarko Milanov
•
22.10.2025 05:50h 2scl9b37x12qkksBaterija odlicna, oko 10% u proseku trosi na sat vremena ukljucenog ekrana, ne retko i vise. Uz sve to najveca ocena za dugotrajnost u smislu najmanje degradacije prema broju ciklusa, u poredjenju sa svim ostalim brendovima.
Gargantua86
•
23.10.2025 00:36h pcgbcj5cn92dsvwAverroes Čisto emocionalno favorizovanje jednog brenda pa i perceptivna lojalnost; da Samsung se hvali sedmogodišnjim ažuriranjima ali sam brend istorijski nije bio poznat po održivosti.. to je reaktivna politika koja je nastupila nakon pritiska konkurencije (drugih brendova telefona). Dakle "sazreo"ali ne evolucijski nego puki tržišni odgovor. Dužina podrške ne znači i konzistentan kvalitet performansi. Postoji više izveštaja (npr. Android Police, 2024) u kojima se navodi da ažuriranja često umeju da uzrokuju regresije u performansama ili trajanje baterije. Tako da je softverska dugotrajnost kod Samsunga novija PR politika a ne dokazani tehnički kvalitet održavanja performansi. Kažeš da je prerastao kulturu "benchmarka“.. višestruko uhvaćen u manipulacijama (GOS, Geekbench 2022); Pa potom da je „sazreo u smislu dugotrajnosti“ OLED fizički ograničen, softverska podrška reaktivna, termalna stabilnost prosečna, PWM niska dakle tehnički neutemeljeno. I onda "dugotrajan brend“.. servisne statistike i testovi ne potvrđuju nadmoć. "Samsung koristi OLED panele visoke svetline (2,600 nita i više), koji se brže degradiraju od panela sa nižom luminansom jer visok nivo elektronske ekscitacije organskih slojeva ubrzava luminantno starenje (tzv. differential aging)." Studija: “Aging Effects and Lifetime of OLED Displays” – Journal of the SID, Vol. 28, No. 10, 2020. U praksi, burn-in efekti na Samsung OLED-ima su i dalje prisutni nakon 1 –2 godine što potvrđuju nezavisni testovi Rtings OLED Long-Term Test. Samsung paneli nisu otporni na neujednačeno starenje. Dakle sa stanovišta fizike materijala i elektrohemije, „dugotrajnost“ OLED panela je ograničena i ne može se nazvati superiornom u odnosu na druge LTPO AMOLED proizvođače poput BOE ili TCL CSOT. Pruži nezavisnu naučno tehnološku verifikaciju da Samsung po svim parametrima jeste nadmoćan u odnosu na druge brendove.
339
•
23.10.2025 04:58h dtnw18w1241d055Opet ti sa tvojim naucnim metodama. Poredis stari OLED sa ltpo amoled, a vrlo dobro znamo da je samsung prvi poceo sa amoled ekranima na mobilnim telefonima, godinama unazad. Tvoji komentari prosecnom korisniku ne znace nista, jer taksativno napises par recenica koje bi trebale da nekog ubede da si u pravu jer zvuce 'naucno' potkovane, dok u praksi to veze sa zivotom nema. Pozdravlja te moj Note 10 Plus star 6 godina, tackicu jednu nema na display-u, sta ti je dugotrajnost covece. (: imgur.com
Zoran
•
21.10.2025 06:56h
xlw7qkx3clqs6mm
evo ovako moje pitanje i mala pomoc ljudi: telefon uzet nov vakum garancija od Comtrade u kutiji stoji samo papir reklamaciona izjava nema ni model telefona ni nista,prodavac kaze da je isto kao da si uzeo preko A1 Yetella Mts da nema nikakve razlike pa koji je onda ovlasceni servis?
Čiča
•
21.10.2025 07:06h yrqww3dmn3z2wc1Probaj u servisu begram, ako ti je pokvaren tel. Ponesi ga sa sve kutijom i tim papirom.
Zoran
•
21.10.2025 07:11h x5tmhn3wk75g9ykNe nije pokvaren radi sve super nego mi receno da to iz comtrade vazi kao i ovi iz.poslovnica
Čiča
•
21.10.2025 19:11h rnnstv2wpzq4d45Onda nema garanciju
Zoran
•
19.10.2025 01:28h
vwcrwttkg7wg66w
Kupio sam S25 Ultra u Holandiji i pise broj S938,nema S938B ???
Sta to znaci ?
Lile
•
21.10.2025 19:12h 1mz7mv8rlflwmwfNije original, dobra kopija
Miljana
•
18.10.2025 19:12h
0n8sx9xr3jxtvf7
Ljudi kupila sam metalne prstenove za zastitu kamera postavili se lako ali da se skinu nema sanse serviser mi na kraju skinuo nozicem ali je ostetio metalni deo izgrebao vidljivo da li zna neko kako se to rucno skida i da li moze jer mi je opet vratio nazad kad sam videla da su okviri izlizani prilikom skidanja a nov telefon par dana star
EU
•
22.10.2025 15:34h z8ym4jdckl7skf7Kakav je to serviser,treba imati tecnost za skidanje tog lepka Balkanska posla
Jelena
•
18.10.2025 00:45h
wn5wyt7zlgvr6j1
Da li do 900e za nov telefon uzeti ovaj silverblue varijantu od 512gb ili za te pare neki isto flagship koji je jak telefon kao ovaj ? Predlog neki pametan sta uzeti do 900e ?
Giga
•
18.10.2025 08:37h q1bdn2ttfd2qbs0Poco F7 ultra bolji od svih s25 a jeftiniji
Rade
•
15.10.2025 03:05h
vkhfmdv2g1y1ybb
Kud ga i kupih kad cujem ovakve komentare posle 3 meseca riknuo ekran na flegship telefonu koji sam licno poredio sa iphone 16 pro mwx desert vsrijantu od 256gb ultra ga je pojela u svemu bas sem ne u bateriji
Zizu
•
15.10.2025 18:06h yd4sp2m9kp3dbvpDa da crkavaju često svi iz s25 serije
Rade
•
15.10.2025 02:45h
tk0p6g85lk54q8q
Ja skidao pesme sa mp3 doenloadera i pustip posle u samsung music telefon vruc uzas 🤣 inace jel neko uzimao ovaj model preko comtrade?
Ios
•
16.10.2025 09:21h 2158c45898ttyplUzet pomoću Polarotora 1996
Miloš
•
14.10.2025 11:12h
94qlw614fsk465w
Meni je moj i S10 plus najbolji telefon posle nekoliko godina, baterija po ceo dan bez problema, kamere topp, sve je toppp. A imam i S25 ultra ali ga manje koristim a možda ga i prodam, bacanje novca je svake godine menjati telefon.
Zoran
•
14.10.2025 01:16h
3t6vx6h6shw7tgp
Molio bih za savet gde da kupim nov S25 ultra sa 2g. Garancije u Beogradu.
Hvala
Ćaci
•
14.10.2025 08:38h 287jw9lhnm9dd45Imaš na samsung srbija ovlašćene prodavce, tu dobijaš fiskalni i 2 god garancije
Zoran
•
14.10.2025 13:15h xstqv5jzmt7b1vkMislio sam na prodavnice tel. Ovi su pakleni sa cenom.
Zoran
•
14.10.2025 23:32h v2hv8t871m4k6fhDr.Mobil npr.daje 2g garancije
Ćaci
•
15.10.2025 18:04h hb183k6hqr8sbtjTo su ti sve lažne garancije, niko neće da ti zameni telefon niti da popravi, samo će da te zavlače da ne podleže garanciji. Jedino sa fiskalnim jeprava garancija
Mladen
•
11.10.2025 17:08h
nwpfhtzwsdhngvp
O kakvom vi crkavanju ekrana pricate kako da mu ode tako brzo ekran izgori ne znam dal se iko zalio na ekran ovog modela?
Averroes
•
11.10.2025 20:18h zyzzfrr587r7yk0Poco f7 ultra o njemu smo govorili, crkne ekran nakon 15 dana i kamera je losa, baterija curi, ali zato do 57 stepeni drzi 30% performansi ovog modela i dosta je jeftiniji. Moja preporuka umesto S25 Ultre.
Rile
•
12.10.2025 13:43h 444g45pfwpmd868Pričali smo o seriji s25 crkavaju ekrani jer se pregrevaju, i baterija traje pola dana
Averroes
•
12.10.2025 18:07h b6ywt752vvglh22Dobar pokusaj, Samsung ima najbolje ekrane u industriji. Bez sale poco f7 ultra je katastrofa. Gledajte ako mozete da nadjete ili ako uopste postoji neki poco kao f3 nekad, da se ne greje. Mada sumnjam da je to moguce.
Deki
•
12.10.2025 18:37h v59m1qttm741mz8Meni je crkao ekran na s25u posle 3 meseca,zamenili su mi,ali sam cekao mesec dana na zamenu. Vrlo neozbiljno.
Peca
•
12.10.2025 20:09h v2mcm4581k5zmc7Samsung je nekada imao najbolje ekrane, sada su TCL i BOE za klasu bolji nego Samsung. Ekrani na kinezima su odavno na 12-bit dubini boja, dok je Samsung na 8-bit kao pre 5 godina. Visok PWM dimming i slicne stavke da ne spominjemo, to je nesto sto svaki moderan ekran treba da podrzava ali Samsung je zaostao u 2020 godini.
MP
•
12.10.2025 20:16h jnq254vcnbhgv86F7pro kosta 400e i ima bolji ekran nego S25 Ultra, tuzno ali istinito. Sve bitne stavke displeja su na strani F7pro, Samsung jedino ima antirefleksiju koja na zalsot ne radi kada stavite zastitno staklo.
Gargantua86
•
13.10.2025 18:57h hm6lq7gpswkrswgOnePlus 13 najbolji displej.. trenutno.
Gargantua86
•
14.10.2025 08:11h 2b9l0tvdqkyhdpmM. Jesi li čuo za DisplayMate ? "DisplayMate is a company that specializes in software and lab services for the objective testing, calibration, and optimization of all types of displays, including smartphones, TVs, and monitors. Founded in 1989, the company provides advanced scientific display calibration and is considered an industry standard for evaluating picture quality and performance. They offer products for consumers, technicians, and manufacturers, along with lab testing for major brands. " To što nešto ne favorizuje tvoj odabrani brend telefona ne znači da drugi ne može biti bolji u određenom segmentu.
Gargantua86
•
14.10.2025 08:13h ly43kt54dt08xdlOnePlus 13 je trenutno jedini smartfon koji je dobio ocenu A++ za displej..
Gargantua86
•
14.10.2025 08:24h gzvzmy9phw4qb90M. Postoji razlika između popularnosti brendiranih metrika i stvarne tehničke kredibilnosti testova. DXOMARK sarađuje blisko sa Samsungom i njihove recenzije su mainstream. Njihov sistem ocenjivanja (posebno za kamere, a zatim i za displeje) je: numerički i jednostavan — lako ga je preneti u sloganu („najbolji ekran sa 155 poena!“); često korišćen u marketingu (posebno od strane Samsung-a, Xiaomi-ja, Huawei-ja itd.); i zato što je „broj“ privlačan prosečnom kupcu, on postaje marketinški indikator, a ne naučno merilo. Drugim rečima, DXOMARK je postao lakše razumljiv simbol, a ne nužno najprecizniji izvor. Sa druge strane.. DisplayMate koristi naučno utemeljene metode merenja zasnovane na objektivnim parametrima: kalibracija boja (∆E), preciznost gama krive, luminantni kontrast, refleksija pod spoljnim svetlom, uniformnost osvetljenja itd. Ali — DisplayMate ne daje ukupnu „poenu“ ocenu (poput 152 ili 160), već opisne zaključke („A+ performance“, „record-setting color accuracy“), uz dugačke tehničke izveštaje. To je stručno relevantno, ali nije komercijalno atraktivno. DisplayMate je ocenio LTPO 4.0 AMOLED ekran na OnePlus 13 kao jedan od najpreciznijih i najčistijih prikaza boja ikada testiranih, uz A+ rejting i rekordne vrednosti kontrasta i niskog odsjaja. Ali pošto DXOMARK još nije testirao taj model, on ne dobija isti „PR odjek“. Samsung fanovi to onda tumače kao „nedostatak priznanja“, iako je realnost suprotna: DisplayMate-ove metode su tehnički objektivnije ali ne proizvode viralni efekat kao DXOMARK.
Wucibatina
•
14.10.2025 08:34h pk7k81mzfrhdjhzOnePlus 13 je vrhunski telefon, bolji od s25u i to dosta.
Gargantua86
•
14.10.2025 08:38h b6tkwt3hmfz7fjg" Iz izveštaja DisplayMate: OnePlus 13 Display Technology Shoot-Out i pratećih strana: Najviša izlazna svetlina (Peak Brightness) kod Low APL: ~ 1,058 nita. U High Brightness Mode (HBM) pri “Low APL”: ~ 2,691 nita. Najveći „native color gamut“: 117 % DCI-P3 i 131 % sRGB / Rec.709 u Vivid modu. Kontrast: “Infinite” (OLED tipično pruža vrlo visoku crnu i velik kontrast) Niska refleksija (Screen Reflectance): ~ 4,6 % Tačnost boja (Absolute Color Accuracy): • U sRGB / Rec.709 modu: prosečna greška ~ 0,5 JNCD, maksimalna ~ 0,9 JNCD • U DCI-P3 modu: prosečna greška ~ 0,6 JNCD, maksimalna ~ 1,2 JNCD Stabilnost boja pri promeni “Average Picture Level” (APL) — razlike boja sa promenom sadržaja su merene i zadržane unutar vrlo malih odstupanja. "
Zoran
•
10.10.2025 22:01h
z1ckmt4f5sypfrb
Postovani,Nije mi jasna racunica ovih koji prodaju S25u za 920e a kupili ga na ugovor kod operatera A1 ili MTS sa 3g garancije. Kako im se to isplati ?
Android 10
•
11.10.2025 09:53h 5qmfcqr9wnfz08wVerovatno ima treba keš,ovako otplaćuju telefon na rate a novac od prodaju dobiju u celini.
Zoran
•
11.10.2025 12:02h wjdq3tr72myjyp0A tel.je na drugo ime ? Kako je sa garancijom ?
Ćaci
•
11.10.2025 14:59h v8s6t9cvr2gr1nmMoraš da zoveš prodavca da ti da LK ili da ide sa tobom, nemaš garanciju praktično, ali svi računaju neće mi trebati
Zoran
•
11.10.2025 17:06h h84wm59k8l63s3vIma Viktor mobil .
Ćaci
•
10.10.2025 17:02h
vmzc37r49lkrc8n
Zašto mu ne pada cena, drži 830 već pola godine
Zoran
•
12.10.2025 13:53h kqvdcbjbbvd4lw8Ko drzi 830e ? Ja vidim samo oko 900e
Cao
•
1.10.2025 23:05h
p7wdb6hsqc4dbwd
Jutros stigao Android 16 i UI 8...radi perfektno
Averroes
•
3.10.2025 02:57h 02nk87kcmgm8g05Naravno, radio je i na 7, na 8.5 ce malo baterija da oslabi zbog prodaje novog modela, onda i kamera, pa ce na one ui 9 da radi opet perfektno i sve u krug tako, iako je nekih marginalnih 5%, za koje je i Apple sada uhvacen na ios 26, mada je malo drasticnije bilo, i iako razumemo svi da to ima smisla i dalje je stvarno losa prica to sto rade. Sve u svemu uzivaj i preskoci mozda 8.5 jedan mesec dok ne vidis iskustva
Boris Blagojević
•
7.10.2025 02:01h 3t7vq5gllsq8f58Probao sam kod operatera iOS 26.Nista posebno zanimljivo taj Liquid Glass.Ponesto novo i to je sve.Animacije glatke.Zanimljivo lepo izgleda.Nista posebno.Trebalo bi da Liquid Glass uvedu i na One UI.Bilo bi lepo.
Zoran
•
30.09.2025 00:09h
jnmdjrr53zf2h8y
Da li na kutiji pise Made in Vietnam ?
Averroes
•
30.09.2025 00:45h fhl7pvsnt0418d0Da
Б.
•
30.09.2025 01:44h nmtpfcxp9kt8gnqДа
.
•
30.09.2025 10:16h y6wbprkqqjpx46vCuvena fabrika im je u Vijetnamu vec godinama. Proces je gotovo u potpunosti robotizovan. Moze da se pravi i na Madagaskaru svejedno je
Zoran
•
30.09.2025 18:09h 02tk9hxz9n115s1A gde ste kupili ?
Zoran
•
30.09.2025 18:42h jsrdtryfgpv0svbRekli su mi da je samo Vietnam za EU trziste ?
Samsung fun
•
30.09.2025 19:28h 9xd2s4c8dwrb4qdMade in Korea je za eu . Taj imam i vazi eu garancija za njega . Dobar je i Vietnam imao sam s23u perfektno sve
Zoran
•
30.09.2025 19:32h 42d879b5kxbznvqSme li se kupiti od prodavaca iz Subotice ?
Averroes
•
30.09.2025 20:47h cxq3yl3q10zq6lwNe, nikako, ti su šugavi Šalim se Zoki, naravno da sme samo gledaj da ima garanciju 2 godine, skup je ovo telefon da se uzme bez iste
Zoran
•
30.09.2025 21:06h n67py928lzd4sgw😂 ali ovde u bgd.prodaju sa 1g garancije npr. Viktor Mobil,danas sam zvao. Sta to znaci ?
.
•
30.09.2025 23:01h 66zvhd6cnyb55nyPogledajte na yt fabriku u vijetnamu. Sve ce vam biti jasno. Radi tu neso ljudi za male pare ali veci deo odrade roboti. Tako je i za iPhone u kini
Averroes
•
30.09.2025 23:45h 4hr9ttck5l9rk2sTo od godinu dana nije zakonski, medjutim cena je dosta niza nego u zvanicnoj prodaji, po zakonu moraju da izdaju racun i da platite pdv, ali tipa S25 da uzmete na akciji najmanje sto sam uspeo da nadjem na oglasniku bilo je oko 80k Za 80k mozete S25 Ultra da uzmete u nezvanicnoj prodaji uz ,,godinu dana garancije" na rec prodavca, sad ako prodavac ima preko 10k ocena mislim da mu se isplati da garanciju ispostuje, medjutim on placa KP za obnavljanje oglasa, zlatne oglase i tako dalje tako da ce mu oboriti negativne ocene uz najmanji argument. Sve u svemu ako vec kupujete tako telefone odlucite se za one koji mislite da su najkvalitetniji, bili to Ameri, Koreanci, Kinezi, samo najbolje od najboljeg. Ja prvi imam poverenja samo u Samsung, Huawei, Pixel i Oppo.
Andorid 12
•
1.10.2025 12:28h 1ctrkp9r5980yklAvveroes,čitao sam da pixel telefoni imaju problema sa prijemom signala i uspostavom poziva. Možda su zanimljivi uređaji ali izgleda da nisu za naše tržište.
Zoran
•
1.10.2025 15:57h jmc4nz6f7r10v58Dragi Averroes,prvo da se zahvalim za opsirnu informaciju. Ja bih samo S24 ultra ili S25 ultra. Neki me savetuju da sacekam S26. Ne bih. Jos uvek imam S10+ 😂. Radi super,kupio ga u NL pre 6g.i kao nov je. Ovi iz Sarajevske ul.daju 2g.garancije.Mislim da 1g i nije lose. Kaze ne priznaje fiz.ostecenje i vodu. Sinu sam kupio u Yettel-u S24 ultra,a zivi u SAD. Sta mu vredi garancija ovde. Najvecu mi muku uvek predstavlja setovanje novog mob...uhhhhh. Nisam bas pametan za to. Znam samo da je (meni) bitno da je Vietnam. A od koga kupiti...pojma nemam 🤔
Zoran
•
1.10.2025 16:01h dlrrztprk522vhkSetih se Mobil Factory daje 2g.
Zoran
•
2.10.2025 14:03h f7z15l2113s6zr4sa s10+ na s25u je očas posla. ima app Smart switch, instaliraš na starom telefonu i kreneš u prebacivanje. nekoliko klika i 30-60 min kasnije sve je na novom telefonu. dužina prebacivanja zavisi od količine aplikacija i multimedije koja se prebacuje.
Zoran
•
2.10.2025 15:54h 789dp1z3h8j0p0dImenjace,hvala. Ma ne bih ni menjao nego ovaj punim 2 x dnevno,a bateriju novu ne bih. Imam lose iskustvo. Mnogi daju 1g gar.uz jeftiniju cenu. Ma on ce da radi ili nece. Garanciju ne shvatam bas ozbiljno. Nemam poverenja u majstore 😂
Averroes
•
3.10.2025 02:54h r71smv1glc0b883Poštovani Zorane, drago mi je da mogu da pomognem bilo kome koliko mogu. Ziv bio!
Zoran
•
6.10.2025 22:12h xjsdq2s8xvghrj5A gde da ga kupim najbolje ?
Averroes
•
6.10.2025 23:04h bn2t9vy8grvlx05Najbolje ako imas para kesom na oglasima da uzmes mesec dana star, vidi se to po ciklusima bateirje, moze oko 720e da se nadje. Mozes i preko operatera dok jos poklanjaju S25 FE uz Ultru, ako nisi trenutno pri parama, mada ja sam vise za opciju kad se zaima da se kupi skuplji telefon, uvek ima prece a svi su isti postali uz marginalna poboljsanja svake godine.
Zoran
•
7.10.2025 19:36h kzwfmtkhrml33zmRoyal i Mobil Factory ima S25 ultra 920e i 2g. Garancije.
Zoran
•
8.10.2025 13:27h bt77kg4b9w157lkZnaci ja bih samo nov od onih koji daju 2g garancije.
Averroes
•
8.10.2025 18:21h dyn7b46nmxn055pMozete da uzmete telefon sa 3 ciklusa punjenja, nekom jednostavno nije legao One UI i zeli da ga proda, najcesce zele da pobegnu od Apple zatvora i onda im nije to to, previse opcija itd. Razumljivo. Onda vi uzimate telefon umesto za 840, za 720, a ima tipa 3 ciklusa, siguran sam da mozete naci. Takodje uizmate i garanciju od 2-3 godine. Meni je to odlicna kupovina.
Zoran
•
8.10.2025 20:34h sj4hd4vs0nw4zlmIpak bih nov S25 ultra. Nisam neki fun a stalno "vozim" Samsung 😊 P.S. Kako se proverava taj ciklus baterija,iako cu nov kupiti. Hvala na savetu 👍 Imam info za S26 ultra. Kao i uvek nov model je bolji ali neznatno. Cak sam hteo S24u ali ga nema a i cena mu je ista.
Averroes
•
9.10.2025 13:17h clghywjbb9cxpbrOdes u battery info i vidis, u sekciji about phone.
Zoran
•
9.10.2025 13:57h 08bj2zwncwjnljzA nov gde da kupim dragi druze ?
Zoran
•
10.10.2025 01:29h 55537q8blwyj2lbU Beogradu ?
bilmez
•
10.10.2025 22:08h j1r4wqjyzcpthh6Ali mi imamo juJi 8, nama ne treba dobar hardver.
S
•
27.09.2025 16:27h
ry7bkflwwypzvz9
Xiaomi 17 pro max ima 7500mah bateriju
a manji 17pro 7000mah
ultra25
•
23.09.2025 11:50h
v8s47kq5z6phffn
Kupio sam ga pre desetak dana. Ono što me zbunjuje/brine jeste sledeće: kupio sam nov punjač od 50W u Tehnomediji, kada se napuni do 100%, i dalje je vruć (ne kao kada se puni, ali oseti se).
Par sati je nakon potpunog punjenja stajao na punjaču i dalje je bio ''blaže'' vruć... o čemu se radi?
Parma
•
23.09.2025 14:19h zmqb5syjb9bmw8tpar sati si ga drzao na punjacu... pametno...sledeci put ga drzi na punjacu bar 15 sati...da mu formiras bateriju lepo...ipak smo u 2001
Milos.
•
28.09.2025 15:28h tj72p1rqcwjsnl8Greska je to. Bolje ukljuci opciju da prekine punjenje na 80% i da se dopuni do 100% sat vremena pre ustajanja ujutru. Ali obavezno sporo punjenje i punjac od 15w. Ja tako radim, dugorocno se cuvaju celije baterije. Dokazano. Imam i punjac od 45w, probao sam par puta, puni se brzo, ali je telefon vreo. I koristi orginal kabl iz kutije, jer je 3A.
Marjan
•
28.09.2025 16:10h 7yjl4bvh6j62ygbMa jok, najbolje da ga ne puni uopste i ne koristi, a platio ga 1000e. Kakvi ste vi likovi, to je haos. Vadi mu dusu, ti si njega kupio a ne on tebe. Za par godina kada uzmes noviji model bas te briga za staru bateriju na starom telefonu. Kakvo sporo punjenje, to je mit, Xiaomi kod mog burazera puni za 20 minuta sa 120W i baterija posle godinu dana nista nije oslabila. Dozivecete valjda i vi jednom da osetite tu car brzog punjenja i onda vise nikada necete puniti telefon zaostalim punjacima od 20w. Samsung je vreo sa 45W jer je ostao u prosloj deceniji sa tehnologijom punjenja. Kinezi su hladni i sa 120W punjenjem jer se greje punjac umesto baterije. U 2026 da punim telefon 2 sata sa 15W?! Pre bih se upucao nego tako maltretirao sebe.
M.
•
28.09.2025 17:48h w2by13l8bn9nfmmA Xiaomi je inace poznat po dobroj bateriji ahahha zato i stavljaju te enormne velicine, koje posle jedva guraju do uvece...
Milos
•
29.09.2025 09:14h zj8ztsbvb7sqn3r@Marjan Da znas iole o litijum jonskim baterijama ne bi to napisao druze moj... Razumem ovo za novac, 1000 e kosta, treba mu dusu vaditi, u pravu si, ali oko punjenja i trosenja celija baterije ne znas nista, uz duzno postovanje.
Б
•
30.09.2025 01:47h 9kz43ddq6m2trr5Ни млак а не врео 45в пуњач и стоји на авио моду ноћу,никада врео
